Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 45 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

AlterBridge schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:27:
Nu haal ik die €3500 met dagwaarde €900 er echt nooit van mijn leven meer uit 🙁 voel me ook echt opgelicht.
Hoe meer je erin hebt gestopt hoe zuurder het is is uiteraard. Ben wat dat betreft blij dat ik slechts voor de Ruby ben gegaan omdat ik 't alleen met geld doe wat ik echt kan missen en niet meteen te gek doe.

Heb zelf nooit gebruik gemaakt van die spotify of netflix-riedel, maar dat is idd de hele reden van het gebruik van die kaarten, naast de normale cashback maar ja die was toch al nerfed. Echt geen idee of die CRO ooit nog enigszins in de richting van wat wij betaald hebben gaat komen. Nu gaat er ontzettend veel volk vast weg en wordt het alleen maar slechter. Heb er geen bloedspoed mee, maar heb ook geen zin om 3 jaar nutteloos te wachten: dan kan ik het account beter opdoeken en ergens aan het staken slaan om nog wat "goed" te maken.

Vooralsnog happy AF met Plutus, maar daar hoef je inderdaad niet eerst dik te staken om nuttige perks te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 23-07-2022 15:43 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:09
Blik1984 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:16:
Januari maar definitief afscheid nemen van crypto.com, in de tussentijd zorgen dat mijn gemiddelde aankoopprijs maximaal zakt
Ja inderdaad. Celcius is inmiddels chapter 11. Het zal me niet verbazen dat indien de crypto markt niet flink aantrekt er over 6 maanden helemaal geen crypto.com meer is. Ik reken op een faillissement, tenzij BTC en consorten weer flink gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

En nog een revision email erachteraan met andere procenten. Wat een verschrikkelijke amateurs. Lijkt hier wel de lokale kaartclub hoe ze communiceren met hun achterban.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-10 07:21
Jdome schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 12:48:
[...]

Ik stort dmv een SEPA overschrijving euro's op Kraken en daar koop ik XLM of XRP mee. Vervolgens stuur ik dit door naar Binance, dit kost amper fees, en zet ik het daar weer terug in EUR.

De BNB die je aan cashback krijgt, krijg je ongeveer 4 dagen nadat je een transactie hebt gedaan. Deze zet ik gelijk weer om in EUR en pin het met de kaart (cash) uit een ATM.
Thanks, duidelijk 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Kol Nedra schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:49:
[...]

mijn versie:

Kraken, daar koop ik BTC. in deze BTC zit naast alleen voor BNB-kaart ook geld in om dca te doen voor bijv BNB, GLMR, LIT, ADA maar het overige geld ruil ik om in BUSD. op deze BUSD krijg ik 10% apy op.
wanneer ik een betaling moet doen, bijv tanken haal ik benodigde BUSD uit de flexible staking en zet ik in de BNB-kaart gedeelte......
kosten fees BTC sturen is ~€0.25
Thanks!
1 vraag; waarom gebruik je BTC en geen XLM?
XLM is helemaal zo goed als gratis om te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-10 14:47
Sandyman538 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:01:
En nog een revision email erachteraan met andere procenten. Wat een verschrikkelijke amateurs. Lijkt hier wel de lokale kaartclub hoe ze communiceren met hun achterban.
Oh die heb ik nog niet mogen ontvangen. Wat is het verschil tussen mail 1 en mail 2?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 19:34
Ik kreeg zonet een ‘revised’ tweede e-mail. Daar staat
Thereafter, cardholders will not receive CRO reimbursement(s) when spending with these merchant(s). Instead, cardholders receive up to 2% back when spending with these merchants, depending on their Card tier.
Dit is nog minder dan de 3% die ik nu op mijn aankopen krijg met mijn jade kaart!?

Edit: het was toch 3% cash back?

[ Voor 4% gewijzigd door Chillmeister op 23-07-2022 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 10:37
Chillmeister schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:03:
Dit is nog minder dan de 3% die ik nu op mijn aankopen krijg met mijn jade kaart!?
Volgens mij kreeg je van begin juni zelfs maar 2% meer, tenzij je later bent begonnen met staken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-10 19:09
Sandyman538 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:01:
Het is echt wel een crypro.com dingetje. Al jaren doen ze dit. Ineens de voorwaarden veranderen. Het is een wonder dat ze alsnog zoveel klanten hebben

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik denk dat dit bittere noodzaak is om te overleven.

Het heeft zo’n negatief imago nu, wegblijven dus! Er komt iets beters.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravano
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-03 20:46
Chillmeister schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:03:
Ik kreeg zonet een ‘revised’ tweede e-mail. Daar staat

[...]

Edit: het was toch 3% cash back?
In de eerste mail staat dat je "Up to 5% rebate" krijgt bij spotify en Netflix.
In de 2e mail is dat gecorrigeerd naar "Up to 2% rabate" bij Spotify en Netflix.
Deze rebates hebben niks te maken met cashback van aankopen die je doet.
Het heeft alleen te maken met de voorheen gratis Netflix en Spotify, die worden dus niet meer gratis maar je krijgt up to 2% terug op Netflix en/of Spotify.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

pimsaint schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:03:
Oh die heb ik nog niet mogen ontvangen. Wat is het verschil tussen mail 1 en mail 2?
Eerste mail: 5% cashback op spotify en netflix, de tweede vermeldt 2%

Ah was te traag..krijg je als je een vers drankje inschenkt tussendoor :+

[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 23-07-2022 16:16 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:08:
[...]

Het is echt wel een crypro.com dingetje. Al jaren doen ze dit. Ineens de voorwaarden veranderen. Het is een wonder dat ze alsnog zoveel klanten hebben
Nou inderdaad. Maar ik had niet verwacht dat binnen enkele maanden alle voordelen waarom je ooit hierin gestapt bent weg gehaald zouden worden. En dus niet 1 aanpassing in voorwaarden maar herhaaldelijk dingen versoberen in enkele maanden tijd. Zeker niet met in het achterhoofd hoe groot ze zich profileren (dat doen ze dus goed).

Als ik hier bij de lokale bibliotheek een deal zou sluiten dat ik ze 1000 euro geef (kan fluctueren in waarde) en daarvoor in return elke maand een nieuw boek mag uitzoeken ter waarde van 15 euro, zou het ook gek zijn dat ze na 2 maanden zeggen, ha die boeken krijg je de rest van het jaar niet meer en je 1000 euro is nog 250 euro waard mocht je het terug willen.

Ergens kan ik wel lachen om deze ridicule situatie, maar het blijft sneu geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-10 14:47
2Dutch schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:16:
[...]

Dankjewel. Had het inmiddels begrepen uit dit topic.
edit:
Cheers

Tja dan is het nu natuurlijk geheel in CDC stijl om, wanneer de storm een beetje is gaan liggen, dat weer op te krikken naar, zegt 50%.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:56
2Dutch schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:16:
[...]

Ah was te traag..krijg je als je een vers drankje inschenkt tussendoor :+
Mijn eerste mail gaf ook gewoon 2% aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:38
Zazabez1 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:03:
[...]

Thanks!
1 vraag; waarom gebruik je BTC en geen XLM?
XLM is helemaal zo goed als gratis om te versturen.
BTC vertrouw ik meer dat het omhoog gaat. neem ruime tijd van paar weken (buy low/sell high)
en de BTC heeft alle pairings zoals met BNB, LIT en GLMR (waarvan ik ook koop naast BUSD)
kosten fees verwaarloosbaar) kost 0.00001 BTC

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

pimsaint schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:18:
Dankjewel. Had het inmiddels begrepen uit dit topic.
edit:
Cheers

Tja dan is het nu natuurlijk geheel in CDC stijl om, wanneer de storm een beetje is gaan liggen, dat weer op te krikken naar, zegt 50%.
-slurp, thx ;) - Denk dat ze daarmee de oude klanten (die nu er klaar mee zijn) niet meer mee terugkrijgen. Vermoed dat de meesten nu vooral hun geld nog uit het vastzetten willen halen en dan de boel opzeggen.

Om eerlijk te zijn vind ik mijn Lidl en Shell perks bij Plutus nuttiger: boodschappen en benzine zijn reteprijzig, sowieso daar elk een tientje van terug per maand en dan nog 3% over de rest...no brainer. En omdat je geen 350 euro of 3500 euro erin hebt gepropt, is het ook niet zo spannend als ze volgend jaar op de fles gaan bij wijze van.
Blik1984 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:22:
Mijn eerste mail gaf ook gewoon 2% aan
Weird, misschien hebben ze verkeerde batches aangemaakt oid..in ieder geval verdomde slordig.
Mijn mails arriveerden om 15:05 en 15:59.

[ Voor 14% gewijzigd door 2Dutch op 23-07-2022 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 19:34
cooLopke schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:06:
[...]

Volgens mij kreeg je van begin juni zelfs maar 2% meer, tenzij je later bent begonnen met staken natuurlijk.
Ik had het idd verkeerd. Ik had 3% nog in mijn hoofd zitten terwijl het idd 2% is met 50 usd equivalent max per maand.

Nu nog wachten op mijn plutus kaart......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08:43
Zal er straks nog wel een mail komen met oktober ipv januari.... Ben er klaar mee.. ik zeg mn account op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 20:25
De twijfel over een betaald Curve abo is nu wel meteen weggenomen. Dat halve jaartje zit ik nog wel uit met nu PLU,CDC,creditcard, en over een half jaar PLU,creditcard. Tenzij PLU tzt ook al genekt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 26-09 15:49

MevrouwDeKat

Miauw

Pfff, nu dit ook weer. Wat een gedoe, als de Crypto goden ons goed gezind houden, dan haal ik er misschien net mijn ingelegde 350 euro uit... (wat nog over is van mijn Stake, redebate van spotify en de cashbacks) en dan ben ik er onder de streep helemaal niks beter op geworden. Ben ook niet echt enthousiast over Plutus met leverproblemen zonder digitale kaart, ik ga er vanuit dat hun ook snel zullen gaan snijden zodra de grote stroom van een paar maanden terug hun kaartje hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Laatst online: 11-10 01:09
Misschien gaan mensen er eindelijk achter komen dat gratis geld niet bestaat en dat staken etc.of hoe je het ook noemt altijd een bepaald risico met zich meebrengt dat je je vastgezette geld nooit meer terug ziet. Je zal maar net diegene zijn die nog xx dagen je stake vast hebt staan en de Titanic net paar dagen voordat je stake afloopt zinkt. Hetzelfde geldt voor Plutus etc. etc. die nog wel bepaalde voordelen hebben, je moet echt jezelf afvragen waarom die "voordelen" er überhaupt zijn, vast en zeker om bepaalde unlucky ones een poot uit te draaien als de Titanic gezonken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Sahara schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:35:
Misschien gaan mensen er eindelijk achter komen dat gratis geld niet bestaat en dat staken etc.of hoe je het ook noemt altijd een bepaald risico met zich meebrengt dat je je vastgezette geld nooit meer terug ziet. Je zal maar net diegene zijn die nog xx dagen je stake vast hebt staan en de Titanic net paar dagen voordat je stake afloopt zinkt. Hetzelfde geldt voor Plutus etc. etc. die nog wel bepaalde voordelen hebben, je moet echt jezelf afvragen waarom die "voordelen" er überhaupt zijn, vast en zeker om bepaalde unlucky ones een poot uit te draaien als de Titanic gezonken is.
Daarom: alleen doen met geld dat je kunt missen.

Ik zie geen enkele reden voor CRO om nog op te kunnen krabbelen trouwens: mensen zien geen nut van de kaarten, zeggen hun accounts op. Kan het nog door een influx aan totaal nieuwe klanten zodra de markt weer aantrekt perhaps?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zazabez1
2Dutch schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:51:
[...]

Daarom: alleen doen met geld dat je kunt missen.

Ik zie geen enkele reden voor CRO om nog op te kunnen krabbelen trouwens: mensen zien geen nut van de kaarten, zeggen hun accounts op. Kan het nog door een influx aan totaal nieuwe klanten zodra de markt weer aantrekt perhaps?
Als de markt weer aantrekt, zul je zien dat de perks weer worden verhoogd om weer (nieuwe) klanten te trekken. Hun marketing en FOMO doen dan de rest. Ik laat mijn CRO lekker in defi staan en zie de komende paar jaar wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 07:44
Aantrekt? Cro zal nooit meer aantrekken. Er is niks aantrekkelijks meer aan straks. Iedereen is een hoop geld ingestokken en dat is bij de meeste 3/4 minder geworden.

Maar als straks iedereen naar Plutus overstapt passen hun ook alles aan……
Zazabez1 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:57:
[...]

Als de markt weer aantrekt, zul je zien dat de perks weer worden verhoogd om weer (nieuwe) klanten te trekken. Hun marketing en FOMO doen dan de rest. Ik laat mijn CRO lekker in defi staan en zie de komende paar jaar wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-10 23:09
Iemand vandaag nog CRO cashback gehad ? Ik al 3x niks vandaag terwijl ik nog niet aan mijn cap zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08:43
(KBX) Harkanoid schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:43:
Iemand vandaag nog CRO cashback gehad ? Ik al 3x niks vandaag terwijl ik nog niet aan mijn cap zit.
Ja gewoon 2 keer ontvangen bij de jumbo en online aankoop. Bezig de kaart leeg te maken zodat ue de deur uit kan.

[ Voor 9% gewijzigd door Flexion1 op 23-07-2022 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Dazzie schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:26:
Aantrekt? Cro zal nooit meer aantrekken. Er is niks aantrekkelijks meer aan straks. Iedereen is een hoop geld ingestokken en dat is bij de meeste 3/4 minder geworden.

[...]
Cro zal echt wel weer aantrekken als de markt weer verbeterd, ben ik sterk van overtuigd.
Cro is meer dan alleen de creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dazzie schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:26:

[...]
Die klanten zijn ze denk ik graag kwijt. De regulier cashback is nog best interessant voor beide partijen maar de 100% cashbacks is natuurlijk een verliesleidend verhaal. Plutus zal dit ook niet lang kunnen volhouden aangezien je daar zelfs kan kiezen voor welke dienst het geld.

Zelf zit ik tot eind van het jaar nog op 2%, daarna zien we wel weer. Wie weet heb ik mijn kaart van Plutus en hebben zij het beleid ook weer omgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
de BTC die ik bij cdc heb staan trek ik straks allemaal eruit, helaas hoge fees kosten voor versturen BTC, alleen daarom diefstal.... lesson learned 😌

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:30:
de BTC die ik bij cdc heb staan trek ik straks allemaal eruit, helaas hoge fees kosten voor versturen BTC, alleen daarom diefstal.... lesson learned 😌
En misschien omzetten in een andere coin, XLM ofzo, en elders weer omzetten naar BTC. Is dat misschien goedkoper dan de fees?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
anandus schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:50:
[...]

En misschien omzetten in een andere coin, XLM ofzo, en elders weer omzetten naar BTC. Is dat misschien goedkoper dan de fees?
nee dat niet, de spread op cdc is te hoog, wat ik wel kan doen is de BEP20 chain gebruiken op cdc en dit naar Nance sturen

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Je kan je refund ook op eth of btc zetten al is die koers ook bergafwaarts nu :-(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b7rJBTOoyh-k3OWrZ3g80SbPMrc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ttbUBVnWIZpYQPF0ALndkbmB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:05
Kol Nedra schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:30:
Pak een andere coin. ADA of HNT gebruik ik daar zelf voor.

Ik trek ook alles er vanaf behalve voor de rebates/Ruby kaart.
Binnenkort maar eens naar Plutus kijken

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
makooy schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:18:
[...]

Pak een andere coin. ADA of HNT gebruik ik daar zelf voor.

Ik trek ook alles er vanaf behalve voor de rebates/Ruby kaart.
Binnenkort maar eens naar Plutus kijken
Als ik mijn BTC omzet naar een andere coin verlies ik heel veel BTC! cdc prijs van BTC ligt veel lager dan de actuele markt...

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
Kol Nedra schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:36:
[...]

Als ik mijn BTC omzet naar een andere coin verlies ik heel veel BTC! cdc prijs van BTC ligt veel lager dan de actuele markt...
Heb je ook de CDC exchange geprobeerd?
Ik meen dat de fee/spread daar lager ligt dan op de ‘gewone’ CDC app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik denk eens even loeren of ik wat CRO naar een wallet (Keplr) kan duwen. Staat 2FA aan in de crypto.com app, maar die werkt zover ik weet met sms (heb geen authy / recoverycode in mijn bestanden staan). Maar krijg geen sms-codes of codes per mail ofzo als ik een transactie wil doen. Meer mensen last van? Misschien is er wat overbelast vanwege het..nieuws? ;)
Ah, Bitwarden had em, blijkbaar nooit eerder gebruikt en er doorheen geglipt in m'n overzichten en de hersenpan... All is well :)

[ Voor 16% gewijzigd door 2Dutch op 24-07-2022 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:00
Ben ik de enige die rustig cronos door blijft harken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Dacuuu schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:28:
Schijnbaar! Zoals ik liet zien kan je ook voor een van de andere kiezen.... Tot nu toe vandaag nog niks terug gehad, morgen maar eens gaan tanken en kijken of er dan wel weer iets gebeurd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
(KBX) Harkanoid schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:33:
[...]

Schijnbaar! Zoals ik liet zien kan je ook voor een van de andere kiezen.... Tot nu toe vandaag nog niks terug gehad, morgen maar eens gaan tanken en kijken of er dan wel weer iets gebeurd....
Kan zijn dat je cashback morgen komt. Paar weken terug was de cashback ook uren tot een dag vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:32
Voor nieuwe klanten geldt vanaf nu ook 6 maanden lang 100 cashback voor Spotify en/of Netflix (afhankelijk van kaart level). Het blijft dus een lokkertje, en niet alleen voor bestaande klanten (daar leek het bericht eerst wel op). Wil je langer voordeel, dan zul je naar hoogste 2 niveaus moeten upgraden.....

https://crypto.com/eea/cards

[ Voor 9% gewijzigd door HAWK Wizard op 23-07-2022 23:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zazabez1
(KBX) Harkanoid schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:49:
Je kan je refund ook op eth of btc zetten al is die koers ook bergafwaarts nu :-([Afbeelding]
Dit gaat niet over de gewone cashback die je krijgt wanneer je met de kaart betaalt.

Dit heet betrekking op de ‘pay’ functie in de app.
Oftewel refund als je bepaalde waardebonnen, airtime, of bij specifieke merchants iets koopt.

https://help.crypto.com/e...69-crypto-com-pay-rewards

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hF4nIxuNDOsTqTBWLG1i2YUy7To=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mWEOHxdM8Yi4kJeDghhDmmIw.jpg?f=fotoalbum_large

Je ziet ook dat deze standaard staat ingesteld op USDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Nee hoor, blijf ik (in ieder geval voorlopig) ook nog doen.
Ik heb nog 4 maanden staking lopen en Spotify wordt vergoed tot 23 januari. Daarna zie ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06:07

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik denk dat je beter kunt vragen: Ben ik de enige Jade/Indigo user die CRO blijft harken?

Mensen met een Ruby kaart zien er minder somber in en is de keuze ook veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:30
De goedkoopste wijze om cro te verkopen binnen het ecosysteem, is dat als ik het goed begrepen heb naar de exchange, dan naar usdc omzetten, dan de usdc naar de crypto.com app en dan omzetten in euro’s? Of een efficiëntere wijze beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-09 23:39
Xqlus1ve schreef op zondag 24 juli 2022 @ 09:24:
Ik denk dat je beter kunt vragen: Ben ik de enige Jade/Indigo user die CRO blijft harken?

Mensen met een Ruby kaart zien er minder somber in en is de keuze ook veel makkelijker.
Ik doe ook gewoon verder, met daarnaast nog een deel in Defi. We zien wel wat de toekomst brengt met o.a. het WK in Qatar nov '22. Daarbij Buy high, Sell low heeft nog nooit voor iemand gewerkt 8)

De kaart zelf gebruik ik dus door, maar wel de caschback direct omzetten in een stablecoin om de waarde vast te zetten. Met max 50 USD/maand (Indigo/Green), 4% apy staking, bijkomende earn bonussen, etc blijft het een mooi ecosysteem op lange termijn. Aan elk platform zijn wel voor en nadelen... Andere optie is natuurlijk je €€€ voor 0,11% op een spaarboekje te zetten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Ehhh ik tank net bij de TinQ en dan haalt ie er €125 af? Iemand enig idee wanneer het verschil terugkomt?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JLwLlicAbsB1Dm8Z4cVLcbeUBK0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7vVPeZ5pW9LIdkGD5qSpz2uI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:32

Nogne

>.<

Xqlus1ve schreef op zondag 24 juli 2022 @ 09:24:

Hier Jade gebruiker en blijf het gewoon nog harken, geloof nog steeds wil in CDC als platform. En daarbij focussen ze ook veel op hun smartchain dus zie nog wel genoeg functionaliteit voor CRO(nos).

Scheelt ook wel dat ik laag ben ingestapt dus qua kostten heb ik het er al uit, alleen heel erg blij maken ze mij niet met deze beslissingen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Zeker niet!
Zolang de Plutus kaart niet geleverd is, is CDC kaart de enige interessante kaart in NL voor cashback in mijn ogen.
Tuurlijk is het zuur als veel voordelen die je krijg bij inschrijving worden teruggeschroefd, aan de andere kant hebben we er ook allemaal niks aan als crypto.com failliet gaat.
Ik ben nog steeds blij met mijn kaart en heb geen €3500 geïnvesteerd omdat ik dacht er in 6 maanden tijd rijk van te worden.
We zien over 2 jaar wel hoe CRO er voor staat 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

(KBX) Harkanoid schreef op zondag 24 juli 2022 @ 11:12:
Ehhh ik tank net bij de TinQ en dan haalt ie er €125 af? Iemand enig idee wanneer het verschil terugkomt?[Afbeelding]
Als je in het zoek vak boven het topic '125' invult kun je zien wat het is. Een reservering op de kaart. Meeste pompen waar ik op dit moment kom doen zelfs 200 euro reserveren. Binnen een x-periode wordt het recht getrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Ik zag het ja! Nou ja hou het in de gaten..... Ga zo naar de Dekamarkt, ben benieuwd of er nu wel een cashback komt want gisteren kwam er niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ehhh ik tank net bij de TinQ en dan haalt ie er €125 af? Iemand enig idee wanneer het verschil terugkomt?[Afbeelding]
Vandaag of morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 16:13

Dark Angel

Corvette LS Power

(KBX) Harkanoid schreef op zondag 24 juli 2022 @ 12:07:
Ik zag het ja! Nou ja hou het in de gaten..... Ga zo naar de Dekamarkt, ben benieuwd of er nu wel een cashback komt want gisteren kwam er niks...
Ik heb nu al 10 dagen geen cashback gehad vrijdag call aangemaakt zou morgen weer goed moeten zijn andere updates ze het met de hand op support.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Normaal gesproken is dit een dag later ‘gecorrigeerd’ en krijg je cashback over het werkelijk getankte bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Zazabez1 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:06:
[...]

Normaal gesproken is dit een dag later ‘gecorrigeerd’ en krijg je cashback over het werkelijk getankte bedrag.
Klopt net gecorrigeerd, maar cashback homaar al 3 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Laatst online: 08:17
Cashback wordt idd trager afgehandeld.

Maar de app lijkt ook wel trager geworden te zijn.
Steeds vaker dat ik eerst een keer de app echt moet afsluiten voordat hij goed doorstart.

Herkennen meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zo de eerste test zending zit erop, heb BTC van cdc naar Nance gestuurd via BSC en kwam binnen 5 minuten aan. zodra de locked staking klaar is op cdc gaat het naar Nance. Ik hoop en verwacht niet dat cdc failliet gaat maar als ze alles terug schroeven betekend ook dat mensen weg gaan en dus veel klanten verliezen. ik blijf wel bij cdc maar de BTC gaat nu ff naar Nance en binnenkort naar de Ledger. de fees zijn belachelijk hoog bij cdc, erg jammer.
ik blijf wel CRO staken en genieten vd cashback.
soms dca ik wat CRO naar KAVA toe en verzend ik dit naar Kraken om daar te staken.

zo mis je wel staking rewards, maar ik ga het advies toch opvolgen van mensen die al jaren ervaring hebben, beetje her en der staken is prima maar het blijft risico, het zijn toch soort banken maar dan helemaal geen garantie en je kan alles kwijt raken....

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 25-07-2022 10:01 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Blabla13 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:45:
Steeds vaker dat ik eerst een keer de app echt moet afsluiten voordat hij goed doorstart.

Dit heb ik altijd al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 20:22

Ypho

Allround Nerd

Ik heb gisteren een top up gedaan vanaf een en/of rekening (mijn naam + partner). Normaal doe ik altijd van mijn eigen rekening (alleen mijn naam). Weet iemand of dit issues geeft? Normaliter zou het geld de volgende ochtend tussen 9 en 10 bijgeschreven moeten zijn op CDC, maar er is nog niets. Als dit fout gaat, enig idee of, en zo ja wanneer het geld wordt teruggeboekt?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ypho schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:45:
Ik heb gisteren een top up gedaan vanaf een en/of rekening (mijn naam + partner). Normaal doe ik altijd van mijn eigen rekening (alleen mijn naam). Weet iemand of dit issues geeft? Normaliter zou het geld de volgende ochtend tussen 9 en 10 bijgeschreven moeten zijn op CDC, maar er is nog niets. Als dit fout gaat, enig idee of, en zo ja wanneer het geld wordt teruggeboekt?
Ja dit geeft issues, dan willen ze opnieuw je identiteit bevestigd hebben. Gewoon altijd maar 1 standaard rekening gebruiken en indien nodig van je partner eerst geld overboeken naar de rekening waarmee je standaard richting CDC wil versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Volgens mij als je trouwens de ID proces van de nieuwe rekening laat negeren sturen ze uiteindelijk het fiat terug naar je rekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-10 23:25
Kol Nedra schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:53:
zo de eerste test zending zit erop, heb BTC van cdc naar Nance gestuurd via BSC en kwam binnen 5 minuten aan. zodra de locked staking klaar is op cdc gaat het naar Nance. Ik hoop en verwacht niet dat cdc failliet gaat maar als ze alles terug schroeven betekend ook dat mensen weg gaan en dus veel klanten verliezen. ik blijf wel bij cdc maar de BTC gaat nu ff naar Nance en binnenkort naar de Ledger. de fees zijn belachelijk hoog bij cdc, erg jammer.
ik blijf wel CRO staken en genieten vd cashback.
soms dca ik wat CRO naar KAVA toe en verzend ik dit naar Kraken om daar te staken.

zo mis je wel staking rewards, maar ik ga het advies toch opvolgen van mensen die al jaren ervaring hebben, beetje her en der staken is prima maar het blijft risico, het zijn toch soort banken maar dan helemaal geen garantie en je kan alles kwijt raken....
Precies, ik laat ook alleen mijn CRO nog staan wat vastzit voor de kaart. De rest is al naar de defi wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 20:22

Ypho

Allround Nerd

Xqlus1ve schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:00:
[...]

Ja dit geeft issues, dan willen ze opnieuw je identiteit bevestigd hebben. Gewoon altijd maar 1 standaard rekening gebruiken en indien nodig van je partner eerst geld overboeken naar de rekening waarmee je standaard richting CDC wil versturen.
Normaal doe ik ook vanaf 1 rekening, maar nu perongeluk in de drukte de "en/of" gebruikt. Houden ze nu alle overboekingen tegen? Ook die van mijn rekening die ik normaal gebruik? Op zich is het geen probleem opnieuw mijn identiteit te bevestigen, maar hoe sneller hoe beter :)

/edit: het is inmiddels bijgeschreven bij CDC. Iets later dan normaal, maar het is verwerkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ypho op 25-07-2022 13:01 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Blabla13 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:45:
Cashback wordt idd trager afgehandeld.

Maar de app lijkt ook wel trager geworden te zijn.

Klopt , vraagt dan ook niet om 5 cijferige code en toont dan niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Gister iets besteld met de kaart en de cashback kwam meteen binnen zoals altijd. Misschien is het gehaper voorbij of had ik toevallig een rustiger moment getroffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Ypho schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:08:
[...]

Normaal doe ik ook vanaf 1 rekening, maar nu perongeluk in de drukte de "en/of" gebruikt. Houden ze nu alle overboekingen tegen? Ook die van mijn rekening die ik normaal gebruik? Op zich is het geen probleem opnieuw mijn identiteit te bevestigen, maar hoe sneller hoe beter :)

/edit: het is inmiddels bijgeschreven bij CDC. Iets later dan normaal, maar het is verwerkt.
Volgens mij is het zo dat als jou naam als eerste staat op de en/of rekening het geld idd gewoon wordt bijgestort.
Echter omdat het de eerste keer is dat je vanaf deze (voor CDC vreemde) rekening overschrijft duurt het langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Nog meer mensen die twijfelen wat te doen met hun stake / benefits?

Ik kan met mijn stake t.w.v. oorspronkelijk 3500 EUR aan CRO nog steeds 2% cashback tot een max van 25 euro p/m (was eerst 3%) + tot januari Spotify + Netflix krijgen. Maar als ik dan de stekker uit mijn stake trek ben ik bang dat CRO nog verder getanked is, alhoewel het natuurlijk speculeren blijft.

Misschien maar ergens eind dit jaar doen dan.

Heb nog een Ruby Steel kaart (nooit de kaart upgrade gedaan) en v.z.i.w. kan je wel gratis je account opzeggen zodra deze leeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

finsdefis schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:12:
Nog meer mensen die twijfelen wat te doen met hun stake / benefits?

Ik kan met mijn stake t.w.v. oorspronkelijk 3500 EUR aan CRO nog steeds 2% cashback tot een max van 50 euro p/m (was eerst 3%) + tot januari Spotify + Netflix krijgen. Maar als ik dan de stekker uit mijn stake trek ben ik bang dat CRO nog verder getanked is, alhoewel het natuurlijk speculeren blijft.

Misschien maar ergens eind dit jaar doen dan.

Heb nog een Ruby Steel kaart (nooit de kaart upgrade gedaan) en v.z.i.w. kan je wel gratis je account opzeggen zodra deze leeg is.
Mijn stake is nog maar 25% waard van wat het geweest is (zonder alle benefits eraf getrokken te hebben), zolang ik nog steeds cashback en rewards eruit kan trekken laat ik het staan, ik zie het momenteel als verloren fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:17:
[...]

Mijn stake is nog maar 25% waard van wat het geweest is (zonder alle benefits eraf getrokken te hebben), zolang ik nog steeds cashback en rewards eruit kan trekken laat ik het staan, ik zie het momenteel als verloren fiat.
same here, als cdc niet omvalt en een nieuwe bull-run gaat van start zie ik dat het nog wel goed kan komen...
maar voor veiligheid gaat de meeste staking die ik daar heb weg en verdeel het over Nance, Bybit en Ledger

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 25-07-2022 15:24 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
2Dutch schreef op maandag 25 juli 2022 @ 13:33:
Gister iets besteld met de kaart en de cashback kwam meteen binnen zoals altijd. Misschien is het gehaper voorbij of had ik toevallig een rustiger moment getroffen?
Net chat gehad met Hampton van cdc, het schijnt dat mijn limiet van 25 usd deze maand al bereikt was dus helaas voor tanken geen bonus en alles wat deze maand nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StiwenJ
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-01 13:33
Je hebt pas verlies wanneer je je crypto verkoopt. Zolang je niks verkoopt heb je uiteindelijk geen verlies. Voor mij is het een gokje waard en laat ik het er gewoon op staan. Ik zie wel waar het schip strand. Ik heb immers geld geïnvesteerd wat ik “kan missen”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Ik heb zelf persoonlijk nog wat ETH in Earn staan, die haal ik er wel vanaf als die vrijkomt. Gaat dan wel naar Binance ofzo. CRO laat ik vooralsnog gewoon staan, sta nog op -40% tov inkoop, en ik hoop wel dat BTC hierin gaat meehelpen om het recht te trekken.

Gisteren wel voor de eerste keer cashback gemist omdat ik geen geld op de kaart had staan, weigerde om met de CC over te maken en 1% fee te betalen. Dat vind ik wel een beetje balen dat ik daar zo rekening mee moet houden voor de weekenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

(KBX) Harkanoid schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:14:
Net chat gehad met Hampton van cdc, het schijnt dat mijn limiet van 25 usd deze maand al bereikt was dus helaas voor tanken geen bonus en alles wat deze maand nog komt.
Geen handige teller ergens waar je die limiet ziet ook toch? Onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Nee of je moet zelf alles los bijhouden , op deze manier gaat de koers van cro medio januari het ravijn in als iedereen gaat dumpen... Vanaf januari moet je ook 2x zoveel uitgeven om op die limiet te komen, maar wie geeft er 2500€/maand daarmee uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
(KBX) Harkanoid schreef op maandag 25 juli 2022 @ 17:21:
Nee of je moet zelf alles los bijhouden , op deze manier gaat de koers van cro medio januari het ravijn in als iedereen gaat dumpen... Vanaf januari moet je ook 2x zoveel uitgeven om op die limiet te komen, maar wie geeft er 2500€/maand daarmee uit?
Nu nog niet, maar als ik boodschappen ermee kan afrekenen kan het wel snel gaan en kom ik een stuk dichter in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:53
(KBX) Harkanoid schreef op maandag 25 juli 2022 @ 17:21:
Ik heb nu (nog) 3% cashback, en ben blij dat ik de plutus kaart ernaast heb. Die €1500 vliegen er doorheen. Ik kan alles afrekenen met de kaarten via curve (enige winkel hier die het niet pikt is de dierenwinkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
2Dutch schreef op maandag 25 juli 2022 @ 17:09:
[...]

Geen handige teller ergens waar je die limiet ziet ook toch? Onhandig.
Ik betaal via Curve, dan kun je mooi bijhouden wat je in de maand hebt uitgegeven.
Is we in EURO, dus je moet de koersomrekening naar USD een beetje inschatten. Scheelt dat die nu bijna 1:1 is 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zazabez1 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 22:23:
Ik betaal via Curve, dan kun je mooi bijhouden wat je in de maand hebt uitgegeven.
Is we in EURO, dus je moet de koersomrekening naar USD een beetje inschatten. Scheelt dat die nu bijna 1:1 is 😄
Verrek ja, da's wel een omweg. Maar goed an sich zou Crypto.com gewoon ff een balkje in de app moeten duwen. App zit vol zat met knoppen en ditjes en datjes, kan er toch wel bij..toch? :P

Wat dat betreft wel happy met 2k limiet waarover ik cashback krijg bij Plutus. Dat tik ik echt niet elke maand aan, heel gek :+ Maar over de 250 zit je zo met een beetje boodschappen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Ik wil via ING mijn CDC kaart aanvullen en krijg nu ineens onderstaande melding, wat is dit nu weer voor onzin??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r2aWFx69WQ0PgtXoLb4wp0puVQI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5hQenNJTjS4HBn4kKd3lr2PN.jpg?f=fotoalbum_large

Ga maar eens in de ING chat vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Zazabez1 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:43:
Ik wil via ING mijn CDC kaart aanvullen en krijg nu ineens onderstaande melding, wat is dit nu weer voor onzin??

[Afbeelding]

Ga maar eens in de ING chat vragen..
Hoe probeer je dit?
Lijkt me niet een melding die je krijgt na een reguliere overschrijving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
StefanoZ schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:44:
[...]

Hoe probeer je dit?
Lijkt me niet een melding die je krijgt na een reguliere overschrijving?
Ja, deze pop-up komt in beeld nadat ik een normale overschrijving naar CDC probeer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Zazabez1 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:45:
[...]

Ja, deze pop-up komt in beeld nadat ik een normale overschrijving naar CDC probeer te doen.
Dat is al helemaal vreemd!
Ik heb het even geprobeerd en heb zojuist €5 overgemaakt vanaf ING...
Voor nu zou je het kunnen proberen met Revolut als je een account hebt. Die route heeft sowieso altijd mijn voorkeur omdat deze sneller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Ik wil eerst even van ING weten waarom ik die melding krijg. Ik heb Revolut, dus dat is een alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Maak je over naar dat IBAN met LT69.... ? Misschien hebben ze bij de ING iets aangezet waardoor je alleen naar NL rekeningen kan betalen , hier werkt het nog steeds , heb hem op automatisch gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Ik zit nu in de chat, benieuwd wat ze zeggen. Heeft altijd zonder problemen gewerkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zazabez1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZNOPkcsp0ygX4xp7ImaTnk5Rlc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fJxuaggnEOIFdpxIeq3Bktdl.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQ_hiDEGeGjRWkVRUBDeqVr-PMY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K4DxIgEXGw1nxMIpFQnL2KkZ.jpg?f=fotoalbum_large

ING is blijkbaar bezig met het uitrollen van SEPA instant payments, maar dat werkt nog niet vlekkeloos.
Het opnieuw proberen van de mislukte overschrijving werkte gelukkig.
Over een tijdje staat het geld er dus hopelijk direct op, zodra instant payment goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
@Zazabez1 Bedankt voor het delen. Weet ik dit vast als ik het tegenkom. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
ING is blijkbaar bezig met het uitrollen van SEPA instant payments, maar dat werkt nog niet vlekkeloos.
Het opnieuw proberen van de mislukte overschrijving werkte gelukkig.
Over een tijdje staat het geld er dus hopelijk direct op, zodra instant payment goed werkt.
Dat is hartstikke goed nieuws nadat CDC 1% fee hanteert voor creditcard top ups!
Fijn dat het bij jou nu ook gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Nou lekker, mijn stake is afgelopen en uiteraard flink in waarde gedaald. Ik heb destijds Spotify genomen terwijl ik gebruik maak van Youtube Music omdat het via CDC 'gratis' was.

Nu heb ik het net omgezet naar een duo abbo met mn vriendin en nu moet ik dus opnieuw staken om Spotify vergoed te krijgen....alleen om weer aan die 350 euro te komen, moet er weer flink geld bij :/ :|

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
Tusk schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:41:
Nou lekker, mijn stake is afgelopen en uiteraard flink in waarde gedaald. Ik heb destijds Spotify genomen terwijl ik gebruik maak van Youtube Music omdat het via CDC 'gratis' was.

Nu heb ik het net omgezet naar een duo abbo met mn vriendin en nu moet ik dus opnieuw staken om Spotify vergoed te krijgen....alleen om weer aan die 350 euro te komen, moet er weer flink geld bij :/ :|
Nee, dat hoeft niet. Je hoeft alleen je huidige stake aan te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
Tusk schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:41:

Zolang je niet 'unstaked' krijg je toch nog tot en met januari de Spotify rebates terug.
Of ik heb ergens overheen gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
Blabla13 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:45:
[...]

Zolang je niet 'unstaked' krijg je toch nog tot en met januari de Spotify rebates terug.
Of ik heb ergens overheen gelezen.
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:48
Heb net mijn Curve X fysieke kaart ontvangen en kreeg de indruk dat ik deze opnieuw aan Apple Wallet moest toevoegen. Oude kaart verwijderd, nieuwe toegevoegd en nu krijg ik een melding "Deze kaart is niet bruikbaar".

Curve support geprobeerd maar ik krijg geen mogelijkheid om in de chat het probleem te typen (kan alleen standaard voorgedefinieerde problemen kiezen).

Iemand een idee wat er mis gaat en hoe dit te fixen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

CHRlS schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:32:
Heb net mijn Curve X fysieke kaart ontvangen en kreeg de indruk dat ik deze opnieuw aan Apple Wallet moest toevoegen. Oude kaart verwijderd, nieuwe toegevoegd en nu krijg ik een melding "Deze kaart is niet bruikbaar".
...
Iemand een idee wat er mis gaat en hoe dit te fixen?
De kaart eerst geactiveerd in de Curve app?
Daarna even geduld hebben, er zijn nog mensen die problemen hadden meteen na het activeren.
Gewoon na 10 minuutjes nog een proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:09
Slonzo schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:36:
[...]

Daarna even geduld hebben, er zijn nog mensen die problemen hadden meteen na het activeren.
Ik heb er geen ervaring mee, ik kom er steeds mee weg cashless op vakantie te gaan. Nu weer in Engeland. Echter lokale banken kunnen ook nog een toelage vragen en ik denk dat dit hier het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:24

NeoflexNL

Forever young

Even over de Curve kaart.. Jullie allemaal een upgrade gedaan?

Ik neig er wel naar. De back in time functie is super handig i.c.m. anti-embarresment mode. Curve X lijkt me dan ruim voldoende toch?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:30
NeoflexNL schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:26:
Even over de Curve kaart.. Jullie allemaal een upgrade gedaan?

Ik neig er wel naar. De back in time functie is super handig i.c.m. anti-embarresment mode. Curve X lijkt me dan ruim voldoende toch?
Ik wilde het net doen, toen kwam cdc met z’n “fuck jullie met je spotify rebate” verhaal, dus ook Curve upgrade laten varen.

Over zes maanden gaat de cdc kaart de deur uit(of naar de auto als ijskrabber), dan heb ik sowieso nog maar 1 creditcard en 1 debitcard. Voor eerstgenoemde geen GBIT en AEM nodig..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:48
Slonzo schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:36:
[...]

Ben er achter waar het mis ging na een aantal keren toevoegen en verwijderen. Achteraf bleek dat steeds of de kaart op mijn Apple Watch of op mijn iPhone geblokkeerd was terwijl de andere het deed. Ik deed de kaart steeds toevoegen aan apple Wallet vanuit de Curve app (daar zit zo'n mooie grote button).
Als je die mooie button voor een tweede keer gebruikt om de kaart toe te voegen op het tweede device dan wordt die kaart kort na toevoegen "geblokkeerd". Wat dit 'probleem' oploste was eerst vanuit Curve App de kaart toe te voegen op iPhone en vervolgens vanuit de Watch App op iPhone onder Wallet settings de kaart naar de Watch Wallet te zetten.

Beetje complex, maar dacht post hier hier maar even want misschien dat iemand er nog wat aan heeft :)
In principe is het raar dat die button in de Curve app blijft staan om hem aan Watch toe te voegen.

[ Voor 4% gewijzigd door CHRlS op 27-07-2022 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:24

NeoflexNL

Forever young

pixels66 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:52:
[...]

Ik wilde het net doen, toen kwam cdc met z’n “fuck jullie met je spotify rebate” verhaal, dus ook Curve upgrade laten varen.

Over zes maanden gaat de cdc kaart de deur uit(of naar de auto als ijskrabber), dan heb ik sowieso nog maar 1 creditcard en 1 debitcard. Voor eerstgenoemde geen GBIT en AEM nodig..
Ja, dat snap ik wel, dat heb ik ook. Voordeel van curve is natuurlijk wel dat je er evt. nog een BNB kaart of Plutus aan kan hangen. Kan je nog een beetje kiezen.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

pixels66 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:52:

Ze spammen er fanatiek voor inderdaad, maar heb aan 2 kaarten genoeg: cdc eruit gegooid (gebruik em zeer sporadisch, hangt ook aan paypal) en voldoende aan plutus (meer cashback) en bunq (virtuele MC die rechtstreeks van IBAN afschrijft). Plan het meestal netjes dus back in time niet veel nodig, 3 keer is dan genoeg als nood.

Pagina: 1 ... 45 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).