Ik zet alles wekelijks als CRO in defi.pixels66 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 12:15:
Wat is jullie strategie omtrent de cashback Cronos? Elke week of elke maand omzetten in euro’s? Wachten op een betere koers en dan omzetten? Of wellicht omzetten in andere crypto?
Die cashback op reservering wordt normaal gezien weer afgetrokkenAlterBridge schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:02:
Blijft gek dat die cashback steeds fout gaat met tanken.
Tank net weer voor slechts €18
~€0,55 cashback op het bedrag
~€6 cashback op de €200 reservering
Dit is nu al 4x voorgekomen en niks teruggedraaid.
Op die manier is het een fikse korting voor een kleine tankbeurt 😶
Ja maar hier dus al 4x niet….superiscch schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:26:
[...]
Die cashback op reservering wordt normaal gezien weer afgetrokken
Hoeveel dagen gaat daar overheen? Ik wacht namelijk altijd wel 3-7 dagen tot het na de DeFi gaat, maar dat is toch niet te kort?
Kan niet aan curve liggen want dat gebruikt iedereen hier. Mooi meegenomen wel. €6,50 korting op €18 tanken…
Ik zou dan elke keer voor 6 euro tanken. Dan kriig je geld toe…. 😂
AlterBridge schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:34:
[...]
Ja maar hier dus al 4x niet….
Hoeveel dagen gaat daar overheen? Ik wacht namelijk altijd wel 3-7 dagen tot het na de DeFi gaat, maar dat is toch niet te kort?
Kan niet aan curve liggen want dat gebruikt iedereen hier. Mooi meegenomen wel. €6,50 korting op €18 tanken…
Dat is te kort, soms duurt het wel 30 dagen voordat het terug getrokken wordt.AlterBridge schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:34:
[...]
Ja maar hier dus al 4x niet….
Ik heb verhalen gehoord dat mensen zelfs 100+ dagen later ineens een terugtrekking. Wanneer dat dan niet lukte omdat er te weinig CRO beschikbaar was, werd de kaart geblokkeerd
Ik zet meerdere keren per week mijn CRO naar DeFi, ook al regelmatig voor zowel een afschrijving als een terugstorting van geld (bv. Amazon retour) dubbel cashback gekregen ipv dat de cashback wordt teruggenomen.Therapy777 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:49:
Ik heb verhalen gehoord dat mensen zelfs 100+ dagen later ineens een terugtrekking. Wanneer dat dan niet lukte omdat er te weinig CRO beschikbaar was, werd de kaart geblokkeerd
Nog geen geblokkeerde account.
Dat is het enige lichtpuntje in voor de rest mijn stake totaal zien verdampen.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Oh wauw. Dus voortaan beter altijd wat Cro laten staan danXqlus1ve schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:56:
[...]
Dat is te kort, soms duurt het wel 30 dagen voordat het terug getrokken wordt.

Vandaag voor het eerst getankt bij een onbemande pomp. 125 euro afgeschreven, wordt vast gecorrigeerd hoor, maar ik krijg een app notificatie dat er cashback is verkregen, alleen die hele cashback is niet te vinden in app. En deze casus vind ik niet terug in dit topic, enige ervaringen mee wellicht?
:strip_exif()/f/image/eZOuHvElbs3dBup9DAxmd53e.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door pixels66 op 19-05-2022 14:56 ]
Nee, bij de pomp wordt inderdaad eerst 125 ingehouden, dat wordt gecorrigeerd. De cashback krijg je niet op brandstof. Wel op de snicker die je binnen haaltpixels66 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 14:53:
Vandaag voor het eerst getankt bij een onbemande pomp. 125 euro afgeschreven, wordt vast gecorrigeerd hoor, maar ik krijg een app notificatie dat er cashback is verkregen, alleen die hele cashback is niet te vinden in app. En deze casus vind ik niet terug in dit topic, enige ervaringen mee wellicht?
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Oh ja, was dit iets wat was uitgesloten echter bij sommige pompen kreeg je toch cashback? (zoals een Vattenval verhaal)?Gelukszoekr schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:01:
[...]
Nee, bij de pomp wordt inderdaad eerst 125 ingehouden, dat wordt gecorrigeerd. De cashback krijg je niet op brandstof. Wel op de snicker die je binnen haalt
Echter staat er bij hem wel duidelijk cashback. ik heb wel een betalingen gedaan zonder cashback, en dat staat er ook geen cashback in de omschrijving van de betaling, dus vreemd is het wel.
Ja, zoals eerder aangegeven ga ik ook niet verder bij Crypto.com. De voorwaarden, ook die van de betaalkaarten, wat er allemaal wel en niet mee kan houd ik ook niet bijXqlus1ve schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:03:
[...]
Oh ja, was dit iets wat was uitgesloten echter bij sommige pompen kreeg je toch cashback? (zoals een Vattenval verhaal)?
Echter staat er bij hem wel duidelijk cashback. ik heb wel een betalingen gedaan zonder cashback, en dat staat er ook geen cashback in de omschrijving van de betaling, dus vreemd is het wel.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het duurt ongeveer een dagje. Daarna zie je de cashback over je getankte bedrag en is alles correct.pixels66 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 14:53:
[Afbeelding]
Dit is allang niet meer zo, je krijgt gewoon cashback over je peut.Gelukszoekr schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:01:
[...]
Nee, bij de pomp wordt inderdaad eerst 125 ingehouden, dat wordt gecorrigeerd. De cashback krijg je niet op brandstof. Wel op de snicker die je binnen haalt
[ Voor 18% gewijzigd door Dacuuu op 19-05-2022 15:15 ]
Oké, dan komt het vast prima in orde, thanks Guys!
Bij deze bevestig ik nog even een tip van een mede tweaker mbt Curve KYC/AML.
Als je het niet fijn vindt om je BSN te delen kan je die afdekken met een op maat geknipt papiertje en zo alsnog KYC doorlopen.
Als je het niet fijn vindt om je BSN te delen kan je die afdekken met een op maat geknipt papiertje en zo alsnog KYC doorlopen.
Goede tip, dat doe ik ook altijd.Hessebezzel schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 16:17:
Bij deze bevestig ik nog even een tip van een mede tweaker mbt Curve KYC/AML.
Met schilderstape, over nét nog wat meer gegevens heen dan nodig. Op dat papiertje schrijf ik ook met stift de naam van het bedrijf/platform waarvoor ik het gebruik. Maakt het net weer wat lastiger om dezelfde foto ergens anders voor de misbruiken. En schilderstape laat een beetje van de ondergrond door, da's lastiger photoshoppen dan een post it
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
99/100 keer wordt een afgedekte foto niet aanvaard voor KYC.
Ik heb het quasi elke keer geprobeerd bij een registratie, werd in bijna alle gevallen geweigerd.
Wel een goeie tip om de naam van het bedrijf er ergens op te schrijven.
Ik heb het quasi elke keer geprobeerd bij een registratie, werd in bijna alle gevallen geweigerd.
Al een paar keer met een op maat geknipte stukje papier mijn BSN weten af te schermen en door het KYC proces weten heen te lopen, soms moet je gewoon een beetje geluk hebben.Slonzo schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 08:28:
99/100 keer wordt een afgedekte foto niet aanvaard voor KYC.
Ik had zo'n repair tool gebruikt (photoshop) op het bsn nummer. Hierdoor valt het niet eens op dat je iets hebt weggehaald.Xqlus1ve schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 08:36:
[...]
Al een paar keer met een op maat geknipte stukje papier mijn BSN weten af te schermen en door het KYC proces weten heen te lopen, soms moet je gewoon een beetje geluk hebben.
Afhankelijk van wat jullie gebruiken (ID kaart, paspoort of rijbewijs), dekken jullie het BSN nummer dan af op de voorkant, de achterkant, de QR code én op de machineleesbare zone? Je BSN kan wel op 3 à 4 plekken staan dus, zou het niet kunnen zijn dat de KYC bedrijven jullie BSN uit één van deze plekken heeft kunnen lezen, ondanks dat je één plek hebt afgeplakt? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze de KYC goedkeuren met een identiteitsbewijs zonder BSN.
Meer info over BSN locaties op de (nieuwe) ID kaart en het paspoort.
@Hessebezzel @pimsaint @Slonzo @Xqlus1ve @glatuin
Mocht iemand anders later de zoekfunctie op dit probleem gebruiken, vanochtend was het inderdaad verwerkt. Zowel de reservering omgezet naar het getankte bedrag, als de bijschrijving van de juiste hoeveelheid cashback.pixels66 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 14:53:
[Afbeelding]
Nu nog benieuwd of ik bij een onbemande pomp curve ook draadloos kan gebruiken. Scheelt weer een kaart meenemen..
RijbewijsXhaiKhaL schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:45:
Afhankelijk van wat jullie gebruiken (ID kaart, paspoort of rijbewijs), dekken jullie het BSN nummer dan af op de voorkant, de achterkant, de QR code én op de machineleesbare zone? Je BSN kan wel op 3 à 4 plekken staan dus, zou het niet kunnen zijn dat de KYC bedrijven jullie BSN uit één van deze plekken heeft kunnen lezen, ondanks dat je één plek hebt afgeplakt? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze de KYC goedkeuren met een identiteitsbewijs zonder BSN.
Ja is geen probleem, hier in het dorp iig niet (Tango).pixels66 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:15:
[...]
Nu nog benieuwd of ik bij een onbemande pomp curve ook draadloos kan gebruiken. Scheelt weer een kaart meenemen..
Ik heb een BE eID, maar ja, ik haal alle verwijzingen naar RRN (rijksregisternummer) inderdaad weg.XhaiKhaL schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:45:
Afhankelijk van wat jullie gebruiken (ID kaart, paspoort of rijbewijs), dekken jullie het BSN nummer dan af op de voorkant, de achterkant, de QR code én op de machineleesbare zone?
Anders heeft het ook geen zin
Ik heb nog steeds het probleem dat de onbemande pomp niet werkt. Hier is er wel een pre-payment van €200. Voorheen werkte het wel, nu niet meer.pixels66 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:15:
[...]
Mocht iemand anders later de zoekfunctie op dit probleem gebruiken, vanochtend was het inderdaad verwerkt. Zowel de reservering omgezet naar het getankte bedrag, als de bijschrijving van de juiste hoeveelheid cashback.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
AlterBridge schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:25:
[...]
Oh wauw. Dus voortaan beter altijd wat Cro laten staan dan
:strip_exif()/f/image/HVwQkol3gQDuaFR4GYmmofPW.jpg?f=fotoalbum_large)
Poeh daar issie. Voortaan maar die gelijk naar DeFi want wil geen geblokkeerde kaart!
Juist niet direct naar je DeFi Wallet sturen dan toch? Want dan heb je niet genoeg CRO voor de reversal en blokkeren ze je kaart.AlterBridge schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:17:
[...]
[Afbeelding]
Poeh daar issie. Voortaan maar die gelijk naar DeFi want wil geen geblokkeerde kaart!
Oh was een typo! Die = nietXhaiKhaL schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:17:
[...]
Juist niet direct naar je DeFi Wallet sturen dan toch? Want dan heb je niet genoeg CRO voor de reversal en blokkeren ze je kaart.
Ik deed het altijd wel. Dus de eerste 3x tanken was nooit gecorrigeerd omdat het al op de DeFi stond. Ook niet geblokkeerd overigens, maar wil dat voortaan voorkomen. Dus had het nu wel laten staan =)!
Dit werkt gewoon. Ik heb dit deze week nog gedaan. Er werd een bedrag gereserveerd van €200. Daarna kwam het daadwerkelijk getankte bedrag er bovenop in de app. Op de onderliggende kaart was het getankte bedrag afgeschreven.pixels66 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:15:
[...]
De back in time functie kon ik niet gebruiken totdat in de Curve app, 1 a 2 dagen later, de reservering er af was en alleen het getankte bedrag overbleef.
Leuk om de tips te lezen van jullie 
KYC procedures en requirements lijken nogal te verschillen per bedrijf, ook qua wat voor ID ze accepteren, dus je moet een beetje improviseren. Ideaal gezien gebruik je een ID waar de minste info op staat, maak je een foto van de ID, open je hem in Photoshop en stop je er een watermerk in met 'COPY FOR 'NAAM BEDRIJF'', en poets je je BSN weg.
KYC procedures en requirements lijken nogal te verschillen per bedrijf, ook qua wat voor ID ze accepteren, dus je moet een beetje improviseren. Ideaal gezien gebruik je een ID waar de minste info op staat, maak je een foto van de ID, open je hem in Photoshop en stop je er een watermerk in met 'COPY FOR 'NAAM BEDRIJF'', en poets je je BSN weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Hessebezzel op 21-05-2022 01:02 ]
Even ter bevestiging, zolang je stake nog voortduurt blijven de oude voorwaarden van kracht toch? Alleen mensen die na 1 juni de kaart aanschaffen of waarvan de stake is afgelopen gelden de nieuwe voorwaarden?
Bij jou blijft alles het zelfde totdat je stake dagen counter afgelopen is. Als dit NA 1 juni is dan ga je zodra je dagen acounter dus afgelopen is over op de nieuwe voorwaarde.PHPResource schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:52:
Even ter bevestiging, zolang je stake nog voortduurt blijven de oude voorwaarden van kracht toch? Alleen mensen die na 1 juni de kaart aanschaffen of waarvan de stake is afgelopen gelden de nieuwe voorwaarden?
Als je dagen counter VOOR 1 juni al afgelopen is, en je doet niks. Dan gaan de nieuwe voorwaarde op 1 juni voor jou in. Je hebt nog de mogelijkheid te her-staken VOOR 1 juni, en dan gelden je oude voorwaarde dus nog voor 180 dagen, daarna ga je alsnog over naar de nieuwe voorwaarden.
Mijn 180 dagen zijn afgelopen en ik heb niet geunstaked. Hoe kan je dan "her-staken"? Ze zitten nu niet vast want ik heb de optie om ze te unstaken. Moet ik ze vast zeggen en hoe dan?
Her-staken doe je door eerst te un-staken, en daarna opnieuw te staken. Maar let op, als je "onderwater" staat met je cronos munten, moet je bijkopen tot de €350/3500/€35000.FastFox91 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:14:
Mijn 180 dagen zijn afgelopen en ik heb niet geunstaked. Hoe kan je dan "her-staken"? Ze zitten nu niet vast want ik heb de optie om ze te unstaken. Moet ik ze vast zeggen en hoe dan?
Iemand ervaring met het optoppen van de fiat wallet vanaf een gezamenlijke rekening? Daar staan 2 verschillende namen bij dus ik weet niet of dat geaccepteerd wordt.
En kan dat ook als ik eerder al vanaf een andere rekening heb opgetopt(solo rekening van mij) of is dat de enige die nu gelinkt is aan mijn cdc account?
En kan dat ook als ik eerder al vanaf een andere rekening heb opgetopt(solo rekening van mij) of is dat de enige die nu gelinkt is aan mijn cdc account?
Ik heb daar geen issues mee gehad (en/of rekening ING).pixels66 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:36:
Iemand ervaring met het optoppen van de fiat wallet vanaf een gezamenlijke rekening? Daar staan 2 verschillende namen bij dus ik weet niet of dat geaccepteerd wordt.
Als je het niet vertrouwt misschien eerst een klein bedrag proberen.
Een andere rekening lijkt me geen probleem (niet geprobeerd) als je naam er maar in wordt genoemd.
Ik gebruik een rijbewijs uit 2014. Als ik een foto van de voorkant maak, gaat er schilderstape met een platformnaam over de streepjescode. Als ze ook van de achterkant een foto willen, gaat daar de tape over mijn BSN. Tot nu toe werd dat overal geaccepteerd.XhaiKhaL schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:45:
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze de KYC goedkeuren met een identiteitsbewijs zonder BSN.
@pimsaint
Hier nog iemand bij wie dat geen probleem lijkt:pixels66 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:36:
Let er wel op dat als je vanaf een rekening overboekt die bij CDC nog onbekend is, de eerste transactie wat langer kan duren. Omdat ze de eerste keer dus inderdaad controleren of de naam van de cdc accounthouder er in voorkomt.deuceboss schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:17:
[...]
Omdat ik voor vrouwlief 1 voor 1 de transacties overboek van de gezamenlijke rekening naar fiat voor het overzicht en van daaruit de top-ups weer doorzet. Dat had in 1 bedrag gekund, maar zat op de bank tv te kijken en had geen zin om dat uit het hoofd te doen.
Ik gooi er nog eens een tip en een ervaring in. Wij kopen met enige regelmaat spullen via Vinted voor de kinderen. Krijg je ook cashback over..
Vwb het tanken, nu twee keer getankt bij hetzelfde tankstation.
De eerste keer via de cdc kaart zelf:
125 euro reservering. Geen directe cashback. Na een dag gecorrigeerd en toen de cashback bijgeschreven.
Via Curve>cdc:
200 euro reservering. Cashback over het gehele bedrag. Drie kwartier later bedrag aangepast naar getankte bedrag en cashback over getankte bedrag gekregen. 2 dagen later cashback reversal over de 200 euro reservering(dus er weer afgehaald).
Via Curve lijkt het sneller te gaan maar wel een grotere reservering. Per saldo(letterlijk en figuurlijk) maakt het onderaan de streep niet uit maar verschil is er wel.
125 euro reservering. Geen directe cashback. Na een dag gecorrigeerd en toen de cashback bijgeschreven.
Via Curve>cdc:
200 euro reservering. Cashback over het gehele bedrag. Drie kwartier later bedrag aangepast naar getankte bedrag en cashback over getankte bedrag gekregen. 2 dagen later cashback reversal over de 200 euro reservering(dus er weer afgehaald).
Via Curve lijkt het sneller te gaan maar wel een grotere reservering. Per saldo(letterlijk en figuurlijk) maakt het onderaan de streep niet uit maar verschil is er wel.
Vinted zijn wij ook fan van! (en de cashback) bijna al mijn kleding komt daar vandaan, ook de kleding van kinderen/vrouwpixels66 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:20:
Ik gooi er nog eens een tip en een ervaring in. Wij kopen met enige regelmaat spullen via Vinted voor de kinderen. Krijg je ook cashback over..
Via Curve>cdc:
alleen sokken, schoenen en ondergoed kopen we nog bij een winkel, de rest niet 👍
geen hoge kosten meer aan kleding
nothing stops this train
Amen. No shame in that. Hele handel ontstaan hier thuis in kinderkleding. Ingaand en uitgaand.Kol Nedra schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:24:
[...]
Vinted zijn wij ook fan van! (en de cashback) bijna al mijn kleding komt daar vandaan, ook de kleding van kinderen/vrouw
alleen sokken, schoenen en ondergoed kopen we nog bij een winkel, de rest niet 👍
geen hoge kosten meer aan kleding
ook idd, alle babykleding in de verkoop/die ze niet meer passen etc, weet niet hoeveel we eraan verdient hebben maar mijn vrouw zei laatst nog €300.pixels66 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:25:
[...]
Amen. No shame in that. Hele handel ontstaan hier thuis in kinderkleding. Ingaand en uitgaand.
maar wat dan wel is ze heeft al voor €250 gekocht via vinted 🙃
route: Vinted laten uitbetalen naar onze rekening en dit dan vervolgens weer naar cdc-kaart om dan vervolgens ermee te betalen en zo CRO ontvangen.
vervolgens de cashback weer traden tegen BTC 👍
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 22-05-2022 20:29 ]
nothing stops this train
Ah, goeie manier zeg, dat gaan wij ook doen zegt mijn vrouw gelijk naast me..Kol Nedra schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:28:
[...]
ook idd, alle babykleding in de verkoop/die ze niet meer passen etc, weet niet hoeveel we eraan verdient hebben maar mijn vrouw zei laatst nog €300.
maar wat dan wel is ze heeft al voor €250 gekocht via vinted 🙃
route: Vinted laten uitbetalen naar onze rekening en dit dan vervolgens weer naar cdc-kaart om dan vervolgens ermee te betalen en zo CRO ontvangen.
vervolgens de cashback weer traden tegen BTC 👍
Jij staked je cronos dus niet? En omzetten in de cdc app? Ik dacht ergens te weten dat er zo’n hoge spread op btc zat. Ik ben nog niet begonnen aan btc, alleen wat eth en dot als probeersel…
Ik heb trouwens een probleem met mijn kaart , hij zegt pin onjuist overal terwijl hij bij de pinautomaat gewoon werkt , iemand dit ook eens meegemaakt?
Als ik in het menu pincode change kies kan ik een andere kiezen echter na 2e keer invoeren een foutmelding vaag....
Doe ik iets sufs fout?
Als ik in het menu pincode change kies kan ik een andere kiezen echter na 2e keer invoeren een foutmelding vaag....
Doe ik iets sufs fout?
Zoek ffe in dit topic. Of klik op het filmpje onder mijn bericht.(KBX) Harkanoid schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:48:
Ik heb trouwens een probleem met mijn kaart , hij zegt pin onjuist overal terwijl hij bij de pinautomaat gewoon werkt , iemand dit ook eens meegemaakt?
Doe ik iets sufs fout?
er zit wel een kleine spread op ja, maar de cashback die ik ontvang zijn maar kleine bedragen, een soort van mini-dca op btcpixels66 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:45:
[...]
Ah, goeie manier zeg, dat gaan wij ook doen zegt mijn vrouw gelijk naast me..
Jij staked je cronos dus niet? En omzetten in de cdc app? Ik dacht ergens te weten dat er zo’n hoge spread op btc zat. Ik ben nog niet begonnen aan btc, alleen wat eth en dot als probeersel…
CRO in DeFi staken krijg je wel meer voor terug, maar als BTC maar 100k gaat, waar zou CRO staan? dat weten we niet. mocht CRO naar $1 gaan dan haal ik mijn overtollige CRO uit staking en verkoop dit ook voor BTC, de restant CRO blijft er dan in voor Spotify rebate /cashback 👍
ETH en DOT ook prima, ik heb ook wel beetje ETH hier staan. die staat sinds 3 dagen weer voor 90 dagen locked, daarvoor had ik mijn CRO-cashback ingewisseld voor ETH, dit is meegegaan met de locked staking 👍
mocht je DOT interssant vinden: ik heb ook DOT maar dit stake ik op Kraken voor 12% apy
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 22-05-2022 21:20 ]
nothing stops this train
Bij ons wordt de cashback van de reservering bij het tanken niet "teruggevorderd". Wij tanken bij de Tango, via Curve met google/Apple pay. Eerst de cashback op 200€ en daarna de cashback van het getankte bedrag. De eerste keer was 14 april en die staat er nog steeds 🤷♂️pixels66 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:20:
Via Curve>cdc:
Deze vraag al een keer voorbij zien komen, echter geeft de Crypto.com klantenservice het tegenovergestelde aan:
Mijn 180 dagen stake is inmiddels afgelopen en ik heb nog niet 'unstaked'. Nu heb ik de klantenservice gevraagd of wanneer ik unstake en meteen weer restake vóór 1 juni dat ik dan nog 180 dagen verder kan met 2% Ruby cashbacks. Volgens hen is dit niet zo, aangezien je dan voor 1 mei had moeten restaken... Heeft iemand misschien 100% duidelijk hoe dit zit?
Mijn 180 dagen stake is inmiddels afgelopen en ik heb nog niet 'unstaked'. Nu heb ik de klantenservice gevraagd of wanneer ik unstake en meteen weer restake vóór 1 juni dat ik dan nog 180 dagen verder kan met 2% Ruby cashbacks. Volgens hen is dit niet zo, aangezien je dan voor 1 mei had moeten restaken... Heeft iemand misschien 100% duidelijk hoe dit zit?
Ik had zelf ook navraag gedaan bij de klantenservice en in eerste instantie zeiden ze ook dat je bij een restake voor 1 juni de nieuwe voorwaarden zouden ingaan. Na een hele discussie en links naar tweets van Kris, heeft de klantenservice navraag gedaan en bevestigd dat als je voor 1 juni gaat restaken je 180 dagen de percentage krijgt die je had + de 10% stake reward in mijn geval bij Indigo, alleen de $25/$50 per maand cap blijft wel geldenJesperBarco schreef op maandag 23 mei 2022 @ 17:04:
Deze vraag al een keer voorbij zien komen, echter geeft de Crypto.com klantenservice het tegenovergestelde aan:
De reward cap gaat vanaf 1 juni voor iedereen gelden, of je Stake al staat of niet. Voor 1 juni opnieuw staken is nog wel een half jaar de oude reward en stake rates..
Het is zo’n zooitje bij CDC dat klantenservice zelf niet ens weet wat de nieuwe spelregels zijn

Ander vraagje: als je bij Amazon een bestelt artikel retourneert (kan kosteloos binnen 30 dagen), dan kun je kiezen voor het aankoopbedrag terug op de creditcard die je gebruikt hebt bij aanschaf OF als Amazon krediet (voor volgende Amazon aankoop).
Uiteraard promoten ze dit laatste, maar als je de Curve kaart hebt gebruikt, kan daar uberhaupt een bedrag op worden gecrediteerd? En komt dit bedrag dan ook 1 op 1 op de aan de Curve gekoppelde kaart terecht (in mijn geval de CRO VISA)? Of werkt dit alleen met "normale" credit cards?
Uiteraard promoten ze dit laatste, maar als je de Curve kaart hebt gebruikt, kan daar uberhaupt een bedrag op worden gecrediteerd? En komt dit bedrag dan ook 1 op 1 op de aan de Curve gekoppelde kaart terecht (in mijn geval de CRO VISA)? Of werkt dit alleen met "normale" credit cards?
Wordt gecrediteerd op je CDC, zoals met elke aankoop die je retourneert.HAWK Wizard schreef op maandag 23 mei 2022 @ 21:16:
Ander vraagje: als je bij Amazon een bestelt artikel retourneert (kan kosteloos binnen 30 dagen), dan kun je kiezen voor het aankoopbedrag terug op de creditcard die je gebruikt hebt bij aanschaf OF als Amazon krediet (voor volgende Amazon aankoop).
Misschien dat ik het artikel obsessief vaak heb gelezen maar, dat staat hier toch netjes beschreven?Jesteroh schreef op maandag 23 mei 2022 @ 17:32:
[...]
Ik had zelf ook navraag gedaan bij de klantenservice en in eerste instantie zeiden ze ook dat je bij een restake voor 1 juni de nieuwe voorwaarden zouden ingaan. Na een hele discussie en links naar tweets van Kris, heeft de klantenservice navraag gedaan en bevestigd dat als je voor 1 juni gaat restaken je 180 dagen de percentage krijgt die je had + de 10% stake reward in mijn geval bij Indigo, alleen de $25/$50 per maand cap blijft wel gelden
Men schrijft dat er vanaf 1 juni een aantal regelingen veranderen, die worden vervolgens opgesomd:To ensure long-term sustainability, we are introducing a number of changes to the CRO Card rewards programme, effective 1 June 2022 00:00 UTC (“Effective Date”)
De cashback gaat vanaf 1 juni omlaag voor iedereen. Uitzonderingen: diegenen die voor 1 juni (re)staken, tot vrijkomen stake.A) Reduction of CRO Card Rewards. Cardholders with an active 6-month stake by 31 May 23:59 UTC will continue to earn CRO Card rewards on spending at the current rate until their 180-day stake expires. Thereafter, the revised rates will apply.
Vanaf 1 juni een cap op je cashback. Uitzonderingen:Icy White, Frosted Rose Gold, and Obsidian. Er wordt verder niet gesproken over uitzonderingen op basis van stake datum.B ) Introduction of monthly CRO Card rewards cap. Depending on your current Card tier, there is a maximum monthly cap on how much CRO Card rewards you can earn when you spend on your Crypto.com Visa Card. For example, if you own a Ruby Steel Card, your monthly CRO Card rewards will be capped at US$25.
There is no monthly CRO Card rewards cap for Icy White, Frosted Rose Gold, and Obsidian cardholders
Vanaf 1 juni staking rewards omlaag. Uitzonderingen: diegenen die voor 1 juni (re)staken, tot vrijkomen stake.C) Revision of Card CRO staking rewards Jade Green, Royal Indigo, Frosted Rose Gold, Icy White, and Obsidian cardholders with an active 6-month stake by 31 May 23:59 UTC will continue to earn Card CRO staking rewards at the current rate until their 180-day stake expires. Thereafter, the revised rates will apply.
Het artikel sluit af met
Ofwel, om nog even te kunnen genieten van de huidige voordeeltjes moet je zorgen dat je voor 1 juni een stake hebt lopen op je huidige level of hoger. Als je een level lager gaat staken ben je uitgesloten van uitzonderingen en ga je er vanaf 1 juni ook op achteruit.Important: To continue to earn CRO Card rewards on spending and Card CRO staking rewards at the current rates until their 180-day stake expires, all cardholders who will need to have an active 6-month stake by May 31, 2022 23:59 UTC of the same or higher requisite amount.
Het enige wat die customer service agents hoeven doen is het artikel eens goed lezen. Ik weet dat ze na de initiële aankondiging nogal vaak van standpunt zijn veranderd, maar dit artikel werd meestal tegelijk met Kris z'n tweets (of niet lang daarna) netjes bijgewerkt.
Ik heb mijn kaart geüpgraded. Hoe lang duurde het bij jullie tot de funds op de kaart overgezet waren?
Want het duurt nu toch wel aardig lang. 5 mei upgrade aangevraagd. Dus de funds zijn al 20 dagen foetsie.
Want het duurt nu toch wel aardig lang. 5 mei upgrade aangevraagd. Dus de funds zijn al 20 dagen foetsie.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
In de chat klimmen. Bij mij duurde het uiteindelijk iets meer dan een week, na stevig aandringen dat het ondertussen onacceptabel werd. Toen is er een spoedorder doorgezet naar de juiste afdeling vanuit customer support.anandus schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 07:45:
Ik heb mijn kaart geüpgraded. Hoe lang duurde het bij jullie tot de funds op de kaart overgezet waren?
Heb het even nagezocht. Upgrade gedaan op 6 mei en 14 mei was het saldo overgeheveld.
[ Voor 7% gewijzigd door Domino op 25-05-2022 07:52 ]
Heb gister maar bijbetaald en een restake gedaan voor m'n Jade kaart. Ik ben benieuwd of er aankomend weekend een drop in de prijs aan gaat komen, omdat er dan veel DeFi wallets vrijkomen (van de mensen die oorspronkelijk weg wilden na het nieuws van 1 mei).
Geloof ik niet zo in, men heeft wat tijd gehad om tot rust en bezinning te komen en ik denk dat ze nu wel in zien dat uitstappen voor velen een verlies betekent. Dan dus beter wachten op mooier weer..Louw Post schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 09:44:
Heb gister maar bijbetaald en een restake gedaan voor m'n Jade kaart. Ik ben benieuwd of er aankomend weekend een drop in de prijs aan gaat komen, omdat er dan veel DeFi wallets vrijkomen (van de mensen die oorspronkelijk weg wilden na het nieuws van 1 mei).
Denk ik ook, en alternatieven zijn ook niet zo voor handen die echt een betere propositie leveren qua cashback. Althans, niet in Europa.pixels66 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 09:52:
[...]
Geloof ik niet zo in, men heeft wat tijd gehad om tot rust en bezinning te komen en ik denk dat ze nu wel in zien dat uitstappen voor velen een verlies betekent. Dan dus beter wachten op mooier weer..
Ik zit er meer zo in dat huidige cashback voor een flinke additionele inflow van CRO zorgt. Netflix/Spotify gaf me vorige maand maar 70 CRO cashback en ik krijg daar nu ruim 140 CRO voor, heb deze maand puur aan cashback al meer dan 600 CRO ontvangen
Maar dat maakt niet veel uit met de lage waarde die CRO heeft en mogelijk de nog lagere waarde na de Defi-outflow komende tijd (zitten bijna op 28 dagen na de aankondiging denk ik?)Blik1984 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 09:56:
[...]
Denk ik ook, en alternatieven zijn ook niet zo voor handen die echt een betere propositie leveren qua cashback. Althans, niet in Europa.
Ik zit er meer zo in dat huidige cashback voor een flinke additionele inflow van CRO zorgt. Netflix/Spotify gaf me vorige maand maar 70 CRO cashback en ik krijg daar nu ruim 140 CRO voor, heb deze maand puur aan cashback al meer dan 600 CRO ontvangen
naja, als je er van uitgaat dat de outflow wel mee gaat vallen omdat er niet perse veel betere alternatieven zijn. En wetende dat een gedeelte van de daling komt door de daling van BTC. Dan is extra CRO erg fijn om te hebben om in de toekomst te kunnen profiteren van een stijging (en ik ga dus wel uit van een stijging in de toekomst)anandus schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 10:46:
[...]
Maar dat maakt niet veel uit met de lage waarde die CRO heeft en mogelijk de nog lagere waarde na de Defi-outflow komende tijd (zitten bijna op 28 dagen na de aankondiging denk ik?)
Tja, als je uitgaat van een stijging is het een ander verhaal.
Maar zoals ik het zie gaan er nog twee waardedalingmomenten komen. De eerste is de komende dagen/week als de Defi earn's vrijkomen, de tweede is over ongeveer 180 dagen als de mensen die nu nog snel gerestaket hebben voor de oude voorwaarden unstaken.
Boven de 20 cent zie ik CRO niet meer komen.
Edit: Met de huidige situatie. Maar de voorwaarden niet (snel) verbeteren, gezien CDC een beetje aan het einde van de ponzi zit.
Maar zoals ik het zie gaan er nog twee waardedalingmomenten komen. De eerste is de komende dagen/week als de Defi earn's vrijkomen, de tweede is over ongeveer 180 dagen als de mensen die nu nog snel gerestaket hebben voor de oude voorwaarden unstaken.
Boven de 20 cent zie ik CRO niet meer komen.
Edit: Met de huidige situatie. Maar de voorwaarden niet (snel) verbeteren, gezien CDC een beetje aan het einde van de ponzi zit.
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 25-05-2022 11:06 ]
Is nogal een statement wetende dat CRO nu op 18.6 cent staat.
On another note: net een nieuwe ING-pas gekregen, met daarop heel groot V-Pay gekalkt. Adoptie van V-pay, en daarmee ook het betaalnetwerk waar CDC gebruik van maakt is komende
ING gebruikt V pay al jaren, de tegenhanger van maestro. Ik laat ze steevast door ing omwisselen voor maestro aangezien in veel winkels het V pay niet werkt, geen idee waarom overigens.Blik1984 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:59:
[...]
On another note: net een nieuwe ING-pas gekregen, met daarop heel groot V-Pay gekalkt. Adoptie van V-pay, en daarmee ook het betaalnetwerk waar CDC gebruik van maakt is komende
ING heeft aan er veel klachten over te ervaren, ze geven ze random uit en wisselen ze ook kosteloos om.
Heeft dus niets te maken met betaalnetwerk van cdc, want dat is Visa, en Vpay(visapay) is wezenlijk anders.
Hmm kak, hier heb ik dus niet zoveel aan… nooit geweten dat het netwerk anders ispixels66 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:05:
[...]
ING gebruikt V pay al jaren, de tegenhanger van maestro. Ik laat ze steevast door ing omwisselen voor maestro aangezien in veel winkels het V pay niet werkt, geen idee waarom overigens.
ING heeft aan er veel klachten over te ervaren, ze geven ze random uit en wisselen ze ook kosteloos om.
Heeft dus niets te maken met betaalnetwerk van cdc, want dat is Visa, en Vpay(visapay) is wezenlijk anders.
Ja sorry man, ik breng liever leuker nieuws. Maar beter even ING bellen voor een maestro kaart..Blik1984 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:15:
[...]
Hmm kak, hier heb ik dus niet zoveel aan… nooit geweten dat het netwerk anders is
Als de cryptomarkt aantrekt en bitcoin weer omhoog gaat zie ik het echt nog wel een keer de 20 cent aantikken. Zo'n woeste statement is dat ook weer nietBlik1984 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:59:
[...]
Je zegt net nog dat het de 20 cent niet meer gaat aantikkenanandus schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:33:
[...]
Als de cryptomarkt aantrekt en bitcoin weer omhoog gaat zie ik het echt nog wel een keer de 20 cent aantikken. Zo'n woeste statement is dat ook weer niet

Volgend jaar stoppen mastercard en visa met maestro en v-pay. Vanaf dan zijn alle betaalkaarten debit varianten.pixels66 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:05:
[...]
ING gebruikt V pay al jaren, de tegenhanger van maestro. Ik laat ze steevast door ing omwisselen voor maestro aangezien in veel winkels het V pay niet werkt, geen idee waarom overigens.
/f/image/KowO2MKirl8rVgOn31I2YICb.png?f=fotoalbum_large)
https://www.betaalverenig...nsten/pinnen/project-dca/
[ Voor 19% gewijzigd door Centauriprime op 25-05-2022 13:58 ]
15x330 SW38
Die eerste gaat in mijn optiek wel meevallen, zie ook deze grafiek. Net na de aankondiging op 1 Mei daalde het aantal bonded CRO van 3.92 (miljard) naar 3.83 (miljard), een unbonding van grofweg 2%. Daarna zie je het aantal weer duidelijk oplopen, en nu zit het weer bijna op hetzelfde niveau (3.90 miljard).anandus schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:01:
De tweede gaat nog minder uitmaken, daar zit beduidend minder CRO in. En die komen niet allemaal ineens vrij, dat gaat geleidelijker.
Daarnaast zullen er ook mensen zijn die hun CRO uit DeFi gaan gebruiken om nog snel voor 1 juni hun stake te verhogen en zo dus nog 180 dagen van de oude voorwaarden gebruik kunnen makenDomino schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:18:
[...]
Die eerste gaat in mijn optiek wel meevallen, zie ook deze grafiek. Net na de aankondiging op 1 Mei daalde het aantal bonded CRO van 3.92 (miljard) naar 3.83 (miljard), een unbonding van grofweg 2%. Daarna zie je het aantal weer duidelijk oplopen, en nu zit het weer bijna op hetzelfde niveau (3.90 miljard).
De tweede gaat nog minder uitmaken, daar zit beduidend minder CRO in. En die komen niet allemaal ineens vrij, dat gaat geleidelijker.
Mijn stake loopt nog +/-3 maanden ongeveer.pimsaint schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 07:12:
Ofwel, om nog even te kunnen genieten van de huidige voordeeltjes moet je zorgen dat je voor 1 juni een stake hebt lopen op je huidige level of hoger. Als je een level lager gaat staken ben je uitgesloten van uitzonderingen en ga je er vanaf 1 juni ook op achteruit.
Het enige wat die customer service agents hoeven doen is het artikel eens goed lezen. Ik weet dat ze na de initiële aankondiging nogal vaak van standpunt zijn veranderd, maar dit artikel werd meestal tegelijk met Kris z'n tweets (of niet lang daarna) netjes bijgewerkt.
Ik kan niet zeggen ik zet nog een extra stake weg?
Je kan alleen maar upgraden volgens mij toch?
Burp
Als ik het zo allemaal goed begrepen heb dan is upgraden inderdaad de enige optie om er dan nog langer dan 3 maanden van te maken. En dat lijkt me eerlijk gezegd de moeite (= geld) niet meer waard met de nieuwe rewards...Wii4all schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:49:
[...]
Mijn stake loopt nog +/-3 maanden ongeveer.
Ik kan niet zeggen ik zet nog een extra stake weg?
Je kan alleen maar upgraden volgens mij toch?
Als hij het voor het einde van de maand doet dan krijgt hij nog de 'huidige' rewards? Dan kan van Ruby naar Jade/Indigo het misschien nog wel waard zijn.pimsaint schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:18:
[...]
Als ik het zo allemaal goed begrepen heb dan is upgraden inderdaad de enige optie om er dan nog langer dan 3 maanden van te maken. En dat lijkt me eerlijk gezegd de moeite (= geld) niet meer waard met de nieuwe rewards...
Ook alleen maar voor 6 maanden, terwijl @Wii4all er sowieso nog 3 te gaan heeft zonder de upgraden.Louw Post schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:38:
[...]
Als hij het voor het einde van de maand doet dan krijgt hij nog de 'huidige' rewards? Dan kan van Ruby naar Jade/Indigo het misschien nog wel waard zijn.
Het is voor iedereen anders natuurlijk, maar in mijn geval
Ik heb toentertijd een upgrade gedaan naar Jade/Indigo met het idee dat ik de komende jaren 10% aan staking rewards ging krijgen (die kreeg je tenslotte niet op de Ruby stake) en mijn cashback nog eens met de helft kon verhogen (2% naar 3%). 10% per jaar op stake plus 3% op bijna al mijn uitgaven (ik woon in het buitenland) voor een aantal jaren, daar wilde ik best die extra 3150 euro voor staken.
Als ik vandaag ruby had gehad, had ik die keuze niet gemaakt. 4% jaarlijks + 2% cashback is mij het risico niet waard...
[ Voor 8% gewijzigd door pimsaint op 25-05-2022 17:24 ]
Ik denk dat de koers ook echt wel weer zal herstellen. De daling van CRO volgt de grafiek van BTC een heel eind. Ben ingestapt rond 40cent ofzo, dus ik houd het een paar jaar vast en zie dan wel weer.Blik1984 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 10:52:
[...]
naja, als je er van uitgaat dat de outflow wel mee gaat vallen omdat er niet perse veel betere alternatieven zijn. En wetende dat een gedeelte van de daling komt door de daling van BTC. Dan is extra CRO erg fijn om te hebben om in de toekomst te kunnen profiteren van een stijging (en ik ga dus wel uit van een stijging in de toekomst)
Lekker dan, lijkt wel of CDC hier meeleest, de 23ste is er een cashback reversal gedaan en vandaag weer 2 😭bas_1981 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:47:
[...]
Bij ons wordt de cashback van de reservering bij het tanken niet "teruggevorderd". Wij tanken bij de Tango, via Curve met google/Apple pay. Eerst de cashback op 200€ en daarna de cashback van het getankte bedrag. De eerste keer was 14 april en die staat er nog steeds 🤷♂️
Das dan weer een beetje jammer.
Ik kreeg vandaag ook ineens een cashback reversal over de 95 cent voor het valideren van mijn curve kaart, een maand geleden... Ben bang dat ze mijn retourbedrag van Airbnb binnenkort ook gaan terugharken
De waarde tov BTC is anders de afgelopen maand met 40% gedaald. Dus een groot deel van de daling is niet zozeer de markt, maar CRO zelf.bas_1981 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:05:
[...]
De daling van CRO volgt de grafiek van BTC een heel eind.
Kijk maar naar CROBTC charts op bijv tradingview.
Nee, ik acht die kans klein, misschien als de markt enorm aantrekt dat het richting de 20 cent gaat, maar het was meer op de reactie dat jij dat misschien overdreven optimistisch vond(?), en ik zeg, als de markt goed staat dat het de 20 cent misschien nog wel een keer haalt. Maar ik denk dat het nieuwe normaal meer richting de 15 cent gaat (dus richting 0.000005 BTC per CRO).Blik1984 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:48:
[...]
Je zegt net nog dat het de 20 cent niet meer gaat aantikken
Nou, is snel gegaan, vandaag is het overgeheveld van mijn oude cc naar de nieuweDomino schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 07:49:
[...]
In de chat klimmen. Bij mij duurde het uiteindelijk iets meer dan een week, na stevig aandringen dat het ondertussen onacceptabel werd. Toen is er een spoedorder doorgezet naar de juiste afdeling vanuit customer support.
[ Voor 56% gewijzigd door anandus op 26-05-2022 10:44 ]
Dan heb jij het waarschijnlijk over de huidige bear market en degene waarop je reageert over een langere termijn. Want er zou echt geen enkele reden zijn dat CRO rond de huidige prijs blijft hangen als andere crypto weer omhoog klimt, zolang CDC geen blunders begaat natuurlijk.anandus schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:37:
[...]
Nee, ik acht die kans klein, misschien als de markt enorm aantrekt dat het richting de 20 cent gaat, maar het was meer op de reactie dat jij dat misschien overdreven optimistisch vond(?), en ik zeg, als de markt goed staat dat het de 20 cent misschien nog wel een keer haalt. Maar ik denk dat het nieuwe normaal meer richting de 15 cent gaat (dus richting 0.000005 BTC per CRO).
In mijn beleving zorgde de koerswijziging van CRO voor de eerste daling tot pak em beet 25 cent en zorgde de daling van BTC voor de daling naar de huidige regionen.anandus schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 08:37:
[...]
De waarde tov BTC is anders de afgelopen maand met 40% gedaald. Dus een groot deel van de daling is niet zozeer de markt, maar CRO zelf.
Kijk maar naar CROBTC charts op bijv tradingview.
En dat bij een daling van BTC de alts meegetrokken worden (in sats) is vrij normaal
Uiteraard. Maar verwacht je dat CRO nog boven 0.0000065 BTC komt?Blik1984 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:37:
[...]
In mijn beleving zorgde de koerswijziging van CRO voor de eerste daling tot pak em beet 25 cent en zorgde de daling van BTC voor de daling naar de huidige regionen.
En dat bij een daling van BTC de alts meegetrokken worden (in sats) is vrij normaal
Lijkt mij niet maar gelukkig heb ik ook niet veel geld op Crypto gezet maar ik ben bang dat steeds verbod op crypto gaat komen en zou niet verbaasd dat straks bitcoin onderuit flink zakken.anandus schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 02:27:
[...]
Uiteraard. Maar verwacht je dat CRO nog boven 0.0000065 BTC komt?
Want ik denk wel tijd voorbij maar crypto.com blijft wel lang bestaan hoor.
Betaalmiddel bitcoin gaat niet snel verdwijnen althans.
https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/ extreme fear ... tja van mij 1000 euro naar 300 euro dus geen probleem.
ik heb wel gezien iemand rond 500K dollar op wallet ... nu maar nog 100K dollar het zal iemand geen probleem steenrijk maar ja zo is het leven.
[ Voor 10% gewijzigd door Ultrafast op 27-05-2022 05:42 ]
Ik heb vandaag opnieuw gestaked voor Jade green . Bij mijn vorige stake voor jade green was mijn stake 4470 cro , nu 22359 cro . Dus aardig onderuit gegaan en moest flink bijleggen haha.
Ben nog steeds tevreden met die kaart en maak er veel gebruik van .
Ik zie over een aantal jaar wel wat 1 cro waard is tegen die tijd.
Ben nog steeds tevreden met die kaart en maak er veel gebruik van .
Ik zie over een aantal jaar wel wat 1 cro waard is tegen die tijd.
Mijn Jade stake loopt over 16 dagen af. Dus na 1 juni. Het is niet mogelijk om nu opnieuw een half jaar Jade te staken toch? Natuurlijk wel aanvullen met nieuwe Cro dan, maar dat durf ik misschien wel bij deze koers! De huidige stake was op €47,6 cent!
[ Voor 8% gewijzigd door AlterBridge op 27-05-2022 14:23 ]
Zo lang je Netflix en Spotify nog elke maand terug krijgt laat ik me jade lekker staan. Toch 30 euro in de maand ongeveer plus nog wat extra van 2% cashback. Sowieso is de waarde nu nog maar 1 3e van wat ik heb ingelegd dus niet echt meer waard om uit te betalen.
Nu weet ik dat Albert Heijn geen visa accepteert, maar iemand ervaring met de Albert Heijn bezorgdienst? Daar wellicht wel?
Ook niet. Die accepteren pin (Maestro) of machtiging.pixels66 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:34:
Nu weet ik dat Albert Heijn geen visa accepteert, maar iemand ervaring met de Albert Heijn bezorgdienst? Daar wellicht wel?
Het antwoord is nee, wachten totdat Meastro wordt uitgefaseerd eind dit jaar t/m Q2 2023.pixels66 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:34:
Ik heb een probleem met een grote betaling via de kaart, die gaat niet door (online). Nu heb ik contact opgenomen met customer service, die vragen om de laatste getallen van mijn telefoonnummer en paspoort/ ID, maar de getallen matchen niet. Er schijnt ook geen alternatieve identificatiemethode te zijn hiervoor, dus ik kom niet verder.
Enige wat ik me kan voorstellen is dat hun systeem een foutief nummer heeft geregistreerd. Iemand van jullie hier toevallig ervaring mee?
ps; ik heb geen nieuw paspoort of rijbewijs gekregen in de tussentijd en de doc nrs van beide documenten en mijn BSN gesuggereerd.
Enige wat ik me kan voorstellen is dat hun systeem een foutief nummer heeft geregistreerd. Iemand van jullie hier toevallig ervaring mee?
ps; ik heb geen nieuw paspoort of rijbewijs gekregen in de tussentijd en de doc nrs van beide documenten en mijn BSN gesuggereerd.
Grr…eindelijk in staat de loungeaccess te testen, zitten ze vol.
Dan heb je dus wel kunnen testen. Mijn ervaring is ook dat die Aspire lounge op schiphol op de momenten dat je wil vliegen vol zit. Op andere luchthavens nooit problemen ervaren.feelthepower schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 11:18:
Was de British Airways loung ook vol?feelthepower schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 11:18:
Die is al een tijdje (tijdelijk) gesloten (sinds Covid?). Zit naast de Aspire Lounge. Misschien dat die door de drukte daar weer de deuren opent binnenkort.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 28-05-2022 16:49 ]
Net was ik bij de pinautomaat (zo'n geel Geldmaat ding).
Ik stak mijn CRO pas erin en wilde wat geld opnemen. Toen stond er in het scherm dat mijn pas niet ondersteund werd? Iemand die dit ook wel eens heeft gehad?
Kan het zijn dat de chip kapot is aangezien ik eerder problemen had bij de tankautomaat onbemand. Via de support vertelde men dat de kaart niet geblokkeerd is of iets dergelijks.
Ik stak mijn CRO pas erin en wilde wat geld opnemen. Toen stond er in het scherm dat mijn pas niet ondersteund werd? Iemand die dit ook wel eens heeft gehad?
Kan het zijn dat de chip kapot is aangezien ik eerder problemen had bij de tankautomaat onbemand. Via de support vertelde men dat de kaart niet geblokkeerd is of iets dergelijks.
Kun je wel je saldo opvragen? Hier doet ie het gewoon, al geeft ie wel een foutmelding als je PIN wijzigt , maar wijzigen en pinnen werkt wel... je kan er ook mee betalen bij de Jumbo en evt wat extra pinnen
Nee ik kan niet eens de pin invoeren. Zelfde bij de pomp, ook meteen rejected. Nog nooit gehad eigenlijk. Met andere kaarten moet je eerst de pin opgeven en dan kan het niet (of wel). Kan zo’n chip kapot raken?(KBX) Harkanoid schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:06:
Kun je wel je saldo opvragen? Hier doet ie het gewoon, al geeft ie wel een foutmelding als je PIN wijzigt , maar wijzigen en pinnen werkt wel... je kan er ook mee betalen bij de Jumbo en evt wat extra pinnen
Apple Pay doet het nog wel.
Alles kan kapot.Coldcat schreef op zondag 29 mei 2022 @ 00:28:
[...]
Nee ik kan niet eens de pin invoeren. Zelfde bij de pomp, ook meteen rejected. Nog nooit gehad eigenlijk. Met andere kaarten moet je eerst de pin opgeven en dan kan het niet (of wel). Kan zo’n chip kapot raken?
Apple Pay doet het nog wel.
En als je het kontaktloos probeert bij geldmaatje? Tegenwoordig hoef je hem er niet meer in te steken
Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).