Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 53 ... 59 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:37
Nadat het een jaar geleden steeds niet lukte om mijn account te verifiëren en ik het maar had opgegeven, is het nu wél gelukt. Geluk bij een ongeluk gezien de crash van Cronos.

Algehele mening die ik hier teruglees is nu negatief, ingegeven door de crash en vermindering van benefits. Maar ik vraag me af of dit niet een goed moment kan zijn om in te stappen voor €350 en 6 maanden gratis spotify te pakken. Wat zijn jullie verwachtingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 09:07
Pepper92 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 07:19:
Nadat het een jaar geleden steeds niet lukte om mijn account te verifiëren en ik het maar had opgegeven, is het nu wél gelukt. Geluk bij een ongeluk gezien de crash van Cronos.

Algehele mening die ik hier teruglees is nu negatief, ingegeven door de crash en vermindering van benefits. Maar ik vraag me af of dit niet een goed moment kan zijn om in te stappen voor €350 en 6 maanden gratis spotify te pakken. Wat zijn jullie verwachtingen?
Gratis Netflix en Spotify zijn verdwenen sinds eind januari dit jaar.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Th1x4nG schreef op zondag 12 maart 2023 @ 08:28:
[...]

Gratis Netflix en Spotify zijn verdwenen sinds eind januari dit jaar.
Bij eerste nieuwe kaart krijg je bij Ruby 6 maanden Spotify cashback; bij Jade Green Spotify en Netflix. Na 6 maanden stopt het. Tenminste zo staat het nu in de app.

[ Voor 5% gewijzigd door Pepper92 op 12-03-2023 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 10:47
Pepper92 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 08:53:
[...]

Bij eerste nieuwe kaart krijg je bij Ruby 6 maanden Spotify cashback; bij Jade Green Spotify en Netflix. Na 6 maanden stopt het. Tenminste zo staat het nu in de app.
Ik zou eerder Plutus gebruiken. Standaard 3% cashback en de 5 euro abonnement geeft je 2 Perks. Je hoeft niks te staken, kan wel als je meer Perks wilt. De Crypto.com benefits waren goed, maar nu niet meer de moeite waard naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
@pl0xs ja, die is onderweg. Ook de kaart van Hi aangevraagd. Ik dacht, meer is beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-06 13:35
Krijg hier zomaar out of the blue berichten voor verificatie van transacties voor cdc kaart.
Gebruik die echter al jaartje niet meer.

Zou ergens een hack aan de hand zijn? of enkel wat malafide phishing-toestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:44
Masstje schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:52:
Krijg hier zomaar out of the blue berichten voor verificatie van transacties voor cdc kaart.
Gebruik die echter al jaartje niet meer.

Zou ergens een hack aan de hand zijn? of enkel wat malafide phishing-toestanden.
Ik denk dat wijziging van rekening van Litouwen naar Malta er ook voor zorgt dat er wat andere vereisten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss2018
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 24-11-2023
Even een algemene vraag hier, voor zover ik het begrijp is de enige kaart waar je geen crypto-exposure nodig hebt Pluto en met slechts uitgaven van €166/m zou je je kosten er al uit moeten halen en alles daarboven is mogelijk leuk. (bedenk dat de Plu in 45 dagen kan stijgen/dalen en je nog steeds verlies of meer winst kunt hebben)

Is het op een of andere manier mogelijk (ik vermoed van niet) om je Curve kaart te gebruiken voor andere dagelijkse transacties zoals het betalen van huur of het betalen van gas/water/elektriciteit/gemeentebelastingen dus zaken die normaal via iDeal of SEPA (IBAN) gaan.

Op dit moment voor mijn eigen situatie vind ik het persoonlijk niet de moeite waard om met de cryptokaarten te gaan spelen maar als het bovenstaande mogelijk is kom ik gemakkelijk uit op ongeveer €4000-€4500 kwa uitgaven per maand tegenover de huidige €1000-€2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Swiss2018 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:07:
...

Is het op een of andere manier mogelijk (ik vermoed van niet) om je Curve kaart te gebruiken voor andere dagelijkse transacties zoals het betalen van huur of het betalen van gas/water/elektriciteit/gemeentebelastingen dus zaken die normaal via iDeal of SEPA (IBAN) gaan.

...
Billhop maar daar heb je wel 2.95% - 3.50% kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01:15

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Swiss2018 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:07:
Even een algemene vraag hier, voor zover ik het begrijp is de enige kaart waar je geen crypto-exposure nodig hebt Pluto en met slechts uitgaven van €166/m zou je je kosten er al uit moeten halen en alles daarboven is mogelijk leuk. (bedenk dat de Plu in 45 dagen kan stijgen/dalen en je nog steeds verlies of meer winst kunt hebben)

Op dit moment voor mijn eigen situatie vind ik het persoonlijk niet de moeite waard om met de cryptokaarten te gaan spelen maar als het bovenstaande mogelijk is kom ik gemakkelijk uit op ongeveer €4000-€4500 kwa uitgaven per maand tegenover de huidige €1000-€2000.
Nee, huur, gemeentebelastingen is zover ik weet niet mogelijk. Gas/elektra enkel vattenfall wat ik wat ik weet.

Dit soort kaarten zijn puur te gebruiken voor je uitgaven online en in de winkel als comsument. En niet voor zaken waar vooral de belasting/overheid dit ook van je wil weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-06 09:49
HAWK Wizard schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 16:22:
[...]

Lijkt inderdaad te maken te hebben met SVB, waar Circle, het bedrijf achter usdc, een paar miljard credit geld heeft staan: https://www.crypto-inside...ecoin-gaat-niet-naar-nul/

Koers gaat alweer wat omhoog omdat veel mensen wel even sprongetje van (bijna) 10% willen maken .....helaas kun je nu geen goedkope usdc meer kopen vanuit de Cro app, handel stilgelegd.
De koers is weer dicht tegen de 1,000 aangekeken, fluctueert nog wel wat net onder de 1, maar dat zijn waarschijnlijk speculanten die met hele grote volumes even wat winst willen pakken.

Als usdc deze crash goed te boven komt is het wel een stablecoins to stay (I hope....). Maak er toch mooi rendement op, flink meer dan op de spaarrekening in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:52
Ik heb zojuist wat crypto “gecashed “ maar dat komt tegenwoordig direct op de visa en niet in de fiat Wallet. Het overboeken naar revolut kan niet meer, navraag bij de helpdesk gaf als antwoord dat overmaken naar financiële instellingen geblokkeerd is.

Wat is nu de handigste wijze om het geld toch van de visa af te krijgen? Iemand nog ideeën?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:58
Gewoon naar een pinaparaat lopen en er weer insteken met je pinpas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HAWK Wizard
pixels66 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:05:
Ik heb zojuist wat crypto “gecashed “ maar dat komt tegenwoordig direct op de visa en niet in de fiat Wallet. Het overboeken naar revolut kan niet meer, navraag bij de helpdesk gaf als antwoord dat overmaken naar financiële instellingen geblokkeerd is.

Wat is nu de handigste wijze om het geld toch van de visa af te krijgen? Iemand nog ideeën?
Deze vraag komt vrij vaak langs hier, terwijl het toch ook al heel vaak beantwoord is.

Hier aantal manieren om geld van je CDC Visa te halen zonder iets te kopen:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71266724
Plus dan nog het kopen van online "vouchers" zoals bij Amazon.

Misschien iets voor in het Start topic? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FozBa
  • Laatst online: 30-05-2024
Zijn er meer mensen met problemen met het storten van euros via SEPA? Vorige week werkte het maar vandaag kreeg ik in mijn bank-app de melding” invalid IBAN” bij gebruik van zelfde gegevens.
(Nog geen feedback gekregen vanuit de cdc chat support.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
FozBa schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:05:
Zijn er meer mensen met problemen met het storten van euros via SEPA? Vorige week werkte het maar vandaag kreeg ik in mijn bank-app de melding” invalid IBAN” bij gebruik van zelfde gegevens.
(Nog geen feedback gekregen vanuit de cdc chat support.)
Vanuit welke bank probeer je dat te doen?

Hier werkt het nog goed (zowel met BunQ, instant, binnen paar seconden, als dinosaurus bank ING: daar pas na 2 uur, tijdens kantoortijden, daarbuiten, pas next business day, ofwel: vrijdagavond betalen, maandagochtend pas geld binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FozBa
  • Laatst online: 30-05-2024
HAWK Wizard schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:17:
[...]

Vanuit welke bank probeer je dat te doen?

Hier werkt het nog goed (zowel met BunQ, instant, binnen paar seconden, als dinosaurus bank ING: daar pas na 2 uur, tijdens kantoortijden, daarbuiten, pas next business day, ofwel: vrijdagavond betalen, maandagochtend pas geld binnen)
Heb IBAN check gedaan en nog even op de site van de bank gekeken. Een “gele melding” wil alleen zeggen dat de bank het niet heeft kunnen checken. Dit is iets anders dan een invalid IBAN. Proefstorting gedaan en binnen paar seconden was het geld overgeboekt… Uiteindelijk niks aan de hand dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 17:46
Er gebeurde zojuist iets vreemds. Ik kreeg van Spotify een e-mail dat ik op Free gezet ben, terwijl ik gewoon (via stilzwijgende verlenging) voor Premium betaald zou hebben via deze debetkaart op 9 maart, volgens het card-overzicht van Crypto.com.

Spotify gaf in hun mobiele app aan dat de betaling mislukt zou zijn (die van 9 maart? lekker laat dan, pas na 2 weken eens een berichtje, en ook niks bijzonders in de CdC-app of op de Spotify-website in m'n account...)
Affijn, dan meteen maar opnieuw Spotify Premium betaald, gewoon via dezelfde kaart gedaan, en dat staat nu op 'Pending'. Ook wel vreemd dat het nu op Pending blijft staan... Het grappige is dat er nu weer wel wat CRO-cashback is gegeven, terwijl ik daar dus al sinds 9 januari niet meer recht op zou hebben omdat ik de kaart al langer dan 6 maanden heb. Oh nee, ik had het verward met de 2% of zo die je sowieso nog krijgt. Er zal waarschijnlijk binnenkort weer wel het e.e.a. teruggedraaid worden, of zo.

Ik ben benieuwd of meer mensen nog gewoon Spotify door hebben laten lopen en nu ook zo'n apart bericht over kennelijk een probleem met de betaling voor Spotify met de CdC-kaart hebben ontvangen?

[ Voor 6% gewijzigd door Eegee op 22-03-2023 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-05 22:31
Eegee schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:07:
Ik ben benieuwd of meer mensen nog gewoon Spotify door hebben laten lopen en nu ook zo'n apart bericht over kennelijk een probleem met de betaling voor Spotify met de CdC-kaart hebben ontvangen?
Hier tot op heden nog geen probleem, abo-geld is afgeschreven en spotify family werkt nog probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-06 14:42
Ik probeer al 4 dagen mijn account op te zeggen. Support is nog net zo bedroevend langzaam als een jaar geleden. Ik zeg op omdat ik niet meer geloof in de CRO hype en het bedrijf er achter. Ook ga ik niet voldoen aan die opgelegde KYC maatregelen. Tijd om afscheid te nemen..... ;( :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 18:01
Ben ik de enige die hier last heeft van een verminderde mate van mogelijkheid om de kaart te gebruiken? Voorheen kon ik de boodschappen bij de Lidl er mee doen, nu weigert deze de kaart, idem bij de Shell voor het tanken, ook daar accepteert hij de kaart niet meer.

Online betalingen en automatische zaken die nog gedaan worden gaan overigens prima. Het is echt de fysieke betaling.

Betreft overigens een Jade Green.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Zelfde gedoe hier al enkele weken bij de Deka markt , schijnbaar heeft de winkel iets aangepast want bij Jumbo doet ie het wel gewoon terwijl die beide de vx680 pin automaat gebruiken die ik zelf ook heb voor mijn werk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:01
@WaMeLiNoS @(KBX) Harkanoid
Geen last van.
Kan me niet herinneren wanneer de kaart voor het laatst geweigerd was.
Contactloos nog wel een keer in de Lidl, maar met insteken werd hij vervolgens gewoon geaccepteerd.

Ik gebruik em vaker dan mijn bankpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Gebruik eigenlijk 99% van de tijd mijn smartphone om te betalen, dan dus via google Pay => Curve => CRO VISA, dat werkt vrijwel overal prima, op paar bejaarde betaalautomaten na, die in de zomer wel geupgrade of vervangen moeten zijn (dan verdwijnt Maestro en wordt dat Mastercard prepaid).

Alleen bij onbemande tankstations gebruik ik rechtstreeks de CRO Visa (dan is de reservering er na 1 dag af, ipv na 30 dagen!) en soms om geld te pinnen (alhoewel ik dat ook vrijwel altijd via de Curve doe, die heeft hogere (dag en maand)limieten dan de CRO Visa!). Contactloos CRO Visa werkt eigenlijk nooit, dan dus chip kaart insteken, maar smartphone is dus prima alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Zie trouwens dat veel crypto koersen afgelopen maand(en) weer licht zijn gestegen, maar in de CRO zit geen enkele beweging (ondanks kleine opleving maandje terug). Hopelijk komt ie snel weer eens op 0,25 cent of hoger......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:43
HAWK Wizard schreef op maandag 10 april 2023 @ 09:42:
Zie trouwens dat veel crypto koersen afgelopen maand(en) weer licht zijn gestegen, maar in de CRO zit geen enkele beweging (ondanks kleine opleving maandje terug). Hopelijk komt ie snel weer eens op 0,25 cent of hoger......
Nu de prijs zo enorm stabiel is, is het opzich geen heel slecht idee om bijv. Ruby aan te schaffen. tenminste geeft Ruby nog steeds een rebate op bijv. Netflix/Spotify?
niet dat ik het meer doe, want ik bezit al PLU+Hi en Binance kaart.
ik had wel een cdc Jade Green, maar natuurlijk veel te hoog ingekocht :)
heb alles eruit gehaald en voornamelijk gewoon Bitcoin voor gekocht...
elke kaart heeft wel zijn eigen voor en nadelen, het is meer wat past bij jou :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-06 12:18

Therapy777

Metal!

Er is geen goede reden om in CDC te stappen nu. Volledige cashback op Netflix/Spotify is alleen de eerste zes maanden. Plutus doet het zonder staking en met een beter percentage aan cashback en met permanente, volledige cashback (tot €10 pm) op een partij naar keuze.

Enige reden om het te doen is speculeren dat er weer goede beloningen terug gaan komen in de nieuwe bullmarkt en dat CRO weer een mooie stijging zal meemaken.

Ik heb al een Ruby met dik verlies. Ik hou m nog maar ff vast, maar meer tegen beter weten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-06 20:56
Goedemiddag allen,

Vraagje. Sinds een tijdje ben ik bezig om de Ruby Steel aan te vragen, maar had problemen met het doen van een sepa overboeking naar mijn fiat wallet om de CRO vast te zetten om de Ruby Steel aan te vragen. Ik deed dit steeds met ING, maar de betaling werd steeds weer teruggestort. Ik heb uiteindelijk mijn andere rekening gebruikt (Rabobank) waarbij het binnen een minuut geregeld was en de betaling gelukt was. Iemand van jullie met dezelfde ervaring en hoe is dit opgelost?

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
blueman85 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 17:04:
Goedemiddag allen,

Vraagje. Sinds een tijdje ben ik bezig om de Ruby Steel aan te vragen, maar had problemen met het doen van een sepa overboeking naar mijn fiat wallet om de CRO vast te zetten om de Ruby Steel aan te vragen. Ik deed dit steeds met ING, maar de betaling werd steeds weer teruggestort. Ik heb uiteindelijk mijn andere rekening gebruikt (Rabobank) waarbij het binnen een minuut geregeld was en de betaling gelukt was. Iemand van jullie met dezelfde ervaring en hoe is dit opgelost?
Heb je het wel eens aan ING gevraagd wat er mis ging? En omdat je nu je RABO rekening hebt gebruikt is het volgens mij zo dat je geen andere rekening, ING of anders kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
dhrhagenees.cro schreef op woensdag 12 april 2023 @ 23:12:
[...]

Heb je het wel eens aan ING gevraagd wat er mis ging? En omdat je nu je RABO rekening hebt gebruikt is het volgens mij zo dat je geen andere rekening, ING of anders kan gebruiken.
Ja heb ING gecontact en ze gaan dit voor me uitzoeken ;) Ik ga er overigens wel vanuit dat je altijd elke rekening zou kunnen gebruiken voor een sepa overboeking ondanks dat ik nu een Rabobank rekening heb gebruikt, die ik niet voor mijn dagelijkse bankzaken gebruik

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36

JRR

Maakt niet uit vanaf welke rekening je geld naar crypto.com overboekt, als het maar een rekening is waar de tenaamstelling gelijk aan is als aan de tenaamstelling op crypto.com. Heb ooit geld vanaf ING, Rabo en N26 naar crypto.com overgeboekt en is allemaal aangekomen.

Dit was in ieder geval zo toen de rekeningnummers van crypto.com nog op Letland stonden. Hoe het nu zit met de Maltese rekeningnummers durf ik niet te zeggen. Na het debacle met de Jade Green card vorig jaar waarbij de perks steeds minder werden en de CRO in een vrije val was geraakt, doe ik niks meer met crypto.com behalve volgende week de Priority Pass te gebruiken in een waarschijnlijk te overvolle lounge.

[ Voor 30% gewijzigd door JRR op 13-04-2023 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firstkingray
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 16:35
Gisteravond via de Rabobank een overboeking gedaan naar mijn Fiat wallet (Malta adres). Was normaal altijd binnen een paar minuten binnen in de app van Crypto.com, maar staat er nu nog steeds niet bij. Het geld is wel van mijn Rabo-rekening af, ondanks dat de Rabo sinds een paar weken waarschuwingen geeft over een verkeerd IBAN nummer. Het nummer is wel gewoon goed, gebruik ik regelmatig en gaat altijd goed.
Zijn er nog meer mensen met problemen dat het geld niet (of later) aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
firstkingray schreef op donderdag 13 april 2023 @ 08:25:
Gisteravond via de Rabobank een overboeking gedaan naar mijn Fiat wallet (Malta adres). Was normaal altijd binnen een paar minuten binnen in de app van Crypto.com, maar staat er nu nog steeds niet bij. Het geld is wel van mijn Rabo-rekening af, ondanks dat de Rabo sinds een paar weken waarschuwingen geeft over een verkeerd IBAN nummer. Het nummer is wel gewoon goed, gebruik ik regelmatig en gaat altijd goed.
Zijn er nog meer mensen met problemen dat het geld niet (of later) aankomt?
Bij mij (ING) komen overboekingen in de avond altijd pas de volgende ochtend ergens tussen 10-11 aan bij crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firstkingray
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 16:35
Bedrag is inderdaad net binnen, mooi zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
JRR schreef op donderdag 13 april 2023 @ 00:15:
[...]
behalve volgende week de Priority Pass te gebruiken in een waarschijnlijk te overvolle lounge.
Precies mijn plan >:)
Bij sommige lounges kun je trouwens tegen een geringe betaling reserveren. Alhoewel er op AMS nu een tijdelijke lounge is ter vervanging van de Aspire lounge (non-schengen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppenbelegger
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 01-06 23:39
Dag iedereen, zou iemand mij hier een antwoord op kunnen geven? In het laatste jaar zijn er heel wat updates en veranderingen geweest bij Crypto punt com. Welke mogelijkheden heb ik nog om geld op mijn crypto visa card te uploaden zonder fee te betalen? Alvast bedankt, groetjes Glenn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Heppenbelegger schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:21:
Dag iedereen, zou iemand mij hier een antwoord op kunnen geven? In het laatste jaar zijn er heel wat updates en veranderingen geweest bij Crypto punt com. Welke mogelijkheden heb ik nog om geld op mijn crypto visa card te uploaden zonder fee te betalen? Alvast bedankt, groetjes Glenn
SEPA bank overboeking vanuit je eigen bankaccount (geen credit card).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 06:09
Heppenbelegger schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:21:
https://help.crypto.com/e...rypto-com-visa-card-eu-uk

Ik gok dat
IBAN -> fiat wallet -> kaart
dan de manier is die je zoekt

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Afgelopen week een flinke bestelling gedaan bij Albelli (fotoboeken), maar geen cashback ontvangen. Na navraag bij support gedaan te hebben blijkt Albelli onder code 7372 te vallen, een aanbieder van software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:27
Blik1984 schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:13:
Afgelopen week een flinke bestelling gedaan bij Albelli (fotoboeken), maar geen cashback ontvangen. Na navraag bij support gedaan te hebben blijkt Albelli onder code 7372 te vallen, een aanbieder van software...
Ja het is soms vrij ondoorzichtig.
In de meeste gevallen krijg ik wel cashback, maar soms zitten er uitzonderingen tussen.
Lastig om van te voren te bepalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
blueman85 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 00:07:
[...]

Ja heb ING gecontact en ze gaan dit voor me uitzoeken ;) Ik ga er overigens wel vanuit dat je altijd elke rekening zou kunnen gebruiken voor een sepa overboeking ondanks dat ik nu een Rabobank rekening heb gebruikt, die ik niet voor mijn dagelijkse bankzaken gebruik
Op een of andere manier kan ik nu geld overmaken van m'n ING rekening naar m'n fiat wallet. Kan iemand die ook ING heeft aangeven hoe lang het duurt voor het geld overgeboekt is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:01
blueman85 schreef op maandag 17 april 2023 @ 17:14:
[...]

Op een of andere manier kan ik nu geld overmaken van m'n ING rekening naar m'n fiat wallet. Kan iemand die ook ING heeft aangeven hoe lang het duurt voor het geld overgeboekt is?
's ochtends overmaken, 's middags in de wallet.
's middags overmaken, volgende ochtend in de wallet.
Vrijdag na 15.00 overmaken, maandagochtend (tegen 10 a 11 uur) in de wallet.

Soms sneller, maar dat beschouw ik als de uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
Blabla13 schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:38:
[...]

's ochtends overmaken, 's middags in de wallet.
's middags overmaken, volgende ochtend in de wallet.
Vrijdag na 15.00 overmaken, maandagochtend (tegen 10 a 11 uur) in de wallet.

Soms sneller, maar dat beschouw ik als de uitzondering.
Top! Dan weet ik waar ik rekening mee kan houden qua tijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-06 23:39
Even vraag, afgelopen week aankoop gedaan via de pas, dit heb ik retour gestuurd omdat het artikel niet naar wens was, nou is het goedgekeurd door Coolblue en retour gestuurd naar mijn visa creditcard, nu zag ik de refund al staan op de app maar dezelfde tijd staat weer Coolblue met bedrag in pending, is dit normaalste gang van zaken? En Hoelang duurt de pending meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Meestal een werkdag , soms langer althans bij ikea was dat zo net als bij de onbemande pomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
(KBX) Harkanoid schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 12:32:
Meestal een werkdag , soms langer althans bij ikea was dat zo net als bij de onbemande pomp
Dus als goed is staat maandag bijv het bedrag weer in beeld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HAWK Wizard
JRR schreef op donderdag 13 april 2023 @ 00:15:
[...]

Maakt niet uit vanaf welke rekening je geld naar crypto.com overboekt, als het maar een rekening is waar de tenaamstelling gelijk aan is als aan de tenaamstelling op crypto.com. Heb ooit geld vanaf ING, Rabo en N26 naar crypto.com overgeboekt en is allemaal aangekomen.

Dit was in ieder geval zo toen de rekeningnummers van crypto.com nog op Letland stonden. Hoe het nu zit met de Maltese rekeningnummers durf ik niet te zeggen. Na het debacle met de Jade Green card vorig jaar waarbij de perks steeds minder werden en de CRO in een vrije val was geraakt, doe ik niks meer met crypto.com behalve volgende week de Priority Pass te gebruiken in een waarschijnlijk te overvolle lounge.
Die tenaamstelling is idd het belangrijkste. Je kunt wel meer dan 1 IBAN gekoppeld hebben. Zelf gebruik ik er 2 en die werken 2 richtingen op. Wel bizar dat ING volgens mij de enige is die "klassieke bank openingstijden" hanteert, dus na 17:00 en in het weekend gebeurt er niets. Bij ABN, BunQ, etc is het er binnen een paar seconden (ook avond en weekend).

Je kunt helaas nog geen US$ rekening koppelen, heb ik poging voor gedaan, wordt in veel EU landen gesupport, maar NL staat hier gek genoeg nog niet bij (heb hier ook met CRO helpdesk contact over gehad, gaat niet werken voorlopig).

Hark ondertussen veel CROs binnen, maar is helaas 1 van de weinige cryptos waar geen beweging inzit...........voor ik mijn storting van de locked CRO terugverdiend heb, gaat nog wel paar jaar duren vrees ik.........hopelijk staat ie snel weer eens op Euro 0,35 of hoger (top was ooit 0,91 geloof ik, nu nog onder de 0,07)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
heb zojuist betaling terug gekregen,
nou volgende
Hoe krijg ik het geld van de crypto visa card terug op de fiat wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Soppyscroll schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:28:
nou volgende
Dat gaat dat niet, via pinautomaat van je cdc kaart af trekken en dan weer storten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
Xqlus1ve schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:59:
[...]

Dat gaat dat niet, via pinautomaat van je cdc kaart af trekken en dan weer storten :9
Dat dacht ik al, ze zien mij straks staan, geld pinnen direct storten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Het kan wel via de app maar kost je 2.99 procent fee , koop er eerst crypto van en loos het weer , als je meer dan 20€ verkoopt krijg je er ook weer credits voor waar je een box of een nft voor terug kan krijgen.

Of je koopt er bol.com Bon of iets anders voor keuze genoeg , dat kost je niets extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-06 20:30
Of je kan het geld via Revolut het geld van je kaart afhalen en naar je eigen zichtrekening sturen. Ik heb dat onlangs moeten doen omdat er te veel op m'n plutus kaart stond. In 10 minuten geregeld, van account aanmaken tot aankomst op m'n zichtrekening 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Soppyscroll schreef op zondag 23 april 2023 @ 14:28:
nou volgende
Deze vraag komt vrij vaak langs hier, terwijl het toch ook al heel vaak beantwoord is.

Hier aantal manieren om geld van je CDC Visa te halen zonder iets te kopen:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71266724
Plus dan nog het kopen van online "vouchers" zoals bij Amazon.

En dan kun je het dus weer op je fiat zetten.

Misschien iets voor in het Start topic? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
Goedemiddag allemaal

2 vraagjes:

1. Weet iemand of je je Crypto.com creditcard kan gebruiken i.c.m Remitly/Westernunion ?

2. Ik probeerde vandaag bij meerdere pinautomaten om mijn pincode aan te passen, maar zodra je je nieuwe pincode invoert, krijg je de melding, transaction could not be completed.... Iemand anders hier ook ervaringen mee?

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:46
blueman85 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:17:
Goedemiddag allemaal

2 vraagjes:

1. Weet iemand of je je Crypto.com creditcard kan gebruiken i.c.m Remitly/Westernunion ?

2. Ik probeerde vandaag bij meerdere pinautomaten om mijn pincode aan te passen, maar zodra je je nieuwe pincode invoert, krijg je de melding, transaction could not be completed.... Iemand anders hier ook ervaringen mee?

Ben benieuwd :)
2) ja is altijd zo. Als het goed is heb je nu 2 pincodes.

1: contactloos betalen (oude pincode)
2: niet contactloos betalen (nieuwe pincode)

Weird of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
Dacuuu schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:41:
[...]

2) ja is altijd zo. Als het goed is heb je nu 2 pincodes.

1: contactloos betalen (oude pincode)
2: niet contactloos betalen (nieuwe pincode)

Weird of niet?
Hmm als dat zo is ga ik het weer terugzetten naar de oude pincode. Vervelend als ik steeds moet nadenken welke code het is voor de manier van betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Weet iemand hoe lang de LoungeKey geldig blijft? Zou echt top zijn als deze gewoon ingekocht is en ze dus geen belang hebben om deze perk straks vervroegd af te kappen (voor mensen die niet meer staken).

Context: ik had ooit staking voor Jade Green maar nu alleen nog de kaart zonder staking. Tot nu toe werkt het prima.

[ Voor 22% gewijzigd door finsdefis op 25-04-2023 18:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

finsdefis schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 18:57:
Weet iemand hoe lang de LoungeKey geldig blijft? Zou echt top zijn als deze gewoon ingekocht is en ze dus geen belang hebben om deze perk straks vervroegd af te kappen (voor mensen die niet meer staken).

Context: ik had ooit staking voor Jade Green maar nu alleen nog de kaart zonder staking. Tot nu toe werkt het prima.
Tot je weer een mailtje van ze krijgt met aangepaste voorwaarden :+

Voorlopig heb je zonder staking nog steeds de Lounge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36

JRR

Voor Schiphol hoef je die LoungeKey momenteel niet te hebben. Aspire non-Schengen is momenteel dicht. In plaats daarvan hebben ze nu ergens een donker smoezelig café met harde stoeltjes en broodjes van papier maché naast de Starbucks zitten.

Echter met je LoungeKey laten ze je niet zomaar binnen en moet je een QR-code scannen om in de wachtrij plaats te nemen. Afgelopen maandag duurde dat 1,5 uur. Wat een aanfluiting! En er werd nog USD 3,25 van mijn kaart afgeschreven. Zal wel weer een keer terugkomen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhaiKhaL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 19:59
JRR schreef op woensdag 26 april 2023 @ 02:36:
Voor Schiphol hoef je die LoungeKey momenteel niet te hebben. Aspire non-Schengen is momenteel dicht. In plaats daarvan hebben ze nu ergens een donker smoezelig café met harde stoeltjes en broodjes van papier maché naast de Starbucks zitten.

Echter met je LoungeKey laten ze je niet zomaar binnen en moet je een QR-code scannen om in de wachtrij plaats te nemen. Afgelopen maandag duurde dat 1,5 uur. Wat een aanfluiting! En er werd nog USD 3,25 van mijn kaart afgeschreven. Zal wel weer een keer terugkomen…
Wow, wat een aanfluiting inderdaad. Enig idee hoe lang die lounge nog dicht blijft? Kon er via Google zo snel ook niks over vinden.

Die $3,25 verdwijnt inderdaad na precies 4 weken als ik het me goed herinner (dus geen terugboeking, de transactie is dan niet meer terug te vinden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-06 15:16
XhaiKhaL schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:15:
[...]

Wow, wat een aanfluiting inderdaad. Enig idee hoe lang die lounge nog dicht blijft? Kon er via Google zo snel ook niks over vinden.
Loungekey app zegt tot 1 juli 2023.

Cafe Frames Lounge 2: 1e verdieping tussen Starbucks en meditatiecentrum
Cafe Flor Lounge 2: achter gate D7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:02

Coldcat

HODL

EdVe schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:30:
[...]

Loungekey app zegt tot 1 juli 2023.

Cafe Frames Lounge 2: 1e verdieping tussen Starbucks en meditatiecentrum
Cafe Flor Lounge 2: achter gate D7
Volgens mij tot het einde van de geldigheid van de kaart.

Schiphol is inderdaad drama. De lounge is veel te klein en er komen veel te veel mensen. Iedere airline zonder lounge maakt er gebruik van + alle credit cards met voordelen. Daardoor hebben ze de normale lounge ingericht voor Business Class en is Frames er voor de overige mensen. Ik lees dat die dan gesloten is per direct? Dan moet je er echt niet komen.

Als je de grootte van de Aspire lounch in het Schengen deel vergelijkt is dat een stuk ruimer. Het is extreem karig, maar ik zou ook niet weten hoe je het anders kan doen met de beperkte ruimte. Er is teveel volk dat toegang heeft to de lounge.

Het personeel in Frames is wel vriendelijk en doet zijn / haar best!

[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 26-04-2023 23:49 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
JRR schreef op woensdag 26 april 2023 @ 02:36:

Wij vlogen op een gunstige tijd, dus konden wel meteen binnen.

Het cafe (Frames) was wel super karig ja; met name het assortiment aan eten is bar en bar slecht.

Maar de Aspire lounge was ook al redelijk verpauperd en stelde ook niet zoveel voor. Ook daar had je wachtrijen met QR codes om te reserveren vorig jaar.

Dan zijn de lounges die ik tot nu toe op andere vliegvelden bezocht heb een stuk beter.

In elk geval vond ik het achteraf zonde van de 30 euro die ik betaalde voor mijn gast. Voor mezelf praat ik het dan maar goed dat het 15 euro p.p. was en dat we de schaarse fatsoenlijke stoelen hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floo
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 12-05-2023
Goedemiddag, vraagje ik ben net begonnen met crypto.com
Nu wil ik vanaf ING internet bankieren geld overmaken.
Ik heb een heel lang Iban nummer, dat is duidelijk.
Maar wat zet ik neer bij de naam. Mijn eigen naam? Of openpayd? Of crypto.com?
En wat moet er ingevuld worden bij de omschrijving?
Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Floo schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:52:
Wie weet raad?
Bij mij staat bij bank account holder name mijn eigen naam. Ik zou dat bij jou ook verwachten.

Het is je eigen rekeningnummer, dus een omschrijving is meer voor jezelf, hoeft dus niet.

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 02-05-2023 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floo
Ja ik heb t ook zo gedaan, maar het komt niet in de Fiat wallet. Komt dat misschien als je nieuw bent dat t langer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Floo schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 18:02:
Ja ik heb t ook zo gedaan, maar het komt niet in de Fiat wallet. Komt dat misschien als je nieuw bent dat t langer duurt?
Dat is meestal wel het geval voor de eerste overboeking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floo
Ok ik wacht af. Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Floo schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:52:
Wie weet raad?
Het handigste is om eerst paar euro van je CRO Fiat naar je ING IBAN over te maken. Als dat werkt, kun je makkelijk vanuit ING adresboek ook naar CRO Fiat (MT rekening met heel lang nummer) overmaken, dan weet je zeker dat het bij jezelf terecht komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hmmm in een winkel kreeg men de melding dat de transactie niet door was gegaan vanwege een storing echter in de Crypto app staat wel completed heb het bonnetje van de mislukte transactie wel dus maar een ticket bij crypto aanmaken

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:05

Nogne

>.<

Wii4all schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 01:55:
Hmmm in een winkel kreeg men de melding dat de transactie niet door was gegaan vanwege een storing echter in de Crypto app staat wel completed heb het bonnetje van de mislukte transactie wel dus maar een ticket bij crypto aanmaken
Dit heb ik ook 1x gehad, je kan dit voor de zekerheid aangeven bij CDC maar die kunnen er niet veel aan doen. Dit word automatisch verrekend binnen 30 dagen, aangezien VISA zal zien dat de betaling is geslaagd maar dat de betaling niet is voltooid.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nogne schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:22:
[...]

Dit heb ik ook 1x gehad, je kan dit voor de zekerheid aangeven bij CDC maar die kunnen er niet veel aan doen. Dit word automatisch verrekend binnen 30 dagen, aangezien VISA zal zien dat de betaling is geslaagd maar dat de betaling niet is voltooid.
Ze reageren allemaal wel snel moet ik zeggen en bevestigen inderdaad dat als het geld niet opgehaald wordt door de merchant dat het dan automatisch terugkomt

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
Hoe zat het ook al weer met betalen in vreemde valuta? We gaan een korte roadtrip maken door Denemarken en moeten dus een aantal hotels boeken. Het beste is dan toch via Curve betalen, want dan betaal je geen extra kosten toch? (en via CDC wel meen ik?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

bas_1981 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:22:
Hoe zat het ook al weer met betalen in vreemde valuta? We gaan een korte roadtrip maken door Denemarken en moeten dus een aantal hotels boeken. Het beste is dan toch via Curve betalen, want dan betaal je geen extra kosten toch? (en via CDC wel meen ik?)
Binnen EU in non-eurolanden bij CDC 0,2 procent. Bij Curve doordeweeks geen opslag. In het weekend anderhalf procent opslag. Probeer grote betalingen dus doordeweeks te plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
knakworst schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:30:
[...]

Binnen EU in non-eurolanden bij CDC 0,2 procent. Bij Curve doordeweeks geen opslag. In het weekend anderhalf procent opslag. Probeer grote betalingen dus doordeweeks te plannen.
Thnx, goed om rekening mee te houden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Ik krijg een melding dat de IBAN niet geldig is als ik geld over probeer te maken in de Rabobank. Wel vreemd, want het geld kwam meteen aan (testtransactie 1 EUR).

[ Voor 23% gewijzigd door finsdefis op 05-05-2023 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-06 01:21
finsdefis schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 17:18:
Ik krijg een melding dat de IBAN niet geldig is als ik geld over probeer te maken in de Rabobank. Wel vreemd, want het geld kwam meteen aan (testtransactie 1 EUR).
Ik heb dit nog telkens gehad..... wel elke keer goed aangekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 07:39
Ik heb jullie hulp / advies nodig. Het verhaal is al volgt ik gebruik al jaren de crypto.com creditcard en eigenlijk nooit echt issues tot ik een dispute had. Oplichting via een webshop in Nederland en betaald via mollie payments bedrag van 228 euro op 13 maart 2023. Dus support case geopend informatie gedeeld en dispute werd geopend.

Op 29 maart zie ik nogmaals dezelfde transactie plaatsvinden en nog een keer 228 euro afgeboekt worden. Twee maanden later krijg ik bericht dat mijn dispute is goedgekeurd en de reservering wordt opgeheven. Crypto.com zegt nu dat ze mijn case hebben afgehandeld maar effectief heb ik niets terug gehad. Ook geven ze aan dat ze in hun systeem een transactie zien met refund terwijl ik alleen maar op mijn export twee transacties eraf zie maar geen enkele refund transactie.

Ben ik nu gek, vergis ik me nu of proberen ze mij nu blij te maken met een sigaar uit eigen doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 21:23:
Ik heb jullie hulp / advies nodig. Het verhaal is al volgt ik gebruik al jaren de crypto.com creditcard en eigenlijk nooit echt issues tot ik een dispute had. Oplichting via een webshop in Nederland en betaald via mollie payments bedrag van 228 euro op 13 maart 2023. Dus support case geopend informatie gedeeld en dispute werd geopend.

Op 29 maart zie ik nogmaals dezelfde transactie plaatsvinden en nog een keer 228 euro afgeboekt worden. Twee maanden later krijg ik bericht dat mijn dispute is goedgekeurd en de reservering wordt opgeheven. Crypto.com zegt nu dat ze mijn case hebben afgehandeld maar effectief heb ik niets terug gehad. Ook geven ze aan dat ze in hun systeem een transactie zien met refund terwijl ik alleen maar op mijn export twee transacties eraf zie maar geen enkele refund transactie.

Ben ik nu gek, vergis ik me nu of proberen ze mij nu blij te maken met een sigaar uit eigen doos?
Dat zou wel balen zijn..........het is wel gek dat je die refunds meestal niet goed kan terugvinden. Soms krijg je eerst een refund reversal (dus nogmaals eraf!) en dan zie je de volgende dag dat het wel goed verwerkt is (en dan in totaal 4 boekingen, 2x eraf en 2x erbij). Wordt heel onduidelijk aangegeven, soms staat er een + voor een refund en is het bedrag in groen, maar soms ook niet (en lijken het 2 afschrijvingen).

Als je weet hoeveel Euro er op bepaalde dag precies op je Visa stond, dan kun je het met een export wel terug rekenen lijkt me? Zelf hou ik altijd precies een vast bedrag aan op de CRO Visa, zodra er iets afgeschreven is, stort ik weer bij, zodat je vrijwel altijd zelfde bedrag er op hebt staan, wat dan gelijk een mooie referentie is bij refunds e.d.

Ben benieuwd wat er uit komt bij jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Exact dat doe ik dus ook dus ik weet exact wat er beschikbaar is en dat er dus ook 456 is afgeboekt en maar 228 is teruggekomen. Ik laad ook al mijn transacties in bij Spendee dus kan het tot de dag terugzien wat het saldo was etc.

Maar niemand lijkt me te willen helpen. Iemand bekend met dit whatsapp nummer +1 (931) 505-2655? (Zogenaamd Crypto support hotline, moet je wel even een DEFI Wallet koppelen en al je funds transfereren voordat ze de reset uitvoeren hahahahahaha)

[ Voor 37% gewijzigd door TWFpa2Vs op 17-05-2023 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Nogmaals helemaal uitgezocht maar de refund zou op 29 maart hebben moeten plaatsgevonden maar het saldo is op 28 en 29 maart exact hetzelfde gebleven, ergo de twee transacties hebben geen reet uitgemaakt. Echter lijkt het maar onmogelijk om support dit aan het verstand te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:54
Stomme vraag; hoe kan ik het handigste mijn cashback te gelde maken? Kan ik het gewoon in de app verkopen, dan komt het in fiat terecht en vanuit daar weer op de kaart zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Dat is de makkelijkste weg maar ook de duurste vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Gongbao schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:48:
Stomme vraag; hoe kan ik het handigste mijn cashback te gelde maken? Kan ik het gewoon in de app verkopen, dan komt het in fiat terecht en vanuit daar weer op de kaart zetten?
Dat is een mogelijkheid, maar qua "spread" in de wisselkoers wel wat duur. Als het eenmaal op je FIAT staat kun je het trouwens zonder kosten ook naar je NL bank sturen (hoeft dus niet perse naar VISA kaart toe).

Mogelijk alternatief is om het eerst naar je DeFi wallet te sturen en daar in een Earn model te gooien (tegen 6-8%). Nu de koerst van CRO zo laag is, doe ik dat. Toen de koers van de CRO nog ver boven de Euro 0,30 lag, converteerde ik het daar naar USDc en pakte ik daar 8-10% op, dat is helaas niet meer zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
TWFpa2Vs schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 16:21:
Nogmaals helemaal uitgezocht maar de refund zou op 29 maart hebben moeten plaatsgevonden maar het saldo is op 28 en 29 maart exact hetzelfde gebleven, ergo de twee transacties hebben geen reet uitgemaakt. Echter lijkt het maar onmogelijk om support dit aan het verstand te krijgen.
Blijft bizar, zou anders met screenshots erbij escaleren naar Kris Marszalek (CEO, die is goed bereikbaar via bv Twitter etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
HAWK Wizard schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 14:59:
[...]

Blijft bizar, zou anders met screenshots erbij escaleren naar Kris Marszalek (CEO, die is goed bereikbaar via bv Twitter etc).
Ik heb het los gelaten, 7 verschillende mensen waaronder een supervisor melden inmiddels dat het proces juist is gevolgd en dat alles klopt en er een refund heeft plaatsgevonden. Kris had ik al benaderd via twitter maar geeft vooralsnog niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
En daar istie dan, de mail waarvan we allemaal wisten dat ie zou komen

TLDR: Op 31 mei komt Loungekey vervallen en wordt priority pass, max 4 keer per jaar loungen voor Jade Green and Indigo Blue.
Dear Valued Customer,

We're pleased to inform you that the airport lounge access benefit for your Crypto.‌com Visa Card will be changed to the Priority Pass™ programme on 31 May 2023, enabling you to tap into more travel perks and a broader network of lounges.

With Priority Pass™, you will have access to over 1,300 lounges worldwide and over 80 in-airport experiences. Priority Pass™ members can also enjoy a host of other benefits, including preferential pricing on car rentals and airport transfers.

You will be entitled to four complimentary lounge passes per calendar year with your Card, and can continue to access lounges by paying prevailing lounge visit fees thereafter, as determined by Priority Pass™.

From 31 May 2023, you will no longer be able to use your LoungeKey™ account. To ensure seamless access to the lounges, please register for a Priority Pass™ membership from 31 May 2023 and before your next lounge visit. You may not be able to access lounges without a valid Priority Pass™ membership.

Find out more about Priority Pass™ and the registration process here.

If you have any questions, please email us at contact‌@crypto‌.com. We’re here to help.

Best regards,
The Crypto.‌com Team

[ Voor 10% gewijzigd door pimsaint op 22-05-2023 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 21:45
Eh... het wordt nog net vantevoren aangekondigd. Maar dat is dus midden van de volgende week al.

Vooral uit luiheid was ik vooralsnog gebleven bij Crypto.com, maar als ik eens verder zou willen kijken, wat raden jullie dan aan? De plutus.it kaart of hi.com kaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
feelthepower schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:41:
Eh... het wordt nog net vantevoren aangekondigd. Maar dat is dus midden van de volgende week al.

Vooral uit luiheid was ik vooralsnog gebleven bij Crypto.com, maar als ik eens verder zou willen kijken, wat raden jullie dan aan? De plutus.it kaart of hi.com kaart?
Da's lastig te zeggen, ik raad je vooral aan om beide topics hier op GoT door te lezen. Mijn idee is dat Plutus redelijk stabiel is, weinig spannend en wat minder lucratief dan Hi, waarbij de rewards hoog zijn maar niets zeker lijkt te zijn. CDC is er niets bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
feelthepower schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:41:

Plutus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-06 17:19
pimsaint schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:07:

TLDR: Op 31 mei komt Loungekey vervallen en wordt priority pass, max 4 keer per jaar loungen voor Jade Green and Indigo Blue.

[...]
Activeren werkt bij mij niet. Classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 06:28
Ik ben "new to the scene", maar Plutus heeft toch helemaal geen airport lounge access of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
finsdefis schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 18:57:

(Self quote)

Nou dat duurde niet lang :')

En van onbeperkt naar 4x. Ook wel typerend, je kunt nergens van op aan in elk geval. Waarschijnlijk volgend jaar een downgrade naar het basic priority pass abo waar je voor elk bezoek moet betalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
maxvdh schreef op maandag 22 mei 2023 @ 16:52:
[...]

Activeren werkt bij mij niet. Classic.
Er staat ook activeren vanaf 31 mei. Dus nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-06 17:19
finsdefis schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:07:
[...]

Er staat ook activeren vanaf 31 mei. Dus nog even geduld.
My bad 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
gaat ook maar tijdelijk zijn, als daar de massa naar overstapt zal het ook flink uitdunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Onze grote leider Kris heeft gezegd dat zodra de markt het weer toelaat de voorwaarden van de kaarten weer gaat verbeteren.

Ik blijf gewoon bij Crypto.com. Ze zijn goed bezig de laatste tijd met hun Securtity vergunningen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
TWFpa2Vs schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:50:
[...]

gaat ook maar tijdelijk zijn, als daar de massa naar overstapt zal het ook flink uitdunnen.
Dan komt er wel weer wat anders. Ride the wave mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Dacuuu schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:42:
[...]

Dan komt er wel weer wat anders. Ride the wave mate!
100% als we ook de risico’s maar willen en kunnen dragen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
pimsaint schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:07:

[...]
Ik heb de mail niet eens gehad _/-\o_
Pagina: 1 ... 53 ... 59 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).