Thanks, nu is het duidelijk. Zat dus op een heel verkeerd spoor
Mocht je willen veranderen van Validator hoef je niet te unstaken, maar kun je switch validator doen.Svb010 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:26:
ok, dus als ik het goed begrijp als ik UNSTAKE dan kan ik 28 dagen niet dit bedrag opnieuw ergens staken?
Meen ik althans, maar kan nu niet kijken, want ik heb wel op unstake geklikt voor de hele bups.
De koers van LUNA gaat zo rap op en neer dat de spread wel gigantisch zal zijn.pixels66 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:51:
voor het eerst aan het kijken naar een verkoop,had eens wat aangekocht. In onderstaand voorbeeld snap ik het verschil in daadwerkelijke euro waarde en verkoop waarde niet. Is dit dan een verkoop fee en is dat zo hoog??? Verschil is meer dan 10 euro…
[Afbeelding]
Misschien beter om het om te zetten naar de Crypto Exchange en daar de coins naar over te zetten. Vervolgens is daar op de markt te handelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 11-05-2022 18:04 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Bedankt voor je reactie.Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:03:
[...]
De koers van LUNA gaat zo rap op en neer dat de spread wel gigantisch zal zijn.
Misschien beter om het om te zetten naar de Crypto Exchange en daar de coins naar over te zetten. Vervolgens is daar op de markt te handelen.
Daar is de spread minder?
0.4% market sell fee dacht ikpixels66 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:17:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Daar is de spread minder?
Ik probeer het voor mezelf helder te hebben, en na een hoop leeswerk kom ik tot de volgende conclusie als het gaat om zo efficiënt en goedkoop mogelijk diverse cryptocoins om te kunnen zetten naar fiat geld, zonder de enorme spread in de app.
Stuur me bij waar nodig, ik ben benieuwd of ik goed zit. Wellicht hebben anderen hier dan ook wat aan.
1. Coin(welk type dan ook) op de reguliere crypto.com app overzetten naar crypto exchange.
2. In de exchange de coin “verkopen” voor usdc.
3. Usdc terugzetten naar crypto.com app.
4. Usdc “verkopen” voor fiat(euro).
5. Fiat naar visa wallet(enige mogelijkheid?).
Zit ik zo in de goede richting of is er een betere werkwijze? Op de exchange lijkt usdc de enige mogelijkheid maarja, stablecoins blijken niet zo stable kan ik uit de afgelopen dagen wel opmaken.
Stuur me bij waar nodig, ik ben benieuwd of ik goed zit. Wellicht hebben anderen hier dan ook wat aan.
1. Coin(welk type dan ook) op de reguliere crypto.com app overzetten naar crypto exchange.
Zit ik zo in de goede richting of is er een betere werkwijze? Op de exchange lijkt usdc de enige mogelijkheid maarja, stablecoins blijken niet zo stable kan ik uit de afgelopen dagen wel opmaken.
Als mijn locked term morgen vrijkomt en ik zet meer dan $3k vast voor opnieuw 3 maanden. Dan heb ik gewoon die volle 3 maanden 4% op BTC/Eth toch? Of alsnog per 1-6 de 0,5 rate boven de $3k?
Ik denk dat dat inderdaad de beste optie is. Ik denk niet dat je in de CDC Exchange naar EUR kunt traden. Je blijft dan wel met een spread zitten tussen USDC en EUR. Denk dat je die USDC ook direct op je kaart kunt zetten en daar van betalen. Zal op hetzelfde uitkomen.pixels66 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:23:
Ik probeer het voor mezelf helder te hebben, en na een hoop leeswerk kom ik tot de volgende conclusie als het gaat om zo efficiënt en goedkoop mogelijk diverse cryptocoins om te kunnen zetten naar fiat geld, zonder de enorme spread in de app.
Grotere bedragen beter niet via Crypto.com laten lopen maar bijvoorbeeld Binance pakken.
Oef, CRO op 0,18
Sta nu wel goed in de min (15%) met mijn stake
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Volgens mij kan je met je Crypto-kaart Revolut, Vivid, N26 of een van die andere fintech-rekeningen opwaarderen met je creditcard. Vanaf daar kan je het weer terugboeken naar je eigen rekening.pixels66 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:23:
Edit: 0,17 ...
Als je meer dan 80 euro fiat hebt, kan het ook met een sepa overboeking terug naar de eigen bankrekening.pixels66 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:23:
Maandagochtend voor het eerst zo’n opdracht gegeven en maandagmiddag stond het op mijn rekening.
Hier zijn verder geen kosten aan verbonden.
Begint wel erg zuur te worden, dacht aan het eind van de maand bij te kopen en weer voor m'n Jade te staken, maar ik moet nu al 1700 bij leggen.anandus schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:06:
Oef, CRO op 0,18

Hele crypto markt is rekt momenteel en CRO zakt lekker mee. Naast dat Crypto.com zichzelf in de voet heeft geschoten door de recente aanpassingen was de markt in zijn geheel al matig door inflatie, Oekraïne, etc. en het hele LUNA / UST debacle helpt natuurlijk ook niet mee. Maar wat je zegt, het is zuur.Louw Post schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:59:
[...]
Begint wel erg zuur te worden, dacht aan het eind van de maand bij te kopen en weer voor m'n Jade te staken, maar ik moet nu al 1700 bij leggen.
Iemand? Ik lees het namelijk zo dat als ik voor 1 juni stake de oude voorwaarden blijven gelden. Dus tot $30k ipv $3k. Of toch niet?AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:40:
Als mijn locked term morgen vrijkomt en ik zet meer dan $3k vast voor opnieuw 3 maanden. Dan heb ik gewoon die volle 3 maanden 4% op BTC/Eth toch? Of alsnog per 1-6 de 0,5 rate boven de $3k?
Waar lees je dat?
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Je behoudt alle oude voorwaarden als je voor 1 juni opnieuw genoeg CRO staked die je nodig hebt voor jouw type kaart. In veel gevallen betekent dat CRO bijkopen op dit moment. Dus je zelf zelf moeten afwegen of je het dat waard vind voor een half jaartje extra je oude benefits behouden.AlterBridge schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:18:
[...]
Iemand? Ik lees het namelijk zo dat als ik voor 1 juni stake de oude voorwaarden blijven gelden. Dus tot $30k ipv $3k. Of toch niet?
Als je huidige stake vervalt na 1 juni heb je sowieso pech.
Nee sorry niet de kaart stake maar 3-month Earn term die vannacht afloopt op BTC en Eth. Stond tegen 6,5%.Therapy777 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:26:
[...]
Je behoudt alle oude voorwaarden als je voor 1 juni opnieuw genoeg CRO staked die je nodig hebt voor jouw type kaart. In veel gevallen betekent dat CRO bijkopen op dit moment. Dus je zelf zelf moeten afwegen of je het dat waard vind voor een half jaartje extra je oude benefits behouden.
Per 1-5 zou het 4% zijn tot 30k en daarboven 0,5 van die rare
Per 1-6 ook 4% maar dan tot $3k en daarboven 0,5
https://help.crypto.com/e...pto-earn-how-does-it-work
Ohh sorry, dan heb ik geen idee
Is iemand al tegen de cashback cap aangelopen? En geldt deze voor iedereen of alleen bij een nieuwe stake? Ik ben een huis aan het bouwen en mag de tegelboer nu afrekenen met de CDC
Cabauw/Lopik; 26 x 370 Wp (12 x O/ZO, 14 x W/ZW) 9,6 kWp
Dan moet je dat voor 1 juni 2022 gaan doen.Diepie schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:46:
Is iemand al tegen de cashback cap aangelopen? En geldt deze voor iedereen of alleen bij een nieuwe stake? Ik ben een huis aan het bouwen en mag de tegelboer nu afrekenen met de CDC
Kijk ook even of de tegelboer mastercard ondersteunt.Diepie schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:46:
Ga ik zeker doen dan, thanks!
Dat doet hij, mastercard en visa.Dacuuu schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 12:24:
[...]
Kijk ook even of de tegelboer mastercard ondersteunt.
Wat te doen, verlies pakken of juist goedkoop positie vergroten? Met BNB aan het afbouwen want de binance kaart is ruk...
Ik kijk nog even aan hoe de prijs zich gaat ontwikkelen. Tegen het eind van de maand beslis ik dan wel of ik ga restaken voor Jade of dat ik alles in DeFi zet. Als ik meer dan de helft moet bijleggen is het het niet echt meer waard imo, dan gebruik ik de Plutus kaart wel voornamelijk (als ik die eenmaal binnen heb).jonatw schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 15:34:
Wat te doen, verlies pakken of juist goedkoop positie vergroten? Met BNB aan het afbouwen want de binance kaart is ruk...
Ik vind de plutus kaart niet echt een mooie vergelijking met cdc.. ik vind plutus met name te complex waar ik juist gemak wil. Dat 45 dagen vastzetten van je verdiende PLU staat me tegen, net als de lage uitgave cap..
Ook bij plutus zullen tzt de voordelen achteruit gaan, het blijven lokkertjes..
Ja, crypto.com heeft een lelijke klap gehad door deze stunt vorige week, maar ik vind de kaart heel gemakkelijk in gebruik en dat is me wel wat waard. 350 euro eenmalige inleg, die ik als verloren beschouw. De AMEX kaart kostte me 180 per jaar en man wat is die gebruiksonvriendelijk (is dat een woord?) zeg…
Al met al, de cdc kaart geeft me wel wat lol met cashback en een enkele rebate, in combinatie met het gebruiksgemak, zelfs mijn vrouw vindt het leuk en dat zegt wel wat..
Ook bij plutus zullen tzt de voordelen achteruit gaan, het blijven lokkertjes..
Ja, crypto.com heeft een lelijke klap gehad door deze stunt vorige week, maar ik vind de kaart heel gemakkelijk in gebruik en dat is me wel wat waard. 350 euro eenmalige inleg, die ik als verloren beschouw. De AMEX kaart kostte me 180 per jaar en man wat is die gebruiksonvriendelijk (is dat een woord?) zeg…
Al met al, de cdc kaart geeft me wel wat lol met cashback en een enkele rebate, in combinatie met het gebruiksgemak, zelfs mijn vrouw vindt het leuk en dat zegt wel wat..
Het is allemaal zo onduidelijkTherapy777 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:26:
[...]
Je behoudt alle oude voorwaarden als je voor 1 juni opnieuw genoeg CRO staked die je nodig hebt voor jouw type kaart. In veel gevallen betekent dat CRO bijkopen op dit moment. Dus je zelf zelf moeten afwegen of je het dat waard vind voor een half jaartje extra je oude benefits behouden.
Ik heb nu Ruby. Vooral voor Spotify rebate. Als ik niets doe en alles zo laat dan blijft, qua Spotify, alles gewoon bij het oude toch?
Over 70 dagen kan ik unstaken, maar als je niet actief unstaket blijft het gewoon gestaket? Of moet ik dan herstaken?
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 12-05-2022 19:26 ]
Correct. Stake laten staan dan blijft het zoals het is.anandus schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 19:21:
[...]
Het is allemaal zo onduidelijk
Ik heb nu Ruby. Vooral voor Spotify rebate. Als ik niets doe en alles zo laat dan blijft, qua Spotify, alles gewoon bij het oude toch?
Heeft iemand al meegemaakt dat een betaling via curve niet correct wordt gecrediteerd op de crypto.com VISA kaart? Alle transactie details bij zowel de verkoper, curve als binnen crypto.com tonen het juiste bedrag. De automatische e-mail van crypto.com over de aankoop toonde echter een verkeer bedrag, namelijk exact 20% extra. Als ik de historiek binnen crypto.com optel dan blijkt effectief dat er 20% te veel werd gecrediteerd bij de laatste transactie.
Verschil in BTW is het niet (is 21% en niet 20%). Crypto.com beweert dat de verkoper dit bedrag heeft aangerekend. De verkoper beweert dat zij het normale bedrag ontvangen hebben... Wat nu?
Verschil in BTW is het niet (is 21% en niet 20%). Crypto.com beweert dat de verkoper dit bedrag heeft aangerekend. De verkoper beweert dat zij het normale bedrag ontvangen hebben... Wat nu?
Is het misschien een valuta-ding?Bmic schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 20:51:
Heeft iemand al meegemaakt dat een betaling via curve niet correct wordt gecrediteerd op de crypto.com VISA kaart? Alle transactie details bij zowel de verkoper, curve als binnen crypto.com tonen het juiste bedrag. De automatische e-mail van crypto.com over de aankoop toonde echter een verkeer bedrag, namelijk exact 20% extra. Als ik de historiek binnen crypto.com optel dan blijkt effectief dat er 20% te veel werd gecrediteerd bij de laatste transactie.
Daar lijkt het op. Ik heb een CSV export gedraait:
:fill(white):strip_exif()/f/image/22Q0FgF1O8BAnwl4IDgLYwWV.png?f=user_large)
Aankoop was in Euro (Spanje), dus vraag is wie heeft hier een fout gemaakt?
Edit: het gaat dus over de eerste lijn: 370,80€ is correct, maar 444,96€ werd afgehouden.
[ Voor 9% gewijzigd door Bmic op 12-05-2022 21:06 ]
Is er wellicht een borg achtige reservering bij opgeteld?
Dit is wel interessant, want cdc en verkoper die naar elkaar wijzen ben jij de dupe van. Laat vooral de verkoper even een afschrift opsturen van het bijgeschreven bedrag. Vreemd verhaal dit..
Dit is wel interessant, want cdc en verkoper die naar elkaar wijzen ben jij de dupe van. Laat vooral de verkoper even een afschrift opsturen van het bijgeschreven bedrag. Vreemd verhaal dit..
Ik heb weleens iets vreemds gehad bij Curve/CDC. CDC support niet heel meewerkend echter Curve gaf me details die achteraf CDC overtuigde dat zij zelf een fout hadden gemaakt. Dus check eerst bij Curve en vraag om details van de transactie en geef die dan door aan CDC.pixels66 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:31:
Is er wellicht een borg achtige reservering bij opgeteld?
Is het zo dat je alle oude voorwaarden behoudt als je voor 1 juni opnieuw staked?Therapy777 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:26:
[...]
Die maandelijkse cap van $25 voor Ruby en $50 voor Jade/Indigo bv, geldt deze niet als je voor 1 juni opnieuw staked? Of geldt deze voor iedereen vanaf 1 juni?
Is mij niet duidelijk.
Die voorwaarde blijft gewoon vanaf 1 juniZazabez1 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 08:31:
[...]
Is het zo dat je alle oude voorwaarden behoudt als je voor 1 juni opnieuw staked?
Die maandelijkse cap van $25 voor Ruby en $50 voor Jade/Indigo bv, geldt deze niet als je voor 1 juni opnieuw staked? Of geldt deze voor iedereen vanaf 1 juni?
Is mij niet duidelijk.
Ik werd verwezen naar:glatuin schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:58:
[...]
Ik heb weleens iets vreemds gehad bij Curve/CDC. CDC support niet heel meewerkend echter Curve gaf me details die achteraf CDC overtuigde dat zij zelf een fout hadden gemaakt. Dus check eerst bij Curve en vraag om details van de transactie en geef die dan door aan CDC.
https://help.crypto.com/e...-the-crypto-com-visa-card
In het kort: voor een aantal aankopen (hotel, huur,...) wordt een hoger bedrag gereserveerd voor het geval van bijkomende onverwachte kosten. Vreemd dat dit nergens vermeld wordt tijdens het betalingsproces?
Sinds deze feedback staat de ontbrekende 74,16€ wel plots terug op de kaart en is de extra 20% reservering dus niet meer nodig?

Hoi @Xqlus1ve ,
Hoe snel kreeg jij die cashback op je roompot betaling? Crypto.com helpdesk zei tegen mij dat de betaling in pre authorisatie staat ofzo. Roompot moet hem dan nog accepteren.
Alvast bedankt voor je reactie.
Hoe snel kreeg jij die cashback op je roompot betaling? Crypto.com helpdesk zei tegen mij dat de betaling in pre authorisatie staat ofzo. Roompot moet hem dan nog accepteren.
Dat dacht ik dus al. Je cashback dus ook aangepast weer?Bmic schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 09:23:
[...]
Ik werd verwezen naar:
https://help.crypto.com/e...-the-crypto-com-visa-card
In het kort: voor een aantal aankopen (hotel, huur,...) wordt een hoger bedrag gereserveerd voor het geval van bijkomende onverwachte kosten. Vreemd dat dit nergens vermeld wordt tijdens het betalingsproces?
Sinds deze feedback staat de ontbrekende 74,16€ wel plots terug op de kaart en is de extra 20% reservering dus niet meer nodig?.
Heeft iemand dit ooit gehad?
Deed mijn boodschappen altijd bij de Jumbo met Curve en Crypto.com Visa erachter.
Ging atlijd prima. Nu ineens wordt de kaart geweigerd. Ook met fysieke kaart (curve), er is voldoende saldo op de Crypto.com debit card en als ik in de app switch naar m'n 'normale' credit card wordt deze ook geweigerd.
Deed mijn boodschappen altijd bij de Jumbo met Curve en Crypto.com Visa erachter.
Ging atlijd prima. Nu ineens wordt de kaart geweigerd. Ook met fysieke kaart (curve), er is voldoende saldo op de Crypto.com debit card en als ik in de app switch naar m'n 'normale' credit card wordt deze ook geweigerd.
Ik zag op geven moment dat de 30 dagen al verstreken waren, chat aangemaakt en toen was het geregeld in een dag of 3 a 4.Woudierene schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:19:
Hoi @Xqlus1ve ,
Oorspronkelijke oorzaak weet ik trouwens niet.
Jazeker, Curve had toen issues. CDC kaart werkte toen wel prima.DvE schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:08:
Heeft iemand dit ooit gehad?
Thanks. Mijn vrouw heeft net betaald ergens tussen mijn twee keer proberen in en kon wel gewoon betalen met Curve via Apple pay (bij niet zijnde Jumbo).Xqlus1ve schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:09:
[...]
Jazeker, Curve had toen issues. CDC kaart werkte toen wel prima.
Zit nog te wachten op m'n fysieke kaard van CDC, dus dan nogmaals proberen als de Curve optie niet meer werkt.
Wel vreemd.
Ik las wel dat er onderhoud was afgelopen week, ik weet niet of dat precies was toen je ermee wilde betalen?DvE schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:11:
[...]
Thanks. Mijn vrouw heeft net betaald ergens tussen mijn twee keer proberen in en kon wel gewoon betalen met Curve via Apple pay (bij niet zijnde Jumbo).
Zit nog te wachten op m'n fysieke kaard van CDC, dus dan nogmaals proberen als de Curve optie niet meer werkt.
Wel vreemd.
Weet uberhaupt niet of onderhoud van invloed is op betalingen.
Burp
Was vandaag. 2x door mij bij Jumbo (smorgens en smiddags) en tussendoor ergens mijn vrouw ergens anders. Misschien dat Jumbo iets heeft gewijzigd of dat daar een soort van betalingsstoring is met Visa.Wii4all schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:32:
[...]
Ik las wel dat er onderhoud was afgelopen week, ik weet niet of dat precies was toen je ermee wilde betalen?
Weet uberhaupt niet of onderhoud van invloed is op betalingen.
Ik heb rond 12:30 uur vandaag Jumbo thuisbezorgd betaald via Curve. Geen problemen gehad.DvE schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:44:
[...]
Was vandaag. 2x door mij bij Jumbo (smorgens en smiddags) en tussendoor ergens mijn vrouw ergens anders. Misschien dat Jumbo iets heeft gewijzigd of dat daar een soort van betalingsstoring is met Visa.
Thanks, misschien ben ik het (en alleen vandaag het issue gehad, gister niks). We gaan het bij de weekbooschappen nog maar eens proberen.Zazabez1 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:55:
[...]
Ik heb rond 12:30 uur vandaag Jumbo thuisbezorgd betaald via Curve. Geen problemen gehad.
Is alleen zo frustrerend dat je er niet achter kan komen waar in de chain het nu fout gaat.
Uit ervaring kan ik melden, dat Jumbo thuis bezorgd een andere pin terminal heeft dan in de winkel.
Hier kan ik met thuis bezorgd wel met cc betalen in de winkel niet.
UberLurker Departement #GG.
Ok, ik heb in dezelfde winkel eerder wel betaald met de CDC kaart via Curve. (gister nog zelfs op dezelfde soort terminals).Skrunsies schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 16:02:
Uit ervaring kan ik melden, dat Jumbo thuis bezorgd een andere pin terminal heeft dan in de winkel.
Op hun website geven ze zelfs aan dat de Creditcards accepteren in de winkels.
https://www.jumbo.com/ser...nkels-en-services#betalen 'Wat zijn de betaalmogelijkheden?'
Misschien niet via Curve dan meer ineens?
Ze geven aan in veel winkels te kunnen betalen met cc, dus niet alle..DvE schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 16:33:
[...]
Ok, ik heb in dezelfde winkel eerder wel betaald met de CDC kaart via Curve. (gister nog zelfs op dezelfde soort terminals).
Op hun website geven ze zelfs aan dat de Creditcards accepteren in de winkels.
https://www.jumbo.com/ser...nkels-en-services#betalen 'Wat zijn de betaalmogelijkheden?'
Misschien niet via Curve dan meer ineens?
De meeste jumbo winkels accepteren cc, sommige niet.
Nope, maar dat zal ongetwijfeld later nog wel recht gezet wordenpixels66 schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:43:
[...]
Dat dacht ik dus al. Je cashback dus ook aangepast weer?
Hoe lang duurt het voordat je kaart tegoed weer beschikbaar komt na een kaart upgrade?
Start topic en ff de zoekfunctie gebruikenfeelthepower schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 18:15:
Hoe lang duurt het voordat je kaart tegoed weer beschikbaar komt na een kaart upgrade?
Ik wil wat CRO van de crypto.com App naar de defi wallet sturen voor validator staking.
Maar ben het even kwijt welk netwerk je daarvoor moest kiezen, er zijn drie opties:
1- cronos
2- crypto.org
3- erc20
Erc20 is het uiteraard niet, maar kan nergens vinden of ik nou het cronos netwerk of crypto.org moet hebben.
Dus welke is de juiste?
Maar ben het even kwijt welk netwerk je daarvoor moest kiezen, er zijn drie opties:
1- cronos
2- crypto.org
3- erc20
Erc20 is het uiteraard niet, maar kan nergens vinden of ik nou het cronos netwerk of crypto.org moet hebben.
Dus welke is de juiste?
Ik weet het ook niet van buiten maar voor je bevestigt krijg je nog een overzicht. De ene is 2 CRO en de andere 0,0002. Dus daar kun je verschil zien ☺️Emcee schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:20:
Ik wil wat CRO van de crypto.com App naar de defi wallet sturen voor validator staking.
1- cronos
2- crypto.org
3- erc20
Dus welke is de juiste?
Crypto.org is voor staking. Cronos is hun smartchain netwerk.Emcee schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:20:
1- cronos
2- crypto.org
3- erc20
Dus welke is de juiste?
Mijn curve kaart en daarna mijn CDC kaart werkte zojuist beide niet bij de Lidl. Hiervoor werkte het wel gewoon. Iemand anders problemen?
Net nog bij de Jumbo betaald en gisteren bij de Makro en de Lidl. Werkt dus prima. Ben nu even klaar met de boodschappenFreek93 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 15:12:
Mijn curve kaart en daarna mijn CDC kaart werkte zojuist beide niet bij de Lidl. Hiervoor werkte het wel gewoon. Iemand anders problemen?
Hier ook -in het buitenland- geen probleem met betalingen via Curve gisteren (Google Pay) of CDC vandaag (plak metaal, want weekend). Netjes 3% cashback gehad op mijn etentje net. Jammer dat mijn stake over 8 dagen verloopt... Moeten we op de kleintjes gaan letten
[ Voor 9% gewijzigd door pimsaint op 14-05-2022 18:41 ]
Mijn stake is ondertussen ook afgelopen, maar vooralsnog krijg ik ook netjes nog 3%.pimsaint schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 18:39:
...
Netjes 3% cashback gehad op mijn etentje net. Jammer dat mijn stake over 8 dagen verloopt... Moeten we op de kleintjes gaan letten
Zal ws pas per 1 juni aangepast worden.
Ik zet mijn stake in elk geval niet opnieuw vast. (Kost me nu veel te veel)
Als je niet unstaked maakt het niet uit toch?Blabla13 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 19:40:
[...]
Mijn stake is ondertussen ook afgelopen, maar vooralsnog krijg ik ook netjes nog 3%.
Zal ws pas per 1 juni aangepast worden.
Ik zet mijn stake in elk geval niet opnieuw vast. (Kost me nu veel te veel)
Blik1984 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:27:
[...]
Is de ‘dagwaarde’ na 28 dagen bepalend voor wat je terugkrijgt? Of de dag dat je gaat unstaken?
Ik verwacht dat mijn gespaarde bedrag nog verder gaat zakken.🥴
Na 28 dagen krijg je het pas terug
Klopt.pixels66 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 22:19:
[...]
Als je niet unstaked maakt het niet uit toch?
De perks van de card en de cashback en de earn-rates gaan per 1 juni dan het nieuwe beleid volgen.
Ik ga het meemaken.
De laatste updates rondom CRO en Crypto.com in een samenvatting van Coin Bureau:
[ Voor 27% gewijzigd door pimsaint op 15-05-2022 15:27 ]
Een beetje context mag wel, waarom zou ik 23 minuten naar dit filmpje moeten kijken?
Vooruit dan, titel erbij gezet. Ik zou er zeker niet 23 minuten voor gaan zitten, ik heb het geluisterd als een podcast. Handige samenvatting van de afgelopen events rondom CRO en Crypto.com.Blik1984 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:25:
[...]
Een beetje context mag wel, waarom zou ik 23 minuten naar dit filmpje moeten kijken?
Alleen voor de geïnteresseerden, uiteraard
Net bij een café ook kunnen betalen. Binnenkort maar weer bij de Lidl proberen. Wel vreemd.glatuin schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 16:10:
[...]
Net nog bij de Jumbo betaald en gisteren bij de Makro en de Lidl. Werkt dus prima. Ben nu even klaar met de boodschappen
Hoeft ook niet, maar het is een filmje met veel nuttige info. Ik heb er een hoop nieuwe dingen uitgehaald.Blik1984 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:25:
[...]
Wat ik voornamelijk zie, is dat Crypto.com van alles probeert. Maar eigenlijk bij alles wat ze doen is het niet goed genoeg. Behalve dan de marketing uitgave - en, wat de betaalkaarten waren.
Zoek je een handige exchange? Er zijn betere en goedkopere. Zoek je een goede blockchain? Er zijn snellere, meer gedecentraliseerde, en met meer functionaliteiten. En vanaf nu ook - Zoek je een crypto, betaalkaart? Er zijn concurrenten met veel betere voorwaarden.
Dus, leuk dat ze de halve sportwereld opkopen en mensen bekend maken met de naam Crypto.com, voor zover mensen hier nog niet van gehoord hadden, maar voor mensen die even wat energie steken in het hele crypto gebeuren is er voor elke dienst wel een concurrent te vinden die beter is
Zoek je een handige exchange? Er zijn betere en goedkopere. Zoek je een goede blockchain? Er zijn snellere, meer gedecentraliseerde, en met meer functionaliteiten. En vanaf nu ook - Zoek je een crypto, betaalkaart? Er zijn concurrenten met veel betere voorwaarden.
Dus, leuk dat ze de halve sportwereld opkopen en mensen bekend maken met de naam Crypto.com, voor zover mensen hier nog niet van gehoord hadden, maar voor mensen die even wat energie steken in het hele crypto gebeuren is er voor elke dienst wel een concurrent te vinden die beter is
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het is ook prima om een filmpje te posten, maar enkel een filmpje zonder enige vorm van context vind ik een beetje matig, daar is het topic kwalitatief te goed voor.Dacuuu schreef op zondag 15 mei 2022 @ 16:25:
[...]
Hoeft ook niet, maar het is een filmje met veel nuttige info. Ik heb er een hoop nieuwe dingen uitgehaald.
Afgelopen week, de koffie IN het vliegtuig tijdens de vlucht betaalt met cdc-curve-Applepay .Freek93 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:54:
[...]
Net bij een café ook kunnen betalen. Binnenkort maar weer bij de Lidl proberen. Wel vreemd.
Crypto.com probeert imo een alles-in-1 go-to platform te worden voor de gemiddelde burger die geen zin en tijd heeft om 5 verschillende partijen te gebruiken voor verschillende cryptodiensten. Ik denk wel dat die potentiële doelgroep heel groot is, lang niet iedereen is een Tweaker. De massamarketing die ze doen sluit daar perfect bij aan.Gelukszoekr schreef op zondag 15 mei 2022 @ 16:31:
Wat ik voornamelijk zie, is dat Crypto.com van alles probeert. Maar eigenlijk bij alles wat ze doen is het niet goed genoeg. Behalve dan de marketing uitgave - en, wat de betaalkaarten waren.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Zeker. Dat klopt. Echter, de drempel naar iets met crypto doen is naar mijn idee vele malen hoger dan een stap verder te kijken wanneer je er eenmaal in zit. If that makes any sense.blu-fox schreef op zondag 15 mei 2022 @ 18:28:
[...]
Crypto.com probeert imo een alles-in-1 go-to platform te worden voor de gemiddelde burger die geen zin en tijd heeft om 5 verschillende partijen te gebruiken voor verschillende cryptodiensten. Ik denk wel dat die potentiële doelgroep heel groot is, lang niet iedereen is een Tweaker. De massamarketing die ze doen sluit daar perfect bij aan.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Vind het wel een aardige video. Geeft in alle rust, zonder (voor)oordelen aan wat er afgelopen maanden allemaal gespeeld heeft, welke keuzes zijn gemaakt, aanpassingen, etc. En ook welke mogelijke roadmap zaken er nog aankomen, en welke andere zaken / partijen er in de markt zijn en welke risico's dit er rondom dit alles spelen.pimsaint schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:29:
[...]
Vooruit dan, titel erbij gezet. Ik zou er zeker niet 23 minuten voor gaan zitten, ik heb het geluisterd als een podcast. Handige samenvatting van de afgelopen events rondom CRO en Crypto.com.
Alleen voor de geïnteresseerden, uiteraard
Al met al geeft het ook wel een beeld dat er (voorlopig) voldoende power achter CRO zit, en dat ze nog wel even kunnen volhouden, dat is vooral belangrijk als je wil dat je CRO stake weer een keer boven water komt en je USDc earn rendement tzt liquide kan maken (die koers is gelukkig wel vrij stabiel, in tegenstelling tot TUSD......maar dan moet je wel bij je USDc kunnen zodra de 3 maanden crypto earn periode afloopt..........).
[ Voor 5% gewijzigd door HAWK Wizard op 15-05-2022 23:22 ]
Wat is jullie strategie omtrent de cashback Cronos? Elke week of elke maand omzetten in euro’s? Wachten op een betere koers en dan omzetten? Of wellicht omzetten in andere crypto?
Volledig je eigen keuze. Ik zet elke week de cashback cronos op mijn defi wallet. En stake het daar tegen +- 12%.Ik blijf dit doen tot ik een X aantal cronos heb, als ik die hoeveelheid bereikt heb ga ik nieuwe cashback cronos munten omzetten naar btc.pixels66 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 12:15:
Wat is jullie strategie omtrent de cashback Cronos? Elke week of elke maand omzetten in euro’s? Wachten op een betere koers en dan omzetten? Of wellicht omzetten in andere crypto?
Maar hey, ieder zijn keuze.
ik ben er nog niet helemaal uit.
Ik heb de volgende dingen nu een paar keer gedaan:
- Defi wallet en dan naar kingstaker.
- Omgezet naar bitcoin.
De laatste tijd bleek de omzetting naar bitcoin de meest stabiele factor
Ik heb de volgende dingen nu een paar keer gedaan:
- Defi wallet en dan naar kingstaker.
- Omgezet naar bitcoin.
De laatste tijd bleek de omzetting naar bitcoin de meest stabiele factor
Burp
Vooralsnog gooi ik alles naar defi, ik wacht even af tot mijn stake periode afloopt ergens eind juli. Dan ga ik even kijken of ik een gedeelte naar btc om ga wisselen of niet. De 12% is wel lekker, krijg daar toch dagelijks 1.5 CRO uit op dit moment. En met de huidige koers gaat het accumuleren ook wel een stukje rapperpixels66 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 12:15:
Hier hou ik alles in CRO, op 31 mei kan ik mijn stake weer verlengen en heb ik nog 6 maanden 2% cashback. Totdat die verloopt blijf ik de overige CRO staken in DeFi. Wie weet is het tegen die tijd genoeg voor een upgrade.pixels66 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 12:15:
Ik blijf voorlopig gewoon lekker CRO verzamelen en dat gaat ongeveer 1 á 2 keer per maand de de-fi stake in. Mijn locked staking loopt af begin juli. Helaas net voor mijn vakantie, maar gelukkig nog wel op tijd om de vliegtickets en Airbnb af te tikken. Ik laat de stake na die tijd wel doorlopen voor de rebates. Ik had de € 3500 in principe af geschreven toen ik het er in smeet. Dus wacht nu rustig af tot CRO weer een keer opkrabbelt. Mocht dit uitblijven in de bullrun van 2024 dan zet ik alles wat nog over is om naar BTC en ETH.
mijn CRO die ik ontvang van cashback, wekelijkse CRO en rebate van Spotify wordt verzilverd in BTC en heel soms in ETH (dva, kijk naar de ETH/BTC pairing)
Plutus kaart nog niet ontvangen (geen huisnummer op de post) hopelijk deze week binnen. ik ga ervoor zorgen dat op beide kaarten Euro's staan, iets met risk spreiding management 🙃
Plutus kaart nog niet ontvangen (geen huisnummer op de post) hopelijk deze week binnen. ik ga ervoor zorgen dat op beide kaarten Euro's staan, iets met risk spreiding management 🙃
nothing stops this train
Werkt bij jullie het onbemande tankstation nog? Ik kreeg de melding chip niet geaccepteerd. Voor het eerst sinds januari weer eens aan de pomp
Kan ook komen omdat de borg tegenwoordig €200 euro is en ik het tegoed niet op de kaart had staan.
Kan ook komen omdat de borg tegenwoordig €200 euro is en ik het tegoed niet op de kaart had staan.
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 16-05-2022 20:39 ]
Gisteren werkte het nog bij mij. Idd wel 200 euro tegoed ivm de borg.Coldcat schreef op maandag 16 mei 2022 @ 20:31:
Werkt bij jullie het onbemande tankstation nog? Ik kreeg de melding chip niet geaccepteerd. Voor het eerst sinds januari weer eens aan de pomp![]()
Dat is wel gek overigens. Ik had 2x getankt voor de grasmaaier, 2x10L om te kijken wat er zou gebeuren. Dus 2x 200 euro gereserveerd hoewel er maar iets van 338 euro op stond. Zo'n 1,5 dag later was het juiste bedrag afgeschreven.Coldcat schreef op maandag 16 mei 2022 @ 20:31:
Y'24
Grote kans dat het gereserveerde bedrag bij contactloos betalen en pasje in de gleuf steken aan ander borg bedrag oplevert. Dit vermoeden heb ik sterk.
Probeer het zelf maar eens uit.
Contactloos betalen is de borg hoger. Daarom is het ook zo belangrijk dat als je hier iets post, alles tot in detail verteld, het zit 'm in de details.
Probeer het zelf maar eens uit.
Contactloos betalen is de borg hoger. Daarom is het ook zo belangrijk dat als je hier iets post, alles tot in detail verteld, het zit 'm in de details.
Maandag 16 mei kwam ik aanrijden bij Pomp 1. Ik stak die mooie metalen Crypto.com pas in de sleuf op mijn tank van de wagen te vullen met verse benzine. Helaas kwam er een foutmelding beeld. Een oranje waarschuwing dat de chip niet geaccepteerd werd. Voorheen kon ik altijd met de mooie kaart benzine halen bij dit pitoreske station. Helaas vandaag niet.Dacuuu schreef op maandag 16 mei 2022 @ 21:09:
Daarom heb ik besloten de wagen verder te rijden naar een andere pomp, binnen hetzelfde station. De spanning steeg. Ik stapte uit, linkerbeen eerst. De tankklep had ik alvast geopend voor het geval alles goed zou gaan. Nog even over de chip wrijven om te zorgen dat er geen vuiltje op zou zitten. Ik stak hem erin... spanning steeg... maar helaas kwam wederom een oranje foutcode.
Opgeven is geen optie dus door naar het station aan de overkant van de weg. Hokend en stotend kwam ik met piepende remmen tot stilstand. Ditmaal probeerde ik met het rechterbeen eerst uit te stappen. Ook had ik de kaart wat extra liefde gegeven voor ik hem in de gleuf liet verdwijnen. Dit station had me eerder ook goed geholpen dus ik was overtuigd dat het goed zou komen. Wederom dezelfde foutmelding. Ik was hevig teleurgesteld omdat de benzine 5 cent duurder was, en ik geen Cashback zou ontvangen.
Uit onvrede m'n oude vriend Revolut erbij gepakt. Dit was wedeorm een mooie metalen kaart. Pikzwart deze keer. Niet oppoetsen maar gewoon erin rammen. De pin intoetsen (1395) en wachten. €200,- reservering werd gemaakt en ik kon de slang oppakken. Langzaam vulde de tank zich tot de 10 liter. Aangezien de bezine deze dagen al duur genoeg is wilde ik het morgen nog een poging geven. Wel hebben ze de pomp langzaam afgesteld, zal wel komen om de prijs niet zo snel te zien oplopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 16-05-2022 21:34 ]
Makes my day!Coldcat schreef op maandag 16 mei 2022 @ 21:34:
[...]
Maandag 16 mei kwam ik aanrijden bij Pomp 1. Ik stak die mooie metalen Crypto.com pas in de sleuf op mijn tank van de wagen te vullen met verse benzine. Helaas kwam er een foutmelding beeld. Een oranje waarschuwing dat de chip niet geaccepteerd werd. Voorheen kon ik altijd met de mooie kaart benzine halen bij dit pitoreske station. Helaas vandaag niet.
Daarom heb ik besloten de wagen verder te rijden naar een andere pomp, binnen hetzelfde station. De spanning steeg. Ik stapte uit, linkerbeen eerst. De tankklep had ik alvast geopend voor het geval alles goed zou gaan. Nog even over de chip wrijven om te zorgen dat er geen vuiltje op zou zitten. Ik stak hem erin... spanning steeg... maar helaas kwam wederom een oranje foutcode.
Opgeven is geen optie dus door naar het station aan de overkant van de weg. Hokend en stotend kwam ik met piepende remmen tot stilstand. Ditmaal probeerde ik met het rechterbeen eerst uit te stappen. Ook had ik de kaart wat extra liefde gegeven voor ik hem in de gleuf liet verdwijnen. Dit station had me eerder ook goed geholpen dus ik was overtuigd dat het goed zou komen. Wederom dezelfde foutmelding. Ik was hevig teleurgesteld omdat de benzine 5 cent duurder was, en ik geen Cashback zou ontvangen.
Uit onvrede m'n oude vriend Revolut erbij gepakt. Dit was wedeorm een mooie metalen kaart. Pikzwart deze keer. Niet oppoetsen maar gewoon erin rammen. De pin intoetsen (1395) en wachten. €200,- reservering werd gemaakt en ik kon de slang oppakken. Langzaam vulde de tank zich tot de 10 liter. Aangezien de bezine deze dagen al duur genoeg is wilde ik het morgen nog een poging geven. Wel hebben ze de pomp langzaam afgesteld, zal wel komen om de prijs niet zo snel te zien oplopen.
Haha, mooi dit. Ik mis nog wel of je hem links of rechts er in hing.Coldcat schreef op maandag 16 mei 2022 @ 21:34:
[...]
Maandag 16 mei kwam ik aanrijden bij Pomp 1. Ik stak die mooie metalen Crypto.com pas in de sleuf op mijn tank van de wagen te vullen met verse benzine. Helaas kwam er een foutmelding beeld. Een oranje waarschuwing dat de chip niet geaccepteerd werd. Voorheen kon ik altijd met de mooie kaart benzine halen bij dit pitoreske station. Helaas vandaag niet.
Ik kom er niet helemaal lekker uit met defi staken. Ik wil Cronos naar mijn defi Wallet sturen om daar te staken. Via welk van de drie networks moet dat om ze te kunnen staken? Er komt namelijk een melding bij staan dat het standaard erc20 is en dat niet te staken is.CHRlS schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:08:
Ik blijf voorlopig gewoon lekker CRO verzamelen en dat gaat ongeveer 1 á 2 keer per maand de de-fi stake in. Mijn locked staking loopt af begin juli. Helaas net voor mijn vakantie, maar gelukkig nog wel op tijd om de vliegtickets en Airbnb af te tikken. Ik laat de stake na die tijd wel doorlopen voor de rebates. Ik had de € 3500 in principe af geschreven toen ik het er in smeet. Dus wacht nu rustig af tot CRO weer een keer opkrabbelt. Mocht dit uitblijven in de bullrun van 2024 dan zet ik alles wat nog over is om naar BTC en ETH.
Moet sowieso nog even wachten want “top recent active” maar ik ben graag voorbereid.
Crypto.org network moet je daarvoor gebruikenpixels66 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:28:
[...]
Ik kom er niet helemaal lekker uit met defi staken. Ik wil Cronos naar mijn defi Wallet sturen om daar te staken. Via welk van de drie networks moet dat om ze te kunnen staken? Er komt namelijk een melding bij staan dat het standaard erc20 is en dat niet te staken is.
Moet sowieso nog even wachten want “top recent active” maar ik ben graag voorbereid.
Thanks!Blik1984 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:30:
[...]
Crypto.org network moet je daarvoor gebruiken
Blijft gek dat die cashback steeds fout gaat met tanken.
Tank net weer voor slechts €18
~€0,55 cashback op het bedrag
~€6 cashback op de €200 reservering
Dit is nu al 4x voorgekomen en niks teruggedraaid.
Op die manier is het een fikse korting voor een kleine tankbeurt 😶
Bij welk tankstation / leverancier?AlterBridge schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:02:
Blijft gek dat die cashback steeds fout gaat met tanken.
Vandaag mijn Ruby-kaart ontvangen.
Ik heb het gevoel dat-ie leuker verpakt is (leuk uitschuifdimgetje enzo) dan mijn Midnight Blue? Of houd ik mezelf voor de gek?
Ik heb het gevoel dat-ie leuker verpakt is (leuk uitschuifdimgetje enzo) dan mijn Midnight Blue? Of houd ik mezelf voor de gek?
Dat is beter dan Cronos?Blik1984 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:30:
[...]
Crypto.org network moet je daarvoor gebruiken
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 17-05-2022 19:55 ]
Nope. Ook vandaag m'n Ruby ontvangen. Blue kwam in een simpele envelop zoals Curve en Plutus.anandus schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:54:
Vandaag mijn Ruby-kaart ontvangen.
Man, dat ding is wel een flink stuk zwaarder
Probeerde de afgelopen dagen met behulp van deze reeks en CDC chat om mijn indigo card te koppelen aan PayPal en aan Uber eats. Helaas is dat nog niet gelukt. Heeft iemand anders daar ook problemen mee ondervonden?
Volgens de helpdesk moet ik maar contact opnemen met Uber en voor PayPal krijg ik te horen:
Volgens de helpdesk moet ik maar contact opnemen met Uber en voor PayPal krijg ik te horen:
Iemand hetzelfde meegemaakt? Op een ander forum las ik dat ik een nieuwe card moet laten aanmaken als oplossing.The issue is that PayPal is considered a financial institution and our card cannot be linked to such institutions
My investigation concluded that the wrong details are being used to enter the card in Uber. Please verify your card details before submitting and advise me if the issue persists.
I would advise you to contact Uber in this case. Please get back to us if they are unable to solve the issue.
Gek verhaal, ik heb de kaart gewoon gekoppeld aan Paypal
Alleen in het geval om te staken in de DeFi app, anders moet je het achteraf weer omzetten (is meer moeite).
Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).