Hoe verloopt het registreren voor Priority pass bij jullie? Als ik mijn jade green creditcard nummer invoer dan wordt hij niet herkend?
Kijk even 7 posts boven jouw post, en lees de laatste regelAlterBridge schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:04:
Hoe verloopt het registreren voor Priority pass bij jullie? Als ik mijn jade green creditcard nummer invoer dan wordt hij niet herkend?
... en oranje! :P
Net geprobeerd met LoungeKey de Aspire 26 lounge op Schiphol in te komen. Maar kreeg na scannen van de LoungeKey app een foutmelding dat de kaart niet geldig was. Dit zou toch gewoon tot de 31e mei moeten werken?
Ik ben 26 mei, gisteren, nog in een aspire geweest op Schiphol.
Ik ben ook wel benieuwd hoe je er precies achter komt dat die loungekey niet (meer) werkt anders dan het bij een Lounge te proberen.
Vandaag die priority pass geactiveerd, deze geeft aan dat ik tot 2028 viermaal per jaar gratis mag loungen.
Maar als ik mijn LoungeKey app open staat daar ook nog gewoon unlimited visits until Dec 2026...
Vandaag die priority pass geactiveerd, deze geeft aan dat ik tot 2028 viermaal per jaar gratis mag loungen.
Maar als ik mijn LoungeKey app open staat daar ook nog gewoon unlimited visits until Dec 2026...
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Ik krijg priority pass nog niet geactiveerd, ik wacht nog paar dagen voordat ik de help chat inschakel.pimsaint schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:17:
Ik ben ook wel benieuwd hoe je er precies achter komt dat die loungekey niet (meer) werkt anders dan het bij een Lounge te proberen.
Ik denk dat de loungekey prima werkt maar dat er mooi wel geld van je kaart gehaald wordt. Ik zou het dus niet proberen.pimsaint schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:17:
Op de loungekey website kan ik er niet meer in. Vraagt om kaart te verifiëren wat niet lukt. Dus het is afgelopen.knakworst schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:12:
[...]
Ik denk dat de loungekey prima werkt maar dat er mooi wel geld van je kaart gehaald wordt. Ik zou het dus niet proberen.
In de LoungeKey app wordt de QR-code ook niet meer weergegeven en komt er een rood vlak overheen. Trouwens nooit bericht gekregen dat er iets ging veranderen over die LoungeKey.
Je hebt nu recht op maximaal 4 gratis bezoekjes per jaar met Priority Pass wat mij al gelukt is aan te maken.JRR schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:34:
In de LoungeKey app wordt de QR-code ook niet meer weergegeven en komt er een rood vlak overheen. Trouwens nooit bericht gekregen dat er iets ging veranderen over die LoungeKey.
Verder heb ik Curve Metal wat mij nog een kleine korting geeft met LoungeKey (20 ipv 32 GBP).
Ik heb het lang volgehouden, maar uiteindelijk zie je dat de CRO munt dood aan het bloeden is. Vaak er toch nog wat geld ingestopt en iedere keer met wat verlies moeten verkopen, maar uiteindelijk zie je dan dat die gewoon nog verder doorzakt en dus de juiste beslissing maakt. Die CRO munt blijft doodbloeden. Die wat er snel bij waren hebben mooie winsten en voordelen gehad. Was je er laat bij verloor je alles. Al bij al een enorm geluk dat ik niet voor die groene kaart ben gegaan. - 90% van 3500€ inleg was ik toch echt niet gelukkig mee geweest.
Nu, ik zie de munt wel terug stijgen, tenminste als crypto.com de bear overleeft. Nu, door deze noodgedwongen maatregelen te nemen zullen ze nog wel wat rek hebben. Hopelijk wordt het geen celsius geval.
Als de bull terug optrekt en de marketing kan terug op gang gezet worden, is er een kans dat de voordelen wel terugkomen, maar nooit hoe ze in het verleden waren, want hier hebben ze wellicht ook wel van geleerd. Dus CRO terug naar 0,9€ zie ik echt niet snel gebeuren. Je mag geluk hebben als ze 0,20€ worden. Nu, ik kan mis zijn hé...
Nu, ik zie de munt wel terug stijgen, tenminste als crypto.com de bear overleeft. Nu, door deze noodgedwongen maatregelen te nemen zullen ze nog wel wat rek hebben. Hopelijk wordt het geen celsius geval.
Als de bull terug optrekt en de marketing kan terug op gang gezet worden, is er een kans dat de voordelen wel terugkomen, maar nooit hoe ze in het verleden waren, want hier hebben ze wellicht ook wel van geleerd. Dus CRO terug naar 0,9€ zie ik echt niet snel gebeuren. Je mag geluk hebben als ze 0,20€ worden. Nu, ik kan mis zijn hé...
Mij lukt het helaas niet...........hij geeft aan dat CC nummer niet klopt, maar dat is gewoon het CRO Visa kaart nummer toch? Je kunt het veld ook niet editen gek genoeg, zit dus vast.........lekker dan.pimsaint schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:17:
Iemand enig idee hoe ik hier verder moet?
UPDATE: helemaal opnieuw begonnen (in andere browser, etc), nu wel gelukt. Had mogelijk met irritante auto fil van Chrome te maken......zit wel vaker in de weg bij dit soort formulieren!
Bij Lounge Key heb ik nog wel een account, maar moet de CC geactiveerd worden, dat doe ik maar niet, om ongewenste afschrijvingen te voorkomen!
[ Voor 10% gewijzigd door HAWK Wizard op 03-06-2023 15:17 ]
In het verleden kreeg ik cashback van de tank reservering en het tank bedrag. Op de reservering werd de cashback later teruggedraaid.
De laatste drie keer tanken kreeg ik alleen cashback op de €200 reservering en dit werd ook volledig voor die €200 teruggedraaid. Dus geen cashback over het getankte bedrag.
Hebben anderen hier ook last van? Kan ik hier bezwaar tegen maken of zeggen ze dan dat cashback op tanken überhaupt niet zou moeten kunnen (zoals in de USA geloof ik het geval is)?
De laatste drie keer tanken kreeg ik alleen cashback op de €200 reservering en dit werd ook volledig voor die €200 teruggedraaid. Dus geen cashback over het getankte bedrag.
Hebben anderen hier ook last van? Kan ik hier bezwaar tegen maken of zeggen ze dan dat cashback op tanken überhaupt niet zou moeten kunnen (zoals in de USA geloof ik het geval is)?
Geen last mee , zorg met tanken ervoor dat je max 90-100€ ofzo erop hebt staan en de rest op je fiat wallet , ik gebruik de tamoil app die geeft tevens 1ct extra korting altijd en na elke 350 l tanken zelfs 2x 5ct extra korting
Na Hi en Plutus veelvuldig gebruikt te hebben, nu toch weer terug naar CDC. Instant deposit, instant op de kaart laden en instant cashback. Ja de percentages zijn lager en je krijgt minder perks.
Maar..... wat is het fijn dat alles goed werkt!
Dat is dan sowieso geluk geweest denk ik, want onbemande tankstations zijn eigenlijk uitgesloten van cashback (zie posts eerder in dit topic).AlterBridge schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:48:
In het verleden kreeg ik cashback van de tank reservering en het tank bedrag. Op de reservering werd de cashback later teruggedraaid.
Zo dan ik wilde net weer wat wegzetten bij King is de reward voor de staking van CRO ineens van 10,4 naar 8,47 procent gegaan
Burp
Ben tijdje terug ook gestopt met die staking via de DeFi Wallet. Was eerst nog wel interessant, maar zowel voor CRO als USDc zijn de % flink ingezakt. Van USDc was het tussen 12% en 20% en zit het nu op 3-4%, dan krijg ik in de CRO App met Crypto Earn daar meer voor (4%-6% plus 2% CRO bonus en minder gedoe).
Ik vind het een bijzonder prettige card. Ik gebruik hem vooral omdat ik het een prettig idee vind dat Knip, let op je taalgebruik op die manier niet kan meekijken waar ik mijn geld aan uitgeef. Lijkt me stug dat een Nederlandse partij op deze card kan meekijken. De card wordt vrijwel overal geaccepteerd en na de zomer helemaal want dan moeten alle betaalautomaatjes zijn geupdate.
En bijzonder lucratief is het feit dat je cryptomunten direct op deze card kan storten en omzetten in geld om uit te geven, geheel buiten ieders zicht om, ideaal.
En ook heel fijn, je kunt gratis pinnen tot 800 euro per maand.
Oh ja, als je hotels boekt binnen de CRO-app bij booking.com is je korting nog hoger dan op de website van Booking.com zelf, afgezien van de cashback.
En bijzonder lucratief is het feit dat je cryptomunten direct op deze card kan storten en omzetten in geld om uit te geven, geheel buiten ieders zicht om, ideaal.
En ook heel fijn, je kunt gratis pinnen tot 800 euro per maand.
Oh ja, als je hotels boekt binnen de CRO-app bij booking.com is je korting nog hoger dan op de website van Booking.com zelf, afgezien van de cashback.
[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 01-07-2023 10:31 ]
Ja dat kan zijn, maar ik heb berekend dat CRO vele malen lucratiever kan zijn dan PLU. Het verschil is echt gigantisch, zeker als CRO in een volgende bullrun weer terug gaat naar 0,30 euro.RisingSun schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 16:25:
Na Hi en Plutus veelvuldig gebruikt te hebben, nu toch weer terug naar CDC. Instant deposit, instant op de kaart laden en instant cashback. Ja de percentages zijn lager en je krijgt minder perks.
Ik vind het een topcard, is een blijverdje voor me.
Precies, hij past niet beide pincodes aan, hou daar rekening mee.Dacuuu schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:41:
[...]
2) ja is altijd zo. Als het goed is heb je nu 2 pincodes.
1: contactloos betalen (oude pincode)
2: niet contactloos betalen (nieuwe pincode)
Weird of niet?
Bijzonder lucratief voor crypto.com want die omwisseling "at true cost" kost iets van 2.5 procent. Zelfs Hi doet dat beter, daar kost het ongeveer één procent.pall66 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 09:04:
Nu DNB binance uit Nederland heeft gejaagd zullen straks andere niet geregistreerde crypto bedrijven worden aangepakt. Geheel terrecht ik vind het een bijzonder slechte zaak dat mensen zo hun zwarte geld kunnen witwassen.pall66 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 09:04:
De kaart is gewoon uitgegeven in de Europese Unie. Als je grote hoeveelheden crypto converteert in euro's mag je wel een source of funds invullen.glatuin schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:34:
[...]
Nu DNB binance uit Nederland heeft gejaagd zullen straks andere niet geregistreerde crypto bedrijven worden aangepakt. Geheel terrecht ik vind het een bijzonder slechte zaak dat mensen zo hun zwarte geld kunnen witwassen.
Op zich begrijp ik die spreidingsdrang wel. Maar uiteindelijk is bij mij alles op Curve. Dus als ze die hebben, weten 'ze' alles van mij.
Inderdaad ideaal, en hoef het ook niet eens om te zetten (kan USDT zo uitgeven). Het is echt balen dat Hi niet meer werkt via curve, cashback of geen cashback ik vond het perfect om crypto mee uit te geven.knakworst schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:30:
[...]
Bijzonder lucratief voor crypto.com want die omwisseling "at true cost" kost iets van 2.5 procent. Zelfs Hi doet dat beter, daar kost het ongeveer één procent.
Ja, dan reken je ook wel enorm naar jezelf toe natuurlijk. Die CRO kan ook nog verder kelderen en dan kan PLU vele malen lucratiever zijn dan CRO. Is en blijft gewoon een gokje.pall66 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 09:10:
[...]
Ja dat kan zijn, maar ik heb berekend dat CRO vele malen lucratiever kan zijn dan PLU. Het verschil is echt gigantisch, zeker als CRO in een volgende bullrun weer terug gaat naar 0,30 euro.
Ik vind het een topcard, is een blijverdje voor me.
Ik hou de card ook aan, maar sinds de versoberde voordelen uit staken (o.a. verminderde fx tx voordelen, lagere en gemaximeerde cashback, geen cashback meer voor Netflix/Spotify) heb ik mijn stake opgegeven en gebruik ik 'm alleen voor priority pass. Dat zal ook wel weer verdwijnen op den duur.
De grote baas, Kris heet laten weten dat als de omstandigheden beter worden dit soort perks weer opgewaardeerd worden.finsdefis schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 13:16:
[...]
Ja, dan reken je ook wel enorm naar jezelf toe natuurlijk. Die CRO kan ook nog verder kelderen en dan kan PLU vele malen lucratiever zijn dan CRO. Is en blijft gewoon een gokje.
Ik hou de card ook aan, maar sinds de versoberde voordelen uit staken (o.a. verminderde fx tx voordelen, lagere en gemaximeerde cashback, geen cashback meer voor Netflix/Spotify) heb ik mijn stake opgegeven en gebruik ik 'm alleen voor priority pass. Dat zal ook wel weer verdwijnen op den duur.
Nexo werkt prima hoewel je daar iedere keer 'een aflossing' moet doen omdat je automatisch leent. Bybit wellicht ook, die zeggen dat omzetting 0,9 procent kost. Maar je mag maar 100 euro per maand gratis uit geldautomaten halen.pimsaint schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:26:
[...]
Inderdaad ideaal, en hoef het ook niet eens om te zetten (kan USDT zo uitgeven). Het is echt balen dat Hi niet meer werkt via curve, cashback of geen cashback ik vond het perfect om crypto mee uit te geven.
Ja, dat snap ik dat hij dat 'laat weten'. Zegt natuurlijk weinigdhrhagenees.cro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 13:57:
[...]
De grote baas, Kris heet laten weten dat als de omstandigheden beter worden dit soort perks weer opgewaardeerd worden.
Ik vraag me af of de card een goede vervanging is voor de Binance card, want die mogen we natuurlijk niet meer gebruiken.
Zijn er hier overstappers?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Nog nooit last mee gehad met tanken.AlterBridge schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:48:
Altijd netjes cashback.
Werkt allemaal prima hier al die jaren 🔆
Plutuszomertje schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:43:
Ik vraag me af of de card een goede vervanging is voor de Binance card, want die mogen we natuurlijk niet meer gebruiken.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Moet zeggen dat de rewards/perks best karig zijn nu bij CDC, maar zit er zelf al een tijdje en heb zelf 0 problemen met de CDC kaart. Dus het is op dit moment mijn enige kaart (aangezien ik de Binance kaart niet meer gebruik).zomertje schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:43:
PS/XBL: Nogne
ik heb ook echt 0 problemen.Nogne schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:19:
[...]
Moet zeggen dat de rewards/perks best karig zijn nu bij CDC, maar zit er zelf al een tijdje en heb zelf 0 problemen met de CDC kaart. Dus het is op dit moment mijn enige kaart (aangezien ik de Binance kaart niet meer gebruik).
Overmaken staat er snel bij (behalve in het weekend maar dat is bekend en hou ik rekening mee)
Betalen gaat prima eigenlijk geen klachten.
Burp
CDC kaart is een prima kaartje, ik gebruik het voor gbitten, wanneer Plutus beetje gedaald is dan gbit ik van CDC naar Plutus 
het geld staat er ook veel sneller op dan met het bekende probleem bij Plutus, dus wanneer het geld er is bij PLU kan ik gaan gbitten :-)
het geld staat er ook veel sneller op dan met het bekende probleem bij Plutus, dus wanneer het geld er is bij PLU kan ik gaan gbitten :-)
[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 14-07-2023 17:01 ]
Maar CDC vindt dat niet leuk.Kol Nedra schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 17:00:
CDC kaart is een prima kaartje, ik gebruik het voor gbitten, wanneer Plutus beetje gedaald is dan gbit ik van CDC naar Plutus
Dear knakworst,
Thank you for your ongoing support of Crypto.com.
This message serves to inform you that we recently detected some abnormal Crypto VISA purchases and cashback collection in your account, related to returned payments.
Kindly note that we do not tolerate such activities aiming to abuse our systems.
Please consider this as an educative and official warning and be mindful that we may impose restrictions on your account if this pattern persists.
Thank you for your cooperation in this matter.
Ik persoonlijk hou niet meer zo van curve.(gbit)
Vreselijk met als er wat mis gaat.
Heb er al zo een ellende mee gehad.
Al wel zeer netjes geholpen met Revolut daarna.
Me geld keurig terug geboekt met bijvoorbeeld bol.com.
Daarom neem ik maar me kaart tegenwoordig mee.
Is een stapel, maar altijd werkend en geen geleur 🎉
Trouwens bij mij altijd instant met Revolut naar crypto.com top up🔆, ook in het weekend @Wii4all
Vreselijk met als er wat mis gaat.
Heb er al zo een ellende mee gehad.
Al wel zeer netjes geholpen met Revolut daarna.
Me geld keurig terug geboekt met bijvoorbeeld bol.com.
Daarom neem ik maar me kaart tegenwoordig mee.
Is een stapel, maar altijd werkend en geen geleur 🎉
Trouwens bij mij altijd instant met Revolut naar crypto.com top up🔆, ook in het weekend @Wii4all
Wat is de goedkoopste manier om de crypto.com kaart te rechargen met crypto? Dus het moet echt met crypto zijn, geen bankoverschrijvingen.
Misschien mis ik de vraag, maar ik denk het volgende:ardana123 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:35:
Wat is de goedkoopste manier om de crypto.com kaart te rechargen met crypto? Dus het moet echt met crypto zijn, geen bankoverschrijvingen.
Zorg dat je crypto hebt staan op het platform crypto.com.
Top up de card met crypto.
Dit klopt echter kan het niet met elke crypto valuta. Dus $PEPE kan je niet gebruiken xDBlabla13 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:41:
[...]
Misschien mis ik de vraag, maar ik denk het volgende:
De crypto waar ze het minste fees afsnoepen.Blabla13 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:41:
[...]
Misschien mis ik de vraag, maar ik denk het volgende:
Nu Binance card niet meer mogelijk is zoek ik ook een alternatief. Is de kaart van crypto.com geschikt om overal te pinnen?
Zeker, gebeurt maar sporadisch dat die geweigerd wordt. En als die dan geweigerd wordt is dat meestal omdat er enkel traditionele kaarten geaccepteerd wordensoppie11 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:14:
Nu Binance card niet meer mogelijk is zoek ik ook een alternatief. Is de kaart van crypto.com geschikt om overal te pinnen?
Ik zou de OP even lezen, dan zie je direct wat voor type kaart het is en wat de eventuele nadelen zijnsoppie11 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:14:
Spoiler: ja, mits Visa debit geaccepteerd wordt.
Ja,(bijna) ik ben er nu in deze tijd nog geen één zaak of winkel hier tegen gekomen, die het niet accepteert.soppie11 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:14:
Was verleden jaar af en toe wel het geval.
Nu niet meer na 1 juli.
Of er moet een pin storing zijn 😅
Maar ja dan doet ing of rabo het ook niet 🔆
`soppie11 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:14:
En als je Curve dan nog als "meta card" gebruikt, dan is de kans op suc6 nog veel groter (is nl debit Mastercard, sinds 1 juli j.l. zou die overal geaccepteerd moeten worden, omdat Maestro uitgefaseerd wordt (nieuwe Maestro passen worden niet meer uitgegeven, dat worden vanaf nu dus debit Mastercards).
Bij mij zit de CRO Visa als eerste in mijn Curve wallet. Extra voordeel: dan kun je de CRO Visa card ook met Apple of Google Pay gebruiken. Doe eigenlijk al bijna 2 jaar niet anders dan met mijn telefoon betalen en toch de CRO cashback binnenharken (alleen jammer dat die bijna niets meer waard is nu 😔)
Ja maar cro was geloof ik begin januari 2020 ook niet veel waard... Zo ik me herinner 🔆HAWK Wizard schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:34:
[...]
`
En als je Curve dan nog als "meta card" gebruikt, dan is de kans op suc6 nog veel groter (is nl debit Mastercard, sinds 1 juli j.l. zou die overal geaccepteerd moeten worden, omdat Maestro uitgefaseerd wordt (nieuwe Maestro passen worden niet meer uitgegeven, dat worden vanaf nu dus debit Mastercards).
Bij mij zit de CRO Visa als eerste in mijn Curve wallet. Extra voordeel: dan kun je de CRO Visa card ook met Apple of Google Pay gebruiken. Doe eigenlijk al bijna 2 jaar niet anders dan met mijn telefoon betalen en toch de CRO cashback binnenharken (alleen jammer dat die bijna niets meer waard is nu 😔)
Met me jade green... daarna mooie bull / fomo mee gemaakt.
Nu weer wachten tot dat die een kwartje+ word 🍀
Hallo allemaal,
ben nieuw in de crypto markt en heb via een link nu een crypto.com account aangemaakt, wil voor een visa card gaan (ruby steel) en zie dat het aanvragen hiervan gratis is, wat gebeurt er als de kaart verlopen is? worden er dan wel kosten in rekening gebracht? Of zit er geen einddatum aan de kaart vast?
ben nieuw in de crypto markt en heb via een link nu een crypto.com account aangemaakt, wil voor een visa card gaan (ruby steel) en zie dat het aanvragen hiervan gratis is, wat gebeurt er als de kaart verlopen is? worden er dan wel kosten in rekening gebracht? Of zit er geen einddatum aan de kaart vast?
Geen kosten, wel een einddatum.Cryptobeginner9 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:15:
Hallo allemaal,
thanks! dus nadat de einddatum is verlopen krijg ik gewoon kosteloos weer een nieuwe kaart opgestuurd?
Normaliter krijg je voor het verlopen van de datum een nieuwe pas.Cryptobeginner9 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:17:
[...]
thanks! dus nadat de einddatum is verlopen krijg ik gewoon kosteloos weer een nieuwe kaart opgestuurd?
ahh top, en die pas is dan ook gratis dus?Dacuuu schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:17:
[...]
Normaliter krijg je voor het verlopen van de datum een nieuwe pas.
Uh ja, alleen eventueel opheffen kost geld, maar dit is te voorkomen door geen geld op je account meer te hebben staan. Heb je de keuze gemaakt voor cdc ipv plutus?Cryptobeginner9 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:20:
[...]
ahh top, en die pas is dan ook gratis dus?
wat bedoel je met de laatste vraag? heb op crypto.com een account gemaakt en ben nog de verificatie aan het afwachten zodat ik met sepa geld kan storen in de fiat wallet. daarna wil ik de CRO kopen en staken zodat ik de ruby steel kaart kan aanvragen en ik de 25 usd bonus krijgDacuuu schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:21:
[...]
Uh ja, alleen eventueel opheffen kost geld, maar dit is te voorkomen door geen geld op je account meer te hebben staan. Heb je de keuze gemaakt voor cdc ipv plutus?
Niet alleen opheffen kost geld; er is nog steeds de 'inactivity fee' á €5 per maand.
(Moet ikzelf ook even op letten aangezien ik alleen nog maar mijn Plutus card gebruik omdat ik die van Crypto totaal geen toegevoegde waarde meer vind bieden)
(Moet ikzelf ook even op letten aangezien ik alleen nog maar mijn Plutus card gebruik omdat ik die van Crypto totaal geen toegevoegde waarde meer vind bieden)
wilde de kaart alleen aanvragen om de welkomstbonus te krijgen en om te staken op crypto.com, maar ben niet van plan om de kaart elke maand te gebruiken(hooguit paar keer per jaar)nobleone schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:32:
Niet alleen opheffen kost geld; er is nog steeds de 'inactivity fee' á €5 per maand.
denk dat ik dit maar niet doe dan en alleen crypto.com gebruik voor te staken, al vind ik het wel balen dat je geen ideal kunt gebruiken.
Dat ideal is toch niet nodig.Cryptobeginner9 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:46:
[...]
wilde de kaart alleen aanvragen om de welkomstbonus te krijgen en om te staken op crypto.com, maar ben niet van plan om de kaart elke maand te gebruiken(hooguit paar keer per jaar)
denk dat ik dit maar niet doe dan en alleen crypto.com gebruik voor te staken, al vind ik het wel balen dat je geen ideal kunt gebruiken.
Ik stort geld via iban, en staat er direct op.(eerste keer kan dag duren soms)
7 dagen per week 24 uur via Revolut naar crypto.com of waarheen ook🔆
Voor de één wel en de ander niet 👍nobleone schreef op zondag 23 juli 2023 @ 21:32:
Ik ben er zeer tevreden mee.,
Gratis geld.
Zo lang alles blijft bestaan is het prima 🔆
Je kan nu ook CRO direct staken via de crypto app ivm het eerst na je defi wallet om te zetten.
Je krijgt alleen maar rond de 6,74%
Burp
Zag de melding hierover inderdaad, maar waar vind ik dat in de app? => ah, al gevonden, stond er vanmiddag nog niet 😎Wii4all schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 17:33:
Je kan nu ook CRO direct staken via de crypto app ivm het eerst na je defi wallet om te zetten.
Heb al wel kort geleden al mijn CRO uit de Wallet weer terug naar de CRO app gehaald en doe daar nu Crypto Earn tegen 4-6% of zo, alleen staat het dan 1-3 maanden vast.
Was beetje klaar met die Defi earn in de Wallet, waar het (beloofde) rendement van >20% naar 12% naar nog maar 6-8% APY of zo ging. Ook allemaal veel te complex met verschillende crypto pairs/trios en vrij omslachtig om daar je geld weer uit te krijgen, dus nu gewoon in de CRO app. Gebruik hier alleen cashback, bonus en earn CROs voor, heb dan dus geen last van de vrij hoge spread als je in de CRO App met andere currencies CROs wilt kopen.
Crypto.com mag nu ook legaal in Nederland zn beursdienaten aanbieden
https://www.nu.nl/tech/62...ederland-aan-de-slag.html
Zal we niet van invloed zijn op de koers van de CRO verwacht ik maar zo komen ze wel positief in het nieuws
Zal we niet van invloed zijn op de koers van de CRO verwacht ik maar zo komen ze wel positief in het nieuws
[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 28-07-2023 19:36 ]
Burp
Toch wel lekker voor ze, was geloof ik ook al in Spanje en Frankrijk.Wii4all schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:35:
Beter als binance,... Moet toch door de DNB 👍
Ik werk al jaren met de defi wallet.HAWK Wizard schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 19:51:
[...]
Zag de melding hierover inderdaad, maar waar vind ik dat in de app? => ah, al gevonden, stond er vanmiddag nog niet 😎
Heb al wel kort geleden al mijn CRO uit de Wallet weer terug naar de CRO app gehaald en doe daar nu Crypto Earn tegen 4-6% of zo, alleen staat het dan 1-3 maanden vast.
Was beetje klaar met die Defi earn in de Wallet, waar het (beloofde) rendement van >20% naar 12% naar nog maar 6-8% APY of zo ging. Ook allemaal veel te complex met verschillende crypto pairs/trios en vrij omslachtig om daar je geld weer uit te krijgen, dus nu gewoon in de CRO app. Gebruik hier alleen cashback, bonus en earn CROs voor, heb dan dus geen last van de vrij hoge spread als je in de CRO App met andere currencies CROs wilt kopen.
Werkt goed, alleen gebruik er ook keplr bij al een poosje.
Simpel en geeft iets meer.
Gebruik hem ook voor mijn scrt stake.
Je kan het ook via guarda.
Alleen Keplr is bij mij de beste, werk er al een jaartje... of langer mee geloof ik.
Hou het allemaal niet meer bij 😂
Beter een paar wallets als één 🔆
Hopenlijk gaat dit ook zorgen voor een betere koers. De laatste jaren is deze gedaalt van 40 cent naar 5 cent. Binance is ruim 24x groter qua marktwaarde. Crypto.com is ook onterecht afgeslacht toen FTC onderuit ging.Wii4all schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:35:
Daar zou ik niet vanuit gaan, de Nederlandse markt slaat nog geen deuk in een pakje boter.LostboyArno schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:51:
[...]
Hopenlijk gaat dit ook zorgen voor een betere koers. De laatste jaren is deze gedaalt van 40 cent naar 5 cent. Binance is ruim 24x groter qua marktwaarde. Crypto.com is ook onterecht afgeslacht toen FTC onderuit ging.
En dat de munten van exchanges hard onderuit gingen toen FTX het loodje legde is natuurlijk niet geheel onterecht of onverwacht, zo gaat het nou eenmaal met al die cowboys in het wilde westen (crypto).
Zo lang ze blijven bestaan.
En er geen gekke dingen gebeuren.
Gaat die zeker over die 40 cent.
Maar ja zo is het... Dyor.
En er geen gekke dingen gebeuren.
Gaat die zeker over die 40 cent.
Maar ja zo is het... Dyor.
Ik probeer geld over te maken naar mijn fiat wallet maar krijg via de rabo verkeerde iban... iemand meer hier ervaring mee?
Dan moet je de verkeerde IBAN (waarschijnlijke de oude) verwijderen, en dan de nieuwe IBAN invoeren.Heb zelf geen ervaring met Rabobank dus weet niet hoe je dit exact moet doen.Hoeloehoe schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:00:
Ik probeer geld over te maken naar mijn fiat wallet maar krijg via de rabo verkeerde iban... iemand meer hier ervaring mee?
Bij ING heb ik destijds de Crypto.com IBAN uit mijn adresboek gehaald en vervangen voor de nieuwe IBAN.
Dat is het dus niet want ik kopieer het iban rechtstreeks uit de app
Had hem al een keer uit mijn adres boek gegooid
Die melding kreeg ik ook, maar geld komt gewoon aan. Probeer het voor de zekerheid maar eens met een klein bedrag.Hoeloehoe schreef op maandag 31 juli 2023 @ 15:20:
Krijg je de melding van verkeerde IBAN of dat ze de ontvanger niet kunnen controleren? Die laatste krijg je namelijk bij de ING als het verstuurd, hoe het in de Rabobank word vermeld durf ik niet te zeggen.Hoeloehoe schreef op maandag 31 juli 2023 @ 15:20:
Maar als de IBAN goed is, dan komt het wel uit. Maar beste is om even met een klein bedrag een test zending te doen zoals @finsdefis ook vermeld.
Het is een wat apart (vrij lang) IBAN nummer, maar zou eerst paar Euro van je FIAT naar je ING sturen, en dan kun je ook gelijk dat nr in Adresboek zetten en weer geld van ING naar FIAT doen met juiste nummer.Hoeloehoe schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:00:
BTW, let op, ING is Bank 0.1, dus die overboeking alleen op werkdagen van 8 tot 18 uur of zo, en dan duurt het nog uren..........in avond en weekend sowieso dus pas de volgende werkdag (plus paar uur).
Moderne banken die van fast Swift oid gebruik maken (zoals BunQ) is het binnen seconden overgeboekt, ook in weekend en nacht.
Bij de Rabobank krijg je die melding ook maar het geldt staat er altijd direct op ongeacht welk tijdstip. Wel handig zo hoef ik nooit al te veel geld daar te parkeren en binnen een minuut heb ik de kaart weer opgeladen mocht ik te weinig hebben
Er wordt iig per direct een andere contract partij naar voren geschoven met andere Terms and Conditions:Wii4all schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:35:
"We are pleased to inform you that Crypto.com is now registered in the public register of cryptocurrency service providers of De Nederlandsche Bank N.V. (“DNB”). Therefore, please be informed that effective immediately, the Crypto.com App (“App”) will be serviced by Foris DAX Global Limited¹ in your jurisdiction.
The App’s Terms and Conditions (“App T&Cs”) have been updated to reflect the change in contracting entity."
Zie verder de email die alle CRO app gebruikers hierover ontvangen.
Je zou hopen dat de koers een beetje omhoog gaat (zoals bij de meeste crypto afgelopen maanden) maar helaas....bij CRO nog steeds magertjes.
Hopen altijd natuurlijk, maar als je het vergelijkt met andere exchange/chain tokens zoals BNB of KCS dan doet Cronos het de afgelopen 6 maanden toch zo slecht nog niet?HAWK Wizard schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 12:33:
[...]
Je zou hopen dat de koers een beetje omhoog gaat (zoals bij de meeste crypto afgelopen maanden) maar helaas....bij CRO nog steeds magertjes.
[ Voor 16% gewijzigd door pimsaint op 01-08-2023 15:22 ]
N.B. Ik weet niet of het al gezegd en/of bekend is, maar in steeds meer AH supermarkten kun je nu met CC betalen, en dus ook de Crypto.com kaart of Curve. Ik heb alleen getest bij zelfscankassa's.
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
85% van alle winkels kun je betalenTusk schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 22:26:
N.B. Ik weet niet of het al gezegd en/of bekend is, maar in steeds meer AH supermarkten kun je nu met CC betalen, en dus ook de Crypto.com kaart of Curve. Ik heb alleen getest bij zelfscankassa's.
Gaat hard op dit moment. 1 keer nog maar 1 zaak waar ik niet kan betalen met de CC, de rest wel. Denk dat het percentage momenteel al 95% is en zal niet lang meer duren voordat het 100% is.
Het zijn dan ook gewoon debit cards. Met een 'echte' credit card werkt het soms nog steeds niet.Tusk schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 22:26:
Ze zijn dat staken duidelijk aan het pushen..... Kreeg bericht dat crypto earn niet meer mogelijk is voor CRO, staken zou beter alternatief zijn.....Tsja, dat maken we dus zelf niet meer uit blijkbaar.HAWK Wizard schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 19:51:
[...]
Zag de melding hierover inderdaad, maar waar vind ik dat in de app? => ah, al gevonden, stond er vanmiddag nog niet 😎
Heb nog paar cro earns lopen, eens kijken wat ik doe daarna. Dat staken kan ook, maar is overal flexibel (binnen 2-4 dagen unstaken) behalve in de cro app, daar duurt het een maand!
Ik snap niets meer van die pincode van de CDC-kaart. Ik had deze ooit gewijzigd, dan wordt alleen de pincode aangepast voor "niet-contactloos" betalen.
Maar blijkbaar is dat ook niet echt consistent. Tijdens de vakantie in Turkije heb ik 2x bij een ATM geld uit de muur gehaald, de ene keer moest ik de aangepaste pincode gebruiken, de andere keer de originele.
Afgelopen week in Denemarken precies hetzelfde. 3x getankt, 2x de aangepaste code nodig en 1x de originele pincode. Ik ga 'm maar weer terugwijzigen naar de originele code, dan ontstaat er zeker geen verwarring meer🤷♂️
Maar blijkbaar is dat ook niet echt consistent. Tijdens de vakantie in Turkije heb ik 2x bij een ATM geld uit de muur gehaald, de ene keer moest ik de aangepaste pincode gebruiken, de andere keer de originele.
Afgelopen week in Denemarken precies hetzelfde. 3x getankt, 2x de aangepaste code nodig en 1x de originele pincode. Ik ga 'm maar weer terugwijzigen naar de originele code, dan ontstaat er zeker geen verwarring meer🤷♂️
Ik wil mijn CRO van de DeFi Wallet halen en op mijn bankrekening zetten. Ik zit even wat te zoeken, maar het lijkt er op dat ik hiervoor de Crypto.com app nodig heb, klopt dit? Ik heb het account hiervan namelijk laten verwijderen.
[ Voor 5% gewijzigd door cingero op 24-08-2023 01:31 ]
andere exchanges zoals Kuchain kunnen ook CRO omzetten naar iets anders. Alleen binnen de crypto app uit mijn hoofd kan je direct naar euro.cingero schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 01:30:
Ik wil mijn CRO van de DeFi Wallet halen en op mijn bankrekening zetten. Ik zit even wat te zoeken, maar het lijkt er op dat ik hiervoor de Crypto.com app nodig heb, klopt dit? Ik heb het account hiervan namelijk laten verwijderen.
Waarschijnlijk staat in de defi wallet alleen nog maar jouw crypto.com app als bekende 'rekening'cingero schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 01:30:
Het lijkt erop dat je dit naar een willekeurig ander CRO-adres kunt laten sturen. Bv bitvavo of zo.
Deze zul je wel eerst moeten toevoegen.
Zelf overigens nog niet gebruikt, dus ik hoor het graag hoe dit is gegaan.
Volgens mij moet ik dan mijn CRO omzetten naar het ETH20-netwerk en kan dat niet in de DeFi Wallet app.
https://app.xy.finance/cingero schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:54:
Volgens mij moet ik dan mijn CRO omzetten naar het ETH20-netwerk en kan dat niet in de DeFi Wallet app.
Je wilt van je CRO af? Dan eerst swappen voor USDC in de Defi app. Dan bovenstaande link gebruiken om naar een een andere chain te bridgen.
Volgens mij is het zo makkelijk naar de Crypto exchange..(vanaf keplr of defi app) . Kost je niks met crypto.org in plaats erc20.
Euro gelijk naar je bank, ik heb dan Revolut daar aan gekoppeld (staat het er direct op)
Wat Ik ook vaak doe als ik een zooitje cro over heb, deposit naar mexc.
Kan je kiezen erc20, cronos, cro.
Lekker goedkoop en je zet ze om naar wat je wilt.
Maar eerst wel een account aan maken 👍fijn weekend 🔆
Euro gelijk naar je bank, ik heb dan Revolut daar aan gekoppeld (staat het er direct op)
Wat Ik ook vaak doe als ik een zooitje cro over heb, deposit naar mexc.
Kan je kiezen erc20, cronos, cro.
Lekker goedkoop en je zet ze om naar wat je wilt.
Maar eerst wel een account aan maken 👍fijn weekend 🔆
[ Voor 3% gewijzigd door digiben op 25-08-2023 15:38 ]
Uiteindelijk maar een nieuw Crypto.com account aangemaakt met nieuw e-mailadres en telefoonnummer. Nieuw account aanmaken met gegevens van mijn verwijderde account lukte niet. Vervolgens in de DeFi App een nieuwe wallet aangemaakt, hier de CRO van de oude wallet naar toe overgemaakt en deze wallet gekoppeld aan het nieuwe Crypto.com account.
Andere reward / reward structure.
Ik kreeg deze mail, begrijp hem nog niet helemaal moet ik zeggen.
==============================
Dear Valued Customer,
We are pleased to share that you can now enjoy a higher allocation limit for PayPal USD (PYUSD) and USD Coin (USDC) with Earn Plus, a new Crypto Earn programme.
Higher Allocation Limit
Users will be able to allocate an additional US$1M per token into Earn Plus on top of the existing Crypto Earn allocation limits, thus enabling users to increase their allocations in Crypto Earn and earn more rewards.
Simple Rewards Structure
The tiering structure no longer applies, which means you enjoy the same rate on your entire allocation*.
At launch, PayPal USD (PYUSD) (a new addition to Earn) and USD Coin (USDC) are available for Earn Plus, with more tokens to come. Please note that the old reward structure for USDC no longer applies, effective immediately. The new reward rates can be found below:
CRO Lockup Amount Flexible 1 Month 3 Months
Less than or equivalent to US$400 0.5% 1% 2%
Equivalent to US$4,000 0.75% 3% 4%
Equivalent to US$40,000 or more 1% 4% 5%
Dear Valued Customer,
We are pleased to share that you can now enjoy a higher allocation limit for PayPal USD (PYUSD) and USD Coin (USDC) with Earn Plus, a new Crypto Earn programme.
Higher Allocation Limit
Users will be able to allocate an additional US$1M per token into Earn Plus on top of the existing Crypto Earn allocation limits, thus enabling users to increase their allocations in Crypto Earn and earn more rewards.
Simple Rewards Structure
The tiering structure no longer applies, which means you enjoy the same rate on your entire allocation*.
At launch, PayPal USD (PYUSD) (a new addition to Earn) and USD Coin (USDC) are available for Earn Plus, with more tokens to come. Please note that the old reward structure for USDC no longer applies, effective immediately. The new reward rates can be found below:
[ Voor 3% gewijzigd door Wii4all op 08-09-2023 11:58 ]
Burp
Je kunt nu op meer USDC (en PYUSD) rente krijgen..... maar wel minder rente. Het was 6,5% + 2% CRO reward voor diegene die een Icy White card hebben met een max van $ 3.000,-..... nu dus bovenstaande en geen extra CRO rewards meer.Wii4all schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:23:
Andere reward / reward structure.
Dear Valued Customer,
Higher Allocation Limit
Simple Rewards Structure
Volgens mij is dat nooit geweest (earn plus) voor PayPal (pyusd) 5% tm 250,000$ met icy white.
Usdc was al langer minder en nu hoger tm 250.000$ zonder cro met icy white 5%
Alleen usdt hebben ze nog wel met 6,5 +2 gehouden.,alleen maar tm 800€ tier 1 daarna tier 2 18000€ 3.25%
Nu dus beter als je meer PayPal wilt ontvangen, of usdc 5% tot 250.000
Alleen ik gebruik earn niet daarzo.
Was begin leuk 12%
Nu zijn der meer, zoals nexo, wirex enzovoort!
Alleen crypto.com is wel veilig,, teminste vergeleken bepaalde andere exchanges 🔆
Alleen usdt hebben ze nog wel met 6,5 +2 gehouden.,alleen maar tm 800€ tier 1 daarna tier 2 18000€ 3.25%
Was begin leuk 12%
Alleen crypto.com is wel veilig,, teminste vergeleken bepaalde andere exchanges 🔆
[ Voor 10% gewijzigd door digiben op 09-09-2023 05:19 ]
Klopt voor de pyusd, deze is er ook pas vanaf 07 augustus. Maar Earn op USDC gaf 6,5% + 2% CRO bonus, voor maximaal $ 3.000,- (vastzetten voor 3 maanden). Dus dat gaat in ieder geval omlaag.digiben schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 05:14:
Volgens mij is dat nooit geweest (earn plus) voor PayPal (pyusd) 5% tm 250,000$ met icy white.
Was begin leuk 12%
Wat nu wel kan is meer $$$ vastzetten.... maar dan zijn er betere alternatieven zoals Nexo.
Dat klopt, alleen voor 3000 was het wat je zegd., begin tijden was het nog prachtig 12%ruud2all schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 11:22:
[...]
Klopt voor de pyusd, deze is er ook pas vanaf 07 augustus. Maar Earn op USDC gaf 6,5% + 2% CRO bonus, voor maximaal $ 3.000,- (vastzetten voor 3 maanden). Dus dat gaat in ieder geval omlaag.
Wat nu wel kan is meer $$$ vastzetten.... maar dan zijn er betere alternatieven zoals Nexo.
Maar met een zak dollars zit je wel safe bij crypto.com op 5%
Nexo heb ik zelf ook al wat jaartjes, werkt prima... en je krijgt nog meer ook.
Gebruik ook youhodler en wirex en nog wat andere.
Spreiden kan nooit kwaad 🔆
Precies, eindelijk dan hogere limieten, maar lagere rente....totaal tegen de markt in. Had al heel veel weggehaald bij CRO, nu ook de USDc er weggehaald, inclusief de/het rente/demend. Op "gewone" USD rekeningen krijg je al 3,71% - 6,12% rente, daar hoef ik dan niet nog eens het crypto en CRO risico bij te hebben.ruud2all schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 11:22:
[...]
Klopt voor de pyusd, deze is er ook pas vanaf 07 augustus. Maar Earn op USDC gaf 6,5% + 2% CRO bonus, voor maximaal $ 3.000,- (vastzetten voor 3 maanden). Dus dat gaat in ieder geval omlaag.
Heb nu alleen nog mijn originele stake aan CRO er staan, eigenlijk alleen voor de 3% kick back en de netflix, prime, airport lounge voordelen. Zodra mijn CRO potje meer waard is dan mijn inleg ben ik weg.......maar goed, dan kan nog wel paar jaar duren vrees ik, maar goed, het kost verder ook niets.
Alle crypto's lijken weer wat omhoog te gaan, CRO ook, maar wat minder steady omhoog dan de bekendere coins. Goed, maar kijken wat er gebeurd.
Bij CRO hebben ze blijkbaar de marketing afdeling weer afgestoft en is er nu zowaar een "dubbele aanbreng fee" van US$ 50: https://crypto.com/events/eu-rocksolid-card-campaign
Eens kijken of er veel mensen gaan instappen nu. Heb weinig "vrienden" meer over na de vorige referrals........😏
Ze hebben ook vorige maand opeens de rente op USD coins verhoogd naar 5,25%, (voor 3 maanden vast) maar.............deze keer de omgekeerde wereld, dat geldt pas vanaf US$ 40K, daaronder krijg je maar 4% of 2% (onder de US$ 400).
Had er vorig jaar vrij veel $ op staan toen ik nog 6,5% of zo kreeg (ook 3 maanden vast(, maar toen was dat juist gecapped op 30K of 35K of zo? Het blijft onvoorspelbaar, dus alle $ daar weggehaald en krijg nu 3,75%, zonder zorgen en direct oproepbaar.
Bij CRO hebben ze blijkbaar de marketing afdeling weer afgestoft en is er nu zowaar een "dubbele aanbreng fee" van US$ 50: https://crypto.com/events/eu-rocksolid-card-campaign
Eens kijken of er veel mensen gaan instappen nu. Heb weinig "vrienden" meer over na de vorige referrals........😏
Ze hebben ook vorige maand opeens de rente op USD coins verhoogd naar 5,25%, (voor 3 maanden vast) maar.............deze keer de omgekeerde wereld, dat geldt pas vanaf US$ 40K, daaronder krijg je maar 4% of 2% (onder de US$ 400).
Had er vorig jaar vrij veel $ op staan toen ik nog 6,5% of zo kreeg (ook 3 maanden vast(, maar toen was dat juist gecapped op 30K of 35K of zo? Het blijft onvoorspelbaar, dus alle $ daar weggehaald en krijg nu 3,75%, zonder zorgen en direct oproepbaar.
[ Voor 42% gewijzigd door HAWK Wizard op 25-10-2023 18:29 ]
Ik heb zeer kleine dca fluffjes in CRO gedaan de afgelopen 8 maanden waarbij ik ongeveer €175 aan CRO heb gekocht en nu stiekem toch alweer €228 waard is (CRO staking erbij)HAWK Wizard schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:06:
Alle crypto's lijken weer wat omhoog te gaan, CRO ook, maar wat minder steady omhoog dan de bekendere coins. Goed, maar kijken wat er gebeurd.
Ik verwacht dat ze wel weer met acties komen om zo ''fresh meat'' te lokken
in bullrun zal CRO het best goed doen met wellicht dat mensen dus weer in CRO gaan FOMO'en
ik heb ineens dat het lijkt alsof ik geen tegoed meer heb staan in mijn fiat wallet terwijl er wel wat opstaat.
Kan hierdoor ook geen topup meer doen...
Meedere mensen hier last van?
edit---
Ik zie het al
Voorheen was je tegoed direct zichtbaar in de app als je op accounts klikte.
Nu moet je het CARD gedeelte aanklikken, iets wat ik voorheen eigenlijk nooit deed. Daar kan je ook voor top up kiezen.
Kan hierdoor ook geen topup meer doen...
Meedere mensen hier last van?
edit---
Ik zie het al
Voorheen was je tegoed direct zichtbaar in de app als je op accounts klikte.
Nu moet je het CARD gedeelte aanklikken, iets wat ik voorheen eigenlijk nooit deed. Daar kan je ook voor top up kiezen.
[ Voor 37% gewijzigd door Wii4all op 27-10-2023 10:35 ]
Burp
Iemand anders ook dat cryptische mailtje van ze ontvangen over het stoppen van Staking en o.a. verlies van cashback op de Ruby card zo te zien?
Wat als ik de T&C niet accepteer? Blijft alles dan wel bij het oude?
In de kleine letters (notes) in het mailtje blijkt dat je geen lockup rewards meer krijgt als je de nieuwe T&C niet accepteert.
Man man, weer zeer duidelijke wijzigingen.
En deze dan
"Your Crypto.com Visa Card tier benefits (including spending rewards, airport lounge access, purchase rebates for Spotify, Netflix, etc.) will remain the same based on your prevailing CRO Lockup or Cardholder CRO Staking tier until and after 4 December 2023, 03:00 UTC."
Wat is dan de staking tier als je nu een Ruby hebt bijvoorbeeld?
Maar als ik nu Ruby heb, blijf ik dus de huidige 1% cashback houden, maar hoe kunnen nieuwe personen dan Ruby (of hoger) behalen? Dat gaat dan niet meer via staking, want dat gaat vervallen......
Kan er echt geen soep van koken.
Wat als ik de T&C niet accepteer? Blijft alles dan wel bij het oude?
In de kleine letters (notes) in het mailtje blijkt dat je geen lockup rewards meer krijgt als je de nieuwe T&C niet accepteert.
Man man, weer zeer duidelijke wijzigingen.
En deze dan
"Your Crypto.com Visa Card tier benefits (including spending rewards, airport lounge access, purchase rebates for Spotify, Netflix, etc.) will remain the same based on your prevailing CRO Lockup or Cardholder CRO Staking tier until and after 4 December 2023, 03:00 UTC."
Wat is dan de staking tier als je nu een Ruby hebt bijvoorbeeld?
Maar als ik nu Ruby heb, blijf ik dus de huidige 1% cashback houden, maar hoe kunnen nieuwe personen dan Ruby (of hoger) behalen? Dat gaat dan niet meer via staking, want dat gaat vervallen......
Kan er echt geen soep van koken.
[ Voor 71% gewijzigd door DvE op 03-11-2023 08:26 ]
Ja, hier ook. Wat is zo snel zag; Lockup wordt Staking met als belangrijkste verandering dat ze naar believen het % kunnen aanpassen en 36 dagen hold voor je stake vrij komt.
Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).