Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 35 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:16

Nogne

>.<

PHPResource schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:52:
Hoe moet ik de validator commission zien bij de DeFi app. Als er bv 10 procent staat en je APY is 11 procent, dan krijgt de validator dus 10 procent van die 11 procent? Maw houd je dan 1 procent apy rente over of is het 10 procent van de opbrengst van die 11 procent? Sorry beetje lastig uitleggen zo.
Als je 11% apy hebt, en je legt 100 cro in dan krijg je 11 cro over een jaar. Als de validator 10% pakt, pakt hij 1.1 cro van jouw 11 cro die je eigenlijk zou krijgen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:48
PHPResource schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:52:
Hoe moet ik de validator commission zien bij de DeFi app. Als er bv 10 procent staat en je APY is 11 procent, dan krijgt de validator dus 10 procent van die 11 procent? Maw houd je dan 1 procent apy rente over of is het 10 procent van de opbrengst van die 11 procent? Sorry beetje lastig uitleggen zo.
Nee dat is 10% op jouw uiteindelijke earn. Dus stel je zet 1000 CRO vast aan 12% dan heb jij 120 CRO na één jaar, daar krijgt de validator 10% op, dus 12 CRO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Dank jullie. Dat klonk inderdaad het aannemelijkste maar wilde het toch even dubbelchecken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
Ik moet eerlijk zegen dat die Earn rate drops mij niet zoveel doen. Ik heb mijn Jade Green kaart genomen voor de cashback, e is de 10% stake op je kaart inleg cro stake. En dat is tot op heden nog behouden. Prima dus.

Verder spreid ik toch over de platformen.. Dus ook een deel op cdc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:37
Dacuuu schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 15:21:
Ik moet eerlijk zegen dat die Earn rate drops mij niet zoveel doen. Ik heb mijn Jade Green kaart genomen voor de cashback, e is de 10% stake op je kaart inleg cro stake. En dat is tot op heden nog behouden. Prima dus.

Verder spreid ik toch over de platformen.. Dus ook een deel op cdc.
Mij vooralsnog ook nog niet, was pas net begonnen met stablecoins en zat nog niet aan de (nieuwe) 1ste tier. Wilde alleen wel de inset verhogen de komende maanden en dat wordt wel minder interessant zo. Het getuigd alleen niet echt van een vooruitziende blik als je in april een wijziging doorvoert, en vervolgens nog geen 2 maanden later weer een nieuwe wijziging door moet voeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baron de L
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-07-2024
HAWK Wizard schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:08:
[...]

Alles is relatief natuurlijk, kreeg afgelopen maanden op USDc 12% (10+2), sinds kort dan 10% (8+2), op zich nog ok, maar vanaf 1 juni op het grootse deel dus 6% (4+2 neem ik aan?). Beter dan op de bank natuurlijk, maar de helft van waar ik mee begon.

Ga nog even poging wagen met Celsius en/of Youhodler.
Niet helemaal correct. Alles is aangepast, stable coins gaan weer naar 10% stel je blijft onder de 30k dan;

Tot 3000 = 10% + 2% = 12%
Daarna tot 30.000 (dus 27.000) = x0,5 = 5% + 2% = 7%

Tot 3000 = 360
Tot 30.000 = 1890
——
Totaal 2250 = 7,50%

Ja het wordt er niet makkelijker op met de berekeningen, maar zo zitten financiële systemen nou eenmaal in elkaar. Vergeet niet dat dergelijke constructies juist een teken van volwassenheid tonen. (Buiten het feit om dat dit wel snel achter elkaar gebeurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:27
Voor de mensen die revolut gebruiken om de kaart op te waarderen.. Doe je dit met Ideal of is die bankoverschrijving ook instant? Want mijn Ideal overschrijving is geannuleerd door revolut (geen idee waarom maar het geld is wel van mijn rekening. Volgens Google zal dit na een paar dagen weer teruggestort worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
dennisbos schreef op zondag 1 mei 2022 @ 11:18:
Voor de mensen die revolut gebruiken om de kaart op te waarderen.. Doe je dit met Ideal of is die bankoverschrijving ook instant? Want mijn Ideal overschrijving is geannuleerd door revolut (geen idee waarom maar het geld is wel van mijn rekening. Volgens Google zal dit na een paar dagen weer teruggestort worden)
Heel soms komt die ideal transactie niet door. Tot op heden heb ik het gewoon terug gekregen. Duurde soms wel een aantal dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Dacuuu schreef op zondag 1 mei 2022 @ 11:47:
[...]

Heel soms komt die ideal transactie niet door. Tot op heden heb ik het gewoon terug gekregen. Duurde soms wel een aantal dagen.
Dus jij zou het gewoon nog een keer proberen? Als het de eerste keer al niet lukt heb ik weinig vertrouwen natuurlijk. Zal in elk geval wachten tot ik de eerste betaling terug heb.

[ Voor 7% gewijzigd door dennisbos op 01-05-2022 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
dennisbos schreef op zondag 1 mei 2022 @ 12:44:
[...]

Dus jij zou het gewoon nog een keer proberen? Als het de eerste keer al niet lukt heb ik weinig vertrouwen natuurlijk. Zal in elk geval wachten tot ik de eerste betaling terug heb.
Ja ik zou het gewoon nog een keer proberen. Ik heb 20 minuten geleden weer geld overgemaakt naar Revolut (ideal rabobank) en daarna cdc topup gedaan via Revolut. Ging weer toppie. In de 1.5 jaar dat ik dit doe z is het 2 keer fout gegaan, en binnen een dag of 2 tot 7 kreeg ik het weer automatisch terug op m'n rabobank rekening.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• VBS835
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 22:11
zopas een update van hun Visa kaarten gepost
ook staking gaat naar beneden:

https://crypto.com/product-news/crypto-com-visa-cards-update

een pak minder interessanter nu dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:43
VBS835 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:21:

Inderdaad, wanneer ik tijd heb eens kijken of ik dan beter weer binance card kan gaan gebruiken. Alleen geen idee hoe je vanuit Nederland er euro's op kunt krijgen. Nu ook een maximum rewards cap. Gaat lekker zo.

[ Voor 7% gewijzigd door glatuin op 01-05-2022 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:30
Zo... Dat is een flinke aanpassing :o
Helaas loopt mijn huidige staking periode over 3 weken af dus ik ben al snel de pineut.

Gelukkig heb ik nog mijn Plutus kaart liggen. Die gebruikte ik al voor sommige betalingen maar wordt nu interessanter dan CRO. Je kan je rewards verbeteren middels een abonnement en/of staking maar ook zonder dit alles heb je al voordeel. (ik heb inmiddels een apart topic voor Plutus aangemaakt)

[ Voor 8% gewijzigd door Timmy op 01-05-2022 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:16
als ik zo snel lees gaat die 10% CRO ervan af? (Jade green)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
glatuin schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:24:
[...]

Inderdaad, wanneer ik tijd heb eens kijken of ik dan beter weer binance card kan gaan gebruiken. Alleen geen idee hoe je vanuit Nederland er euro's op kunt krijgen. Nu ook een maximum rewards cap. Gaat lekker zo.
via omweg vanaf andere exchange SEPA of iDeal...

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:39

Dat zat er, helaas, een beetje aan te komen. Héél erg jammer dit. Zal van de week de TS even flink updaten.

Zal de CRO koers op den duur ook niet goed doen (edit: al gezonken). Volgens mij is het marketingbudget wel zo'n beetje op nu, en het platform zelf (met name de exchange) is nog even gammel als een jaar geleden...

Op die kaarten na is was CDC inferieur aan hun concurentie op alle vlakken. Baggere app, hoge spread, gammele exchange, trage verstopte blockchain, mislukte finance producten, NFT drama's...

👋 CDC, eens kijken wat ik over 28 dagen nog kan krijgen voor die coronos in m'n portemonneetje

[ Voor 21% gewijzigd door pimsaint op 01-05-2022 16:32 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VBS835
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 22:11
korte samenvatting voor de meest gebruikte kaart (met staking van 3500 euro):

cashback van 3 naar 1,5 %
max cashback van 50 dollar per maand
geen staking rewards meer voor je 3500 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
VBS835 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:57:
Denk eerlijk gezegd dat Ruby Steel hier onder tweakers het meest gebruikt wordt.
Die cashback gaat van 2% naar 0,5% (met een max van $25)
Dat is gewoon bruut, slechts een kwart van wat het was.

De rebates voor Spotify, Netflix, etc blijven wel gewoon.

[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 01-05-2022 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennisbos
Dit lijkt me misschien wel het einde van cdc. De koers maakt ook al een duikvlucht. En al onze cro staat ondertussen vast..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zo, en bedankt Crypto.com. Wat een hufterige acties, geen andere woorden voor. Ik moet nog 22 dagen wachten voordat mijn card stake vrijkomt en dan verpats ik iedere laatste CRO die ik heb.

Exit Crypto.com.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Laatst online: 17:17
Gvd. En ik heb eind maart de ruby steel aangevraagd. Dat verdien ik dus nooit meer terug. En dit gaat CRO zeker geen goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:39

Bizar dit, eerst de earn rates meerdere keren verlagen en nu dit... :(.
Achteraf wel blij dat ik de Icy White niet heb genomen maar de Jade Green, zat nog flink te twijfelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Jdome op 01-05-2022 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
dehardstyler schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:47:
En dit gaat CRO zeker geen goed doen.
-15% and falling, en het nieuws is pas net een uurtje oud. Bovendien is dit alleen de CRO is vrije omloop.

Ik denk dat er een trend van 180 dagen dump is begonnen.

Sorry voor de FUD, maar volgens mij heeft CDC zojuist hun eigen graf gegraven.

[ Voor 22% gewijzigd door pimsaint op 01-05-2022 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

van 3 naar 1.5?

daamn dat had ik gemist....
mijn investering krijg ik er niet meer uit 😢
en geen 10% CRO..... zuur, heel zuur dat ze dit doen, dat is een grote middelvinger naar zeker 70% van alle mensen die er geld hebben ingestoken

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Kijk het positief. Je krijgt nog steeds cashback. Alleen wat minder. Het oude model was zeker onhoudbaar.

Niets is zeker in crypto!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
Ik lees (als ik het goed begrijp) dat de CRO cashback % hetzelfde blijft als je een actieve stake hebt van vóór vandaag, net zoals de wekelijkse rente. En dat dit zo blijft totdat je huidige stake is afgelopen.

Echter lees ik niet precies wanneer de monthly CRO cashback cap van 50$ in gaat (voor Jade Green). Zou dat wel meteen per 1 juni zijn of ook pas nadat je huidige stake is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:48

Therapy777

Metal!

Ik ben vorige week ingestapt in Ruby. Mijn vriendin vandaag. Nu dit nieuws. Slechter kan het niet, allebei 350 euro lichter straks want deze hele bende is straks niks meer waard... Wat een k*t toko zeg.

Ik heb m'n cro van referral rewards meteen maar verkocht want ik verwacht en enorme sell-off zodra het nieuws verder verspreid.

[ Voor 24% gewijzigd door Therapy777 op 01-05-2022 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

dehardstyler schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:47:
Gvd. En ik heb eind maart de ruby steel aangevraagd. Dat verdien ik dus nooit meer terug. En dit gaat CRO zeker geen goed doen.
Dat is wel balen, was net lekker bezig met cashbacken, maar je zit supersimpel al aan die 25 dollar (wtf) per maand. En dan een kaart waarbij je 350 euro moet staken idd, bijzonder jammer. Maar: calculated risk, ben er vanuit gegaan dat ik het geld niet terug zou krijgen, dan valt het mee :+

Heb er nog wel usdc staan voor 10%, maar ik ga ook maar eens rondkijken naar alternatieven.

Snap best dat je het een tikje wilt bijstellen, maar ga dan niet belachelijk zitten doen met dit soort gigantische aanpassingen. Want denk maar niet dat mensen nu gaan denken 'och, ga ik toch gewoon voor de nog hogere tiers?" want dat vertrouwen is nu wel weg natuurlijk :P Vraag me af wat er gaat gebeuren als mensen hun stakes leeghalen en weggaan.

Er was ergens zo'n mooie tabel met terugverdientijd, die zal nu wel heul beroerd er vanaf komen :P

[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 01-05-2022 17:13 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
Jongens en meiden. Even rustig aan. Ja het is vervelend, vind ik ook. Maar doe geen paniek acties. Wil je verkopen? Prima, maar doe dit met je volle verstand, niet met emotie.

Zelf laat ik het lekker staan, Netflix en Spotify cashback. En de gehele Crypto markt zit in de de beer.. Zodra de bull er weer is, is iedereen weer een stuk vrolijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Laatst online: 17:17
2Dutch schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:10:
[...]

Snap best dat je het een tikje wilt bijstellen, maar ga dan niet belachelijk zitten doen met dit soort gigantische aanpassingen. Want denk maar niet dat mensen nu gaan denken 'och, ga ik toch gewoon voor de nog hogere tiers?" want dat vertrouwen is nu wel weg natuurlijk :P Vraag me af wat er gaat gebeuren als mensen hun stakes leeghalen en weggaan.
Precies dit inderdaad. Dit is gewoon even een nuke, niet eerst even naar bijvoorbeeld 1,5% voor Ruby, dan naar 1% en zo door. Nee gewoon een nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 14:51
. excuus verkeerde topic

[ Voor 126% gewijzigd door keanu_ op 01-05-2022 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

dehardstyler schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:41:
Precies dit inderdaad. Dit is gewoon even een nuke, niet eerst even naar bijvoorbeeld 1,5% voor Ruby, dan naar 1% en zo door. Nee gewoon een nuke.
Als je huisbank van 2 procent naar 0,5 zou gaan in 1 keer gaat ook iedereen flippen, maar die stappen waren wat kleiner :+ Maar goed ik zit op Reddit even te lezen en er is al het nodige gesnoeid de afgelopen tijd, maar dit had denk ik niemand echt verwacht.

Heb er nog een earn lopen dus per saldo zal het wel meevallen, maar ik ben benieuwd hoe lang ik moet hodlen om de 350 er weer uit te krijgen van de ruby stake :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Dacuuu schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:33:
Jongens en meiden. Even rustig aan. Ja het is vervelend, vind ik ook. Maar doe geen paniek acties. Wil je verkopen? Prima, maar doe dit met je volle verstand, niet met emotie.

Zelf laat ik het lekker staan, Netflix en Spotify cashback. En de gehele Crypto markt zit in de de beer.. Zodra de bull er weer is, is iedereen weer een stuk vrolijke.
ik verkoop mijn investering niet, die blijft gewoon in de locked staking.
echter heb ik wel alle andere CRO omgezet naar BTC.

ik denk wel dat ik vaker na cashback het in BTC stop

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
Dacuuu schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:33:

Ik kan niet eens verkopen want alles staat in de card stake en bij Jerry. Ik heb die laatste wel direct unstake gedaan (ja misschien uit emotie), want ik wil het wel zo snel mogelijk vrij hebben en dan kan ik altijd nog kijken wat te doen over 28 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ik heb mijn overtollige CRO maar even omgezet in fiat en wacht de grote sell-off af die komende tijd ongetwijfeld gaat komen. Misschien koop ik dan weer CRO terug en ga weer verder met de supercharger met het beetje cashback dat er nog verdiend kan worden. Die 350 stake laat ik wel staan maar voorlopig steek ik geen cent meer in dat platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
Jdome schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:00:
Ik lees (als ik het goed begrijp) dat de CRO cashback % hetzelfde blijft als je een actieve stake hebt van vóór vandaag, net zoals de wekelijkse rente. En dat dit zo blijft totdat je huidige stake is afgelopen.

Echter lees ik niet precies wanneer de monthly CRO cashback cap van 50$ in gaat (voor Jade Green). Zou dat wel meteen per 1 juni zijn of ook pas nadat je huidige stake is afgelopen?
Zojuist deze vraag gesteld in de Crypto.com Telegram en kreeg dit antwoord van een ambassador (admin) daar:

“Existing stakes remain unchanged but will move to the new rates etc once the staking period ends.”

Dus als je nu een actieve stake hebt blijft alles hetzelfde tot en met de eindtijd van je stake. Even flink CRO’tjes sparen dan maar, nu het nog even kan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Jdome op 01-05-2022 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:34
Timmy schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:32:
[...]

Helaas loopt mijn huidige staking periode over 3 weken af dus ik ben al snel de pineut.

Gelukkig heb ik nog mijn Plutus kaart liggen. Die gebruikte ik al voor sommige betalingen maar wordt nu interessanter dan CRO. Je kan je rewards verbeteren middels een abonnement en/of staking maar ook zonder dit alles heb je al voordeel. (ik heb inmiddels een apart topic voor Plutus aangemaakt)
Toevallig heb ik sinds 2 maanden ook een Plutus kaart.
Werkt tot nu toe zoals ze beloven; perks als €10 retour bij (benzine)aankopen bij Shell, 100% rebate van streaming diensten als Disney+ en 3% cashback zonder ook maar één Euro te hoeven staken, worden in de vorm van PLU uitgekeerd al duurt het wel 45 dagen voordat je die weer vrij kunt besteden.

Voor degenen die ook zoiets hebben van: "CRO, aju-para-PLU": DM even voor een voor ons allebei gunstige aanmeldlink ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Timmy schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:32:
[...]

Daar las ik al wat over ja, thx voor het aanmaken van Plutus.it - Crypto Visa kaart : meteen ff loeren en bookmarken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
Wellicht voor sommigen pas over 12 maanden relevant maar let even op die €5 'inactivity fee'.
Volgens mij een kwestie van al je saldo spenderen. Ook om de €50 account closure fee te ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravano
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-03 20:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8g9eZjHkCLjiIdOsE5bhDvJamKI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QyxZU5Te39CjdOYWkEpsLzf2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Allemaal paniekverkopers! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

nobleone schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:22:
Wellicht voor sommigen pas over 12 maanden relevant maar let even op die €5 'inactivity fee'.
Volgens mij een kwestie van al je saldo spenderen. Ook om de €50 account closure fee te ontlopen.
Yikes, daar ga ik de volgende keer dus wel ff beter op letten, closure fee, really?! :X Lijkt erop dat dat komt doordat VISA meuk doorberekend, maar ja, nullen die saldo's dan maar he.

Let wel op de limieten om geld er vanaf te halen, meen dat ik vanaf de fiat-wallet minimaal 80 euro moest hebben om naar de bankrekening die ik heb geknoopt over te maken. Onder dat bedrag is uitgeven perhaps handiger dan geneuzel via support.

[ Voor 48% gewijzigd door 2Dutch op 01-05-2022 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik vond de aanpassingen in staking rewards al vrij fors in de reductie, maar daar maakte ik me uiteindelijk niet zo druk om. Maar om nu de 10% staking reward die je wel kreeg bij de jade green (3,5k staken) er af klapt (de enige reden eigenlijk om de veel duurdere kaart aan te schaffen), vind ik echt wel ver gaan. Al deze aanpassingen zie je nu terug in de koerst -15% en daar zal het wel niet stoppen, wat al betekent dat je bij 3,5k staking nu een euro of 500 kwijt bent (en daar zal het wel niet bij blijven).

Het concept leek allemaal leuk van zo'n kaart, maar houdt voor mij wel in dat ik alle CRO eruit flikker als het uit de staking komt. Vorige week bij de F1 grand prix zag ik nog op elk reclamebord 'crypto.com' staan, dus dacht dat het wel lekker ging bij het bedrijf. Blijkt toch niet helemaal het geval te zijn. Misschien daar nog een beetje stablecoins staken, maar met al deze snelle aanpassingen die elkaar in rap tempo opvolgen, zijn ze mij als klant wat dat betreft echt wel kwijt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Therapy777 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:00:
Ik ben vorige week ingestapt in Ruby. Mijn vriendin vandaag. Nu dit nieuws. Slechter kan het niet, allebei 350 euro lichter straks want deze hele bende is straks niks meer waard... Wat een k*t toko zeg.

Ik heb m'n cro van referral rewards meteen maar verkocht want ik verwacht en enorme sell-off zodra het nieuws verder verspreid.
Als je het zo’n slechte toko vind, waarom heb je er dan €350 ingestoken?

Deze wijziging kon je al aanvoelen want laatste tijd kwamen er echt veel nieuwe gebruikers bij en de prijs van cro is afgelopen tijd redelijk gestegen. Dat ze het nu doen zo kort na de earn rates aankondiging is niet slim, maar ik vind dit ook weer niet iets om maar gelijk te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Therapy777 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:03:
Ik heb mijn overtollige CRO maar even omgezet in fiat en wacht de grote sell-off af die komende tijd ongetwijfeld gaat komen. Misschien koop ik dan weer CRO terug en ga weer verder met de supercharger met het beetje cashback dat er nog verdiend kan worden. Die 350 stake laat ik wel staan maar voorlopig steek ik geen cent meer in dat platform.
bij mij is het 3500 stake met gak €0.41 :'(
overtollige CRO omgezet naar BTC en de locked CRO blijft daar staan

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sandyman538 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:37:
Het concept leek allemaal leuk van zo'n kaart, maar houdt voor mij wel in dat ik alle CRO eruit flikker als het uit de staking komt. Vorige week bij de F1 grand prix zag ik nog op elk reclamebord 'crypto.com' staan, dus dacht dat het wel lekker ging bij het bedrijf.
Wie zegt dat het niet goed gaat? Waarschijnlijk was het altijd al het plan om wanneer ze genoeg klanten hadden om het (zeer aantrekkelijke) aanbod aan te passen.

Zelf heb ik een paar honderd euro in CRO, ongeveer 50-50 inleg en cashback. Ik zie wel waar het schip strand en geloof nog steeds dat Crypto.com wel eens een hele grote speler kan worden in de volgende fase van crypto waarin het echt gebruikt gaat worden om mee te betalen. Via de VISA’s hebben ze de infrastructuur al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
Ik heb dan ook maar alle cro omgezet naar btc, inclusief de cro voor de kaart unlocked.

Blij dat ik niet van ruby naar jade ben gegaan. Gelukkig nog winst gemaakt gezien ik de kaart al voor de pump had, maar ik hoopte dat cro eerst nog naar de ATH zou gaan vooraleer zoiets als dit zou gebeuren. Is wel erg drastisch. Voor de nieuwe cashback percentages is het de risk-reward analyse gewoon niet meer waard. Alleen jammer van de spotify.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Deveon schreef op zondag 1 mei 2022 @ 19:24:
[...]

Wie zegt dat het niet goed gaat? Waarschijnlijk was het altijd al het plan om wanneer ze genoeg klanten hadden om het (zeer aantrekkelijke) aanbod aan te passen.
Zoals gezegd, een aantrekkelijk aanbod aanpassen heb ik niet zo'n moeite mee, zoals wat lagere staking rewards. Maar om mensen naar een 3,5k kaart te trekken met het aanbod '10% staking reward', waarbij je een afweging maakt, doe ik het wel of niet, en daarna die staking reward eraf haalt, waardoor je onderliggende waarde van de muntjes die je van ze moest kopen ook ineens met +15% daalt, dat vind ik netjes gezegd, je klanten een poot uitdraaien. Ik lig er verder niet wakker van hoor, en zij waarschijnlijk ook niet dat ze met mij een klantje minder hebben, maar dit is voor mij een teken aan de wand dat ik met een partij te maken heb waar ik verder geen zaken meer mee wil doen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zo het is nu wel hard aan het dalen zeg. Hopelijk trekt het ten tijden van het wk weer een beetje aan

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Grote kans dat het terug naar 20 cent zal zakken, op zijn minst. Ik zie geen enkele bestaansreden meer voor CDC. Welk voordeel bieden ze nog t.o.v. andere? Ze zullen weer een MCO->CROtje moeten doen. Eigenlijk is dit een soort van legale rugpull. MCO en nu CRO hebben de eigenaars in een paar jaartjes stinkend rijk gemaakt. Knap gedaan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Lelijke verrassing wel. Krijg natuurlijk nog steeds wel Netflix en Spotify gratis. Maar het aanhouden van 3500 euro aan CRO wordt wel een stuk minder aantrekkelijk zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:09

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

De vraag is nu, Plutus, Nexus of Binance kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Blik1984 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 19:58:
Lelijke verrassing wel. Krijg natuurlijk nog steeds wel Netflix en Spotify gratis. Maar het aanhouden van 3500 euro aan CRO wordt wel een stuk minder aantrekkelijk zo.
"gratis", maar je 3500 euro is nog de helft waard zo meteen. Dan heb je € 1750 betaald, tenzij je er al minstens een jaar in zit. Dat is heel wat jaren aan Spotify & Netflix.. Plus nog heel wat spread bij het omzetten van CRO.

[ Voor 4% gewijzigd door Skalders op 01-05-2022 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Skalders schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:01:
[...]

"gratis", maar je 3500 euro is nog de helft waard zo meteen. Dan heb je € 1750 betaald, tenzij je er al minstens een jaar in zit. Dat is enkele jaren aan Spotify & Netflix.. Plus nog heel wat spread bij het omzetten van CRO.
Niemand kan in een glazenbol kijken en weten hoeveel CRO over een jaar waard is.

Snap dat het nu even Kut met peren is, maar dit is natuurlijk de toekomst van ieder platform met een hoop gratis geld. Ergens moet het een keer minder worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Blik1984 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:05:
[...]

Niemand kan in een glazenbol kijken en weten hoeveel CRO over een jaar waard is.

Snap dat het nu even Kut met peren is, maar dit is natuurlijk de toekomst van ieder platform met een hoop gratis geld. Ergens moet het een keer minder worden
Maar daar zeg je het zelf toch al? In principe heb je daar je glazen bol. Het moet minder worden want het was niet sustainable. Dat wetend, hoe zie je dan de prijs van CRO ooit nog stijgen? Wat is de aantrekking?

De kans dat het terug gaat dalen naar 20 cent en daar nooit meer boven zal geraken is veel groter dan het ooit terug naar een ATH gaat. Mijn conclusie was dus om mijn cro nu allemaal al om te zetten, want heel wat mensen moeten er nog achter komen en vele zitten nog vast in hun staking periode. Daarnaast is er nog steeds een potentiële bearmarket op komst. Er is enorm veel risico om nu nog CRO te houden en amper potentiële rewards.

Nu ken ik bv. Plutus niet, maar als ik even snel naar hun website kijk is het duidelijk dat ze wel een verdienmodel hebben en er dus een argument voor sustainability is i.t.t. CRO waar praktisch alles gratis was.

Ben dus ook wel benieuwd wat jullie het beste alternatief vinden. Ik heb wel een binance card maar gebruik die niet echt. Plutus & nexo lijken mij nog wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Skalders schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:11:
[...]

Maar daar zeg je het zelf toch al? In principe heb je daar je glazen bol. Het moet minder worden want het was niet sustainable. Dat wetend, hoe zie je dan de prijs van CRO ooit nog stijgen? Wat is de aantrekking?

De kans dat het terug gaat dalen naar 20 cent en daar nooit meer boven zal geraken is veel groter dan het ooit terug naar een ATH gaat. Mijn conclusie was dus om mijn cro nu allemaal al om te zetten, want heel wat mensen moeten er nog achter komen en vele zitten nog vast in hun staking periode. Daarnaast is er nog steeds een potentiële bearmarket op komst. Er is enorm veel risico om nu nog CRO te houden en amper potentiële rewards.

Nu ken ik bv. Plutus niet, maar als ik even snel naar hun website kijk is het duidelijk dat ze wel een verdienmodel hebben en er dus een argument voor sustainability is i.t.t. CRO waar praktisch alles gratis was.

Ben dus ook wel benieuwd wat jullie het beste alternatief vinden. Ik heb wel een binance card maar gebruik die niet echt. Plutus & nexo lijken mij nog wel interessant.
Binance card ga ik weer afstoffen en die Plutus card is interessant, de gratis variant met 1 perk is prima.
ook al is het maar tot €250; iets met risico spreiden altijd goed lijkt mij ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet hier wel lichtjes om grinniken. Telkens als ik vraag waar die APY's en cashbacks vandaan moet komen zijn er geen duidelijke antwoorden, en als het onvermijdelijke dan gebeurd is het allemaal kut.

Natuurlijk ging dit gebeuren en de toekomstige "geweldige" cryptovisa's gaan hetzelfde lot tegemoet. Totdat er een ander verdienmodel komt dan je "klanten" duizenden euro's laten staken die vervolgens in waarde kelderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Skalders schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:11:
[...]

Met Plutus gaat gewoon hetzelfde gebeuren als met crypto.com. Het geld moet ergens vandaan komen en iedereen gratis perks en cashback geven is op de lange termijn niet sustainable. En begrijp me goed, ik vind het ook een aardige streek die ze flikken door de cashbacks zo ontzettend uit te kleden, zeker voor recente klanten is dat gewoon niet goed te praten.

Vwb crypto.com en hun groeipotentie. Hun grootste markt is by far de US. Ze hebben daar nu nog geen exchange, maar wel een beta en gaan binnenkort een US exchange hebben. Uiteindelijk komt daar voor hun het geld vandaan, en meer adoptie in de US komt ook ten goede van CRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik denk dat het verdienmodel deels zit in het binnenhalen van nieuwe users. Door de applicaties te gebruiken krijgen ze meer aan fees en spreads. In deze bear Market zijn er geen users. De mensen die nu traden gebruiken de goedkoopste opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Blik1984 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:21:
[...]

Met Plutus gaat gewoon hetzelfde gebeuren als met crypto.com. Het geld moet ergens vandaan komen en iedereen gratis perks en cashback geven is op de lange termijn niet sustainable. En begrijp me goed, ik vind het ook een aardige streek die ze flikken door de cashbacks zo ontzettend uit te kleden, zeker voor recente klanten is dat gewoon niet goed te praten.

Vwb crypto.com en hun groeipotentie. Hun grootste markt is by far de US. Ze hebben daar nu nog geen exchange, maar wel een beta en gaan binnenkort een US exchange hebben. Uiteindelijk komt daar voor hun het geld vandaan, en meer adoptie in de US komt ook ten goede van CRO
Maar hun exchange en heel hun apps kunnen toch niet concurreren? Waarom zou iemand nog voor CDC kiezen als je FTX en dergelijk hebt? En hoeveel invloed heeft het succes van een CDC exchange op de CRO prijs? Zeker na iedereen voor de zoveelste keer ziet hoe onbetrouwbaar CDC is.

En ik ben wel akkoord dat bij de meeste aanbieders hetzelfde gaat gebeuren. Ben dan ook niet zo happig om op een alternatief te springen, toch niet tot de volgende bull market. Maar bij bv Plutus is er wel veel duidelijker een verdienmodel: abonnementkosten, fees die goed staan beschreven,... CDC was alles gratis behalve de spread waar ze niet open en eerlijk over waren. Maar in ieder geval ga ik nu even de kat uit de boom kijken betreffend een nieuwe crypto kaart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12:43
Coldcat schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:00:
Kijk het positief. Je krijgt nog steeds cashback. Alleen wat minder. Het oude model was zeker onhoudbaar.

Niets is zeker in crypto!
Mijn €3500 stake is net 2k waard en we zullen nog wel een tijdje dalen 😂

Dus tja hopelijk blijven die rebates nog 10 jaar want anders lukt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 16:48

Louw Post

Cerenas

Mijn Jade Green stake eindigt over 5 dagen. Het liefst ga ik dan terug naar de Ruby level stake rewards. Iemand toevallig een idee of dat mogelijk is? De rest zet ik dan wel in de DeFi wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:09

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

AlterBridge schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:31:
[...]

Vervalt die niet na je je 6 maandse staking periode is afgelopen? Zo vat ik het in ieder geval op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

AlterBridge schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:31:
[...]

In shot coins moet alleen maar geld zitten dat je goed kan missen. Dit plan valt wat tegen, volgende meer geluk.

Ik ga zo de lounge maar in. Een extra bier pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Xqlus1ve schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:35:
[...]

Vervalt die niet na je je 6 maandse staking periode is afgelopen? Zo vat ik het in ieder geval op.
Die 10% vervalt ja. Maar met rebates doelde ik op Spotify en Netflix die blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Xqlus1ve schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:35:
[...]

Die blijven zolang je de stake laat staan. Die 6 maanden betekenen alleen dat je het niet kan unstaken (je crypto staat dan vast), daarna is de keuze aan jou of je het laat staan of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Super kut en plotseling. Wellicht niet onvermijdelijk. Immers gratis geld bestaat niet. Hoewel, je gaat er stiekem vanuit dat zij een verdienmodel hadden om dit mogelijk te maken. Guess i was wrong.
De 'schade' is beperkt bij mij. De stake loopt over 70 dagen af. Tot die tijd gebruik maken van 2 procent. Erna laat ik ze staan, voor de spotify en netflix.
De ROI tijd wordt langer maar groene cijfers is nog steeds mogelijk.

Btw panic selling heeft nooit iemand geholpen. Mijn advies is om de storm te laten passeren en dan je exit plan vorm te geven!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Laatst online: 23:09

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Louw Post schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:40:
[...]

Die blijven zolang je de stake laat staan. Die 6 maanden betekenen alleen dat je het niet kan unstaken (je crypto staat dan vast), daarna is de keuze aan jou of je het laat staan of niet.
Niet helemaal;
3. Phasing out Card CRO staking rewards
CRO staking rewards will no longer be offered to Jade Green, Royal Indigo, Frosted Rose Gold, Icy White, and Obsidian cardholders from the Effective Date. Cardholders who still have an active stake and who staked before 1 May 2022 13:00 UTC will continue to receive their CRO staking rewards until the end of their 180-day staking period.
Je kan het dus laten staan, maar de oude rewards vervallen en gaan terug naar de nieuwe voorwaarden van je tier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WLXufkudd9YPknC84XPUU5XATnc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a9e8vks5iFwyp3Fv1VS0hibu.jpg?f=fotoalbum_large

Die AirPort Lounge ook echt meenemen in de berekening 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
2Dutch schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:35:
[...]

Yikes, daar ga ik de volgende keer dus wel ff beter op letten, closure fee, really?! :X Lijkt erop dat dat komt doordat VISA meuk doorberekend, maar ja, nullen die saldo's dan maar he.

Let wel op de limieten om geld er vanaf te halen, meen dat ik vanaf de fiat-wallet minimaal 80 euro moest hebben om naar de bankrekening die ik heb geknoopt over te maken. Onder dat bedrag is uitgeven perhaps handiger dan geneuzel via support.
Ik heb 'gewoon' alles zonder fee overgemaakt naar m'n Trade Republic account en van daaruit kan het, ook weer feehless, naar m'n bankrekening [off topic]maar nu het er staat, twijfel ik of dat doe of toch m'n uranium stock verder aanvul[/off topic]...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:13

hilgo

Clear your mind of can't.

Mooi klote nieuws dit. Als ik op Twitter kijk is het ook een grote exit strategie, ben benieuwd wat dit voor het bedrijf zelf gaat betekenen als zoveel mensen nu weg gaan. Heb zelf mijn CRO nog 50 dagen vast staan in staking, zal tegen die tijd wel geen fuck meer waard zijn. Twijfel of ik de andere coins nu naar een andere Exchange moet verplaatsen.

Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Laatst online: 08-10 14:02
Behoorlijk jammer dit. Zelf heb ik bewust (omdat ik niet in gratis geld geloof) gekozen voor een Ruby Steel card en heb berekend dat ik nog zo'n 1,5 jaar spotify rebates nodig heb om de boel break-even te krijgen. Alles wat geen CRO is ben ik inmiddels naar andere partijen aan het verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb wat BTC met 6.5% apy op cdc, maar zodra die unlocked zijn dan verplaats ik het ook....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ben wel blij dat ik alle rebate/cashback tot nu toe in BTC en ETH gefrommeld heb inplaats CRO blijven sparen en in de DeFi te stoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-10 19:40

NeoflexNL

Forever young

Nog 5 dagen te gaan voor mn einde stake.. maar eens even heel goed over nadenken.

Enerzijds misschien nog 'op tijd' om verdere schade te beperken, inclusief alle rewards sta ik nu ongeveer break-even met de hele CRO kermis.

Anderzijds voelt het ook niet goed om na zo'n enorme daling verlies te nemen. En daarbij, cashback is cashback. Om nou de hele zaak weer te verkassen en hetzelfde proces nog een keer door te maken heb ik ook weinig trek in.

Keuzes, keuzes...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:09
Ik laat het lekker staan. Ik heb een Royal Indigo card met een stake die al is afgelopen maar nooit unstaked. Zie over een paar jaar wel weer. Als ik het goed begrijp is de wekelijkse stake er nu wel vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:34
Nog 44 dagen wachten totdat mijn locked staking afloopt maar dan zal cro nog maar 10 waard zijn. Dan hold ik de boel in de hoop op betere tijden. Maar was te verwachten want die rewards sloegen nergens op? Maar vraag mij af wat cdc u erysipelas nog voor bestaansrecht heeft. De app is kut met peren dus wie wil dat nou vrijwillig gebruiken?

[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 01-05-2022 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

qwasd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:39:Als ik het goed begrijp is de wekelijkse stake er nu wel vanaf?
Alles? Dat is wel behoorlijk rigoureus ja.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

De timing is overigens ook wel sluw, we zitten zo ongeveer precies 180 dagen na de ATH.. wordt nog een smerig ritje vrees ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 23:12
qwasd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:39:
Ik laat het lekker staan. Ik heb een Royal Indigo card met een stake die al is afgelopen maar nooit unstaked. Zie over een paar jaar wel weer. Als ik het goed begrijp is de wekelijkse stake er nu wel vanaf?
Ik zit in dezelfde situatie en denk dat ik hetzelfde ga doen. Ik heb voor de zekerheid m'n DeFi pot unstaked, maar over 28 dagen zal daar weinig van over zijn (in fiat that is....)
mannowlahn schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:41:
Nog 44 dagen wachten totdat mijn locked staking afloopt maar dan zal cro nog maar 10 waard zijn. Dan hold ik de boel in de hoop op betere tijden. Maar was te verwachten want die rewards sloegen nergens op? Maar vraag mij af wat cdc u erysipelas nog voor bestaansrecht heeft. De app is kut met peren dus wie wil dat nou vrijwillig gebruiken?
Ik zie twee scenario's:
1. Wanhoopsdaad om drastisch kosten te reduceren omdat het financieel niet goed gaat. Het zal een eeuwigheid duren voordat CRO weer enigszins op niveau zal komen.

2. CDC neemt nu de nodige pijn en komt in de komende weken met positief nieuws wat CRO weer om hoog laat schieten als een raket Eerst het zuur, daarna het zoet O-)

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Scenario 2 klinkt too good to be true, maar ik rook de hopium-pijp met je mee. Hoe dan ook verkoop ik mijn CRO voor wat anders, voor mij is het verhaal afgelopen.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:32
Damn dit is jammer. Mijn stake is afgelopen. Ik gooi alles er meteen uit, alsnog dikke winst maar had nog wel meer kunnen (moeten) zijn.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-10 15:11
Ben hier zure lessen aan het leren. Kan over 29 dagen unstaken en moet deze sh*tstorm dus helemaal uitzitten. Ondertussen is er al 2000 van die stake verdampt. Dit nieuws zal zeker nog wat daar vanaf halen.
Hele crypto markt zit even in mineur, maar deze investering ga ik niet terug verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:47
Same. Van de 3500 is nog maar 2400 over as we speak. Zal ongetwijfeld nog wel een groter verlies worden. Verdien ik nooit meer terug op deze manier. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:06

knakworst

Get more sats!

Het DeFi kaartenhuis van Cronos valt ook verder in elkaar. VVS - 20% en MMF - 30% vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Avalaxy schreef op zondag 1 mei 2022 @ 23:02:
Same. Van de 3500 is nog maar 2400 over as we speak. Zal ongetwijfeld nog wel een groter verlies worden. Verdien ik nooit meer terug op deze manier. Jammer.
ik zit op €2160 😢
er zullen velen rekt zijn gegaan, komt goed toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 01-05-2022 23:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 22:58
Blik1984 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:21:
[...]

Met Plutus gaat gewoon hetzelfde gebeuren als met crypto.com. Het geld moet ergens vandaan komen en iedereen gratis perks en cashback geven is op de lange termijn niet sustainable.
Wat ik in de laatste pagina's van het topic nog niet heb gelezen, is dat het verdienmodel van de kaart het staken zelf is, lijkt me? Als jij jouw CRO vastzet, kunnen zij het immers uitlenen.

Ik bezit nu twee maanden de Ruby kaart en hoopte dat met een wat beter sentiment in de (algemene financiële) markt en de sponsordeal van CDC met het komende WK nog wel wat upside in CRO zou zitten. Zo wordt de achterstand alleen wel snel groter..

Een cashback van 0.5% weegt daarbij voor mij ook niet op tegen het extra 'gedoe' omtrent het gebruiken van een externe debit card. Ik ga eens kijken naar Plutus en Nexo.

[ Voor 10% gewijzigd door Phyla op 01-05-2022 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
merauder schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:12:
Behoorlijk jammer dit. Zelf heb ik bewust (omdat ik niet in gratis geld geloof) gekozen voor een Ruby Steel card en heb berekend dat ik nog zo'n 1,5 jaar spotify rebates nodig heb om de boel break-even te krijgen. Alles wat geen CRO is ben ik inmiddels naar andere partijen aan het verplaatsen.
Het is maar te hopen dat het nog 1,5 jaar bestaat...

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ik zit te denken over te stappen op nexo voor 2% cashback. Er staat echter dat voor de Platinum tier voor die 2%, minimaal 10% van je portfolio moet bestaan uit Nexo tokens. Ik vraag me af, als ik gewoon alleen 1 Euro aan Nexo tokens in mijn wallet gooi dan is het toch altijd 100% en kan ik gewoon die 2% pakken? Of is dat te simpel gedacht en mis ik iets? Kan er niet echt iets over vinden verder of je een minimum aantal moet hebben of zo.

[ Voor 22% gewijzigd door Therapy777 op 02-05-2022 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Therapy777 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 01:30:
Ik zit te denken over te stappen op nexo voor 2% cashback. Er staat echter dat voor de Platinum tier voor die 2%, minimaal 10% van je portfolio moet bestaan uit Nexo tokens. Ik vraag me af, als ik gewoon alleen 1 Euro aan Nexo tokens in mijn wallet gooi dan is het toch altijd 100% en kan ik gewoon die 2% pakken? Of is dat te simpel gedacht en mis ik iets? Kan er niet echt iets over vinden verder of je een minimum aantal moet hebben of zo.
Wat je mist is dat je dan maar 1 euro aan assets hebt en dus nog geen kop koffie kan betalen met je Nexo card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Verwijderd schreef op maandag 2 mei 2022 @ 07:18:
[...]

Wat je mist is dat je dan maar 1 euro aan assets hebt en dus nog geen kop koffie kan betalen met je Nexo card.
Oké dus je bedoelt dat de inhoud van je visa debet card ook mee telt? Dus ik moet altijd minimaal 10% van wat ik als saldo op mijn kaart heb, in Nexo tokens hebben om aanspraak te maken op een 2% cashback?

Zat ook nog te kijken naar Binance card. 2% cashback door 1 BnB te staken klinkt nog wel lucratief. Maar ik zag na wat meer info te zoeken dat swipe, het platform van de betalingen, 0,9% commissie vraagt op elke betaling. Dus effectief nog maar 1,1% cashback. Al weer minder interessant IMO.

[ Voor 25% gewijzigd door Therapy777 op 02-05-2022 08:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

NeoflexNL schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:31:
Nog 5 dagen te gaan voor mn einde stake.. maar eens even heel goed over nadenken.

Enerzijds misschien nog 'op tijd' om verdere schade te beperken, inclusief alle rewards sta ik nu ongeveer break-even met de hele CRO kermis.

Anderzijds voelt het ook niet goed om na zo'n enorme daling verlies te nemen. En daarbij, cashback is cashback. Om nou de hele zaak weer te verkassen en hetzelfde proces nog een keer door te maken heb ik ook weinig trek in.

Keuzes, keuzes...
Zit er een beetje hetzelfde in, vind deze wijziging echt niet leuk. Maar het zat er al een beetje aan te komen, en ongeacht dat de cashback nu minder is vind ik het wel een fijne dienst en geloof ik op lange termijn nog wel in Cro(nos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nogne schreef op maandag 2 mei 2022 @ 07:50:
[...]

Zit er een beetje hetzelfde in, vind deze wijziging echt niet leuk. Maar het zat er al een beetje aan te komen, en ongeacht dat de cashback nu minder is vind ik het wel een fijne dienst en geloof ik op lange termijn nog wel in Cro(nos).
Tja, klinkt onderhand als een hoop werk en geld voor een klein beetje benefits. Ruby is nu al totaal niet meer interresant omdat je er nu 2,5 jaar over doet om je geld eruit te krijgen, Jade nog veel langer. Ik snap dan het hele 6 maanden staken niet meer, 1 maand zou logischer zijn met zulke lage benefits.

Ik zit nog 114 dagen vast aan mijn Indigo, kan enkel van de zijlijn kijken, plan is ongewijzigd, alles in BTC/ETH. Maar afhankelijk van de koers trek ik er dan toch mogelijk de stekker uit deze kaart.

Het waren een leuke 6 maanden (Ruby included) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Xqlus1ve schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:02:
[...]

Tja, klinkt onderhand als een hoop werk en geld voor een klein beetje benefits. Ruby is nu al totaal niet meer interresant omdat je er nu 2,5 jaar over doet om je geld eruit te krijgen, Jade nog veel langer. Ik snap dan het hele 6 maanden staken niet meer, 1 maand zou logischer zijn met zulke lage benefits.

Ik zit nog 114 dagen vast aan mijn Indigo, kan enkel van de zijlijn kijken, plan is ongewijzigd, alles in BTC/ETH. Maar afhankelijk van de koers trek ik er dan toch mogelijk de stekker uit deze kaart.

Het waren een leuke 6 maanden (Ruby included) _O-
Die 110 dagen nog maximaal profiteren dan, want de nieuwe rates gaan pas in wanneer je huidige stake voorbij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Therapy777 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:06:
[...]

Die 110 dagen nog maximaal profiteren dan, want de nieuwe rates gaan pas in wanneer je huidige stake voorbij is :)
Hoe zit dat met de 10% staking APY, vervalt die nu meteen of per einde staking periode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
Erg balen inderdaad! Mijn staking periode is net vrijgekomen, dus over een maandje einde voordelen.

Ik twijfel wat te doen nu, voel zo zuur om tegen zo'n lage koers alles te verkopen...

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaarsma
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 20:52
Had na eerdere verlagingen van voordelen via crypto.com al wat overgeheveld naar Nexo. Nu dus ook maar de kaart daar aangevraagd. Meen me te herinneren dat dat ooit heel lang duurde maar kreeg een estimate van max 4 weken tot ik de fysieke kaart heb. Als mijn jade stake verloopt (pas over 4 maanden) dan ga ik waarschijnlijk terug naar Ruby voor Spotify. Op zich is 110 euro per jaar op 350 euro vastzetten nog steeds worth. Uitgaven gaan dan wel via nexo voor de hogere cashback.

Zelf zou ik niet nu paniekverkopen trouwens. Ik heb ook wat losse cashback cro's en wacht even een paar dagen af. Best kans dat de koers wat herstelt richting de 0.40 dollar. Hoop dat crypto.com blijft bestaan maar het is wel veel verslechtering van services in korte tijd. Dan vraag ik me toch af of het puur is voor de regulation van overheden of dat het misschien toch een financiele kwestie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:03
Jaarsma schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:15:
Had na eerdere verlagingen van voordelen via crypto.com al wat overgeheveld naar Nexo. Nu dus ook maar de kaart daar aangevraagd. Meen me te herinneren dat dat ooit heel lang duurde maar kreeg een estimate van max 4 weken tot ik de fysieke kaart heb. Als mijn jade stake verloopt (pas over 4 maanden) dan ga ik waarschijnlijk terug naar Ruby voor Spotify. Op zich is 110 euro per jaar op 350 euro vastzetten nog steeds worth. Uitgaven gaan dan wel via nexo voor de hogere cashback.

Zelf zou ik niet nu paniekverkopen trouwens. Ik heb ook wat losse cashback cro's en wacht even een paar dagen af. Best kans dat de koers wat herstelt richting de 0.40 dollar. Hoop dat crypto.com blijft bestaan maar het is wel veel verslechtering van services in korte tijd. Dan vraag ik me toch af of het puur is voor de regulation van overheden of dat het misschien toch een financiele kwestie is.
De Nexo kaart is alleen beschikbaar in de US toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mikeol
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-10 15:40
Bij mij loopt ook de 6 maanden stake over 2 dagen af. Zuur dat de cashback omlaag gaat van 2% naar 0,5%(Ruby), maar alsnog is het beter dan met je gewone bankpas betalen. En sws blijf ik de kaart sws houden voor de spotify cashback.
Misschien aankomende maand nog maar wat extra aankopen proberen te doen om nog van die 2% te profiteren. Tot nu toe alle CRO opgespaard en heb het nu wel geunstaked bij de validator, over een maand maar eens kijken wat er mee te doen. Paniek verkoop is sws een slecht idee. Misschien dat ik in het vervolg wel de cashback om zet naar BTC of ETH.
Eigenlijk denk ik ook dat dit onvermijdelijk was, aangezien er ook een limiet zit aan het totale aantal beschikbare CRO. Dus een belangrijke stap om een stabiel bedrijf te blijven.
Wat dit met de koers doet op iets langere termijn is de grote vraag. Laten we hopen dat als BTC uiteindelijk weer gaat stijgen CRO ook mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Voor de mensen die nog op vakantie gaan naar niet Euro landen zijn de kaarten het ook nog wel waard, maar hoger dan Ruby heb ik persoonlijk dan niet nodig.

Geen exchange rate en gratis ATM withdrawals tot bepaalde bedragen. De exchange rate bij de grotere Nederlandse banken is volgens mij 2%.
Pagina: 1 ... 35 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).