Om je cdc aan Apple Pay te koppelen en om je do not embarrass te gebruiken met go-back-in-time feature als je cdc per ongeluk leeg / te laag is.Louw Post schreef op zondag 10 april 2022 @ 20:39:
[...]
Wat is dan nog de toegevoegde waarde van een gratis Curve ertussen als ik vragen mag? Bij een Curve abo heb je nog de extra cashback als ik het goed heb?
De toegevoegde waarde is dat zonder curve ik de CDC kaart mee moet nemen. Met Curve is een smartphone of een smartwatch voldoende. Eigenlijk vreemd dat CDC geen haast maakt in Europa met ondersteuning van Google Pay etc.Louw Post schreef op zondag 10 april 2022 @ 20:39:
[...]
Wat is dan nog de toegevoegde waarde van een gratis Curve ertussen als ik vragen mag? Bij een Curve abo heb je nog de extra cashback als ik het goed heb?
Buiten Apple Pay is voor mij de toegevoegde waarde dat ik niet de fysieke Ruby Red kaart hoeft aan te vragen: Als ik over een tijdje wil upgraden naar jade green/royal indigo scheelt dat volgens mij 50 euro omdat ik nog geen fysieke kaart ontvangen heb.Louw Post schreef op zondag 10 april 2022 @ 20:39:
[...]
(Is overigens mijn eigen interpretatie van de voorwaardes, als iemand dat zou kunnen bevestigen zou det fijn zijn?)
Let bij de fysieke aanvraag goed op waar je akkoord op geeft. Ik heb eerst voor Ruby Red gestaked zonder een fysieke card aan te vragen, daarna geupgrade naar de volgende tier zonder fysieke card, en daarna pas besloten de fysieke card te nemen. Mijn aanname dat dit dan jade green/royal indigo zou zijn klopte niet. De customerservice kan dan niks voor je doen omdat je zelf akkoord hebt gegeven op ruby red aanvraag.FozBa schreef op zondag 10 april 2022 @ 23:06:
[...]
Buiten Apple Pay is voor mij de toegevoegde waarde dat ik niet de fysieke Ruby Red kaart hoeft aan te vragen: Als ik over een tijdje wil upgraden naar jade green/royal indigo scheelt dat volgens mij 50 euro omdat ik nog geen fysieke kaart ontvangen heb.![]()
(Is overigens mijn eigen interpretatie van de voorwaardes, als iemand dat zou kunnen bevestigen zou det fijn zijn?)
Ik zal vast zelf iets bevestigd hebben ergens, maar ik voel me er toch niet helemaal senang bij ook vanuit crypto.com gezien. Waarom zou iemand met hogere stake toch voor ruby red willen gaan? Dat je de kaart wil die op dat moment bij je stake hoort lijkt me aannemelijk toch?
Een kleine opfrisser:Louw Post schreef op zondag 10 april 2022 @ 20:39:
[...]
Tannas31 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:09:
De crypto.com VISA debit kaart kent ook z'n nadelen. Zo moet er altijd genoeg saldo beschikbaar zijn op de kaart, wordt de kaart (nog) niet overal geaccepteerd, is de kaart niet toe te voegen aan betaalapps zoals Apple Pay en is het vervangen van de kaart met 50 euro zeer prijzig te noemen.
Veel gebruikers van de crypto.com kaart koppelen deze dan ook aan Curve, de 'all-in-one-money app' waarin je de CDC kaart kan koppelen aan een virtuele én fysieke MasterCard. Dat heeft onder andere de volgende voordelen:Let er wel op dat je voor de rebates (bij o.a. Spotify en Netflix) direct met de CDC kaart betaalt omdat er hier en daar berichten opduiken van gemiste rebates bij gebruik van curve. Ook hanteert Curve een extra wisselkoersopslag in het weekend.
- Eén fysieke Mastercard waaraan je verschillende VISA/Mastercard kaarten kan koppelen
- Curve ondersteunt Apple/Google/Samsung Pay (en dus indirect de de CDC kaart)
- Je kan een 'back-up' creditcard instellen zodat je ook kan betalen als je even geen saldo hebt bij CDC (anti emberasment mode)
- Go back in time
- Iets uitgebreidere koperbescherming
- De (Curve) Mastercard lijkt wat breder geaccepteerd dan VISA Debit Cards
- De virtuele kaart van CDC kan direct gekoppeld worden aan Curve, waardoor je niet hoeft te wachten op ontvangst van een nieuwe/vervangende kaart.
[ Voor 7% gewijzigd door pimsaint op 11-04-2022 08:26 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Ik heb sinds gisteren de Ruby Steel aangevraagd. Met deze stake kan ik nu even 180 dagen niks. Maar ik heb vandaag nog even een referral code ingetypt van een collega en heb dus nu 25 dollar aan CRO waar ik wel iets mee kan. Waar kan ik dit nu het beste staken? Het liefst flexibel, want ik wil alle cashbacks ook mee kunnen staken.
Ik had de Supercharger al gezien en dat lijkt wel flexibel te zijn, maar dat kan vanaf 100 CRO en ik heb er maar 56. Iemand tips?
Ik had de Supercharger al gezien en dat lijkt wel flexibel te zijn, maar dat kan vanaf 100 CRO en ik heb er maar 56. Iemand tips?
Ja alvast 1 tip, vermijd supercharger als de pest. Levert niks op.dehardstyler schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:01:
Ik heb sinds gisteren de Ruby Steel aangevraagd. Met deze stake kan ik nu even 180 dagen niks. Maar ik heb vandaag nog even een referral code ingetypt van een collega en heb dus nu 25 dollar aan CRO waar ik wel iets mee kan. Waar kan ik dit nu het beste staken? Het liefst flexibel, want ik wil alle cashbacks ook mee kunnen staken.
Flexible earn is er niet veel keus met een leuke apy bij CDC, dan komt je uit op DOT en MATIC met 6%, overige is allemaal 2% of minder. De meeste staken het via de DeFi wallet van CDC met circa 12% apy, helaas wel een 28 dagen unstaking tijd waarop je geen rente meer ontvang op het moment dat je unstaked.
Oke goede tip van de Supercharger!Xqlus1ve schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:17:
[...]
Ja alvast 1 tip, vermijd supercharger als de pest. Levert niks op.
Flexible earn is er niet veel keus met een leuke apy bij CDC, dan komt je uit op DOT en MATIC met 6%, overige is allemaal 2% of minder. De meeste staken het via de DeFi wallet van CDC met circa 12% apy, helaas wel een 28 dagen unstaking tijd waarop je geen rente meer ontvang op het moment dat je unstaked.
Misschien dat ik het flexibele gedeelte dan maar moet laten varen, het duurt nog even voordat ik de eerste goede cashbacks krijg.(wakantie etc) Dus dan zet ik het de eerste maand wel even vast tegen 4% en dan kijk ik vanaf daar weer even. Dank voor het meedenken!
edit: never mind, alles start vanaf 500 CRO. Even doorsparen nog dus.
[ Voor 4% gewijzigd door dehardstyler op 11-04-2022 10:42 ]
Ik merk dan overmaken van Crypto.com naar Revolut niet meer werkt met de CDC kaart. Iemand hier ook last van? Vrijdag werkte het nog.
Momenteel ontvang ik de controle SMS op de telefoon, geef deze in, maar vervolgens geeft Revolut aan dat de transactie geweigerd is
Momenteel ontvang ik de controle SMS op de telefoon, geef deze in, maar vervolgens geeft Revolut aan dat de transactie geweigerd is
Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voor dat het geld beschikbaar is na een terugbetaling.
Ik zie de transactie wel maar er staat pending credit transaction POS signature return.
Ik zie de transactie wel maar er staat pending credit transaction POS signature return.
In de DeFi wallet van CDC is geen minimum vereist.dehardstyler schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:33:
edit: never mind, alles start vanaf 500 CRO. Even doorsparen nog dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Xqlus1ve op 11-04-2022 12:57 ]
Top, dat dacht ik al, ik kon het alleen nog niet testen. Ik kreeg een fout melding dat mijn defi wallet koppeling te nieuw is, dus kan het dan morgen testen. Dank voor de aanvulling!Xqlus1ve schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:57:
[...]
In de DeFi wallet van CDC is geen minimum vereist.
Tussen de 1 a 2 dagen normaal gesproken. Maar een week tot zelfs langer kan ook voorkomen. Afhankelijk van hoe de transactie verwerkt wordt bij de tegen partij.Mir64za schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:53:
Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voor dat het geld beschikbaar is na een terugbetaling.
Iemand ervaring met het boeken van een vliegticket? De luchtvaartmaatschappij schrijft het meestal later pas af maar toen ik boekte (via Curve naar CDC) werd er meteen het hele bedrag afgeschreven van mijn CDC. Het is toen later nog eens afgeschreven. Mailen met Curve en daar zeiden ze dat de 2e pas de 'echte' was en de 1e transactie een reservering. Maar in CDC staat gewoon succesvol afgeschreven. Iemand hier ervaring mee en ook die reservering weer teruggekregen? De service van CDC zal niet de beste zijn en die van Curve is ook niet al te best..
Een dag meestal.Mir64za schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:53:
CDC klantenservice is echt heel goed. Reageren snel en helpen vlot!ChrisinhoJr schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 09:22:
Iemand ervaring met het boeken van een vliegticket? De luchtvaartmaatschappij schrijft het meestal later pas af maar toen ik boekte (via Curve naar CDC) werd er meteen het hele bedrag afgeschreven van mijn CDC. Het is toen later nog eens afgeschreven. Mailen met Curve en daar zeiden ze dat de 2e pas de 'echte' was en de 1e transactie een reservering. Maar in CDC staat gewoon succesvol afgeschreven. Iemand hier ervaring mee en ook die reservering weer teruggekregen? De service van CDC zal niet de beste zijn en die van Curve is ook niet al te best..
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wie heeft de nieuwe app update gedaan? Ik zie helemaal niet meer mijn cro in euro’s. Alleen wat er gestaked is maar mijn cro wat uit de cashback komt is niet meer te zien. Voorheen was dit zichtbaar als bovenste regel van de gestakte cro
Alles ziet er nog goed uit hier op Android. Welk tab bedoel je?IUser schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:49:
Wie heeft de nieuwe app update gedaan? Ik zie helemaal niet meer mijn cro in euro’s. Alleen wat er gestaked is maar mijn cro wat uit de cashback komt is niet meer te zien. Voorheen was dit zichtbaar als bovenste regel van de gestakte cro
Dit is een bug in de laatste versie op iOS. Als je cro wil opnemen zie je wel de juiste aantallen CRO die je bezit.IUser schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:49:
PS/XBL: Nogne
Twee keer soortgelijke situatie gehad en twee keer is dat dag later rechtgetrokken. Waren niet de duurste tickets, dus had geluk dat die bedragen er ook twee keer af konden. Was beide keren met Lufthansa. Kan zijn dat andere luchtvaartmaatschappijen daar weer anders mee omgaan overigens.ChrisinhoJr schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 09:22:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
dag beste mensen,
sinds gister heb ik de ruby card besteld!
iemand die mij uit kan leggen hoe ik mijn cro kan gaan staken die ik van mijn reff bonus hebt ontvangen en die ik vanaf nu binnen ga krijgen door cashbacks?
alvast bedankt voor jullie behulpzaamheid!
iemand die mij uit kan leggen hoe ik mijn cro kan gaan staken die ik van mijn reff bonus hebt ontvangen en die ik vanaf nu binnen ga krijgen door cashbacks?
Grote kans dat de 1e post uitleg hierover geeft. Koste opsomming. Cdc defi wallet downloaden, je defi wallet aan je cdc app linken. En de crypto.org chain gebruiken on je muntjes over te sturen.kevinverseveld schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:36:
dag beste mensen,
Heeft iemand toevallig ervaring of weet iemand toevallig of dat je met de CDC bij mandemakers je keuken kunt betalen.
Dit zou qua refund wel erg leuk zijn natuurlijk
Enerzijds is het namelijk een debit card maar anderzijds valt het weer onder een visa card
Enerzijds is het namelijk een debit card maar anderzijds valt het weer onder een visa card
Live youre Life and Enjoy every Day
Misschien even bellen?jdwrist schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:58:
Heeft iemand toevallig ervaring of weet iemand toevallig of dat je met de CDC bij mandemakers je keuken kunt betalen.
Even vragen, en bij een ja, wellicht even een test transactie doen. Ik vertrouw mandemakers voor geen cent. Sta je straks met €10k op je cdc pas. Lukt het toch niet.. Krijg je die euro's ook niet 123 makkelijk van je pas af.jdwrist schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:58:
Die staat nu weer op je cc als het goed is. Heb hetzelfde toevallig vorige week gehad.Sjors1999 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:05:
[Afbeelding]
Wat mij nog niet duidelijk is; het gaat hier om een product wat ik retour heb gedaan. Is de terug betaling nu compleet of niet. Iemand hier ervaring mee?
Dacuuu schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:04:
[...]
Even vragen, en bij een ja, wellicht even een test transactie doen. Ik vertrouw mandemakers voor geen cent. Sta je straks met €10k op je cdc pas. Lukt het toch niet.. Krijg je die euro's ook niet 123 makkelijk van je pas af.
Gedaan antwoord alleen met een debitkaart.... Maar ja cdc kaart is soort van beide ofzo
Ga er dan maar niet van uit dat ze visa/master accepteren.. Vragen om een test transactie wellicht als je die keuken echt wil kopen?jdwrist schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:14:
[...]
[...]
Gedaan antwoord alleen met een debitkaart.... Maar ja cdc kaart is soort van beide ofzo
Alleen debitkaart, dan zal het waarschijnlijk alleen maestro en v-pay zijn.jdwrist schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:14:
[...]
[...]
Crypto.com card is in essentie een debit card maar werkt met het creditcard betaal systeem. Dus grote kans dat het niet werkt.
Nu zie ik vaker voorbij komen dat ergens volgend jaar Maestro uit gefaseerd gaat worden in Nederland en we overgaan op VISA/Master.
Gaat dit dan ook inhouden dat ik overal kan gaan betalen met de CDC/Curve kaart in Nederland?
Dat zou echt top zijn qua cashback. Ik kan er alleen weinig over vinden hoe dit gaat werken.
Gaat dit dan ook inhouden dat ik overal kan gaan betalen met de CDC/Curve kaart in Nederland?
Dat zou echt top zijn qua cashback. Ik kan er alleen weinig over vinden hoe dit gaat werken.
Je kan bovenaan een overzicht van transacties trekken naar csv. Ik vind het handig om dat bestand open te doen omdat je daar goed ziet of het een bedrag in + of in - is, wat niet echt duidelijk is van hun snelle overzicht.Sjors1999 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:05:
[Afbeelding]
Wat mij nog niet duidelijk is; het gaat hier om een product wat ik retour heb gedaan. Is de terug betaling nu compleet of niet. Iemand hier ervaring mee?
Ook al eens gehad dat ik via Curve al 12 dagen een refund had gehad maar nog niks via CDC... Support gecontacteerd en dan was het meteen in orde. Dus wel nuttig om op te volgen want wie weet wanneer die transactie er zou doorkomen. Ging over een reservering van Brussels Airlines op mijn kaart die al lang was teruggezet langs hun kant en ook op Curve al lang zichtbaar was.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ja.WishmasterNL schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:39: Gaat dit dan ook inhouden dat ik overal kan gaan betalen met de CDC/Curve kaart in Nederland?
Zie hier!WishmasterNL schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:39:
Nu zie ik vaker voorbij komen dat ergens volgend jaar Maestro uit gefaseerd gaat worden in Nederland en we overgaan op VISA/Master.
Cabauw/Lopik; 26 x 370 Wp (12 x O/ZO, 14 x W/ZW) 9,6 kWp
Werkt gewoon precies hetzelfde als je pinpas, alleen het systeem erachter verandert. En aangezien dat systeem hetzelfde is als de crypto.com kaart mag je er dus vanuit gaan dat je sowieso vanaf 1 juli 2023 overal met je kaart terecht kan. Of je dan nog cashback krijgt is lastig te voorspellen, er kan best wel wat wijzigen in anderhalf jaar tijdWishmasterNL schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:39:
Klopt idd, na de update is het niet meer zichtbaar.Xanderwufu schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 19:24:
[...]
Gebruiken jullie allebei ook de nieuwste crypto.com iOS app? Ik lees op Discord dat het misschien kan komen door de nieuwste app
Vanochtend om 10 uur met ING geld overgemaakt naar "mijn" CDC bankrekening, het staat er nu op. Geen instant SEPA maar best snel dus.
Ik mis volgens mij iets, hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb de Jade Green card en nu willen mijn vrouw en ik daar allebei gebruik van kunnen maken.
Dat zou toch moeten kunnen met de curve app? Maar heb ik het goed dat je je CDC maar aan 1 curve app kan koppelen? Hoe doen jullie dat dan als je toch allebei contactloos met je telefoon wil betalen?
Dat zou toch moeten kunnen met de curve app? Maar heb ik het goed dat je je CDC maar aan 1 curve app kan koppelen? Hoe doen jullie dat dan als je toch allebei contactloos met je telefoon wil betalen?
Ik heb de gegevens van de fysieke Curve kaart in Apple Pay ingevoerd bij de Apple ID van mijn vrouw. Zo heb ik en mijn vrouw altijd de (Apple Pay) Curve kaart op zak.bas_1981 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 07:24:
Ik mis volgens mij iets, hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb de Jade Green card en nu willen mijn vrouw en ik daar allebei gebruik van kunnen maken.
Je kan Curve/CDC app niet op 2 telefoons gebruiken maar je kan wel de gegevens van de kaart in beide accounts zetten.
Iemand bekend met de melding defi wallet connection to recent?
Ik heb gister avond de defi wallet aangemaakt en wilde nu wat CRO overzetten en toen kreeg ik die melding.
Is we een bepaalde cool down time na het aanmaken?
Ik heb gister avond de defi wallet aangemaakt en wilde nu wat CRO overzetten en toen kreeg ik die melding.
Burp
Door de week dezelfde dag nogknakworst schreef op woensdag 13 april 2022 @ 14:17:
Vanochtend om 10 uur met ING geld overgemaakt naar "mijn" CDC bankrekening, het staat er nu op. Geen instant SEPA maar best snel dus.
In het weekend zul je moeten wachten tot maandag
Burp
Elk adres dat je toevoegt (en Defi wallet connect) heeft een 24uur wachttijd voordat je het kan gebruiken.Wii4all schreef op donderdag 14 april 2022 @ 07:50:
Iemand bekend met de melding defi wallet connection to recent?
Thnx voor je antwoord, maar ik volg het blijkbaar nog niet 100%Nogne schreef op donderdag 14 april 2022 @ 07:32:
[...]
Ik heb de gegevens van de fysieke Curve kaart in Apple Pay ingevoerd bij de Apple ID van mijn vrouw. Zo heb ik en mijn vrouw altijd de (Apple Pay) Curve kaart op zak.
Je kan Curve/CDC app niet op 2 telefoons gebruiken maar je kan wel de gegevens van de kaart in beide accounts zetten.

Ik heb de Crypto.com app op mijn telefoon staan (die draait maar op 1 telefoon te gelijk idd). Mijn vrouw heeft de Curve app (haar eigen account) op haar iPhone en de gegevens van de fysieke CDC kaart toegevoegd. Ik wil de CDC ook toevoegen aan mijn Curve app (met mijn account) maar dat wordt geweigerd.
Kun je de CDC-kaart maar eenmalig aan een Curve app toevoegen?
Als je wilt dat jouw vrouw via haar iPhone (Wallet) ook gebruik kan maken van jouw CDC, dan volstaat het om de Curve card in de iPhone Wallet toe te voegen aan haar telefoon. Daarvoor heeft ze de Curve app niet nodig.bas_1981 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 08:52:
[...]
Thnx voor je antwoord, maar ik volg het blijkbaar nog niet 100%![]()
Ik heb de Crypto.com app op mijn telefoon staan (die draait maar op 1 telefoon te gelijk idd). Mijn vrouw heeft de Curve app (haar eigen account) op haar iPhone en de gegevens van de fysieke CDC kaart toegevoegd. Ik wil de CDC ook toevoegen aan mijn Curve app (met mijn account) maar dat wordt geweigerd.![]()
Oke, dat is duidelijk. Thnx. Alleen dan heeft ze niet de backup mocht de kaart niet werken om dan om te schakelen naar een andere kaart (of kan dat in de wallet van iPhone zelf?)DeLyon schreef op donderdag 14 april 2022 @ 08:55:
[...]
Als je wilt dat jouw vrouw via haar iPhone (Wallet) ook gebruik kan maken van jouw CDC, dan volstaat het om de Curve card in de iPhone Wallet toe te voegen aan haar telefoon. Daarvoor heeft ze de Curve app niet nodig.
GooglePay pakt de CDC niet om er contactloos mee te betalen, dat klopt toch? Of moet dat wel kunnen werken?
Nee, dat klopt wat je zegt daarom heb je curve. Curve kan je wel koppelen om draadloos te kunnen betalen.bas_1981 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 10:31:
[...]
GooglePay pakt de CDC niet om er contactloos mee te betalen, dat klopt toch? Of moet dat wel kunnen werken?
Burp
Als jij een CDC en Curve kaart hebt en je stelt de CDC kaart primair in in Curve. Dan kan je je Curve kaart gegevens bij je vrouw in haar Wallet invoeren. Je vrouw heeft geen app van Curve of CDC nodig.bas_1981 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 08:52:
[...]
Thnx voor je antwoord, maar ik volg het blijkbaar nog niet 100%![]()
Ik heb de Crypto.com app op mijn telefoon staan (die draait maar op 1 telefoon te gelijk idd). Mijn vrouw heeft de Curve app (haar eigen account) op haar iPhone en de gegevens van de fysieke CDC kaart toegevoegd. Ik wil de CDC ook toevoegen aan mijn Curve app (met mijn account) maar dat wordt geweigerd.![]()
Vraagje kan je met de gratis Curve card maar tot £ 500 per maand uitgeven. ?Nu een week gebruik gemaakt van de CDC in combinatie met Curve. Werkt prima
De limiet zou hoger moeten zijn.Pjotr79 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 18:45:
Vraagje kan je met de gratis Curve card maar tot £ 500 per maand uitgeven. ?Nu een week gebruik gemaakt van de CDC in combinatie met Curve. Werkt prima
Ik had dit ook en heb een bericht gestuurd waarna ze de limiet aangepast hebben. Kan best wel een dag of 5 duren voordat dat geregeld is
Burp
Als je valideert met foto van je identiteitsbewijs, gaat je limiet omhoog moeten gaan naar 7500 per dag (gratis kaart). Als dat niet gebeurt is inderdaad even contact opnemen met support.Pjotr79 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 18:45:
Thx limiet is idd 7,5k. Probleem ligt bij CDC.
Hoop dat ze t oplossen
Hoop dat ze t oplossen
Sinds 2 dagen ben ik nu ook mijn cashback cro's aan het staken in de DeFi wallet. Ipv die supercharger, want dat levert weinig op. Btc was nog wel ok maar die shitcoins heb je niks aan.
Heb nu gesplitst tussen de validators Jerry's pool en Kingstaker, zoals volgens mij de meeste hier.
Maar wat ik mij afvroeg, hoe zit het met de betrouwbaarheid van de validators? De cro's maak je over naar je DeFi wallet, waarbij je dus je eigen private key in handen hebt. Maar op het moment dat cro aan een validator toekent, vallen deze dan nog steeds onder je eigen private key? Zouden er zeg maar slechte validators kunnen bestaan die er met je cro vandoor kunnen gaan?
Heb nu gesplitst tussen de validators Jerry's pool en Kingstaker, zoals volgens mij de meeste hier.
Maar wat ik mij afvroeg, hoe zit het met de betrouwbaarheid van de validators? De cro's maak je over naar je DeFi wallet, waarbij je dus je eigen private key in handen hebt. Maar op het moment dat cro aan een validator toekent, vallen deze dan nog steeds onder je eigen private key? Zouden er zeg maar slechte validators kunnen bestaan die er met je cro vandoor kunnen gaan?
@blu-fox, deze vraag is voor jouMikeol schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:27:
Sinds 2 dagen ben ik nu ook mijn cashback cro's aan het staken in de DeFi wallet. Ipv die supercharger, want dat levert weinig op. Btc was nog wel ok maar die shitcoins heb je niks aan.
De validators kunnen er niet met je cro vandoor gaan. Je geeft als ware een brief aan de validator met de totaal aantal cro die jij beschikbaar geeft, de cro blijft van jou maar de validator kan het gebruiken. Zou een validator stoppen of er echt vandoor gaan krijg jij je cro gewoon weer terug.Mikeol schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:27:
Verwijderd
Ik heb binance en crypto.com creditcards gekoppeld aan curve, als ik nu boodschappen doe met die curve card, gebruik ik onderliggend de crypt.com. creditcard. krijg ik dan ook die 2% cashback of geld dat alleen als je met je crypto.com card betaald ipv je curve card
Ja de cashback werkt dan ook.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:25:
Ik heb binance en crypto.com creditcards gekoppeld aan curve, als ik nu boodschappen doe met die curve card, gebruik ik onderliggend de crypt.com. creditcard. krijg ik dan ook die 2% cashback of geld dat alleen als je met je crypto.com card betaald ipv je curve card
@Nogne heeft het antwoord al gegeven, de CRO blijven altijd van jouzelf en gekoppeld aan jouw eigen wallet
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Wanneer ik mijn visa wallet wil top-uppen met crypto (bv btc) , wat is dan qua fees het voordeligst?
1. Gelijk vanaf cryptowallet topup doen
2. Btc verkopen in cc app en dan vanaf fiatwallet
3. Btcnaarcc exchange,omzetten in fiat,fiat terugsturen naar cc app en dan top up ?
3. Btcnaarcc exchange,omzetten in fiat,fiat terugsturen naar cc app en dan top up ?
Ik heb dit zelf nog niet gebruikt maar 1 en 2 zijn achter de schermen volgens mij hetzelfde. 3 kan denk ik niet want zover mij bekend heeft de Exchange geen fiat trading pair. Je zou natuurlijk daar kunnen omzetten naar USDT of USDC en die vervolgens gebruiken voor top up. Dan heb je in ieder geval een betere koers dan in de app.RideWithUz schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 08:27:
Wanneer ik mijn visa wallet wil top-uppen met crypto (bv btc) , wat is dan qua fees het voordeligst?
Vanmiddag een aankoop proberen te doen via een webshop (Amac) met de CDC kaart.
Na invoeren van bevestigingscode, leek de transactie geslaagd… bedrag was op mijn wallet in mindering gebracht en tevens cashback ontvangen. Maar direct daarna kreeg ik melding dat betaalmethode niet geaccepteerd werd… geld stond direct weer terug in mijn card wallet. ( maar de cashback is vooralsnog niet teruggetrokken)
Op de site stond dat alleen Nederlandse of Belgische kaarten geaccepteerd werden.
1) Zou dit de oorzaak van het probleem zijn?
2) Is hier wellicht een workaround voor?
3) Wat gebeurt er met de cashback? Wordt deze op een werkdag weer teruggetrokken? (In dat geval beter niet alle CROs richting earn of defi schuiven 😆)
Na invoeren van bevestigingscode, leek de transactie geslaagd… bedrag was op mijn wallet in mindering gebracht en tevens cashback ontvangen. Maar direct daarna kreeg ik melding dat betaalmethode niet geaccepteerd werd… geld stond direct weer terug in mijn card wallet. ( maar de cashback is vooralsnog niet teruggetrokken)
Op de site stond dat alleen Nederlandse of Belgische kaarten geaccepteerd werden.
1) Zou dit de oorzaak van het probleem zijn?
2) Is hier wellicht een workaround voor?
3) Wat gebeurt er met de cashback? Wordt deze op een werkdag weer teruggetrokken? (In dat geval beter niet alle CROs richting earn of defi schuiven 😆)
[ Voor 12% gewijzigd door FozBa op 16-04-2022 23:23 ]
PayPal is de oplossing. Je kunt daar met Paypal betalen dus hang je de CDC in Paypal en is het opgelost.FozBa schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 23:19:
Vanmiddag een aankoop proberen te doen via een webshop (Amac) met de CDC kaart.
Op de site stond dat alleen Nederlandse of Belgische kaarten geaccepteerd werden. Zou dit de oorzaak van het probleem zijn?
Is hier wellicht een workaround voor?
Ik gebruik de CDC kaart inmiddels een half jaar, ben er tevreden over. Van de week voor het eerst ook gebruikt met tanken en kreeg zowaar cashback. Je moet wat plannen met geld erop zetten maar dat is prima te doen.
Ik zorg nu dat er altijd een bepaald bedrag op staat zodat de dagelijkse dingen betaald kunnen worden, maar voor grote uitgaven moet er extra gestort worden.
Is er een manier om Euro's die je op de kaart heb gezet terug te boeken? Voor het geval je een grote uitgave wil doen en dat die om wat voor reden ook niet lukt. Dan wil je het geld graag terug sturen.
Is er een manier om Euro's die je op de kaart heb gezet terug te boeken? Voor het geval je een grote uitgave wil doen en dat die om wat voor reden ook niet lukt. Dan wil je het geld graag terug sturen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nee vooralsnog niet. Helaas is dan de enigste manier om het uit een pinautomaat te trekken.Bushalte schreef op zondag 17 april 2022 @ 07:15:
Dat is wel aardig gaar. Hopelijk komt dat nog wel.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Eens, als er een functie kwam om het terug te boeken, ook als is er een hele kleine fee dan is dat zeer welkom.Bushalte schreef op zondag 17 april 2022 @ 11:07:
Dat is wel aardig gaar. Hopelijk komt dat nog wel.
Ik zie nu trouwens ook dat een paar keer mijn opgespaarde curve tegoed bijna is opgebruikt.
Ik had een paar kleine aankopen en parkeerde ergens betaald.
Ik zag dat er geen geld van de crypto kaart was afgehaald en ook niet van mijn mastercard.
Toen keek ik bij curve en bleek het daar opgespaarde tegoed te zijn aangesproken.
Goede zaak dacht ik zo.
Ik zag dat er geen geld van de crypto kaart was afgehaald en ook niet van mijn mastercard.
Toen keek ik bij curve en bleek het daar opgespaarde tegoed te zijn aangesproken.
Goede zaak dacht ik zo.
Burp
Bij sommige online banken kun je geld storten met credit card. Ik heb zelf bijvoorbeeld bunq en heb op die manier geld 'teruggeboekt'.Bushalte schreef op zondag 17 april 2022 @ 07:15:
Hoe moet ik dat me dat inbeelding? Is dat via de app, bunq website, hoe maak je zo'n overboekings order aan?Louw Post schreef op zondag 17 april 2022 @ 11:45:
[...]
Bij sommige online banken kun je geld storten met credit card. Ik heb zelf bijvoorbeeld bunq en heb op die manier geld 'teruggeboekt'.
Je kunt dit op verschillende manieren weer "eruit trekken":Bushalte schreef op zondag 17 april 2022 @ 07:15:
- pinnen met CDC Visa: max 200/400/800/1000 euro per maand (hangt van je level af)
- pinnen met Curve: max 240/500 Euro per dag, max 1500/3000 Euro per maand, hangt van je card af (dan wel je CDC Visa als default kaart kiezen!)
- je bestaande bank account optoppen met CC, dit kan bv bij BunQ in de app, door te kiezen voor Geld toevoegen aan account (max 500 euro per maand zonder kosten)
- via Paypal: wat lastiger, maar als je met paypal (waar de CDC Visa in zit) naar ander paypal account (van jezelf of een goede vriend) geld stort, gaat die betaling van de CDC Visa af en komt het op dat 2e paypal account (van jezelf of een goede vriend), vanaf daar kan het naar je bankrekening, of eerst terug naar je eigen Paypal account (max 999 per maand of zo?)
Alternatief is gewoon laten staan tot je weer uitgaven gaat doen. Kost je iig geen 0,5% rente per jaar, bij een gewone bank wel (indien > 100K).
[ Voor 18% gewijzigd door HAWK Wizard op 17-04-2022 12:52 ]
Dat is idd een mooie "extra". Aangezien ik ook veel zakelijke betalingen doe met de Curve (=> CDC Visa => zakelijke CC), is dat echter niet handig, dus heb die instelling uit staan (Curve cash wordt NIET aangesproken). Zodra ik geen 1% discounts meer krijg, ga ik het saldo een keer lekker verbrassen, dan is dat toch mooie, tastbare "bonus" op die manierWii4all schreef op zondag 17 april 2022 @ 11:34:
Ik zie nu trouwens ook dat een paar keer mijn opgespaarde curve tegoed bijna is opgebruikt.
Goede zaak dacht ik zo.
In het kader van zoveel mogelijk betalingen op 1 CDC kaart met 2 personen te doen, is het mogelijk om de CDC kaart ook in de apple/google pay van je partner te zetten? Zijn er nog dingen waar je dan aan moet denken? Heeft je partner dan ook een eigen curve nodig?
Iemand ervaringen?
Edit:
Scusi, lees net dit....
Iemand ervaringen?
Edit:
Scusi, lees net dit....
Nogne schreef op donderdag 14 april 2022 @ 11:11:
[...]
Als jij een CDC en Curve kaart hebt en je stelt de CDC kaart primair in in Curve. Dan kan je je Curve kaart gegevens bij je vrouw in haar Wallet invoeren. Je vrouw heeft geen app van Curve of CDC nodig.
[ Voor 39% gewijzigd door Pabz op 17-04-2022 15:43 ]
Vanuit de bunq app kies je voor "geld toevoegen" en kun je kiezen voor credit card en dan gaat het een beetje als een credit card betaling. Het is dus geen gewone overboeking.Xqlus1ve schreef op zondag 17 april 2022 @ 11:51:
[...]
Hoe moet ik dat me dat inbeelding? Is dat via de app, bunq website, hoe maak je zo'n overboekings order aan?
Zoals @HAWK Wizard ook zegt zit daar een limiet op (tot 500€ per maand zonder extra kosten).
nvm... had de topic moeten searchen....

[ Voor 83% gewijzigd door Pabz op 17-04-2022 22:18 ]
CRO gehaald, gestaked voor een Ruby-card, ga door adresgegevens heen..en ja hoor, heb weer eens last van de katholieke doopnamenbingo
De 4 officiële voornamen wil ik weghalen en evt afkorten, maar als ik het weghaal komen ze weer terug, 41/25 karakters. Selecteren en vervangen? Gauw 1 voorletter invoeren en doordrukken, alsnog gelukt.. Was even 'bang' meteen al met de support aan de kwebbel te moeten 
-update-
vandaag mailtje dat de kaart actief is, meteen in paypal en curved gezet
Fysieke kaart heb ik niet nodig, scheelt weer naderhand kaartinfo wijzigen
Eerste cashback al binnen. More to go!

-update-
vandaag mailtje dat de kaart actief is, meteen in paypal en curved gezet
Fysieke kaart heb ik niet nodig, scheelt weer naderhand kaartinfo wijzigen
[ Voor 21% gewijzigd door 2Dutch op 19-04-2022 16:35 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
heb vandaag voor het eerst dat Spotify aangeeft dat ze de betaling niet kunnen verwerken en dat ik de betaalmethode moet nakijken, die staat op de Crypto card.
Op het moment dat ik de Crypto card opnieuw invoer krijg ik:
"Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw of neem contact op met ons Support-team."
Iemand dit al eens gehad?
EDIT: Blijkt dat Crypto card opeens een andere verloopdatum en CCV hebben als dat ik in Spotify had opgeslagen.
"Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw of neem contact op met ons Support-team."
EDIT: Blijkt dat Crypto card opeens een andere verloopdatum en CCV hebben als dat ik in Spotify had opgeslagen.
[ Voor 14% gewijzigd door makooy op 19-04-2022 01:29 ]
Ben je overgegaan van de virtuele kaart naar de fysieke?makooy schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 01:17:
heb vandaag voor het eerst dat Spotify aangeeft dat ze de betaling niet kunnen verwerken en dat ik de betaalmethode moet nakijken, die staat op de Crypto card.
edit:
oops, zelfde vraag
oops, zelfde vraag
[ Voor 96% gewijzigd door pimsaint op 19-04-2022 06:43 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Onlangs je fysieke kaart binnen gekregen? Die heeft namelijk een andere verloopdatum en CCV dan de virtuele kaart die je op het begin krijgt toegewezen.makooy schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 01:17:
Fysieke kaart heb ik al een paar weken binnen en geactiveerd.Nogne schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 07:40:
[...]
Onlangs je fysieke kaart binnen gekregen? Die heeft namelijk een andere verloopdatum en CCV dan de virtuele kaart die je op het begin krijgt toegewezen.
Maar goed punt. Kan daar door komen.
Zal eens pasje erbij pakken en kijken wat “klopt”
Exact hetzelfde gehad, vervaldatum van virtuele en fysieke kaart zat 1 maand verschil in. Kaart was wel geblokkeerd door het issue met Spotify maar binnen het uur opgelost door hun support.
Dit staat ook netjes aangeven in de start topic.makooy schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 08:06:
[...]
Fysieke kaart heb ik al een paar weken binnen en geactiveerd.
Maar goed punt. Kan daar door komen.
Zal eens pasje erbij pakken en kijken wat “klopt”
Ik weet niet zeker of deze vraag in dit topic thuis hoort maar ik heb vorige week een tweetal vliegtickets bij KLM geboekt. Dit heb ik betaald (totaal 184,98EUR) met Curve -> CDC. Nu zie ik op mijn CDC afschrift maar liefst 3 afschrijvingen: 1x het bedrag van 184,98EUR, en daarnaast nog 2x een bedrag van 92,49EUR (een daarvan op dezelfde datum als het boeken van de tickets en de andere 2 dagen daarna).
In de Curve app zie ik alleen de betaling van 184,98EUR.
Heeft iemand zoiets ook gehad? Als het een reservering was, dan had dit toch al lang gecorrigeerd moeten zijn? Probeer Curve al een paar dagen te contacteren maar ze zijn erg lastig te bereiken..
Heeft iemand zoiets ook gehad? Als het een reservering was, dan had dit toch al lang gecorrigeerd moeten zijn? Probeer Curve al een paar dagen te contacteren maar ze zijn erg lastig te bereiken..
Ik heb vandaag voor het eerst go back in time gebruikt en zie nu ook een dubbele afschrijving op mijn ING creditcard. Namelijk de eerste keer dat ik in die winkel heb betaald, echter toen was mijn ING kaart nog gekoppeld aan curve. Vandaag Go back gebruikt en nu zie ik een tweede afschrijving op mijn ING kaart, terwijl ik het tegenovergestelde zou verwachten. Geld is ook van mijn CDC kaart afgegaan.Jdome schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:37:
Ik weet niet zeker of deze vraag in dit topic thuis hoort maar ik heb vorige week een tweetal vliegtickets bij KLM geboekt. Dit heb ik betaald (totaal 184,98EUR) met Curve -> CDC. Nu zie ik op mijn CDC afschrift maar liefst 3 afschrijvingen: 1x het bedrag van 184,98EUR, en daarnaast nog 2x een bedrag van 92,49EUR (een daarvan op dezelfde datum als het boeken van de tickets en de andere 2 dagen daarna).
Iemand hier ervaring mee?
Verder vroeg ik me af of het mogelijk is om bankoverschrijvingen met je CDC te betalen? Bijv via PayPal oid.
Edit: hele topic doorgespit op Revolut, PayPal en Ideal. Helaas kan het nog steeds niet volgens mij
[ Voor 3% gewijzigd door Pabz op 19-04-2022 23:44 ]
Heeft iemand enig idee wanneer het mogelijk is met CDC of met de Curve kaart te betalen bij Albert Heijn?
Ik heb gehoord dat dit eraan zit te komen.
Maar wanneer?
Maar wanneer?
Hier bij KLM ook last van gehad. Zijn reserveringen. Na een maand worden die vrijgegevenJdome schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:37:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Even de zoekfunctie gebruiken in dit topicFrank1975 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:22:
Heeft iemand enig idee wanneer het mogelijk is met CDC of met de Curve kaart te betalen bij Albert Heijn?
Maar wanneer?
Ik krijg net mijn Ruby Red binnen, kan je in een in/uit pinautomaat er ook geld op storten of kan dat alleen via een aangevraagd IBAN in Litouwen?
Heb nog nooit gehoord dat je kan storten via een pinautomaat.(KBX) Harkanoid schreef op donderdag 21 april 2022 @ 07:48:
Ik krijg net mijn Ruby Red binnen, kan je in een in/uit pinautomaat er ook geld op storten of kan dat alleen via een aangevraagd IBAN in Litouwen?
Storten kan bij sommige automaten, maar de CDC kaart ondersteund dit niet. De manieren om je CDC op te waarderen staan in de TS beschreven.Dacuuu schreef op donderdag 21 april 2022 @ 07:58:
[...]
Heb nog nooit gehoord dat je kan storten via een pinautomaat.
Daz jammer , op gewone pinpas kan het wel ik kan wel een keer kijken voor de gein wat er gebeurd zogauw je dit wel probeerd , kan het via PayPal wel? Ik heb een PayPal account die je via Ideal kan opwaarderen dus via die tussenstap naakt me dan ook niet uit , ik zal de TS straks even helemaal doorlezen
Ik zie dit ook maar het betekend volgens mij alleen dat de betaling 'gecrediteerd' is.Pabz schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 23:17:
[...]
Ik heb vandaag voor het eerst go back in time gebruikt en zie nu ook een dubbele afschrijving op mijn ING creditcard. Namelijk de eerste keer dat ik in die winkel heb betaald, echter toen was mijn ING kaart nog gekoppeld aan curve. Vandaag Go back gebruikt en nu zie ik een tweede afschrijving op mijn ING kaart, terwijl ik het tegenovergestelde zou verwachten. Geld is ook van mijn CDC kaart afgegaan.
Iemand hier ervaring mee?
Verder vroeg ik me af of het mogelijk is om bankoverschrijvingen met je CDC te betalen? Bijv via PayPal oid.
Edit: hele topic doorgespit op Revolut, PayPal en Ideal. Helaas kan het nog steeds niet volgens mij
Ik had een aankoop gedaan met mijn mastercard dan zie ik -49 euro
ik doe back in time en dan zie ik weer -49 euro
Als ik daarna het overzicht bekijk van wat ik moet betalen deze maand is het 0.
Dus het klopt volgens mij dat het bedrag er 2 keer opstaat in je overzicht.
Burp
Het hoeft geen hoogstaand formeel Nederlands te zijn, maar doe aub een beetje je best...(KBX) Harkanoid schreef op donderdag 21 april 2022 @ 08:44:
Daz jammer , op gewone pinpas kan het wel ik kan wel een keer kijken voor de gein wat er gebeurd zogauw je dit wel probeerd , kan het via PayPal wel? Ik heb een PayPal account die je via Ideal kan opwaarderen dus via die tussenstap naakt me dan ook niet uit , ik zal de TS straks even helemaal doorlezen
Das jammer, op een gewone pinpas kan het wel. Ik kan wel een keer kijken voor de gein wat er gebeurt zodra je dit wel probeert. Kan het via PayPal wel? Ik heb een PayPal account welke je via Ideal kan opwaarderen. Dus via die tussenstap maakt het me dan ook niet uit. Ik zal de TS straks even helemaal doorlezen
Dan heb ik het niet eens over je ontzettend kromme zinnen. En begin de volgende keer aub met het doorlezen van de TS.
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Ah thanks! Had inmiddels ook al antwoord van de Curve support maar daar word je ook niet echt wijzer van. Het is meer een beetje naar elkaar wijzen (KLM wijst naar CDC, CDC wijst naar Curve/KLM en Curve wijst naar KLM).Coldcat schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:26:
[...]
Hier bij KLM ook last van gehad. Zijn reserveringen. Na een maand worden die vrijgegeven
Maar goed, dan wacht ik het even een maandje af
Iemand ooit geprobeerd om een upgrade van de visa debit card af te rekenen met diezelfde kaart cq. een curve/crypto combo? Inclusief de cashback?
Ik wil van de ruby naar de indigo/green, en daarvoor moet ik nog wat cro bijlappen.
Ik wil van de ruby naar de indigo/green, en daarvoor moet ik nog wat cro bijlappen.
Nee dat gaat niet, je moet vooraf CRO kopen voordat je de upgrade procedure kan doorlopen. CRO kan je kopen met een CC maar daar zit weer een paar % fee op. Oftewel dat is niet wat wil.Domino schreef op donderdag 21 april 2022 @ 13:41:
Iemand ooit geprobeerd om een upgrade van de visa debit card af te rekenen met diezelfde kaart cq. een curve/crypto combo? Inclusief de cashback?
Je kan als je creditcard gebruikt wel de CRO kopen tijdens het upgrade process, alleen blijft die 3% fee er bij dus vaak is het goedkoper om de CRO via de Exchange te kopen en dan de CRO vast te zetten.Xqlus1ve schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:04:
[...]
Nee dat gaat niet, je moet vooraf CRO kopen voordat je de upgrade procedure kan doorlopen. CRO kan je kopen met een CC maar daar zit weer een paar % fee op. Oftewel dat is niet wat wil.
Als je een nieuwe gebruiker bent (eerste 30 dagen geen fee op crypto aankopen met CC) dan kan je het wel goedkoper doen via een credticard.
Zodra ik op upgrade druk en een plan selecteer krijg ik geen koop opties meer met CC, enkel deposit CRO opties. Misschien mis ik iets maar ik moest vorige keer eerst CRO kopen voordat ik de het upgrade proces kon doorlopen.Nogne schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:42:
[...]
Je kan als je creditcard gebruikt wel de CRO kopen tijdens het upgrade process, alleen blijft die 3% fee er bij dus vaak is het goedkoper om de CRO via de Exchange te kopen en dan de CRO vast te zetten.
Als je een nieuwe gebruiker bent (eerste 30 dagen geen fee op crypto aankopen met CC) dan kan je het wel goedkoper doen via een credticard.
Ik zit nog in 30 dagen, dus geen fee via cc.
Maar het idee was om gewoon fiat te storten op de ruby debit, en zo de cro aan te schaffen voor de upgrade.
Achteraf gewoon dom (te gretig) voor de ruby gekozen. Ik haal die indigo/green er makkelijk uit.
Maar het idee was om gewoon fiat te storten op de ruby debit, en zo de cro aan te schaffen voor de upgrade.
Achteraf gewoon dom (te gretig) voor de ruby gekozen. Ik haal die indigo/green er makkelijk uit.
Apart, want heb zelf zo destijds mijn kaart aangevraagd en 2 maanden geleden nog voor een kennis. Dan betaal je namelijk enkel de cro die nodig is voor de stake (en zolang je binnen de 30dagen zit heb je niet de 3% fee).Xqlus1ve schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:47:
[...]
Zodra ik op upgrade druk en een plan selecteer krijg ik geen koop opties meer met CC, enkel deposit CRO opties. Misschien mis ik iets maar ik moest vorige keer eerst CRO kopen voordat ik de het upgrade proces kon doorlopen.
Edit: zojuist even gekeken voor een upgrade en bij mij is de optie ook weg. Dit is dus niet meer van toepassing.
[ Voor 9% gewijzigd door Nogne op 21-04-2022 14:56 ]
Ik heb de optie nog wel: "Add Credit or Debit Card"Nogne schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:55:
[...]
Apart, want heb zelf zo destijds mijn kaart aangevraagd en 2 maanden geleden nog voor een kennis. Dan betaal je namelijk enkel de cro die nodig is voor de stake (en zolang je binnen de 30dagen zit heb je niet de 3% fee).
Edit: zojuist even gekeken voor een upgrade en bij mij is de optie ook weg. Dit is dus niet meer van toepassing.
Maar ik heb de vraag uitstaan bij support. We gaan het zien.
Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.
Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).