Kan iemand mij vertellen wat de beste manier is om mijn crypto.com visa geld naar mijn rabobank te krijgen?
[ Voor 7% gewijzigd door Sjors1999 op 26-06-2022 22:14 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Sjors1999 op 26-06-2022 22:14 ]
Volgens mij zijn hier niet zoveel manieren voor. Ik denk dat pinnen in de winkel of via de ATM de enige optie is. Ik wilde net het laatste beetje eraf halen. Dat is minder dan €10,- en via Revolut kan dat niet. Kon dat wel dan hebben ze volgens mij max een paar tientjes waar dat werkt.Sjors1999 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 22:05:
Kan iemand wat de beste manier is om mijn crypto.com visa geld naar mijn rabobank te krijgen?
[ Voor 21% gewijzigd door Coldcat op 26-06-2022 22:10 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Kan evt ook nog via andere banken, zoals BunQ, waar je upload money via CC kan doen, weet niet of dat bij Rabo ook kan. En dan nog de bekende Paypal route (zie ook eerdere posts hierover).Coldcat schreef op zondag 26 juni 2022 @ 22:09:
[...]
Volgens mij zijn hier niet zoveel manieren voor. Ik denk dat pinnen in de winkel of via de ATM de enige optie is. Ik wilde net het laatste beetje eraf halen. Dat is minder dan €10,- en via Revolut kan dat niet. Kon dat wel dan hebben ze volgens mij max een paar tientjes waar dat werkt.
Toen ze bij CDC de rates omlaag gooide dacht ik bij mijzelf 'bekijk het maar' en heb het grootste deel van mijn stables naar andere platformen verhuisd. Ik hoef denk ik niet aan veel mensen uit te leggen dat ik daar spijt van heb als haren op mijn hoofd.HAWK Wizard schreef op zondag 26 juni 2022 @ 18:06:
[...]
Mij te risicovol (voor deze asset class), wil gewoon ergens redelijk % op die USDc krijgen, maar misschien is die 6% dan zo slecht nog niet.......goed, misschien met klein beetje USDc kijken of/hoe het werkt.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Eens, ik zat "gelukkig" muurvast, en heb dan ook niet bewogen, maar nu komen mijn USDc "vrij", dus even opnieuw kijken wat het handigste is.pimsaint schreef op maandag 27 juni 2022 @ 11:47:
[...]
Toen ze bij CDC de rates omlaag gooide dacht ik bij mijzelf 'bekijk het maar' en heb het grootste deel van mijn stables naar andere platformen verhuisd. Ik hoef denk ik niet aan veel mensen uit te leggen dat ik daar spijt van heb als haren op mijn hoofd.
Dat laatste beetje wat ik aan stables heb laat ik lekker staan bij CDC. Nog altijd stukken meer dan bij de bank, en die dollarkoers pakt voorlopig ook niet verkeerd uit.
En daarom moet je ook leren om minder emotioneel te handelen.pimsaint schreef op maandag 27 juni 2022 @ 11:47:
[...]
Toen ze bij CDC de rates omlaag gooide dacht ik bij mijzelf 'bekijk het maar' en heb het grootste deel van mijn stables naar andere platformen verhuisd. Ik hoef denk ik niet aan veel mensen uit te leggen dat ik daar spijt van heb als haren op mijn hoofd.
Dat laatste beetje wat ik aan stables heb laat ik lekker staan bij CDC. Nog altijd stukken meer dan bij de bank, en die dollarkoers pakt voorlopig ook niet verkeerd uit.
Ik lees nu meer en meer verhalen op Reddit van gebruikers die bij/met de een transactie (ruim) over de cap heen (zouden) gaan ze geen cashback meer ontvangen, ook niet op kleinere bedragen die nog wel binnen de cap zouden vallen hiernaStefanoZ schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 03:05:
Wij gebruiken nu in het buitenland de cdc kaart nog alles met 3% (indigo). Vandaag over de €50 cap gegaan met een transactie, die wel volledig 3% gekregen (en hiermee ook meer dan €50 deze maand aan cashback), maar de transacties erna geen cashback meer.
Zou dus best kunnen dat de cap niet zo hard is dat de cashback volledig stopt bij exact €50, maar dat de cap ingaat na de laatste transactie waarbij je >€50 cashback in die maand behaald.
Als dit zo is kunnen we daar ook weer mee spelen door een grote aankoop via curve later op de cdc kaart over te zetten via Go Back In Time.
Volgens het gesprek met de CDC chat was het per de 1ste van de maand dat de reset wordt uitgevoerd.StefanoZ schreef op maandag 27 juni 2022 @ 23:51:
[...]
Ik lees nu meer en meer verhalen op Reddit van gebruikers die bij/met de een transactie (ruim) over de cap heen (zouden) gaan ze geen cashback meer ontvangen, ook niet op kleinere bedragen die nog wel binnen de cap zouden vallen hierna
Ik heb in ieder geval de cap voor juli al bijna volledig klaar staan om op de kaart te zetten via Curve GBIT.
Ga dit wel eerst even testen met een klein bedrag want niemand lijkt te weten wanneer de cap exact reset…
Sommige zeggen zelfs dat ze van CDC support als antwoord kregen dat het gaan om een rolling 30 days period, maar volgens mij klopt dat niet..
quote: CurveCHANGES AHEAD
Since starting Curve, we’ve rebelled against the impossible to give you more freedom and control over your money. That won’t change. But there is an economic storm brewing, and we’ve had to relook at how we price Curve. We’ve switched up our subscription tiers so we can deliver more of what matters to you in the future – faster payments, sharper insights, greater savings and ultimately, total control over your financial life.
What's changing?
Curve will still be free, but we’re introducing limits to the free Curve card:
• Set 1 Smart Rule
• Add up to 2 payment cards
• Go Back in Time 3 times per month
Only customers with a premium subscription will be able to add a commercial card. You can still Go Back in Time for up to 30 days, and spend abroad fee-free up to €1000/month.
Introducing Curve X
Rather than removing the free tier, we’ve added a high-value, low-cost subscription tier called Curve X, priced at €4.99/month.
• Add up to 5 payment cards
• Go Back in Time up to 60 days
• Go Back in Time as many times as you want
• Spend without fees abroad up to €2000/month
60% discount for you
We wanted to say a massive thank you for getting us to where we are today. And we wanted to do it with more than words. So we’re giving all existing customers 30 days to upgrade to Curve X for the discounted price of €1.99/month for a full year.
Why's it happening?
We’ve always promised to be upfront and transparent with our customers. You can read more from our founder and CEO, Shachar Bialick on the reasons behind the changes in the blog below.
When's it happening?
Changes to the free Curve card will come into effect 60 days from the date this email was sent. All changes described here will be reflected in our Terms and Subscription Schedules. If you’re unhappy with the changes and want to close your account, you can cancel straight from the app and it’s free to do so – you don’t need to contact CX. If you don’t contact us within 60 days, we’ll assume you accept all outlined changes. You can save a copy of our new Terms by clicking here. Got more questions? Our support agents will be able to help.
The full deck
Free
Curve (the O.G)
• Link 2 cards
• Go Back in Time (max 3 uses/mo)
• GBIT up to 30 days
• Set 1 Smart Rule
• Fee-free FX up to €1000/month
• Free ATM withdrawals abroad up to £200
€4.99/MO
Curve X
• Link 5 cards
• Go Back in Time (unlimited use)
• GBIT up to 60 days
• Set 5 Smart Rules
• Fee-free FX up to €2000/month
• Free ATM withdrawals abroad up to €200
€9.99/MO
Curve Black
• Link cards (unlimited)
• Go Back in Time (unlimited)
• GBIT up to 90 days
• Set Smart Rules (unlimited)
• Fee-free FX (unlimited)
• Free ATM withdrawals abroad up to €400
• 1% cashback at 3 retailers
• Travel insurance
€14.99/MO
Curve Metal
• Link cards (unlimited)
• Go Back in Time (unlimited)
• GBIT up to 120 days
• Set Smart Rules (unlimited)
• Fee-free FX (unlimited)
• Free ATM withdrawals abroad up to €600
• 1% cashback at 6 retailers
• Phone & travel insurance
• Discounted lounge access worldwide
• Car collision waiver insurance
Pff mag je serieus maar 3x back in time gebruiken. Geez dan heb je er niks meer aan tenzij je een en hogere tier neemtSlonzo schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 18:53:
Curve gebruikers opgepast: de gratis tier krijgt serieuze beperkingen.
Info:
[...]
Even nieuwsgierig, waarom zou je zo vaak per maand BIT nodig hebben dan?IUser schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:03:
[...]
Pff mag je serieus maar 3x back in time gebruiken. Geez dan heb je er niks meer aan tenzij je het en hogere tier neemt
Nu met de nieuwe maandelijkse cap is het juist super handig om transacties van de maand waarin je je cap al bereikt hebt over te zetten met GBiT naar de volgende maand. Maar met de gratis variant kan dat dus maar 3 keer, dus 3 transacties.CHRlS schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:12:
[...]
Even nieuwsgierig, waarom zou je zo vaak per maand BIT nodig hebben dan?
Als je altijd genoeg tegoed op je CDC kaart hebt en deze als default in Apple/Google pay hebt staan dan is BIT toch in principe niet nodig? Of mis ik iets?
Dit dus, iedere keer dat ik denk een oplossing gevonden te hebben wordt je weer gelimiteerd.StefanoZ schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:19:
[...]
Nu met de nieuwe maandelijkse cap is het juist super handig om transacties van de maand waarin je je cap al bereikt hebt over te zetten met GBiT naar de volgende maand. Maar met de gratis variant kan dat dus maar 3 keer, dus 3 transacties.
Ik betaal alles standaard met m’n curve card want dan hoef ik me niet druk te maken of er genoeg tegoed op staat. En bij retouren wil ik liever geen direct gebruik maken van m’n cdc kaart. Soms gaat dat niet helemaal goed.CHRlS schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:12:
[...]
Als je altijd genoeg tegoed op je CDC kaart hebt en deze als default in Apple/Google pay hebt staan dan is BIT toch in principe niet nodig? Of mis ik iets?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Eenmalig of per maand?Gelukszoekr schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:51:
Zo wordt de Plutus kaart alleen maar nog beter, hier kan je namelijk kiezen voor een €10 refund op een Curve premium kaart
Je kan een perk kiezen van Curve.
Ah top. Wist nog niet dat GBIT een werkende oplossing was om de maandelijkse cap te omzeilen.StefanoZ schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:19:
[...]
Nu met de nieuwe maandelijkse cap is het juist super handig om transacties van de maand waarin je je cap al bereikt hebt over te zetten met GBiT naar de volgende maand. Maar met de gratis variant kan dat dus maar 3 keer, dus 3 transacties.
Dat is niet waar: commercial kaarten zijn zakelijke kaarten, bv. ICS en Amex bieden dat aan, heb je een KvK inschrijving voor nodig. Daar zitten ook hogere fees voor de merchants aan vast.Slonzo schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:41:
Mogelijks is het nog erger. Volgens deze post op Reddit zijn CDC/Binance/e.d. kaarten OOK 'commercieel' en die zou je dus zelfs niet meer kunnen toevoegen zonder premium abonnement...
#FFTB #CRO validator Kingstaker
[ Voor 56% gewijzigd door superiscch op 28-06-2022 20:58 ]
Ja inderdaad. Dat is eventueel een optie om een jaartje te proberen.superiscch schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 20:57:
Voor de mensen die reeds Curve kaart hebben hebben ze wel een deal dat je Curve X gedurende 12 maanden voor €1,99/maand krijgt ipv €4,99
Nou ik heb het al geprobeert en het bevalt me prima. 5 euro vind ik alleen te veel. 2 euro is het waard en niet meer. 5 euro ben ik bereid voor Curve Black zonder die onnodige en dure verzekering.IUser schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 21:37:
[...]
Ja inderdaad. Dat is eventueel een optie om een jaartje te proberen.
Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0
Waarom laat je niet staan en profiteer je van gratis Spotify zo lang het kan?replica17 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:55:
Heb de ruby steel kaart en denk dat ik er mee stop... stake verloopt over 1,5 maand.
Vanaf deze maand cashback cap, cashback naar 1%, cro is niks waard (stake is 1/3 waard). Ik zie niet in waarom ik nog de moeite doe voor die paar euro winst... mocht de cro niet verder crashen.
replica17 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:55:
Heb de ruby steel kaart en denk dat ik er mee stop... stake verloopt over 1,5 maand.
Vanaf deze maand cashback cap, cashback naar 1%, cro is niks waard (stake is 1/3 waard). Ik zie niet in waarom ik nog de moeite doe voor die paar euro winst... mocht de cro niet verder crashen.
Precies mijn gedachte, dan verdien je het verlies op de stake over verloop van tijd nog terug. En ondertussen toch mooi 1% cashback op iedere euro spent.knakworst schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:34:
[...]
Waarom laat je niet staan en profiteer je van gratis Spotify zo lang het kan?
Of, leg iedere 10 a 20 euro aan CRO in BTC, en ik nu inmiddels in USDC. Over een Ruby zou ik niet twisten, wat zou anders een goede optie zijn?pimsaint schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 04:21:
[...]
Precies mijn gedachte, dan verdien je het verlies op de stake over verloop van tijd nog terug. En ondertussen toch mooi 1% cashback op iedere euro spent.
Mijn jade stake is op moment van schrijven in EUR nog 22% waard van de originele inleg. Stake is al lang verlopen, maar ik laat deze lekker staan tot de volgende bull run. Ondertussen komen de CRO's wel in veel grotere getallen binnen dan rond de tijd van (jade) inleg.
Als CDC het loodje legt is het uiteraard allemaal in één keer weg. Maar CDC lijkt z'n zaakjes beter op orde te hebben dan ik had verwacht en komt misschien wel veel sterker uit deze bearmarkt. Tegen die tijd maar weer eens kijken wat ik toch met al die CROotjes ga doen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gebruik heel vaak BIT: heb prive en zakelijke CC in Curve zitten, en kan dus altijd (na de CRO VISA) altijd de juiste plek kiezen voor elke betaling. Door de beperking nu kan dat dus nog maar 3 keer per maand........en 1 van de 3 CCs moet er dan dus uit (of als je ze al hebt mag het blijven?)CHRlS schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 19:12:
[...]
Heb het even nagevraagd en je moet dan 2 kaarten selecteren als de wijzigingen ingaan. Of upgraden natuurlijk...cooLopke schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 00:28:
Er staat ook "add up to 2 payment cards". Ik vraag me wel af, wat er gebeurt als je er al meer had toegevoegd.
[quote]Avado schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:38:Avado schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:38:
[...]
Heb het even nagevraagd en je moet dan 2 kaarten selecteren als de wijzigingen ingaan. Of upgraden natuurlijk...
Heb zelf bij ICS gewerkt en daar werd met Commercial de zakelijke kaarten bedoeld, dus ik denk dat de CDC daar niet onder zal vallen. Mocht de CDC kaart daar wel onder vallen, dan hoop ik dat CDC snel met Google/Apple Pay komt in Europa.Gelukszoekr schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:17:
De gratis Curve kaart krijgt wat beperkingen. Een "commercial card" kan je niet langer gebruiken op de gratis. kaart. De grote vraag is nu, is de CDC kaart een "commercial card"
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
ik hoop het ook, ik vind het ook jammer dat je niet echt een goed overzicht hebt van de cashback van de maandBlik1984 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 17:14:
Einde van de maand, ben benieuwd of ik voor de uitgave van morgen weer cashback ga ontvangen
Burp
Weet je zeker dat je voor die laatste aankoop je cap nog niet had bereikt?Wii4all schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 17:16:
[...]
ik hoop het ook, ik vind het ook jammer dat je niet echt een goed overzicht hebt van de cashback van de maand
.
Ik had een aardige aankoop gedaan eind van deze maand en helaas ging die over de grens waardoor ik geen cashback kreeg. Als ik het had geweten dan had ik het via curve geregeld en dan morgen de timemachine erin gegooid.
Dit is mij nog niet helemaal duidelijk qua de cashback cap.Zazabez1 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:39:
[...]
Weet je zeker dat je voor die laatste aankoop je cap nog niet had bereikt?
Ik kon namelijk nog wel een aankoop doen waarbij ik over de $25 cap ging. De aankopen daarna kreeg ik geen cashback meer over.
Dat is idd de vraag.Hessebezzel schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 20:05:
[...]
Dit is mij nog niet helemaal duidelijk qua de cashback cap.
Stel ik heb op 29 Juni voor die maand al $24 cashback ontvangen, en mijn cap is $25.
Ik doe die dag een aankoop van $1.000; krijg ik dan $1 cashback over die aankoop of krijg ik $20,- (uitgaande van 2% cashback)?
Keep us postedZazabez1 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 20:34:
[...]
Dat is idd de vraag.
Ik kreeg wel de volledige cashback over de aankoop waarmee ik de cap overschreed en kwam op ca $27 cashback in juni uit.
Of dit bij iedereen zo is en of ze de cashback > $25 nog gaan terugvorderen weet ik niet.
We zullen het zien de komende tijd.
Net na 0:00 uur een transactie geprobeerd met CDC via Curve met “go back in time” maar helaas geen cashback. Vreemd, zou wel graag willen weten wanneer de 50$ cap gereset wordt..Blik1984 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 17:14:
Einde van de maand, ben benieuwd of ik voor de uitgave van morgen weer cashback ga ontvangen
Als je het graag om 0:00 wilt proberen, probeer dan eens 0:00 UTC en niet 0:00 Nederlandse tijd. In aankondigingen van CDC zoals deze heeft men het namelijk over Universal Coordinated Time (voorheen GMT).Jdome schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 00:55:
[...]
Net na 0:00 uur een transactie geprobeerd met CDC via Curve met “go back in time” maar helaas geen cashback. Vreemd, zou wel graag willen weten wanneer de 50$ cap gereset wordt..
Net een bestelling gedaan en betaald. keurig cashback ontvangen!Xqlus1ve schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:11:
Iemand al een update of de CB teller gereset is?
Heb er een paar in de wachtrij staan die ik GBIT / betalen wil
Thanks, in de ochtend is de teller al gereset dusFleske schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:22:
[...]
Net een bestelling gedaan en betaald. keurig cashback ontvangen!
Vraagje; ik heb GBIT eigenlijk nooit nodig gehad, maar nu met de cap is het wel handig.Xqlus1ve schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:11:
Iemand al een update of de CB teller gereset is?
Heb er een paar in de wachtrij staan die ik GBIT / betalen wil
Op Reddit lees ik dat de cap 8pm EST op de laatste dag van de maand gereset wordt.Jdome schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 00:55:
[...]
Net na 0:00 uur een transactie geprobeerd met CDC via Curve met “go back in time” maar helaas geen cashback. Vreemd, zou wel graag willen weten wanneer de 50$ cap gereset wordt..
Zojuist nog. Cashback was ook binnen een paar seconde binnenAvado schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:43:
Zojuist met GBIT transactie overgezet naar CDC, maar nog geen cashback... Iemand van jullie al wel succes gehad met GBIT?
Denk dat Greetz niet in aanmerking komt voor de cashback. Met een betaling bij de Action is het nu wel geluktDomino schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:25:
[...]
Zojuist nog. Cashback was ook binnen een paar seconde binnen
Koers van nu.Zazabez1 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:29:
[...]
Vraagje; ik heb GBIT eigenlijk nooit nodig gehad, maar nu met de cap is het wel handig.
Welke koers wordt er voor CRO gebruikt als je GBIT gebruikt?
De koers van het oorspronkelijke aankoopmoment, of de koers op het moment dat je GBIT gebruikt?
Burp
Is nu ook gelukt hier, top! Was iets te vroegZazabez1 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:33:
[...]
Op Reddit lees ik dat de cap 8pm EST op de laatste dag van de maand gereset wordt.
Dat is 02:00 uur op de 1e dag van de maand onze tijd.
UberLurker Departement #GG.
Normaal gesproken binnen 48 uur op werkdagen.Skrunsies schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 11:07:
Heb vanochtend ook wat aankopen terug gezet met Go Back In Time.. Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat je het orginele bedrag terug hebt ? In mijn geval gaat het om de ING creditcard.
Thanks!Xqlus1ve schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 11:09:
[...]
Normaal gesproken binnen 48 uur op werkdagen.
UberLurker Departement #GG.
Hier ook (waren op vakantie in Mexico).Skrunsies schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 11:12:
[...]
Thanks!
Het was een dure maand, de maand juni.. En volgens mij zit ik door alle Go Back In Time acties al bijna weer op mijn cap voor de maand juli
Paar maanden geleden ook Plutus als 4e kaart gehaald voor disney+ en lidl perk, echt fijn dat dat gewoon een iban rekening is ook. Heb zelf geen cap op CRO maar switch veel tussen CRO en Binance Card. Nexo gebruik ik af en toe voor grote aankopen.StefanoZ schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:32:
[...]
Hier ook (waren op vakantie in Mexico).
6 Juni cap bereikt, alle grote transacties daarna via curve gedaan van de ING cc laten afschrijven, vandaag overgezet en zit weer aan de cap (nog niet eens alle transacties over gezet).
Kan niet wachten tot ik de Plutus kaart heb, dan direct curve black / metal aanschaffen zodat ik 120 dagen speling heb met GBiT.
[ Voor 21% gewijzigd door 0xrubennft op 03-07-2022 10:47 ]
Ik maakte altijd euros over via abn naar CDC. Verlies ik nu 1% ?
Via SEPA overschrijving blijft gratis.enermax schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:13:
[...]
Ik maakte altijd euros over via abn naar CDC. Verlies ik nu 1% ?
Ik moet eerlijk zeggen dat Plutus vrij stabiel is:3% +1% curve Cashback. Als ik nog eens 1% verlies op CDC ....
Ik was in de war met debit card. Overmaken duurt normaal half uurtje bij CDC.Zazabez1 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:14:
[...]
Via SEPA overschrijving blijft gratis.
Die 1% geldt alleen voor top-ups met debit- of creditcards
Die max 3x per maand Back in Time met Curve is nu niet meer relevant geworden.
[ Voor 10% gewijzigd door Chillmeister op 04-07-2022 10:05 ]
Hmm, inderdaad niet top. Op zich wel omheen te werken, door een beetje vooruit te plannen en tijdig de fiat wallet aan te vullen. Bijvoorbeeld 100 euro per maand o.i.d. Voor grote aankopen heb je dan ook standaard bedenktijd (tijdsduur van de Sepa tranfer) ook wel goed eigenlijk
Hoe gaat curve X je daarin helpen dan?pimsaint schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:07:
Dit is heel jammer inderdaad, toch maar even een jaartje curve X proberen
Dan kun je een x aantal transacties later laten omboeken naar de cdc kaart. Nadat je sepa transfer afgerond is.
En deze fee vind ik volstrekt logisch. Eindelijk een wijziging waar ik mee kan leven, je kan gewoon nog gratis bijstorten via sepa en dat gaat normaal nog best snel ook.
Kopen via je bank-cc, via back in time naar cdc. Dan heb je in ieder geval tijd om op tijd je overschrijving te doen
Ik vind het knap irritant, juist het koppelen van de cc maakte het ideaal. Instant top-up tijdens het tanken of terwijl je in de rij staat en alles achteraf betalen via de cc in plaats van vooraf door een overschrijving.knakworst schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:50:
[...]
En deze fee vind ik volstrekt logisch. Eindelijk een wijziging waar ik mee kan leven, je kan gewoon nog gratis bijstorten via sepa en dat gaat normaal nog best snel ook.
Ik heb altijd maar zo rond de 100 EUR in mijn card wallet bij CDC. Stel je voor ik wil iets duurders kopen, dan laad ik de card wallet binnen een paar seconden gratis op met mijn ING credit card. Dat kan straks nu niet meer gratis. Hoe helpt Curve mij daarbij?
[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 04-07-2022 11:47 ]
Dan houd je een buffer aan op je CDC kaart of je neemt de 1 procent voor lief.Blik1984 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:55:
[...]
Ik vind het knap irritant, juist het koppelen van de cc maakte het ideaal. Instant top-up tijdens het tanken of terwijl je in de rij staat en alles achteraf betalen via de cc in plaats van vooraf door een overschrijving.
Dit is nu precies de reden dat ik BiT bij ELKE transactie gebruik...........dan blijft saldo op je CRO Visa feitelijk continu hetzelfde, hoef je nooit bij te storten, en kun je elke betaling netjes naar prive of zakelijke CC sturen die in de Curve wallet hangen.Chillmeister schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:35:
[...]
Die max 3x per maand Back in Time met Curve is nu niet meer relevant geworden.
Lijk me een goed plan met de 1 a 2% cashbackknakworst schreef op maandag 4 juli 2022 @ 10:47:
[...]
Dan houd je een buffer aan op je CDC kaart of je neemt de 1 procent voor lief.
Die creditcard topups kost hun altijd al geld. Nu berekenen ze het (deels) door. Fair toch? Top-uppen via Iban kan gewoon gratis.Domino schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:15:
[...]
Zucht, en ook direct effectief. Wat een stelletje boeven zeg.
Toen ik het las was ik eigenlijk verbaast dat dit er niet überhaupt was om eerlijk te zijn.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Bait & switch, zo kennen we CDC ondertussen welanandus schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:23:
Toen ik het las was ik eigenlijk verbaast dat dit er niet überhaupt was om eerlijk te zijn.
Ze willen geld verdienen, boevenbendeDomino schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:15:
[...]
Zucht, en ook direct effectief. Wat een stelletje boeven zeg.
Dat die CC topups CDC geld kostte boeit mij weinig, was al tijden zo en zat in het business model ingecalculeerd. Het was voor mij een eenvoudige en vooral snelle manier om geld op die kaart te krijgen. SEPA is voor mij niet instant en voor veel mensen mogelijk niet eens zonder kosten (link)Dacuuu schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:20:
[...]
Die creditcard topups kost hun altijd al geld. Nu berekenen ze het (deels) door. Fair toch? Top-uppen via Iban kan gewoon gratis.
Sarcasme neem ik aan?
[ Voor 23% gewijzigd door Domino op 04-07-2022 13:02 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Slonzo op 04-07-2022 13:36 ]
Sinds 2012 1880 WP op Z.
Ja dat werkt enkel met de Icy White en hoger!Moppersmurf51 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 20:47:
Ik heb de Jade Green kaart. Heeft er iemand ervaring met het betalen van tol in Frankrijk en Spanje met de kaart?
Ik roep ook maar watXqlus1ve schreef op maandag 4 juli 2022 @ 20:49:
[...]
Ja dat werkt enkel met de Icy White en hoger!
Haha nee geen idee, maar welke variant je hebt zou niet uit moeten maken
Sinds 2012 1880 WP op Z.
Ik heb ik frankrijk alle tolporten betaald met curve en daarachter zat jade green. Dit werkte primaMoppersmurf51 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 20:47:
Ik heb de Jade Green kaart. Heeft er iemand ervaring met het betalen van tol in Frankrijk en Spanje met de kaart?
In juni met zo'n zelfde kaart ook zonder problemen kunnen betalen. (In Frankrijk in elk geval. Niet doorgereden naar Spanje. Hoge benzineprijzen en zo 😁)Moppersmurf51 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 20:47:
[ Voor 13% gewijzigd door Blabla13 op 04-07-2022 22:48 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Therapy777 op 07-07-2022 18:41 ]
Op voorhand goed checken of de andere partij betalingen kan ontvangen van een debit credit card. Duurste betaling die ik gedaan heb met CDC is iets van 5K, maar had toen wel driedubbel gecheckt dat de andere partij dit ook kon ontvangen.Therapy777 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 18:29:
Zijn er hier mensen met ervaring met betalingen van forse bedragen met Curve/CDC?
Ik krijg net de eerste termijn nota van mijn nieuwbouwhuis en blijkbaar kan ik de bank ook op mijn rekening laten storten, zodat ik vervolgens zelf kan betalen aan de bouwer. Als die een creditcard accepteert dan kan ik in theorie in 1 transactie cashback over 30k krijgen. Maar ik vind het wel een eng idee om zo'n bedrag dan eerst op die kaart moeten te zetten... want wat als het niet werkt? Dan zit het daar vast...
Is er überhaupt een limiet voor hoeveel je in 1 transactie kan betalen met die kaart?
(edit: ik zie dat er een daglimiet van 7.500 zit op curve en een dag- en maand limiet van 25k op de cdc kaart)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb dat een paar maanden geleden ook gecheckt, maar bij mij kon het niet omdat de aannemer geen betaalautomaat op kantoor heeft. Had graag de termijnen van de nieuwbouw via creditcard betaald en was daarvoor graag even naar de aannemer gereden.Therapy777 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 18:29:
Zijn er hier mensen met ervaring met betalingen van forse bedragen met Curve/CDC?
Ik krijg net de eerste termijn nota van mijn nieuwbouwhuis en blijkbaar kan ik de bank ook op mijn rekening laten storten, zodat ik vervolgens zelf kan betalen aan de bouwer. Als die een creditcard accepteert dan kan ik in theorie in 1 transactie cashback over 30k krijgen. Maar ik vind het wel een eng idee om zo'n bedrag dan eerst op die kaart moeten te zetten... want wat als het niet werkt? Dan zit het daar vast...
Is er überhaupt een limiet voor hoeveel je in 1 transactie kan betalen met die kaart?
(edit: ik zie dat er een daglimiet van 7.500 zit op curve en een dag- en maand limiet van 25k op de cdc kaart)
Dat laatse inderdaad, dan betaal je ook geen feesGongbao schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 08:24:
Ik heb wel eens grote bedragen betaald, ging prima. Lijkt nu niet meer zinnig behalve als je icy+ hebt, lijkt dat ze hebben opgelost dat je laatste transactie volledige cashback krijgt.
Stomme vraag, even voor de zekerheid; voorheen maakte ik altijd vanaf mijn CC geld over naar de kaart, maar met de 1% fee vind ik dat niet echt interessant. Om dit met SEPA te doen maak ik eerst geld over naar de fiat wallet en vanuit daar in de app naar de kaart, of begrijp ik dit verkeerd?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq