Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 55 ... 59 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:30
Inderdaad gaat bij CRO het hele CRO Lockup verhaal op de kop, van Lockup naar Staking.

Het lijkt een klein verschil, maar zie al 1 snag: als je je "hoofdsom" (die bij je card level hoort) wilt "unlocken", gaat dat nu nog per direct, maar (na 4 december a.s.) wordt dat dus "unstaken", maar dat duurt dan 36(!) dagen. Dan kan er een hoop gebeuren met de koers natuurlijk......... 😏

(beide kan uiteraard sowieso pas na de eerste 180 dagen, maar die zijn voor de meeste mensen hier al lang voorbij, tenminste, ik mag toch hopen dat die op 4 december niet opnieuw ingaan?!?).

Verder wordt er of 40% "service fee" gerekend (bij 4% coupon) of de coupon zakt van 8% naar 7% (afhankelijk van het card level), het rendement is in beide gevallen dus lager dan nu. Ze schermen met rente op rente, maar dat heb ik nu ook al, aangezien ik die CRO rente nu ook al direct stake.......

Zo wordt het vanaf 4 december voor ons (in NL): https://help.crypto.com/e...ing-in-the-crypto-com-app

Zo is het nu (en blijft het in sommige regio's, zoals US, Singapore, etc, dat is natuurlijk al een signaal omdat zij zelf in die regio zitten!!!): https://help.crypto.com/e...cro-on-the-crypto-com-app

En hier nog het hele reward & benefits overzicht: https://help.crypto.com/e...isa-card-rewards-benefits

Hopelijk is het niet zo dat ze op 4 december kijken of je wel voldoende CRO hebt voor je huidige Card level......voor de meeste is de koers nl vele malen lager dan bij instap en dan zou je vanzelf in een lagere tier terecht komen??? Ga er vanuit dat je op zelfde card level blijft, maar zo nee, dan kun je mogelijk beter de T&Cs NIET accepteren en je hogere card tier houden, zonder dan de rewards, etc.

Gelukkig: "Your Crypto.‌com Visa Card tier benefits (including spending rewards, airport lounge access, purchase rebates for Spotify, Netflix, etc.) will remain the same based on your prevailing CRO Lockup or Cardholder CRO Staking tier until and after 4 December 2023, 03:00 UTC.", dat betekent dat je niet terug valt in een lagere tier omdat de CRO koers afgelopen jaar zo enorm ingestort is!

[ Voor 9% gewijzigd door HAWK Wizard op 03-11-2023 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
DvE schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:14:
Iemand anders ook dat cryptische mailtje van ze ontvangen over het stoppen van Staking en o.a. verlies van cashback op de Ruby card zo te zien?
Wat als ik de T&C niet accepteer? Blijft alles dan wel bij het oude?
In de kleine letters (notes) in het mailtje blijkt dat je geen lockup rewards meer krijgt als je de nieuwe T&C niet accepteert.
Man man, weer zeer duidelijke wijzigingen.
Dan hou je wel de lockup, met bijbehorende rewards, etc, maar niet meer die 4%-8% Lockup CRO rewards, zie " If you do not accept the Terms and Conditions by then, you will retain your CRO Lockup. However, you will no longer earn CRO Lockup weekly rewards. You will still enjoy your card benefits. "

=> als je van plan bent om nog dit jaar al je CRO te verkopen, kun je dus beter NIET die T&C accepteren!
DvE schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:14:
En deze dan
"Your Crypto.‌com Visa Card tier benefits (including spending rewards, airport lounge access, purchase rebates for Spotify, Netflix, etc.) will remain the same based on your prevailing CRO Lockup or Cardholder CRO Staking tier until and after 4 December 2023, 03:00 UTC."

Wat is dan de staking tier als je nu een Ruby hebt bijvoorbeeld?
Maar als ik nu Ruby heb, blijf ik dus de huidige 1% cashback houden, maar hoe kunnen nieuwe personen dan Ruby (of hoger) behalen? Dat gaat dan niet meer via staking, want dat gaat vervallen......
Kan er echt geen soep van koken.
Dit is juist goed nieuws, je valt dus niet terug in tier doordat de koers afgelopen jaar is ingestort, zie mijn bericht hierboven. Nieuwe klanten zullen uiteraard tegen de huidige koers CROs moeten hebben/kopen en dan voor Euro 350/3500/35000/350000 om op juiste level uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:46

DvE

ORA-00000

@HAWK Wizard
Ik lees juist deze weer
IMPORTANT:

If you are eligible for Cardholder CRO Staking and have an active CRO Lockup, you must accept the Cardholder CRO Staking Terms & Conditions in the Crypto.com App ‘Card’ page to continue earning CRO rewards from 4 December 2023, 03:00 UTC, or when your 180-day Lockup period is complete, whichever is later. If you do not accept the Cardholder CRO Staking Terms & Conditions by 4 December 2023, 03:00 UTC, you will stop earning CRO Lockup Rewards thereafter. However, you will continue to enjoy your card benefits based on your CRO Lockup tier.
Dat laatste twee regels hiervan geven aan dat als je de T&C niet accepteert je dus geen cashback meer krijgt (lockup rewards) maar alleen nog de benefits (voor Ruby is dat maar 1 maand Spotify bijvoorbeeld)
Zie eerste plaatje in jou linkje ook (voor onderscheid tussen Lockup rewards en benefits)
https://help.crypto.com/e...isa-card-rewards-benefits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:50
Ik doe eigenlijk niks meer met cdc, maar heb toendertijd mijn Ruby stack locked laten staan. Want het was (en is) toch weinig meer waard en wie weet maken ze de rewards ooit weer beter. Maar als ik het goed begrijp kan ik nu het beste gewoon unlocken en het bij de rest in defi doen. Correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:12
Wat is nu die 40% service fee waar ze het over hebben voor Jade Green / Royal Indigo? Dat is me onduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:17
Het enige wat ik wil weten, als je de T&C accepteert hou je wel je huidige tier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik snap niet waarom ze het weer omgooien wil ik van mijn Crypto account naar de defi wallet verplaatsen staat crypto org er niet meer tussen, komt het weer als cronos in je wallet...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:43

Nogne

>.<

Wii4all schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 11:01:
Ik snap niet waarom ze het weer omgooien wil ik van mijn Crypto account naar de defi wallet verplaatsen staat crypto org er niet meer tussen, komt het weer als cronos in je wallet...
Crypto.org naam is aangepast naar Cronos POS

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppenbelegger
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 02-08 01:37
Dus naar aanleiding van de verandering omtrent LockUp naar Staking:

Ik zie even de bomen door het bos niet meer.

Mijn 350 euro die al meer dan een jaar gelocked staat, is ondertussen bijlange geen 350 euro meer waard. Best gewoon T&C accepteren of wat is hier het beste advies?

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Heppenbelegger schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 13:04:

Mijn 350 euro die al meer dan een jaar gelocked staat, is ondertussen bijlange geen 350 euro meer waard. Best gewoon T&C accepteren of wat is hier het beste advies?

Elke keer heb je het idee dat het iets naar beneden gaat met staking zit ik inmiddels wel weer ruim boven het bedrag dat ik erin gestoken heb.

Wie weet trekt het ooit weer aan

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:53
maxvdh schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:21:
Wat is nu die 40% service fee waar ze het over hebben voor Jade Green / Royal Indigo? Dat is me onduidelijk.
Ik ook niet. Iemand?

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_1981
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:46
Wat betreft die nieuwe staking methode. Als ik het goed begrijp krijg je dus nog wel gewoon die lockup rewards, maar die gaan dus direct de staking in. Deze kun je dus niet opnemen omdat dan je benefits voor je CC vervallen? Met andere woorden, je hebt nu helemaal niets aan de lockup rewards, totdat je wil stoppen met CDC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:20
Die fee gaat over de staking opbrengst heen (+-7% zo uit mijn hoofd) vandaar dat je nog op die 4% opbrengst zit over je card stake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Wat ik totaal niet snap is als ik het gelockte deel overzet naar staking.
Dat is totaal niet meer de 350,- euro waarde die het ooit was. Ga ik terugvallen van m'n Ruby locked CRO als dat niet meer 350,- aan waarde is.
Totaal onduidelijk of ik nu wel of niet de T&C moet accepteren. Wat ik wel lees, is dat het niet hoeft (de app pushed het wel aanzienlijk) maar krijg ik dan nog wel de 1% die ik nu krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-09 15:40
Ik heb hem wel geaccepteerd , mocht er na 8 dec iets spannends gebeuren meld ik het hier... (Ruby Red)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biowaste
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 20-07 17:37
Ik begreep het zo:

Lock-up is veranderd naar een staking door CDC. CRO lock-up Rewards (niet de cashback) die Indigo en hoger altijd verdiende zullen nu bij de Lock-up/stake uitbetaald worden (en hebben een lager %). Deze rewards kunnen ook alleen vrijgegeven worden als de totale lock-up/stake hoger is dan de benodigde aantal CRO voor die tier (soort van forced HODL) of je de hele kaart unstaked. Voor Ruby is dit niet relevant omdat deze nooit CRO lock-up rewards kreeg.

Extra vervelend hierbij is dat de unstaking nu 36 dagen kost ipv per direct (na 180 dagen).

Ik heb zelf Ruby en vraag mij dus af of ik uberhaupt moet accepteren omdat ik toch al geen CRO lock-up rewards krijg. Dus is het niet krijgen van CRO lock-up rewards als ik niet accepteer niet relevant.
Als ik niet accepteer kan ik iedergeval direct unstaken wanneer ik dat bij een pump bv wil doen.

Ik heb niet kunnen vinden dat dit enig effect heeft op de cashback rewards.

[ Voor 5% gewijzigd door Biowaste op 06-11-2023 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Dank voor de uitleg.
Zou best kunnen, alleen nu volgt iedere keer als je inlogt de melding of je even de T&C wil accepteren.
Erg vervelend. (misschien vervalt dat weer na 4 december)
Tevens is me onduidelijk hoe ze dan voor mij vast kunnen stellen dat ik Ruby heb nadat ik het eventueel wel zou accepteren.
De waarde van CRO blijft te laag voor de 350,- die je nodig hebt voor dat level.
Val ik dan uiteindelijk terug (en wanneer is dat meetpunt dan) of blijven oude levels ge-grandfather-ed?
Voor nu accepteer ik het dus ook nog maar niet tenzij daar meer duidelijkheid in komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 11:07
Ondanks al die vage nieuwe constructies, terms and conditions, zit Cronos toch lekker in de lift!

[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 08-11-2023 00:59 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:35
Zeker lekker die stijging!

Zijn er al mensen met een onder water Jade stack die de nieuwe terms hebben geaccepteerd? Zijn er verder geen negatieve consequenties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03:35
Vraagje omtrent staking. Op Atom wordt 16.6 apr beloofd. Uiteraard wordt dit natuurlijk tzt verlaagd maar goed, heb er wat in gestoken. Echter als ik nu de rewards bekijk komt dat in de verste verte niet overeen met 16.6 procent.. Ik doe het ingestoken bedrag x0.166 en deel dat door 365 maar kom op een veel hoger bedrag uit dan dat er wordt uitgekeerd :/..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:07

Coldcat

HODL

Dat komt omdat je rond de ~20% direct op het ATOM netwerk krijgt. Inflatie van die coin is ook hoog.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Heppenbelegger schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 13:04:

Advies mag hier (volgens de AFM) niet gegeven worden, dat doe ik dan ook niet, maar wijs je wel op het volgende :

"Your Crypto.‌com Visa Card tier benefits (including spending rewards, airport lounge access, purchase rebates for Spotify, Netflix, etc.) will remain the same based on your prevailing CRO Lockup or Cardholder CRO Staking tier until and after 4 December 2023, 03:00 UTC."

Dus je prevailing Cro lockup Level blijft gelden (als je de t&c op tijd accepteert, zo nee, dan wordt er dus ge.unlocked en zou je bij moeten storten, afhankelijk van de koers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

HAWK Wizard schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:49:
[...]

Dus je prevailing Cro lockup Level blijft gelden (als je de t&c op tijd accepteert, zo nee, dan wordt er dus ge.unlocked en zou je bij moeten storten, afhankelijk van de koers)
Dus je zegt hiermee dat unlocken (accepteren van de T&C) nodig is om je huidige 1% cashback (Ruby level) te behouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
DvE schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:59:
[...]

Dus je zegt hiermee dat unlocken (accepteren van de T&C) nodig is om je huidige 1% cashback (Ruby level) te behouden?
Zou het geen unlocken willen noemen, dat moet je zeker ook zelf niet doen (dan zak je wel terug!). Als je de T&C accepteert wordt de gelockde CRO geconverteerd naar gestakede CRO, met hetzelfde Card Level en voordelen die je had, maar de cro pot kent dan andere spelregels (rendement, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Crypto doet het aardig goed boel zit flink in de lift...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Wii4all schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 13:27:
Crypto doet het aardig goed boel zit flink in de lift...
Ja lijkt goed mee te gaan op het algehele sentiment. Geeft hoop dat we weer tegen de dollar per stuk aan gaan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Klopt cro verdubbelt in 2 dagen! Op naar de 0.40€

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:28
Bijna break-even, heb de kaart goed gebruikt de afgelopen maanden en daarmee is GAK aardig verlaagd.

Goed teken ook dat tradingvolume flink meestijgt en ze ook op dat vlak stijgen. De CEO heeft ooit gezegd dat bij goede prestaties en marktomstandigheden er ook weer perks bij zouden komen. Ben benieuwd of dat er weer inzit binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Ik kocht de Jade Green op een koers van rond de 50 cent. Met alle cashback is mijn GAK al verlaagd naar 20 cent. Ik hark kraag nog eventjes door voor we verder stijgen :P

Gisteren was mijn staked amount in de DeFi app bijna de hele dag niet zichtbaar. Een vriend van me had daar ook last van. Gelukkig weer opgelost!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:16
Ik kreeg net een mailtje dat mijn CRO pas te koppelen is aan Google Pay! Dit werkt eindelijk!!

_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door blueman85 op 16-11-2023 10:06 ]

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

• Wii4all
  • Niet online
blueman85 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:06:
Ik kreeg net een mailtje dat mijn CRO pas te koppelen is aan Google Pay! Dit werkt eindelijk!!

_/-\o_ _/-\o_
maar kan je nu ook 2 kaarten tegelijk koppelen aan google pay, dat google de taak van curve overneemt?
Dat zou wel mooi zijn..

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Wii4all schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:48:
[...]

maar kan je nu ook 2 kaarten tegelijk koppelen aan google pay, dat google de taak van curve overneemt?
Dat zou wel mooi zijn..
Het lukt mij (nog) niet om de crypto.com visa card in de google wallet app te krijgen, daarom blijft de Curve (nog) staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:17
NLoldebroek schreef op donderdag 16 november 2023 @ 15:40:
[...]

Het lijkt mij (nog) niet om de crypto.com visa card in de google wallet app te krijgen, daarom blijft de Curve (nog) staan.
De cdc is sinds vandaag te koppelen aan je Google pay(wallet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09 17:20

Louw Post

Cerenas

Wii4all schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:48:
[...]

Dat zou wel mooi zijn..
Je kan meerdere kaarten aan Google Pay hangen, maar dan moet je handmatig switchen als je met een andere kaart wil betalen (er is 1 default). Al die features van Curve hebben ze niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• digiben
  • Laatst online: 21-08 20:19

_/-\o_ _/-\o_
Hier ook gehad en mijn kaart toegevoegd.
Werkt nu ook uitstekend 🔆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Kreeg gisteren email van CRO dat vanaf 29 januari 2024 er een 1 euro withdrawal fee wordt berekend als je geld uit je FIAT wallet haalt. Nou doe ik dat alleen bij grotere bedragen, dus de impact valt dan mee, maar als je vaak kleinere bedragen (<100 euro) uit je FIAT Wallet haalt, gaat het wel oplopen natuurlijk.

De zoveelste eenzijdige (nadelige) wijziging van de spelregels door CRO.........dat gaat me steeds meer tegen staan.

_/-\o_ _/-\o_
Mooi, dat werkt nu inderdaad eindelijk.

Geef zelf de voorkeur om de (gratis) Curve als default (google pay/contactloze kaart) te laten staan, dat biedt meer mogelijkheden zoals Go Back in Time (Machine), maar wel handig om de CDC nu ook altijd bij me te hebben in de telefoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:29
HAWK Wizard schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:57:
Kreeg gisteren email van CRO dat vanaf 29 januari 2024 er een 1 euro withdrawal fee wordt berekend als je geld uit je FIAT wallet haalt. Nou doe ik dat alleen bij grotere bedragen, dus de impact valt dan mee, maar als je vaak kleinere bedragen (<100 euro) uit je FIAT Wallet haalt, gaat het wel oplopen natuurlijk.

De zoveelste eenzijdige (nadelige) wijziging van de spelregels door CRO.........dat gaat me steeds meer tegen staan.
Eens dat het weer verandering van beleid is, maar verder snap ik het probleem niet zo. Bij een bank betaal je jaarlijks meer dan 50 euro aan vaste kosten en nu ga jij moeilijk doen om 1 euro. Moet daarbij ook zeggen dat ik dit in al die jaren nog nooit nodig heb gehad. Je kan er zo boodschappen mee pinnen en dan heb je het ook uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
BektLekker schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 14:53:
[...]Eens dat het weer verandering van beleid is, maar verder snap ik het probleem niet zo. Bij een bank betaal je jaarlijks meer dan 50 euro aan vaste kosten en nu ga jij moeilijk doen om 1 euro. Moet daarbij ook zeggen dat ik dit in al die jaren nog nooit nodig heb gehad. Je kan er zo boodschappen mee pinnen en dan heb je het ook uitgegeven.
Gaat mij ook niet om die ene euro, maar om het feit dat ze continu de regels veranderen tijdens het spel...erg onprofessioneel.

BTW, gebruik FIAT transfer alleen voor hele grote bedragen terugboeken (bv om rendement te nemen zoals ik op USDc gemaakt heb afgelopen jaren, dan maakt die ene euro ook niet uit uiteraard, maar is niet goed te maken met boodschappen doen). Gelukkig kun je op nog vele andere manier "gratis" je geld eruit halen (bv via BunQ creditcard, Paypal, etc, zie andere berichten hierover).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
Die euro maakt mij ook niet uit hoor.
Andere rekenen (soms) veel meer.
Vind het belangrijkste dat alles goed en veilig werkt en blijft bestaan..
Bij mij is crypto.com nog steeds de top met nexo🎉
Zo houden met alles.
Dan cro nog naar een euro en het feest kan beginnen 🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:31
Goed, Dit weekend zeker een flater begaan.

Dacht voor de obsedian kaart te gaan.

Voor €350 CRO gekocht, gestaked. en dan pas naar de kaart gegaan.

Nu moet ik weer voor €350 staken
Is de enige oplossing unstaken; zodat ik weer €350 (hoop ik) heb voor de kaart en dan weer in staking gaan?

Nog eens €350 erin gooien vind ik wat overdreven.

Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:19

knakworst

Get more sats!

Overgeef Dave schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:37:
Goed, Dit weekend zeker een flater begaan.

Dacht voor de obsedian kaart te gaan.

Voor €350 CRO gekocht, gestaked. en dan pas naar de kaart gegaan.

Nu moet ik weer voor €350 staken
Is de enige oplossing unstaken; zodat ik weer €350 (hoop ik) heb voor de kaart en dan weer in staking gaan?

Nog eens €350 erin gooien vind ik wat overdreven.

Of zie ik iets over het hoofd?
Die komma is Amerikaans he. Je moet het als een punt zien. 350.000 euro. Dus je moet nog 999 keer 350 euro staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
knakworst schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 17:03:
[...]

Die komma is Amerikaans he. Je moet het als een punt zien. 350.000 euro. Dus je moet nog 999 keer 350 euro staken.
Geen probleem dan stort ik nog wat bij :+

Ik bedoelde dus de kaart van €350 de Ruby steel ;).

Enfin dus er staat voor €350 gestaked, enige oplossing is unstaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Overgeef Dave schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 17:09:
[...]

Geen probleem dan stort ik nog wat bij :+

Ik bedoelde dus de kaart van €350 de Ruby steel ;).

Enfin dus er staat voor €350 gestaked, enige oplossing is unstaken?
Die heb je dan op de verkeerde manier gestaket dus die moet je inderdaad unstaken. Kost wel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Dat duurt idd even, als je vooruit wilt, kun je beter nogmaals 350 euro aan CRO kopen en DAN dus die Ruby kaart bestellen, waarna deze CROs gelocked worden (na 4 dec worden ze dan gestaked trouwens, maar voor jou dan pas over 6 maanden, de minimale lockup time). Die eerdere 350 euro aan CRO kun je dan of laten staan, maar als je dat geld niet kan missen, unstaken en dan na 30 dagen de euro's die er bij horen (tegen de koers van dat moment!) naar fiat wallet en dan naar je eigen bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:40

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Meer mensen last van dat de klantenservice niet reageert in de chat?

Heb een issue uit staan maar al de gehle dag inclusief gisteren reageert er maar niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08 08:47
ja is een bekend probleem ze kunnen de hoeveelheid niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Inmiddels heb ik ook al 2 keer een cashback niet verkregen. Lijkt dus wat meer aan de hand te zijn dan alleen de drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Geen probleem met de cashback hier, wellicht toch een specifiek issue voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Xqlus1ve schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:09:
Meer mensen last van dat de klantenservice niet reageert in de chat?

Heb een issue uit staan maar al de gehle dag inclusief gisteren reageert er maar niemand.
Soms twee dagen geduld.
Al ik heb het zelf nog niet gehad.
Altijd na een dag en of binnen een dag antwoord gehad.
Nu heb ik het de laatste tijd niet meer nodig gehad.
Maar altijd prima en netjes geholpen als ik ze nodig had 🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Xqlus1ve schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:58:
Inmiddels heb ik ook al 2 keer een cashback niet verkregen. Lijkt dus wat meer aan de hand te zijn dan alleen de drukte.
Hier nooit geen problemen mee gehad met cashback.
Werkt altijd uitstekend hier al jaren 👍
Heb andere firma's die wel frustreren met cashback.
Bij crypto.com nog nooit gehad.
Toch dan eens goed kijken dan waarnaar je betaald hebt.
Niet op alles krijg je cashback🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
HAWK Wizard schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:16:
Dat duurt idd even, als je vooruit wilt, kun je beter nogmaals 350 euro aan CRO kopen en DAN dus die Ruby kaart bestellen, waarna deze CROs gelocked worden (na 4 dec worden ze dan gestaked trouwens, maar voor jou dan pas over 6 maanden, de minimale lockup time). Die eerdere 350 euro aan CRO kun je dan of laten staan, maar als je dat geld niet kan missen, unstaken en dan na 30 dagen de euro's die er bij horen (tegen de koers van dat moment!) naar fiat wallet en dan naar je eigen bank.
Al verleden week er nog €350 ingestoken omdat ik tot dezelfde conclusie kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

digiben schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:01:
[...]

Hier nooit geen problemen mee gehad met cashback.
Werkt altijd uitstekend hier al jaren 👍
Heb andere firma's die wel frustreren met cashback.
Bij crypto.com nog nooit gehad.
Toch dan eens goed kijken dan waarnaar je betaald hebt.
Niet op alles krijg je cashback🥳
Alles waarvoor ik betaald heb, heb ik recht op. Gisteren overigens wel cashback ontvangen bij dezelfde maatschappij, vandaag niet. Nogmaals er gaat iets niet goed bij CDC. En dit is niet de eerste keer, heb vaker gehad dat ik via klantenservice mijn recht moet halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
Xqlus1ve schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:46:
[...]

Alles waarvoor ik betaald heb, heb ik recht op. Gisteren overigens wel cashback ontvangen bij dezelfde maatschappij, vandaag niet. Nogmaals er gaat iets niet goed bij CDC. En dit is niet de eerste keer, heb vaker gehad dat ik via klantenservice mijn recht moet halen.
Ik zou dan even contact opnemen met de klanten service.
Zelf heb ik het nog nooit mee gemaakt.
Gebruik het vanaf begin start crypto.com (cronos)
Kaartje en of andere dingen... nog nooit problemen gehad met cashback.
Hier alles top 🔆

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:08

Uitleg over wat er gaat gebeuren op 11 december

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Heldere video weer, thx!

Let op: vanaf circa 5:45 wordt er gezegd dat ALLE card benefits wegvallen na een totale unstake, dat klopt volgens mij niet: er staat dat je ook dan nog alle NON-STAKING Benefits houdt, zoals geen ATM fees (max 800 euro per maand geloof ik), goedkope wisselkoersen, airport lounge access en (voor de duurdere kaarten) een (lagere) 1% (Frosted Rose Gold/Icy White) of 2% (Obsidian) cashback.

[ Voor 6% gewijzigd door HAWK Wizard op 11-12-2023 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Zag trouwens in de CRO app dat er nu, naast de OpenPayd bank in MT, er parallel ook een koppeling is met Banking Circle in DE. Had gehoopt dat de transfer snelheid van deze laatste naar/van de "klassieke" banken in NL (zoals ING) wat sneller zou zijn, maar helaas lijkt dat nog steeds enorm lang te duren (>2 uur tijdens kantooruren, en als het vrijdag avond is, dus pas maandagmorgen verwerkt......).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

HAWK Wizard schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:47:
Zag trouwens in de CRO app dat er nu, naast de OpenPayd bank in MT, er parallel ook een koppeling is met Banking Circle in DE. Had gehoopt dat de transfer snelheid van deze laatste naar/van de "klassieke" banken in NL (zoals ING) wat sneller zou zijn, maar helaas lijkt dat nog steeds enorm lang te duren (>2 uur tijdens kantooruren, en als het vrijdag avond is, dus pas maandagmorgen verwerkt......).
Zolang de bank buiten Nederland is zal het altijd lang blijven duren met de ING. Dat ligt niet aan CDC maar aan ING

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Nogne schreef op maandag 11 december 2023 @ 16:09:
[...]Zolang de bank buiten Nederland is zal het altijd lang blijven duren met de ING. Dat ligt niet aan CDC maar aan ING
Inderdaad is dat (onder andere) bij ING het probleem. Die maken gek genoeg nog steeds geen gebruik van Instant SEPA, wat veel moderne banken uiteraard wel gebruiken. Had alleen de (valse) hop het misschien bij DE wel snel zou zijn, maar helaas. Zit nu al op 3 uur trouwens, nog steeds niet binnen........

UPDATE 17:25: ze lezen denk ik mee, geld komt zojuist binnen, 3 uur en 20 minuten geduurd (gelukkig nog voor 18:00, anders zou het morgen (na 11:00) zijn geworden of zo....

[ Voor 14% gewijzigd door HAWK Wizard op 11-12-2023 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

HAWK Wizard schreef op maandag 11 december 2023 @ 17:18:
[...]

Inderdaad is dat (onder andere) bij ING het probleem. Die maken gek genoeg nog steeds geen gebruik van Instant SEPA, wat veel moderne banken uiteraard wel gebruiken. Had alleen de (valse) hop het misschien bij DE wel snel zou zijn, maar helaas. Zit nu al op 3 uur trouwens, nog steeds niet binnen........

UPDATE 17:25: ze lezen denk ik mee, geld komt zojuist binnen, 3 uur en 20 minuten geduurd (gelukkig nog voor 18:00, anders zou het morgen (na 11:00) zijn geworden of zo....
Doordeweeks kan ik me er redelijk op anticiperen maar in het weekend is het echt wel lastig af en toe (heb zelf ook ING).

• AlterBridge
Ik krijg een e-mail om nieuwe Earn terms voor onze regio te accepteren. Maar kan vanuit de mail nooit de app openen. Kan ik de nieuwe terms & conditions zelf ergens terugvinden in de app om te accepteren?

• PureLOOD
AlterBridge schreef op donderdag 14 december 2023 @ 14:39:
Ik krijg een e-mail om nieuwe Earn terms voor onze regio te accepteren. Maar kan vanuit de mail nooit de app openen. Kan ik de nieuwe terms & conditions zelf ergens terugvinden in de app om te accepteren?
Heb je nog geen pop-up gehad in de app, daar zou deze langs moeten komen. Anders wellicht support proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 00:25
Het lukt me sinds een paar dagen niet meer om te betalen met Apple Pay via Curve. Ik heb de crypto.com kaart al verwijderd en opnieuw toegevoegd. Overal waar ik kom krijg ik een weigering. Erg vervelend. Iemand een oplossing om dit toch mogelijk te maken? Curve free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:10
Mijn ruby stake zit nog 67 dagen in softlock. Ik wil op dag 67 verkopen. Moet ik dan die popup in de app negeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
enermax schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 20:17:
Mijn ruby stake zit nog 67 dagen in softlock. Ik wil op dag 67 verkopen. Moet ik dan die popup in de app negeren?
Als je de nieuwe T&C accepteert, wordt de locked CRO omgezet naar Staked CRO, die kun je dan in jouw geval over 67 dagen unstaken, maar dat unstaken kost dan nog eens circa 36 dagen extra (en dan dus verkopen tegen de koers over 103 dagen).

Dus als je perse over 67 dagen wilt verkopen, moet je nu niets doen, dan hou je de "normale" lock, als die over 67 dagen dan voorbij is, kun je die CROs gelijk verkopen (tegen de dan geldende koers over 67 dagen). Je krijgt dan mogelijk over die laatste periode geen CRO Lockup % meer, dat moet je even opzoeken, maar als je perse over 67 dagen wilt verkopen, is dat mogelijk minder belangrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-06 16:03
Hoi Iedereen!

Vraagje: Ik heb de groene kaart al een paar jaar en gebruik deze eigenlijk alleen maar voor airline lounges. Ik heb toentertijd 3500usd aan CRO tokens gelocked (die zijn nu ca 700usd waard, En nog steeds gelocked) voor de benefits: Airport lounges, spotify rebate, Netflix rebate, cashback etc. Nu heeft Crypto.com later en tijdens de bear market allemaal fratsen uitgehaald. Resultaat: Ik heb inmiddels jaren later geen cashback meer, geen Spotify rebate, eigenlijk helemaal niks meer. Het enige wat ik nog heb is 4x per jaar lounge bezoeken (dat was voorheen onbeperkt, wat voor mij 1 van de beste punten was van deze kaart, aangezien ik als fotograaf de hele wereld over reis en dit dus het vaakst gebruikte).

Hier ben ik uiteraard helemaal niet blij mee. Hebben er hier meer mensen ervaring mee? Ook even als waarschuwing aan de nieuwe mensen dat crypto.com maar doet waar ze zin in hebben, en ze dingen gewoon compleet random veranderen? Of zie ik hier nu iets over het hoofd? Ik ben iemand die ze in al die jaren heeft 'gesupport', nooit m'n coins unstaked en krijg als het ware stank voor dank als een elite user? Zo lijkt het in ieder geval.

[ Voor 14% gewijzigd door adros op 17-12-2023 08:09 ]

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
adros schreef op zondag 17 december 2023 @ 07:58:
Hoi Iedereen!

Vraagje: Ik heb de groene kaart al een paar jaar en gebruik deze eigenlijk alleen maar voor airline lounges. Ik heb toentertijd 3500usd aan CRO tokens gelocked (die zijn nu ca 700usd waard, En nog steeds gelocked) voor de benefits: Airport lounges, spotify rebate, Netflix rebate, cashback etc. Nu heeft Crypto.com later en tijdens de bear market allemaal fratsen uitgehaald. Resultaat: Ik heb inmiddels jaren later geen cashback meer, geen Spotify rebate, eigenlijk helemaal niks meer. Het enige wat ik nog heb is 4x per jaar lounge bezoeken (dat was voorheen onbeperkt, wat voor mij 1 van de beste punten was van deze kaart, aangezien ik als fotograaf de hele wereld over reis en dit dus het vaakst gebruikte).

Hier ben ik uiteraard helemaal niet blij mee. Hebben er hier meer mensen ervaring mee? Ook even als waarschuwing aan de nieuwe mensen dat crypto.com maar doet waar ze zin in hebben, en ze dingen gewoon compleet random veranderen? Of zie ik hier nu iets over het hoofd? Ik ben iemand die ze in al die jaren heeft 'gesupport', nooit m'n coins unstaked en krijg als het ware stank voor dank als een elite user? Zo lijkt het in ieder geval.
Begrijp me goed, ik vind het ook niet fijn. Maar de perks waren altijd al een gevalletje “fun while it lasts” en de verwachting was altijd al dat het ingeperkt zou gaan worden op termijn. Mijn gemiddelde aankoopprijs ligt rond de 30 cent en juist door het opsparen van alle cashback is mijn gemiddelde aankoopprijs naar 10 cent gegaan. Lijkt erop dat je de cashback (die er overigens nog steeds is) niet hebt benut waardoor je nog steeds op -80% staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

@adros als je niet hebt unstaked heb je nog steeds cashback. Indien je geen cashback krijgt zou ik even met support contact opnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Ik heb € 3.500 gelocked op een koers van € 0,47. Maar na cashback is mijn GAK nu € 0,173. Zeker gebruik maken van AL je perks ;)!

Nog even volhouden en cashen in de bull!

@PureLOOD uiteindelijk kreeg ik dagen later wel een pop-up in de app =)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuclears
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 16:08
Let wel op dat de GAK uit de app mogelijk niet correct is.

Bij mij geeft de app een GAK aan van 7 cent.
Als ik zelf de GAK bereken uit een excel die ik heb bijgehouden en vanuit de export die je kan downloaden kom ik uit op zoeen 15 cent. Best een significant verschil.

Ik maak wel gebruik van de DEFI app. Mogelijk dat de app daar op een bepaalde manier mee omgaat wat het verschil kan verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Blik1984 schreef op zondag 17 december 2023 @ 08:50:
[...]

Begrijp me goed, ik vind het ook niet fijn. Maar de perks waren altijd al een gevalletje “fun while it lasts” en de verwachting was altijd al dat het ingeperkt zou gaan worden op termijn. Mijn gemiddelde aankoopprijs ligt rond de 30 cent en juist door het opsparen van alle cashback is mijn gemiddelde aankoopprijs naar 10 cent gegaan. Lijkt erop dat je de cashback (die er overigens nog steeds is) niet hebt benut waardoor je nog steeds op -80% staat
Precies, juist de bear gebruiken om de GAK naar beneden te brengen. Alle perks zijn gereduceerd, komen ze ooit terug? Mogelijk. In de VS zijn ze begonnen met het rewards+ programma, toch een lichtpuntje aan het einde van de tunnel wat mij betreft.

Crypto.com lijkt nog steeds op de goede weg te zijn m.b.t. vergunningen in allerlei landen en hun tradingvolume is ook gestegen (even geen zin om cijfer erbij te zoeken). Voor wat het waard is in exchange land, doen ze goede dingen.

Er is ook wel eens gehint naar het terugbregen van rewards, zodra dit mogelijk was.

Mijn GAK zit op 13 cent, als we enigzins in de buurt van de dollar komen, cash ik uit, maar als het enigzins zinnig blijft, blijf ik de kaart gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:54

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Exxus schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 16:40:
Het lukt me sinds een paar dagen niet meer om te betalen met Apple Pay via Curve. Ik heb de crypto.com kaart al verwijderd en opnieuw toegevoegd. Overal waar ik kom krijg ik een weigering. Erg vervelend. Iemand een oplossing om dit toch mogelijk te maken? Curve free.
Ik had dit weekend hetzelfde... Bleek dat Curve een nieuwe kaart heeft verstuurd. Wat ze alleen niet zo handig hadden gedaan was om de oude kaart meteen - en zonder daar iets over te zeggen - onbruikbaar te maken.

In de Curve app is gewoon het nieuwe nummer direct te zien. Als je hetzelfde probleem hebt als ik moet je dus de nieuwe kaartgegevens weer koppelen aan Apple Pay.

[ Voor 1% gewijzigd door Twee Dee op 20-12-2023 15:09 . Reden: tikvout ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 00:25
Twee Dee schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:08:
[...]

Ik had dit weekend hetzelfde... Bleek dat Curve een nieuwe kaart heeft verstuurd. Wat ze alleen niet zo handig hadden gedaan was om de oude kaart meteen - en zonder daar iets over te zeggen - onbruikbaar te maken.

In de Curve app is gewoon het nieuwe nummer direct te zien. Als je hetzelfde probleem hebt als ik moet je dus de nieuwe kaartgegevens weer koppelen aan Apple Pay.
Helaas niet het geval. Bij jou werkt dus de crypto.com kaart gewoon met Apple Pay door tussenkomst van curve free?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Biowaste
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 20-07 17:37
Het viel mij vandaag op dat bij de mission rewards je nu tot level 20 kan komen doormiddel van wat quests. Een van de rewards is "extra visa rewards". Dit loopt op van level 4 +0.5% tot bij level 14 of hoger +3%.
Dit lijkt mij dus extra cashback % bovenop de bestaande cashback van de kaart.

Was dit al langere tijd? En/of is dit de nieuwe manier van verbeteren van benefits?

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:54

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Exxus schreef op woensdag 20 december 2023 @ 22:46:
[...]

Helaas niet het geval. Bij jou werkt dus de crypto.com kaart gewoon met Apple Pay door tussenkomst van curve free?
Niet helemaal, ik merkte het in de Google Wallet en Garmin Pay. Maar als het achterliggende probleem (Curve pas vervanging) hetzelfde zou zijn zou je dat ook in Apple Pay merken...

"Helaas" dus een ander probleem bij jou...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• HAWK Wizard
Biowaste schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:26:
Het viel mij vandaag op dat bij de mission rewards je nu tot level 20 kan komen doormiddel van wat quests. Een van de rewards is "extra visa rewards". Dit loopt op van level 4 +0.5% tot bij level 14 of hoger +3%.
Dit lijkt mij dus extra cashback % bovenop de bestaande cashback van de kaart.

Was dit al langere tijd? En/of is dit de nieuwe manier van verbeteren van benefits?
Is een goeie inderdaad! Is vrij nieuw, maar negeer tegenwoordig vrijwel alle marketing mails van CRO, zit zoveel BS bij...........pfffff.

Goed, dit kan mogelijk wel interessant zijn. Je moet dan telkens wel traden begrijp ik? Geen probleem om een keer te doen, maar als je nu bv $100 trade, dan ga je naar level 1 en krijg je +0,25% extra APR (op al je stakes?). Vanaf level 4 gaan ook je Visa cashbacks omhoog (+0,5%)! Is niet cumulatief neem ik aan?

Maar..........als je dan 30 dagen niet meer trade, dan zak je dus weer terug? Zo nee, dan is het wel interesssant om op level 20 te komen! (+5% APR op staking en +3% op Visa cashback....alhoewel, dan moet je $ 1 mio aan CRO hebben staan...........dacht het niet!) 😎

[ Voor 10% gewijzigd door HAWK Wizard op 21-12-2023 18:06 ]

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:00
Waar zien jullie je totale cashback, ik kijk er denk ik overheen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Gongbao schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:46:
Waar zien jullie je totale cashback, ik kijk er denk ik overheen?
Home > Settings (links boven) > Rewards.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:08
HAWK Wizard schreef op donderdag 21 december 2023 @ 17:58:
[...]

Is een goeie inderdaad! Is vrij nieuw, maar negeer tegenwoordig vrijwel alle marketing mails van CRO, zit zoveel BS bij...........pfffff.

Goed, dit kan mogelijk wel interessant zijn. Je moet dan telkens wel traden begrijp ik? Geen probleem om een keer te doen, maar als je nu bv $100 trade, dan ga je naar level 1 en krijg je +0,25% extra APR (op al je stakes?). Vanaf level 4 gaan ook je Visa cashbacks omhoog (+0,5%)! Is niet cumulatief neem ik aan?

Maar..........als je dan 30 dagen niet meer trade, dan zak je dus weer terug? Zo nee, dan is het wel interesssant om op level 20 te komen! (+5% APR op staking en +3% op Visa cashback....alhoewel, dan moet je $ 1 mio aan CRO hebben staan...........dacht het niet!) 😎
weet iemand het antwoord?
ik wil best een keer €100 dcatje daar doen mits je die lvl behoud....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Uit de Q&A:
Is there an expiration date for claiming the benefits?

There isn’t an expiration date. However, if you no longer meet the requirements for a particular level, you won’t be able to claim the associated benefits.
Aangezien overal bij staat “30 days” of “30-day-rolling-days” verloopt het na 30 dagen.

Zie deze thread op Reddit voor een berekening van het break even point: https://www.reddit.com/r/Crypto_com/s/azSLyaQ5k1

[ Voor 15% gewijzigd door _superboer_ op 22-12-2023 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
_superboer_ schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 06:15:
Uit de Q&A:
[...]

Aangezien overal bij staat “30 days” of “30-day-rolling-days” verloopt het na 30 dagen.

Zie deze thread op Reddit voor een berekening van het break even point: https://www.reddit.com/r/Crypto_com/s/azSLyaQ5k1
Thx, mooi overzicht.

Maar........in dat schema zie ik dat je US$ 100K als badge requirement hebt, maar in de app zie ik dat je "slechts" US$ 5K aan CRO nodig hebt (staat dan ook netjes een groen vinkje bij als je dat hebt).

Zouden in EU die waarden dan zoveel afwijken? Of ik begrijp gewoon niet hoe dit nu werkt.........

Goed, elke 30 dagen voor vast bedrag gaan traden gaat denk ik ook niet gebeuren met die spread van 2-2,5% of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Ok, nu paar dagen wat crypto heen en weer geschoven en ben nu "Senior trader" , dus level 4. Door alle diamonds ook circa 15 Cro verdiend, dat vangt dan een beetje de kosten van die spread op.

Binnenkort grote uitgave met de Visa en dan dus +0,5% extra cashback als het goed is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:56

R.G

HAWK Wizard schreef op woensdag 27 december 2023 @ 16:35:
Ok, nu paar dagen wat crypto heen en weer geschoven en ben nu "Senior trader" , dus level 4. Door alle diamonds ook circa 15 Cro verdiend, dat vangt dan een beetje de kosten van die spread op.

Binnenkort grote uitgave met de Visa en dan dus +0,5% extra cashback als het goed is.....
wat heb je daar exact voor gedaan en hoeveel heeft dat in fiat gekost voor je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
R.G schreef op woensdag 27 december 2023 @ 20:36:
[...]

wat heb je daar exact voor gedaan en hoeveel heeft dat in fiat gekost voor je?
Paar keer dezelfde 200 euro aan CRO gewisseld naar usdc en weer terug.

Let op, fiat naar stablecoins telt niet mee, maar CRO naar stablecoins en vice versa wel!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

HAWK Wizard schreef op donderdag 28 december 2023 @ 07:46:
[...]

Let op, fiat naar stablecoins telt niet mee, maar CRO naar stablecoins en vice versa wel!
En hoeveel is die 200 euro nog waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Nu 210,91, (inclusief die gratis Cro uit de mystery box) maar ja, dat kan zomaar anders zijn door die fluctuerende koersen....

Was gewoon benieuwd of ik door met een.vast.bedrag rond te schuiven , toch.een maand lang extra voordeel heb op de visa kaart (die gebruik ik werkelijk voor alles wat ik koop).

[ Voor 8% gewijzigd door HAWK Wizard op 28-12-2023 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 16:34
Hmm valt me trouwens op dat de spread op EUR pairs veel groter is dan die op USDC pairs. Toch die EUR pairs vermijden dan.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
blu-fox schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 00:35:
Hmm valt me trouwens op dat de spread op EUR pairs veel groter is dan die op USDC pairs. Toch die EUR pairs vermijden dan.
Is daarmee crypto.com dus niet perse een goede plek om crypto uit te cashen?

Ik heb nog nooit wat uitgecashed, maar met de huidige waardes moet ik me toch maar eens gaan verdiepen hierin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Werkt die trading badge trouwens niet in de Exchange app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Heb bij grotere bedragen dat "uit cashen" altijd via de Exchange app gedaan, leverde meer op dan via de CRO App. Zie in die Exchange app die badges ook niet, maar goed, dat verbaast me ook niet, aangezien de spread in de CRO app 2% is, dat is natuurlijk vrij kostbaar, zeker als het om grotere bedragen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:55:
[...]

Thx, mooi overzicht.

Maar........in dat schema zie ik dat je US$ 100K als badge requirement hebt, maar in de app zie ik dat je "slechts" US$ 5K aan CRO nodig hebt (staat dan ook netjes een groen vinkje bij als je dat hebt).

Zouden in EU die waarden dan zoveel afwijken? Of ik begrijp gewoon niet hoe dit nu werkt.........

Goed, elke 30 dagen voor vast bedrag gaan traden gaat denk ik ook niet gebeuren met die spread van 2-2,5% of zo.
Goed, het systeem wordt me eindelijk duidelijk: je moet dus EENMALIG vrij veel traden om bepaald level te halen (bv voor Tier 4 moet je dan voor US$ 2,5K traden, let op, dit kost je dus 2% aan spread, dus circa US$ 50, los van koers wisselingen uiteraard), daarna moet je elke 30 dagen voor minimaal een lager bedrag traden om die tier te behouden (bv US$ 100 voor Tier 4, dus dat kost je dan $2 per maand aan spread). .

Zo komen ze op Reddit aan die eenmalige en recurring break-even points: https://www.reddit.com/me...dd.it%2F7ef2rzbevo7c1.png (kan ook mix van Earn+ en Visa cashback zijn natuurlijk).

Los daarvan heb je natuurlijk altijd koersrisico van de crypto die je getrade hebt. Zou dan ook altijd met Target price werken, dan weet je zeker dat het alleen ge/verkocht wordt voor de prijs die jij wilt (let op, dat is netto, dus waar de 2% spread al vanaf is kwam ik achter toen ik kort geleden een plukje CRO wilde verkopen voor exact Euro 0,10......dat gebeurt dus pas bij Euro 0,102).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
Ik snap het nieuwe systeem niet zo goed. Ik geef best veel per maand uit via de kaart en verkoop die cro dan via de app, waarmee ik level 4 makkelijk haal. Echter vraag ik me af hoe ik kan uitrekenen of ik wat extra moeite moet doen om hoger te komen naar bijv de 1% extra cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Gongbao schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 15:37:
Ik snap het nieuwe systeem niet zo goed. Ik geef best veel per maand uit via de kaart en verkoop die cro dan via de app, waarmee ik level 4 makkelijk haal. Echter vraag ik me af hoe ik kan uitrekenen of ik wat extra moeite moet doen om hoger te komen naar bijv de 1% extra cashback.
Dat kun je hier zien https://www.reddit.com/me...dd.it%2F7ef2rzbevo7c1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Ik kom er niet helemaal uit. Heb de rode visa card nog ergens liggen. Hoe kan ik de cashback 1% dan weer aanzetten? Heb wel voor 350 euro aan CRO in staking staan maar kan nergens wederom activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Die 1 procent heb je zowiso met je ruby kaart betaal er ergens mee en zie wat er gebeurd....

hier nu level 3 en bijna 4 was er sneller dan ik er erg in had,tegenwoordig werkt Google Pay er ook mee zodat je altijd je pas bij je hebt met kontaktloos betalen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
Ja die had ik gezien, maar ben in de war. Er staan twee maal dezelfde set kolommen met andere break points erin. Links per jaar en rechts per maand zo te zien. Echter moet ik die spends niet optellen maar ook niet los van elkaar zien volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Gongbao schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 19:30:
[...]

Ja die had ik gezien, maar ben in de war. Er staan twee maal dezelfde set kolommen met andere break points erin. Links per jaar en rechts per maand zo te zien. Echter moet ik die spends niet optellen maar ook niet los van elkaar zien volgens mij.
Had het zelf ook niet direct door, maar de linker kolommen gaan over wat het break even point is om bepaalde tier / badge te halen, de rechter kolommen om vervolgens die tier te behouden.

Je moet bijvoorbeeld voor $2.500 traden om level 4 te bereiken, zit je daar eenmaal op, dan moet je vervolgens elke 30 dagen voor $100 traden om dat level 4 te behouden.

Break even point om de 2% spread van die $2.500 terug te verdienen met earn+ en/of visa cashback, ligt dus veel hoger dan om het vervolgens elke maand bij te houden (2% spread over $100 ).

[ Voor 11% gewijzigd door HAWK Wizard op 30-12-2023 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Jammer, er zit volgens mij geen enkele reward tussen waarmee je boven de 50 usd equivalent qua maandelijkse cashback kan komen? Dat zou ik nog wel waardevol vinden als reward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
(KBX) Harkanoid schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 19:22:
Die 1 procent heb je zowiso met je ruby kaart betaal er ergens mee en zie wat er gebeurd....

hier nu level 3 en bijna 4 was er sneller dan ik er erg in had,tegenwoordig werkt Google Pay er ook mee zodat je altijd je pas bij je hebt met kontaktloos betalen :-)
Nee toch? Je moet toch dan wel minimaal 350 euro aan CRO in je wallet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:56

R.G

HAWK Wizard schreef op donderdag 28 december 2023 @ 07:46:
[...]

Dus?
Je hebt 200 euro in je fiat gezet.
Daarvan cro gekocht, en vervolgens cro geswapped naar usdc naar usdt en dan terug naar cro?

waarbij je steeds 2% spread verliest van je daadwerkelijke 200, maar omdat de koers fluctueert heb je met geluk van die 200 nu 210-211 gemaakt ? en je bent lvl 4 ? Respect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Inderdaad ook wat geluk, maar heb nu alle orders op target price gezet, die hoger ligt dan de 2% spread, dus als dat komende 30 dagen een keer gebeurt, is het prima en weet je zeker dat je winst hebt. Als de koers instort heb je uiteraard pech....
Pagina: 1 ... 55 ... 59 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).