Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 44 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 16:13

Dark Angel

Corvette LS Power

mijn stacking is nu vrij gekomen en laat dat lekker staan voor spotify.
Heb alles wat ik tot nu toe verdient hebt op DEFI gezet met rente. En kijk wel wat er over een jaar doet.
Komt nu via spotify nog zoveel Cro binnen dat we wel de gok waard is om nu te blijven sparen.

Gebruik de kaart voor de rest niet meer. Ben overgestapt naar PLU daar krijg ik nu ook netflix terug en 3%
Nu even afwachten hoelang dat nog zo door kan blijven gaan tot zij ook gaan zakken met de rente.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 21:32
Na nachtje maintenance zijn de apps weer in de lucht...........en ja hoor.............weer is de rente van Stablecoins naar beneden bijgesteld (6,5% ipv 8% voor 3-maands USDc Tier 1...........):

"Dear Valued Customer,

Starting today, Crypto Earn rewards rates for select stablecoins will be revised as per the tables below:
Revised Rewards Rates* Effective as of 11 July 2022, 10:00 UTC

CRO Lockup** Amount USD $400 or less CRO Lockup** Amount USD $4,000 or more
Terms Flexible 1 Month 3 Months Flexible 1 Month 3 Months
USDC, USDT, DAI 0.4% 3% 4.5% 0.55% 4% 6.5%

*Tier 2 rates, which is 0.5x the full rewards rate, will apply for the next US$27,000 worth of allocations once your Tier 1 quota of US$3,000 is filled. Tier 3 rates, which is 0.3x the Tier 2 rates, will apply to subsequent fixed terms once Tier 1 and Tier 2 quotas (a total of up to US$30,000 worth of allocations) are filled.
**CRO lockup differs from the CRO allocations in Earn. Please refer here on how to lock up your CRO for the Crypto.com Visa Card. "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:14
HAWK Wizard schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:12:
Na nachtje maintenance zijn de apps weer in de lucht...........en ja hoor.............weer is de rente van Stablecoins naar beneden bijgesteld (6,5% ipv 8% voor 3-maands USDc Tier 1...........):

"Dear Valued Customer,

Starting today, Crypto Earn rewards rates for select stablecoins will be revised as per the tables below:

*Tier 2 rates, which is 0.5x the full rewards rate, will apply for the next US$27,000 worth of allocations once your Tier 1 quota of US$3,000 is filled. Tier 3 rates, which is 0.3x the Tier 2 rates, will apply to subsequent fixed terms once Tier 1 and Tier 2 quotas (a total of up to US$30,000 worth of allocations) are filled.
**CRO lockup differs from the CRO allocations in Earn. Please refer here on how to lock up your CRO for the Crypto.com Visa Card. "
zag het ook, aan ene kant goed want bijv. een apy 12%+ op stablecoins is eigenlijk belachelijk, ik denk dat het wel goedkomt met CDC en de bearmarket overleven. ze verdienen goed aan hun dure spread.
ikzelf trade nagenoeg niet, enkel wanneer ik cashback terug krijg zet ik dit om in BTC

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:06

"Dear Valued Customer,

Als het gaat om de rente op stablecoins dan lijkt de enige weg omlaag. Nu CDC deze rates aan durft zullen de concurrenten wel weer volgen. Ik heb nu nog 7,5% bij Hodlenaut bijvoorbeed. Maar zal ongetwijfeld omlaag gaan per 1/8/2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-10 21:48
Nog 12% flexibel bij Nexo voorlopig (weliswaar Platinum nodig); 10,7% flexibel op USDT bij YouHodler.

[ Voor 23% gewijzigd door Th1x4nG op 11-07-2022 13:01 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-10 23:25

"Dear Valued Customer,

We zitten inmiddels aardig op het punt dat ook voor stables dat de risk/reward ratio ook niet meer klopt. Met alle fud rondom USDT en nu ook een beetje USDC (zie de video van CTO Larson hierover), is een paar procent rente het dan nog waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:12

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PureLOOD schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:58:
[...]

We zitten inmiddels aardig op het punt dat ook voor stables dat de risk/reward ratio ook niet meer klopt. Met alle fud rondom USDT en nu ook een beetje USDC (zie de video van CTO Larson hierover), is een paar procent rente het dan nog waard?
Wat dan nog wel momenteel in crypto? Zelfs BTC heeft fud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclon80
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11-10 06:41
Goedemiddag, kunnen jullie met de cdc kaart via curve betalen bij bv. de Lidl?
Ik krijg de melding dat het ‘declined’ is, terwijl er tegoed op de kaart staat. Als ik daarna go back in time doe…komt er ook n error. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring, wat sinds ik de fysieke kaart ontvangen hebt…lijkt t eea. niet meer soepel te werken. Alvast bedankt voor het meedenken! Mark

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blabla13
  • Nu online
Cyclon80 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 14:36:
... wat sinds ik de fysieke kaart ontvangen hebt…lijkt t eea. niet meer soepel te werken.
:X

Het is al heel vaak voorbijgekomen dat de gegevens van de virtuele en de fysieke kaart van elkaar verschillen.
Check dit in Curve (gebruik ik zelf niet)
Waarschijnlijk moet je de virtuele kaart eruit gooien en de fysieke opnieuw toevoegen.

Let ook even op de betalingen voor Spotify en Netflix indien van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Cyclon80 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 14:36:
Goedemiddag, kunnen jullie met de cdc kaart via curve betalen bij bv. de Lidl?
Ik krijg de melding dat het ‘declined’ is, terwijl er tegoed op de kaart staat. Als ik daarna go back in time doe…komt er ook n error. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring, wat sinds ik de fysieke kaart ontvangen hebt…lijkt t eea. niet meer soepel te werken. Alvast bedankt voor het meedenken! Mark
Ik heb zaterdag nog op deze manier bij de lidl betaald.

edit:
Wat de user hierboven aangeeft. Het nummer van je digitale kaart en fysieke kaart zal hetzelfde zijn, alleen de vervaldatum en de cvv/cvc code zal anders zijn en die zal je moeten aanpassen.

[ Voor 15% gewijzigd door Wii4all op 11-07-2022 15:17 ]

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
Xqlus1ve schreef op maandag 11 juli 2022 @ 14:12:
[...]

Wat dan nog wel momenteel in crypto? Zelfs BTC heeft fud.
Eens, maar ik denk dat veel mensen denken dat stablecoins 100% veilig zijn. Ik zag vorige week in het 'buffer topic' dat iemand liep te verkondigen dat ie lekker rente aan he trekken was bij nexo. Lijkt me, gezien de huidige sentimenten niet heel handig.

Je hebt 0,0 garantie op het moment dat:
- Regulering stablecoins gaat verbieden/ het verplicht wordt om een geregeuleerde stable coin te gaan gebruiken
- Het platform waar je de stablecoins op hebt staan rekt gaat (celcius anyone)
- Depeg. UST... Nu zal dat specifieke scenario niet voorkomen bij USDC, maar wil je het risico lopen voor 6,5% rente?

BTC is natuurlijk ook niet zonder risico, maar heeft geen last van bovenstaande risico's en veel meer potentieel om meer waard te worden. In het kort, de risk reward :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zeker mee eens, je kan idd beter rente op BTC pakken dan een stablecoin.
minste kans op problemen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wat zou de volgende actie van CDC zijn, indien je staking periode afloopt van je kaart en het voldoet niet meer aan het minimum vereiste bedrag in CRO dan vervallen je benefits? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:13:
Wat zou de volgende actie van CDC zijn, indien je staking periode afloopt van je kaart en het voldoet niet meer aan het minimum vereiste bedrag in CRO dan vervallen je benefits? :)
Doe niet zo eng :P
Ik moet nog 44 maanden benefits trekken om quitte te draaien :+

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

PureLOOD schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:40:
Eens, maar ik denk dat veel mensen denken dat stablecoins 100% veilig zijn. Ik zag vorige week in het 'buffer topic' dat iemand liep te verkondigen dat ie lekker rente aan he trekken was bij nexo. Lijkt me, gezien de huidige sentimenten niet heel handig.

Je hebt 0,0 garantie op het moment dat:
- Regulering stablecoins gaat verbieden/ het verplicht wordt om een geregeuleerde stable coin te gaan gebruiken
- Het platform waar je de stablecoins op hebt staan rekt gaat (celcius anyone)
- Depeg. UST... Nu zal dat specifieke scenario niet voorkomen bij USDC, maar wil je het risico lopen voor 6,5% rente?

BTC is natuurlijk ook niet zonder risico, maar heeft geen last van bovenstaande risico's en veel meer potentieel om meer waard te worden. In het kort, de risk reward :9
Dat zal ik geweest zijn want niemand in dat topic had het verder over Nexo :+
Heb daar idd het minimumbedrag aan EUR (EURx) staan en had een klein bedrag NEXO-tokens dus dan krijg je 10% rente voor 3 maanden. Ben ook zeker niet van plan daar mijn halve spaargeld neer te zetten, maar goed ik heb ook gegokt met al jarenlang max eigen risico op de zorgverzekering en dus dat bedrag al lang "bespaard"? :P Vind het wel 'leuk' om allerlei kleine testprojectjes te doen, van wat fun-aandelen en nexo, crypto.com en plutus tot veilige beleggingen en helemaal veilig: ouderwets spaargeld.

---

Vandaag een bedrag van de crypto.com-kaart afgehaald door mijn maatje een betaalverzoek via paypal te laten sturen, waarna ie een betaalverzoek kreeg om idem bedrag weer naar mijn bankrekening te zetten ;) Dan krijg je alle betaalopties die onder je paypal hangen, want je eigen paypal opwaarderen kan/mag alleen met iDeal. Handige optie, die tenminste niet is geblokkeerd :)

[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 13-07-2022 21:09 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
2Dutch schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 21:06:
[...]

Dat zal ik geweest zijn want niemand in dat topic had het verder over Nexo :+
Heb daar idd het minimumbedrag aan EUR (EURx) staan en had een klein bedrag NEXO-tokens dus dan krijg je 10% rente voor 3 maanden. Ben ook zeker niet van plan daar mijn halve spaargeld neer te zetten, maar goed ik heb ook gegokt met al jarenlang max eigen risico op de zorgverzekering en dus dat bedrag al lang "bespaard"? :P Vind het wel 'leuk' om allerlei kleine testprojectjes te doen, van wat fun-aandelen en nexo, crypto.com en plutus tot veilige beleggingen en helemaal veilig: ouderwets spaargeld.

---

Vandaag een bedrag van de crypto.com-kaart afgehaald door mijn maatje een betaalverzoek via paypal te laten sturen, waarna ie een betaalverzoek kreeg om idem bedrag weer naar mijn bankrekening te zetten ;) Dan krijg je alle betaalopties die onder je paypal hangen, want je eigen paypal opwaarderen kan/mag alleen met iDeal. Handige optie, die tenminste niet is geblokkeerd :)
Oeh betrapt :+

Ik ben zelf ook niet heilig hoor, heb zelf nog hier en daar wat op exchanges staan. Waaronder de stake voor de Indigo kaart. Nu nog zo'n 1000 euro waard :')

Ben wel zoveel mogelijk aan het afbouwen naar, indien mogelijk, staken vanaf de ledger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
  • Nu online
[...]
---
Goeie tip. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

PureLOOD schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 21:15:
Oeh betrapt :+

Ik ben zelf ook niet heilig hoor, heb zelf nog hier en daar wat op exchanges staan. Waaronder de stake voor de Indigo kaart. Nu nog zo'n 1000 euro waard :')

Ben wel zoveel mogelijk aan het afbouwen naar, indien mogelijk, staken vanaf de ledger
>:) Moet ook eens kijken naar een hardwarewallet. Jaren geleden wel eentje gehaald, maar was toen heel basic allemaal. Er is veel veranderd. Interessant dat staken met een Ledger direct kan, ook geen onbelangrijk aankoop-argument. Eens in verdiepen :) Ik word wat treurig als ik mijn Ruby Red-stake nu zie. Maar ach, we zien 't over wat jaren wel. No worries.
Ergerde me aan het feit dat ik niet mijn bunq kon opwaarderen via cdc om het zo eraf te halen. Alleen Vivid schijnt nog te werken in combinatie met cdc, maar ja daar heb ik dan weer geen account :P En heel veel mensen hebben paypal..en betrouwbare vrienden..hoop ik? :P :+

[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 13-07-2022 21:30 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
[...]

---

Dat is inderdaad 1 van de manieren om geld van je Visa kaart te halen (Zie andere post voor overzicht van alle bekende manieren).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PureLOOD
2Dutch schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 21:25:
[...]

>:) Moet ook eens kijken naar een hardwarewallet. Jaren geleden wel eentje gehaald, maar was toen heel basic allemaal. Er is veel veranderd. Interessant dat staken met een Ledger direct kan, ook geen onbelangrijk aankoop-argument. Eens in verdiepen :) Ik word wat treurig als ik mijn Ruby Red-stake nu zie. Maar ach, we zien 't over wat jaren wel. No worries.

[...]

Ergerde me aan het feit dat ik niet mijn bunq kon opwaarderen via cdc om het zo eraf te halen. Alleen Vivid schijnt nog te werken in combinatie met cdc, maar ja daar heb ik dan weer geen account :P En heel veel mensen hebben paypal..en betrouwbare vrienden..hoop ik? :P :+
Met een keertje tanken kom je ook al een heel eind :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Dit zat er aan te komen: https://www.businesswire....alue-for-All-Stakeholders

Gelukkig was ik nog niet begonnen met USDc staken daar........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
HAWK Wizard schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 09:16:
Dit zat er aan te komen: https://www.businesswire....alue-for-All-Stakeholders

Gelukkig was ik nog niet begonnen met USDc staken daar........
Ik heb er ooit wat neergezet. Zat alweer een tijd bij hodlnaut. Echter heb vandaag al mijn coins daar weggehaald. Zolang er mailaise heerst in de crypro wereld kies ik voor safety. Heb het nu weer even bij CDC gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:20
glatuin schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 10:17:
[...]
Zolang er mailaise heerst in de crypro wereld kies ik voor safety. Heb het nu weer even bij CDC gezet.
Dat eerste begrijp ik goed. Dat tweede dan weer niet.

Is het in deze 'malaise' niet veel verstandiger om eieren voor je geld te kiezen en stable coins óf zelf te bewaren óf om te zetten naar fiat? We hebben vrij lang 'goedkoop' digitale dollars kunnen inslaan, met de recente flippening misschien helemaal niet zo'n gek idee om een significant deel te cashen in euri en veilig te stellen op de bank totdat de storm weer is gaan liggen.

Tegen die tijd is er vast ook weer een hoop crypto in de aanbieding. In mijn ogen is het veel belangrijker om niets te verliezen, dan om een beetje te kunnen winnen.

[ Voor 15% gewijzigd door pimsaint op 14-07-2022 10:31 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
pimsaint schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 10:22:
[...]

Is het in deze 'malaise' niet veel verstandiger om eieren voor je geld te kiezen en stable coins óf zelf te bewaren óf om te zetten naar fiat? We hebben vrij lang 'goedkoop' digitale dollars kunnen inslaan, met de recente flippening misschien helemaal niet zo'n gek idee om een significant deel te cashen in euri en veilig te stellen op de bank totdat de storm weer is gaan liggen.

Tegen die tijd is er vast ook weer een hoop crypto in de aanbieding. In mijn ogen is het veel belangrijker om niets te verliezen, dan om een beetje te kunnen winnen.
Hodlnaut is een heel kleine club. Wanneer iedereen hetzelfde doet als ik dan zijn ze falliet. Nu geef ik hier het slechte voorbeeld maar wil domweg geen risico nemen. CDC is een stuk groter en die zie ik minder snel verdwijnen. Maar het is uiteraard geen garantie zoals bij fiat geld bij de bank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
anandus schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:27:
[...]

Doe niet zo eng :P
Ik moet nog 44 maanden benefits trekken om quitte te draaien :+
hahah ik heb niet gerekend hoe dat bij mij is, maar ja heb vertrouwen in de volgende bullrun, dan gaat CRO naar de $1 toch? B)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:54
Kol Nedra schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 21:47:
[...]

hahah ik heb niet gerekend hoe dat bij mij is, maar ja heb vertrouwen in de volgende bullrun, dan gaat CRO naar de $1 toch? B)
Ik spaar ze gewoon allemaal. En zie wel wat het waard is later. d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Avado
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:51
Vandaag zat ik met een transactie aan m'n cashback cap voor de maand. Ik zou recht hebben op $3,26 cashback maar kreeg $1,26 cashback waarna ik precies op het limiet voor deze maand zat. Dus dit hebben ze ook aangepast zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Avado schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:12:
Vandaag zat ik met een transactie aan m'n cashback cap voor de maand. Ik zou recht hebben op $3,26 cashback maar kreeg $1,26 cashback waarna ik precies op het limiet voor deze maand zat. Dus dit hebben ze ook aangepast zo te zien.
Ik gebruik Curve om te zien op welk bedrag ik zit. Gaat makkelijker dan via de CDC app. Moet je wel alles via Curve betalen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:10
Dacuuu schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 21:55:
[...]

Ik spaar ze gewoon allemaal. En zie wel wat het waard is later. d:)b
Same, ik ben al een paar jaar bezig en ondertussen 20k+ CRO coins.
Ik spaar ze ook, het is een nieuwe tesla of niets. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 22:06

Therapy777

Metal!

Getver zeg, zit ik straks voor niks dat voorgeschoten etentje van laatst te bewaren voor rond het eind van de maand ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Idanue schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 12:58:
[...]

Same, ik ben al een paar jaar bezig en ondertussen 2+ CRO coins.
Ik spaar ze ook, het is een nieuwe tesla of niets. :P
Heb je voor mij ook een huisadres, dan kom ik straks even langs met de boormachine d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:10
Xqlus1ve schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:27:
[...]

Heb je voor mij ook een huisadres, dan kom ik straks even langs met de boormachine d:)b
Tuurlijk, ik DM je mijn adres wel even.
Kun je direct ook even kennis maken met Boris mijn rottweiler, erg lief en doet meestal niets. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Modbreak:Even wat reacties verwijderd, blijkbaar dachten mensen dat ze hier in het slowchattopic zaten ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-10 20:46
.oisyn schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 17:16:
[modbreak]Even wat reacties verwijderd, blijkbaar dachten mensen dat ze hier in het slowchattopic zaten ;)[/]
Jammer dat je dan een error krijgt als je via de notificaties naar dit topic wil gaan :)

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
pimsaint schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 10:22:
[...]

Goed punt. Ben ook alles wat niet nodig is voor staking naar de DeFi wallet aan het verplaatsen, daar kun je toch ook aardig earnen (ook USDc) en misschien ook een keer EuroCoin oid.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is de cap rond de 50 euro? Aangezien de cap op 50 dollar staat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blabla13
  • Nu online
IUser schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 21:37:
[...]

Al even het nieuws niet meer gevolgd qua dollarkoers? _O- >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avado
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:51
IUser schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 21:37:
[...]

De cap is precies 50 Dollar, in Euro's heb ik het niet bijgehouden. Maar zal ook dicht bij de 50 Euro liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Is de cap ook ergens te zien of heb je geen cap als je nog onder de oude voorwaarde hebt kunnen verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Deveon schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:15:
Is de cap ook ergens te zien of heb je geen cap als je nog onder de oude voorwaarde hebt kunnen verlengen?
Nee & nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik wil eventueel een crypto.com account openen als er genoeg voordelen aanzitten, maar ik ben vooralsnog aan het twijfelen.

Om bijvoorbeeld voor Spotify en dit terug te krijgen, moet ik 350€ staken in de CRO token? Zijn er nog andere voorbeelden en zoja wat raden jullie aan voor mij? Ik reis veel en dacht dat de indigo kaart wel interessant is in dat geval, maar dan moet ik 3500€ apart zetten?

Alvast bedankt voor de hulp.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:19

Coldcat

HODL

Alvanosa schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 08:41:
Ik wil eventueel een crypto.com account openen als er genoeg voordelen aanzitten, maar ik ben vooralsnog aan het twijfelen.

Om bijvoorbeeld voor Spotify en dit terug te krijgen, moet ik 350€ staken in de CRO token? Zijn er nog andere voorbeelden en zoja wat raden jullie aan voor mij? Ik reis veel en dacht dat de indigo kaart wel interessant is in dat geval, maar dan moet ik 3500€ apart zetten?

Kijk eens bij Plutus, weliswaar momenteel geen kaarten beschikbaar. De voordelen zijn gelijk (of beter) en geen staking nodig.

Plutus.it - Crypto Visa kaart

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 20-07-2022 08:44 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024

Ik heb de Indigo kaart (€3500 stake) en ben heel tevreden.
Ja er is de afgelopen tijd een hoop gebeurt en veel voordelen zijn beperkt of stopgezet maar nog steeds is de Crypto.com kaart in mijn ogen heel interessant.
Ik heb de afgelopen maanden meerdere keren gebruik gemaakt van de LoungeKey toegang en dit is goed bevallen, echter is de waarde die je hier aan hecht voor iedereen anders. Wat ik vooral heel fijn vond (en een van de redenen waarom ik heb geüpgraded van €350 naar €3500) is de exchange rates zonder opslag. Bij mijn kaart is dat maximaal €10.000,- per maand.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik mensen alleen aanraad om te staken voor een crypto.com kaart als je vertrouwen hebt in het bedrijf en vooral de CRO munt. Staken alleen voor de voordelen is niet logisch, zeker niet bij de €3500 stake. Alternatief zou dan de Plutus kaart zijn idd omdat hier geen stake voor nodig is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PureLOOD
StefanoZ schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 09:18:
[...]

Ik heb de Indigo kaart (€3500 stake) en ben heel tevreden.
Ja er is de afgelopen tijd een hoop gebeurt en veel voordelen zijn beperkt of stopgezet maar nog steeds is de Crypto.com kaart in mijn ogen heel interessant.
Ik heb de afgelopen maanden meerdere keren gebruik gemaakt van de LoungeKey toegang en dit is goed bevallen, echter is de waarde die je hier aan hecht voor iedereen anders. Wat ik vooral heel fijn vond (en een van de redenen waarom ik heb geüpgraded van €350 naar €3500) is de exchange rates zonder opslag. Bij mijn kaart is dat maximaal €10.000,- per maand.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik mensen alleen aanraad om te staken voor een crypto.com kaart als je vertrouwen hebt in het bedrijf en vooral de CRO munt. Staken alleen voor de voordelen is niet logisch, zeker niet bij de €3500 stake. Alternatief zou dan de Plutus kaart zijn idd omdat hier geen stake voor nodig is.
Eens. Ik denk dat de Ruby kaart nog steeds een prima investering kan zijn, vooral als je spotify hebt. Voor Indigo (of hoger) zou ik op dit moment niet zo maar gaan, tenzij je echt van je geld af moet :+ Beter nu Ruby en als Cro weer richting de dollar gaat, kun je zo nagenoeg gratis voor Indigo staken.

Voor absolute rewards is plutus (op dit moment tenminste) beter, dat zal ook maar tijdelijk zijn. Op dit moment lijkt crypto.com de juiste stappen te hebben genomen om de bear te overleven (i.t.t. bijvoorbeeld celcius).

Wie weet gaan ze de rewards weer verhogen als de markt weer opleeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
PureLOOD schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 09:41:
[...]

Eens. Ik denk dat de Ruby kaart nog steeds een prima investering kan zijn, vooral als je spotify hebt. Voor Indigo (of hoger) zou ik op dit moment niet zo maar gaan, tenzij je echt van je geld af moet :+ Beter nu Ruby en als Cro weer richting de dollar gaat, kun je zo nagenoeg gratis voor Indigo staken.

Voor absolute rewards is plutus (op dit moment tenminste) beter, dat zal ook maar tijdelijk zijn. Op dit moment lijkt crypto.com de juiste stappen te hebben genomen om de bear te overleven (i.t.t. bijvoorbeeld celcius).

Wie weet gaan ze de rewards weer verhogen als de markt weer opleeft
Ik geloof zeker wel dat er een toekomst zit in crypto, maar ik ben nogal skeptisch en vertrouw de bedrijven die er nou zijn niet helemaal. Ik denk dat ik voorlopig dan maar voor Plutus zal gaan zodat ik een kleiner risico neem, maar toch kan profiteren van de rewards.

Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

$350 in CRO investeren voor Ruby is echt niet heel slecht idee, de $3500 investering zou ik niet zo snel meer doen, heb ik wel gedaan maar de waarde is zodanig naar beneden gegaan en de benefits ervan zijn ook gereduceerd.
gratis Spotify is heerlijk.
crypto.com lijkt het goed te doen en overleven waarschijnlijk wel de bearmarket.
op cdc zou ik niet crypto kopen, de spread is gigantisch hoog!

betere keuze kan misschien Binance card nu zijn als je niks om Spotify geeft, alleen nadeel is dat het stukken lastiger is om geld op Binance te zetten; geen SEPA mogelijkheid helaas.

Plutus card is imo wel de beste op dit moment, maar helaas niet beschikbaar; volgens mij in Q4 2022 pas weer...

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Kol Nedra schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 10:08:
[...]

$350 in CRO investeren voor Ruby is echt niet heel slecht idee, de $3500 investering zou ik niet zo snel meer doen, heb ik wel gedaan maar de waarde is zodanig naar beneden gegaan en de benefits ervan zijn ook gereduceerd.
gratis Spotify is heerlijk.
crypto.com lijkt het goed te doen en overleven waarschijnlijk wel de bearmarket.
op cdc zou ik niet crypto kopen, de spread is gigantisch hoog!

betere keuze kan misschien Binance card nu zijn als je niks om Spotify geeft, alleen nadeel is dat het stukken lastiger is om geld op Binance te zetten; geen SEPA mogelijkheid helaas.

Plutus card is imo wel de beste op dit moment, maar helaas niet beschikbaar; volgens mij in Q4 2022 pas weer...
Ik zou "gratis" Spotify wel heel fijn vinden, dus ik ga uiteindelijk voor de Plutus kaart. Ik heb geen haast dus wachten tot Q4 is wat mij betreft geen probleem.Om nu $350 te staken voor Spotify wat $10 per maand geeft, is voor mij op dit moment nog net iets teveel (35 maanden om het terug te verdienen).

En zoals aangegeven door jullie is $3500 mij wel wat teveel voor iets waar ik geen 100% vertrouwen in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-09 23:39
Ik stond op het punt om de credit card te toppen met USDT, maar ik verschiet mij een hoedje over de spread van 5%! Zijn er mogelijkheden om dit te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Nu online
Bmic schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 11:57:
Ik stond op het punt om de credit card te toppen met USDT, maar ik verschiet mij een hoedje over de spread van 5%! Zijn er mogelijkheden om dit te omzeilen?
Heb laatst wat USDC omgezet naar Fiat en daar betrof het volgens mij ong. 1%.
Is wellicht nog een route USDT -> USDC -> ...
(Heb het verder niet nagezocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmic
Blabla13 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 12:00:
[...]

Heb laatst wat USDC omgezet naar Fiat en daar betrof het volgens mij ong. 1%.
Is wellicht nog een route USDT -> USDC -> ...
(Heb het verder niet nagezocht)
Kan ik eens proberen. Dus eerst overzetten naar de exchange, daar omwisselen en terug naar de crypto app om de card te toppen?

Al die fees, transactiekosten en spreads maken de crypto wereld wel heel duur. Ik kan beter mijn USDT die op youhodler staan via bankoverschrijving naar mijn rekening zetten (5€ kosten) en nadien gratis overschrijven via SEPA naar Crypto.com. Veel eenvoudiger en stukken goedkoper, maar duurt wel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Bmic schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 11:57:
Als het puur gaat om het opladen van de kaart, is een sepa naar je fiat wallet het beste, dan betaal je geen fees, spread o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmic
PureLOOD schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 12:37:
[...]

Als het puur gaat om het opladen van de kaart, is een sepa naar je fiat wallet het beste, dan betaal je geen fees, spread o.i.d.
Inderdaad, ik had echter nog een groot deel EURS in staking bij Youhodler wat ik wou vrijmaken voor de vakantie. Had ik geweten van deze grote spread, had ik alles wel via SEPA laten lopen :( .

YouHodler omzetten EURS -> XRP: fee = 0,2%
Withdrawal Youhodler -> Crypto.com Exchange: fee = 0,5 XRP
Crypto.com Exchange: XRP -> USDT: fee = 0,4%
USDT van exchange naar app: gratis
USDT -> VISA top up: fee = 3% (!!)
Van USDT twv 1.000€ schiet er zo uiteindelijk maar 964€ over op VISA |:(

Als ik op YouHodler USDT had omgezet naar fiat en dit via bankoverschrijving had overgeschreven, zou ik mijn VISA kunnen toppen met 966,2€.

Edit: er zaten enkele fouten in omdat de weergave in EUR niet correct was. Opnieuw uigerekend en maak dus eigenlijk niet veel uit...

[ Voor 9% gewijzigd door Bmic op 20-07-2022 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper89
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:53
Is er een mogelijkheid om geld van je visa account af te krijgen, zonder dit uit te geven?
Mogelijkheid van pinnen ken ik, maar ben benieuwd naar andere wegen.

Niet via stable's en dat weer verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Jasper89 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 13:02:
Is er een mogelijkheid om geld van je visa account af te krijgen, zonder dit uit te geven?

Alleen met omwegen:

Ik las laatst op Reddit dat je een Revolut account kan opladen met creditcard, en dat dit ook zou werken met de CDC kaart. Vanaf Revolut kan je het dan weer overschrijven naar je eigen bankrekening.

Volgens mij kan je ook nog steeds een partner / vriend betalen via Paypal (met CDC kaart als onderliggende betaalmethode) en dan kan vervolgens je partner / vriend je terugbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Bmic schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 12:58:
[...]

Inderdaad, ik had echter nog een groot deel USDT in staking bij Youhodler wat ik wou vrijmaken voor de vakantie. Had ik geweten van deze grote spread, had ik alles wel via SEPA laten lopen :( .

YouHodler omzetten USDT -> XRP: fee = 0,2%
Withdrawal Youhodler -> Crypto.com Exchange: fee = 0,5 XRP
Crypto.com Exchange: XRP -> USDT: fee = 0,4%
USDT van exchange naar app: gratis
USDT -> VISA top up: fee = 3% (!!)
Van USDT twv 1.000€ schiet er zo uiteindelijk maar 964€ over op VISA |:(

Als ik op YouHodler USDT had omgezet naar fiat en dit via bankoverschrijving had overgeschreven, zou ik mijn VISA kunnen toppen met 966,2€.

Edit: er zaten enkele fouten in omdat de weergave in EUR niet correct was. Opnieuw uigerekend en maak dus eigenlijk niet veel uit...
Heeft youhodler geen polygon network withdrawal? youhodler USDT --> Polygon network --> Nexo.io en op nexo.io via EUR naar je bankaccount omzetten. Top up van je CDC doe je dan wel via je bankaccount (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmic
Get!em schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 15:09:
[...]

Heeft youhodler geen polygon network withdrawal?
Nee, zie: https://help.youhodler.co...999172-supported-networks
In de toekomst probeer ik via USDC te toppen om te kijken of dat effectief 2% goedkoper uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hello1990
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 04-02 12:50
PureLOOD schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 12:37:
[...]

Deed dit vorige week voor het eerst. Een test SEPA overschrijving van een gezamenlijke rekening naar mijn FIAT wallet. Kreeg ik een bericht dat ik bankattest als bewijsstuk moest uploaden om aan te tonen dat dit mijn rekening was en geen 3e partij.
Deed ik, de naam van mijn partner en die van mij stond erop. En toch hebben ze dit geweigerd, geclassificeerd als 3e partij en ze gaan mijn geld terugstorten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Hello1990 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 19:59:
[...]

Deed dit vorige week voor het eerst. Een test SEPA overschrijving van een gezamenlijke rekening naar mijn FIAT wallet. Kreeg ik een bericht dat ik bankattest als bewijsstuk moest uploaden om aan te tonen dat dit mijn rekening was en geen 3e partij.
Deed ik, de naam van mijn partner en die van mij stond erop. En toch hebben ze dit geweigerd, geclassificeerd als 3e partij en ze gaan mijn geld terugstorten. 8)7
Volgens mij moet de naam op je account/ cc exact matchen met je rekening vanwaar je stort, anders kan het inderdaad problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Jasper89 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 13:02:

Zie eerdere posts hier: behalve pinnen ook top up van bank account (bv bij BunQ tot max 500 per maand), of de ook uitgebreid beschreven Paypal route(s).

BTW, pinnen dmv Curve/CDC Visa geeft hogere dag/maand limieten als je deze route kiest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-10 23:09
PureLOOD schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 20:29:
[...]

Volgens mij moet de naam op je account/ cc exact matchen met je rekening vanwaar je stort, anders kan het inderdaad problemen geven.
Bij ABN Amro app kan je het wijzigen , hier had ik het zelfde probleem meestal is het er binnen 5 min op soms 15 min maar veel langer meestal niet... :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wallie Wallie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:31
Ik top up m'n CDC kaart altijd via SEPA. Normaal een halve dag ofzo en dan staat het erop. Net binnen een half uur! Als dat de standaard wordt gaan we de top up via een credit card niet meer missen 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Wallie Wallie schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 00:18:
Ik top up m'n CDC kaart altijd via SEPA. Normaal een halve dag ofzo en dan staat het erop. Net binnen een half uur! Als dat de standaard wordt gaan we de top up via een credit card niet meer missen 😃
Hier meestal tussen de 5 minuten en 2 uur.
Gewoon goed werkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Wallie Wallie schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 00:18:
Ja, op werkdagen gaat het prima :*) Voor het weekend moet je alleen even vooruit denken, mocht je op zondag naar de Ikea gaan o.i.d. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

HAWK Wizard schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 21:02:
Zie eerdere posts hier: behalve pinnen ook top up van bank account (bv bij BunQ tot max 500 per maand), of de ook uitgebreid beschreven Paypal route(s).

BTW, pinnen dmv Curve/CDC Visa geeft hogere dag/maand limieten als je deze route kiest!
Top uppen van je bunq met de kaart werkt niet (meer), heb ik meerdere keren geprobeerd (kleine en grotere bedragen). Doe het nu zoals ik eerder postte via friends en family optie als maatje van me een paypal betaalverzoekje stuurt idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 23:54
Jullie staan allemaal nog op de wachtlijst bij plutus of zijn er nog andere redenen waarom je voor minder cashback zou gaan ten opzichte van Plutus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:43
Extra perks als je toch al een CDC kaart hebt.
Moet er toch geld naar de kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikeol
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-10 15:40
Nopheros schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 09:55:
Jullie staan allemaal nog op de wachtlijst bij plutus of zijn er nog andere redenen waarom je voor minder cashback zou gaan ten opzichte van Plutus?
Ik heb zowel de plutus als crypto.com kaart. Heb geen abbo bij plutus, waardoor ik 3% cashback krijg over max 250 eu aan uitgaven. Daarnaast moet je 45 dagen wachten tot je de cashback kunt omzetten naar geld op de kaart.
Bij CDC heb ik de ruby, met nog 2% cashback plus spotify. hier kan ik dus ±1250eu uitgeven waar ik cashback over krijg. Daarnaast ben je bij CDC een stuk flexibeler met wat je met de cashback wilt doen, bv omzetten naar Btc of iets dergelijks. Voor mij reden om beide te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 23:54
Mikeol schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 10:53:
[...]

Ik heb zowel de plutus als crypto.com kaart. Heb geen abbo bij plutus, waardoor ik 3% cashback krijg over max 250 eu aan uitgaven. Daarnaast moet je 45 dagen wachten tot je de cashback kunt omzetten naar geld op de kaart.
Bij CDC heb ik de ruby, met nog 2% cashback plus spotify. hier kan ik dus ±1250eu uitgeven waar ik cashback over krijg. Daarnaast ben je bij CDC een stuk flexibeler met wat je met de cashback wilt doen, bv omzetten naar Btc of iets dergelijks. Voor mij reden om beide te gebruiken.
@spotify, dat kan maar is een persoonlijke keuze. Voor 5 euro per maand 20 euro aan plutus terug (spotify en netflix in mijn geval) vind ik wel een prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nopheros schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 09:55:
Heb al plutus, everyday abo zelfs. Hou de CDC nog gewoon aan, al was het maar om daarmee Plutus te betalen en cashback op te krijgen :+ Sowieso altijd handig om aan te houden als backup. Leuk al die cashback-riedel, maar als er eentje abrupt echt mee stopt ofzo..kan zomaar.

[ Voor 14% gewijzigd door 2Dutch op 21-07-2022 14:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacuuu
Voor het eerst met de cdc kaart een tijdje in het buiteland geweest. Italië. Heb overal betaald met de cdc pas, heerlijk!

Van het pissen langs de Duitse autobahn tot het ansichtkaartje voor thuis. Benzinepomp bemand en onbemand, geen probleem!

Situatie schets: 95% Google Pay -> curve -> cdc.

5% direct met de cdc pas.

Bij 1 tolpoorje pakte hij mijn cdc pas niet, ik kreeg geen error, maar het pasje kwam gewoon terug de automaat uit. Toen Google pay gedaan, en doorrrrr. Wel gek, want op de heenweg pakte hij bij die tol doorgang gewoon wel mijn cdc pas.

Overal cashback op gehad. Heerlijk!

[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 21-07-2022 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Mikeol schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 10:53:
[...]
Bij CDC heb ik de ruby, met nog 2% cashback plus spotify.
Weet je dat zeker? Want mijn cashback met Jade/Royal is in juni teruggeschroeft naar 2%. Ik dacht dat Ruby naar 1% is gegaan?

edit:
Ik was even in de war met de casback cap

[ Voor 9% gewijzigd door pimsaint op 22-07-2022 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

pimsaint schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 08:07:
[...]

Weet je dat zeker? Want mijn cashback met Jade/Royal is in juni teruggeschroeft naar 2%. Ik dacht dat Ruby naar 1% is gegaan?
Als je staking periode afgelopen is wordt je terug gezet naar de nieuwe percentages, ik heb momenteel nog 3% met mijn Indigo, echter over 33 dagen loopt mijn staking af en zal dat terug gezet worden naar 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeol
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-10 15:40
pimsaint schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 08:07:
[...]

Ja heb nog 2%. 1 dag voor de verandering heb ik hem verlengd/opnieuw gestaked voor 6 maanden(nu nog 127 dagen), daarna wordt het idd 1%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Sorry ik was even in de war met de cashback cap, niet gezegd 🤐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:19
Wellicht interessant voor degene die aan hun maandelijkse CDC cap zitten is om daarnaast ook nog een Binance kaart aan te vragen. Als je 10BNB’s op je Binance account hebt staan (staken telt ook mee) krijg je daar 3% cashback met een cap van 150 euro per maand.

Dus dan heb je totaal 200 euro (met Indigo/Jade Green bij CDC) cashback cap per maand, zet net wat meer zoden aan de dijk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Jdome op 22-07-2022 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Jdome schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 09:38:
Wellicht interessant voor degene die aan hun maandelijkse CDC cap zitten is om daarnaast ook nog een Binance kaart aan te vragen. Als je 10BNB’s op je Binance account hebt staan (staken telt ook mee) krijg je daar 3% cashback met een cap van 150 euro per maand.

Dus dan heb je totaal 200 euro (met Indigo/Jade Green bij CDC) cashback cap per maand, zet net wat meer zoden aan de dijk ;)
Nog even een staking aangaan voor 2700 euro, mij niet gezien, geld groeit niet op mijn rug :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 09:49:
[...]

Nog even een staking aangaan voor 2700 euro, mij niet gezien, geld groeit niet op mijn rug :N
Met 1 BNB kan het ook, dan zit je op card level 1 en krijg je 2% cashback met een maandelijks limiet van 100EUR. Alles beter dan niets zodra je op de CDC cap zit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-10 07:21
Jdome schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 10:22:
[...]

Bij Binance is het me nog steeds onduidelijk wat de beste (goedkoopste) manier is om geld op de kaart te zetten.

Met 1 BNB kan het ook, dan zit je op card level 1 en krijg je 2% cashback met een maandelijks limiet van 100EUR. Alles beter dan niets zodra je op de CDC cap zit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jdome
Ik stort dmv een SEPA overschrijving euro's op Kraken en daar koop ik XLM of XRP mee. Vervolgens stuur ik dit door naar Binance, dit kost amper fees, en zet ik het daar weer terug in EUR.

De BNB die je aan cashback krijgt, krijg je ongeveer 4 dagen nadat je een transactie hebt gedaan. Deze zet ik gelijk weer om in EUR en pin het met de kaart (cash) uit een ATM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Jdome schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 12:48:
[...]

Ik stort dmv een SEPA overschrijving euro's op Kraken en daar koop ik XLM of XRP mee. Vervolgens stuur ik dit door naar Binance, dit kost amper fees, en zet ik het daar weer terug in EUR.

De BNB die je aan cashback krijgt, krijg je ongeveer 4 dagen nadat je een transactie hebt gedaan. Deze zet ik gelijk weer om in EUR en pin het met de kaart (cash) uit een ATM.
mijn versie:

Kraken, daar koop ik BTC. in deze BTC zit naast alleen voor BNB-kaart ook geld in om dca te doen voor bijv BNB, GLMR, LIT, ADA maar het overige geld ruil ik om in BUSD. op deze BUSD krijg ik 10% apy op.
wanneer ik een betaling moet doen, bijv tanken haal ik benodigde BUSD uit de flexible staking en zet ik in de BNB-kaart gedeelte......
kosten fees BTC sturen is ~€0.25

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Apple Pay nu beschikbaar voor CDC Visa in AUS: https://crypto.com/product-news/apple-pay-australia/
Zal dan ook wel snel in andere landen komen neem ik aan. Net als Google Pay?
Dan helemaal geen Curve kaart meer nodig (is eigenlijk de enige reden dat ik die heb).

De mailing hierover was trouwens verwarrend: in subject line staat "Google Pay Now Available in the App", maar in de mail dus alleen die Apple Pay melding mbt AUS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
Visa Cards Update in 3, 2, 1...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dragon2b
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-10 17:19
Revision of Merchant Rebates Benefit
Existing Jade Green, Royal Indigo, and Ruby Steel Crypto.com Visa Card holders who activated their Card before 23 July 2022, 15:00 UTC will enjoy the merchant rebate benefit(s) (Spotify, Netflix) available through their Card tier and subject to current conditions for six more months (until 23 January 2023, 15:00 UTC). Thereafter, cardholders will not receive CRO reimbursement(s) when spending with these merchant(s). Instead, cardholders receive up to 5% back when spending with these merchants, depending on their Card tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 20:53
Het wordt wel steeds minder en minder aantrekkelijk 😂 Dus alle rebates gaan weg? Ook lounge acces, etc? Super onduidelijke communicatie weer.

[ Voor 44% gewijzigd door maxvdh op 23-07-2022 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinvs93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 11:43
De mail waarvan je wist dat ie ging komen ;)

Wie dit leest is gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Revision of Merchant Rebates Benefit
Existing Jade Green, Royal Indigo, and Ruby Steel bla bla bla
Volgende maand nog even een mailtje dat de Loungekey wordt gecanceld en dan kan mijn royal metalen blauwe kaart zo hup de prullenbak in. Misschien is ie nog wat waard bij de recycling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-10 07:21
maxvdh schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:09:
Het wordt wel steeds minder en minder aantrekkelijk 😂 Dus alle rebates gaan weg? Ook lounge acces, etc? Super onduidelijke communicatie weer.
Gaat alleen over Spotify en Netflix.
Lounge access zullen ze volgende week wel een mail over sturen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

_O-

Dus nog maar 6 maanden rebate ala circa 110 euro. Wat blijft crpyto toch heerlijk verassend voorspelbaar :)

[ Voor 8% gewijzigd door Xqlus1ve op 23-07-2022 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:30
Januari maar definitief afscheid nemen van crypto.com, in de tussentijd zorgen dat mijn gemiddelde aankoopprijs maximaal zakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Blik1984 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:16:
Januari maar definitief afscheid nemen van crypto.com, in de tussentijd zorgen dat mijn gemiddelde aankoopprijs maximaal zakt
420 euro nog maar in 6 maanden te halen. Als ik kijk naar mijn eigen dagwaarde van CRO gaat dit hem niet meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Of je moet naast het vliegveld wonen en dagelijks gaan ontbijten / lunchen bij een lounge :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:01

Sandyman538

SandstorM [148839]

Krijg toch wel steeds meer het gevoel dat je gewoon keihard opgelicht wordt. Geld investeren waardoor je voordelen krijgt en dan in 3 maanden tijd al die voordelen weg flikkeren, waarbij de onderliggende 'waarde' ook nog eens een 80 procent lager staat.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Yup erg jammer hopenlijk gaat de crypto markt nog iets omhoog voor januari zodat het verlies in staking wat minder is geworden heb alleen nog geld laten staat puur voor spotify voor de cashback ben ik al over naar Pluto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10:46
Nu haal ik die €3500 met dagwaarde €900 er echt nooit van mijn leven meer uit 🙁 voel me ook echt opgelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

AlterBridge schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:27:
Nu haal ik die €3500 met dagwaarde €900 er echt nooit van mijn leven meer uit 🙁 voel me ook echt opgelicht.
Ja dat kan ik begrijpen ze hebben leuk binnen geharkt en nu het slecht gaat in de markt stoppen ze gewoon alle voordelen en blijft de klant met de shit zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:30
Xqlus1ve schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:18:
[...]

420 euro nog maar in 6 maanden te halen. Als ik kijk naar mijn eigen dagwaarde van CRO gaat dit hem niet meer worden.
Kan de GAK nog naar 17 cent krijgen, hopelijk is dat genoeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:10
We wisten dat het er aan kwam, net zoals je weet dat dit topic weer ontploft. Plutus is de volgende die zal gaan zakken, mark my words. Voor die paar euro vind ik het niet de moeite waard om wat nieuws te proberen. Dit was lachen, geprobeerd en over zes maanden stop ik fijntjes met de cdc kaart. Back to normal.

No such thing as a free lunch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

pixels66 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:29:
We wisten dat het er aan kwam, net zoals je weet dat dit topic weer ontploft. Plutus is de volgende die zal gaan zakken, mark my words. Voor die paar euro vind ik het niet de moeite waard om wat nieuws te proberen. Dit was lachen, geprobeerd en over zes maanden stop ik fijntjes met de cdc kaart. Back to normal.

No such thing as a free lunch..
plutus maar mij niet zoveel uit want daar werd je niet verplicht om een inleg te doen. alleen eventueel een maand abbo. Hier ben je gewoon keihard je geld kwijt of je laat het staan in de hoop dat cro ooit weer 50 a 7y0 cent gaat worden zodat je de inleg in iedergeval weer terug hebt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 14:52
Wat een negative spiraal. Cro uitgifte besparen. Halveer uitgifte. Cro waarde halveert. 2x zoveel rewards cro uitgeven. Cro uitgifte besparen enz... En dat doen ze nu al 3x op rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 10:37
Ja, als alles terug goed gaat en ze hebben heel wat klanten verloren door CRO te dumpen hebben ze er terug veel beschikbaar om uit te delen. Dan zijn ze vermoedelijk weer daar, maar wie gaat zich dan nog laten vangen natuurlijk...
Pagina: 1 ... 44 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).