Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 34 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:16

Nogne

>.<

Domino schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:11:
[...]

Ik heb de optie nog wel: "Add Credit or Debit Card" :?
Maar ik heb de vraag uitstaan bij support. We gaan het zien.
Dan kan jij dus wel upgraden met een creditcard, maar niet met de cdc debitcard. Crypto gerelateerde transacties worden geweigerd ipv dat het doorgaat zonder cashback.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:42
Had inmiddels ook antwoord van support. Antwoord is nee, cashback is niet mogelijk icm ‘upgrading the tier’.

Was te proberen iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
Domino schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:42:
Had inmiddels ook antwoord van support. Antwoord is nee, cashback is niet mogelijk icm ‘upgrading the tier’.

Was te proberen iig.
Op het kopen van Crypto met je kaart zit sowieso geen cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthijs1986
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 25-04-2022
Heeft iemand hier ervaring met het aflossen van studieschuld via de creditkaart? Of via curve or paypal?

Heb net een kaart aangemaakt en waar mogelijk wil ik al mijn betalingen omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Matthijs1986 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 19:02:
Heeft iemand hier ervaring met het aflossen van studieschuld via de creditkaart? Of via curve or paypal?

Heb net een kaart aangemaakt en waar mogelijk wil ik al mijn betalingen omzetten.
Als die toko's de mogelijkheid hebben om met creditcard te betalen kan dat, anders niet. Grote kans dat het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Jdome schreef op donderdag 21 april 2022 @ 09:55:
[...]

Ah thanks! Had inmiddels ook al antwoord van de Curve support maar daar word je ook niet echt wijzer van. Het is meer een beetje naar elkaar wijzen (KLM wijst naar CDC, CDC wijst naar Curve/KLM en Curve wijst naar KLM).

Maar goed, dan wacht ik het even een maandje af :)
Heb hier ook iets geks: iets gekocht bij Bol via Curve. Opeens notificatie van Curve: je hebt 6 eur refund gehad. Bericht van CDC: je hebt 22 euro refund gehad (totale aankoop was 28 euro). Bol weet echter helemaal niets van een refund. Enfin, ook hier wacht ik maar even af of dit niet alsnog vanzelf gecorrigeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Dit is niet mogelijk, laatst nog nagevraagd. Gaat altijd via bank transfer of automatische incasso (of iDeal bij extra betalingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik kreeg ineens een foutmelding wanneer ik geld probeer te zetten op de CDC kaart via ING Cc.
Heeft hiervoor altijd prima gewerkt.
Anderen hier ook / juist geen last van op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:37
StefanoZ schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:35:
Ik kreeg ineens een foutmelding wanneer ik geld probeer te zetten op de CDC kaart via ING Cc.
Nope, nooit problemen gehad en heb als test 100 euro top-up gedaan, zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
StefanoZ schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:35:
Heb gister nog een Iban overschrijving gedaan zonder problemen vanuit ing stond er vandaag bij

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Laatst online: 22-08-2024
Wii4all schreef op donderdag 21 april 2022 @ 21:16:
[...]

Heb gister nog een Iban overschrijving gedaan zonder problemen vanuit ing stond er vandaag bij
Geld overschrijven lukt ook wel. Bij mij werkt top up via creditcard van ing niet meer…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:57
StefanoZ schreef op donderdag 21 april 2022 @ 22:37:
[...]

Geld overschrijven lukt ook wel. Bij mij werkt top up via creditcard van ing niet meer…
Net zelf geprobeerd vanaf een ING credit card maar geen problemen, gaat snel en zonder foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs1986
  • Laatst online: 25-04-2022
Heeft iemand ervaring met de creditkaart linken met paypal? Krijg je cashback als je vervolgens met Paypal betaald. Bij alle transacties, alleen specifieke transacties, of nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt jammer dat je niet crypto visacard kan uitbetalen weer naar cryptowallet, om bijv cro te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Matthijs1986 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:50:
Heeft iemand ervaring met de creditkaart linken met paypal? Krijg je cashback als je vervolgens met Paypal betaald. Bij alle transacties, alleen specifieke transacties, of nooit?
Yep werkt perfect. Soms wel cashback, soms niet. Bij zelfde leverancier.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wat @Coldcat, tot nu toe elke keer chasback gekregen, gebruik het enkel indien een directe CDC / Curve aankoop niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

CDC —>curve —>Paypal werkt ook goed incl cashback.
Ook een retour werd goed verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuintusDias
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-07 15:46

Dit wil ik ook wel, is het gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

QuintusDias schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:00:
[...]

Dit wil ik ook wel, is het gelukt?
Dat gaat je volgens mij niet lukken, dat wil de fiscus niet dat je dit soort zaken met een DC / CC kaart kan betalen, zie ook Hypotheek, lening, verzekering, contracten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hello1990
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 04-02 12:50
Ik heb de jade green card (gebruik ook Spotify en Netflix) en heb nu 5 EARNstakes van mijn cashback staan. De eerste EARN komt morgen los... Ik ben aan het twijfelen om dit in DEFI te stoppen, maar ik weet er jammer genoeg nog niet veel van. Wat zouden jullie doen? Verdiepen in DEFI of terug herstaken in EARN?

[ Voor 7% gewijzigd door Hello1990 op 22-04-2022 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Hello1990 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 16:48:
Ik heb de jade green card (gebruik ook Spotify en Netflix) en heb nu 5 EARNstakes van mijn cashback staan. De eerste EARN komt morgen los... Ik ben aan het twijfelen om dit in DEFI te stoppen, maar ik weet er jammer genoeg nog niet veel van. Wat zouden jullie doen? Verdiepen in DEFI of terug herstaken in EARN?
We hebben het over enkel CRO hier? DeFI levert meer op en kan je bij 5 verschillende validators gespreid plaatsen om zo versprongen te unstaken wanneer je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hello1990
  • Laatst online: 04-02 12:50
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:01:
[...]

We hebben het over enkel CRO hier? DeFI levert meer op en kan je bij 5 verschillende validators gespreid plaatsen om zo versprongen te unstaken wanneer je dat wil.
Ja, enkel CRO..Maar DEFI is risico?

[ Voor 3% gewijzigd door Hello1990 op 22-04-2022 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Twee bestellingen gedaan vandeweek, beide gewoon keurig (snel) de cashback ontvangen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mikeol
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-10 15:40
Hello1990 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:10:
[...]

Ik ben sinds kort ook mijn verdiende CRO gaan staken in de DeFi wallet. Volgens mij is er geen risico dat je je CRO kwijt raakt (heb ik hier nog gevraagd). Het levert ong 12% rendement op, wat je in de earn sws niet gaat krijgen. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat het 28 dagen duurt voor je je CRO terugkrijgt op het moment dat je het bij de validator weg haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Crypto / beleggen = risico. De CDC exchange bied garantie tot een x bedrag. DeFi doet dat weer niet. Maar over het algemeen is DeFi gewoon veilig en loop je bij de validators geen tot zeer weinig risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Van de week iets vreemds meegemaakt. Online een bestelling gedaan en betaald met de CDC. Vervolgens nooit een bevestigingsmail gekregen (overigens een officiele tuinmeubelzaak met goede reputatie). Na telefonisch contact blijkt dat ik helemaal niet in hun systeem sta.
Het verzoek was om screenshots van de betaling te sturen naar de administratie en die gaan het maandag uitzoeken.

Helaas kun je aan weinig informatie ontleden uit transactiegeschiedenis van de CDC.. Er staat alleen een naam van begunstigde en het bedrag, of is er een manier om meer informatie te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Hello1990 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:10:
[...]

Zolang je je cro staked bij een validator is de risico minimaal, je geeft je cro namelijk niet weg maar geeft goedkeuring aan een validator om jouw cro te gebruiken. Als de validator stopt dan heb jij nog je cro.

Validator staking heeft een unbonding periode van 28dagen, dus als de koers opeens rap omhoog gaat en je wil je kaart upgraden met die cro moet je dus 28dagen wachten voordat je het weer terug hebt (dit is vaak een reden voor mensen om validator staking links te laten liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PHPResource schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 09:11:
Van de week iets vreemds meegemaakt. Online een bestelling gedaan en betaald met de CDC. Vervolgens nooit een bevestigingsmail gekregen (overigens een officiele tuinmeubelzaak met goede reputatie). Na telefonisch contact blijkt dat ik helemaal niet in hun systeem sta.
Het verzoek was om screenshots van de betaling te sturen naar de administratie en die gaan het maandag uitzoeken.

Helaas kun je aan weinig informatie ontleden uit transactiegeschiedenis van de CDC.. Er staat alleen een naam van begunstigde en het bedrag, of is er een manier om meer informatie te zien?
cashback ontvangen>, daar staat soms wat meer informatie bij zoals een transactienummer. anders bij CDC even info opvragen via de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Xqlus1ve schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 10:21:
[...]

cashback ontvangen>, daar staat soms wat meer informatie bij zoals een transactienummer. anders bij CDC even info opvragen via de chat.
Ja cashback ontvangen, alleen die melding verdeijnt natuurlijk. Er is geen manier om die terug te halen? Contact opnemen met support is wel een goeie inderdaad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-10 12:39
PHPResource schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 12:20:
[...]
Ja cashback ontvangen, alleen die melding verdeijnt natuurlijk. Er is geen manier om die terug te halen?
Jawel en ik denk dat @Xqlus1ve doelt op dat cashback overzicht. Min of meer het transactieoverzicht van CRO in de CRO wallet. Dus accounts -> crypto wallet -> cronos. Daar vind je de cashbacks, rebate's, etc. Opmerkelijk genoeg vind je daar vaak meer detals van een kaarttransactie, dan in het kaartoverzicht zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door pimsaint op 23-04-2022 14:58 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

pimsaint schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 14:57:
[...]

Jawel en ik denk dat @Xqlus1ve doelt op dat cashback overzicht. Min of meer het transactieoverzicht van CRO in de CRO wallet. Dus accounts -> crypto wallet -> cronos. Daar vind je de cashbacks, rebate's, etc. Opmerkelijk genoeg vind je daar vaak meer detals van een kaarttransactie, dan in het kaartoverzicht zelf.
Thanks, dat bedoelde ik inderdaad, bij cashback nreward overzicht zie je vaak meer informatie dan de info van je kaart transacties. Hiermee heb ik toen ook een item kunnen oplossen omdat hier additionele info bij stond.

Ik navigeer altijd via deze knop...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxC2EsMlIQabhd5Yc5q2YGJDIss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T94kZmzNMJG7U0Mt7rWHBiWd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Xqlus1ve schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:32:
[...]
Thanks, dat bedoelde ik inderdaad, bij cashback nreward overzicht zie je vaak meer informatie dan de info van je kaart transacties. Hiermee heb ik toen ook een item kunnen oplossen omdat hier additionele info bij stond.
Ik navigeer altijd via deze knop...
[Afbeelding]
Oh, thanks for het screenshot - die knop kende ik nog niet!
Heel relaxed om één overzicht te hebben van de laatste transacties, inclusief crypto earn uitkeringen, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Bedankt mannen @pimsaint @Xqlus1ve
Hier staat net iets meer informatie. Zal wellicht van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat je de kosten van Loungekey terug krijgt na het bezoeken van een lounge?
Is voor mij nu alweer een maand geleden na bezoek met Jade Green 😀

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 10:00
Johantjuuh schreef op zondag 24 april 2022 @ 08:33:
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat je de kosten van Loungekey terug krijgt na het bezoeken van een lounge?
Is voor mij nu alweer een maand geleden na bezoek met Jade Green 😀
Volgens de documentatie:

The held funds will be released within thirty days from the transaction date or converted into a settlement transaction for bringing guest(s)

En anders even vragen aan support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
Ah, ik zie het al. Het bedrag is niet terug gestort maar het betaalde bedrag is verwijderd zo te zien 😀

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramv101
  • Laatst online: 10-10 10:46
Wat is in anno 2022 de beste manier om een top-up te doen (laagste transactiekosten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [bassie]
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 19:23
bramv101 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 11:51:
Wat is in anno 2022 de beste manier om een top-up te doen (laagste transactiekosten)?
Wat heb je zelf onderzocht?
Binnen q&a van Crypto.com staan verschillende mogelijkheden. Binnen dit forum wordt deze vraag ook gesteld.
Hoe doe je het nu, en wat zou je eraan willen verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:37
SEPA en CC is beide gratis. Top-up via CC is daarnaast ook instant, SEPA moet je paar uur tot zelfs meerdere dagen wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:27
Ik speciaal extra geld op de kaart zetten voor een grote betaling, krijg ik bij de betaling de verificatie sms helemaal niet. Support nog gechat, maar die zag niks vreemds. Zijn er meer die dit wel eens hebben? Erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.PRNCN
  • Laatst online: 14-10 08:20
Blik1984 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:20:
[...]

SEPA en CC is beide gratis. Top-up via CC is daarnaast ook instant, SEPA moet je paar uur tot zelfs meerdere dagen wachten
SEPA of CC inderdaad :)
Laatste maanden doe ik de top-up via SEPA, waarbij het bedrag onmiddelijk van mijn rekening afgaat i.p.v. de maand erna door creditcard (ook weer persoonlijke voorkeur :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
dennisbos schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:06:
Ik speciaal extra geld op de kaart zetten voor een grote betaling, krijg ik bij de betaling de verificatie sms helemaal niet. Support nog gechat, maar die zag niks vreemds. Zijn er meer die dit wel eens hebben? Erg frustrerend.
Zag in de CDC NL telegram chat ook wat sms probleempjes langskomen. Voor zulke dingen heb ik altijd Curve achter de hand. Curve doet de verificatie in de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:27
Dacuuu schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:18:
[...]

Zag in de CDC NL telegram chat ook wat sms probleempjes langskomen. Voor zulke dingen heb ik altijd Curve achter de hand. Curve doet de verificatie in de app zelf.
Ik in principe ook, maar mijn curve is geblokkeerd. Ik vroeg om een wijziging van mijn telefoonnummer in die van mijn vrouw omdat dit mij zelf niet lukte. Maar blijkbaar had ik op dat nummer ooit een ander curve account gemaakt dus willen ze bewijs met een provider factuur of iets dergelijks. Daarnaast zagen ze dat een kaart in curve niet op mijn naam staat (dat klopt, de backupkaart staat ook op mijn vrouw haar naam). Ze vinden dit blijkbaar reden mijn account te blokkeren. Veel gedoe dus en ze reageren niet echt vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:30
Sinds een week of twee regelmatig. Maar mijn oplossing is om dan een paar keer op resend code te rammen en geduld te hebben.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [bassie]
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 19:23
Had hier zondag en gister ook last van. Ik heb mijn Curve gebruikt die wel werkte met SMS. Ook met de chat contact en die verwees door naar de provider.

Overigens is het zo dat bij online betalingen Curve ook een SMS verificatie stap nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Wat anno 2021 ook de beste manier was ;) (zie TS voor antwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:41
Hoe loopt het bij jullie met reserveringen voor tanken als je via Curve betaald?

Ik tank heel af en toe. Heb vorige maand getankt en de cashback op de reservering is nooit gecorrigeerd. Gisteren heb ik eind van de middag opnieuw getankt met 16 Cro op een €200 reservering en ik heb het nog steeds staan. Curve is wel al gecorrigeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:34
Johantjuuh schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:13:
Ah, ik zie het al. Het bedrag is niet terug gestort maar het betaalde bedrag is verwijderd zo te zien 😀
Klopt, het duurt elke keer ook exact 30 dagen voordat het bedrag weer vrijgegeven wordt, nooit eerder of langer. Er komt idd geen speciale melding van, maar de regel met $3,25 (of $35 als je een gast erbij hebt) wordt dan weggehaald. Heb zelf altijd hetzelfde, ronde bedrag op mijn VISA staan, dus zolang dat nog $3,25 (of $35) eronder staat, weet ik dat het nog geen 30 dagen geleden is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Laatst online: 26-09 15:49

MevrouwDeKat

Miauw

Ik gebruik nu bijna een maand een de Ruby CDC kaart. Op advies ook gekoppeld met Curve en het werk echt goed. Ook het doorzetten van betalingen van mijn reguliere Creditkaart naar de CDC werkt fantastisch. Ik maakte hiervoor helemaal nog geen gebruik van Apple Pay.

Ik probeer overal waar ik ben eerst de CDC kaart, als dat niet lukt heb ik ook gewoon mijn bankkaart gekoppeld aan Apple Pay, dus geen lange ongemakkelijke situaties bij de kassa. Tot nu toe valt me op dat je op best wel veel plekken met de CDC gewoon kan betalen. Ik had deze maand ook wat duurdere aankopen, waardoor ik ondertussen zo'n 100 CRO heb gespaard aan cashback en ook maar gestart ben met het doorzetten naar de Defi Wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajorBee
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-05 07:25
Moet je een minimaal bedrag op je kaart hebben staan voordat transacties werken? Mijn spotify heeft ie niet af kunnen schrijven. Contactloos en pin betaling wordt tot nu toe geweigerd. Zijn veelal kleine bedragen. De pas in de pinautomaat werkt dan weer wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-10 16:44
Met betrekking tot Spotify, als je je kaart net hebt gekregen, heb je wel je card details geupdate? Vaak is de CVC code of de datum net even anders dan de virtual card.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
MajorBee schreef op woensdag 27 april 2022 @ 10:20:
Moet je een minimaal bedrag op je kaart hebben staan voordat transacties werken? Mijn spotify heeft ie niet af kunnen schrijven. Contactloos en pin betaling wordt tot nu toe geweigerd. Zijn veelal kleine bedragen. De pas in de pinautomaat werkt dan weer wel.
In principe hoeft alleen het bedrag dat je wilt betalen (in EUR) beschikbaar te zijn in de card wallet. Dan zou het zelfs met een bedrag van 20 cent geen problem moeten te zijn. Betaal je via Curve of de CDC kaart zelf? Curve wil niet altijd meteen werken wanneer de ID verificatie niet helemaal goed is gegaan. Je kan dit terugzien bij het daglimiet in de Curve app.

Contactloos betalen werkt pas nadat je eenmalig met de chip hebt betaald.

En mbt Spotify, wat @feelthepower zegt, verwijder de kaart even en voeg deze opnieuw toe aan Spotify met de kaartgegevens van de fysieke kaart. De kaartgegevens veranderen namelijk na activatie van de fysieke kaart.
Nogne schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 14:46:
[...]
Wat anno 2021 ook de beste manier was ;) (zie TS voor antwoord)
Touché

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajorBee
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-05 07:25
Ik maak gebruik van de cdc zelf. Ik zal alles nog eens nalopen. Kaart gegevens heb ik niet geüpdatet nadat ik de fysieke kaart heb ontvangen. Bedankt in iedergeval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderwufu
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-10 23:03
Hoe join ik de telegram app? Ik krijg gelijk de melding dat de groep private is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Xanderwufu schreef op donderdag 28 april 2022 @ 01:36:
Hoe join ik de telegram app? Ik krijg gelijk de melding dat de groep private is.
Dan heb je de eerste keer de verificatie niet op tijd doorlopen. Als je mij even je telegram username doorgeeft in PM, dan vraag ik aan een ambassadeur om dat te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Kan je met de cdc kaart ook geld afhalen aan Belgische terminals?

Ik heb al veel ingelezen maar nog niet een oplossing gevonden om evt in de toekomst grotere cryptobedragen te besteden bij bvb aankoop auto , ...

En zijn er van jullie die cryptowinsten op klassieke bankrekening overmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

bartiek schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:20:

En zijn er van jullie die cryptowinsten op klassieke bankrekening overmaken?
Geld terug boeken naar een bankrekening? Ja dat kan geen issue, gemiddeld 2 werkdagen voordat je het op je rekening heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Xqlus1ve schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:17:
Geld terug boeken naar een bankrekening? Ja dat kan geen issue, gemiddeld 2 werkdagen voordat je het op je rekening heb staan.
Zeg er dan meteen ook maar bij dat het sterk afhangt van de bedragen, en bij welke bank je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Slonzo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:34:
[...]

Zeg er dan meteen ook maar bij dat het sterk afhangt van de bedragen, en bij welke bank je zit.
Je hebt gelijkt, tot €1337 zijn overboekingen geen issue, en de Rabo is de beste bank voor crypto 8)7

Hij vraagt toch niet om welke bedragen? Als ik 1000 euro overboek naar een aandelen exchange en terug kom met 100K gaat de bank ook even aan zijn oren krabben. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb sinds een tijdje weer eens wat cro's naar mijn defi wallet gestuurd.
Echter dit is een uur geleden maar ik kan ze niet terugvinden in mijn wallet .. is er iets veranderd aan de defi wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
RideWithUz schreef op donderdag 28 april 2022 @ 20:08:
Ik heb sinds een tijdje weer eens wat cro's naar mijn defi wallet gestuurd.
Echter dit is een uur geleden maar ik kan ze niet terugvinden in mijn wallet .. is er iets veranderd aan de defi wallet?
Cronos netwerk. Crypto.org netwerk. Er gingen een hoop je voor. Afgelopen paar weken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Dacuuu schreef op donderdag 28 april 2022 @ 20:15:
[...]

Cronos netwerk. Crypto.org netwerk. Er gingen een hoop je voor. Afgelopen paar weken. :P
Ah ok, jij een idee waar ik mijn verzonden muntjes kan vinden? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pabz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 09:44
Nog een tip voor iedereen die net zijn CDC kaart heeft:

Je kunt tot een x aantal weken automatische incasso's storneren. Ik heb dit bijv met zoveel mogelijk hellofresh incasso's gedaan en ze daarna op de hellofresh site met mijn CDC betaald. Werkt perfect en was toch weer zo'n €450,- aan extra betalingen voor de cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poinsy
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14-10 15:46
Is de app bij jullie ook zo traag? (Samsung S10+)

Voornamelijk laden van de tab "account" duurt soms wel 5 seconde of meer.

[ Voor 44% gewijzigd door Poinsy op 29-04-2022 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Poinsy schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:23:
Niet trager dan normaal (1+7, A11)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:20
Poinsy schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:23:

Voornamelijk laden van de tab "account" duurt soms wel 5 seconde of meer.
Er zijn op de Crypto.com reddit ook aardig wat klachten te vinden hierover. Misschien gaan ze er mee aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Laatst online: 01:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Pabz schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:47:

Je kunt tot een x aantal weken automatische incasso's storneren. Ik heb dit bijv met zoveel mogelijk hellofresh incasso's gedaan en ze daarna op de hellofresh site met mijn CDC betaald. Werkt perfect en was toch weer zo'n €450,- aan extra betalingen voor de cashback.
Je kan ook gewoon standaard de betaling zetten op de CDC kaart. Althans, bij mij staat hij standaard op Curve > CDC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pabz schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:47:

WishmasterNL schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:58:
[...]

Je kan ook gewoon standaard de betaling zetten op de CDC kaart. Althans, bij mij staat hij standaard op Curve > CDC
Dit staat ook netjes in de start topic vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:48

Therapy777

Metal!

WishmasterNL schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:58:
[...]

Ik denk dat Wishmaster doelt op mensen die pas net hun (online) kaart geactiveerd hebben. Je kunt dan betalingen van vóór die tijd storneren en opnieuw betalen met de kaart. Best slim eigenlijk. Misschien kan ik de vorige maand Spotify nog storneren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Therapy777 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:47:
[...]

Ik denk dat Wishmaster doelt op mensen die pas net hun (online) kaart geactiveerd hebben. Je kunt dan betalingen van vóór die tijd storneren en opnieuw betalen met de kaart. Best slim eigenlijk. Misschien kan ik de vorige maand Spotify nog storneren!
Let wel, er zit een maximum vergoeding per maand, niet per keer namelijk. Mocht je die van deze maand al betaald hebben krijg je enkel je cashback erover terug maar niet je volledige rebate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:48

Therapy777

Metal!

Xqlus1ve schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:57:
[...]

Let wel, er zit een maximum vergoeding per maand, niet per keer namelijk. Mocht je die van deze maand al betaald hebben krijg je enkel je cashback erover terug maar niet je volledige rebate.
Jammer, ik had gehoopt dat ze het gewoon zouden zien als de betaling van vorige maand en het ook zo oppakken. Maar goed, ik zie wel wat het wordt. Niet geschoten is altijd mis ;)

Ook balen om er achter te komen dat ik zowel mijn Simyo prepaid abonnement als mijn Ziggo abonnement niet met creditcard kan betalen |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Therapy777 op 29-04-2022 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 15:56
Oh nee...Earn rates nog verder omlaag 😔Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7OCPQ-9sVHzlsb4hn26poHEnL28=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EHCrWN16CY1o4Q0tVVlE040w.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Jammer idd, ik ga alles verkassen naar andere opties. Crypto.com wordt steeds minder interessant, de kaart is leuk maar verder?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Jesteroh schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:12:
Oh nee...Earn rates nog verder omlaag 😔[Afbeelding]
Zie de mail ook net binnen komen hierover.............nou, had er aardig wat op staan, maar ga nu dus ergens anders heen (nog geen idee waarheen trouwens).

Waar kan ik het beste heen om flink % over USDc te krijgen? Celsius?

Zodra mijn huidige 3 maands periode is afgelopen ga ik het verplaatsen.

Dit geldt hoop ik niet voor de Cronos stake, alleen voor Crypto Earn (boven de 3K)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wat willen ze hiermee bereiken, zo gaat iedereen toch weg van CDC, alle rewards, cashback and rebates richting een andere exchange :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Erg suf inderdaad.

Hier alle details: https://help.crypto.com/e...pto-earn-how-does-it-work

Op naar Celsius dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Nou moet ik ook weg ja… Pff hoop dat ze die kaart niet nerfen.. Da kunnen ze die toko wel opdoeken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja, het moet ook betaalbaar blijven allemaal, denk ik? Gratis geld bestaat niet, zelfs niet in cryptoland.

Ik weet niet wat de reden is, maar dit is het eerste dat me te binnen schiet.

En persoonlijk heb ik liever dat earn rates omlaag gaan dan dat Crypto.com failliet gaat en CRO nul waard wordt. Zelfde reden waarom ik niets op Nexo heb staan, omdat ik dat niet vertrouw. Zoiets kan niet haalbaar zijn om de lange termijn.

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 29-04-2022 16:22 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Zie ik het nou goed en gaan de basis tier rates bij 3 maanden Jade nou weer omhoog? 6,5% BTC en 7% Eth? Dan is halvering boven 3k iets minder erg natuurlijk. Aangezien het nu 4% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21
AlterBridge schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:59:
Zie ik het nou goed en gaan de basis tier rates bij 3 maanden Jade nou weer omhoog? 6,5% BTC en 7% Eth? Dan is halvering boven 3k iets minder erg natuurlijk. Aangezien het nu 4% is.
Stablecoins gaan ook weer naar 10% voor 3 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-10 17:43
Het is zo ontzettend complex aan het worden dat dit alleen al een reden is om er weg te gaan. Ik gebruik het vanaf nu enkel nog voor de kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:55

Wom

Celcius verlaagde in dezelfde week dat CDC dit deed de vorige keer. Even aankijken dus wat daar gebeurd komende periode.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Gebruikt iemand die earn module dan? Ik haal het surplus van cro tokens naar de defi wallet en dan door naar jerry of finland. 12% interest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Domino schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:47:
Gebruikt iemand die earn module dan? Ik haal het surplus van cro tokens naar de defi wallet en dan door naar jerry of finland. 12% interest.
Zeker, heb stable coins tegen 12% en DOT tegen 12,5% staan in de Crypt Earn.
Cro gaat bij mij ook naar de DeFi.

Ik was van plan om alle stables over te zetten naar UST voor 19% op anchor, of 15% op ByBit... maar ik wil eigenlijk niet alle eieren in 1 mand stoppen. Misschien laat ik toch nog wat stables staan in de CDC Earn, en 7% op eth is ook niet verkeerd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:06

knakworst

Get more sats!

Die MMF token van mad meerkat krijgt er weer genadeloos van langs. Dat trekt zelfs CRO naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesteroh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 15:56
Domino schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:47:
Mijn CRO gaat ook naar de DeFi, maar 12,5% op DOT en MATIC in de earn wel lekker hoor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tijdelijk2
  • Laatst online: 30-04-2022
-

[ Voor 99% gewijzigd door Tijdelijk2 op 30-04-2022 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
pimsaint schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:50:
[...]

Zeker, heb stable coins tegen 12% en DOT tegen 12,5% staan in de Crypt Earn.
Cro gaat bij mij ook naar de DeFi.

Ik was van plan om alle stables over te zetten naar UST voor 19% op anchor, of 15% op ByBit... maar ik wil eigenlijk niet alle eieren in 1 mand stoppen. Misschien laat ik toch nog wat stables staan in de CDC Earn, en 7% op eth is ook niet verkeerd eigenlijk.
Jesteroh schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:34:
[...]

Mijn CRO gaat ook naar de DeFi, maar 12,5% op DOT en MATIC in de earn wel lekker hoor.
Natuurlijk, ik zit weer teveel in mijn eigen wereldje, ik gebruik crypto alleen voor cro. Excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Vind die basis CRO stake al voldoende CRO, en heb geen behoefte om dan elders nog meer CROs te staken of zo (behalve tijdelijk in de exchange, maar daar maar ik er zo snel mogelijk stable coins van).

Heb hhet juist zo ingericht, dat ook als die CRO zometeen vrijwel niets meer waard is, ik toch voldoende rendement maak met die stablecoins om dat op te vangen. Maar ja............als die stable coin interest rates (bij bedragen groter dan Euro 3K) dan stuk minder APY% geven, is die grap er enigszins af.

Goed, het is nog geen juni, dus even kijken hoe het elders loopt, en dan ook maar hopen dat die CRO stake wel wat waard blijft (die blijft wel gewoon 12% APY geven neem ik aan?) en anders die stablecoins elders staken. Of die CRONOS nu wel of niet veel meer waard wordt interesseert me dus minder, als ze maar wel blijven bestaan :)

[ Voor 23% gewijzigd door HAWK Wizard op 29-04-2022 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Tijdelijk2 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 19:38:
Nieuwe user hier, maar ik lees al wel een tijdje mee. Alt account ivm obvious reasons.

Afgelopen maart heb ik de handtekening gezet voor een nieuwe auto. Tuurlijk wou ik die graag betalen met de crypto.com kaart. Mijn dealer was heel welwillend om hieraan mee te werken. Totaal bedrag bij te betalen was 71.8k euro. Het limiet op de kaart is 25k per kalendermaand. In overleg kon ik het bedrag in 3 termijnen voldoen (1 in april, in mei en bij het ophalen in juni). Vandaag de eerste betaling gedaan! Alles gelukt! Wat een tof product is dit toch ook.

[Afbeelding]
Stoer hoor, is over 3 maanden toch weer Euro 2K aan cashback (zou maar snel die CRO naar stablecoins of zo omzetten, of denk je dat je ook op die CRO zelf nog veel rendement gaat maken?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijdelijk2
  • Laatst online: 30-04-2022
-

[ Voor 99% gewijzigd door Tijdelijk2 op 30-04-2022 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
HAWK Wizard schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 19:53:
Heb hhet juist zo ingericht, dat ook als die CRO zometeen vrijwel niets meer waard is, ik toch voldoende rendement maak met die stablecoins om dat op te vangen. Maar ja............als die stable coin interest rates (bij bedragen groter dan Euro 3K) dan stuk minder APY% geven, is die grap er enigszins af.
Hoezo zou CRO zometeen vrijwel niets meer waard zijn? Er worden enorme volumes aangekocht via de cashbacks en dat zal alleen maar blijven groeien. Wanneer we in Europa straks van Maestro naar V-Pay gaan zal ieder z’n “cashback” creditcard willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:48
HAWK Wizard schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 15:17:
[...]

Zie de mail ook net binnen komen hierover.............nou, had er aardig wat op staan, maar ga nu dus ergens anders heen (nog geen idee waarheen trouwens).

Waar kan ik het beste heen om flink % over USDc te krijgen? Celsius?

Zodra mijn huidige 3 maands periode is afgelopen ga ik het verplaatsen.

Dit geldt hoop ik niet voor de Cronos stake, alleen voor Crypto Earn (boven de 3K)?
Ik heb ze op Youhodler staan, krijg je 12%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
superiscch schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 20:15:
[...]

Ik heb ze op Youhodler staan, krijg je 12%
Ik heb usdc ook op youhodler geparkeerd, altijd beter geweest als cdc earn 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:48
zenith schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 20:30:
[...]

Ik heb usdc ook op youhodler geparkeerd, altijd beter geweest als cdc earn 😀
Ik heb nog een earn lopen aan 12% op CDC, maar ja dat staat wel 3 maand vast. Ondertussen Youhodler leren kennen en heb het liever daar omdat het direct verkrijgbaar is. Met de zwakke euro nu kan het wel handig zijn om wat te verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baron de L
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-07-2024
Even uitgaande van 100k (makkelijk rekenen) en genoeg CRO op de stake voor 2% extra:

BTC gaat van 4,6% gemiddeld naar 3,755%
USDT gaat van 5,2% gemiddeld naar 4,7%

Het valt dus allemaal nog mee lijkt me.

[ Voor 24% gewijzigd door Baron de L op 29-04-2022 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
superiscch schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 20:15:
[...]Ik heb ze op Youhodler staan, krijg je 12%
Ben net even in Celsius gedoken, maar zie even niet hoe ik snel en zonder (veel) kosten daar USDc heen kan sturen. Vanuit CRO App, Exchange of DeFi wallet kost dat $25.........ligt dat aan ERC-20 of hoe zit dat? Andere manier is er niet, of moet ik de USDc in de CRO Exchange (of App) omzetten naar bv Ripple of iets anders en is dat dan wel goedkoop naar Celsius te sturen? Sowieso is die CRO Exchange app echt een drama, voor elke handeling is het 2FA of zelfs 3FA............zijn ze helemaal van het padje daar........? In veel andere apps kun je bv trusted devices aangeven, waar je alleen biometry nodig hebt, maar nee hoor.........

Dan moet je ook nog 24 uur wachten (in de app blijkt dat pas NA je 3FA stappen......). Volgens mij is het een bewust lock-in of zo? Maar eens kijken of ik alles gewoon weg haal daar, maar ja........waar naar toe?

En hoe zit dat bij Youhodler? Kun je daar makkelijk (gratis?) USDc heen krijgen of via bank of credit card? (bij Celsius kost dat 0,5% - 3%).

[ Voor 3% gewijzigd door HAWK Wizard op 30-04-2022 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Baron de L schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 21:25:
Even uitgaande van 100k (makkelijk rekenen) en genoeg CRO op de stake voor 2% extra:

BTC gaat van 4,6% gemiddeld naar 3,755%
USDT gaat van 5,2% gemiddeld naar 4,7%

Het valt dus allemaal nog mee lijkt me.
Alles is relatief natuurlijk, kreeg afgelopen maanden op USDc 12% (10+2), sinds kort dan 10% (8+2), op zich nog ok, maar vanaf 1 juni op het grootse deel dus 6% (4+2 neem ik aan?). Beter dan op de bank natuurlijk, maar de helft van waar ik mee begon.

Ga nog even poging wagen met Celsius en/of Youhodler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Deveon schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 20:05:
[...]

Hoezo zou CRO zometeen vrijwel niets meer waard zijn? Er worden enorme volumes aangekocht via de cashbacks en dat zal alleen maar blijven groeien. Wanneer we in Europa straks van Maestro naar V-Pay gaan zal ieder z’n “cashback” creditcard willen.
Zeg niet dat CRO niets meer waard wordt, maar omdat het enorm volatile is en er totaal geen dekking op zit, heb ik het bewust zo ingericht, dat ik na x maanden zoveel rendement heb op mijn Crypto Earn, dat het niet uitmaakt als het onverhoopt toch niets meer waard blijkt te zijn. Nu die "safe guard" gehalveerd wordt, is dat dus wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Hoe moet ik de validator commission zien bij de DeFi app. Als er bv 10 procent staat en je APY is 11 procent, dan krijgt de validator dus 10 procent van die 11 procent? Maw houd je dan 1 procent apy rente over of is het 10 procent van de opbrengst van die 11 procent? Sorry beetje lastig uitleggen zo.
Pagina: 1 ... 34 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).