Hoe meer je erin hebt gestopt hoe zuurder het is is uiteraard. Ben wat dat betreft blij dat ik slechts voor de Ruby ben gegaan omdat ik 't alleen met geld doe wat ik echt kan missen en niet meteen te gek doe.AlterBridge schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:27:
Nu haal ik die €3500 met dagwaarde €900 er echt nooit van mijn leven meer uit 🙁 voel me ook echt opgelicht.
Heb zelf nooit gebruik gemaakt van die spotify of netflix-riedel, maar dat is idd de hele reden van het gebruik van die kaarten, naast de normale cashback maar ja die was toch al nerfed. Echt geen idee of die CRO ooit nog enigszins in de richting van wat wij betaald hebben gaat komen. Nu gaat er ontzettend veel volk vast weg en wordt het alleen maar slechter. Heb er geen bloedspoed mee, maar heb ook geen zin om 3 jaar nutteloos te wachten: dan kan ik het account beter opdoeken en ergens aan het staken slaan om nog wat "goed" te maken.
Vooralsnog happy AF met Plutus, maar daar hoef je inderdaad niet eerst dik te staken om nuttige perks te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 23-07-2022 15:43 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |