Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 46 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:32
NeoflexNL schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:26:
Even over de Curve kaart.. Jullie allemaal een upgrade gedaan?

Ik neig er wel naar. De back in time functie is super handig i.c.m. anti-embarresment mode. Curve X lijkt me dan ruim voldoende toch?
Heb toch maar de 1,99 per maand upgrade gedaan. Gebruik de CDC Visa als primaire kaart en daarachter een zakelijke en prive CC, dus alles loopt eerst via CDC Visa (= 3% CRO cashback, en gelukkig nog geen cap voorlopig, ook 100% Netflix, Spotify en Prime werken gelukkig op deze manier goed) en dan elke week de betalingen naar juiste CC (prive of zakelijk) BiT-en........is dus wel meer dan 3x per maand.

Probeer het nog een jaartje, en die 24 euro die die Curve X dan kost, heb ik makkelijk uit de 1% Curve cashback opbrengst kunnen betalen die ik de eerste maanden heb verdiend :)

BTW, het is per maand opzegbaar zie ik nu, dus weinig risico als ik er eerder vanaf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:24

NeoflexNL

Forever young

HAWK Wizard schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:05:
[...]

Heb toch maar de 1,99 per maand upgrade gedaan. Gebruik de CDC Visa als primaire kaart en daarachter een zakelijke en prive CC, dus alles loopt eerst via CDC Visa (= 3% CRO cashback, en gelukkig nog geen cap voorlopig, ook 100% Netflix, Spotify en Prime werken gelukkig op deze manier goed) en dan elke week de betalingen naar juiste CC (prive of zakelijk) BiT-en........is dus wel meer dan 3x per maand.

Probeer het nog een jaartje, en die 24 euro die die Curve X dan kost, heb ik makkelijk uit de 1% Curve cashback opbrengst kunnen betalen die ik de eerste maanden heb verdiend :)

BTW, het is per maand opzegbaar zie ik nu, dus weinig risico als ik er eerder vanaf wil.
Ik heb m ook maar geupgrade ja. Een zakelijke cc erachter hangen, dat is ook wel slim. Krijg je dan nog wel de cashback als je later switcht naar een andere kaart?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-10 21:37
Iemand toevallig al een oplossing/workaround gevonden voor het probleem dat bij een geweigerde Curve kaart in Google Wallet dat er dan ook niet betaald kan worden met de ING app? Ik krijg dan nog steeds de melding dat ik maar 1 kaart tegelijkertijd mag aanbieden.

Overigens beetje jammer hier met de CDC kaart: Appie, Jumbo Gall&Gall en de bouwmarkt accepteren geen creditcard 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 16:31

Louw Post

Cerenas

bas_1981 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 00:31:
Iemand toevallig al een oplossing/workaround gevonden voor het probleem dat bij een geweigerde Curve kaart in Google Wallet dat er dan ook niet betaald kan worden met de ING app? Ik krijg dan nog steeds de melding dat ik maar 1 kaart tegelijkertijd mag aanbieden.

Overigens beetje jammer hier met de CDC kaart: Appie, Jumbo Gall&Gall en de bouwmarkt accepteren geen creditcard 😭
Jammer dat het dan ook nog zo verschillend is tussen dezelfde winkels. Want de AH's, Jumbo en Praxis accepteren hier wel de CDC Visa kaart. De Boni hier helaas niet en daar komen we ook wel regelmatig voor boodschappen (en dat is een net nieuw pand).

Als Maestro/V-Pay volgend jaar uitgefaseerd wordt dan zouden de winkels toch wel langzamerhand Visa/MC moeten kunnen ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:35

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:28:
[...]
Krijg je dan nog wel de cashback als je later switcht naar een andere kaart?
Dat zou gereversed moeten worden. Gebeurt soms ook wel, maar is bij mij totnutoe eerder regel dan uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:11
Louw Post schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:59:
Als Maestro/V-Pay volgend jaar uitgefaseerd wordt dan zouden de winkels toch wel langzamerhand Visa/MC moeten kunnen ondersteunen.
Ook dat is niet zeker. Je hebt dan verschillende soorten debit kaarten en de winkelier hoeft ze niet allemaal te ondersteunen. Grote kans dat er wederom winkeliers zijn die alleen bankkaarten zullen gaan ondersteunen en de rest niet (wederom vanwege transactiekosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Timmy schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:57:
[...]

Ook dat is niet zeker. Je hebt dan verschillende soorten debit kaarten en de winkelier hoeft ze niet allemaal te ondersteunen. Grote kans dat er wederom winkeliers zijn die alleen bankkaarten zullen gaan ondersteunen en de rest niet (wederom vanwege transactiekosten).
Mastercard debit komt wel goed hoor. Rabobank gaat er ook naar over. En alle pin terminals in de winkel krijgen een update. De kosten voor de winkelier blijft het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Dacuuu schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:04:
Mastercard debit komt wel goed hoor. Rabobank gaat er ook naar over. En alle pin terminals in de winkel krijgen een update. De kosten voor de winkelier blijft het zelfde.
Dat klopt maar er zijn verschillende typen debit kaarten. De winkelier hoeft ze niet allemaal te ondersteunen en bij veel payment providers zijn er tariefsverschillen in de nieuwe situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
knakworst schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:49:
[...]

Dat zou gereversed moeten worden. Gebeurt soms ook wel, maar is bij mij totnutoe eerder regel dan uitzondering.
Dat zou zo moeten zijn, maar van een kale kip kan men niet plukken dus als de CRO al overgezet zijn valt er niets te halen. Zijn verhalen van mensen die hierom geblokkeerd zijn, maar meerendeel komt er schijnbaar toch mee weg.
Persoonlijk vind ik het misbruik maken van het systeem, maar goed, ieder z'n ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

StefanoZ schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:31:
[...]

Dat zou zo moeten zijn, maar van een kale kip kan men niet plukken dus als de CRO al overgezet zijn valt er niets te halen. Zijn verhalen van mensen die hierom geblokkeerd zijn, maar meerendeel komt er schijnbaar toch mee weg.
Persoonlijk vind ik het misbruik maken van het systeem, maar goed, ieder z'n ding.
Ik heb nog nooit die CRO weggetrokken, maar die reversals gaan desondanks zelden goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 23:49
Twijfel telkens weer als ik ineens geen cashback meer krijg: is het maximum van 25 dollar per maand nou inclusief de cashback van Spotify? Dacht altijd van niet, maar lijkt er wel op. Kan het niet direct ergens vinden.

Betreft Ruby Steel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06:07

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

JJ1984 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 15:08:
Twijfel telkens weer als ik ineens geen cashback meer krijg: is het maximum van 25 dollar per maand nou inclusief de cashback van Spotify? Dacht altijd van niet, maar lijkt er wel op. Kan het niet direct ergens vinden.

Betreft Ruby Steel.
Eclusief.

Spotify = rebate.

Aankopen = chasback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
Xqlus1ve schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 15:17:
[...]

Eclusief.

Spotify = rebate.

Aankopen = chasback.
Dat dacht ik dus ook. Wel merkwaardig dat ik dan geen cashback meer krijg sinds vandaag: ik zit nog lang niet aan 25 USD. Maar dank voor de terugkoppeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanoZ
JJ1984 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 15:42:
[...]

Dat dacht ik dus ook. Wel merkwaardig dat ik dan geen cashback meer krijg sinds vandaag: ik zit nog lang niet aan 25 USD. Maar dank voor de terugkoppeling.
Ik heb een excel sheet gemaakt met een draaitabel waar je je kaart export uit de CDC app kan importeren, dan zie je in 1 oogopslag wat je in een maand hebt uitgegeven, hoeveel cashback je hebt ontvangen en hoeveel je nog kunt uitvangen met cashback.
Mocht je interesse hebben dan kun je me een bericht sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-10 23:09
Misschien deze maand paar keer getankt aan onbemande pomp? Tel eens alle refunds van deze maand op en hou rekening met koers us dollar/ euro, bij mij klopte het precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
Dank voor de reacties en hulp. Een snelle rekensom (en een eerdere fout bij de rekensom) leert mij dat ik reeds circa 1.250 euro had uitgegeven, dus dan klopt het wel dat ik daarna geen cashback meer kreeg. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:10
Heeft iemand een verklaring voor de relatief snel dalende APY in Jerry’s Pool in DeFi? Leek toch altijd wat stabieler dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:20
AlterBridge schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:01:
Heeft iemand een verklaring voor de relatief snel dalende APY in Jerry’s Pool in DeFi? Leek toch altijd wat stabieler dan nu.
Omdat er meer in staking wordt vastgezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-10 15:26
AlterBridge schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:01:
Geen verklaring, maar het blijkt bij alle validators te zakken, bij kingstaker staat het nu ook op 11,47%. Niemand boven de 12%...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Jesteroh schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:55:
[...]

Geen verklaring, maar het blijkt bij alle validators te zakken, bij kingstaker staat het nu ook op 11,47%. Niemand boven de 12%...
De verklaring is dat er meer cronos instroomt, dus lagere rente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Wisten jullie dat je geen cashback ontvangt wanneer je betaald voor de stroom bij een publieke laadpaal voor het opladen van je elektrische auto?
Schijnbaar is dit (ook) uitgesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-10 23:25
StefanoZ schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:47:
Wisten jullie dat je geen cashback ontvangt wanneer je betaald voor de stroom bij een publieke laadpaal voor het opladen van je elektrische auto?
Wellicht dat het wordt aangeslagen als elektra kosten (utilities), daar zit geen cash back op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
PureLOOD schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:55:
[...]

Wellicht dat het wordt aangeslagen als elektra kosten (utilities), daar zit geen cash back op
Ik vermoed het inderdaad.
Beetje jammer wel 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Vattenval werkt nog steeds.

ssssst! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
NeoflexNL schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:28:
[...]

Ik heb m ook maar geupgrade ja. Een zakelijke cc erachter hangen, dat is ook wel slim. Krijg je dan nog wel de cashback als je later switcht naar een andere kaart?
Yep, tot nu toe wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
bas_1981 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 00:31:

Gaat niet meer met de "draadloos betalen" shortcut (dan krijg je die foutmelding die je noemt), als je echter de ING app opstart, en dan voor "draadloos betalen" kiest (logo rechtsboven) dan werkt het bij mij wel (en overruled deze dus blijkbaar de Google Pay/Wallet setting).

En idd: hier werkt het wel bij bouwmarkt, Jumbo, etc. Blijkbaar regio/plaats/franchisenemer gebonden.....

[ Voor 7% gewijzigd door HAWK Wizard op 01-08-2022 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:52
Ben via BiT een aantal betalingen van vorige maand aan het omzetten omdat ik toen aan de cash back cap zat. Gebeurt er nu alleen iets vreemds. Ik vul de kaart aan vanuit de fiat wallet zoals ik vandaag al een aantal keer heb gedaan, maar nu krijg ik het groene scherm dat de topup succesvol is, maar vervolgens staat het niet op de kaart. Meerdere pogingen gedaan, zonder succes -O-

Zo vreemd omdat het vandaag meerdere keren normaal werkte.

Edit: lees op Reddit iets over een dagelijkse topup limit van $2000. Dat zou het in mijn geval wel eens kunnen zijn. Morgen nieuwe poging. Maar wat een klant onvriendelijke BS weer van CDC :'(

Edit 2: vanochtend de topup kunnen doen, zit dus inderdaad een cap op.

[ Voor 23% gewijzigd door CHRlS op 02-08-2022 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03:39
Meer mensen die een gedeeltelijke spotify rebate hebben gekregen? Het was 3.57 euro i.p.v. 12.99 euro. Is dit iets wat vaker voorkomt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:53
conara schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 20:59:
Meer mensen die een gedeeltelijke spotify rebate hebben gekregen? Het was 3.57 euro i.p.v. 12.99 euro. Is dit iets wat vaker voorkomt?
Is die transactie van vandaag? Of van afgelopen weekend?

Gebeurt vaker dat spotify twee charges doet in één maand. Chat met CS zou het moeten verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
Domino schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 22:05:
[...]

Is die transactie van vandaag? Of van afgelopen weekend?

Gebeurt vaker dat spotify twee charges doet in één maand. Chat met CS zou het moeten verhelpen.
Is inderdaad van afgelopen weekend. Inderdaad twee transacties in een maand. Ik neem contact op met cs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHRlS
CRO koers zwemt lekker tegen de stroom in vandaag trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
CHRlS schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:00:
CRO koers zwemt lekker tegen de stroom in vandaag trouwens
Viel mij ook op inderdaad

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PureLOOD
Via de Crypto.com reddit een mooie site tegengekomen: https://cro-stake-decider.vercel.app/

Deze maakt een snelle vergelijking of het beter is om je kaart aan te houden, of alles in defi weg te zetten tegen 11,5%.

Zonder Spotify-Netflix (dus volgend jaar) is staking in de defi wallet al snel voordeliger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PureLOOD schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:35:
Via de Crypto.com reddit een mooie site tegengekomen: https://cro-stake-decider.vercel.app/

Deze maakt een snelle vergelijking of het beter is om je kaart aan te houden, of alles in defi weg te zetten tegen 11,5%.

Zonder Spotify-Netflix (dus volgend jaar) is staking in de defi wallet al snel voordeliger
Even snel gekeken, ook zonder Spotify en Netflix maar wel met mijn eigen uitgaven per maand met 2% cashback zit ik nog steeds bijna op het dubbele als wat DeFi Staking mij kan opleveren.

Maar zeker een handige site (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Xqlus1ve schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:41:
[...]

Even snel gekeken, ook zonder Spotify en Netflix maar wel met mijn eigen uitgaven per maand met 2% cashback zit ik nog steeds bijna op het dubbele als wat DeFi Staking mij kan opleveren.

Maar zeker een handige site (y)
Leuk om mee te spelen inderdaad en te zien waar het omslagpunt ligt. Zie dat voor mij met mijn gemiddelde uitgaven per maand vanaf maart het beter is om bij CDC te laten staan. Maar in de winter maanden lag het gemiddelde echt een stuk lager. Zal zeker te maken hebben gehad met lockdown en gesloten wereld toentertijd. Dus benieuwd wat komende winter gaat brengen qua eventuele lockdowns, want dit gaat mijn keuze dus beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Je kan het ook dubbel doen, met een beetje mazzel.

Stake in defi, verder met cashback op plutus (3%) of binance (2 a 3%). Plutus vereist wel een subscription voor een beetje werkbare cashback limit, binance vereist 1 BNB voor 2% met 100 usd cap (10 BNB voor 3% met een 150 usd cap).

CDC als cashback partner is voor mij wel een beetje passé. Teveel haken, ogen en restricties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
StefanoZ schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:47:
Met welke app heb je geladen? Welk laadpas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
Domino schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:50:
Je kan het ook dubbel doen, met een beetje mazzel.

Stake in defi, verder met cashback op plutus (3%) of binance (2 a 3%). Plutus vereist wel een subscription voor een beetje werkbare cashback limit, binance vereist 1 BNB voor 2% met 100 usd cap (10 BNB voor 3% met een 150 usd cap).

CDC als cashback partner is voor mij wel een beetje passé. Teveel haken, ogen en restricties.
Zodra Binance SEPA zonder extra kosten weer enabled heeft ga ik weer 100% over op hun kaart. Is me nu te omslachtig om om mijn fiat er naar toe te krijgen.

Plutus heb ik niet echt vertrouwen in dat voor de lange termijn een goede optie blijft en daarom niet zoveel zin om moeite te doen om een kaart aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
PureLOOD schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:35:

Ook zonder Netflix en Spotify springt bij mij m'n Jade kaart er nog boven uit. Bevestig van wat u al wist. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:09
Dacuuu schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:13:
[...]

Ook zonder Netflix en Spotify springt bij mij m'n Jade kaart er nog boven uit. Bevestig van wat u al wist. 8)
Ik kon destijds instappen in Jade Green voor 10K CRO. Maar wanneer je nu instapt kost je dat bijna 30000 CRO. wanneer ik mijn uitgave patroon als nieuwe gebruiker invult is Defi aantrekkelijker na de 6 maanden Spotify/Netflix. Dit is niet goed, CDC is dus niet zo aantrekkelijk meer voor nieuwe gebruikers en dat is een slechte zaak. Hoe gaat CDC het volhouden wanneer er geen nieuwe mensen bij komen?

Ik ben weer langzaamaan terug naar Binance aan het gaan. Ik heb daar 3% cashback ipv 2% bij CDC alleen euro's naar binance krijgen kost nu wat meer tijd (via Kraken/XLM etc) en wanneer je geen kosten wilt maken kun je alleen bij Kraken XLM kopen wanneer XLM stijgt zodat je min of meer 1:1 je euro's bij Binance kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
IUser schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:53:
[...]

Met welke app heb je geladen? Welk laadpas?
Via de app EVBox Charge. valt inderdaad onder de restricties (utilities).
Had het alleen niet verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
conara schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 22:47:
[...]

Is inderdaad van afgelopen weekend. Inderdaad twee transacties in een maand. Ik neem contact op met cs
CS doet moeilijk en zeggen dat de rebate once per month is en dat ik het maar met spotify moet afhandelen. Mensen ervaring op dit gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

glatuin schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:29:
[...]

Ik kon destijds instappen in Jade Green voor 10K CRO. Maar wanneer je nu instapt kost je dat bijna 30000 CRO. wanneer ik mijn uitgave patroon als nieuwe gebruiker invult is Defi aantrekkelijker na de 6 maanden Spotify/Netflix. Dit is niet goed, CDC is dus niet zo aantrekkelijk meer voor nieuwe gebruikers en dat is een slechte zaak. Hoe gaat CDC het volhouden wanneer er geen nieuwe mensen bij komen?

Ik ben weer langzaamaan terug naar Binance aan het gaan. Ik heb daar 3% cashback ipv 2% bij CDC alleen euro's naar binance krijgen kost nu wat meer tijd (via Kraken/XLM etc) en wanneer je geen kosten wilt maken kun je alleen bij Kraken XLM kopen wanneer XLM stijgt zodat je min of meer 1:1 je euro's bij Binance kunt krijgen.
Vergeet ook niet dat Binance 0,9 procent per transactie berekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:36
knakworst schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:22:
[...]

Wanneer berekenen ze die 0,9 procent? Ben vorige maand met de Binance kaart begonnen (naast CDC) en heb inmiddels al meer dan 5000 euro uitgegeven in tientallen transacties, maar ze hebben bij mij nog nooit fees berekend.

Er staat in de voorwaarden up to 0,9 procent, dus het is niet altijd denk ik. Wellicht alleen bij vreemde valuta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
knakworst schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:22:
[...]

Die 0.9% heffen ze al een tijd niet meer. Mochten ze het ineens wel doen dan kan niemand klagen het staat tenslotte wel in de voorwaarden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jdome schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:39:
[...]

Wanneer berekenen ze die 0,9 procent? Ben vorige maand met de Binance kaart begonnen (naast CDC) en heb inmiddels al meer dan 5000 euro uitgegeven in tientallen transacties, maar ze hebben bij mij nog nooit fees berekend.

Er staat in de voorwaarden up to 0,9 procent, dus het is niet altijd denk ik. Wellicht alleen bij vreemde valuta?
Als ik bnb uitgeef, en de koers van exact dat moment pak, zit er exact 0,9% tussen. Alweer een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:36
knakworst schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:51:
[...]

Als ik bnb uitgeef, en de koers van exact dat moment pak, zit er exact 0,9% tussen. Alweer een paar maanden.
Ah dan is dat denk ik alleen zo als je crypto op je funding wallet zet. In mijn geval heb ik daar alleen EUR op staan en vandaar dat ze geen kosten rekenen (er hoeft dan niets automatisch geconverteerd naar EUR te worden bij een betaling, ik denk dat ze daar die 0,9% voor rekenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Weet iemand hoe je je pincode wijzigt met een Spaanse ATM? Mijn metalen pas wil er niet in , ik zit nog steeds met 2 pincodes waarvan de contactloze slecht te onthouden is dus die graag wijzigen hier maar hoe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:51
(KBX) Harkanoid schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 18:55:
Weet iemand hoe je je pincode wijzigt met een Spaanse ATM? Mijn metalen pas wil er niet in , ik zit nog steeds met 2 pincodes waarvan de contactloze slecht te onthouden is dus die graag wijzigen hier maar hoe?
Van wat ik ervan heb meegekregen, werkte het pincode wijzigen nooit goed.

Als je dat deed, dan deed je de pincode voor de chip-functie wijzigen.
De contactloze pincode heb ik nog van niemand gehoord/gelezen dat deze wel gewijzigd werd. Iedereen die het hier vermeldde, schreef dat dit altijd de originele pincode bleef.

Wellicht als je de chip-pincode weer terug wijzigt naar origineel, heb je nog maar 1 code, waardoor je deze makkelijker leert onthouden. 🤯
Niet wat je wilde, maar je hoeft dan nog maar 1 code te onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Nee want mijn tankpas verwar ik dan steeds mee :-(

Ik zal hem eens contactloos met de oude proberen te wijzigen ipv er in te steken zomenteen, er staan hier gele en blauwe ATM apparaten misschien werken die ook verschillend geen idee merk ik vanzelf

Update met deze kan je dus helemaal niks :-(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D06kYbdeBBtGhDAPdlQm19tH5EI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h2a83LFYz9wCZCfED3k8WA6O.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door (KBX) Harkanoid op 03-08-2022 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Vraagje onder onze lounge gebruikers, moet ik vooraf boeken of kan ik met mijn kaart gewoon naar de balie lopen?

En kan ik dan voor vrouwlief daar terplekke ook lounge toegang regelen?

ik sta over een paar uur op schiphol :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
Xqlus1ve schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:33:
Vraagje onder onze lounge gebruikers, moet ik vooraf boeken of kan ik met mijn kaart gewoon naar de balie lopen?

En kan ik dan voor vrouwlief daar terplekke ook lounge toegang regelen?

ik sta over een paar uur op schiphol :p
Met onze kaaren kunnen we geen reserveringen maken.
Als je daar heen loopt moet je aangeven dat je voor 2 personen entree wilt en je digitale loungekey kaart scannen, dan wordt er 32 UDS of iets dergelijks afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

StefanoZ schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:35:
[...]

Met onze kaaren kunnen we geen reserveringen maken.
Als je daar heen loopt moet je aangeven dat je voor 2 personen entree wilt en je digitale loungekey kaart scannen, dan wordt er 32 UDS of iets dergelijks afgeschreven.
Dat is wat ik wilde horen, thanks (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Xqlus1ve schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:36:
Dat is wat ik wilde horen, thanks (y)
Mocht je de mogelijkheid hebben, kijk van te voren even of het de moeite waard is.
Het aanbod van eten en drinken is de laatste tijd slecht en de lounge is regelmatig afgeladen vol. Dan kan je beter een rustig plekje in de terminal opzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Timmy schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:44:
[...]

Mocht je de mogelijkheid hebben, kijk van te voren even of het de moeite waard is.
Het aanbod van eten en drinken is de laatste tijd slecht en de lounge is regelmatig afgeladen vol. Dan kan je beter een rustig plekje in de terminal opzoeken ;)
Hoe kan ik zoiets van te voren checken? (kan natuurlijk vragen hoe druk het binnen is maar ze gaan vast niet roeen dat het eten slecht is :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
Xqlus1ve schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:49:
[...]

Hoe kan ik zoiets van te voren checken? (kan natuurlijk vragen hoe druk het binnen is maar ze gaan vast niet roeen dat het eten slecht is :p
Hij bedoelt eerst zelf gratis naar binnen gaan voordat je je partner mee neemt (waar je voor moet betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

StefanoZ schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:57:
[...]

Hij bedoelt eerst zelf gratis naar binnen gaan voordat je je partner mee neemt (waar je voor moet betalen)
Oh haha, had ik zelf ook wel kunnen bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Ik was eind juni op Schiphol en toen was het niet mogelijk een +1 mee te nemen ivm de drukte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 14:31
Schiphol is waardeloos de kans dat je daarin komt is klein. Overigens heb ik op andere luchthavens nooit problemen gehad, aanbod dranken en eten is wat ik meegemaakt heb uitstekend Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIEdQz6_5Q8t_tn-DkZR1Twzf3c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7OQdFfb0S1wudgFGeruL3hkc.jpg?f=fotoalbum_large

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nou dat bied al geen hoop meer haha, mogelijk door mijn late vlucht is het hopelijk ook wat rustiger vandaag. Ik zie het wel maar wil het nog wel gebruiken voordat CDC daarvan ook de stekker eruit trekt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 14:31
Xqlus1ve schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 15:22:
Nou dat bied al geen hoop meer haha, mogelijk door mijn late vlucht is het hopelijk ook wat rustiger vandaag. Ik zie het wel maar wil het nog wel gebruiken voordat CDC daarvan ook de stekker eruit trekt _O-
Nee je kan het proberen, dat briefje lijkt alleen een soort van semi permanent

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
djeck schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 15:18:
Schiphol is waardeloos de kans dat je daarin komt is klein. Overigens heb ik op andere luchthavens nooit problemen gehad, aanbod dranken en eten is wat ik meegemaakt heb uitstekend [Afbeelding]
Ik maak het de laatste tijd helaas op allerlei luchthavens mee, zelfs de lounges van de luchtvaartmaatschappijen zelf zijn op sommige momenten overvol. Het is dus zeker niet alleen Schiphol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dippenispinnen
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08-07 09:16
Mijn eerste staking periode zit er op met een Ruby Steel kaart van CDC. In de tussentijd heb ik natuurlijk meegekregen dat de rewards flink zijn teruggedraaid, en de Spotify rebate vanaf augustus ook slechts de eerste 6 maanden geldig is...

Dus als ik het goed begrijp, zal ik het bedrag van Spotify ook niet meer terug krijgen als ik blijf staken? In dat geval is de CDC kaart helaas namelijk vrijwel waardeloos geworden voor mij? Thanks!

[ Voor 8% gewijzigd door dippenispinnen op 05-08-2022 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim2121
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 16:22
dippenispinnen schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:05:
Mijn eerste staking periode zit er op met een Ruby Steel kaart van CDC. In de tussentijd heb ik natuurlijk meegekregen dat de rewards flink zijn teruggedraaid, en de Spotify rebate vanaf augustus ook slechts de eerste 6 maanden geldig is...

Dus als ik het goed begrijp, zal ik het bedrag van Spotify ook niet meer terug krijgen als ik blijf staken? In dat geval is de CDC kaart helaas namelijk vrijwel waardeloos geworden voor mij? Thanks!
Als je je stake laat staan krijg je nog Spotify rebate tot januari. Daarna ben ik het eens met je, vrijwel waardeloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dippenispinnen
Tim2121 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:51:
[...]

Als je je stake laat staan krijg je nog Spotify rebate tot januari. Daarna ben ik het eens met je, vrijwel waardeloos.
Thanks! Dan blijk ik nog lekker CRO bij elkaar harken tot januari, en laat ik mijn stake voorlopig nog even staan. Laten we hopen dat het ooit weer beter wordt met de CRO kaart. Misschien als ze iets minder sponsorgeld aan de F1 gaan aftikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
dippenispinnen schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:56:
[...]

Thanks! Dan blijk ik nog lekker CRO bij elkaar harken tot januari, en laat ik mijn stake voorlopig nog even staan. Laten we hopen dat het ooit weer beter wordt met de CRO kaart. Misschien als ze iets minder sponsorgeld aan de F1 gaan aftikken?
Ik verwacht zelf nog wel een run naar +- 1 dollar de volgende bull. Dan gooi ik zelf ook al mijn CRO er uit, in ieder geval inleg x2. Wellicht dat ik de rest dan nog laat staan. Misschien dat de rewards nog weer terugkomen, maar ik ga zeker geen extra geld meer inleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dippenispinnen
PureLOOD schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:59:
[...]

Ik verwacht zelf nog wel een run naar +- 1 dollar de volgende bull. Dan gooi ik zelf ook al mijn CRO er uit, in ieder geval inleg x2. Wellicht dat ik de rest dan nog laat staan. Misschien dat de rewards nog weer terugkomen, maar ik ga zeker geen extra geld meer inleggen.
Eens, ga ook zeker geen extra geld meer inleggen en investeren. Heb trouwens alle CRO rebates en cashback in de tussentijd allang naar Binance gezet om extra ETH te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
PureLOOD schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:59:
[...]

Mits cro naar de $1 gaat zit ik op 350~400%, dat zou wat zijn zeg. Ik ben al blij als ik boven break-even kom eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
Domino schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:39:
[...]

Mits cro naar de $1 gaat zit ik op 350~400%, dat zou wat zijn zeg. Ik ben al blij als ik boven break-even kom eerlijk gezegd.
Terug naar de ATH zou moeten lukken :P beetje hopium op de vrijdag :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Gebruiken jullie de kaart slechts voor Spotify etc dan? Ik betaal er juist veel mee, en daarom is het nog steeds een prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:30
Dacuuu schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:59:
Gebruiken jullie de kaart slechts voor Spotify etc dan? Ik betaal er juist veel mee, en daarom is het nog steeds een prima deal.
Wij hebben 2 ruby kaarten, en elke maand halen we de cashback cap op kaart 1 wel, kaart 2 scheelt ook niet veel. Nu in Spanje, daar is het betalen met Visa werkelijk overal mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Zo veel mogelijk, daar komt nu ook veel CRO vandaan, maar ik denk dat de verhouding ongeveer 40-60 is (waarvan 60 de rebates voor Spotify en Netflix). Met overige uitgaven kom ik af en toe aan de cashback cap, maar de meeste maanden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Nee. Eigenlijk voor alles, tot aan de cap. Maar ik heb een indigo, en die staat voor 60% onder water 🤨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04:10

koelebobes

Wen BTC €100K

PureLOOD schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:54:
[...]

Terug naar de ATH zou moeten lukken :P beetje hopium op de vrijdag :9B
Terug naar de ATH? Wat voegt ons project nog toe, de toestroom mensen die we met de creditcard hebben gehad die krijgen we niet meer. Nee ik denk dat we blij mogen zijn met 0,40-0,50 in de volgende bullrun.

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

koelebobes schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:04:
Wat voegt ons project nog toe, de toestroom mensen die we met de creditcard hebben gehad die krijgen we niet meer.
Sinds wanneer moeten magische internetmuntjes echt iets toevoegen om te moonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
snip

[ Voor 94% gewijzigd door zenith op 05-08-2022 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Toch nog een Spaanse bank ATM kunnen vinden , PIN kon ik bij deze wel wijzigen met foutmelding als gevolg , kortom wijzigen niet aan beginnen , gek genoeg hoef je hier nergens je pin in te vullen dus als je hem hier verliest ben je sjaak of kan je hem ergens heel snel makkelijk blokkeren bij verlies? Kan het niet vinden in de howto met zoekfunctie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:51
(KBX) Harkanoid schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 22:46:
... gek genoeg hoef je hier nergens je pin in te vullen dus als je hem hier verliest ben je sjaak of kan je hem ergens heel snel makkelijk blokkeren bij verlies? Kan het niet vinden in de howto met zoekfunctie.
In de app bij het card gedeelte.
Rechtsboven op het card-symbool.
Bij de card details heb je een 'freeze' optie.

Nog niet nodig gehad, maar ik gok dat je die zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Ja klopt zocht ik , vergeet ook niet elke dag je missions rechtsboven op 1e scherm , die mystery boxen van 25 points zit vaak maar 3-5 CRO in maar vanaf 300 points heb je al een NFT , zitten best leuke tussen wie weet worden die ooit wat meer waard!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 14:52
Bijna vergeten, heb Jade en ben op Schiphol:Even loungekey app downloaden en registeren. 5min later zit je aan het gratis buffet, chips, soep, bier en sterke drank. 3,25$ wordt afgeschreven die je weer terug krijgt na 30 dagen (hoop ik). Verzacht de pijn...

Update: Duitsland Munchen werkt ook. Tussenstop nog in Bangkok, Ben benieuwt straks. Geen wonder dat crypto rewards dalen, Al die rijke stinkerds die rondreizen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hxmLoQsJYUA5PaequqaTT2t2DpE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w5ihwCEmsPV0sVQZUdp83kRH.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iryVoj1RjkXEfoTEQqe6Rt0qWLY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QX6Uj8wtVp9pSdrZdJ2n2l8x.jpg?f=fotoalbum_large
Update 2:Bangkok even gedoushed in the lounge. Tandenborstel lag er ook, was ik vergeten mee te nemen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OiQ7IoV91lv8VP5e-bJWNbTiER8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vD57cdDFkricJDXZFus9vm93.jpg?f=fotoalbum_large

Uiteindelijk betaal je dit voor 3 lounges en krijg je het na 30 dagen terug. Althans dat hoop ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L7wDjOy6gjOJW-NU9kos9KqLp1w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3PG88K6F2WoloXLc17a7B6LK.png?f=user_large

[ Voor 93% gewijzigd door enermax op 08-08-2022 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Ik ben toch erg blij dat ik mijn stable coins weer bij crypto.com heb staan. Celcius zit al helemaal in de chapter 11 procedure en nu geeft ook Hodlnaut aan dat het gedaan is met ze. Ik kijk wel uit om mijn coins bij de kleinere spelers te parkeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 06:10
glatuin schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 12:26:
Ik ben toch erg blij dat ik mijn stable coins weer bij crypto.com heb staan. Celcius zit al helemaal in de chapter 11 procedure en nu geeft ook Hodlnaut aan dat het gedaan is met ze. Ik kijk wel uit om mijn coins bij de kleinere spelers te parkeren.
Tja... ook dat kan bij crypto.com net zo goed gebeuren... dat lees of hoor je ook pas als het al te laat is. Geen idee hoe het financieel daar gaat achter de schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
glatuin schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 12:26:
Dat terug schroeven van rewards. Stoppen met Netflix en Spotify zorgt ervoor dat Cro waarde daalt. Er moeten nu meer cro munten uitbetaald worden voor dezelfde Euro hoeveelheid. Geen idee of crypto.com financieringen wilt betalen met de verkoop van Cro. Ik verkoop in ieder geval rustig een deel van mijn leningen. Rond Dec zal een flink aantal gebruikers de Cro verkopen doordat je geen Netflix en Spotify vergoed krijgt

[ Voor 7% gewijzigd door enermax op 09-08-2022 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
enermax schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:39:
[...]

Dat terug schroeven van rewards. Stoppen met Netflix en Spotify zorgt ervoor dat Cro waarde daalt. Er moeten nu meer cro munten uitbetaald worden voor dezelfde Euro hoeveelheid. Geen idee of crypto.com financieringen wilt betalen met de verkoop van Cro. Ik verkoop in ieder geval rustig een deel van mijn leningen. Rond Dec zal een flink aantal gebruikers de Cro verkopen doordat je geen Netflix en Spotify vergoed krijgt
Ik ga (Jade) ook unstaken einde van het jaar. Wellicht iets eerder zodat mijn CRO nog wat oplevert. Inmiddels gebruik ik de Binance card tegen 3%. Euro's bij binance krijgen gaat eigenlijk best gemakkelijk via XLM/Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
glatuin schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:44:
[...]
Inmiddels gebruik ik de Binance card tegen 3%. Euro's bij binance krijgen gaat eigenlijk best gemakkelijk via XLM/Kraken.
Ik zelf gebruik de combinatie Plutus, Curve. Dan krijg je 3 of 4% tot €2000. Met als voordeel dat je niet hoeft te staken en het Curve abbonement weer terug krijgt in Plutus. Rewards verkoop je weer voor euros (nadeel duurt 45dagen). Meer info in Plutus topic.

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 09-08-2022 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
Ik kan mijn Crypto.com kaart niet als betaalmiddel toevoegen aan Amazon. Zijn er meerdere die hier last van hebben? Zie dat dit een veelvoorkomend probleem was voorheen maar dat dit nu opgelost zou moeten zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
enermax schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:00:
[...]

Ik zelf gebruik de combinatie Plutus, Curve. Dan krijg je 3 of 4% tot €2000. Met als voordeel dat je niet hoeft te staken en het Curve abbonement weer terug krijgt in Plutus. Rewards verkoop je weer voor euros (nadeel duurt 45dagen). Meer info in Plutus topic.
Ja jij wel ik sta in de wacht bij Plutus. Was net paar uur te laat met aanvragen....
Hopelijk in oktober of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:20
soulcrusher schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:20:
Ik kan mijn Crypto.com kaart niet als betaalmiddel toevoegen aan Amazon. Zijn er meerdere die hier last van hebben? Zie dat dit een veelvoorkomend probleem was voorheen maar dat dit nu opgelost zou moeten zijn.
Zelf geen last van, kan netjes via Visa betalen op Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
soulcrusher schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:20:
Ik heb daar (onlangs nog) ook geen probleem mee gehad

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

En we krijgen weer minder op BTC en MATIC staking :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:38
Xqlus1ve schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:13:
En we krijgen weer minder op BTC en MATIC staking :')
kreeg het mailtje ook, maar was toch van plan wanneer ze uit staking komen het te sturen naar Binance

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
Nog 8 dagen tot mijn BTC term afloopt. Ff kijken wat Binance te bieden heeft en anders lekker bij de rest op de Ledgert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:56
Wat gekke dingen de laatste 2 dagen, ben op vakantie en gebruik de kaart dagelijks meerdere malen.

- gisteren uit eten, kreeg maar 0,5% cashback. Ik dacht, heb de max bereikt voor deze maand
- vanochtend brood gehaald, gewoon volle cashback
- bestelling online bij een webwinkel, 0,2% cashback gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Blik1984 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:46:
Wat gekke dingen de laatste 2 dagen, ben op vakantie en gebruik de kaart dagelijks meerdere malen.

- gisteren uit eten, kreeg maar 0,5% cashback. Ik dacht, heb de max bereikt voor deze maand
- vanochtend brood gehaald, gewoon volle cashback
- bestelling online bij een webwinkel, 0,2% cashback gekregen
En waar ben je nu? Ik was een week in spanje en werkte prima daar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:56
(KBX) Harkanoid schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:06:
[...]

En waar ben je nu? Ik was een week in spanje en werkte prima daar :-)
Italië, werkt al de hele tijd prima, tot gisteren/vandaag dus deze gekke cashbacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Blik1984 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:51:
[...]

Italië, werkt al de hele tijd prima, tot gisteren/vandaag dus deze gekke cashbacks
Hmm nu je het zegt, ik ga eens kijken of ik de limiet ook bereikt hebt, want ik kreeg ook ineens minder en dacht nog ruimte te hebben (ik ben overigens in Thailand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCo7MuzqOt74ebno36XI_YY5SqM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fzDrw4pmna5usOzW5gkD0dR8.jpg?f=fotoalbum_large

het zit er bijna op, wat gebeurd er na deze dag? ik blijf ervan af, krijg ik dan nog steeds 10% apy?

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 01:06:
[Afbeelding]

het zit er bijna op, wat gebeurd er na deze dag? ik blijf ervan af, krijg ik dan nog steeds 10% apy?
Ik dacht enkel 4% apy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:24

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 01:06:
[Afbeelding]

Ja, dat wordt automatisch 4%

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Klopt het dat je business lounge niet verliest na unstaken van cro? Iemand ervaring? Loungekey zegt tot 2027 toegang.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eQOjoKLpfCWkUg4hM22L0SDzytQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/m404obBuKtjdO7RULQilFLD9.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1AXxYaqCnbc23W1Ec16q9jxi1BE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Gu60q1itCftWyA0meKVe90Fh.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door enermax op 16-08-2022 02:38 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).