Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 56 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:06
Beste,

Misschien verwijzen jullie naar eerdergenoemde antwoorden maar wellicht kan iemand mij hier opheldering over geven.

Enkele jaren geleden heb ik de CRO ruby kaart aangeschaft voor 350 euro. Volgens mij stond CRO toen zo'n beetje op ATH. Ik heb hier in het begin wel wat gebruik gemaakt van de cashback bij het afrekenen en van Spotify. Inmiddels heb ik zo'n 1750 CRO.

Echter hebben ze daarna natuurlijk lopen kloten met de rewards.

Ik maak op dit moment geen gebruik meer van de kaart (behalve saldo op peil houden voor afschrift van Spotify) omdat het opwaarderen van tegoed 1% tax kost en ik volgens mij op dit moment ook 1% cashback krijg. De winst zou hem zitten in eventuele stijging van de CRO.

Mijn vraag is of ik niet ontzettend dom geweest ben en er een alternatief is voor het opwaarderen van die 1% tax? Ik doe dit namelijk middels mijn creditcard.

Binnenkort moet er een vriendenweekend worden geboekt van zo'n 2000 euro, die zou ik namelijk graag afrekenen als ik die 1% kan bijschrijven zonder ook 1% fee te moeten betalen.

Daarnaast vraag ik me af hoe het nu zit met dat unlocken. Er staat dat ik 570 CRO heb gelocked. Dit betekent dat ik de reward van 1% cashback verlies op het moment dat ik de 570 CRO unlock en wil verkopen? De overige CRO 1750-570, daar kan ik mee doen wat ik wil?

Alvast bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door poekiepoes12 op 03-01-2024 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
poekiepoes12 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:05:
Beste,

Misschien verwijzen jullie naar eerdergenoemde antwoorden maar wellicht kan iemand mij hier opheldering over geven.

Enkele jaren geleden heb ik de CRO ruby kaart aangeschaft voor 350 euro. Volgens mij stond CRO toen zo'n beetje op ATH. Ik heb hier in het begin wel wat gebruik gemaakt van de cashback bij het afrekenen en van Spotify. Inmiddels heb ik zo'n 1750 CRO.

Echter hebben ze daarna natuurlijk lopen kloten met de rewards.

Ik maak op dit moment geen gebruik meer van de kaart (behalve saldo op peil houden voor afschrift van Spotify) omdat het opwaarderen van tegoed 1% tax kost en ik volgens mij op dit moment ook 1% cashback krijg. De winst zou hem zitten in eventuele stijging van de CRO.

Mijn vraag is of ik niet ontzettend dom geweest ben en er een alternatief is voor het opwaarderen van die 1% tax? Ik doe dit namelijk middels mijn creditcard.

Binnenkort moet er een vriendenweekend worden geboekt van zo'n 2000 euro, die zou ik namelijk graag afrekenen als ik die 1% kan bijschrijven zonder ook 1% fee te moeten betalen.

Daarnaast vraag ik me af hoe het nu zit met dat unlocken. Er staat dat ik 570 CRO heb gelocked. Dit betekent dat ik de reward van 1% cashback verlies op het moment dat ik de 570 CRO unlock en wil verkopen? De overige CRO 1750-570, daar kan ik mee doen wat ik wil?

Alvast bedankt.
Je kan gewoon een IBAN-overboeking doen naar je Fiat Wallet (accounts -> fiat wallet -> transfer -> deposit -> Euro). Vanaf Rabobank is dit binnen 2 minuten zichtbaar na een overboeking (weet niet of dat bij eerste transactie ook zo is). Vervolgens kan je de CC opwaarderen vanuit je fiat wallet en heb je 0% aan fee's betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
_superboer_ schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:15:
[...]

Je kan gewoon een IBAN-overboeking doen naar je Fiat Wallet (accounts -> fiat wallet -> transfer -> deposit -> Euro). Vanaf Rabobank is dit binnen 2 minuten zichtbaar na een overboeking (weet niet of dat bij eerste transactie ook zo is). Vervolgens kan je de CC opwaarderen vanuit je fiat wallet en heb je 0% aan fee's betaald.
Kijk, geweldig, hier heb ik wat aan.
Klopt het dat je handmatig vanuit je eigen Rabobank account geld moet overboeken naar je eigen crypto adres?
En ik blijf op die manier wel automatisch betalen via mijn cc, dus ik hoef geen wijzigingen toe te passen als het gaat om de automatische afschrijving van Spotify?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
poekiepoes12 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:28:
[...]

Kijk, geweldig, hier heb ik wat aan.
Klopt het dat je handmatig vanuit je eigen Rabobank account geld moet overboeken naar je eigen crypto adres?
En ik blijf op die manier wel automatisch betalen via mijn cc, dus ik hoef geen wijzigingen toe te passen als het gaat om de automatische afschrijving van Spotify?
Ja, je kan handmatig een overboeking doen. Je kan natuurlijk ook bij Rabobank de overboeking inplannen, let er dan wel op dat je zelf nog de credit card moet opwaarderen.

De betalingen via CC blijven gewoon doorlopen zolang je zorgt dat er voldoende geld op de CC staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
_superboer_ schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:22:
[...]

Ja, je kan handmatig een overboeking doen. Je kan natuurlijk ook bij Rabobank de overboeking inplannen, let er dan wel op dat je zelf nog de credit card moet opwaarderen.

De betalingen via CC blijven gewoon doorlopen zolang je zorgt dat er voldoende geld op de CC staat.
Gelukt, super! Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:26
Mij is het nog niet duidelijk over die nieuwe staking lockup. Als je nu Cro voor Jade (stake) koopt, klopt het dat je dan de Jade/lounge kaart kan aanvragen en dan een week later kunt unstaken. Na 30 dagen verkoop je de cro weer? Of locked de blockchain je stake voor 180 dagen?

[ Voor 166% gewijzigd door enermax op 05-01-2024 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

enermax schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:43:
Mij is het nog niet duidelijk over die nieuwe staking lockup. Als je nu Cro voor Jade (stake) koopt, klopt het dat je dan de Jade/lounge kaart kan aanvragen en dan een week later kunt unstaken. Na 30 dagen verkoop je de cro weer? Of locked de blockchain je stake voor 180 dagen?
Uit de aankonding van de wijzigingen:
The Cardholder CRO Stake determines your card tier, is subject to different APR from Staking, and is subject to a 180-day holding period (if you initiate a new Cardholder CRO Staking request after 4 December 2023, 03:00 UTC).
Dus 180 dagen vast.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:31
Vandaag is de dag (15 jan) dat de Visa card CRO lockups worden omgezet in CRO staking........ben benieuwd.
Zag al wel een "tussentijdse" CRO lockup rewards binnenkomen (van de paar dagen sinds de laatste keer, dit gaat normaal per week namelijk), dus einde van de dag zal eea wel omgezet zijn.

To be continued.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
HAWK Wizard schreef op maandag 15 januari 2024 @ 08:48:
Vandaag is de dag (15 jan) dat de Visa card CRO lockups worden omgezet in CRO staking........ben benieuwd.
Zag al wel een "tussentijdse" CRO lockup rewards binnenkomen (van de paar dagen sinds de laatste keer, dit gaat normaal per week namelijk), dus einde van de dag zal eea wel omgezet zijn.

To be continued.....
geen idee hoe dat werkt maar ik heb wel CRO in staking staan.....betekend dan dat ik Ruby ga krijgen? dat is de hoeveelheid die ik in staking heb staan...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Kol Nedra schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:06:
[...]
geen idee hoe dat werkt maar ik heb wel CRO in staking staan.....betekend dan dat ik Ruby ga krijgen? dat is de hoeveelheid die ik in staking heb staan...
In principe verandert er qua card level niets en wordt je huidige lockup CRO omgezet in (geblokkeerde) staked CRO, los van de koers op dit moment. Als jij zelf daarnaast nog meer CRO hebt en hiermee een hoger card level kunt halen, dan moet je volgens mij eerst unlocken, en dan opnieuw locken (dat zou je dan wel rap moeten doen, want vanaf morgen is het dus unstaken en weer staken, maar unstaken kost dan circa een maand, terwijl unlocken - na de eerste 180 dagen - altijd direct ging!).

Let op, als je nu unlocked en naar hoger card level locked, gaat die 180 dagen natuurlijk wel opnieuw in, dat zal straks bij unstaken/staken voor nieuw card level ook wel zo zijn, maar dan komt er dus nog een maand ibj voor het unstaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
HAWK Wizard schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:11:
[...]

In principe verandert er qua card level niets en wordt je huidige lockup CRO omgezet in (geblokkeerde) staked CRO, los van de koers op dit moment. Als jij zelf daarnaast nog meer CRO hebt en hiermee een hoger card level kunt halen, dan moet je volgens mij eerst unlocken, en dan opnieuw locken (dat zou je dan wel rap moeten doen, want vanaf morgen is het dus unstaken en weer staken, maar unstaken kost dan circa een maand, terwijl unlocken - na de eerste 180 dagen - altijd direct ging!).

Let op, als je nu unlocked en naar hoger card level locked, gaat die 180 dagen natuurlijk wel opnieuw in, dat zal straks bij unstaken/staken voor nieuw card level ook wel zo zijn, maar dan komt er dus nog een maand ibj voor het unstaken.
ik heb geen CRO lockup (heb de gratis kaart)
maar heb wel een waarde aan CRO in staking staan, gaat dit dan over naar Ruby?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik zie wel dat de CRO Lockup Rewards gehalveerd zijn tegenover wat ik normaal gesproken vrijdag nacht altijd ontving, mogelijk is dit vanwege de overgangs periode? Anders is dat ook al gehalveerd (het was al een fractie van wat het ooit geweest is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 10:43
Xqlus1ve schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:24:
Ik zie wel dat de CRO Lockup Rewards gehalveerd zijn tegenover wat ik normaal gesproken vrijdag nacht altijd ontving, mogelijk is dit vanwege de overgangs periode? Anders is dat ook al gehalveerd (het was al een fractie van wat het ooit geweest is).
Ik denk het wel, bij mij zijn de lockup rewards hetzelfde gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PureLOOD schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:40:
[...]

Ik denk het wel, bij mij zijn de lockup rewards hetzelfde gebleven
ok thanks, ik hou het even in de gaten, anders start ik wel weer een chat op die hopeloos is tegenwoordig. De laatste keer heeft de chat 2 maanden opgestaan en toen opeens afgesloten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Xqlus1ve schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:24:
Dit is precies wat ik ook heb en hierboven bedoelde: je krijgt vandaag dus een "deel betaling" van je CRO lockup, omdat vandaag de conversie van lockup naar staking plaats vindt (van die pot geblokkeerde CROs die je hebt staan om je Card level te houden).

[ Voor 4% gewijzigd door HAWK Wizard op 15-01-2024 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
BTW, hoor van een kennis dat bij hem de Unlock al is aangepast naar Unstake........staat op dezelfde plek met hetzelfde aantal geblokkeerde CROs als voorheen. Ze zijn het blijkbaar gefaseerd aan het uitrollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Kol Nedra schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:29:
[...]
ik heb geen CRO lockup (heb de gratis kaart)
maar heb wel een waarde aan CRO in staking staan, gaat dit dan over naar Ruby?
Ah, als je nu nog geen Ruby hebt, gaat dat niet vanzelf denk ik, dan moet je daarvoor eerst Euro 350 aan CRO staken (vastzetten = Cardholder CRO Stake, wat dus gisteren nog CRO Lockup heette, dit vindt je in/onder de Crypto Wallet, dus bovenaan op de Accounts pagina in de app).

Let op, dit is dus niet hetzelfde als "gewoon" CRO staken, dat vindt je als apart item tussen Exchange en Crypto Earn op de Accounts pagina in de app, dus paar plekken onder Crypto Wallet).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:30
Hier hetzelfde, vandaag is mijn CRO "unlocked" en gestaked door het systeem.
Op dit moment staat die staking nog op Activating.

Dit is dus de CRO die locked stond voor mijn Ruby Card.

Bij mij staat er nu ook Unstake waar eerst Unlock stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:13:
BTW, hoor van een kennis dat bij hem de Unlock al is aangepast naar Unstake........staat op dezelfde plek met hetzelfde aantal geblokkeerde CROs als voorheen. Ze zijn het blijkbaar gefaseerd aan het uitrollen.
Het duurt blijkbaar even voor al die CROs gestaked zijn......bij mij vanochtend vroeg pas geconverteerd.

Wel balen dat netto rendement van deze geblokkeerde pot CRO nu lager is (bv 4% maar nu wel met 40% kosten bij Jade of 7% ipv 8% bij icy White).

Deze actie heeft helaas (nog) geen positief effect gehad op de koers, maar goed, alle crypto zitten in een dip nu lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
HAWK Wizard schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 07:21:
[...]

Het duurt blijkbaar even voor al die CROs gestaked zijn......bij mij vanochtend vroeg pas geconverteerd.

Wel balen dat netto rendement van deze geblokkeerde pot CRO nu lager is (bv 4% maar nu wel met 40% kosten bij Jade of 7% ipv 8% bij icy White).

Deze actie heeft helaas (nog) geen positief effect gehad op de koers, maar goed, alle crypto zitten in een dip nu lijkt het.
Toch 70% hoger dan zo'n 3 maanden geleden. No worries, ik ben ook nog steeds bagholder, maar door de cashback komt het break-even punt nabij. Nog voordat we in de echt mania bull fase zitten.

Ik kan iedereen alleen maar aanraden om, als je de kaart toch al hebt, vooral te gebruiken waar mogelijk. Kost niets, maar wellicht is er nog een mooi rendement te halen uiteindelijk.

Met de kennis van nu, was ik misschien bij de Ruby gebleven en had ik de rest uitgecashed, maar dat heeft nu niet zo veel zin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Inderdaad, als je er eenmaal in zit, zoveel mogelijk die Visa Card gebruiken voor alle uitgaven en Cro sprokkelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 07:21:
[...]Het duurt blijkbaar even voor al die CROs gestaked zijn......bij mij vanochtend vroeg pas geconverteerd.

En dan een dag na de conversie, nu de bevestiging dat de "gelockte" CROs ook echt gestaked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Als je van card level downgrade, bv van Jade naar Ruby, dan blijven een aantal zaken die je ook met de fysieke VISA card kan doen op het niveau van Jade staan (zoals airport lounge, ATM limiet 800 euro, mogelijk nog meer?).

Uiteraard gaat je cashback % bij zo'n downgrade wel van 2% naar 1% (excl evt Rewards+ bonus).

Weet iemand hier (uit eigen ervaring!) of (in dat voorbeeld) je cashback limiet ook van 50 naar 25 euro gaat of dat die op 50 euro blijft staan? Staat me bij dat alle rewards en cashbacks mee zakken (of stijgen) met een downgrade (of upgrade), maar niet of dat ook voor de limiet op die cashback geldt?!

[ Voor 30% gewijzigd door HAWK Wizard op 19-01-2024 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:34:Weet iemand hier (uit eigen ervaring!) of (in dat voorbeeld) je cashback limiet ook van 50 naar 25 euro gaat of dat die op 50 euro blijft staan? Staat me bij dat alle rewards en cashbacks mee zakken (of stijgen) met een downgrade (of upgrade), maar niet of dat ook voor de limiet op die cashback geldt?!
Antwoord gevonden: cap blijft inderdaad op originele card level (fijn als je icy white hebt bijvoorbeeld 😎)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:15
De DeFi steking heeft wel een flinke stap teruggezet. Komt dat omdat de card stake is omgezet naar dezelfde manier van staken ofzo? Dat er dus onder meer staked Cro verdeeld moet worden.

[ Voor 17% gewijzigd door AlterBridge op 20-01-2024 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Iemand die hier het fijne van weet? Stel ik unstake mijn cro lock up. Zeg de Visa op. Kan ik achteraf dan gewoon opnieuw staken en een nieuwe visa krijgen? Of sta je dan op een blacklist? Hoe zit het overigens dan met de 6 maanden Spotify?

[ Voor 12% gewijzigd door cooLopke op 22-01-2024 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
AlterBridge schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 10:57:
De DeFi steking heeft wel een flinke stap teruggezet. Komt dat omdat de card stake is omgezet naar dezelfde manier van staken ofzo? Dat er dus onder meer staked Cro verdeeld moet worden.
Korte antwoord; Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

cooLopke schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:19:
Iemand die hier het fijne van weet? Stel ik unstake mijn cro lock up. Zeg de Visa op. Kan ik achteraf dan gewoon opnieuw staken en een nieuwe visa krijgen? Of sta je dan op een blacklist? Hoe zit het overigens dan met de 6 maanden Spotify?
Je wordt niet op een blacklist gezet als je het gewoon netjes opzegd. Voordelen zoals spotify staan omschreven op de CDC website bij aanvang nieuwe stake voor een Visa kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Verder valt me op dat je de "Cardholder CRO Stake rewards" nu een paar dagen later krijgt dan voorheen de "Locked Cardholder CRO rewards". En zoals bekend is het netto % (dus ook de netto CROs die je krijgt) lager geworden (ook bij de hogere card levels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Wat is de support bizar langzaam, zit al 2 weken met een bevroren kaart, reageren ho maar. Bij Finst krijg ik tenminste binnen een uur reactie. Doet het vertrouwen in cdc geen goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

RideWithUz schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:09:
Wat is de support bizar langzaam, zit al 2 weken met een bevroren kaart, reageren ho maar. Bij Finst krijg ik tenminste binnen een uur reactie. Doet het vertrouwen in cdc geen goed
Yep, bij mij hetzelfde, en na een maand wordt je ticket gewoon doodleuk gesloten. Kan je weer overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:46:
[...]Verder valt me op dat je de "Cardholder CRO Stake rewards" nu een paar dagen later krijgt dan voorheen de "Locked Cardholder CRO rewards". En zoals bekend is het netto % (dus ook de netto CROs die je krijgt) lager geworden (ook bij de hogere card levels).
We zijn een volle week later, en 2 dingen vallen op:
- de Cardholder Stake Reward CROs worden bij geschreven bij de bestaande Locked CRO (dus compounded), op zich leuk, maar je hebt dus niet de vrijheid die "verdiende" CRO er uit te halen (zonder card level + benefits kwijt te raken)
- je krijgt stuk minder Reward CROs dan voorheen, dat was deels aangekondigd (40% commissie of 1 procentpunt minder), maar het lijkt zelfs nog heel stuk minder dan dat (ge-escaleert naar support, wordt uitgezocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:43:
[...]We zijn een volle week later, en 2 dingen vallen op:
- de Cardholder Stake Reward CROs worden bij geschreven bij de bestaande Locked CRO (dus compounded), op zich leuk, maar je hebt dus niet de vrijheid die "verdiende" CRO er uit te halen (zonder card level + benefits kwijt te raken)
- je krijgt stuk minder Reward CROs dan voorheen, dat was deels aangekondigd (40% commissie of 1 procentpunt minder), maar het lijkt zelfs nog heel stuk minder dan dat (ge-escaleert naar support, wordt uitgezocht)
Volgens support ligt het aan 2 redenen waarom er "less than expected" Cardholder Reward CROs worden ontvangen:
- sinds de staking (ipv locking) kan het APY% van CRO fluctueren, zie https://cronos-pos.org/explorer/validators voor recente %
- er is (volgens support) nog geen volledige week uitgekeerd (sinds de migratie van locking naar staking), dus bv 5 van de 7 dagen

Volgende (volle) week maar kijken of het klopt.

Dat compounden lijkt leuk, maar je kunt je "winst" dus niet afromen, pas als je total unlock doet (en dus de meeste card rewards kwijt bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Uiteindelijk is dat compounden wel positief voor de prijs, namelijk meer gelocked vs vrij op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Misschien kan iemand me helpen.

Structureel als ik via de Crypto app inlog en mijn pin probeer te bekijken loopt de app vast. Verder werkt de app perfect.

Ik ben m'n pincode vergeten en er komen wat duurdere contante betalingen aan.

Hoe kom ik terug aan m'n pin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
poekiepoes12 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:15:
Misschien kan iemand me helpen.

Structureel als ik via de Crypto app inlog en mijn pin probeer te bekijken loopt de app vast. Verder werkt de app perfect.

Ik ben m'n pincode vergeten en er komen wat duurdere contante betalingen aan.

Hoe kom ik terug aan m'n pin?
Welke pin bedoel je? Ik kom geen optie tegen om mijn pin in te moeten voeren. Wel een pascode.
Of bedoel je de pin van de Debit card?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

dhrhagenees.cro schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 23:11:
[...]

Welke pin bedoel je? Ik kom geen optie tegen om mijn pin in te moeten voeren. Wel een pascode.
Of bedoel je de pin van de Debit card?
Hij bedoelt de pin code van zijn Visa card, die je kan opvragen in de app door je geboortedatum in te voeren en daarna je pincode/biometrische vingerafdruk te gebruiken.

@poekiepoes12 Mijn advies zou zijn de app ff verwijderen en opnieuw installeren en instellen. En anders kijken bij je partner of je daar ff de app mag installeren, soms wil een ander toestel of een ander merk wel helpen. Ze brengen met regelmaat updates uit maar soms werken die updates niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Xqlus1ve schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 06:47:
[...]

Hij bedoelt de pin code van zijn Visa card, die je kan opvragen in de app door je geboortedatum in te voeren en daarna je pincode/biometrische vingerafdruk te gebruiken.

@poekiepoes12 Mijn advies zou zijn de app ff verwijderen en opnieuw installeren en instellen. En anders kijken bij je partner of je daar ff de app mag installeren, soms wil een ander toestel of een ander merk wel helpen. Ze brengen met regelmaat updates uit maar soms werken die updates niet helemaal lekker.
Opnieuw installeren helpt niet. Zal de IPhone van m'n vriendin proberen maar dit is toch apart?
Echt alleen bij die functie/ dat stukje menu kapt die ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

poekiepoes12 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 19:39:
[...]

Opnieuw installeren helpt niet. Zal de IPhone van m'n vriendin proberen maar dit is toch apart?
Echt alleen bij die functie/ dat stukje menu kapt die ermee.
Helaas is de app niet zeer robuust soms, op mijn oude telefoon ook veel problemen (Oneplus 7), nu met mijn Nothing Phone (1) geen enkel probleem. Het is soms ook heel afhankelijk van welk model, OS, launcher, etc. Maar ook soms moet een fabrieksreset gedaan worden helaas, blijft een dramatische app :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 18:07
RideWithUz schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:09:
Ik reageer wat laat.
Maar hier nergens last mee.
Verleden week zaterdag gelijk antwoord en netjes geholpen.
Dus blijkbaar, ook verschillend🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
digiben schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:29:
[...]
Ik reageer wat laat.
Maar hier nergens last mee.
Verleden week zaterdag gelijk antwoord en netjes geholpen.
Dus blijkbaar, ook verschillend🔆
Idem hier, paar support vragen gehad, altijd wel binnen 1 uur al reactie, met daarna vaak nog snellere vervolg dialoog. Niet altijd een bevredigend antwoord, maar goed, responsive is het meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:31:
[...]Volgens support ligt het aan 2 redenen waarom er "less than expected" Cardholder Reward CROs worden ontvangen:
- sinds de staking (ipv locking) kan het APY% van CRO fluctueren, zie https://cronos-pos.org/explorer/validators voor recente %
- er is (volgens support) nog geen volledige week uitgekeerd (sinds de migratie van locking naar staking), dus bv 5 van de 7 dagen

Volgende (volle) week maar kijken of het klopt.

Dat compounden lijkt leuk, maar je kunt je "winst" dus niet afromen, pas als je total unlock doet (en dus de meeste card rewards kwijt bent).
Nu zeker een volle week aan Cardholder Reward CROs binnen, maar helaas........de "markt rente" ligt een stuk lager dan de voorgespiegelde APY% (en dus veel lager dan voor de migratie van locking naar staking).

Nu maar hopen dat de koers een keer omhoog gaat, en we weer "in the money" komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonkeljos
  • Laatst online: 24-08 08:14
Ik wou even vragen naar tips hoe ik mijn opgeladen geld op de CDC-card er weer zou kunnen afhalen. Via Revolut lukt niet meer, wordt gewoon geweigerd. Paypal route misschien? Maar Ik zit met meer dan 1000 eur op de kaart, dat is dus te veel naar mijn gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:58

JRR

nonkeljos schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:34:
Ik wou even vragen naar tips hoe ik mijn opgeladen geld op de CDC-card er weer zou kunnen afhalen. Via Revolut lukt niet meer, wordt gewoon geweigerd. Paypal route misschien? Maar Ik zit met meer dan 1000 eur op de kaart, dat is dus te veel naar mijn gevoel.
Een geldautomaat? Zo’n geel ding waar Geldmaat op staat en waar Euro briefjes uitkomen bij het juist invoeren van de pincode. Ik weet niet welke kaart je hebt, maar met die CDC kaart van mij kun je
kosteloos €800,- per maand opnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
nonkeljos schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:34:
Ik weet niet hoeveel je normaliter pint / online koopt in een maand, maar eigenlijk kun je vrijwel alles er mee kopen. Bij mij gaat er makkelijk 1000 euro aan boodschappen, online aankopen, horeca, etc. doorheen, zou dus zo op zijn.

Andere optie is inderdaad door het te pinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonkeljos
  • Laatst online: 24-08 08:14
Ik betaal inderdaad met de kaart (via curve). Het 'lastige' is dat ik achteraf ook wel de meeste transacties verhuis naar Plutus voor de finale cashback. Het 'probleem' is dan dat het geld uiteraard terugbetaald wordt op de CDC kaart en die dus altijd op dezelfde balans blijft. Ik kan 400 eur pinnen inderdaad, wel goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deano0532
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-08 07:45
Zijn er meer mensen die niet meer bij hun kaart in de CDC app kunnen? Ik krijg een melding oer dat de kaart niet meer beschikbaar is in mijn jurisdictie.

Er staat namelijk geld op mijn kaart, dus vraag me af of ik hier nog bij kan

UPDATE: Nu zie ik de kaart weer. Denk dat er iets niet goed zat in een update.

[ Voor 14% gewijzigd door Deano0532 op 14-02-2024 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Deano0532 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:38:
Zijn er meer mensen die niet meer bij hun kaart in de CDC app kunnen? Ik krijg een melding oer dat de kaart niet meer beschikbaar is in mijn jurisdictie.

Er staat namelijk geld op mijn kaart, dus vraag me af of ik hier nog bij kan
Hier werkt alles naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hier werkt ook alles prima.

Vraagje voorheen gooide ik alles naar de defi wallet om te staken nu kan je natuurlijk direct staken in de App.

Gebruiken jullie dat ook of staken jullie niks meer en gooien jullie alles om naar andere munten?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Kijk na lange tijd weer eens in de app... (lege) kaart is er nog, 10jan is er 0.01euro "Partial fee - Card inactivity" afgeboekt. Weet niet waarvan, kaart was al leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:49
Wii4all schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:53:
Hier werkt ook alles prima.

Vraagje voorheen gooide ik alles naar de defi wallet om te staken nu kan je natuurlijk direct staken in de App.

Gebruiken jullie dat ook of staken jullie niks meer en gooien jullie alles om naar andere munten?
Ik deed eerst ook alles naar DeFi wallet, maar sinds daar de percentages ook flink aan het zakken waren heb ik daar uit staking gehaald. (ivm 28 dagen unbinding)
Nu zet ik alle rebates om naar BTC.

Als je toch wilt staken, zou ik het wel in DeFi doen. Dan houdt je veel meer controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:14
Blabla13 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:33:
[...]

Nu zet ik alle rebates om naar BTC.
Wat is de handigste en voordeligste manier om dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:49
feelthepower schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:11:
[...]

Met tegenwoordig die kleine en gemaximeerde rebates heb ik dat niet verder uitgezocht en doe het rechtstreeks in de crypto.com app.

Wat ik aan BTC heb is er voor de long 🏃‍♀️ run 🏃‍♂️.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:09
feelthepower schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:11:
[...]

Via de exchance, is in ieder geval goedkoper.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:12
Tannas31 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:09:
Mastercard, Apple Pay, Google Pay en Anti-embarrassment Curve
De crypto.com VISA debit kaart kent ook z'n nadelen.
Zo (...) is de kaart niet toe te voegen aan betaalapps zoals Apple Pay (...)
Maar vanaf vandaag wél aan Google Pay! 🙌🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
In 2022 kregen we Songbird cadeau hè!
Maar wat kan je daar nou eigenlijk mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roviaro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:29
nobleone schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 04:51:
[...]

Maar vanaf vandaag wél aan Google Pay! 🙌🏼
Hee krijg zojuist ook de melding dat Apple Pay ook werkt. Dan heb ik Curve ook niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biowaste
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 20-07 17:37
nobleone schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 04:21:
In 2022 kregen we Songbird cadeau hè!
Maar wat kan je daar nou eigenlijk mee?
Waarschijnlijk had je toen wat XRP op het platform staan? Er was een airdrop van SGB aan XRP holders. Verschillende exchanges deden hieraan mee, vandaar dat je deze gekregen hebt. Is gewoon een andere crypto die je kan verkopen, gebruiken, of holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Ah, ik zie het nu.
Ik vroeg het me af omdat er in de app geen buy/sell optie voor deze coin is maar wel eentje om het van de app naar de exchange te sturen.

• Maverick
  • Laatst online: 16:51
Ik heb deze week mijn acount geopend en een visa kaart aangevraagd. Deze is onderweg. Nu is aankopen van crypto wel erg makkelijk met mijn creditcard, maar ook vrij prijzig. Wat is nu de handigste manier om geld op mijn acount te zetten om crypto mee te kopen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• poekiepoes12
Maverick schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:06:
Ik heb deze week mijn acount geopend en een visa kaart aangevraagd. Deze is onderweg. Nu is aankopen van crypto wel erg makkelijk met mijn creditcard, maar ook vrij prijzig. Wat is nu de handigste manier om geld op mijn acount te zetten om crypto mee te kopen?
Geld handmatig overboeken naar je crypto IBAN. Dan staat het bij fiat. Dan je cro card up toppen met het bedrag van fiat.

• Maverick
  • Laatst online: 16:51
poekiepoes12 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:09:
[...]

Geld handmatig overboeken naar je crypto IBAN. Dan staat het bij fiat. Dan je cro card up toppen met het bedrag van fiat.
Is dat een beetje snel? Zag volgens mij staan dat dit 2 werkdagen duurde. Of valt het in de praktijk mee?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim2121
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 16:22
Maverick schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:12:
[...]

Is dat een beetje snel? Zag volgens mij staan dat dit 2 werkdagen duurde. Of valt het in de praktijk mee?
Tegenwoordig werkt dit bij mij (vanaf Rabo) vrijwel instant, binnen 5 minuten voor de hele flow (overmaken, fiat wallet, card top up)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poekiepoes12
Maverick schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:12:
[...]

3 minuten heb je alles gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Hangt inderdaad van de bank af, meeste zijn binnen minuut, alleen ING blijft er 2 uur onder doen, tijdens kantoortijden, vrijdag avond storten, is dus pas maandag ontvangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Zat in de maand FEB een paar euro boven de max cashback, normaal gesproken letten ze daar wel op maar de cashback bleef maar binnenstromen, meerdere opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Xqlus1ve schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:34:
Zat in de maand FEB een paar euro boven de max cashback, normaal gesproken letten ze daar wel op maar de cashback bleef maar binnenstromen, meerdere opgevallen?
Misschien stiekem de rewards al aan het aanpassen :9 Waar kun je de cap per maand zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:03
PureLOOD schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:56:
[...]

Misschien stiekem de rewards al aan het aanpassen :9 Waar kun je de cap per maand zien?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aBpPMtmWYJplbNs4p9n-pTIBTAU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UiloCFi37G6sob0w37MBIBtF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Ja mijn bad, ik bedoel hoe ver je al bent :P Of is dat gewoon handmatig bijhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Xqlus1ve schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:34:
Ben je mogelijk gedowngrade van card level? Dan lijkt je de "oude" cap te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PureLOOD schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:49:
[...]

Ja mijn bad, ik bedoel hoe ver je al bent :P Of is dat gewoon handmatig bijhouden?
Handmatig helaas.
HAWK Wizard schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 19:12:
[...]

Ben je mogelijk gedowngrade van card level? Dan lijkt je de "oude" cap te behouden.
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Overigens voordat CDC de rewards omhoog gaat schroeven moeten we denk ik nog wel 2x over de kop gaan. 11 cent is momenteel nog niks vergeleken met 3 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Xqlus1ve schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 20:37:
Overigens voordat CDC de rewards omhoog gaat schroeven moeten we denk ik nog wel 2x over de kop gaan. 11 cent is momenteel nog niks vergeleken met 3 jaar geleden.
Maar geduld... begin kocht ik ook bnb voor dit bedrag zelfde is met nexo... Btc, eth, enzovoort 🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

digiben schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:41:
[...]

Maar geduld... begin kocht ik ook bnb voor dit bedrag zelfde is met nexo... Btc, eth, enzovoort 🔆
Geduld is geen issue :P Zit al 3 jaar met deze tier, geef alleen een idee van mijn verwachtingen. Al denk ik dat het nooit meer hetzelfde wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ruby Steel: dus je krijgt over een max van $25 cashback? hoeveel is dat dan $0.25? :7

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:57
Nee max 25 eu cashback per maand !

Ben nu level 6 trader en heb 1.75 procent cashback met ruby nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
Xqlus1ve schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:57:
[...]

Geduld is geen issue :P Zit al 3 jaar met deze tier, geef alleen een idee van mijn verwachtingen. Al denk ik dat het nooit meer hetzelfde wordt.
Wacht en zie over drie jaar
Die prijs komt heus wel terug.
Alleen soms zijn die jaren of eeuwen, lijkt wel 😅
Of je moet gaan traden, dan gaat het wat sneller.
Toen ik ze kocht waren ze ook per zakken te koop, jade green.
Daarna mooie tijd goedkope upgrade naar icy... Ben er nog blij mee,werkt fantastisch... en die is er allang uit.
Maar mooie tijden zijn er nu.
Niet alleen met cro natuurlijk 🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Iemand problemen met cashback?
Van de week vriendenweekend betaald a 2500 euro. Kreeg 20 euro cashback, minder dan 1%. Deze week getankt en boodschappen gedaan, staat op completed bij transacties maar überhaupt geen cashback.

Heb 570 cro staked staan daarmee zou het moeten kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
poekiepoes12 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:10:
Iemand problemen met cashback?
Van de week vriendenweekend betaald a 2500 euro. Kreeg 20 euro cashback, minder dan 1%. Deze week getankt en boodschappen gedaan, staat op completed bij transacties maar überhaupt geen cashback.

Heb 570 cro staked staan daarmee zou het moeten kunnen....
Ik denk dat je 1% cashback krijgt met een max van 25 dollar. Dat komt aardig overeen met iets boven de 20 euro en dat je dan op je maximum van de maand zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Aardige prijsactie momenteel, ik sta weer in het groen hierdoor (en de vele cashbacks de afgelopen jaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
@Blik1984 tering, ik wist niet dat er een max per maand was. Heb ik voor niks zitten discussiëren met m'n vriendin die gek wordt als ik die kaart weer trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

poekiepoes12 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:26:
@Blik1984 tering, ik wist niet dat er een max per maand was. Heb ik voor niks zitten discussiëren met m'n vriendin die gek wordt als ik die kaart weer trek.
Hoelang heb je de kaart al? Hier is echt veelvoudig over gecommuniceerd vanuit CDC zelf maar ook de tweakers topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
Xqlus1ve schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:41:
[...]

Hoelang heb je de kaart al? Hier is echt veelvoudig over gecommuniceerd vanuit CDC zelf maar ook de tweakers topics.
Paar jaar, maar gebruik hem pas weer wat actiever sinds een paar weken. Is me ontgaan.
Die cashback komt er helemaal niet of komt die dan volgende maand?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xOm3TFeA8YENo2CyLrG5Q4bEJZo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sgEFLe89FlKCaaCBepErrjAb.png?f=fotoalbum_large

in het stukje staking (zie pijl) heb ik een waarde van Ruby in CRO staan. is dit voldoende om per maand $25 max aan CRO krijgen met cashback?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
Kol Nedra schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:38:
[Afbeelding]

in het stukje staking (zie pijl) heb ik een waarde van Ruby in CRO staan. is dit voldoende om per maand $25 max aan CRO krijgen met cashback?
Nee, het moet als onderdeel van je card stake staan

Crypto wallet -> Cronos -> card stake

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

poekiepoes12 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:27:
[...]

Paar jaar, maar gebruik hem pas weer wat actiever sinds een paar weken. Is me ontgaan.
Die cashback komt er helemaal niet of komt die dan volgende maand?..
Elke maand reset de teller. Zie ook de voorwaarden van CDC zelf ;)

of lees ff wat pagina's terug...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
Woo-hoo!
Bíjna is mijn oorspronkelijke inleg (om destijds die Ruby Red card te bemachtigen) weer net zoveel € waard als toen het avontuur voor mij begon:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e_PaAjET7yuqrgVFpzM31oYUe00=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/usOzqnrZYds3EQqGW3bIlK2c.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

nobleone schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 23:25:
Woo-hoo!
Bíjna is mijn oorspronkelijke inleg (om destijds die Ruby Red card te bemachtigen) weer net zoveel € waard als toen het avontuur voor mij begon:
[Afbeelding]
Dan heb je toch al lang en breed je inleg eruit, ook al was het enkel 1% de afgelopen jaren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:57
Lijkt me ook ja , kan je zien in 1e veld hier destijds in april 2022 ingestapt voor 0.40/cro maar al 348ey cashback gescoord dus mg niet klagen .. winstpakkers zijn vooral de tankstations en uit eten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahulk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 19:34
Ik heb een actieve kaart en zie vanaf vandaag dat het niet meer wordt ondersteund in Nederland. Lheb ik hoer iets over gemist? Ik kan heen geld op mijn kaart storten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bi2b3pay7wa7HWR0wcb_OgbQMOM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jUyptHJ8C0Nek2za4V9zZQ2P.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
rahulk schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:34:
Ik heb een actieve kaart en zie vanaf vandaag dat het niet meer wordt ondersteund in Nederland. Lheb ik hoer iets over gemist? Ik kan heen geld op mijn kaart storten

[Afbeelding]
Is een error in de app, keertje openen en sluiten en dan is het vaak verholpen. De kaart is en blijft gewoon actief in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
gaat lekker met CRO, zit erover te denken om een hoeveelheid aan Ruby waarde vast te zetten en zo 180 dagen lang cashback te krijgen....

ook Spotify toch? de Rebate Spotify op Hi-dollar is gestopt dus eigenlijk moet ik een vervanger hebben 🥹

en als ik die lock, kan ik gratis een Ruby metal kaart aanvragen? ik had in 2022 wel de green kaart

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 03-03-2024 14:21 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rahulk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 19:34
Blik1984 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:41:
[...]

Is een error in de app, keertje openen en sluiten en dan is het vaak verholpen. De kaart is en blijft gewoon actief in Nederland
Ah gelukkig! Ik schrok al. Want er was een ander waarvan ik bericht kreeg dat ze gingen stoppen. Dus dacht ook niet bij crypto....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
rahulk schreef op zondag 3 maart 2024 @ 15:10:
[...]

Ah gelukkig! Ik schrok al. Want er was een ander waarvan ik bericht kreeg dat ze gingen stoppen. Dus dacht ook niet bij crypto....
Is inderdaad een bug, heb het laatste paar maanden regelmatig dat deze foutmelding komt, even restart en het werkt weer.

Heeft mogelijk met wisselende internet verbinding te maken (bijvoorbeeld van 4g naar wifi of andersom) terwijl je in de app bezig bent, maar echt reproduceren lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Kol Nedra schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:15:
gaat lekker met CRO, zit erover te denken om een hoeveelheid aan Ruby waarde vast te zetten en zo 180 dagen lang cashback te krijgen....

ook Spotify toch? de Rebate Spotify op Hi-dollar is gestopt dus eigenlijk moet ik een vervanger hebben 🥹

en als ik die lock, kan ik gratis een Ruby metal kaart aanvragen? ik had in 2022 wel de green kaart
Allereerst goed om je hier ook te zien. Krijg het idee dat in dat slowchat topic alleen maar CRO haters zitten...

Spottify is alleen de eerste 6 maanden. Dit geldt overigens ook voor Jade / Indigo. Helaas is dit ook gedowngrade.

De fysieke kaar op laten sturen is volgens mij gratis maar dit zal wel in de app staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konnievz
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 28-04-2024
Als je bitcoin stort en dan gaat betalen met je visakaart, wat zijn dan de kosten voor de wissel van bitcoin naar euro? En krijg je een eerlijke wisselkoers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Konnievz schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:17:
Als je bitcoin stort en dan gaat betalen met je visakaart, wat zijn dan de kosten voor de wissel van bitcoin naar euro? En krijg je een eerlijke wisselkoers?
circa 2% verlies, via de exchange is beter maar vraag mij niet welke stappen je dan moet volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
Xqlus1ve schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:32:
[...]

circa 2% verlies, via de exchange is beter maar vraag mij niet welke stappen je dan moet volgen.
Volgens mij kun je niet direct via de exchange je kaart opladen, dat moet nog steeds in de app. Dus je kan evt. wel BTC verkopen op de exchange (voor bijvoorbeeld USDC) en deze dan weer overzetten naar de app. USDC kun je dan gebruiken om je kaart op te laden. Dan zit je alleen met valuta kosten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PureLOOD schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:53:
[...]

Volgens mij kun je niet direct via de exchange je kaart opladen, dat moet nog steeds in de app. Dus je kan evt. wel BTC verkopen op de exchange (voor bijvoorbeeld USDC) en deze dan weer overzetten naar de app. USDC kun je dan gebruiken om je kaart op te laden. Dan zit je alleen met valuta kosten denk ik.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde met welke stappen je moet ondernemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Xqlus1ve schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:54:
[...]

Dat is inderdaad wat ik bedoelde met welke stappen je moet ondernemen :P
Wel eens gedaan op een blauwe maandag, maar is wel wat gedoe. Beter is gewoon euro's storten in de Fiat wallet en de kaart opladen. BTC niet verkopen, zeker niet by crypto.com :P

Ik ben overigens begonnen met het unstaken van mijn stapel CRO in de defi wallet. 5% om specifiek te zijn. Deze ga ik verkopen (of omzetten in BTC) zodra deze vrij komt. Ik sta eindelijk in het groen met de hele stapel en ga langzaam uitschalen. Kaart stake laat ik voorlopig nog staan.
Pagina: 1 ... 56 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).