Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 32 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:59
Nogne schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:25:
[...]

Defi wallet ondersteund ook Cronos, je moet alleen crypto.org gebruiken als je het vast wil zetten met validator staking (tabblad Earn). Rest is eigenlijk altijd Cronos.
Goede toevoeging. Persoonlijk gebruik ik de defi app alleen voor earn. Een gewaarschuwd mens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-10 23:02
Dacuuu schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:10:
LET OP!

In de CDC app staat CRONOS nu als default ipv "Crypto.org" Als je crootjes vanaf je cdc app naar je DEFI wallet wil verzenden..LET DUS GOED OP DAT JE Crypto.org selecteerd!

[Afbeelding]
Dit had ik dus gisteravond.. lekker dom gemaakt!! :(

Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

replica17 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:42:
[...]

Hoezo dom gemaakt? Denk dat de meeste die met CRO spelen eerder Cronos gebruiken dan CRO Mainnet (crypto.org).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:42
LET OP!

In de CDC app staat CRONOS nu als default ipv "Crypto.org" Als je crootjes vanaf je cdc app naar je DEFI wallet wil verzenden..LET DUS GOED OP DAT JE Crypto.org selecteerd!

[Afbeelding]
Wat is de consequentie als je cronos selecteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

FastFox91 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:22:
[...]

Dan kun je veel meer met de coins doen!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08 21:49
Ik had te weinig geld op mijn Crypto card staan en de transactie via Curve ging met mijn creditcard ipv de Crypto card. Vervolgens heb ik de go back in time functie gebruikt en nu is de transactie 2x van mijn creditcard afgeschreven en 1x van mijn Crypto card. Is dit iets wat in de komende dagen recht getrokken wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik wil een deel van m'n cro omzetten naar btc. Waar kan ik dat zo voordelig mogelijk doen? Ze staan nu nog in m'n cc app. Eerst naar crypto.com exchange overzetten of gewoon in de normale cc app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 11:42
cingero schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:49:
Ik had te weinig geld op mijn Crypto card staan en de transactie via Curve ging met mijn creditcard ipv de Crypto card. Vervolgens heb ik de go back in time functie gebruikt en nu is de transactie 2x van mijn creditcard afgeschreven en 1x van mijn Crypto card. Is dit iets wat in de komende dagen recht getrokken wordt?
Ja
RideWithUz schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:54:
Ik wil een deel van m'n cro omzetten naar btc. Waar kan ik dat zo voordelig mogelijk doen? Ze staan nu nog in m'n cc app. Eerst naar crypto.com exchange overzetten of gewoon in de normale cc app?
Ik zou dat inderdaad via de exchange doen, zeker niet in de cdc app zelf.

[ Voor 25% gewijzigd door pimsaint op 02-04-2022 13:01 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 17:37
Nogne schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:16:
[...]

Hoezo dom gemaakt? Denk dat de meeste die met CRO spelen eerder Cronos gebruiken dan CRO Mainnet (crypto.org).
FastFox91 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:22:
[...]

Er zit ook een bridge functie in de Defi app. Hiermee kun je onder andere makkelijk CRO verplaatsten tussen Crypto.org en Cronos. Je doet dit bij het Swap menu aan de onderzijde, selecteert bij "From" CRO bij de blockchain waar je vandaan wil transferren, en bij "To" CRO van de blockchain waar het naartoe moet. Een kind kan de was doen :)

[ Voor 18% gewijzigd door eBait op 02-04-2022 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
RideWithUz schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:54:
Swappen op de exchange op CRO/BTC pair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

eBait schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:59:
[...]

[...]

Er zit ook een bridge functie in de Defi app. Hiermee kun je onder andere makkelijk CRO verplaatsten tussen Crypto.org en Cronos. Je doet dit bij het Swap menu aan de onderzijde, selecteert bij "From" CRO bij de blockchain waar je vandaan wil transferren, en bij "To" CRO van de blockchain waar het naartoe moet. Een kind kan de was doen :)
Ben bekend met de bridge, snap alleen niet wat dat met mijn opmerking te maken heeft :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eBait
  • Laatst online: 12-10 17:37
Nogne schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 13:09:
[...]

Ben bekend met de bridge, snap alleen niet wat dat met mijn opmerking te maken heeft :P
Derp. Verkeerde gequote - dit had natuurlijk deze moeten zijn:
replica17 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:42:
[...]

Nu kap ik ermee }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08 21:49
Ik had natuurlijk zelf ook al in dit topic gezocht, maar kan geen reply vinden van iemand waarbij het bedrag ook in totaal 3x is afgeschreven. Maar goed, ik zal Curve wel even contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14-01-2024
cingero schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:49:
Ik heb dit gehad na het tanken.
Er werd tweemaal 125 euro ‘gereserveerd’ op mijn creditcard. Na een dag is het getankte bedrag op mijn creditcard verrekend met eenmaal 125 euro.
Op curvecard staat nog steeds 125 euro open.
Maar nu is er niets verrekend met de creditcard en is daar de reservering weg.

[ Voor 4% gewijzigd door Frank1975 op 03-04-2022 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoetwathe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Heeft iemand de auto compound functie bij Jerry's pool aan gekregen?
Die loopt via een plugin in chrome, maar ik krijg met niet draaiend.
Is er een complete uitleg ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Dacuuu schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:21:
[...]

Ik betaal vaak zat op Amazon. Geen probleem. Vaak hoef ik geen sms code in te voeren bij Amazon.
Werkt bij mij ook prima. Zowel met Curve => CDC als CDC alleen.
Bizar genoeg wordt er helemaal nergens om bevestiging/SMS code/etc gevraagd en is de order al done voor je er erg in hebt. Laatste keer was er zelfs helemaal geen bedrag afgeschreven........bestelling kwam wel gewoon paar dagen later binnen. Circa 10 dagen later ging de betaling er alsnog doorheen (Curve=>CDC), en de cashback deed het gelukkig ook (was bijna 100% cashback geweest ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Wii4all schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:06:
[...]

Een aanvulling van een aantal grote ketens in de startpost is misschien wel handig
Ik gebruik deze kaart nu standaard bij de volgende winkels
Dirk
Lidl
Kruidvat
Jumbo
Mediamarkt
Mc Donalds
Shell > let wel dat je hier minimaal 150 euro op je kaart extra hebt staan.

Normale AH werkt 'nog' niet
Kan vrijwel overal betalen met de Curve en/of CDC, bijvoorbeeld:

Behalve bij Jumbo en AH2Go ook bij Flink :) (helaas bij Picnic nog niet)
BP, Shell, etc
Burger King, McD, etc
Yellowbrick
ANWB (shop)
Vrijwel alle restaurants, hotels, ook in buitenland
Buitenlandse OV (helaas bij de NS bizz card nog niet, mogelijk losse tickets wel?)
KLM, etc
LinkedIN
etc.

Waar zowel Curve als CDC niet werken kun je (online) ook nog vaak Paypal gebruiken, daar staat Curve dan als default 1e kaart :)

[ Voor 4% gewijzigd door HAWK Wizard op 03-04-2022 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Hallo allemaal,
Ik ben op dit moment in USA en gebruik de kaart overal en met veel plezier.
Van voorgaande reizen met andere credit kaarten ben ik gewend dat ik bij een restaurant de bon vraag, kaart mee geef, kaart + bonnen terug krijg en op een van de bonnen de fooi en totaalbedrag kan opschrijven. Vervolgens wordt dit gekozen totaalbedrag (inclusief fooi) netjes afgeschreven. Ik had online al veel verhalen gelezen dat bij de CDC kaart bij plekken waar nog wel eens fooi gegeven (zou) worden er standaard 20% extra wordt afgeschreven en dat wanneer je minder fooi geeft het verschil na een paar dagen verwerkt wordt.

Ik heb hier nu een aantal dagen wat betalingen gedaan in een restaurant, maar telkens wordt het originele bedrag afgeschreven exclusief fooi.
Ik heb het zowel geprobeerd via de 'ouderwetste manier' door de fooi op de bon te schrijven, maar ook via de betaaltablet die tegenwoordig op tafels staan. Vandaag bijvoorbeeld gegeten voor $41, totaalbedrag via tablet gekozen van $50, maar toch is er $41 afgeschreven.

Iemand enig idee wat (ik) hier fout doe / gaat?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:58

koelebobes

Wen BTC €100K

is er een storing in de DEFI wallet? Ik heb net CRO van de app naar de Defi wallet gestuurd en wilde het nu bij staken. Maar ik kan de bijgestorte CRO niet bij staken...

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:33

Louw Post

Cerenas

koelebobes schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:10:
is er een storing in de DEFI wallet? Ik heb net CRO van de app naar de Defi wallet gestuurd en wilde het nu bij staken. Maar ik kan de bijgestorte CRO niet bij staken...
Zie deze comment:
Dacuuu in "Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie"

Je kan de bridge in de DeFi app gebruiken om de CRO over te zetten naar crypto.org.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

De "decentrale" cronos chain is overbelast. Adoptie. Hopelijk dikke CRO komende tijd.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 46% gewijzigd door knakworst op 04-04-2022 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:28

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:54:
De "decentrale" cronos chain is overbelast. Adoptie. Hopelijk dikke CRO komende tijd.

Laat maar pompen, leuk voor de wekelijkse staking rewards d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
knakworst schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:54:

Cronos chain is toch nog in beta? Volgens mij laat cdc in deze fase maar weinig nieuwe nodes toe. Geef die zooi vrij. Gas op die lollie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Dacuuu schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:09:
[...]

Cronos chain is toch nog in beta? Volgens mij laat cdc in deze fase maar weinig nieuwe nodes toe. Geef die zooi vrij. Gas op die lollie.
Cronos validator is invite only op dit moment, dus er zijn beperkt aantal nodes/validators op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:58

koelebobes

Wen BTC €100K

Louw Post schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:20:
[...]

Zie deze comment:
Dacuuu in "Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie"

Je kan de bridge in de DeFi app gebruiken om de CRO over te zetten naar crypto.org.
Dat heb ik nu al weer 2x gedaan maar ze verschijnen maar niet dit grapje van ze heeft mij al weer 1 CRO gekost.

From Cronos BETA naar Crypto.com toch ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
anders stuur ze even terug naar de app en dan via de juiste chain weer terug. Werkt sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cemmey
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-10 19:42
koelebobes schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:36:
[...]

Dat heb ik nu al weer 2x gedaan maar ze verschijnen maar niet dit grapje van ze heeft mij al weer 1 CRO gekost.

From Cronos BETA naar Crypto.com toch ?
Bij het omzetten moet je niet op max drukken, maar een beetje CRO overhouden voor de fee, dan moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
LET OP!

[Afbeelding]
Hier is het bij mij nu ook fout gegaan.
Heb hier niet op gelet. Nu heb ik wat in Cronos staan. Maar om te staken moet het naar CRO.
Hoe kan ik van Cronos weer terugzetten naar CRO?
Kan iemand dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Frank1975 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:56:
[...]

Hier is het bij mij nu ook fout gegaan.
Heb hier niet op gelet. Nu heb ik wat in Cronos staan. Maar om te staken moet het naar CRO.
Hoe kan ik van Cronos weer terugzetten naar CRO?
Kan iemand dat uitleggen?
Even naar je cro wallet gaan in de DeFi app en dan de Bridge gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
Nogne schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 17:56:
[...]

Even naar je cro wallet gaan in de DeFi app en dan de Bridge gebruiken.
Moet ik dan van ‘crypto.org naar ‘cronos’ of andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 10:00
Frank1975 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:14:
[...]

Moet ik dan van ‘crypto.org naar ‘cronos’ of andersom?
Je moet van Cronos naar Crypto.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:03
Je merkt het ook aan de fee, de fee via cronos netwerk is veel hoger, namelijk 0.2 CRO voor een transfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
Blik1984 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:49:
Je merkt het ook aan de fee, de fee via cronos netwerk is veel hoger, namelijk 0.2 CRO voor een transfer
Al paar keer gedaan. Krijg dan bevestiging. Requets submitted.
Maar bedrag staat nog steeds bij ‘Cronos’ en niet bij ‘Cro’. Ik kan het nig steeds niet staken. Ben het met een klein bedrag aan het uitproberen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQpNSeC_tJ1kVpk_Swm3qc-XTAM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mGI28kMCo0RbMXsmp821a7kK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Frank1975 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 03:26:
[...]

Al paar keer gedaan. Krijg dan bevestiging. Requets submitted.
Maar bedrag staat nog steeds bij ‘Cronos’ en niet bij ‘Cro’. Ik kan het nig steeds niet staken. Ben het met een klein bedrag aan het uitproberen.[Afbeelding]
De Cronos chain is overbelast dus dit is helaas normaal. Probeer het nog een paar keer.

Nu werkt het bij mij weer maar gister was het hele dag een drama.

[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 06-04-2022 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Vraagje, laten jullie de cashback in CRO staan of terug naar stables? Zoja waarom

Ik vind de DeFi wallet tot nu toe maar erg onoverzichtelijk. Je kunt niet goed bijhouden wat de earnings per dag is en zodoende niet uitrekenen of je jaarlijks overeenkomt met de 'beloofde' APY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PHPResource schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:07:
Vraagje, laten jullie de cashback in CRO staan of terug naar stables? Zoja waarom

Ik vind de DeFi wallet tot nu toe maar erg onoverzichtelijk. Je kunt niet goed bijhouden wat de earnings per dag is en zodoende niet uitrekenen of je jaarlijks overeenkomt met de 'beloofde' APY
In BTC/ETH, bij iedere 20 eur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu

Ik stuur het door naar de defi wallet voor de rente.

Ik voorzie een prima toekomst voor cronos, dus ik zet ze niet om naar wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Ik stake het zelf maandelijks in m'n DeFi wallet.

Wat betreft earnings is het inderdaad lastig. Ik houd zelf alleen m'n gekochtte CRO bij, de rest is dan maar mooi meegenomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:06
Xqlus1ve schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:40:
[...]

In BTC/ETH, bij iedere 20 eur.
Dit dus. Ik denk dat bij een hoop mensen hier, CRO een (te) groot deel van hun pf is. Vanuit het spreiden van je risico's kun je alts (eventueel excl eth) beter niet een te groot deel laten worden. Overigens heb ik dit zelf ook, door de jade green kaart nu oOo . Bij de volgende bear is de kans groot dat alts door het putje gaan inclusief CRO, ondanks alle mooie marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
PureLOOD schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:26:
[...]

Dit dus. Ik denk dat bij een hoop mensen hier, CRO een (te) groot deel van hun pf is. Vanuit het spreiden van je risico's kun je alts (eventueel excl eth) beter niet een te groot deel laten worden. Overigens heb ik dit zelf ook, door de jade green kaart nu oOo . Bij de volgende bear is de kans groot dat alts door het putje gaan inclusief CRO, ondanks alle mooie marketing.
Dank voor de antwoorden allen. Ik ga denk ik wat betreft cashback toch ook maar spreiden. Deels in cro op de DeFi deels in stables.

Een volgende bear ligt op de loer en dat maakt mij huiverig om de kaart te upgraden naar de volgende tier met 3 procent. Ben ook bang dat ik dat er niet snel genoeg uithaal omdat de kaart 1. Niet overal wordt geaccepteerd en 2. CRO lekker hard daalt als de markt inkakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
PHPResource schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:05:
[...]

Dank voor de antwoorden allen. Ik ga denk ik wat betreft cashback toch ook maar spreiden. Deels in cro op de DeFi deels in stables.

Een volgende bear ligt op de loer en dat maakt mij huiverig om de kaart te upgraden naar de volgende tier met 3 procent. Ben ook bang dat ik dat er niet snel genoeg uithaal omdat de kaart 1. Niet overal wordt geaccepteerd en 2. CRO lekker hard daalt als de markt inkakt
Een lage CRO zorgt ervoor dat je lekker veel krijgt bij iedere aankoop. Van mij mag het wel even terugvallen naar 20 cent of lager, ik heb een aantal grote aankopen gepland staan komend jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
PHPResource schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:05:
[...]

Je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt. Zelf zie ik geen echt grote beren meer op de weg, en als de cro koers zakt, krijg je alleen maar meer cro bij elke aankoop. In de cro run vanaf ath kon ik nog net "gratis" upgraden naar Jade. Daarmee sta ik nu iets "onderwater" totaal geen probleem, want ik heb nu extra percentage cashback met een lagere cro prijs! En ik voorzie cro nog wel stijgen in de toekomst.

Leg niet al je eieren in 1 mandje, en focus je niet op 1 coin. Doe wat goed voor je voelt, dat is voor ieder anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poinsy
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:37
Hoe is jullie ervaring met reversal cashbacks? Ik heb een week of 3 geleden iets teruggestuurd naar zalando, geld terug gekregen maar de cashback is nog steeds niet teruggedraaid.

Idem met tanken, krijg nog steeds cashback over de 150 euro die gereserveerd wordt en de cashback staat nog steeds in mijn account.

Las hierboven overigens dat het nogal wisselend is hoelang het duurt voordat de reservering weer wordt vrijgegeven, bij mij is dat tot nu toe elke keer direct geweest (BP onbemand, via google pay i.c.m. curve).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:51
Poinsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 12:03:
Hoe is jullie ervaring met reversal cashbacks? Ik heb een week of 3 geleden iets teruggestuurd naar zalando, geld terug gekregen maar de cashback is nog steeds niet teruggedraaid.

Idem met tanken, krijg nog steeds cashback over de 150 euro die gereserveerd wordt en de cashback staat nog steeds in mijn account.

Las hierboven overigens dat het nogal wisselend is hoelang het duurt voordat de reservering weer wordt vrijgegeven, bij mij is dat tot nu toe elke keer direct geweest (BP onbemand, via google pay i.c.m. curve).
Inderdaad, ik heb al weken reversals meer gehad en dat terwijl ik wat aankopen heb geretourneerd. Ik heb het idee dat het alsnog komt alleen dat wat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Geld retour duurt meestal even en daarna is er binnen de transacties niets meer van te zien. Ik durf niet te zeggen wat er met de CRO gebeurt die je na eerste betaling uit je wallet hebt gehaald.

Op ander vlak heb ik zo enkele bedragen retour gekregen en staat er nu een flink bedrag op mijn creditcard. Is er een eenvoudige manier om dit er weer af te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cemmey
Ik wil mijn crypto card opwaarderen met de top up button. Bij het afronden in de crypto app krijg ik de melding "declined by issuer or card scheme". Ik geef akkoord via de rabobank app en er staat genoeg geld op mijn rekening dus ik zie niet waarom dit niet lukt. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:34
Cemmey schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:44:
Ik wil mijn crypto card opwaarderen met de top up button. Bij het afronden in de crypto app krijg ik de melding "declined by issuer or card scheme". Ik geef akkoord via de rabobank app en er staat genoeg geld op mijn rekening dus ik zie niet waarom dit niet lukt. Iemand een idee?
Omdat de Rabobank een k** bank is. Nee serieus, ik dacht ergens te hebben gelezen dat Rabobank crypto afschrijvingen blocked? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 09:12
Ik had een vergelijkbaar probleem, en na een paar keer proberen kreeg ik ineens een denied. Bleek dat er wat beveiligingsmaatregelen bij ICS af waren gegaan die de boel tegenhielden. Was opgelost na een telefoontje met de klantenservice van ICS, daarna nooit meer problemen. Mogelijk dat een belletje met de rabo helpt?

[ Voor 3% gewijzigd door Big4SMK op 07-04-2022 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:42
Waarschijnlijk probeer je het op te nemen van je betaalrekening? Dan moet je eerst geld overboeken vanaf je Rabobank bankrekening naar je fiat wallet voordat je het op de kaart kan zetten.

Anders moet je een creditcard gebruiken als je rechtstreeks de Top up functie wilt gebruiken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
atomix9 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:48:
[...]

Omdat de Rabobank een k** bank is. Nee serieus, ik dacht ergens te hebben gelezen dat Rabobank crypto afschrijvingen blocked? :/
Heb zelf nooit problemen met de Rabobank, en al helemaal niet met crypto. Ik heb zowel Rabobank als ING maar van de ING heb ik al meerdere keren een brief gehad dat ik aan moest tonen waar mijn (crypto)geld vandaan kwam. Van de Rabobank nog nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cemmey
Jdome schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:51:
[...]

Waarschijnlijk probeer je het op te nemen van je betaalrekening? Dan moet je eerst geld overboeken vanaf je Rabobank bankrekening naar je fiat wallet voordat je het op de kaart kan zetten.

Anders moet je een creditcard gebruiken als je rechtstreeks de Top up functie wilt gebruiken..
Nee, ik heb mijn Rabo creditcard aan crypto.com gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
Cemmey schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:53:
[...]

Oh dan zou ik inderdaad even bellen met ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 11:10
Cemmey schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:53:
[...]

Tip, kleine omweg maar als je een account maakt op revolut en die koppelt aan crypto.com hoef je voor je rabo cc geen maandelijkse kosten te betalen. Dus geld storten van rabo naar revolut en vervolgens naar CDC (allemaal instant en gratis) . Kleine moeite om op cc kosten te besparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Sjors1999 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:08:
[...]

Tip, kleine omweg maar als je een account maakt op revolut en die koppelt aan crypto.com hoef je voor je rabo cc geen maandelijkse kosten te betalen. Dus geld storten van rabo naar revolut en vervolgens naar CDC (allemaal instant en gratis) . Kleine moeite om op cc kosten te besparen
Nou, ik vind het nogal wat moeite voor die 10-15 euro op jaarbasis. Je wilt niet weten hoe vaak ik overschrijf van mijn CC naar CDC, dat betekent dus iedere keer een additionele overschrijfstap... top-up met je creditcard vanuit Rabobank is verder gewoon gratis, alleen geld overschrijven om crypto mee te kopen moet je wel een fee over betalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 11:10
Blik1984 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:16:
[...]

Nou, ik vind het nogal wat moeite voor die 10-15 euro op jaarbasis. Je wilt niet weten hoe vaak ik overschrijf van mijn CC naar CDC, dat betekent dus iedere keer een additionele overschrijfstap... top-up met je creditcard vanuit Rabobank is verder gewoon gratis, alleen geld overschrijven om crypto mee te kopen moet je wel een fee over betalen
Dat is natuurlijk ieder voor zich of je het de moeite waard vind. Ik hou er bovendien niet van om aan het eind van de maand mijn Rabo cc te moeten aflossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cemmey
Heb even gebeld met de Rabo, alles zag er prima uit, ze zagen inderdaad een transactie die afgebroken was wegens het ontbreken van de cvc code. Vind ik echter vreemd want die hoef ik eigenlijk nooit in te vullen. Heb het nu nogmaals geprobeerd en het is nu wel gelukt (zonder invullen van cvc code). Zal wel communicatie fout zijn tussen beide apps. Opgelost weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Sjors1999 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:08:
[...]

Met autohuur is het vaak wel noodzakelijk om een 'echte' credit card op zak te hebben, die debetkaarten zijn vaak een hit en miss bij autoverhuurbedrijven. Daarom heb ik altijd een 'echte' reserve op zak, indien CDC en curve niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
  • Laatst online: 12-10 09:44
Beste allemaal,

Ik sta al een tijdje op het punt om een Jade Green kaart aan te schaffen. Ik heb bewust gewacht wat de koers deed eind maart en daar ben ik nu blij om. Iemand hier nog wijze woorden of een correctie terug naar $0.37 te verwachten is...? 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pabz schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:45:
Beste allemaal,

Ik sta al een tijdje op het punt om een Jade Green kaart aan te schaffen. Ik heb bewust gewacht wat de koers deed eind maart en daar ben ik nu blij om. Iemand hier nog wijze woorden of een correctie terug naar $0.37 te verwachten is...? 8)7 _/-\o_
Ja. Nee. Misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Mijn jade green crystal ball 🔮 says…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Get!em schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:29:
Mijn jade green crystal ball 🔮 says…….
Die is meer indigo blue 🔮 hoor... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Beste allemaal,

Jou keuze, gewoon die Jade aanvragen. Of niet. :+ ik heb hem wel, heen moment spijt van gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
Ben er laat bij maar ik ga de 3% kaart aanvragen zodra m'n defi staking vrij komt (kleine maand dus :P)
Had het liefst de 5% optie maar de investering daarvoor is me te hoog. Tot die tijd maar hopen dat de huidige investering + cashback + earn genoeg is om over een paar jaar te upgraden (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
erik91 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 20:44:
Ben er laat bij maar ik ga de 3% kaart aanvragen zodra m'n defi staking vrij komt (kleine maand dus :P)
Had het liefst de 5% optie maar de investering daarvoor is me te hoog. Tot die tijd maar hopen dat de huidige investering + cashback + earn genoeg is om over een paar jaar te upgraden (y)
Te laat ben je nooit. En 3% tikt erg lekker aan hoor. Ja tuurlijk 5% nog meer, en 8% nog meer! Maar 3% is al erg lekker kan ik uit ervaring tikken.
En sommige mensen denken.. 3% is maar 1% meer dan Ruby red.. Maar het is wel 33% meer cashback!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
Dacuuu schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 20:52:
Te laat ben je nooit. En 3% tikt erg lekker aan hoor. Ja tuurlijk 5% nog meer, en 8% nog meer! Maar 3% is al erg lekker kan ik uit ervaring tikken.
En sommige mensen denken.. 3% is maar 1% meer dan Ruby red.. Maar het is wel 33% meer cashback!
De reden voor de 5% voor mij was niet alleen de extra cashback, maar ook de 2% extra earn en ook nog prime.

Maar goed, even tienduizenden extra in cro steken is nogal wat voor die extra's (iig voor mij) en inderdaad 3% is zeker lekker, vooral samen met de andere/extra voordelen van deze kaart. Mocht ik binnen een paar jaar (liefst sneller) kunnen upgraden naar de volgende kaart dan heb ik daar graag €50 voor over :P

Die 8% kaart is nog ver weg, dan koop ik liever eerst een huisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Dacuuu schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 20:52:
[...]

Of 50% meer cashback. Net hoe je het bekijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
erik91 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 20:44:
Ik heb nog een dag of 100 te gaan voordat mijn gestakete 350 euro vrijkomt.
Zou dan wel willen upgraden, maar zit nog lang niet in de buurt van 3.500, dus zal nog wel even geduld moeten hebben. Vind het bedrag nu nog te hoog (trveel risico) om van ‘eigen’ spaargeld in te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:53
Frank1975 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 23:17:
[...]

Ik heb nog een dag of 100 te gaan voordat mijn gestakete 350 euro vrijkomt.
Zou dan wel willen upgraden, maar zit nog lang niet in de buurt van 3.500, dus zal nog wel even geduld moeten hebben. Vind het bedrag nu nog te hoog (trveel risico) om van ‘eigen’ spaargeld in te leggen.
Je kan toch ook upgraden? Dan wordt het bedrag wat je al gestaked hebt staan geüpgrade en gaat over naar de nieuwe periode

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1975
makooy schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 23:43:
[...]

Je kan toch ook upgraden? Dan wordt het bedrag wat je al gestaked hebt staan geüpgrade en gaat over naar de nieuwe periode
Maar dan zou ik eerst ruim 3000 euro aan CRO’s moeten bijkopen. Dat vind ik toch wel veel geld.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StefanoZ
Vandaag (voor jullie gisteren) hebben we onze huur campervan opgehaald (en betaald) in Amerika.
Ruim van te voren meer dan genoeg geld overgeschreven naar fiat Wallet, gisteren card top up gedaan dus ik ging zelfverzekerd naar de zaak.
Werd de kaart telkens geweigerd vanwege onvoldoende funds!
Uiteindelijk gelukt door meerdere kleine transacties. Hierbij kwam ik er achter dat een transactie van 1000$ voor €1100,- werd afgeschreven (en dit iedere keer, hierdoor dus de melding te weinig funds bij het totale bedrag in 1 keer).
Even contact opgenomen met customer support die met het standaard antwoord kwam: sommige merchants hanteren een opslag. Dat is natuurlijk onzin want ik zag dat er bij elke transactie $1000 dollar was afgeschreven, het ging dus fout bij de omrekening naar euro’s.
Paar uur later was dit aangepast.

Toch lekker, zo’n kaart waar je cashback op terug krijgt.
Maakt grote uitgaven als deze ietsjes minder pijnlijk 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/23LJ_qHZI2-Gccp1jDQJ5JwglTE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IsdED3O6bQf128GDSNCIbiAU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wmyENCUX5oKpHh2HPQ-LnmqcbiE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jB9DTGjDfggnyuEiKaaBz9Vj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:44
StefanoZ schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 06:50:
Vandaag (voor jullie gisteren) hebben we onze huur campervan opgehaald (en betaald) in Amerika.

Even contact opgenomen met customer support die met het standaard antwoord kwam: sommige merchants hanteren een opslag. Dat is natuurlijk onzin want ik zag dat er bij elke transactie $1000 dollar was afgeschreven, het ging dus fout bij de omrekening naar euro’s.
Nice! 8)
Of een dure camper, maar ik hoop een lange vakantie. Geniet ervan #beetjejaloers.
(Autohuur is trouwens schrikbarend duur geworden.)

Zo'n omrekenfout lijkt me we enorm vervelend op zo'n moment. Heb je heel aanhoudend moeten zijn bij customer service voordat ze er iets mee gingen doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Blabla13 op 09-04-2022 07:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [bassie]
  • Laatst online: 13-10 19:23
Beste allemaal,

Ik sta al een tijdje op het punt om een Jade Green kaart aan te schaffen.
Ik ben zelf ingestapt eind februari net voordat Rusland binnenviel Oekraïne op een koers van 0,419.
Ruim 500 euro aan earn, cashback en stake Rewards gekregen.
Elke reward is op de koers van dat moment verkregen, grotendeels met koers van rond 0,35.

Mijn punt is, door te wachten verlies je ook geld. Door grote uitgaven via CDC te laten lopen kom je dollar cost average ook aan je CRO. Wat je instap prijs verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
[bassie] schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:17:
[...]

Ik ben zelf ingestapt eind februari net voordat Rusland binnenviel Oekraïne op een koers van 0,419.
Elke reward is op de koers van dat moment verkregen, grotendeels met koers van rond 0,35.

Mijn punt is, door te wachten verlies je ook geld. Door grote uitgaven via CDC te laten lopen kom je dollar cost average ook aan je CRO. Wat je instap prijs verlaagd.
Inderdaad, omdat je huidige waarde ook daalt. Uiteindelijk gaat het er om of je 3500 euro aan ze toevertrouwd. Zie het als beleggen in een bedrijf. Zo ja, doen, zo nee, lekker de Ruby houden. Dat is ook een prima kaart.

Als je nu inlegt stake je ook meer CRO's en krijg je ook meer CRO's over je kaart stake. Dat kun je vast laten staan, of CRO nou 10 cent wordt, of 10 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Ruim van te voren meer dan genoeg geld overgeschreven naar fiat Wallet, gisteren card top up gedaan dus ik ging zelfverzekerd naar de zaak.
Uiteindelijk gelukt door meerdere kleine transacties. Hierbij kwam ik er achter dat een transactie van 1000$ voor €1100,- werd afgeschreven (en dit iedere keer, hierdoor dus de melding te weinig funds bij het totale bedrag in 1 keer).

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Poeh hee dat zijn pas cashbacks. :o Veel plezier op je vakantie. En fijn dat het toch nog gelukt is allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wel irritant dat je dus niet het hele bedrag in 1x kan doen. Lijkt toch iets te zijn met een limiet dan, ondanks dat die veel hoger zou moeten zijn.

Ik ga over een paar maanden een bank betalen van +- 2500 euro hoop dat dat ook met de kaart kan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefkuil
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-07 11:48
Sinds vanmorgen zijn mijn cashback CRO’s niet meer zichtbaar? Alleen wat vaststaat voor een halfjaar.

Iemand ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanderwufu
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-10 18:55
jefkuil schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:07:
Sinds vanmorgen zijn mijn cashback CRO’s niet meer zichtbaar? Alleen wat vaststaat voor een halfjaar.

Iemand ook last van?
Hier hetzelfde probleem! Een vriend van mij kan nog wel van alles zien bij zijn eigen account ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Iemand ook last van?
Nope, alles zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
Als je vandaag bijv €350 of €3500 staked, kan je dan net zoals Curve direct gebruik maken van een digitale creditkaart totdat je echte arriveert of moet je dan nog steeds wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Pabz schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:38:
Als je vandaag bijv €350 of €3500 staked, kan je dan net zoals Curve direct gebruik maken van een digitale creditkaart totdat je echte arriveert of moet je dan nog steeds wachten?
Ja je kan de digitale cdc kaart toevoegen aan curve. Zodra je fysieke cdc kaart binnen komt en je die aan curve wil koppelen, moet je de virtuele uit curve verwijderen. Deze vraag komt regelmatig langs hier in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
Dacuuu schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:43:
[...]

Ja je kan de digitale cdc kaart toevoegen aan curve. Zodra je fysieke cdc kaart binnen komt en je die aan curve wil koppelen, moet je de virtuele uit curve verwijderen. Deze vraag komt regelmatig langs hier in dit topic.
Thanks, ik kon het niet in de start-post vinden vandaar mijn vraag. Ik had aanvankelijk op de term digital creditcard crypto.com gezocht en toen vond ik het niet.
Vind nu net idd ook dit artikel https://help.crypto.com/e...050691-virtual-card-eu-uk.

[ Voor 8% gewijzigd door Pabz op 09-04-2022 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
[bassie] schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:17:
[...]

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, echter zie je de afgelopen dagen natuurlijk wel wat flinke rode candles en lijkt de huidige koerstrend vergelijkbaar met 13-24 feb, alleen zitten we nu dan nog bovenin de curl naar beneden. Als hij de komende week ook 20% zakt is daar natuurlijk moeilijk tegenop te cashbacken (tenzij ik ongeveer €23333,33 uitgeef aan cashbacks). Vandaar mijn twijfel op dit specifieke moment. Wat betreft de investering in het bedrijf Crypto.com daar ben ik wel uit, daar sta ik achter.

Wat zet je precies in earn? Andere coins of de $CRO dit je uit je cashback krijgt? Die kan je ook in de DeFi zetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024

Iemand ook last van?
Yep, hier ook ineens hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderwufu
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-10 18:55
dhrhagenees.cro schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:44:
[...]

Yep, hier ook ineens hetzelfde.
Gebruiken jullie allebei ook de nieuwste crypto.com iOS app? Ik lees op Discord dat het misschien kan komen door de nieuwste app 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Xanderwufu schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 19:24:
[...]

Gebruiken jullie allebei ook de nieuwste crypto.com iOS app? Ik lees op Discord dat het misschien kan komen door de nieuwste app 8)7
Ik wel maar thx voor de info. Ik wacht wel op de fix van Crypto.com. Ik ga niet downgraden. Wellicht dat er ook beveiligingsupdates in de nieuwe versie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Blabla13 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 07:09:
[...]

Nice! 8)
Of een dure camper, maar ik hoop een lange vakantie. Geniet ervan #beetjejaloers.
(Autohuur is trouwens schrikbarend duur geworden.)

Zo'n omrekenfout lijkt me we enorm vervelend op zo'n moment. Heb je heel aanhoudend moeten zijn bij customer service voordat ze er iets mee gingen doen?
Bijna 2 maanden; dus dat is vrij lang 😄
Was inderdaad vervelend en het zat me ook echt niet lekker. Gelukkig was het binnen 2 uur opgelost.
CS bleef bij hun antwoord “extra hold en dat wordt automatisch aangepast binnen 30 dagen”
Ik wist dat het niet om een extra hold ging maar ik dacht ik wacht wel een paar dagen… na 2 uur stond er ineens weer extra geld op m’n kaart en was het opgelost.

Hoewel de wisselkoers die ik krijg met m’n kaart niet hetzelfde is als de wisselkoers die ik volgens Visa zou moeten krijgen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
PureLOOD schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:01:
[...]

Wel irritant dat je dus niet het hele bedrag in 1x kan doen. Lijkt toch iets te zijn met een limiet dan, ondanks dat die veel hoger zou moeten zijn.

Ik ga over een paar maanden een bank betalen van +- 2500 euro hoop dat dat ook met de kaart kan >:)
Zeker irritant, maar ging er dus nu om dat 1000$ als €1000 omgerekend werd, ipv €920.
Voor het totale bedrag had ik genoeg geld op de kaart staan met een ‘normale wisselkoers’ maar door de opslag lukte het totale bedrag niet in 1 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [bassie]
  • Laatst online: 13-10 19:23
Pabz schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:04:
[...]

echter zie je de afgelopen dagen natuurlijk wel wat flinke rode candles en lijkt de huidige koerstrend vergelijkbaar met 13-24 feb, alleen zitten we nu dan nog bovenin de curl naar beneden.

Wat zet je precies in earn? Andere coins of de $CRO dit je uit je cashback krijgt? Die kan je ook in de DeFi zetten toch?
Achteraf weet je wat een goede instap moment is. In mijn analyse dacht ik ook het momentum te pakken (-20 to 30%). Je kan beter jezelf de vraag stellen; vertrouw ik in CRO om hier een X bedrag in te investeren?
Immers de high van CRO is 0,9, een ruime 200% (zeker geen advies). Kan ook nog - 50% gaan......

Wat betreft earn heb ik ervoor gekozen om geld via USDT te staken. Dit gebruik ik om mijn CDC Card te vullen met geld. Echter is dit nu niet meer intressant, de stake is veranderd naar;
Flexibele 2% (was 8%)
1 maand 4% (was 10%)

De CRO Rewards heb ik defi wallet zitten om daar te staken met 12%

Succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Heeft iemand ervaring met de kaart op vakantie naar niet-eurolanden? Ik ga binnenkort naar Tsjechie, en ben benieuwd hoe het zit met wisselkoersen of dat ik beter gewoon met mijn pinpas kan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Blik1984 schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:59:
Heeft iemand ervaring met de kaart op vakantie naar niet-eurolanden? Ik ga binnenkort naar Tsjechie, en ben benieuwd hoe het zit met wisselkoersen of dat ik beter gewoon met mijn pinpas kan betalen?
Goede vraag, heb je Curve? Zo niet, even aanvragen. Curve heeft goede wisselkoersen. Anders even op locatie 2 aankopen doen, 1 direct met je CDC pas,2e met curve->cdc. Even kijken wat het meeste kost. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31
StefanoZ schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 19:55:
[...]

Bijna 2 maanden; dus dat is vrij lang 😄
Was inderdaad vervelend en het zat me ook echt niet lekker. Gelukkig was het binnen 2 uur opgelost.
CS bleef bij hun antwoord “extra hold en dat wordt automatisch aangepast binnen 30 dagen”
Ik wist dat het niet om een extra hold ging maar ik dacht ik wacht wel een paar dagen… na 2 uur stond er ineens weer extra geld op m’n kaart en was het opgelost.

Hoewel de wisselkoers die ik krijg met m’n kaart niet hetzelfde is als de wisselkoers die ik volgens Visa zou moeten krijgen…
Hoe heb je de wisselkoers uitgerekend? Ik kwam er zelf een keer achter dat de eurobedragen in de CSV export van de kaarttransacties hoger zijn dan de eurobedragen die je ziet door in je CRO wallet de cashbacktransactie te openen.
Volgens mij is die tweede wat daadwerkelijk van je kaart wordt afgeschreven.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:33
De wisselkoers van de cdc kaart is vele malen beter dan curve. In het weekend zelfs nog meer I.v.m. koersopslag. Daarnaast heb je bij curve een limiet van max 500 euro in vreemde valuta per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Dacuuu schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:01:
[...]

Goede vraag, heb je Curve? Zo niet, even aanvragen. Curve heeft goede wisselkoersen. Anders even op locatie 2 aankopen doen, 1 direct met je CDC pas,2e met curve->cdc. Even kijken wat het meeste kost. :+
Heb ik, maar na wat onderzoek kwam ik er ook achter dat de fees vanuit cdc ongeveer gelijk zijn tov curve. Maar dat je met een Jade kaart tot 4.000 per maand kan uitgeven zonder additionele kosten, bij curve is dit 500.

Dus dat wordt gewoon de cdc gebruiken op vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VBS835
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 22:11
stel: ik koop voor 3500 euro aan cronos en ik stake ze voor de visa card voor de 3% cashback

de koers zakt 10 % en ik stake dus geen waarde meer van 3500 euro

geniet ik dan alsnog van de 3 % cachbakc of val je automatisch in een lagere schijf dan ?

dat is me nog niet geheel duidelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
Blik1984 schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:59:
Zeker, ik gebruik de kaart dagelijks in Zuid-Korea. Ik heb er al eens wat over geschreven, zie hier en dat van andere Tweakers hier.
Dacuuu schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:01:
[...]
Helaas pindakaas, vooral in het weekend is Curve 2% duurder dan CDC. En da's toch jammer want dat betekent voor mij bijvoorbeeld dat ik in de weekenden met die plak metaal op pad moet.
VBS835 schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:20:
stel: ik koop voor 3500 euro aan cronos en ik stake ze voor de visa card voor de 3% cashback

de koers zakt 10 % en ik stake dus geen waarde meer van 3500 euro

geniet ik dan alsnog van de 3 % cachbakc of val je automatisch in een lagere schijf dan ?

dat is me nog niet geheel duidelijk
Lees de topicstart even door. Zolang je niet un-staked blijf je gewoon in dezelfde tier, ongeacht de dagwaarde in euri.

[ Voor 27% gewijzigd door pimsaint op 10-04-2022 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
blu-fox schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:32:
[...]

Hoe heb je de wisselkoers uitgerekend? Ik kwam er zelf een keer achter dat de eurobedragen in de CSV export van de kaarttransacties hoger zijn dan de eurobedragen die je ziet door in je CRO wallet de cashbacktransactie te openen.
Volgens mij is die tweede wat daadwerkelijk van je kaart wordt afgeschreven.
Ik kijk bij de kaarttransacties, als ik daar op een dollar bedrag klik zie ik de info van de transactie + het bedrag in euro’s (hetzelfde bedrag als ik zie bij de cashback transactie overigens).

De verschillen zijn heel klein, telkens ongeveer €0,10 - €0,90 (bij wat grotere bedragen) per transactie.
Maar in 2 maanden tijd ga ik behoorlijk wat transacties doen dus ben wel benieuwd waar deze verschillen vandaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
pimsaint schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:20:
[...]

Helaas pindakaas, vooral in het weekend is Curve 2% duurder dan CDC. En da's toch jammer want dat betekent voor mij bijvoorbeeld dat ik in de weekenden met die plak metaal op pad moet.
Je kan toch gewoon instellen dat curve de valuta omrekenen overlaat aan de cdc kaart?
Dan maakt het niet uit welke dag van de week het is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
StefanoZ schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:40:
[...]
Je kan toch gewoon instellen dat curve de valuta omrekenen overlaat aan de cdc kaart?
Oh dat zou inderdaad heel mooi zijn. Maar ik kan nergens de optie vinden om de lokale munteenheid te gebruiken (Zuid-Koreaanse Won in mijn geval), waar vind ik dat?

edit: ik vind net dit
Currency Conversion Fee - for purchases and ATM withdrawals you make over the weekend or UK bank holidays

To cover the cost of enabling you to make purchases and withdraw cash in a currency different from the currency of your payment card.

In case of withdrawals or purchases over the weekend where the currency of the selected underlying payment card is different to the currency of the spend, we take the latest available exchange rate from our rate provider and apply a surcharge. If there is a currency conversion and the currency of the selected payment card and the currency of the transaction are both in one of GBP, USD or EUR, the rate will be increased by 0.5%. In any other case, that is if either the currency of your transaction or the currency of the selected Payment Card is any of our other supported currencies, the rate will be increased by up to 1.5%.
En zie dan vervolgens een hoop vreemde valutaopties bij de CDC kaartinstellingen in Curve. Hele waslijst inclusief Japanse Yen, maar helaas (nog) geen KRW. Goeie tip dus van je, maar ik val voorlopig nog even buiten de boot :(

Czech Republic Koruna staat er wel tussen, dus da's handig voor @Blik1984

[ Voor 60% gewijzigd door pimsaint op 10-04-2022 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Heb de laatste maanden de kaart(en) paar keer in CH gebruikt.

Zowel bij pin betalingen als geld binnen bij een ATM heb je bij de Curve en CDC vrijwel dezelfde lage koers, dwz vergelijkbaar met de ook al vrij gunstige BunQ travel card. ING pinpas was iets (+1%) duurder, ABN nog duurder (+2%). Let op: in alle gevallen dan wel CHF kiezen als currency op de pin terminal / ATM, dus NIET voor Euro, anders betaal je de extreem dure wisselkoers (>2% meer) van de lokale banken daar!

Op zaterdag en zondag ben je met de Curve echter wel duurder (+2%) uit, die is dan net zo duur als bv ABN. Daar weegt die 1% cashback bij een pinbetaling dan niet tegen op ............... (en bij ATM pinnen krijg je sowieso geen cashback).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

StefanoZ schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:40:
[...]

Wat is dan nog de toegevoegde waarde van een gratis Curve ertussen als ik vragen mag? Bij een Curve abo heb je nog de extra cashback als ik het goed heb?
Pagina: 1 ... 32 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).