Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 57 ... 59 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09:46

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PureLOOD schreef op maandag 4 maart 2024 @ 15:01:
[...]

Wel eens gedaan op een blauwe maandag, maar is wel wat gedoe. Beter is gewoon euro's storten in de Fiat wallet en de kaart opladen. BTC niet verkopen, zeker niet by crypto.com :P

Ik ben overigens begonnen met het unstaken van mijn stapel CRO in de defi wallet. 5% om specifiek te zijn. Deze ga ik verkopen (of omzetten in BTC) zodra deze vrij komt. Ik sta eindelijk in het groen met de hele stapel en ga langzaam uitschalen. Kaart stake laat ik voorlopig nog staan.
Ik moet nog een paar cent omhoog voordat mijn stapel gelijk staat, echter heb ik in de afgelopen jaren veel CRO in ATOM en BTC gegooid, zou heel stiekum wel eens al goed in de plus kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 18:48
Ik laat er altijd lekker genoeg staan, voor passief inkomen.
Voor die naar de 2a3€ gaat, en zakje vrij om te traden 🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:12
gaat lekker met CRO, nog ff wachten op de unbonding die in staking zaten maar ik heb iig gratis Ruby in de pocket👌
+ik neem een deel winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:16
Kol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 01:16:
gaat lekker met CRO, nog ff wachten op de unbonding die in staking zaten maar ik heb iig gratis Ruby in de pocket👌
+ik neem een deel winst
Ruby kaart kun je inderdaad prima mee starten. Weinig risico wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
PureLOOD schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 07:37:
[...]

Ruby kaart kun je inderdaad prima mee starten. Weinig risico wat dat betreft.
green doe ik niet meer, dik verlies op gedraaid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Als je unstaked, heb je dan al direct 28 dagen geen voordelen meer?

Heb Indigo maar wil eigenlijk terug naar Ruby stake en de rest ff dik laten moonen straks...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:23
Xqlus1ve schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:53:
Als je unstaked, heb je dan al direct 28 dagen geen voordelen meer?

Heb Indigo maar wil eigenlijk terug naar Ruby stake en de rest ff dik laten moonen straks...
Ja. Die unstake/unbonding periode is pure profit voor crypto.com.
Direct na het unstaken geen voordelen meer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-05 20:41
Crypto.com geeft nu ook allemaal Apple artikelen weg bij een nieuwe kaart of upgrade van je kaart.
Zo krijg je bijvoorbeeld een iPhone 15 bij een Jade Green kaart.
Was nog niet gepost hier volgens mij.

https://crypto.com/product-news/cardapplepromo

[ Voor 5% gewijzigd door Jdome op 07-03-2024 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Jdome schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:25:
Crypto.com geeft nu ook allemaal Apple artikelen weg bij een nieuwe kaart of upgrade van je kaart.

Heb liever dat ze de oude perks weer herstellen, maar denk dat het nu enkel nieuwe klanten werven de doelstelling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05 23:46

And All I Got Was a Lousy T-Shirt ...... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:59
Ik ben wat verbaasd dat dit topic nog leven bevat. Als ik even google dan kom ik uit op 1% cashback of 2% cashback bij een investering van $4000 usd, de reden dat velen begin 2022 zijn gestopt met de cdc kaart en over zijn gegaan naar Plutus.

Mis ik iets?

Er zijn toch betere kaarten beschikbaar dan 50 usd per maand voor een 4000 usd investering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-05 23:40
Ik zat tot gisteren op 2 procent cashback met een ruby Red maar omdat mijn Cro in waarde iets was gedaald ging ik van level 6 naar level 5 met 1.5 procent cashback 😐zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-05 23:09
Nopheros schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 22:52:
Ik ben wat verbaasd dat dit topic nog leven bevat. Als ik even google dan kom ik uit op 1% cashback of 2% cashback bij een investering van $4000 usd, de reden dat velen begin 2022 zijn gestopt met de cdc kaart en over zijn gegaan naar Plutus.

Mis ik iets?

Er zijn toch betere kaarten beschikbaar dan 50 usd per maand voor een 4000 usd investering?
Ik zit er al een tijdje in met m'n Royal Indigo van destijds nog 3500,- en ben nooit uitgestapt of overgestapt naar Plutus. Gewoon blijven gebruiken en alles in Defi gestopt. Ik heb m'n investering alweer terug en velen lounge bezoeken verder :)

Hopelijk binnenkort betere rewards tijdens deze bullrun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:36

R.G

Goed lezen lol

Je krijgt Max 800 terug in Cro
Je moet zelf een iPhone 15 kunnen betalen en ophoesten Al's ik het zo lees?

Daarnaast moet je 4k investeren.. in Cro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-05 20:41
R.G schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 02:03:
[...]

Goed lezen lol

Je krijgt Max 800 terug in Cro
Je moet zelf een iPhone 15 kunnen betalen en ophoesten Al's ik het zo lees?

Daarnaast moet je 4k investeren.. in Cro
Tuurlijk zitten er voorwaarden aan, ze zijn geen Sinterklaas. Maar wellicht interessant voor de mensen die toch al wilden upgraden en/of van plan waren om een kaart aan te schaffen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jdome op 08-03-2024 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
CRO kan zeker nog wel verder doorgroeien maar of het net zo hoog komt als in vorige bullrun is nog maar de vraag.
tijdens de Bear CRO kratjes kopen is een goed idee geweest voor mij. nu de CRO mooi gestegen is heb ik nu gratis Ruby in de pocket. inleg +winst staat verder te staken, verwacht dat CRO nog wel gaat stijgen komende 12 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:37
Kol Nedra schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 07:42:
[...]

green doe ik niet meer, dik verlies op gedraaid :/
Ben je je Jade Green ook op zo'n kut moment gestart?

Ik heb die Ruby Steel april 2022 aangevraagd, echt binnen een week stond ik dik onderwater met die kaart hahaha. Maar het ziet er naar uit dat het toch misschien nog goed komt. CRO moet voor mij 0,40 worden. Wanneer sta jij quite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dehardstyler schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:24:
[...]

Ben je je Jade Green ook op zo'n kut moment gestart?

Ik heb die Ruby Steel april 2022 aangevraagd, echt binnen een week stond ik dik onderwater met die kaart hahaha. Maar het ziet er naar uit dat het toch misschien nog goed komt. CRO moet voor mij 0,40 worden. Wanneer sta jij quite?
gak was toen $0.43, maar heb die hele stack verkocht en gewoon weer bitcoin van gekocht.
tijdens bear wel weer gewoon CRO gekocht..... letterlijk op de bodem CRO gekocht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:37
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:28:
[...]

gak was toen $0.43, maar heb die hele stack verkocht en gewoon weer bitcoin van gekocht.
tijdens bear wel weer gewoon CRO gekocht..... letterlijk op de bodem CRO gekocht :)
Slim indd, dat had ik beter ook kunnen doen. Ik heb helaas gewoon de hakken in het zand gezet en het in stake laten staan.
En dan elke keer die verrekte irritatie terwijl je F1 kijkt, overal die kut reclame van crypto.com om het er lekker in te wrijven. :+ _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Had Indigo gestart op 0,34 cent dacht. Ben inmiddels wel quite, door al mijn CRO een hele tijd in BTC en ATOM te stoppen. Nu inmiddels al een jaar CRO gewoon HODL en wachten op 20 cent oid, dan lekker omzetten BTC en ETH :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PureLOOD
Nopheros schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 22:52:

Mis ik iets?

Misschien een beetje bias, maar ik zie juist links en rechts (ook op reddit) e.e.a. weer tot leven komen. Rewards nemen ook weer toe. Helaas veelal voor nieuwe klanten, maar dat is mooie exit liquidity dan :P

Ik ben nog aan het nadenken of ik de kaart aan ga houden, zowieso winst pakken met mijn vrije stack. Maar Crypto.com lijkt zeker weer de goede kant op te gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:59
PureLOOD schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:51:
[...]

Misschien een beetje bias, maar ik zie juist links en rechts (ook op reddit) e.e.a. weer tot leven komen. Rewards nemen ook weer toe. Helaas veelal voor nieuwe klanten, maar dat is mooie exit liquidity dan :P

Ik ben nog aan het nadenken of ik de kaart aan ga houden, zowieso winst pakken met mijn vrije stack. Maar Crypto.com lijkt zeker weer de goede kant op te gaan
Zolang Bitcoin zegt dat de alts mogen stijgen (bullrun) zou ik CRO nog aanhouden, verkopen midden in de bullrun pakt meestal niet goed uit en de tokens zijn toch al in bezit. Ervan uit gaande dat de bullrun nog niet is afgelopen en dat lijkt me niet met al het goede nieuws (ETFs, halving).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PureLOOD schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:51:
[...]

Daar zit ik nu ook mee, mijn vrije stack is nu 44% van de totale CRO stapel inclusief kaart. Ga ik nu unstaken en cashen zodra CRO leuk wordt, of laat ik de kaart staan. Ik heb domweg nooit plutus in het begin genomen helaas. KuCoin heb ik mij voor ingeschreven maar nog geen perks bekend.

Unstaken voelt ook een beetje raar momenteel want dan moet ik weer alles met de normale kaart gaan betalen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Xqlus1ve schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:56:
[...]

Daar zit ik nu ook mee, mijn vrije stack is nu 44% van de totale CRO stapel inclusief kaart. Ga ik nu unstaken en cashen zodra CRO leuk wordt, of laat ik de kaart staan. Ik heb domweg nooit plutus in het begin genomen helaas. KuCoin heb ik mij voor ingeschreven maar nog geen perks bekend.

Unstaken voelt ook een beetje raar momenteel want dan moet ik weer alles met de normale kaart gaan betalen ;(
De kaart stake staat ook vast tegenwoordig toch (36 dagen)? Of bedoel je dat ook? Bij mij is de card stake zo'n 40%. De rest kan (en ga waarschijnlijk) ik uit stake halen voor verkoop. DCA out denk ik op dit moment. Ook soort van verplicht door de unbonding periode :+

Als de prijs stijgt naar zo'n 0.50 plus, dan heb ik een 4x te pakken 5x bij 0,62 etc. Mooie winst lijkt me. Mocht dat lukken, dan laat ik de kaart lekker staan. Card stake en cashback blijft dan nog wat opleveren, maar dan heb ik het risico in relatie tot crypto.com ook voldoende afgeschaald.

Wellicht zet ik het om in BTC, heb nog geen specifiek doel voor de potentiële winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PureLOOD schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 11:12:
[...]

De kaart stake staat ook vast tegenwoordig toch (36 dagen)? Of bedoel je dat ook? Bij mij is de card stake zo'n 40%. De rest kan (en ga waarschijnlijk) ik uit stake halen voor verkoop. DCA out denk ik op dit moment. Ook soort van verplicht door de unbonding periode :+

Als de prijs stijgt naar zo'n 0.50 plus, dan heb ik een 4x te pakken 5x bij 0,62 etc. Mooie winst lijkt me. Mocht dat lukken, dan laat ik de kaart lekker staan. Card stake en cashback blijft dan nog wat opleveren, maar dan heb ik het risico in relatie tot crypto.com ook voldoende afgeschaald.

Wellicht zet ik het om in BTC, heb nog geen specifiek doel voor de potentiële winst.
Ja dat bedoelde ik ook, dan kan je 36 dagen niks doen, en terug naar Ruby voelt ook raar, al krijg je wel 6 maanden weer spotify, 36 dagen wachten, opnieuw staken voor 6 maanden spotify?

Ik ga mij er weer eens in verdiepen hoe de spelregels precies zitten, voor het mooie mis ik een goed alternatief die ik in de tussentijd kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin14
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 27-04-2024
Crypto.com
Ik heb op 6 februari mijn account en visa card geblokkeerd ivm met een ondefinieerbare betaling van € 100.30.
Nu wil ik de blokkade opheffen en heb daar voor 1 keer telefonisch contact gehad, vervolgens heb ik 2 maal een verificatie moeten doorgeven maar er gebeurd nog steeds niets.
Ook nogmaals telefonisch contact leggen lukt niet meer!
Heeft iemand een idee hoe ik contact kan leggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 13:52
Martin14 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:28:
Crypto.com
Ik heb op 6 februari mijn account en visa card geblokkeerd ivm met een ondefinieerbare betaling van € 100.30.
Nu wil ik de blokkade opheffen en heb daar voor 1 keer telefonisch contact gehad, vervolgens heb ik 2 maal een verificatie moeten doorgeven maar er gebeurd nog steeds niets.
Ook nogmaals telefonisch contact leggen lukt niet meer!
Heeft iemand een idee hoe ik contact kan leggen?
Ze zijn zowel per email als telefonisch erg slecht bereikbaar, nauwelijks responsive. Wat meestal wel goed werkt is de chat in de Cro app, dan heb je meestal wel binnen een 1 uur response.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:11
Hoe gebruiken jullie Cryto.com als off-ramp?

Ik heb op Kraken een flufje verkocht naar USDT. dat over het SOL netwerk naar Crypto.com gestuurd, maar de exchage rate van USDT naar EUR is treurig.
Kan dat voordeliger?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 13:31
Overgeef Dave schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:13:

Ik heb op Kraken een flufje verkocht naar USDT. dat over het SOL netwerk naar Crypto.com gestuurd, maar de exchage rate van USDT naar EUR is treurig.
Kan dat voordeliger?
Enige wat ik weet, is dat het kan schelen als je bijv. 10 keer 1/10e van een flufje verkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Overgeef Dave schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:13:

Kan dat voordeliger?
De spread is geloof ik altijd 2% (feitelijk dus de verborgen transactiekosten), wat je wel kunt doen is target price opgeven, door al die koers schommelingen krijg je dan iig het juist aantal euros of dollars voor je crypto.

[ Voor 6% gewijzigd door HAWK Wizard op 11-03-2024 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overgeef Dave
Dus is eigenlijk dat maneuver van XXX -> USDT overbodig en gewoon XXX -> Crypto.com (als de fees op de chain laag zijn) en dan 2% bijlappen op je taget prijs.

Had bij wijze van test 10 USDT naar Crypto.com gestuurd, transactie fee = 1 USDT.
Dus 11 USDT kwijt en €8.99 aan over gehouden.

Was dus letterlijk een flufje.

[ Voor 5% gewijzigd door Overgeef Dave op 11-03-2024 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Nou, lekker dan

https://www.nu.nl/economi...m-28-miljoen-euro-op.html

Zou het dan vanaf 2023 wel allemaal ok zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Inmiddels hebben ze wel de juiste licenties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
Crypto.com geeft zelf aan vanaf juli 2023 geregistreerd te zijn. https://crypto.com/compan...proval-in-the-netherlands

Boete gaat ook over de periode 2020 tot het moment van registratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FozBa
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-05-2024
Er is hier al vaker over de hoge spread van >2% geschreven als een soort verborgen fees. Sinds een tijdje is het mogelijk om een target price order te plaatsen zodat je in ieder geval weet wat je krijgt. Echter, vraag ik me af wat hier “achter de schermen gebeurd: Als ik in de app kijk naar de koers (bv CRO/EUR), zie ik dat deze prijs hoger is dan wat de grafiek aangeeft. De grafiek klopt ongeveer met de prijs die onder target price wordt aangegeven. Als ik echter kijk wanneer een target price order daadwerkelijk uitgevoerd wordt, dan moet de prijs een stuk verder gedipt zijn bij een buy order of hoger gestegen bij een sell order voordat hij uitgevoerd wordt!
Ben benieuwd naar de ervaringen hier: is dit misschien iets typisch voor de euro-handelsparen of geldt dit ook voor de USDT paren?
In de CDC exchange app liggen de koersen een stuk beter dus daarom deed ik daar doorgaans mijn trades maar met de komst van rewards+ leek het mij interessant om een paar levels omhoog te gaan voor de extra Visa cashbacks om wat sneller CROs binnen te kunnen harken en dan moet ik toch via CDC app kopen en verkopen. :-)
Wat zijn jullie tips en strategieën om het traden op de CDC app - waarbij je weet dat je door de spreads meer betaalt - zo efficient mogelijk te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tip: zoek eens in dit topic op 2% en spread sleutelwoorden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Xqlus1ve op 25-03-2024 22:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
zo, CRO na 1 maand unbonded en heb Ruby aangevraagd.
gratis metal Ruby :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tOypwRP1N6G10m6DWqldDpTGcE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rRlXmWB4QjjrApWL2nytZpLz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonkeljos
  • Laatst online: 10-05 13:10
Kol Nedra schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 07:40:
zo, CRO na 1 maand unbonded en heb Ruby aangevraagd.
gratis metal Ruby :)
Hoezo? Heb je dan nog wel de 1%? Ik heb zelf nog steeds geen goedkeuring gegeven voor de nieuwe manier van stacken. Blijft wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nonkeljos schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 09:29:
[...]

Hoezo? Heb je dan nog wel de 1%? Ik heb zelf nog steeds geen goedkeuring gegeven voor de nieuwe manier van stacken. Blijft wel werken.
deed het voor de 6 maanden Spotify, aangezien Hi geen Rebate meer geeft.

+ik verkoop mijn hele stack CRO vanaf begin 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
FozBa schreef op maandag 25 maart 2024 @ 22:11:
Er is hier al vaker over de hoge spread van >2% geschreven als een soort verborgen fees. Sinds een tijdje is het mogelijk om een target price order te plaatsen zodat je in ieder geval weet wat je krijgt. Echter, vraag ik me af wat hier “achter de schermen gebeurd: Als ik in de app kijk naar de koers (bv CRO/EUR), zie ik dat deze prijs hoger is dan wat de grafiek aangeeft. De grafiek klopt ongeveer met de prijs die onder target price wordt aangegeven. Als ik echter kijk wanneer een target price order daadwerkelijk uitgevoerd wordt, dan moet de prijs een stuk verder gedipt zijn bij een buy order of hoger gestegen bij een sell order voordat hij uitgevoerd wordt!
Ben benieuwd naar de ervaringen hier: is dit misschien iets typisch voor de euro-handelsparen of geldt dit ook voor de USDT paren?
In de CDC exchange app liggen de koersen een stuk beter dus daarom deed ik daar doorgaans mijn trades maar met de komst van rewards+ leek het mij interessant om een paar levels omhoog te gaan voor de extra Visa cashbacks om wat sneller CROs binnen te kunnen harken en dan moet ik toch via CDC app kopen en verkopen. :-)
Wat zijn jullie tips en strategieën om het traden op de CDC app - waarbij je weet dat je door de spreads meer betaalt - zo efficient mogelijk te doen?
Op reddit heeft iemand een berekening gemaakt wanneer je break even bent voor welk niveau etc. https://www.reddit.com/r/...the_break_even/?rdt=52118

Hij leest niet heel lekker weg, maar mijn interpretatie (bijv.):

Tier 4 (2500 dollar verhandeld op Crypto.com app) en 100 dollar maandelijks, dan moet je 385 per maand uitgeven met de kaart om de 2% spread terug te verdienen. Dit staat los van de 2500 inleg. (daar zit een nog grotere break even op_

Al met al nogal een ingewikkeld verhaal, maar volgens mij is het niet eenvoudig om de 2% spread terug te verdienen. Aan de andere kant, als je toch al via Crypto.com koopt, dan is het een soort bonus. Ik kan me voorstellen dat veel mensen dat voor het gemak doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Ik sta momenteel op tier 6 en kreeg laatst een drop down naar tier 5 omdat de CRO iets in de waarde was gedaald , schijnbaar moet je aan alle voorgaande levels blijven voldoen om op een bepaald level te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:50
Ik heb me een beetje ingelezen in de spread :P Als ik het goed begrijp moet ik de app voor het aankopen van crypto dus links laten liggen. Bitcoin kopen via hun exchange en dan naar mijn app-acount verplaaten? Of doe ik het dan nog niet goed?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
(KBX) Harkanoid schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:42:
Ik sta momenteel op tier 6 en kreeg laatst een drop down naar tier 5 omdat de CRO iets in de waarde was gedaald , schijnbaar moet je aan alle voorgaande levels blijven voldoen om op een bepaald level te blijven?
Klopt, een aantal zaken hebben een 30 day rolling average, waaronder de waarde van CRO en het verhandelde bedrag
Ik heb me een beetje ingelezen in de spread :P Als ik het goed begrijp moet ik de app voor het aankopen van crypto dus links laten liggen. Bitcoin kopen via hun exchange en dan naar mijn app-acount verplaaten? Of doe ik het dan nog niet goed?
Op zich wel, maar niet voor de reward levels :P Daarvoor moet je aankopen doen in de app. Het is dus (grotendeels) een sigaar uit eigen doos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Idd maar soms krijg je ook dingen voor nop! Klik elke dag op missions en daily rewards zodat je in elk geval elke 25 dagen (of sneller als je wat handeld) extra boxen binnenhaalt , je hebt brons zilver of gold met inhoud van 0.4-10 CRo als ik het goed heb , ik heb meestal een zilver box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
PureLOOD schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:58:
[...]

Op zich wel, maar niet voor de reward levels :P Daarvoor moet je aankopen doen in de app. Het is dus (grotendeels) een sigaar uit eigen doos.
Ik heb een ruby card doordat ik genoeg CRO gestaked heb. Als ik mijn crypto van exchange -> app -> visa card doe dan kan ik er daarna toch mee betalen voor de cro cashback? Of bedoel je de rewards om een in een hogere tier uit te komen voor mijn visa card? (dus dat je die alleen krijgt als je koopt met meer spread en je ze dus eigenlijk zelf betaalt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
Maverick schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:12:
[...]

Ik heb een ruby card doordat ik genoeg CRO gestaked heb. Als ik mijn crypto van exchange -> app -> visa card doe dan kan ik er daarna toch mee betalen voor de cro cashback? Of bedoel je de rewards om een in een hogere tier uit te komen voor mijn visa card? (dus dat je die alleen krijgt als je koopt met meer spread en je ze dus eigenlijk zelf betaalt?)
Ja, dat laatste, kopen en verkopen is goedkoper op de exchange, maar dan telt het bedrag niet mee om in een hogere tier te komen. Een paar posts terug heb ik de break-even berekening gedeeld. Leest nogal lastig, maar daar kun je zien dat je een behoorlijk bedrag moet uitgeven (maandelijks) om het terug te verdienen met een hogere tier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
PureLOOD schreef op donderdag 4 april 2024 @ 14:15:
[...]

Ja, dat laatste, kopen en verkopen is goedkoper op de exchange, maar dan telt het bedrag niet mee om in een hogere tier te komen. Een paar posts terug heb ik de break-even berekening gedeeld. Leest nogal lastig, maar daar kun je zien dat je een behoorlijk bedrag moet uitgeven (maandelijks) om het terug te verdienen met een hogere tier
Zitten er ook nadelen aan het kopen op de exchange en dan verplaatsen? Zit ik dan nog met transactiekosten oid?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9-8AEoNNCwnIzF3EDNwI07gZsqs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wbUKwKfzCYv4Oo54xLuj5CHp.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is binnen, daaamn metal is heavy ☺️ (mijn eerste metalen kaart) en dat gratis, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 22:06:
[Afbeelding]

Hij is binnen, daaamn metal is heavy ☺️ (mijn eerste metalen kaart) en dat gratis, thx!
Jij zat al jaren in CRO toch, nu pas een stalen kaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 22:06:
[Afbeelding]

Kaart heeft zeker een bepaalde blingfactor, soms ook leuk om een gesprek te starten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 22:22:
[...]

Jij zat al jaren in CRO toch, nu pas een stalen kaart?
ik had de midnight blue, ik had wel green kunne doen maar toen niet gedaan want toen was het niet gratis (50 euro ofzo?) ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Volgens mij zijn ze allemaal gratis mits je maar aan de stake volwaarden voor het juiste level voldoet , ik zag ook dat de nieuwe passen de naam nu ineens op de achterkant staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
(KBX) Harkanoid schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 07:40:
Volgens mij zijn ze allemaal gratis mits je maar aan de stake volwaarden voor het juiste level voldoet , ik zag ook dat de nieuwe passen de naam nu ineens op de achterkant staan.
in gratis bedoel ik: ik heb CRO gekocht toen ie op ~$0.065 stond, eigen inleg eruit gehaald en de winst gelocked voor Ruby kaart :)
nu ook 6 maanden gratis Spotify erbij, dikke prima
over 6 maanden zeer benieuwd naar de CRO prijs maar verwacht hoger dan nu.
ergens in 2025 staat CRO ook vast hoger, dan relock ik voor minder CRO nog steeds Ruby kaart en de rest verkoop ik.
dan in 2026/2027 begin ik dit spelletje weer opnieuw te doen ;)

Ik ben eigenlijk wel klaar met Plutus en Hi-kaart, ik ga liever voor de stabielere cashback.
alhoewel de Hi-kaart nu wel stabiel is.... maar de inleg ervan is natuurlijk helemaal verdampt

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 06-04-2024 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik wil nu CRO transferren naar mijn defi wallet en out of the blue krijg ik de melding contact support
app is locked http 666

Terwijl ik overal gewoon wachtwoorden etc kan invoeren ik kan alles gewoon doen zeg maar behalve transferren.

Gister al geprobeerd en vandaag nog een keer.
Support maar gemaild, even afwachten wat ze zeggen.

----------------
Edit vandaag is het wel gelukt, vreemde zaak.

[ Voor 8% gewijzigd door Wii4all op 08-04-2024 14:37 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 15:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Kol Nedra schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 12:44:
[...]

Ik ben eigenlijk wel klaar met Plutus en Hi-kaart, ik ga liever voor de stabielere cashback.
alhoewel de Hi-kaart nu wel stabiel is.... maar de inleg ervan is natuurlijk helemaal verdampt
Dus goed moment om in te stappen bij Hi?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Tusk schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:47:
[...]

Dus goed moment om in te stappen bij Hi?
weet ik niet, ik let niet meer op de ontwikkelingen daar.
blijft hoog risico.
je kan beter in cdc zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:39
Iemand die zijn VISA crypto.com kaart al eens heeft willen afsluiten? Ik heb meermaals support gecontacteerd. Maar als ik onder kaart ga kijken zie ik deze nog steeds staan. Alleen als ik de kaartnummer wil opvragen, dan geeft deze een foutmelding. Support geeft aan dat ze gesloten is, maar het is niet duidelijk. Is dit normaal dat de kaart toch nog zichtbaar is onder het kaartgedeelte?

[ Voor 4% gewijzigd door cooLopke op 10-04-2024 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
verkeerde topic

[ Voor 78% gewijzigd door Kol Nedra op 12-04-2024 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
weet iemand hoe het zit met DUO abbonement Spotify? krijg je die volledig vergoed bij Ruby-kaart?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PureLOOD
Kol Nedra schreef op zondag 14 april 2024 @ 13:22:
weet iemand hoe het zit met DUO abbonement Spotify? krijg je die volledig vergoed bij Ruby-kaart?
Volgend mij krijg je het equivalent van 1 abonnement in CRO waarde als cashback. Laten we zeggen 11 euro, alles daarboven waarschijnlijk alleen je standaard cashback.

https://crypto.com/eea/cards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:58

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zondag 14 april 2024 @ 13:22:
Zie het i-tje links: Maximum one reimbursement per merchant each month: US$13.99 equivalent (monthly subscription fee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ligt het aan mij of is de chat functie in de app enorm verslechterd, slecht te vinden en super traag? En zijn de medewerkers van de contact support een stel kleuters waar je alles 4 keer aan moet uitleggen?

Heb een flinke transactie gedaan online bij Intratuin, bij Intratuin is niks bekend, geld is van mijn rekening, heb er flinke CRO cashback voor gehad maar ze kunnen maar niks vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Volgens mij is het dat je alleen live support moet hebben.
Boven aan.... We typically reply within 2 hours.
Anders krijg je die robot.
Zo heb ik altijd gelijk antwoord., met ticket nr.
Al heb ik ze poosje niet meer gesproken 🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

digiben schreef op zondag 2 juni 2024 @ 21:17:
Volgens mij is het dat je alleen live support moet hebben.
Boven aan.... We typically reply within 2 hours.
Anders krijg je die robot.
Zo heb ik altijd gelijk antwoord., met ticket nr.
Al heb ik ze poosje niet meer gesproken 🔆
Yup, ben die stadia al voorbij, en nog steeds praat ik met kleuters. Het is gewoon in en in triest aan het woorden. Ik wil de details/referentie/data van de transactie. Ben al 6 uur bezig, ik kreeg nul medewerking!

Geef mij gewoon een transactie nummer oid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Xqlus1ve schreef op zondag 2 juni 2024 @ 22:47:
[...]

Yup, ben die stadia al voorbij, en nog steeds praat ik met kleuters. Het is gewoon in en in triest aan het woorden. Ik wil de details/referentie/data van de transactie. Ben al 6 uur bezig, ik kreeg nul medewerking!

Geef mij gewoon een transactie nummer oid :(
Vreemd, nooit problemen gehad met support.
En anders gooi je(ticket nr) vraag eens op discord.
En of stuur het naar contact@crypto.com
Dan zal het zeker goed komen 🔆succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-05 11:33

jdwrist

En het antwoord is koekje

Kol Nedra schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 12:44:
[...]

over 6 maanden zeer benieuwd naar de CRO prijs maar verwacht hoger dan nu.
ergens in 2025 staat CRO ook vast hoger, dan relock ik voor minder CRO nog steeds Ruby kaart en de rest verkoop ik.
dan in 2026/2027 begin ik dit spelletje weer opnieuw te doen ;)
Hoe bedoel je het locken met CRO precies? Ik heb mijn indigo cro nog netjes in de stake staan en de rest wat ik inmiddels met cachback heb teruggekregen in de earn. Zijn er betere manieren om je CRO omhoog te krijgen>?

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 23:19
Omdat ik een beetje afscheid genomen heb van Plutus heb ik mijn CDC Card weer afgestopt (was Jade Green) maar nu Ruby steel abonnement genomen.

Maar hoe zit het nou precies met die rewards? 1 % cashback geeft die kaart zie ik maar dit staat op de website mij monthly reward cAP

$25 USD
(First 1 month – No Monthly CRO Rewards Cap)

Je krijg dus maximaal 25$ cashback per maand? Wat bedoelen zet met first month?

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

pjonk schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 11:43:
Omdat ik een beetje afscheid genomen heb van Plutus heb ik mijn CDC Card weer afgestopt (was Jade Green) maar nu Ruby steel abonnement genomen.

Maar hoe zit het nou precies met die rewards? 1 % cashback geeft die kaart zie ik maar dit staat op de website mij monthly reward cAP

$25 USD
(First 1 month – No Monthly CRO Rewards Cap)

Je krijg dus maximaal 25$ cashback per maand? Wat bedoelen zet met first month?
Eerst maand geen limiet op de $25 cashback (onbeperkt cashback), vanaf de 2e maand stop je cashback na $25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StiwenJ
  • Laatst online: 27-01 13:33
Hallo allemaal! Is er ergens terug te vinden hoeveel cashback je al ontvangen hebt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:09
StiwenJ schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:43:
Hallo allemaal! Is er ergens terug te vinden hoeveel cashback je al ontvangen hebt?
In het hoofdmenu klik je op het hamburger menu linksboven drie streepjes en klik je op beloningen (rewards)

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StiwenJ
  • Laatst online: 27-01 13:33
blueman85 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 04:31:
[...]

In het hoofdmenu klik je op het hamburger menu linksboven drie streepjes en klik je op beloningen (rewards)
Ik bedoelde eigenlijk de maandelijkse beloning. Dus op hoeveel dollar cashback je al zit van de 25 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

StiwenJ schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 22:17:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk de maandelijkse beloning. Dus op hoeveel dollar cashback je al zit van de 25 dollar.
Excel lijstje bijhouden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
Iemand ervaring met dat rewards+ programma, dipje btc gekocht via de app, en had eigenlijk wel verwacht dat ik daardoor wat diamanten via missiona had kunnen claimen en ook via rewards+ programma een paar badges.

Maar vooralsnog helemaal niks, mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
Blik1984 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:41:
Iemand ervaring met dat rewards+ programma, dipje btc gekocht via de app, en had eigenlijk wel verwacht dat ik daardoor wat diamanten via missiona had kunnen claimen en ook via rewards+ programma een paar badges.

Maar vooralsnog helemaal niks, mis ik iets?
Je moet eerst de missions status check doen, en daarna je coins kopen...... Dan komen de gratis diamantjes vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
ruud2all schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 07:45:
[...]

Je moet eerst de missions status check doen, en daarna je coins kopen...... Dan komen de gratis diamantjes vanzelf.
Dat vind ik maar raar en totaal onlogisch. Maar goed…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:27

Nogne

>.<

Blik1984 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:17:
[...]

Dat vind ik maar raar en totaal onlogisch. Maar goed…
Dat doen ze express, want als je het vergeet te activeren verdien je niks.

Toen het net uit kwam activeerde het automatisch maar dit hebben ze na enkele dagen aangepast.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Nogne schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:50:
[...]

Dat doen ze express, want als je het vergeet te activeren verdien je niks.

Toen het net uit kwam activeerde het automatisch maar dit hebben ze na enkele dagen aangepast.
Stel je voor dat je iets zou ontwerpen wat ten goede zou komen voor je klanten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
Gisteren met mijn CRO kaart een drankje betaald uit zo'n kast waar je eerst moet chippen en er dan uithalen wat je nodig hebt.

Er werd €20 gereserveerd voor een drankje van €3, deze morgen is het reservatie bedrag uit mijn overzicht verdwenen en vervangen door €3.

De €17 staat echter nog niet terug op mijn kaart tegoed, is dit gebruikelijk?

Tot nu toe enkel betaling gedaan waar het bedrag op voorhand vast lag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Geduld , net als bij het onbemande tankstation duurt dat een paar dagen , heb ook wel eens dubbele afschrijvingen meegemaakt , maar die werden een dag later gecorrigeerd.

ik heb trouwens de limiet van cashback in 1 dag een keer bereikt omdat ik mijn hotelkamer voldeed , de limiet bij mij is 25€ cashback/maand , best leuk zon 300 CRO in 1x erbij , hopenlijk komt de koers ooit weer op 14ct en hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostson
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-02 17:59

Lostson

Zeekr 001 Privilige (Blue)

Ik ga binnenkort naar Malaysia en Philippines voor vakantie en ik zag dat er geen wisselkoerstoeslag op een Green/Indigo card (die heb ik op dit moment)

stel ik zou bijv 1000 euro erop zetten kan ik dan gewoon Malaysia Ringgit en Philippines Pesos ermee pinnen zonder de wisselkoers toeslag? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Ik zat eerst te denken aan de Wise card, maar ik dacht als de Crypto card hetzelfde kan zonder die dodelijke wisselkoers toeslag dan is dat ook een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Lostson schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 11:01:
Ik ga binnenkort naar Malaysia en Philippines voor vakantie en ik zag dat er geen wisselkoerstoeslag op een Green/Indigo card (die heb ik op dit moment)

stel ik zou bijv 1000 euro erop zetten kan ik dan gewoon Malaysia Ringgit en Philippines Pesos ermee pinnen zonder de wisselkoers toeslag? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Ik zat eerst te denken aan de Wise card, maar ik dacht als de Crypto card hetzelfde kan zonder die dodelijke wisselkoers toeslag dan is dat ook een goede optie.
Cash heb je zeer zelden nodig.

Zoals in de fee schedule staat betaal je wel kosten.

https://help.crypto.com/e...rd-fees-and-limits-europe

Vreemde valuta 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-05 17:06

Louw Post

Cerenas

Lostson schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 11:01:

Als het goed is wel, je zou het altijd eerst met een wat kleiner bedrag kunnen proberen. Op de meeste plekken in de Filipijnen kun je wel met kaart betalen (voor toeristische attracties/uitstapjes op de eilanden, fooi en dat soort dingen is het wel handig wat cash te hebben). In mijn ervaring komen Filipijnse banken ook met kosten zodra ze een buitenlandse kaart herkennen, maar dat zie je dan wel in beeld komen bij het geld pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Doet er nog iemand mee met de CROB AirDrop?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Voor de mensen die net als ik geen idee hebben waar je het over hebt:

https://crypto.com/product-news/crob-airdrop
In Crob Mob (CROB) is a Cronos meme coin that was recently launched on VVS Finance and listed on the Crypto.com App! We’ll be airdropping a share of CROB exclusively to ‘Loaded Lions’ NFT holders as part of a special campaign. Read on to find out how you can join in.

How to participate?

Users must hold at least one ‘Loaded Lions’ NFT in the Crypto.com NFT account linked to their Crypto.com App Account by the snapshot date and time to be eligible for the airdrop
Go to the campaign section on the Crypto.com App home screen and tap CROB Airdrop Campaign > Join Now
Make a CROB Net Buy* of at least US$50 in the Crypto.com App anytime from now until the snapshot date.
*CROB Net Buys = Buys (CROB) – Sells (CROB) – Withdrawals (CROB)

CROB Buy Volume: Refers to the USD volume of CROB bought in the Crypto.com App by any of the following methods:
Debit/Credit Card Purchases
Fiat Wallet
Crypto Wallet
Apple/Google Pay
CROB Sell: Refers to the USD volume of CROB sold in the App or Exchange
CROB Withdrawals: Refers to the USD volume of CROB withdrawn from the App. Pay and Send transactions are also counted as withdrawals.
The exchange rate of USD:CROB is calculated at the moment the transaction is made.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (KBX) Harkanoid
Stom vergeten de link er nog bij te plakken dank!

Voor diegenen die net als ik nog een berg CRO hebben er de komende 6maanden niks mee doen gooi ze hierin en verdien er nog wat mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
(KBX) Harkanoid schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:15:
Doet er nog iemand mee met de CROB AirDrop?
Ik heb een plukje erin gedaan..... supercharger of airdrop, binnenlopen doe je met beide niet. Maar alles is meegenomen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Eegee
Gisteren voor de 1e x het klein beetje voordeel van Priority Pass gepakt op Schiphol :Y) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PnbaR4CH-xMHfcPJv8JOuUecsbg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0P4OkzMRwNe8fskM2swaMfTx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesteroh
Eegee schreef op maandag 23 september 2024 @ 10:18:
Gisteren voor de 1e x het klein beetje voordeel van Priority Pass gepakt op Schiphol :Y) [Afbeelding]
Je hebt wel geluk gehad dan. Ik ben een kleine 2 weken geleden geweest en mocht wegens de drukte een QR code scannen om in de rij te staan. Daarna maar naar de veels te dure Schiphol McDonalds gegaan😭Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1EWdQyYX5dk4yyG5Uz2p50Bn_Dc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9UibYk0jzqzjuPP14zPjwXIe.png?f=fotoalbum_large

• Eegee
Jesteroh schreef op woensdag 25 september 2024 @ 05:55:
[...]

Je hebt wel geluk gehad dan. Ik ben een kleine 2 weken geleden geweest en mocht wegens de drukte een QR code scannen om in de rij te staan. Daarna maar naar de veels te dure Schiphol McDonalds gegaan😭[Afbeelding]
Da's wel spijtig ja. Er waren hier maar iets van tien personen ongeveer. Dit was trouwens lounge 26, kort na openingstijd.

• Lostson
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-02 17:59

Lostson

Zeekr 001 Privilige (Blue)

wat wel beetje jammer is dat Schiphol alleen Aspire 26 en 41 heeft (voor Priority Pass)
opzicht niks mis mee...maar als het idd druk is sja dan krijg je dit soort BS dingen 104 wachtende voor u
Er zijn wel meerdere airport lounges op Schiphol alleen die doen niet mee met Priority Pass helaas

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Eegee
En op de terugweg nog eens, max profit :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QcLToSpMTxIcHKbS7THVZRrJ5KY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TdxtC29llziRRZEYiYeipPhS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTNhLokLJoz3D4-TR5OjjsHMOEA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ugFSF6X8QL5Wx1ko9OHCsozM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Crypto com ontving een Wells notice. Nu met Trump zal dat wel ingetrokken worden. CRO pump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 08:52:
Crypto com ontving een Wells notice. Nu met Trump zal dat wel ingetrokken worden. CRO pump.
Er gaat een mega pump aankomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Van bitcoin, correct. CRO kun je beter links laten liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5yPC3T1o3jolAO_GmyR8iGG_Cnw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IkKcNZml1FjwgImwDqY0MFPA.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe bedoel je links laten liggen? Check deze road map voor 2025. CDC is al een hele tijd bezig met vergunningen en security aanvragen. Het gaat nu pas beginnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Leuke roadmap met non-evebts. Maar de app heeft enorme fees waarover niet gecommunicerd wordt "true cost". Bybit, binance, coinbase, en consorten zijn zoveel beter.Cronos chain is een ghost chain. Stocks en banking winnnen ze niet van apps als Ronbinhood, degiro, en Revolut. Nee dat wordt echt nooit.meer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 23:19
Inmiddels sta ik al break-even in euro's na de Trump pump ;) Maar als ik die 350 euro destijds in BTC had gestoken had ik hoger gestaan. Nu verwacht ik wel dat de alts het voorlopig goed blijven doen. Dus upside potentie (minimaal een 2x voor CRO) zie ik nog wel gebeuren.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hier 3500 erin, nu 400 euro waard. Break-even soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:27

Nogne

>.<

Hier 3500 er in, en nu 2x Jade (voor mij en mijn partner). Al zou het fijn zijn om een richting de ATH van CRO te komen aangezien ik dan voor de Icy kan gaan en de tweede kaart weg kan doen. Wij zijn voor de 2e kaart gegaan omdat er tegenwoordig een limiet aan je cashback zit en wij toch genoeg CRO hadden liggen voor een 2e Jade.

Die roadmap maakt mij trouwens niet echt bullish voor CRO, al ziet het er wel fijn uit voor CDC als platform.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:25
Nogne schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:23:
Hier 3500 er in, en nu 2x Jade (voor mij en mijn partner). Al zou het fijn zijn om een richting de ATH van CRO te komen aangezien ik dan voor de Icy kan gaan en de tweede kaart weg kan doen. Wij zijn voor de 2e kaart gegaan omdat er tegenwoordig een limiet aan je cashback zit en wij toch genoeg CRO hadden liggen voor een 2e Jade.

Die roadmap maakt mij trouwens niet echt bullish voor CRO, al ziet het er wel fijn uit voor CDC als platform.
Je wil toch niet zo enorm veel exposure voor deze shitcoin? Er zijn genoeg alternatieven die een paar procent cashback geven.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Pagina: 1 ... 57 ... 59 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).