Iemand anders ook problemen met top-up te doen via creditcard (ING)?
Krijg een provider error
Krijg een provider error
Heb ik 2 dagen geleden last van gehad, abn. Moest ff 10 minuten wachten en toe lukte het wel.Blik1984 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 09:07:
Iemand anders ook problemen met top-up te doen via creditcard (ING)?
Krijg een provider error
iedereen die zonodig zijn pin moest wijzigen in een nieuwe. Het advies is ook laat je pin ongewijzigd. dat is hier al tig keer voorbij gekomen.(KBX) Harkanoid schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:21:
Net bij de Dekamarkt pin onjuist , wat blijkt? Er staat een pincode op contactloos en andere pincode op de chip,de laatste is diegene die ik had gekozen de contactloze diegene die door crypto.com is gekozen , wie heeft dat ook?
(KBX) Harkanoid schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:21:
wie heeft dat ook?
Zoals @Xqlus1ve aangeeft is dat hier heel vaak voorbij gekomen. Even een keer zoeken en je hebt meteen raakNogne schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:39:
[...]
CDC adviseert zelf om niet je pincode te wijzigen omdat je dan met 2 verschillende pincodes zit. Ene keer word je nieuwe pin gevraagd en andere keer je oude, dus let goed op als je het wel doet.
[ Voor 8% gewijzigd door pimsaint op 29-05-2022 15:20 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
[ Voor 6% gewijzigd door AlterBridge op 29-05-2022 20:21 ]
Al meerdere keren huur van auto via CDC/Curve voorbij zien komenAlterBridge schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:21:
Als je in het buitenland een auto wilt huren moet dat normaalgesproken met een creditcard. Gaat dat ook met een Cro kaart of lukt dat niet omdat het een debit card is? En als het wel lukt, welke reservering is dan gebruikelijk bij verhuur van ‘normale’ auto’s?
Al dan niet via Curve natuurlijk =)!
jaPHPResource schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:51:
Mijn stake loopt af binnen 50 dagen. Dat betekent dat ik nog 50 dagen de huidige cashback rate behoud, alvorens deze wordt teruggeschroefd correct?
Hmm heb wel een bericht kunnen vinden over een camper nu.Xqlus1ve schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:44:
[...]
Al meerdere keren huur van auto via CDC/Curve voorbij zien komen
Betalen gaat prima. Een reservering voor borg werkt niet overal. In sommige landen mag dat per wet niet. Ervaringsdeskundige hier.Xqlus1ve schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:44:
[...]
Al meerdere keren huur van auto via CDC/Curve voorbij zien komen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gratis tip: combineer die twee woorden in het zoekvenster en je krijgt een tiental posts te zien m.b.t. autoverhuur. Als je vervolgens op de datum klikt van een post die de interesse wekt, kan je zien wie en wat daarop heeft geantwoord.AlterBridge schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:23:
[...]
Hmm heb wel een bericht kunnen vinden over een camper nu.
Maar op zowel auto (auto-invest, auto-compounding, auto dit auto dat) als huur (hypotheek/huur vragen) is het niet al te fijn zoeken hoor ;)!
Was dit in de winkel of een online bestelling? Indien dat eerste, hoe betaal je dan met PayPal?Zazabez1 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 07:25:
Ik wilde gisteravond een aanzienlijk bedrag bij Praxis.nl betalen.
Eerst via Curve (met CDC kaart erachter), betaling niet gelukt.
Daarna direct met de CDC kaart geprobeerd, betaling niet gelukt.
Toen via Paypal geprobeerd, met de Curve kaart (en CDC daarachter), dit lukte uiteindelijk wel.
Geen idee waarom, maar soms werkt Paypal dus wel, wanneer de kaarten rechtstreeks niet lukken.
Heel vreemd, maar ik heb uiteindelijk in ieder geval de cashback kunnen bijschrijven ;-).
Praxis.nl ...Therapy777 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:25:
[...]
Was dit in de winkel of een online bestelling? Indien dat eerste, hoe betaal je dan met PayPal?
Ik had dit laatst ook met het online aankopen van de vispas. Direct CDC visa error, curve mastercard error. Toen paypal -> cdc. En dat werkte wel. Heb het idee dat het aan de verkoper licht.Zazabez1 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 07:25:
Ik wilde gisteravond een aanzienlijk bedrag bij Praxis.nl betalen.
Eerst via Curve (met CDC kaart erachter), betaling niet gelukt.
Daarna direct met de CDC kaart geprobeerd, betaling niet gelukt.
Toen via Paypal geprobeerd, met de Curve kaart (en CDC daarachter), dit lukte uiteindelijk wel.
Geen idee waarom, maar soms werkt Paypal dus wel, wanneer de kaarten rechtstreeks niet lukken.
Heel vreemd, maar ik heb uiteindelijk in ieder geval de cashback kunnen bijschrijven ;-).
Ondanks de wijzigingen is het gras niet groener bij de buren, er zijn weinig alternatieven die echt beter zijn. En uiteindelijk is zo'n 100 euro "verdienen" per maand toch best prima (Netflix, Spotify, Cashback en rente op stake).knakworst schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:17:
Gistermiddag rond 12 uur was het exact 28 dagen geleden dat CDC de nieuwe card rewards heeft gecommuniceerd. Gezien de 28 dagen termijn bij staking zou je vanaf dan verkoopdruk verwachten. Niet dus.
Combinatie van gemoederen die wat bedaard zijn + veel mensen die hoog ingekocht hebben en nu negatief staan? Ik zou ook denken dat de grootste hoeveelheid CRO niet locked zit in de DeFi staking, maar voor de card tiers. Die komen geleidelijker vrij, maar ook daar: wat bedaard + veel mensen die nu niet willen verkopen door de prijs...knakworst schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:17:
Gistermiddag rond 12 uur was het exact 28 dagen geleden dat CDC de nieuwe card rewards heeft gecommuniceerd. Gezien de 28 dagen termijn bij staking zou je vanaf dan verkoopdruk verwachten. Niet dus.
Nee, er staat al weer meer CRO gelocked in defi dan voor 1 mei.knakworst schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:17:
Was in de online shop van Praxis.Therapy777 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:25:
[...]
Was dit in de winkel of een online bestelling? Indien dat eerste, hoe betaal je dan met PayPal?
Ervan uitgaande dat men inderdaad Visa en Mastercard accepteert (altijd voor de zekerheid even navragen!); heb je het saldo in de card wallet staan bij CDC, niet heel misschien in de fiat wallet?razbunare schreef op maandag 30 mei 2022 @ 15:52:
Nu al een paar keer met me(?) normale bankpas betaald zo.
[ Voor 55% gewijzigd door pimsaint op 30-05-2022 17:11 ]
Albert Heijn accepteert geen visa..razbunare schreef op maandag 30 mei 2022 @ 15:52:
Ik ben nieuw hier mee en heb sinds een week de cdc kaart met 400 eur erop nu en ook curve kaart gekoppeld eraan.
Alleen tot nu toe willen de contactfree payments niet lukken met de kaarten.
Kreeg een melding van limit reached contact your bank bij een betaling van 3 eur bij de ah to go waardoor ik voor lul stond bij de kassa.
Die limiet zou ik nog lang niet moeten hebben dus snap niet goed dat hij de kaart niet pakt.
Ook erin doen en de pincode invoeren werkte niet.
Iemand enig idee of ik nog iets moet aanpassen in de instellingen ofzo om het normaal te laten werken?
Ik was in de veronderstelling dat die visa card niet overal werkt maar curve wel. Iig op plekken waar internationale mensen komen.
Maar bv bij be gall en gall wilde het vrijdag ook niet lukken.
Nu al een paar keer met me normale bankpas betaald zo.
Bij een AH To Go kun je wel eens mazzel hebben dat ie het wel doet, reguliere AH alleen in sommige toeristische binnenstedenpixels66 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 16:11:
Albert Heijn accepteert geen visa..
Edit: MasterCard ook niet. Dus curve..
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Het is inderdaad erg afhankelijk van de locatie. In diemen zuid zit ook een reguliere ah die beide accepteert. Geen toeristen daar maar wel enorm veel expats. Als er genoeg vraag naar is dan accepteren ze het vanzelf denk ik.Sup4rdurt schreef op maandag 30 mei 2022 @ 16:34:
[...]
Bij een AH To Go kun je wel eens mazzel hebben dat ie het wel doet, reguliere AH alleen in sommige toeristische binnensteden
Ah oki top! Bij de aldi lukte het raar genoeg wel met visa maar niet met mastercard.pixels66 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 16:11:
[...]
Albert Heijn accepteert geen visa..
Edit: MasterCard ook niet. Dus curve..
Het verschilt nogal eens, zelfs binnen een winkelketen. Sommige AH's accepteren wel VISA/MC, andere niet.razbunare schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:15:
Ah oki top! Bij de aldi lukte het raar genoeg wel met visa maar niet met mastercard.
Er is zeker niet ergens een overzichtje met welke grote winkels wel/geen visa accelteren:)?
Volgens mij accepteert de AH alleen CC’s op enkele plaatsen in Amsterdam, verder niet. Heb dat wel eens aan de klantenservice gevraagdTimmy schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:32:
[...]
Het verschilt nogal eens, zelfs binnen een winkelketen. Sommige AH's accepteren wel VISA/MC, andere niet.
Je zou op https://cardmapr.nl/ kunnen kijken, al weet ik niet hoe oud die info is.
[ Voor 9% gewijzigd door Blik1984 op 31-05-2022 11:43 ]
Heb recent bij een tweetal shops paypal-issues gehad. Daarbij kwam ik in een soort loop terecht nadat ik had ingelogd en betaald, waardoor de bestelling nooit werd afgerond en ik steeds zat te wachten tot de reservering weer verviel. Via de creditcard-optie toen maar besteld. Beide shops gebruikten shopify, dus daar zal misschien wel iets kaputt zijn geweest toen ofzo. Had het nog wel gemeld bij de eerste shop, maar goed die toko's bestel ik vaker dus dan vind ik paypal overslaan geen issue.Dacuuu schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:27:
Ik had dit laatst ook met het online aankopen van de vispas. Direct CDC visa error, curve mastercard error. Toen paypal -> cdc. En dat werkte wel. Heb het idee dat het aan de verkoper licht.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik kreeg door de helpdesk bevestigd dat rewards per volgende maand inderdaad gemaximaliseerd zijn. Dat geldt voor bestaande en nieuwe stakings.Therapy777 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:53:
Weet iemand of de CRO reward cap van $25 per maand (voor Ruby) al ingaat komende maand, ongeacht of je voor die tijd nog gestaked hebt? Of krijg je tot einde stake nog geen cap?
Beide niet, je moet voor de card staken (staat los van beide).rahulk schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:55:
Ik heb een vraagje. Ik heb nog geen cdc kaart maar wil er graag 1 voor Spotify. Momenteel stake ik een beetje op supercharge. Maar vraag me nu af. Heb ik recht op rebats als ik stake met supercharge of moet ik per se via crypto earn staken? Voor de kortingen?
Da's mooi balen. Had nog gehoopt de keuken van m'n nieuwbouwhuis af te kunnen tikken. Is nu niet echt de moeite waard meer.Timmy schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:40:
[...]
Ik kreeg door de helpdesk bevestigd dat rewards per volgende maand inderdaad gemaximaliseerd zijn. Dat geldt voor bestaande en nieuwe stakings.
Iemand al geprobeerd met een grote aankoop? Ik kreeg namelijk van de helpdesk te horen dat de rewards nog niet gemaximaliseerd zijn als je nog een stake hebt lopen..Timmy schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:40:
[...]
Ik kreeg door de helpdesk bevestigd dat rewards per volgende maand inderdaad gemaximaliseerd zijn. Dat geldt voor bestaande en nieuwe stakings.
Daar hoopte ik tot 5 weken geleden ook nog op. Was toch mooi 600 euro cashback geweest…Therapy777 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 00:19:
[...]
Da's mooi balen. Had nog gehoopt de keuken van m'n nieuwbouwhuis af te kunnen tikken. Is nu niet echt de moeite waard meer.
Heb het vandaag getest en is inderdaad toch gemaximaliseerd naar 50 dollar. Wordt binnenkort toch tijd voor een Icy White ben ik bang..Jdome schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:15:
[...]
Iemand al geprobeerd met een grote aankoop? Ik kreeg namelijk van de helpdesk te horen dat de rewards nog niet gemaximaliseerd zijn als je nog een stake hebt lopen..
Zeker als je geld als water hebJdome schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:20:
[...]
Heb het vandaag getest en is inderdaad toch gemaximaliseerd naar 50 dollar. Wordt binnenkort toch tijd voor een Icy White ben ik bang..
Soms gaat dat zo idd. Al meer gelezen dat mensen geen cb kregen bij bepaalde vakantie gerelateerde dingen. Booking.com en airbnb hier zelf nooit problemen mee gehad, van de week ook niet.glatuin schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:05:
In december aanbetaling gedaan voor een vakantiehuis bij vrbo. Normaal cashback gehad. Afgelopen dinsdag op de valreep nog even restant betaald en nu geen cashback. De helpdesk zegt dat deze merchant niet ondersteund wordt en in de uitzonderingen lijst staat. Heel vreemd allemaal. Gelukkig heb ik Curve en zet het nu maar om naar Vivid voor een magere 0,5% cashback maar ja iets is beter dan niets.
Jammer dat ik nog heel lang op de Plutus kaart moet wachten. Echter icm Curve gaat CDC langzaamaan minder transacties via mij zien gezien het aanbod van alternatieven.
[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 02-06-2022 12:41 ]
11 mei stond ie dan nog niet op de lijst en heb ik normaal cashback gekregen.glatuin schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:05:
In december aanbetaling gedaan voor een vakantiehuis bij vrbo. Normaal cashback gehad. Afgelopen dinsdag op de valreep nog even restant betaald en nu geen cashback. De helpdesk zegt dat deze merchant niet ondersteund wordt en in de uitzonderingen lijst staat. Heel vreemd allemaal.
Ahh balen... Dan maar even ergens 35k zoeken waar ik niks mee doeJdome schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:20:
[...]
Heb het vandaag getest en is inderdaad toch gemaximaliseerd naar 50 dollar. Wordt binnenkort toch tijd voor een Icy White ben ik bang..
Het kan natuurlijk ook dat de lijsten in de loop van de tijd aangescherpt worden. Zo kreeg je eerst ook cashback voor de reservering voor tanken bij onbemande tankstations en is dat later ook weer teruggedraaidDacuuu schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:40:
[...]
Soms gaat dat zo idd. Al meer gelezen dat mensen geen cb kregen bij bepaalde vakantie gerelateerde dingen. Booking.com en airbnb hier zelf nooit problemen mee gehad, van de week ook niet.
De reactie van de cs lijkt me een beetje onzin, aangezien je de vorige x wel cb kreeg.
Ik heb plutus ook, maar cdc staat nog steeds bij op #1. Plutus is ook niet bepaald alles.
Zou ook raar zijn als je op de reservering ook cashback zou mogen houden.Blik1984 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:58:
[...]
Het kan natuurlijk ook dat de lijsten in de loop van de tijd aangescherpt worden. Zo kreeg je eerst ook cashback voor de reservering voor tanken bij onbemande tankstations en is dat later ook weer teruggedraaid
[ Voor 7% gewijzigd door DvE op 02-06-2022 15:52 ]
uiteraard, dus ik verwacht dat ze regelmatig wat bedrijven opnieuw categoriseren in het systeem, waardoor het dus kan zijn dat je op het ene moment wel cashback krijgt (onterecht) en een tijdje later het niet meer krijgtDvE schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 15:51:
[...]
Zou ook raar zijn als je op de reservering ook cashback zou mogen houden.
Dat ze dat nu verbeterd hebben in het systeem is alleen maar een juiste manier van cashback geven (dat je het zelf misschien gelijk wegsluist is dan nog een beetje misbruik maken van het systeem)
Krijgt nu gewoon de cashback van het daadwerkelijk getankte bedrag (achteraf gecorrigeerd)
Thanks voor de heads up. Ik was onder de indruk dat zowel de cap en percentage cashback hetzelfde zouden blijven bij een actieve stake totdat de 6 maanden waren verlopen.Timmy schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:40:
[...]
Ik heb 1 juni een aankoop gedaan van 3000 euro.Jdome schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:15:
[...]
Iemand al geprobeerd met een grote aankoop? Ik kreeg namelijk van de helpdesk te horen dat de rewards nog niet gemaximaliseerd zijn als je nog een stake hebt lopen..
[ Voor 4% gewijzigd door Bartsmash op 03-06-2022 09:40 ]
Volgens mij ging die cap al gelden vanaf 1 juni, tenzij je had gerestaked. Dus ondanks dat je nog een actieve stake hebtBartsmash schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:39:
[...]
Ik heb 1 juni een aankoop gedaan van 3000 euro.
Kreeg 60 euro aan CRO terug.
Maar de aankopen daarna, bij winkels waar ik anders wel CRO terugkrijg, heb ik nu niks gekregen.
Dus wel op de 1 of andere manier zit de cap erop
Cashback cap geld voor iedereen. Voor of na 1 juni her-stake maakt niet uit. Dus iedereen nu heeft de cashback cap.PureLOOD schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:41:
[...]
Volgens mij ging die cap al gelden vanaf 1 juni, tenzij je had gerestaked. Dus ondanks dat je nog een actieve stake hebt
Iedereen behalve Frosted Rose Gold / Icy White en ObsidianDacuuu schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 10:26:
[...]
Cashback cap geld voor iedereen. Voor of na 1 juni her-stake maakt niet uit. Dus iedereen nu heeft de cashback cap.
Was dat met een Jade/Indigo? Want dat zou betekenen dat je wél terug bent gegaan in rewards (3% -> 2%) maar niet bent gecapped?Bartsmash schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:39:
Ik heb 1 juni een aankoop gedaan van 3000 euro.
Kreeg 60 euro aan CRO terug.
Maar ik verwacht nog een reversal eigenlijk....
Maar de aankopen daarna, bij winkels waar ik anders wel CRO terugkrijg, heb ik nu niks gekregen.
Ik vrees dat die optie ook niet in de pijpleiding zit. Het is, zover ik weet, sowieso niet te zien aan welke limieten je al zit. Bijvoorbeeld hoeveel geld je nog kan opnemen of in vreemde valuta kan betalen zonder toeslag.glatuin schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 10:09:
Ik zie de cap nog niet terug in de app. Het is handig om te weten wanneer je de cap hebt bereikt. Dan kan ik bij het bereiken ervan een andere kaart gaan gebruiken tot het einde van de maand.
Never Grow Up
Niet Curve gebruiken?razbunare schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 19:11:
Ik betaal met curve bij uber, wat gelinkt is aan de crypto.com kaart waar geld genoeg op de kaart staat.
Maar ik krijg nu de melding declined: your payment cards bank has blocked the transaction. Please contact your bank.
Wat kan je hier aan doen, want heb dit elke keer met curve?
Heb je maar één kaart gelinkt met Curve? Ik had m'n Ruby kaart laten staan nadat ik m'n Jade gelinkt heb en voor één of andere reden probeerde Curve vaak via m'n Ruby te betalen. Terwijl Jade m'n primiare kaart is en MC van bank de back up 🤷razbunare schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 19:11:
Ik betaal met curve bij uber, wat gelinkt is aan de crypto.com kaart waar geld genoeg op de kaart staat.
Maar ik krijg nu de melding declined: your payment cards bank has blocked the transaction. Please contact your bank.
Wat kan je hier aan doen, want heb dit elke keer met curve?
[ Voor 3% gewijzigd door superiscch op 05-06-2022 08:58 ]
Buiten dat ik Google Authenticator best ku(t) rry vind.. Op je huidige telefoon ga je in de Google Authenticator app naar data overzetten, of iets wat daar op lijkt, de app genereert dan een speciale qr code. Deze lees je uit op je nieuwe telefoon met de Google Authenticator app. En dan is al je data over.pixels66 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 09:02:
Binnenkort een nieuwe smartphone en dus moet ik het eea overzetten. Ik gebruik Google Authenticator voor 2fa, maar volgens mij zijn die sleutels niet in Google opgeslagen. Hoe zet ik dit succesvol over, iemand dit al aan de hand gehad?
Wat @Dacuuu zegt. Je kunt een export doen, krijg je een mega qr die je in een nieuwe installatie van authenticator kan inlezen. Als het veel accounts zijn in meerdere stappen.pixels66 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 09:02:
Binnenkort een nieuwe smartphone en dus moet ik het eea overzetten. Ik gebruik Google Authenticator voor 2fa, maar volgens mij zijn die sleutels niet in Google opgeslagen. Hoe zet ik dit succesvol over, iemand dit al aan de hand gehad?
Was ooit ook met de "verkeerde" 2FA app begonnen...........totale lock-in.........drama, daar was zelfs geen export of QR code genereren mogelijk.pixels66 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 09:02:
[ Voor 7% gewijzigd door HAWK Wizard op 05-06-2022 10:31 ]
-
Een jaar geleden ben ik ingestapt met de CRO kaart tijdens in mei. Destijds was de marketcap nog relatief laag, en was de kans op een groei aan gebruikers groot. Men was net begonnen met de sponsoring van de Formule 1. Het Cronos systeem zou opgetuigd worden wat extra vraag kon veroorzaken. De percentages voor Cashback en Earn waren zeer goed en je kreeg veel voordeel.knakworst schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:20:
CDC schijnt ook mensen te ontslaan nu.
https://www.linkedin.com/...vity:6939514645531484160/
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
ik heb mijn rebate van afgelopen maand (+cashback) verkocht/getrade voor KAVA en dit naar Kraken gestuurd (lage fees kosten, 0.02 KAVA dus ongeveer €0.05 )bobsterro schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 09:33:
Ik ben overgestapt op Nexo en sta ingeschreven voor een kaart bij Plutus.
Nexo bevalt erg goed tot dusver.
Hou de crypto.com alleen aan voor de spotify cashback.
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 08-06-2022 11:04 ]
nothing stops this train
Recruiter die pas een paar maanden werkt in cryptoland tijdens een bear market.knakworst schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:20:
Als je minder mensen gaat aannemen is een recruiter wel de eerste plek waar je op kan bezuinigen.knakworst schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:20:
Voor een deel heb je gelijk denk ik, maar dit wil ik nog wel aanvullen:Coldcat schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:57:
[...]
Een jaar geleden ben ik ingestapt met de CRO kaart tijdens in mei. Destijds was de marketcap nog relatief laag, en was de kans op een groei aan gebruikers groot. Men was net begonnen met de sponsoring van de Formule 1. Het Cronos systeem zou opgetuigd worden wat extra vraag kon veroorzaken. De percentages voor Cashback en Earn waren zeer goed en je kreeg veel voordeel.
Hoe de situatie nu is:Tezamen met de algemene tendens in de markt besloten om alles te verkopen. Natuurlijk zal CRO tijdens een volgende bull-run omhoog gaan. Maar de vraag in crypto is niet of iets omhoog gaat, maar je geld steken in iets dat de grootste kans heeft omhoog te gaan.
- Grote hype is geweest
- Grotere marketing campaign kan bijna niet
- Earn percentages zijn aan de onderkant van de markt
- De Cashback kaart is niet bijzonder ten opzichte van alternatieven
- Exchange is rammend duur (grote gebruikers gaan snel weg)
- Cronos is een leuke chain, maar niet bijzonder ten opzichte van anderen, en duur
Ik heb altijd in mijn hoofd gehouden dat de Cashback zich terugverdiende door gebruikers die met de Crypto.com systemen handelen. Dat zullen er veel die voor het eerst met Crypto in aanmerking komen. Nu die aanwas weg is denk ik dat de earnings op de exchange en app snel omlaag gaan.
CRO is een beetje van alles, maar in niets bijzonder goed. Ik denk dat andere projecten een grotere return kunnen opleveren.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Wel eens met het lijstje, waarbij ik wel denk dat een en ander versterkt wordt door de bearmarket, dat alleen al vertegenwoordig de helft van de daling van CRO. Maar ik heb persoonlijk nou niet het idee dat de andere cashback-alternatieven nou echt veel beter zijn. Welk alternatief acht jij beter dan de CDC-kaartColdcat schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:57:
[...]
Hoe de situatie nu is:
- Grote hype is geweest
- Grotere marketing campaign kan bijna niet
- Earn percentages zijn aan de onderkant van de markt
- De Cashback kaart is niet bijzonder ten opzichte van alternatieven
- Exchange is rammend duur (grote gebruikers gaan snel weg)
- Cronos is een leuke chain, maar niet bijzonder ten opzichte van anderen, en duur
Plutus, 5 procent cashback als je 4.000 euro investeert. Bij CDC moet je dan 350.000 euro investeren.Blik1984 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:11:
[...]
Wel eens met het lijstje, waarbij ik wel denk dat een en ander versterkt wordt door de bearmarket, dat alleen al vertegenwoordig de helft van de daling van CRO. Maar ik heb persoonlijk nou niet het idee dat de andere cashback-alternatieven nou echt veel beter zijn. Welk alternatief acht jij beter dan de CDC-kaart
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 08-06-2022 14:26 ]
Die 5% is natuurlijk mooi, maar Plutus heeft ook wel een paar nadelen:knakworst schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:20:
[...]
Plutus, 5 procent cashback als je 4.000 euro investeert.
Plutus is komende 4 maanden inderdaad een no-go als je nog geen kaart hebt. De problemen vallen mee, is eigenlijk alleen het opladen dat vaak niet werkt in het weekend, maar als je curve gebruikt en een buffertje aanhoudt is het een non-issue. Voor de rest werkt het probleemloos.Blik1984 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:26:
[...]
Die 5% is natuurlijk mooi, maar Plutus heeft ook wel een paar nadelen:
- maandelijkse fee betalen voor de rebates
- Kaarten zijn niet te krijgen
- regelmatig technische problemen, platform voelt nog erg onvolwassen
- cashback pas na 45 dagen beschikbaar
Mooie volledige opsommingBlik1984 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:26:
Die 5% is natuurlijk mooi, maar Plutus heeft ook wel een paar nadelen:
- maandelijkse fee betalen voor de rebates
- Kaarten zijn niet te krijgen
- regelmatig technische problemen, platform voelt nog erg onvolwassen
- cashback pas na 45 dagen beschikbaar
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik heb mijn lesje wel geleerd bij CDCknakworst schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:20:
[...]
5 procent cashback als je 4.000 euro investeert. Bij CDC moet je dan 350.000 euro investeren.
Of 16.000 8 procent. Dat is bij CDC onmogelijk. Of gewoon niets, krijg je 3 procent cashback.
Ik stoot mij graag twee keer tegen dezelfde steen
Tja, op het moment van kopen vond je het blijkbaar een goede aankoop. Alles wat je op die datum gekocht zou hebben staat dik in de min, dat is de markt nu eenmaal.AlterBridge schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:40:
[...]
Ja zeg dat![]()
[Afbeelding]
Over 3 dagen komt de locked staking vrij. Ik ga voor eeuwig bagholder blijven tot de kaartvoordelen mijn verlies hebben goedgemaakt
3 maanden geleden stond een btc ook nog op 42/43k euro, nu staat die op 28k. Grofweg de helft van je verlies is dus te relateren aan BTCAlterBridge schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:40:
[...]
Ja zeg dat![]()
[Afbeelding]
Over 3 dagen komt de locked staking vrij. Ik ga voor eeuwig bagholder blijven tot de kaartvoordelen mijn verlies hebben goedgemaakt
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, alleen ipv €1321.42 is het ongeveer €1550AlterBridge schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:40:
[...]
Ja zeg dat![]()
[Afbeelding]
nothing stops this train
Na het einde van je huidige stake periode wordt het 1% voor Ruby. En vergeet niet dat er een cap op zit van 25 dollar per maand (niet dat ik daar snel aan kom met mijn normale uitgavenpatroon, maar wel enorm balen dat ze er net aan gaan wanneer ik een nieuwbouwhuis wil inrichten). Ik vind, ondanks de kinderziektes, dan toch 3% cash back zonder cap en zonder eigen risicovolle investering een stuk aantrekkelijker. Ook al is de PLU token nog weinig boeiend qua toepassingen.2Dutch schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:59:
[...]
Mooie volledige opsomming4000 euro neerleggen voor een paar procent meer cashback..nah. Tenzij je nog wat geld buiten de ogen van de Belastingdienst wilt stallen natuurlijk
Ik hou de crypto.com-kaart ook gewoon aan, 2% is beter dan niks (Ruby) en direct de cashback binnen is toch wel verdomd lekker tov 45 dagen wachten.
Ben wel benieuwd of ze dan niet achteraf nog een deel van het "teveel" gerekende cashback gaan terug vorderen. Zo niet dan kan het toch nog lucratief zijn om een grote aanschaf te doen via CDC. Zal het eens proberen zodra ik iets duurs moet kopen voor ons nieuwbouw huis.StefanoZ schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 03:05:
Wij gebruiken nu in het buitenland de cdc kaart nog alles met 3% (indigo). Vandaag over de €50 cap gegaan met een transactie, die wel volledig 3% gekregen (en hiermee ook meer dan €50 deze maand aan cashback), maar de transacties erna geen cashback meer.
Zou dus best kunnen dat de cap niet zo hard is dat de cashback volledig stopt bij exact €50, maar dat de cap ingaat na de laatste transactie waarbij je >€50 cashback in die maand behaald.
Als dit zo is kunnen we daar ook weer mee spelen door een grote aankoop via curve later op de cdc kaart over te zetten via Go Back In Time.
[ Voor 18% gewijzigd door Dacuuu op 09-06-2022 12:31 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Balen van die kaart ja, daar moeten ze echt rap een virtuele optie voor verzinnen: 4 maanden wachttijden oid is echt no noTherapy777 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 01:06:
Na het einde van je huidige stake periode wordt het 1% voor Ruby. En vergeet niet dat er een cap op zit van 25 dollar per maand (niet dat ik daar snel aan kom met mijn normale uitgavenpatroon, maar wel enorm balen dat ze er net aan gaan wanneer ik een nieuwbouwhuis wil inrichten). Ik vind, ondanks de kinderziektes, dan toch 3% cash back zonder cap en zonder eigen risicovolle investering een stuk aantrekkelijker. Ook al is de PLU token nog weinig boeiend qua toepassingen.
Ik baal er daarom enorm van dat ik net pech had dat mijn kaart van Plutus nooit aan is gekomen, ondanks dat ik wel op tijd was met aanmelden. Hopelijk heb ik een nieuwe voordat mijn stake van CDC eindigt en voordat mijn nieuwbouw huis klaar is.
Dit werkt voor mij sinds kort niet meer. Bij het opladen van mijn Revolut rekening middels de Crypto.com kaart gaat het mis. Ik krijg een foutmelding dat de bank de transactie geweigerd is. De bank is in dit geval Crypto.comenermax schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:02:
Ik kreeg de vraag via PM hoe je met Revolut euros van Crypto creditkaart naar je rabo bankrekening kan omboeken. Volg dit schema:
[Afbeelding]
En je kan gelijk de €4.25 polkadot omzetten in euro en terug boeken naar je rekening.
@anandus Ik heb de Revolut link weggehaald in het blog en de bloglink hierboven.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Het is mij laatst met 25 euro nog wel gelukt.Freekers schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:20:
[...]
Dit werkt voor mij sinds kort niet meer. Bij het opladen van mijn Revolut rekening middels de Crypto.com kaart gaat het mis. Ik krijg een foutmelding dat de bank de transactie geweigerd is. De bank is in dit geval Crypto.com
Werkt dit bij jou wel nog?
Met 25 euro per keer lukt het idd wel. 49 euro was blijkbaar teveel... Dank voor de tip!!GmR schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:32:
[...]
Het is mij laatst met 25 euro nog wel gelukt.
Hogere bedragen leverden inderdaad een weigering op.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
en nu? 😜anandus schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:37:
Zo. Even in mijn Excel-sheet gekeken. Met de huidige koers moet ik nog 29 maanden Spotify-rebates krijgen en dan draai ik quitteBen benieuwd hoe ver ik kom
nothing stops this train
Je kan met de crypto.com Visa Card geen crypto kopen. Gebruik je fiat wallet daarvoor.Edwin3 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:51:
Wellicht ergens eerder vermeld, echter kan het antwoord niet vinden op de volgende vraag:
Op welke wijze kun je crypto kopen met je crypto.com Visa Card?
Tja daar komt dan toch het oude gezegde weer eens om de hoek kijken: not your key not your coins.HAWK Wizard schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:55:
Ben blij dat ik nog niet veel funds die kant op gestuurd heb............je assets gewoon gegijzeld dus!?!
Exact mijn gedachte, na dit Celsius-debacle zal er weer geld richting CRO terug gaan vloeien.pimsaint schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:49:
[...]
Tja daar komt dan toch het oude gezegde weer eens om de hoek kijken: not your key not your coins.
Het lijkt erop dat er heel wat kaartenhuizen in elkaar aan het storten zijn. CDC heeft ons vaak teleurgesteld, maar het zou zo maar eens kunnen dat ze dankzij al deze 'voorzorgsmaatregelen' de storm gaan overleven.
En dat zou mooi zijn, want hoe dieper die CRO (tijdelijk) duikt, hoe meer we bij elkaar kunnen harken nu
Zo zie je maar, jantje huilt, jantje lacht. Geen garantie vanuit Crypto.com natuurlijk, maar dag mag je igg nog bij je cryptopimsaint schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:49:
[...]
Tja daar komt dan toch het oude gezegde weer eens om de hoek kijken: not your key not your coins.
Het lijkt erop dat er heel wat kaartenhuizen in elkaar aan het storten zijn. CDC heeft ons vaak teleurgesteld, maar het zou zo maar eens kunnen dat ze dankzij al deze 'voorzorgsmaatregelen' de storm gaan overleven.
En dat zou mooi zijn, want hoe dieper die CRO (tijdelijk) duikt, hoe meer we bij elkaar kunnen harken nu
oef mijn investering van $3500 is nu onder de $975 gegaanAlterBridge schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:39:
Had wel een stuk meer gehad dan 7340 Cro als ik nu voor een Jade kaart was gegaan
nothing stops this train
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq