Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 52 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:44
MevrouwDeKat schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:07:
[...]

Bol.com kan via hun eigen site alleen op de euro nauwkeurig zie ik. Ik gebruik Amazon persoonlijk eigenlijk nooit, maar dat is ook een goede optie!
CashbackXL verkoop bol.com bonnen voor een bedrag dat je zelf invult.

Ik ben nog sterk aan het twijfelen of ik unstake (indigo) dan wel het maar even zo laat. Ik gebruik de kaart nu niet meer.

[ Voor 15% gewijzigd door glatuin op 20-01-2023 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 17:37
glatuin schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:42:
[...]

Ik ben nog sterk aan het twijfelen of ik unstake (indigo) dan wel het maar even zo laat. Ik gebruik de kaart nu niet meer.
Maar daar kun je niet met CC betalen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
db I Delirium schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:45:
[...]

Maar daar kun je niet met CC betalen toch?
Oops je hebt gelijk is alleen ideal. Nee dit is onbruikbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:42
Betaalverzoek maken in revolut en betalen met je cdc kaart. Zo heb ik m leeggehaald toen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HipHaan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-07 15:17
Ik had er 79,75 op staan en kwam dus net 0,25 tekort voor een SEPA transfer. Heb toen gewoon een deposit gedaan van 0,25 en vervolgens 80 uitbetaald.
Dus wanneer er < 80 op staat, eerst opnieuw depositen naar 80 en vervolgens er weer afhalen. Beide binnen 1 werkdag voltooid.

[ Voor 7% gewijzigd door HipHaan op 20-01-2023 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 26-09 15:49

MevrouwDeKat

Miauw

HipHaan schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:13:
Ik had er 79,75 op staan en kwam dus net 0,25 tekort voor een SEPA transfer. Heb toen gewoon een deposit gedaan van 0,25 en vervolgens 80 uitbetaald.
Dus wanneer er < 80 op staat, eerst opnieuw depositen naar 80 en vervolgens er weer afhalen. Beide binnen 1 werkdag voltooid.
Maar dat lukt weer niet met het geld dat al op de cryptokaart (niet die FIAT wallet) staat toch? Daar heb ik ook nog -/+ 10 euro staan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:25
MevrouwDeKat schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:50:
Maar dat lukt weer niet met het geld dat al op de cryptokaart (niet die FIAT wallet) staat toch? Daar heb ik ook nog -/+ 10 euro staan namelijk.
Wat op de kaart staat krijg je er alleen vanaf door te spenden. Daar zou je dus een Amazon-tegoed van kunnen kopen bijvoorbeeld zoals hierboven genoemd.

Zit nog waar te twijfelen over wat te doen met m'n Ruby stake. Wie weet is dit een soort purge moment voor CDC en gaan ze "straks" weer perks enablen voor diegene met een stake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
glatuin schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:42:
[...]

Mocht je nog op vliegvelden komen dan is de kaart nog wel bruikbaar voor lounges, ook zonder stake (vooralsnog). Dat is in elk geval mijn plan.

Voor mij heeft de stake an sich na het aflopen van de perks in elk geval ook geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
finsdefis schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 14:32:
[...]

Mocht je nog op vliegvelden komen dan is de kaart nog wel bruikbaar voor lounges, ook zonder stake (vooralsnog). Dat is in elk geval mijn plan.

Voor mij heeft de stake an sich na het aflopen van de perks in elk geval ook geen zin meer.
Zowel op Schiphol als de VS kwam ik niet in de lounges want vol. Dus nog nooit van die perk gebruik kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
glatuin schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 15:30:
[...]

Zowel op Schiphol als de VS kwam ik niet in de lounges want vol. Dus nog nooit van die perk gebruik kunnen maken.
Oh, dat is wel jammer. Hier al een aantal keer op AMS/LHR/LGW en ook 1x EWR/IAD, maar dat waren qua drukte ook wel gunstige tijden (vaak late middag of avond). Soms worden er op fora ook de qr-codes gedeeld voor de loungekey/priority pass wachtrij van die dag hoorde ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 22:06

Therapy777

Metal!

Ik heb zelf nog de Ruby stake, maar gebruik nu Plutus. Het daily abonnement laat ik van CDC afschrijven zodat mijn kaart actief blijft. In de volgende bullrun kunnen er zomaar weer perks bij komen, dan kan het handig zijn om de kaart nog te hebben.

Reeds verdiende CRO staat voorlopig in staking voor 6%. Ik zie wel waar het schip strandt. Mocht CRO nog een mooi prijsje aantikken (ik ben ingestapt in de Ruby stake op 37ct) dan kan ik met een mooi winstje uitstappen. Gebeurt dat niet dan zit ik met de reeds verdiende CRO tegen de huidige prijs op marginaal verlies. Die 350 euro is in mijn portfolio toch al afgeschreven dus het kan me weinig boeien als 't doodbloedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:42
MevrouwDeKat schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:50:
[...]

Heb je revolut? Dan kun je het daar naartoe halen vanaf de kaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:51
Welke kaart hebben jullie en welke is aan te raden als je er vooral alleen je abonnementen mee wil betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:56
Kobject schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 21:19:
Welke kaart hebben jullie en welke is aan te raden als je er vooral alleen je abonnementen mee wil betalen?
Plutus en Hi zijn alternatieven. Even kijken hoe je het best jouw abonnementen kunt verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09-10 16:29
Ervaren meer mensen problemen met FIAT transfers naar Crypto.com? Ik gebruik altijd hetzelfde rekeningnummer om op te waarderen maar sinds vandaag weigert mijn bank de overboeking ineens (krijg een foutmelding dat het rekeningnummer niet meer bestaat).

[ Voor 4% gewijzigd door Jdome op 21-01-2023 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54
Jdome schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 23:46:
Ervaren meer mensen problemen met FIAT transfers naar Crypto.com? Ik gebruik altijd hetzelfde rekeningnummer om op te waarderen maar sinds vandaag weigert mijn bank de overboeking ineens (krijg een foutmelding dat het rekeningnummer niet meer bestaat).
Blijkbaar een issue met Euro fiat deposit, bekend bij crypto.com

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:02
Deze mail komt zojuist binnen.

Dear Valued Customer,

Please be informed that we are in the process of migrating your EUR fiat wallet to a new provider, and estimate this transition to be completed in approximately 72 hours. For this reason, EUR Fiat Wallet deposits and withdrawals will be temporarily disabled during this time.

The Crypto.com Visa Card will not be impacted by this transition and remains a convenient way to withdraw EUR. Once topped up, the Crypto.com Visa Card can be used anywhere Visa is accepted, and to withdraw* EUR at ATMs bearing the Visa logo. This also applies to your virtual card**, which is available directly in the App.

The following services will also remain unaffected:
- Buy/sell crypto using EUR
- Deposit and withdrawal crypto

During the transition period, we are waiving crypto purchase fees with debit card for impacted users in EEA countries and Switzerland.

For additional, and real-time information related to the transition, please visit status.crypto.com.

We apologize for any inconvenience caused. If you have any questions, kindly reach out to customer service via the in-app chat, or contact@crypto‌.com. We’re here to help.

Best regards,
The Crypto.‌com Team

* Fees and limits apply
** For more on how to activate and use your Virtual Card, please visit our Help Centre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:58
Dacuuu schreef op zondag 22 januari 2023 @ 06:25:
Ik zag 'm net ook. Vreemd dat dit niet van te voren aangekondigd is

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Zou ze sieren als de crypto top-up fee via creditcard zouden waiven. Heb nog maar 60 euro op de cc staan nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:20
Ik had nog wat in Fiat staan en heb net nog een top-up kunnen doen van de kaart.

Maar het zou getuigen van groei, wanneer ze geplande werkzaamheden met zo'n impact zouden aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 07:43
makooy schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:35:
Hoe krijg ik geld van mijn Crypto Visa Card zonder te betalen? Ik kan in de app nergens vinden om iets over te boeken.
Hier aantal manieren om geld van je CDC Visa te halen zonder iets te kopen:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71266724

Plus dan nog het kopen van online "vouchers" zoals bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Dan speelt ook dit nog: https://cointelegraph.com...-usd-transfers-below-100k

Voor nu gaat dit alleen nog om USD rekeningen gaat, EURO zou voorlopig nog moeten werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
Dacuuu schreef op zondag 22 januari 2023 @ 06:25:

Dear Valued Customer,

Please be informed that we are in the process of migrating your EUR fiat wallet to a new provider, and estimate this transition to be completed in approximately 72 hours. For this reason, EUR Fiat Wallet deposits and withdrawals will be temporarily disabled during this time.

The Crypto.com Visa Card will not be impacted by this transition and remains a convenient way to withdraw EUR. Once topped up, the Crypto.com Visa Card can be used anywhere Visa is accepted, and to withdraw* EUR at ATMs bearing the Visa logo. This also applies to your virtual card**, which is available directly in the App.

The following services will also remain unaffected:
- Buy/sell crypto using EUR
- Deposit and withdrawal crypto

During the transition period, we are waiving crypto purchase fees with debit card for impacted users in EEA countries and Switzerland.

For additional, and real-time information related to the transition, please visit status.crypto.com.

We apologize for any inconvenience caused. If you have any questions, kindly reach out to customer service via the in-app chat, or contact@crypto‌.com. We’re here to help.

Best regards,
The Crypto.‌com Team

* Fees and limits apply
** For more on how to activate and use your Virtual Card, please visit our Help Centre
Update: inmiddels werkt het weer (met een nieuw Maltees rekeningnummer) en ik moet zeggen dat het nog nooit zo snel heeft gewerkt als nu. Ook FIAT withdrawals staan binnen enkele seconden terug op je bankrekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Jdome schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:23:
[...]

Update: inmiddels werkt het weer (met een nieuw Maltees rekeningnummer) en ik moet zeggen dat het nog nooit zo snel heeft gewerkt als nu. Ook FIAT withdrawals staan binnen enkele seconden terug op je bankrekening.
Inderdaad bizar..........ook op dit tijdstip gewoon binnen paar seconden geld van CRO FIAT naar mijn NL rekening. Zo ook even andersom proberen. Wel bizar dat ze blijkbaar zonder authorisatie van de gebruikers alle tegoeden van die LT rekening naar een MT rekening hebben kunnen overzetten.

Zal eens checken of die MT bank wel onder het deposito garantie stelsel valt (die LT bank Transactive Systems UAB viel daar niet onder namelijk, zie https://thebanks.eu/emis/transactive-systems-354723 ).

[ Voor 5% gewijzigd door HAWK Wizard op 24-01-2023 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
De nieuwe bank die ze nu voor FIAT gebruiken is OpenPayd in Malta (https://www.openpayd.com/uk ). Helaas vallen zij ook niet onder het deposito garantiestelsel: https://thebanks.eu/emis/...ial-services-malta-355127

Dus niet te lang teveel geld op laten staan, alleen als transfer gebruiken!

Update: zojuist klein beetje geld van NL bank naar MT bank gestuurd..........dat duurt een stuk langer, zal wel morgen worden vrees ik............(hangt ook van de bank af denk ik, ING en Rabo zijn altijd erg traag, BunQ, ABN, etc zijn sneller, zie eerdere post over Fast SEPA transfers).

[ Voor 32% gewijzigd door HAWK Wizard op 24-01-2023 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:09
Oeps! Niet gezien maar toch wat op LT rekening gestort , echter.... Er gebeurt niks :-(

geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
(KBX) Harkanoid schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:01:
Oeps! Niet gezien maar toch wat op LT rekening gestort , echter.... Er gebeurt niks :-(

geduld hebben?
Van ING of Rabo naar LT duurde altijd erg lang, zeker na 18:00 en in het weekend, weet niet of dat voor transfers naar MT ook geldt, maar mijn geld de andere kant op is ook nog niet binnen (van MT naar NL bank ging binnen paar seconden, maar hangt ook van je bank af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Hoe kom ik aan het nieuwe rekeningnummer? Heb geen mail of iets ontvangen. En heb nog wel 200 euro richting het oude rekeningnummer verstuurd dat nog vast staat…

En ook nog 200 euro dat ik terug moet krijgen omdat een voorschot op tanken nog steeds niet retour is gestort…

[ Voor 26% gewijzigd door Blik1984 op 24-01-2023 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
Blik1984 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:36:
Hoe kom ik aan het nieuwe rekeningnummer?
Dat krijg je vanzelf te zien als je in je Crypto.com app naar fiat wallet gaat en dan vervolgens op deposit drukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Jdome schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:53:
[...]

Dat krijg je vanzelf te zien als je in je Crypto.com app naar fiat wallet gaat en dan vervolgens op deposit drukt.
Daar was ik al een tijdje niet geweest, heb gewoon het rekeningnummer in mijn bank-app staan.

Maar, gevonden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blabla13
Wel verrekte slordig om je klanten niet pro-aktief te melden dat ook hun rekeningen gaat veranderen.🤯
(Of heb ik wat gemist)

In de app naar Fiat wallet en dan naar deposit, dat heb ik een keer gedaan en toen de gegevens in mijn bankieren app opgeslagen.

Nu maar even afwachten waar het geld blijft dat naar de oude rekening is gestuurd. 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Blabla13 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:01:
Wel verrekte slordig om je klanten niet pro-aktief te melden dat ook hun rekeningen gaat veranderen.🤯
(Of heb ik wat gemist)

In de app naar Fiat wallet en dan naar deposit, dat heb ik een keer gedaan en toen de gegevens in mijn bankieren app opgeslagen.

Nu maar even afwachten waar het geld blijft dat naar de oude rekening is gestuurd. 😡
Ik heb net contact gezocht met support hierover, had zondag geld overgemaakt en had het eigenlijk al wel terug verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
Blik1984 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:05:
[...]

Ik heb net contact gezocht met support hierover, had zondag geld overgemaakt en had het eigenlijk al wel terug verwacht
Zelf net ook maar even support gezocht. Ik had vandaag wat overgemaakt naar het oude nummer.

Communiceren moeten ze nog echt leren bij crypto.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik het zelfde had in het weekend wat grotere aankopen waardoor ik moest aanvullen deed dat precies voor de email. Er zullen nog veel mensen denk ik blind overmaken naar het oude nummer ze zullen toch wel een overgangstijd hebben ofzo?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ook getest, binnen een minuut had ik mijn geld erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Xqlus1ve schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 07:44:
Ook getest, binnen een minuut had ik mijn geld erop staan.
Welke bank? Ik heb gisteren overgemaakt en nog niks binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-10 17:10
Als het goed is, heb je een bericht gehad, dat de nieuwe bankdetails beschikbaar zijn. Zo niet, dan kun je het ook in de app vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:22
Hoe zit dat dan met tank reserveringen?

Neem aan dat die gewoon op je kaart komen omdat het al wat anders is dan je fiat wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Toch ook maar een support ticket aangemaakt ik blijf dit een vreemde gang van zaken vinden. Ze sturen out of the blue een email dat ze gaan migreren en dat het 3 dagen duurt maar vervolgens geven ze niks door over reeds overgemaakte bedragen.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
Wii4all schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:08:
Toch ook maar een support ticket aangemaakt ik blijf dit een vreemde gang van zaken vinden. Ze sturen out of the blue een email dat ze gaan migreren en dat het 3 dagen duurt maar vervolgens geven ze niks door over reeds overgemaakte bedragen.
Ik kreeg van support terug dat bedragen die overgemaakt zijn naar het oude rekeningnummer automatisch retour moeten gaan komen.

Ik heb gisteren wat verstuurd, dus ik wacht het even nog af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-10 15:26
Net ook met support gechat. Sepa naar LT rekening wordt na 3-5 werkdagen weer teruggestort. Gisteravond om 18uur een ING sepa naar MT en vandaag om 9uur ontvangen.
Vandaag een ING sepa naar MT en op dit moment nog net binnen....zo een 2 à 3 uurtjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik ben het met jullie eens dat dit natuurlijk 1 a 2 weken van te voren gecommuniceerd had moeten worden. De communicatie bij CDC is dat betreft nog gewoon zeer onvolwassen en zie hier ook het verschil tussen een volwassen bedrijf en een CeFi instelling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:36

Wom

De bedragen die ik gestort had tijdens de migratie, heb ik allemaal netjes terug gehad. Momenteel krijg je zelfs een foutmelding als je het probeert, met melding dat de IBAN niet geldig/actief is.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31
HAWK Wizard schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:57:
De nieuwe bank die ze nu voor FIAT gebruiken is OpenPayd in Malta (https://www.openpayd.com/uk ). Helaas vallen zij ook niet onder het deposito garantiestelsel: https://thebanks.eu/emis/...ial-services-malta-355127

Dus niet te lang teveel geld op laten staan, alleen als transfer gebruiken!

Update: zojuist klein beetje geld van NL bank naar MT bank gestuurd..........dat duurt een stuk langer, zal wel morgen worden vrees ik............(hangt ook van de bank af denk ik, ING en Rabo zijn altijd erg traag, BunQ, ABN, etc zijn sneller, zie eerdere post over Fast SEPA transfers).
In de mail die ik kreeg stond dat de EUR Fiat wallet is ondergebracht bij Foris MT Ltd., dus gewoon bij CDC zelf. Is ook wel logisch want ze hebben zelf al een tijdje een e-money license. Openpayd biedt volgens mij enkel een soort API met virtuele IBANs, je geld staat daar niet als ik het goed begrijp.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Jesteroh schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:32:
Net ook met support gechat. Sepa naar LT rekening wordt na 3-5 werkdagen weer teruggestort. Gisteravond om 18uur een ING sepa naar MT en vandaag om 9uur ontvangen.
Vandaag een ING sepa naar MT en op dit moment nog net binnen....zo een 2 à 3 uurtjes
ING (en Rabo) blijven erg langzaam hiermee..........bij BunQ gaat het in een split second (2 kanten op, ook na 18:00 en in het weekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
blu-fox schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:13:
[...]
In de mail die ik kreeg stond dat de EUR Fiat wallet is ondergebracht bij Foris MT Ltd., dus gewoon bij CDC zelf. Is ook wel logisch want ze hebben zelf al een tijdje een e-money license. Openpayd biedt volgens mij enkel een soort API met virtuele IBANs, je geld staat daar niet als ik het goed begrijp.
Ok, zie die Foris MT Ltd ook niet onder deposito garantie staan. Dit is de director van die "bank" trouwens: https://www.datocapital.m...-Dinkova-Gospodinova.html

Btw, heb die email nooit gekregen (ook niet in Spam map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-06 13:17
Wom schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:50:
De bedragen die ik gestort had tijdens de migratie, heb ik allemaal netjes terug gehad. Momenteel krijg je zelfs een foutmelding als je het probeert, met melding dat de IBAN niet geldig/actief is.
Dat is mooi.

Ik heb afgelopen zaterdag geld over gemaakt naar LT, en ik maar wachten, nooit aangekomen. Zondagochtend doodleuk een email dat ze bezig zijn met migratie.
Wacht nog steeds op mijn geld teruggave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:36

Wom

SteveZ schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:36:
[...]

Dat is mooi.

Ik heb afgelopen zaterdag geld over gemaakt naar LT, en ik maar wachten, nooit aangekomen. Zondagochtend doodleuk een email dat ze bezig zijn met migratie.
Wacht nog steeds op mijn geld teruggave
Idd mooi, alleen heeft de Rabobank nu mijn betaalrekening geblokkeerd omwille van fraudeonderzoek. Er wordt automatisch een boeking van -400.000 euro op de rekening gezet omdat ze fraude verwachten. Heb sinds deze middag al niks kunnen betalen er mee. Ik gok dat het met de terugstortingen van CDC te maken heeft , want verder niks 'vreemds' gedaan.

Een belletje leerde mij dat binnen een dag men manueel de boekingen naloopt en dan de rekening vrijgeeft.

:F

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-06 13:17
Wom schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:46:
[...]

Idd mooi, alleen heeft de Rabobank nu mijn betaalrekening geblokkeerd omwille van fraudeonderzoek. Er wordt automatisch een boeking van -400.000 euro op de rekening gezet omdat ze fraude verwachten. Heb sinds deze middag al niks kunnen betalen er mee. Ik gok dat het met de terugstortingen van CDC te maken heeft , want verder niks 'vreemds' gedaan.

Een belletje leerde mij dat binnen een dag men manueel de boekingen naloopt en dan de rekening vrijgeeft.

Dat is erg vervelend, hopelijk lopen zij het snel na en geven ze jouw rekening snel vrij.
Hmm toch maar even de bank bellen voordat ik mijn geld terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wom schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:46:
[...]

Ah de Rabo, de kaa uu tee bank van Nederland, zeker voor mensen met crypto, hoe vaak ik dit al niet voorbij heb zien komen. Uiterst vervelend dat een bank dit zomaar kan doen trouwens. Hopelijk heb je je rekening weer snel terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Reactie van de abn Amro gehad , als het goed is krijg ik het na 10 dagen ongeveer automatisch terug gestort , van crypto.com via chat gehoord dat ze niks kunnen doen omdat alle LT.... Bankaccounts nu ooo zijn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb ook support een berichtje gestuurd. Week geleden fiat naar mijn LT rekening overgemaakt maar niets ontvangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ilzd7xMmYyfLyU7uleuwpiXz780=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MEBHOYZ5Ys2Ne5C972dYxg3j.png?f=fotoalbum_large

Dus oftewel : ga er zelf maar achteraan m😬 WTF

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31
Dit is waarom CDC halsoverkop van IBAN-provider is geswitcht: hun oude provider Transactive mag zijn activiteiten niet voortzetten van de Litouwse centrale bank: https://www.lb.lt/lt/nauj...active-systems-uab-veikla

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
RideWithUz schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:56:
Ik heb ook support een berichtje gestuurd. Week geleden fiat naar mijn LT rekening overgemaakt maar niets ontvangen

[Afbeelding]

Dus oftewel : ga er zelf maar achteraan m😬 WTF
Ik vind het ook waardeloos, gelukkig is het niet zo'n mega-bedrag dat ik nog open heb staan. Maar wel weer iets waar ik achteraan moet gaan en mij tijd/energie kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Hier nog steeds niet terug wat vorige week dinsdag automatisch was overgemaakt , dat nieuwe iban in Maleisië is trouwens wel supersnel 0binnen 2 min kreeg ik een melding in de app :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(KBX) Harkanoid schreef op zondag 29 januari 2023 @ 09:04:
Hier nog steeds niet terug wat vorige week dinsdag automatisch was overgemaakt , dat nieuwe iban in Maleisië is trouwens wel supersnel 0binnen 2 min kreeg ik een melding in de app :-)
Malta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Ja die bedoelde ik , die staat er sneller op dan die we destijds in Litouwen hadde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-10 13:17
Zojuist van ABN mijn stortingen teruggekregen van 23 en 24 januari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Hier ook suspended payout account en het bedrag geheel terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Ik heb het ook terug ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Wat vul ik nu in bij 'naam ontvanger' in de overboeking? Is dat OpenPayd? Of is dat mijn eigen naam?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:23

Nogne

>.<

NeoflexNL schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:26:
Wat vul ik nu in bij 'naam ontvanger' in de overboeking? Is dat OpenPayd? Of is dat mijn eigen naam?
Voor de eerste boeking is het volgens mij nodig dat je je naam opgeeft zoals dat ook in de CDC app staat vermeld, als je een overboeking doet naar SEPA komt er scherm naar voren met de gegevens die je moet invullen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Nogne schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:06:
[...]

Voor de eerste boeking is het volgens mij nodig dat je je naam opgeeft zoals dat ook in de CDC app staat vermeld, als je een overboeking doet naar SEPA komt er scherm naar voren met de gegevens die je moet invullen.
Klopt idd. Bij 'bank account holder name' staat dan mijn eigen naam. Die moet ik denk ik invullen als begunstigde?

In het verleden vulde ik daar altijd Transactive in, maar bij Plutus doe ik daar juist mijn eigen naam..

[ Voor 10% gewijzigd door NeoflexNL op 01-02-2023 12:17 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
NeoflexNL schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:26:
Eigen naam en het (hele lange) IBAN nummer.

BTW, handig is om eerst geld van je FIAT naar je NL rekening te boeken, dan heb je gelijk de juiste gegevens in je NL bank adresboek staan en kun je ook andere kant op storten.

Blijft bizar dat ING (en Rabo?) nog steeds heel lang er over doen en na 18:00 en in het weekend "gesloten" zijn.......en ABN, BunQ, etc gewoon binnen een flits het geld overmaken (2 kanten op) ook in de avond en weekend.

En dan dat blokkeren bij Rabo (en ook ING af en toe), geeft wel aan hoe toekomstvast deze 2 banken zijn......klanten zijn snel weg tegenwoordig. Weinig toegevoegde waarde meer, alhoewel je natuurlijk wel minimaal 1 (virtuele) bank rekening nodig hebt, ben benieuwd voor hoe lang nog.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-10 10:58

Louw Post

Cerenas

HAWK Wizard schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:08:
[...]

ING (en Rabo) blijven erg langzaam hiermee..........bij BunQ gaat het in een split second (2 kanten op, ook na 18:00 en in het weekend).
Oh damn, net voor het eerst die nieuwe IBAN geprobeerd en staat er meteen op vanuit bunq inderdaad. Dat is erg fijn, vooral als ik even snel een wat groter bedrag wil betalen met de CDC kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11
Ik ontvang vanochtend iets wat lijkt op een phishing e-mail, op m'n adres dat ik exclusief gebruik voor Crypto.com. Het gaat over zogenaamd een Seaport/Opensea-contract wat gaat verlopen en waarvoor je wat zou moeten doen.

Hebben meer mensen zo'n e-mail ontvangen? Het lijkt er sterk op dat Crypto.com nu de zoveelste zijn die ook een datalek hebben...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Eegee schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:28:
Ik ontvang vanochtend iets wat lijkt op een phishing e-mail, op m'n adres dat ik exclusief gebruik voor Crypto.com. Het gaat over zogenaamd een Seaport/Opensea-contract wat gaat verlopen en waarvoor je wat zou moeten doen.

Hebben meer mensen zo'n e-mail ontvangen? Het lijkt er sterk op dat Crypto.com nu de zoveelste zijn die ook een datalek hebben...?
Staat deze in de mail: "Anti-phishing Code:" met de door jou gekozen code? Dan is het legitiem anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
glatuin schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:31:
[...]

Staat deze in de mail: "Anti-phishing Code:" met de door jou gekozen code? Dan is het legitiem anders niet.
Nee, die staat er (uiteraard) niet in. De e-mail gaat ook helemaal niet over Crypto.com maar zogenaamd over een Opensea-account wat ik zou hebben. De e-mail heeft links/urls van "Uplift.com", lijkt de "e-mailprovider" te zijn geweest, a la Mailchimp enz (alhoewel Uplift niet zo'n zelfde dienst lijkt te zijn).
Affijn, ik ga maar eens een support-dingetje inschieten bij Crypto.com over dat ze misschien wel een datalek hebben...

[ Voor 14% gewijzigd door Eegee op 05-02-2023 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Eegee schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:33:
[...]

Nee, die staat er (uiteraard) niet in. De e-mail gaat ook helemaal niet over Crypto.com maar zogenaamd over een Opensea-account wat ik zou hebben. De e-mail heeft links/urls van "Uplift.com", lijkt de "e-mailprovider" te zijn geweest, a la Mailchimp enz (alhoewel Uplift niet zo'n zelfde dienst lijkt te zijn).
Affijn, ik ga maar eens een support-dingetje inschieten bij Crypto.com over dat ze misschien wel een datalek hebben...
Jij hebt net zoals ikzelf unieke mailadressen per website/winkel? Dan moet het wel een lek zijn. Ik heb dat met crypto.com nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
glatuin schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:40:
[...]

Jij hebt net zoals ikzelf unieke mailadressen per website/winkel? Dan moet het wel een lek zijn. Ik heb dat met crypto.com nog niet meegemaakt.
Ja precies, uniek voor CdC, vandaar ook m'n alertheid en de vraag aan anderen hier.

Het enige wat ik me met veel moeite nog zou kunnen voorstellen is, omdat ik ook hun NFT-gebeuren heb bekeken, dat CdC (automatisch?) ook iets van een registratie bij Opensea heeft aangemaakt, onder het mom van "kan je gemakkelijk zelf je eigen NFT's minten". Maar dat lijkt me wel erg sterk.

[ Voor 29% gewijzigd door Eegee op 05-02-2023 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Eegee schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:42:
Het enige wat ik me met veel moeite nog zou kunnen voorstellen is, omdat ik ook hun NFT-gebeuren heb bekeken, dat CdC (automatisch?) ook iets van een registratie bij Opensea heeft aangemaakt, onder het mom van "kan je gemakkelijk zelf je eigen NFT's minten". Maar dat lijkt me wel erg sterk.
CDC heeft z'n eigen NFT marketplace, die hebben weinig met OpenSea te maken volgens mij.
Ik heb ook een apart adres voor CDC maar tot nu toe geen spam ontvangen op dat adres.

Kan het geen (browser) autofill/autocomplete geweest zijn waardoor je dat mailadres toch op een andere website gebruikt hebt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eegee
Slonzo schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:49:
[...]

Kan het geen (browser) autofill/autocomplete geweest zijn waardoor je dat mailadres toch op een andere website gebruikt hebt?
Nee, autofill zal het alleen op hun eigen websites invullen.

Maar je hebt me misschien wel geholpen, want ik heb naar aanleiding hiervan nog eens gezocht naar e-mails verzonden naar m'n cdc adres die niet afkomstig zijn van crypto.com. Daarvan was er eentje, namelijk van hun Statuspage. Ik heb een keer op status dot crypto dot com hetzelfde e-mailadres achtergelaten om updates te krijgen over eventuele storingen. Die statuspage is van Atlassian en die hebben wel wat hacks gehad, dus misschien is dat het dan geweest.

[ Voor 22% gewijzigd door Eegee op 05-02-2023 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Ik betaal vaak via Curve, maar heb nu de laatste maand 2x dat mijn bedrag met tanken a 200 euro vastgehouden wordt en niet vrijkomt. Ik heb nog een transactie van 14 januari op pending staan en ook het tanken van gisteren is nog vrijgekomen.

Meer mensen daar last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuclears
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-10 16:12
Als je betaald met Curve blijft de reservering 30 dagen staan,
Betaal je met je crypto.com kaart dan wordt de reservering sneller vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Nuclears schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:54:
Is dat altijd zo ja? Wel iets om rekening mee te houden als ik ga tanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:26
Ik betaal altijd met Curve en de reservering is meestal na paar dagen in orde 🤷🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:56
Nuclears schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:54:
Ik tank altijd via curve > ing card, na één of twee dagen is de settlement rond. Daarna via gbit naar een cashback kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:23

Nogne

>.<

Ik betaal ook met Curve en vaak was die reservering snel verwerkt. Maar merk dat het nu wel wat langer duurt dan normaal.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Modbreak:Dit betreft het Crypto.com topic, het Curve topic kan je hier vinden: Curve (prepaid creditcard). Merci!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:39
verkeerde topic

[ Voor 73% gewijzigd door Kol Nedra op 12-02-2023 11:26 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Zijn er meer mensen waar de cdc pas onleesbaar is bij insteken in pinapparaten bij de Dekamarkt? Leesfout geeft ie dan , kontaktloos gebruik ik niet daar pas 2 verschillende pincodes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Mijn Cro staat na anderhalf uur nog niet in DeFi. Normaal is dat een kwestie van minuten. Wallet adres klopt wel. Ook via .org. Iemand anders last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
AlterBridge schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:35:
Mijn Cro staat na anderhalf uur nog niet in DeFi. Normaal is dat een kwestie van minuten. Wallet adres klopt wel. Ook via .org. Iemand anders last van gehad?
Ik heb afgelopen zaterdag nog overgezet maar dat stond er supersnel bij.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Het staat er na 1 uur en 50 minuten. Wel gek, maar niets meer aan de hand dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-10 21:37
Iemand meer die ineens problemen ondervindt met het gebruik van CDC kaart ivm curve die gekoppeld zit aan google wallet?
Zaterdag kon ik nog gewoon met mn telefoon betalen, maar vanaf maandag (dezelfde locatie) kan ik niet meer betalen via google wallet. De transactie wordt steeds geweigerd 🤷‍♂️
Terwijl mijn vrouw dit nog wel nog steeds kan met haar iPhone.
Snap er echt niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Hier weigert de Dekamarkt ineens mijn cdc pas , zowel via chip als contactloos terwijl dit altijd werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(KBX) Harkanoid schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:07:
Hier weigert de Dekamarkt ineens mijn cdc pas , zowel via chip als contactloos terwijl dit altijd werkte
Ok, kan een dag storing zijn. Probeer he later nog eens zou ik zeggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Xqlus1ve op 05-03-2023 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kreeg deze email ineens vannacht.

Dear Valued Customer,

Please be informed that following regulations, you are required to provide the personal information below in the Crypto.‌com App before 8 April 2023 in order to continue enjoying full access to your EUR Fiat Wallet:

Expected annual transaction volume
Annual income
Employment status
Residential address, if applicable
With the exception of withdrawals, services for your EUR Fiat Wallet will be temporarily paused if the information above is not verified by 8 April 2023.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:43

DvE

ORA-00000

Wii4all schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 08:32:

Dear Valued Customer,

Please be informed that following regulations, you are required to provide the personal information below in the Crypto.‌com App before 8 April 2023 in order to continue enjoying full access to your EUR Fiat Wallet:

Annual income
Employment status
With the exception of withdrawals, services for your EUR Fiat Wallet will be temporarily paused if the information above is not verified by 8 April 2023.
De vragen zijn echt belachelijk. Ze willen gewoon je inkomen en spending weten.
Hier staat niks bij (zonder uploaden van je salarisstrook e.d.) dat ergens wettelijk voor nodig is lijkt mij.
Meer te weten komen wie hun klanten zijn dan aan de regels van EU wetgeving voldoen heb ik het idee.
Wel invullen anders mis je vanaf 8 april je Fiat Wallet (of opzeggen uiteraard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
vraag is, waar moet je dat invullen. Ik zie het nergens in de app voorbij komen

never mind, ik zie opeens een pop-up aan de onderkant

[ Voor 28% gewijzigd door Blik1984 op 10-03-2023 09:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

3 simpele vragen. op de laatste na alles gelogen, is toch een moment op name en anders was ik dronken toen ik het invoerde :+

Ik heb dit ook gedaan met mijn visas naar buitenland, altijd inkomen nul en student totdat ik 30 was oid _O-

onder het mom, gaat je geen reet aan :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:43

DvE

ORA-00000

Blik1984 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:10:
vraag is, waar moet je dat invullen. Ik zie het nergens in de app voorbij komen

never mind, ik zie opeens een pop-up aan de onderkant
Als je via de knop in de mail de app opent, volgt een popup. too late :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-10 18:43
Is zojuist een bedrag van 2,99 afgeschreven die ik niet kan plaatsen. Hoe vraag ik dit na?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:09

knakworst

Get more sats!

Is het niet Amazon Prime ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-03 15:21
BektLekker schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:08:
Is zojuist een bedrag van 2,99 afgeschreven die ik niet kan plaatsen. Hoe vraag ik dit na?
Ik heb goede ervaringen met de live chat van de helpdesk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Precies, die had ik ook gisteren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Wii4all schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 08:32:

Dear Valued Customer,

Annual income
Employment status
Dit bericht ook gehad........zou het niet te maken hebben met de transfer van de FIAT rekening van LT naar MT? Voor de LT rekening hebben alle CRO klanten een KYC procesje doorlopen, maar die transfer naar MT is feitelijk zonder toestemming, etc helemaal onder water gegaan. Was sowieso bizar dat ze je geld zonder enige aankondiging of akkoord konden verplaatsen, maar goed.

Denk dat ze nu alsnog hun KYC dossier voor MT compleet willen maken. Bizar dat dit achteraf gebeurd, maar we hebben CRO wel vaker hele bizarre acties zien uithalen.

BTW, heeft iemand eea al ingevuld? Je hoeft geen bijlagen of zo te uploaden? (dat moet bij NL banken namelijk wel altijd bij dit soort KYC processen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Is er iets met de USDc aan de hand? Zie enorme dip van 10% tov van de "gewone" USD, dat lijkt me vrij bizar, is namelijk vrijwel altijd 1:1: https://crypto.com/price/usd-coin

USD/EUR is wel wat veranderd, maar dat is slechts circa 0,6%.

Zou je nu dan opeens heel goedkoop dollars kunnen kopen en dan in no time 10% rendement maken? Of, de andere kant op, USDC staat op instorten en die kun je zo alleen nog maar met veel verlies kwijt???

Uiteraard heb ik het bericht over SVB gezien en dat die enorm effect heeft op koersen van "gewone" banken, en ook de Crypto koersen zijn weer enorm gezakt, maar juist die USDC/USD ratio zou toch rond de 1:1 moeten blijven.

[ Voor 24% gewijzigd door HAWK Wizard op 11-03-2023 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:06:
Is er iets met de USDc aan de hand? Zie enorme dip van 10% tov van de "gewone" USD, dat lijkt me vrij bizar, is namelijk vrijwel altijd 1:1: https://crypto.com/price/usd-coin

USD/EUR is wel wat veranderd, maar dat is slechts circa 0,6%.

Zou je nu dan opeens heel goedkoop dollars kunnen kopen en dan in no time 10% rendement maken? Of, de andere kant op, USDC staat op instorten en die kun je zo alleen nog maar met veel verlies kwijt???

Uiteraard heb ik het bericht over SVB gezien en dat die enorm effect heeft op koersen van "gewone" banken, en ook de Crypto koersen zijn weer enorm gezakt, maar juist die USDC/USD ratio zou toch rond de 1:1 moeten blijven.
Lijkt inderdaad te maken te hebben met SVB, waar Circle, het bedrijf achter usdc, een paar miljard credit geld heeft staan: https://www.crypto-inside...ecoin-gaat-niet-naar-nul/

Koers gaat alweer wat omhoog omdat veel mensen wel even sprongetje van (bijna) 10% willen maken .....helaas kun je nu geen goedkope usdc meer kopen vanuit de Cro app, handel stilgelegd.

[ Voor 3% gewijzigd door HAWK Wizard op 11-03-2023 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:03:
[...]

Dit bericht ook gehad........zou het niet te maken hebben met de transfer van de FIAT rekening van LT naar MT? Voor de LT rekening hebben alle CRO klanten een KYC procesje doorlopen, maar die transfer naar MT is feitelijk zonder toestemming, etc helemaal onder water gegaan. Was sowieso bizar dat ze je geld zonder enige aankondiging of akkoord konden verplaatsen, maar goed.

Denk dat ze nu alsnog hun KYC dossier voor MT compleet willen maken. Bizar dat dit achteraf gebeurd, maar we hebben CRO wel vaker hele bizarre acties zien uithalen.

BTW, heeft iemand eea al ingevuld? Je hoeft geen bijlagen of zo te uploaden? (dat moet bij NL banken namelijk wel altijd bij dit soort KYC processen).
Goed, valt mee, het zijn een paar standaard vragen, je hoeft geen documenten te uploaden, verificatie is binnen paar seconden gebeurd 😎 is denk ik voor dossier van die Maltese bank, die formeel nog geen kyc gedaan had.
Pagina: 1 ... 52 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).