Bij mij is het half jaar staken sinds gisteren unlocked en ik laat het ook staan =)! Cashback altijd naar DeFi gestuurd en dat blijf ik ook maar doen…Kol Nedra schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:59:
[...]
oef mijn investering van $3500 is nu onder de $975 gegaan![]()
geen idee longterm of het goed gaat komen, maar dit eruit halen vind ik ook wat, nu maar gewoon genieten van Spotify rebate en cashback
En bij mensen met een Icy Silver / Rose Gold, kun je daar dus nog (2x) een 0 achter zetten........dan dus 25K onder water.........goed, the only way is up, maar dat dacht ik vorige maand ook alKol Nedra schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:59:
[...]oef mijn investering van $3500 is nu onder de $975 gegaan![]()
geen idee longterm of het goed gaat komen, maar dit eruit halen vind ik ook wat, nu maar gewoon genieten van Spotify rebate en cashback
Dat praat je wel minimaal 1 jaar weer vertrouwen aangezien nu Cryptobank Celsius Network kampt met liquiditeitsproblemen.Kol Nedra schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:59:
[...]
oef mijn investering van $3500 is nu onder de $975 gegaan![]()
Mijn vuistregels is dat voor niet voor wie veel inkomen heeft altijd sowieso 1000 euro MAX investeren.
Meer niet doen dat is gokken en verlies ....
maar ik laat staan zodra weer netto wat erin was dan zodra haal ik later weer toch weg bij netto aangezien ik denk niet zoveel winst halen in toekomst...
[ Voor 11% gewijzigd door Ultrafast op 13-06-2022 19:26 ]
Dat zou mooi zijn idd, maar had zelf eigenlijk eerder een ander vermoeden: dat CRO dit ook wel een goed idee vind, en zo meteen dit zelfde "trucje" toepast, om zo een "virtuele bankrun" te voorkomen.......en dan zit je dus echt "stuck", ook als je net door je 6 maanden stake heen bent.......pimsaint schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:49:
[...]
Tja daar komt dan toch het oude gezegde weer eens om de hoek kijken: not your key not your coins.
Het lijkt erop dat er heel wat kaartenhuizen in elkaar aan het storten zijn. CDC heeft ons vaak teleurgesteld, maar het zou zo maar eens kunnen dat ze dankzij al deze 'voorzorgsmaatregelen' de storm gaan overleven.
En dat zou mooi zijn, want hoe dieper die CRO (tijdelijk) duikt, hoe meer we bij elkaar kunnen harken nu
Wat is eigenlijk de meest efficiënte manier om spul van de Crypto Exchange naar elders te sturen?
Ze hebben geen TRX noch NANO. Wat heeft nog meer lage transaction fees?
Ze hebben geen TRX noch NANO. Wat heeft nog meer lage transaction fees?
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 13-06-2022 20:01 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Iemand een idee wat het interessantste is om USDC naar EUR om te zetten en weg te halen bij CDC? Een van mijn laatste earns van 12% is afgelopen... De spread was vroeger maar 0,35% à 0,4% maar is nu dik 1%... Zijn er betere manieren?
USDC naar Nexo sturen over Polygon (0,8 USDC) en op Nexo omzetten naar EUR? Of is de spread ook vreselijk op Nexo? Edit: op Reddit spreken ze over 2+%... auw
USDC naar Nexo sturen over Polygon (0,8 USDC) en op Nexo omzetten naar EUR? Of is de spread ook vreselijk op Nexo? Edit: op Reddit spreken ze over 2+%... auw
[ Voor 25% gewijzigd door Th1x4nG op 13-06-2022 20:21 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Doorsturen naar Kraken en daar via de exchange (geen directe swap) omzetten naar EUR. Zodra je EUR hebt kan je het naar je bankrekening overmaken. Ben je ongeveer 0.2% kwijt..Th1x4nG schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:19:
Iemand een idee wat het interessantste is om USDC naar EUR om te zetten en weg te halen bij CDC? Een van mijn laatste earns van 12% is afgelopen... De spread was vroeger maar 0,35% à 0,4% maar is nu dik 1%... Zijn er betere manieren?
Enig idee wat de spread van Binance is? Het hetzelfde “probleem”, mijn USDC valt vrij. Wellicht dat ik het uitcash of wellicht koop ik er ETH of BTC van
Bedankt voor de tip. Maar ondersteunt Kraken USDC over Polygon? Van wat ik lees niet, en USDC over Ethereum versturen vanuit CDC kost fors.Jdome schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:56:
[...]
Doorsturen naar Kraken en daar via de exchange (geen directe swap) omzetten naar EUR. Zodra je EUR hebt kan je het naar je bankrekening overmaken. Ben je ongeveer 0.2% kwijt..
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ohja klopt, Kraken ondersteunt alleen ERC-20 op USDC. Dan ben je 25 USDC kwijt aan fees om te withdrawen op Crypto.comTh1x4nG schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:23:
[...]
Bedankt voor de tip. Maar ondersteunt Kraken USDC over Polygon? Van wat ik lees niet, en USDC over Ethereum versturen vanuit CDC kost fors.
[ Voor 4% gewijzigd door Jdome op 13-06-2022 21:32 ]
Stel dat CDC (in een hypothetisch geval) volledig crasht en de CRO gaat naar 0,0000001 cent, hoe veilig is het geld wat op je VISA debit card staat? Is dit gekoppeld aan (het functioneren van) CDC of staat dit gedeelte bij VISA?
Als CRO naar 0.0001 zakt en CDC blijft dan nog bestaan, dan is je VISA wallet veilig want er is geen koppeling tussen de VISA wallet en CRO (behalve dat je na betaling cashback krijgt in CRO).Dragon2b schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:38:
Stel dat CDC (in een hypothetisch geval) volledig crasht en de CRO gaat naar 0,0000001 cent, hoe veilig is het geld wat op je VISA debit card staat? Is dit gekoppeld aan (het functioneren van) CDC of staat dit gedeelte bij VISA?
PS/XBL: Nogne
Vraag me af hoe zo'n Visa naar dit soort dingen kijkt en of er nog iets van een check is. Hun naam is toch ook wel verbonden aan deze producten en sentimenten.
Als je Binance hebt, Polygon network kost maar 0,8 USDCJdome schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:31:
[...]
Ohja klopt, Kraken ondersteunt alleen ERC-20 op USDC. Dan ben je 25 USDC kwijt aan fees om te withdrawen op Crypto.com
Alleen dit is zulke nooit verzekerd als je dit kaart kwijt bent maar dat geldt al sowieso voor ics en ing creditcard… dus uitkijkenNogne schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:02:
[...]
Als CRO naar 0.0001 zakt en CDC blijft dan nog bestaan, dan is je VISA wallet veilig want er is geen koppeling tussen de VISA wallet en CRO (behalve dat je na betaling cashback krijgt in CRO).
* knip, onnodig *
[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 16-06-2022 14:29 ]
Nou.. ben met de gelukkige eigenaar geworden van geen cashback. Blijkbaar omdat ik de $50 grens al heb aangetikt. ( hebben deze maand veel kosten gemaakt voor verbouwing )
Is er ook ergens een counter die je maandelijks op 0 kan zetten ofzo ?
UberLurker Departement #GG.
Ben ook tegen de cap aangelopen.Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:51:
Nou.. ben met de gelukkige eigenaar geworden van geen cashback. Blijkbaar omdat ik de $50 grens al heb aangetikt. ( hebben deze maand veel kosten gemaakt voor verbouwing )
Vrij onaangename en verassende aankoop (blijkbaar gaat dat geld uitgeven toch makkelijker dan gedacht
Ik ga voortaan uitgaven bijhouden via een excel document dat ik heb gemaakt met draaitabellen.
Ik maak een export vanuit de app van de visa kaart transacties, laad deze in in het excel document en zie in een oogopslag hoeveel cashback ik heb verdient.
Zo kan ik ook eventuele grote aankopen ‘plannen’ door ze over te hevelen naar de volgende maand via Curve.
Ik heb daarnet een flinke aankoop gedaan die veel meer dan $50 cashback opleverde... dit gaat dan zeker teruggedraaid worden ?
Heb jade green
Heb jade green
Als je er een curve card voor hebt hangen kun je de besteding zien van die maand op de betreffende kaart. Anders is het rekenen en bijhouden.Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:51:
Ik heb zowel een cdc kaart als ook plutus. Op het moment dat ik tegen het cashback plafond aanloop wissel ik de primaire kaart in curve.
Dat is op dit moment de grote vraag, dus hou ons op de hoogte a.u.b.NL Mike schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 00:41:
Ik heb daarnet een flinke aankoop gedaan die veel meer dan $50 cashback opleverde... dit gaat dan zeker teruggedraaid worden ?
Heb jade green
Hoop eigenlijk dat ze gewoon de laatste cashback die de cap overschrijdt lekker laten. Dan is daar nog leuk mee te spelen.
Ja dat vraag ik mij dus ook af.
Ik houd Reddit/Telegram al een tijdje niet meer in de gaten; als ik de ervaringen in dit forum nog eens doorlees krijg ik het idee dat je geen rewards meer krijgt nadat je de cap bereikt hebt, maar dat je met een aankoop (net) vóór de cap deze wel kunt overschrijden.
Dat zou op zich wel prima zijn als je met een jade/indigo een aankoop moet doen van +2500 EUR
Ik houd Reddit/Telegram al een tijdje niet meer in de gaten; als ik de ervaringen in dit forum nog eens doorlees krijg ik het idee dat je geen rewards meer krijgt nadat je de cap bereikt hebt, maar dat je met een aankoop (net) vóór de cap deze wel kunt overschrijden.
Dat zou op zich wel prima zijn als je met een jade/indigo een aankoop moet doen van +2500 EUR
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Met Ripple (XRP)? Dat is relatief goedkoop om te transferen dacht ik.Th1x4nG schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:19:
gisteren iets op bol.com besteld maar geen cashback erop ontvangen.....kan het ook later komen?
nothing stops this train
Ik heb nu voor het eerste een betaling waarvoor ik geen cashback heb ontvangen, een aankoop bij bol.com. Zit nog lang niet aan mijn max voor deze maand, want ik heb pas 110 CRO ontvangen deze maand, waarvan 35 wegens stake rebate.
lol, zelfde tijd en zelfde berichtKol Nedra schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:46:
gisteren iets op bol.com besteld maar geen cashback erop ontvangen.....kan het ook later komen?
Er lijkt meer vertraging te zitten op de cashback. Normaal gesproken was het bijna meteen, maar ik had iets besteld op maandag en de cashback was dinsdag pas zichtbaar.
Is mij ook opgevallen, het cashback bericht komt bij mij meestal een half uur tot 2 uur na de aankoop. Waarbij dit eerder direct kwam.
bestelling van thuisbezorgd via paypal kreeg ik wel direct cashback over, 2de bestelling van bol.com vandaag heb ik ook geen cashback over gehad
Ik heb alles omgezet naar xrp, dat naar Youhodler gezet en daar terug naar USDCTh1x4nG schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:19:
Heb even contact gehad met de servicedesk, maar ze zeggen dat het bedrag nog niet "settled" is. Als die wel volledig confirmeerd is krijg je de cashback. De achterliggende reden waarom het niet settled is weten ze nietKol Nedra schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:46:
Ik ben ook tegen de 50$ cashback limiet aangelopen.
Volgens mijn berekening enkel als ik de Spotify en Netflix erbij tel.
Met de service dienst contact gehad, en die zeggen enkel:
"I can confirm that you have already reached your monthly cashback limit."
Ik vroeg me dus af, of die Netflix en Spotify meetellen voor de cashback.
Dan wordt het een pak minder dan ik verwachtte.
Normaal zouden de Netflix en Spotify rebates niet mogen meetellen voor de cashback limit:koen330 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:15:
Ik ben ook tegen de 50$ cashback limiet aangelopen.
/f/image/gySluirAwqwTR9R1mcvRL8sB.png?f=fotoalbum_large)
Screenshot uit de aankondiging van de rewards cap: https://crypto.com/product-news/crypto-com-visa-cards-update
ik vind alles traag momenteel op de crypto.com app.
Starten en inloggen duurt bij mij langer dan normaal.
Cashbacks zijn later binnen.
Starten en inloggen duurt bij mij langer dan normaal.
Cashbacks zijn later binnen.
Burp
Ik heb sinds een paar dagen iets vreemds...
Ik gebruik Google pay, daarin heb ik de curve kaart gekoppeld die weer aan de CDC-kaart zit.
Aangezien ik nog een beetje aan het testen ben waar overal een CC geaccepteerd wordt, gaat het dus wel eens mis en moet ik overschakelen naar contactloos betalen via de ING app.
Dat ging altijd probleemloos, maar sinds een paar dagen werkt dat dus niet meer.
Als ik na een mislukte betaling de ING app open om te betalen, komt bij het benaderen van de betaal terminal Google pay ook steeds weer in beeld en mislukt de transactie dus (heb dus al een keer bij de Jumbo gestaan dat ik eerst weer naar huis kon fietsen om m'n portemonnee op te halen.🤦♂️).
Herkent iemand dit? En heeft iemand toevallig een oplossing hiervoor? 🤷♂️
Ik gebruik Google pay, daarin heb ik de curve kaart gekoppeld die weer aan de CDC-kaart zit.
Aangezien ik nog een beetje aan het testen ben waar overal een CC geaccepteerd wordt, gaat het dus wel eens mis en moet ik overschakelen naar contactloos betalen via de ING app.
Dat ging altijd probleemloos, maar sinds een paar dagen werkt dat dus niet meer.
Als ik na een mislukte betaling de ING app open om te betalen, komt bij het benaderen van de betaal terminal Google pay ook steeds weer in beeld en mislukt de transactie dus (heb dus al een keer bij de Jumbo gestaan dat ik eerst weer naar huis kon fietsen om m'n portemonnee op te halen.🤦♂️).
hmmm alweer geen cashback gehad..... zit ik op mijn limiet dus deze maand? kun je dat ergens vinden en wat is het limiet van jade green?
nothing stops this train
50USD or equivalent.Kol Nedra schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 15:08:
hmmm alweer geen cashback gehad..... zit ik op mijn limiet dus deze maand? kun je dat ergens vinden en wat is het limiet van jade green?
Dan zou je ongeveer ~1600 euro uitgegeven hebben mits je in de 3% cashback zit. Helaas is het niet in de app te zien. Ik kijk via curve hoeveel er al op de kaart gekocht is.
daar zit ik echt niet aan, vreemd want dit is de 2e keer (nu bij fysiek winkel en vd week bij bol.com)Domino schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 15:23:
[...]
50USD or equivalent.
Dan zou je ongeveer ~1600 euro uitgegeven hebben mits je in de 3% cashback zit. Helaas is het niet in de app te zien. Ik kijk via curve hoeveel er al op de kaart gekocht is.
nothing stops this train
Ik kreeg van de week me cashback meer dan 24 uur later. Ik zou zeggen geduld. Anders via de chat contact zoeken!Kol Nedra schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 16:34:
[...]
daar zit ik echt niet aan, vreemd want dit is de 2e keer (nu bij fysiek winkel en vd week bij bol.com)
Heb idd ook sinds kort hetzelfde probleem. Een winkel waar ik vaak kom, accepteert geen Mastercard of Visa (ook niet debit, zal vanaf volgend jaar wel moeten trouwens, maar goed) en dus gebruikte ik dan de ING mobiel betalen mogelijkheid (via de app, of sneller door app icoon even vast te houden) en dan de Mobiel betalen optie (widget) te kiezen. Bij mij springt Google Pay / Curve er sinds kort dan ook telkens voor en dus lukt dat niet. Zelf had ik mijn ING pas bij me, dus heb ik die maar gebruikt.bas_1981 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:33:
Ik heb sinds een paar dagen iets vreemds...
Geen idee waar dat aan ligt, wel gek. Deed hetzelfde ook wel eens met de BunQ mobiel betalen mogelijkheid. De snelle workaround is volgens mij om dan ING (of BunQ) mobiel betalen tijdelijk als default betalen app te selecteren (ipv Google Pay) en dan zou ie het wel moeten doen, moet je het alleen daarna weer direct terug zetten. Niet handig.............maar dan hoef je niet terug naar huis te fietsen om je pas op te halen :-)
Net als bij anderen hier ook vage CDC Visa kaart problemen afgelopen week.
Woensdag twee online aankopen gedaan met de kaart. Over de eerste transactie van 17:45 gelijk netjes de cashback gekregen, bij de tweede online aankoop van 17:55 geen cashback gekregen. Dag later maar eens met de support gechat en een bla...bla...bla.... verhaal dat de transactie nog niet definitief is. Inmiddels is het pakketje gisteren bezorgd en zijn de CRO's nog niet bijgeschreven.
Aan de andere kant gisteren was het weer tijd voor een tankbeurtje. Gelijk CRO's gekregen over een bedrag van 150 Euro terwijl dat een reservering betreft. Inmiddels is ook de hele reservering weg uit mijn betaaloverzicht en het bedrag is niet aangepast naar het daadwerkelijke bedrag van de tankbeurt. Het zal nog wel veranderen, maar zoals het er nu uitziet heb ik gratis kunnen tanken.
Woensdag twee online aankopen gedaan met de kaart. Over de eerste transactie van 17:45 gelijk netjes de cashback gekregen, bij de tweede online aankoop van 17:55 geen cashback gekregen. Dag later maar eens met de support gechat en een bla...bla...bla.... verhaal dat de transactie nog niet definitief is. Inmiddels is het pakketje gisteren bezorgd en zijn de CRO's nog niet bijgeschreven.
Aan de andere kant gisteren was het weer tijd voor een tankbeurtje. Gelijk CRO's gekregen over een bedrag van 150 Euro terwijl dat een reservering betreft. Inmiddels is ook de hele reservering weg uit mijn betaaloverzicht en het bedrag is niet aangepast naar het daadwerkelijke bedrag van de tankbeurt. Het zal nog wel veranderen, maar zoals het er nu uitziet heb ik gratis kunnen tanken.
alsnog vandaag gekregen, wel flinke vertraging.Kol Nedra schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 15:08:
vandaag ook bij Jumbo boodschappen gedaan, dit stond er direct op 👍
nothing stops this train
Bij de action staat ie er.ook direct op :-)
De HEMA echter pas veel later
De HEMA echter pas veel later
Ik had wederom een roompot boeking waarover ik geen cashback ontving, ik wist dat ik nog niet aan mijn cashback limit zat. Chat opgestart met de info dat dit idem was aan de transactie van roompot 7 weken geleden (dat zou moeten helpen toch?), daar heb ik uiteindelijk ook cashback van over gekregen.
Kort samengevat, nee je krijgt geen cashback meer want je zit al op je limit. Ik zeg dat is een mooi verhaal want ik zit op circa 43 euro want nog niet gelijk staat aan 50 usd, dit is de info vanuit de app die ik in mijn excel sheet bijhoudt. Even dubbel gecheked of rebates en staking rewards 'excluded' zijn, dat werdt beaamdt. Nu heeft ze nogmaals een dubbel check gedaan en zegt zonder toe te geven dat ik eigenlijk nog niet aan mijn limit zit, wordt vervolgd....
stay tuned
Wat een zooitje bij CDC, ze zullen het wel druk hebben zo met de cashback limiet
Kort samengevat, nee je krijgt geen cashback meer want je zit al op je limit. Ik zeg dat is een mooi verhaal want ik zit op circa 43 euro want nog niet gelijk staat aan 50 usd, dit is de info vanuit de app die ik in mijn excel sheet bijhoudt. Even dubbel gecheked of rebates en staking rewards 'excluded' zijn, dat werdt beaamdt. Nu heeft ze nogmaals een dubbel check gedaan en zegt zonder toe te geven dat ik eigenlijk nog niet aan mijn limit zit, wordt vervolgd....
stay tuned

Wat een zooitje bij CDC, ze zullen het wel druk hebben zo met de cashback limiet
Hopelijk zien ze gewoon af van die limieten omdat het te veel administratieve last is om het bij te houden 😜
Sowieso snap ik die limieten niet, omdat ze alleen in lagere tiers van toepassing zijn. Straks met de nieuwe percentages is dat toch peanuts vergeleken met de vermoedelijke uitgaven van die hogere tier kaartenhouders.
Sowieso snap ik die limieten niet, omdat ze alleen in lagere tiers van toepassing zijn. Straks met de nieuwe percentages is dat toch peanuts vergeleken met de vermoedelijke uitgaven van die hogere tier kaartenhouders.
[ Voor 49% gewijzigd door Therapy777 op 20-06-2022 15:10 ]
Ben benieuwd, heb ook een vakantie die betaald moet worden vandaag of morgen. Cashback van enkel die transactie alleen al is 46 euro. Ga ik daar dan helemaal geen cashback op krijgen of gedeeltelijk cashback…Xqlus1ve schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:10:
Ik had wederom een roompot boeking waarover ik geen cashback ontving, ik wist dat ik nog niet aan mijn cashback limit zat. Chat opgestart met de info dat dit idem was aan de transactie van roompot 7 weken geleden (dat zou moeten helpen toch?), daar heb ik uiteindelijk ook cashback van over gekregen.
stay tuned![]()
Wat een zooitje bij CDC, ze zullen het wel druk hebben zo met de cashback limiet![]()
Bij mij ook gisteren. Heb echter wel wat andere vage dingen gehad de afgelopen dagen. Transacties die niet direct verwerkt waren, cashback met vertraging. Kortom, beetje gekke user-experience de laatste dagenKol Nedra schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:28:
[...]
alsnog vandaag gekregen, wel flinke vertraging.
vandaag ook bij Jumbo boodschappen gedaan, dit stond er direct op 👍
Ik hoop het ook ! Heb er wel belang bij dat ze het 'vergeten' maar ben bang dat het toch een keer teruggeboekt word haha.Therapy777 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:08:
Hopelijk zien ze gewoon af van die limieten omdat het te veel administratieve last is om het bij te houden 😜
Cashback is daarna wel gestopt natuurlijk.
:strip_exif()/f/image/lvdZfZuIVV6aGVTW3BNW2irs.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben wel benieuwd hoe ze hier mee om gaan.NL Mike schreef op maandag 20 juni 2022 @ 23:06:
[...]
Ik hoop het ook ! Heb er wel belang bij dat ze het 'vergeten' maar ben bang dat het toch een keer teruggeboekt word haha.
Cashback is daarna wel gestopt natuurlijk.
[Afbeelding]
Of ze echt alle cashback boven de cap gaan terugvorderen, of dat je bv. geen cb meer krijgt nadat je de cap hebt overschreden.
Bij het laatste is het interessant om een grote betaling uit te stellen tot net voordat je je cap hebt bereikt

Dit dus. Vandaar dat ik ook diverse mensen hier al heb gevraagd het voor ons in de gaten te houden en vooral te melden als er een terugboeking is. Mocht blijken van niet, ik kan er zelf ook nog goed gebruik van maken wanneer ik straks mijn nieuwbouw huis mag gaan inrichtenZazabez1 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 07:59:
[...]
Ben wel benieuwd hoe ze hier mee om gaan.
Of ze echt alle cashback boven de cap gaan terugvorderen, of dat je bv. geen cb meer krijgt nadat je de cap hebt overschreden.
Bij het laatste is het interessant om een grote betaling uit te stellen tot net voordat je je cap hebt bereikt
Blijkbaar ligt Crypto.com (website en app) er (tijdelijk?) uit? Of kan iemand hier wel inloggen?
Cloudflare heeft storing.HAWK Wizard schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 08:56:
Blijkbaar ligt Crypto.com (website en app) er (tijdelijk?) uit? Of kan iemand hier wel inloggen?
Ah, ik zie het............heel veel (US) sites zijn onbereikbaar nu..........
Betalingen worden ook nog niet afgeschreven in de app als je visa gebruikt. Dus er zit inderdaad een kleine storing in.
Nou daar gaan we dan, in december mijn kaart geactiveerd en het 6 maanden aangekeken. Ik heb net mijn stake beëindigd en heb alles in de DEFI wallet gestopt. Nu lekker rente pakken en wachten op betere tijden
BTC €94.837,08
Je kaart kan je gewoon blijven gebruiken alleen je krijgt geen cashback toch?koelebobes schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 14:17:
Nou daar gaan we dan, in december mijn kaart geactiveerd en het 6 maanden aangekeken. Ik heb net mijn stake beëindigd en heb alles in de DEFI wallet gestopt. Nu lekker rente pakken en wachten op betere tijden
Burp
Cashbacks worden momenteel niet gegeven bij betalingen. De customer support komt uiteraard met een standaard riedeltje over "pre-autorisatie", die ik bij deze zaken (Shell, Action) normaal nooit heb.
Meer mensen last van? Ik vraag me af of ze ook alsnog komen.
Meer mensen last van? Ik vraag me af of ze ook alsnog komen.
Ja, hier net een nieuwe bril afgerekend met de Visa kaart, maar nog geen cashback gezien...
Met betrekking tot de cashback rewards; even geduld aub.
Er schijnen verschillende storingen te zijn die zich opstapelen waardoor veel kaartbetalingen pas later geverifieerd kunnen worden voor cashback. Ook verschijnen de kaartafschrijvingen wat later dan de bedoeling is.
Een chat openen met CS om te vragen waar je cashback blijft heeft weinig tot geen zin, want ze lezen gewoon een standaard redieltje voor.
Er schijnen verschillende storingen te zijn die zich opstapelen waardoor veel kaartbetalingen pas later geverifieerd kunnen worden voor cashback. Ook verschijnen de kaartafschrijvingen wat later dan de bedoeling is.
Een chat openen met CS om te vragen waar je cashback blijft heeft weinig tot geen zin, want ze lezen gewoon een standaard redieltje voor.
Thanks, ik kon nergens iets over verstoring vinden overigens, waar heb jij dat gevonden?pimsaint schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:17:
Met betrekking tot de cashback rewards; even geduld aub.
Volgens crypto.com is inderdaad alles in de haak, maar heb even kort samengevat wat ik lees op Reddit en Telegram. Mijn eigen vrije interpretatie, dat wel 😅pixels66 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 15:21:
[...]
Thanks, ik kon nergens iets over verstoring vinden overigens, waar heb jij dat gevonden?
+ eigen ervaring, ik kreeg vanochtend direct mijn Netflix rebates, maar zojuist pas cashback van de Apple Store waar ik gisteren was.
edit:
Beiden direct betaald met de CDC Visa kaart trouwens, niet via Curve
Beiden direct betaald met de CDC Visa kaart trouwens, niet via Curve
[ Voor 23% gewijzigd door pimsaint op 21-06-2022 16:19 ]
Ik ben echt zo’n simpele buy, sell, cashback user en ik kan nog net mijn cro staken in defi Wallet.
Nu heb ik in mijn Wallet enkele usdc staan, op het polygon network.
Ik begrijp niet goed hoe ik deze nu daar weg krijg. Ik wil dit omzetten naar bijvoorbeeld cro. Kan iemand mij helpen en uitleggen welke stappen ik hiervoor moet zetten? Het lijkt erop dat ik er niet veel mee kan door dat polygon network..
Ik begrijp niet goed hoe ik deze nu daar weg krijg. Ik wil dit omzetten naar bijvoorbeeld cro. Kan iemand mij helpen en uitleggen welke stappen ik hiervoor moet zetten? Het lijkt erop dat ik er niet veel mee kan door dat polygon network..
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Wel vreemd dat het sinds kort pas is, er is dus waarschijnlijk een update geweest van Google Pay/ING die daar voor zorgt 😭HAWK Wizard schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 21:00:
[...]
Heb idd ook sinds kort hetzelfde probleem. Een winkel waar ik vaak kom, accepteert geen Mastercard of Visa (ook niet debit, zal vanaf volgend jaar wel moeten trouwens, maar goed) en dus gebruikte ik dan de ING mobiel betalen mogelijkheid (via de app, of sneller door app icoon even vast te houden) en dan de Mobiel betalen optie (widget) te kiezen. Bij mij springt Google Pay / Curve er sinds kort dan ook telkens voor en dus lukt dat niet. Zelf had ik mijn ING pas bij me, dus heb ik die maar gebruikt.
Geen idee waar dat aan ligt, wel gek. Deed hetzelfde ook wel eens met de BunQ mobiel betalen mogelijkheid. De snelle workaround is volgens mij om dan ING (of BunQ) mobiel betalen tijdelijk als default betalen app te selecteren (ipv Google Pay) en dan zou ie het wel moeten doen, moet je het alleen daarna weer direct terug zetten. Niet handig.............maar dan hoef je niet terug naar huis te fietsen om je pas op te halen :-)
Hopen dat dat snel weer ongedaan gemaakt wordt, was er net aan gewend om zonder portemonnee op pad te gaan...
Jammere is hier wel dat de Jumbo, Appie, Gall&Gall, en de bouwmarkt (zit midden in een verbouwing) hier allen geen CC accepteren. Dus de gratis Cronos gaan minder snel dan verwacht....
De CDC exchange ondersteunt USDC op polygon. Dus je zou die usdc naar de cdc exchange kunnen sturen en die daar verkopen voor CRO. Limit order zetten, dat is het de goedkoopste manier om cro te scoren met je USDC.pixels66 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 20:22:
Ik begrijp niet goed hoe ik deze nu daar weg krijg. Ik wil dit omzetten naar bijvoorbeeld cro.
Echt klote, helaas al over het limiet gegaan en ik moest echt met spoed dure vliegtickets aanschaffen, mis ik helaas 80 euro aan cashback
Met curve betalen, en dan volgende maand back in time doen?Xqlus1ve schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 07:41:
Echt klote, helaas al over het limiet gegaan en ik moest echt met spoed dure vliegtickets aanschaffen, mis ik helaas 80 euro aan cashback
Dat gaat helaas niet als de betaling zelf al reeds gekoppeld is aan de CDC kaartDacuuu schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 07:55:
[...]
Met curve betalen, en dan volgende maand back in time doen?
Hij moet nog vliegtickets kopen...Hij selecteert even een andere kaart in curve, betaald de tickets. En zet binnen 30 dagen de aankoop over naar zijn CDC kaart. Fixed toch?Therapy777 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:19:
[...]
Dat gaat helaas niet als de betaling zelf al reeds gekoppeld is aan de CDC kaart
Ik lees het toch echt alsof het al gekocht is, en er dus geen weg meer terug isDacuuu schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:58:
[...]
Hij moet nog vliegtickets kopen...Hij selecteert even een andere kaart in curve, betaald de tickets. En zet binnen 30 dagen de aankoop over naar zijn CDC kaart. Fixed toch?
Dan lezen wij het totaal verschillend.Blik1984 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:24:
[...]
Ik lees het toch echt alsof het al gekocht is, en er dus geen weg meer terug is
-Helaas al over het limiet heen gegaan. (Dus hij krijgt geen cashback meer over zijn aankopen vanaf voor voor de rest van de maand Juni)Xqlus1ve schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 07:41:
-en ik moest echt met spoed dure vliegtickets aanschaffen ("En ik moet echt met spoed .. aanschaffen") Dat is toch geen verleden tijd?
juist het woordje "moest" (en geen "moet") impliceert voor mij nou juist dat het al gebeurt isDacuuu schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:28:
[...]
Dan lezen wij het totaal verschillend.![]()
[...]
-Helaas al over het limiet heen gegaan. (Dus hij krijgt geen cashback meer over zijn aankopen vanaf voor voor de rest van de maand Juni)
-en ik moest echt met spoed dure vliegtickets aanschaffen ("En ik moet echt met spoed .. aanschaffen") Dat is toch geen verleden tijd?
{maar laten we dit stukje Nederlandse les maar gaan
Arrgh ik ben niet wakker. ik las over de S heen.Blik1984 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:36:
[...]
juist het woordje "moest" (en geen "moet") impliceert voor mij nou juist dat het al gebeurt is
{maar laten we dit stukje Nederlandse les maar gaan)

Helaas was het bedrag hoger dan mijn creditcard in 1 keer aan kon, achteraf had ik extra geld op de creditkaart kunnen zetten jah. Lekker handig van mijzelf, ga ik onthouden voor de volgende keerDacuuu schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 07:55:
[...]
Met curve betalen, en dan volgende maand back in time doen?
Daarom heb ik mijn "standaard" bank creditcard achter mijn CDC card hangen in curve. Dan heb ik nooit last dat ik te weinig tegoed heb (althans als ik <1000 euro blijf) en als ik te weinig op mijn CDC kaart had kan ik het later omboeken via de back in time functie.Xqlus1ve schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 13:57:
[...]
Helaas was het bedrag hoger dan mijn creditcard in 1 keer aan kon, achteraf had ik extra geld op de creditkaart kunnen zetten jah. Lekker handig van mijzelf, ga ik onthouden voor de volgende keer
Vandaag mijn eerste probleempje met de CRO kaart gehad. Wilde geld opnemen bij een ATM op Bonaire maar na het invullen van de pincode en het bedrag ging de ATM op storing en kwam er geen geld uit. Bedrag was wel afschreven van mijn CRO kaart. Lokale bank hier (van de ATM) gecontacteerd maar die konden niks doen en verwezen me naar CRO.
Vervolgens CRO gecontacteerd via de chat en de foto’s van de storingsmelding op de ATM en het transactiebewijs bijgevoegd. Ze gaan er naar kijken nemen binnen 24 uur contact met mij op.
Benieuwd hoe dit af loopt! Hoop dat ze het op kunnen lossen want ben tot nu toe heel erg tevreden met de CRO kaart, vooral in het buitenland is het een ideale kaart.
Vervolgens CRO gecontacteerd via de chat en de foto’s van de storingsmelding op de ATM en het transactiebewijs bijgevoegd. Ze gaan er naar kijken nemen binnen 24 uur contact met mij op.
Benieuwd hoe dit af loopt! Hoop dat ze het op kunnen lossen want ben tot nu toe heel erg tevreden met de CRO kaart, vooral in het buitenland is het een ideale kaart.
Pas kwam er wel weer uit? Dit soort dingen zijn *meestal* binnen 24 uur vanzelf opgelost.Jdome schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 23:59:
Vandaag mijn eerste probleempje met de CRO kaart gehad. Wilde geld opnemen bij een ATM op Bonaire maar na het invullen van de pincode en het bedrag ging de ATM op storing en kwam er geen geld uit. Bedrag was wel afschreven van mijn CRO kaart. Lokale bank hier (van de ATM) gecontacteerd maar die konden niks doen en verwezen me naar CRO.
Ja die kwam eruit en er kwam daarna ook een transactiebewijs uit. CRO geeft nu net aan dat ik binnen 35 dagen een reactie krijg. Hoop dat het alsnog binnen 24 uur vanzelf opgelost wordt maar ik ben bang dat dit toch een wat gecompliceerder gevalletje is..knakworst schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 08:08:
[...]
Pas kwam er wel weer uit? Dit soort dingen zijn *meestal* binnen 24 uur vanzelf opgelost.
Ik krijg al een week geen cashback meer. Dat zou natuurlijk te maken kunnen hebben met de grens van het maximumbedrag, maar onduidelijk blijft voor mij hoe hoog dat maximumbedrag nou precies is. Heb de Ruby Steel en staking eindigt over ruim een maand.
Bij Ruby is je maandelijkse limiet $25 cashback.JJ1984 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 14:33:
Ik krijg al een week geen cashback meer. Dat zou natuurlijk te maken kunnen hebben met de grens van het maximumbedrag, maar onduidelijk blijft voor mij hoe hoog dat maximumbedrag nou precies is. Heb de Ruby Steel en staking eindigt over ruim een maand.
Ik heb gisteravond een storting gedaan naar CDC.
Normaal gesproken staat deze er altijd snel op (de volgende ochtend).
Deze keer duurt het langer dan normaal en is het bedrag nog niet aangekomen.
Merken jullie hier ook een vertraging (net als bij het ontvangen van cashback)?
108 Cro voor Netflix! Hopelijk betalen we daar ooit minstens een jaar Netflix van
Eigenlijk niet. Gisteren nog getankt. Overboeking was binnen een uur bij CDC en cashback was binnen 24 uur verrekend.Zazabez1 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:59:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Is dat altijd al zo geweest of alleen op grond van de nieuwe voorwaarden?Zazabez1 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:57:
[...]
Bij Ruby is je maandelijkse limiet $25 cashback.
Even zoeken of lezen in dit topicJJ1984 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 17:30:
[...]
Is dat altijd al zo geweest of alleen op grond van de nieuwe voorwaarden?
Is per 1 juni ingegaan, voor iedereen met Ruby ($50 cap voor Jade/Indigo).JJ1984 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 17:30:
[...]
Is dat altijd al zo geweest of alleen op grond van de nieuwe voorwaarden?
Ja er is de laatste tijd geen pijl op te trekken. Cashback bij jumbo gaat normaal direct, duurt nu enkele uren. Vandaag tank ik, en binnen een half uur is het bedrag verrekend met het gereserveerde bedrag, en cashback. Dit keer staat alleen dan weer wel de cashback over het gereserveerde bedrag er nog bij terwijl die normaal ook verrekend wordt. Dus daar wacht ik dan nog op reversal.Zazabez1 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:59:
Met andere woorden, werkelijk alles gaat ineens anders, de een snel, de ander langzaam, de ander gecompliceerder..
Ik heb even een vraagje ik heb gister voor het eerst getankt bij een onbemande tankstation met mijn pas. Nu is er 150 euro afgeschreven voor de reservering maar heb nog niks terug gehad. Er is geen verrekening geweest van her in werkelijk getankte bedrag. Hoelang duurt dat?
Meestal een paar tot 48u. Al tientallen keer gesproken hier.rahulk schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 07:56:
Ik heb even een vraagje ik heb gister voor het eerst getankt bij een onbemande tankstation met mijn pas. Nu is er 150 euro afgeschreven voor de reservering maar heb nog niks terug gehad. Er is geen verrekening geweest van her in werkelijk getankte bedrag. Hoelang duurt dat?
Geld stond erop binnen 48 uur (en toevallig 5 min. nadat ik met support had gechat).Zazabez1 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:59:
Het lijkt er bij mij op dat je geen cashback meer krijgt, vanaf de eerstvolgende aankoop na overschrijding van de cap. Ik kom nu na mijn laatste cashback betaling uit op €25,50 in juni (ca $26,75). Bij de daarop volgende betalingen kreeg ik geen cashback meer.Zazabez1 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 07:59:
[...]
Ben wel benieuwd hoe ze hier mee om gaan.
Het lijkt dus slim om een grote betaling uit te stellen tot net voordat je de cap hebt bereikt.
PS. Het kan natuurlijk nog zijn dat ze de teveel betaalde cashback nog gaan terugvorderen, maar dat zullen we zien de komende periode.
Hier sinds gisteren ook geen cashback meer. Volgens Curve iets meer dan € 1550 besteed deze maand. Zijn op vakantie nu. Wel jammer dat ik me niet eerder gerealiseerd heb, anders had ik als laatste betaling nog even de Airbnb voor volgende maand afgetikt.
Als je bij bonus op rewards klikt dan zie je onderaan cardcashback staan.
Is wel alles bijelkaar sinds het begin (iig bij mij)
Als je kijkt op hoeveel je staat als je geen cashback meer krijgt en hij telt het in de nieuwe maand er gelijk bij op dan kun je het makkelijk in de gaten houden.
Is handig mocht de laatste aankoop toch volledige cashback geven
Is wel alles bijelkaar sinds het begin (iig bij mij)
Als je kijkt op hoeveel je staat als je geen cashback meer krijgt en hij telt het in de nieuwe maand er gelijk bij op dan kun je het makkelijk in de gaten houden.
Is handig mocht de laatste aankoop toch volledige cashback geven
Er komen weer wat USDc vrij uit mijn Crypto Earn (3 maanden was toen nog 8+2=10%) maar dat is nu alleen nog voor de eerste $800 of zo (tier 2) daarboven wordt het 4+2=6% (en het kwam van 10+2=12% APY). Wil nu dus poging doen via DEFI Wallet.
Als proef wat USDc naar mijn DEFI Wallet gestuurd (transfer fee $0,8, dus dat valt mee) en heb er ook wat CRO staan, maar als ik dan in de DEFI Wallet die USDc wil earnen, krijg ik de melding "Insufficient Network Fee". Er moet blijkbaar voldoende CRO in je DEFI Wallet staan.........maar hoeveel dan? Heb >90 CRO staan, maar blijkbaar niet genoeg, Wilde 100-200 USDc staken (om te testen), die staan er uiteraard wel, maar hoezo heb je dan ook nog CRO nodig in je wallet?
Als proef wat USDc naar mijn DEFI Wallet gestuurd (transfer fee $0,8, dus dat valt mee) en heb er ook wat CRO staan, maar als ik dan in de DEFI Wallet die USDc wil earnen, krijg ik de melding "Insufficient Network Fee". Er moet blijkbaar voldoende CRO in je DEFI Wallet staan.........maar hoeveel dan? Heb >90 CRO staan, maar blijkbaar niet genoeg, Wilde 100-200 USDc staken (om te testen), die staan er uiteraard wel, maar hoezo heb je dan ook nog CRO nodig in je wallet?
Je gebruikt toevallig niet al je USDC waardoor je kosten niet kan betalen?HAWK Wizard schreef op zondag 26 juni 2022 @ 17:42:
Er komen weer wat USDc vrij uit mijn Crypto Earn (3 maanden was toen nog 8+2=10%) maar dat is nu alleen nog voor de eerste $800 of zo (tier 2) daarboven wordt het 4+2=6% (en het kwam van 10+2=12% APY). Wil nu dus poging doen via DEFI Wallet.
Waarom USDC op defi? Je krijgt daar toch ook amper iets? Ik heb mijn overgezet naar Youhodler (als XRP voor de kosten), daar is het nu nog 12% maar vanaf 1 juli zakken ze naar 10%
Heb mijn te staken USDc er op staan, maar hij begon te zeuren over insufficient balance specifiek in CRO..........toen er 90 CRO op gezet, zelfde melding........maar ben er denk ik al achter wat er aan de hand is: de CRO kwamen uit de CRO app en zaten op het Crypto.org netwerk.......om te dienen als "network fee" in de DEFI wallet, moet dit echter CRO zijn op het Cronos (Beta) netwerk.....je bedenkt het niet (Reddit gelukkig wel: https://www.reddit.com/r/...nt_network_fee_on_cronos/ ) .......superiscch schreef op zondag 26 juni 2022 @ 17:50:
[...]
Je gebruikt toevallig niet al je USDC waardoor je kosten niet kan betalen?
Waarom USDC op defi? Je krijgt daar toch ook amper iets? Ik heb mijn overgezet naar Youhodler (als XRP voor de kosten), daar is het nu nog 12% maar vanaf 1 juli zakken ze naar 10%
Goed, gelukkig zit er een Cronos Bridge functie in die DEFI Wallet, en kon zo de CRO omzetten (kosten van de bridge: 0,0002 CRO, dus dat valt mee
Nu kan ik die USDc wel DEFI staken.................tegen 56% APY...............maar goed, kan nu pas zien dat er maar 1 mogelijkheid is, dat is via het Ferro protocol.....StableSwap AMM.........zegt me allemaal niets en sounds too good to be true.....
Misschien inderdaad maar elders heen (Celsius had ik kort geleden nog als optie, maar die is zoals bekend ook afgevallen, dus misschien idd Youhodler).
[ Voor 4% gewijzigd door HAWK Wizard op 26-06-2022 17:59 ]
Staat je CRO toevallig niet op de verkeerde chain binnen de defi-wallet.HAWK Wizard schreef op zondag 26 juni 2022 @ 17:42:
Geen ervaring met USDC in defi, maar om CRO te gebruiken voor de networkfee moet ie geloof ik op crypto.org chain staan en niet op cronos.
Thx, daar kwam ik dus ook achter (zie mijn post hierboven, maar moet dus Cronos zijn ipv Crypto,org).Blabla13 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 17:59:
[...]
Staat je CRO toevallig niet op de verkeerde chain binnen de defi-wallet.
Geen ervaring met USDC in defi, maar om CRO te gebruiken voor de networkfee moet ie geloof ik op crypto.org chain staan en niet op cronos.
@HAWK Wizard ben wel benieuwd in hoeverre die 56% overeind blijft.
Hoor graag over een tijdje jouw ervaring.
Tsja, het idee van mijn USDc earn tegen 12% (toen 10%, nu feitelijk nog "maar" 4+2=6%) was juist om wat rendement te maken met een stablecoin, dus wat ander risicoprofiel dan bv CRO, etc.Blabla13 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 18:02:
@HAWK Wizard ben wel benieuwd in hoeverre die 56% overeind blijft.
Die 56% Ferro is blijkbaar een conversie van 40% van je USDc naar xFER...en die moet je een maand vastzetten. De overige 60% blijft USDc en op het totaal krijg je dan de beloofde 56% APY. Mij te risicovol (voor deze asset class), wil gewoon ergens redelijk % op die USDc krijgen, maar misschien is die 6% dan zo slecht nog niet.......goed, misschien met klein beetje USDc kijken of/hoe het werkt.
https://crypto.com/produc...th-crypto-com-defi-wallet
[ Voor 7% gewijzigd door HAWK Wizard op 26-06-2022 18:25 ]
Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).