Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 31 ... 60 Laatste
Acties:

• Jaarsma
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-11 18:34
Get!em schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:38:
[...]

Besef dat t EurX is, een door Nexo verzonnen euro variant, die door hen 1 op 1 met euro wordt gezet.
Tevens dat de 12% met Nexo tokens als APR is. Met APY op EurX is het 2% lager. En dat je dus sowieso 10% van je portfolio in Nexo moet steken. En dat alle voordelen dus accuut verwijnen als het lager dan 10% is, bijv door APY op je EurX of stijging van je BTC of ETH.

Maar verder prima APY inderdaad.
Ik zou hoofdzakelijk switchen voor de stablecoins, dus daar zou (afgezien van de waarde van de Nexo token) weinig fluctuatie in moeten zitten. Op dit moment zijn dat USDC coins. Enige reden om het nu naar euro te wisselen zou zijn ivm een gunstige wisselkoers. (nu iets van 0,91 euro = 1 dollar oid?) En coins die ik heb waar ze geen rente op geven, ga ik er ook niet stallen. Zit meer in over de veiligheid van het platform. Bij cdc had ik het gevoel dat dat wel goed zat maar een nieuw platform, en dus ook weer geld verplaatsen naar een nieuw platform is altijd een beetje spannend.

• Frank1975
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik ben het bedrag dat ik inmiddels via cashback had verdiend gaan staken in Defi wallet. Ii werd getriggerd door de 12,30% apy.
Ik kom nu tot de ontdekking dat ik hier alleen de stakingsreward krijg. De koerswaarde van Cronos is dus niet van invloed op het bedrag.
Dit is wel het geval in de Crypto app.
Ik heb er dan ook spijt van dat ik voor dit unstaken heb gekozen. Nu de koerswaarde stijgt had dit mij momenteel meer rendement opgeleverd.
Nu 28 dagen wachten tot mijn bedrag weer vrijkomt.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:34

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Frank1975 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:35:
Ik ben het bedrag dat ik inmiddels via cashback had verdiend gaan staken in Defi wallet. Ii werd getriggerd door de 12,30% apy.
Ik kom nu tot de ontdekking dat ik hier alleen de stakingsreward krijg. De koerswaarde van Cronos is dus niet van invloed op het bedrag.
Ik heb er dan ook spijt van dat ik voor dit unstaken heb gekozen. Nu de koerswaarde stijgt had dit mij momenteel meer rendement opgeleverd.
In DeFi krijg je toch X% APY over het aantal X Cronos je hebt? Dat staat toch los van de werkelijke koerswaarde :?

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:45
Frank1975 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:35:
Je krijgt je rente (logisch) uitgekeerd in cronos, de waarde in euro/dollar/waterijsje heeft hier niks mee te maken.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:56
Zo te zien maken ze er een aardig zooitje van nu bij Crypto.com

* Earn percentages gaan fors naar beneden
* Alles wat je wegzet in Earn boven de $30k aan waarde krijg je nog maar de heft van het rente percentage

YouTube: My Thoughts on Crypto.com's New EARN Rates

Mijn BTC komt deze week vrij uit deze Earn. Ik kan geloof ik weer op zoek naar alternatieven...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Frank1975
Dacuuu schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:10:
[...]

Je krijgt je rente (logisch) uitgekeerd in cronos, de waarde in euro/dollar/waterijsje heeft hier niks mee te maken.
Wat gebeurt er dan als ik weer ga unstaken?
Krijg ik dan geld terug?
Mij is niet duidelijk of ik dan opnieuw cronos moet gaan kopen.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Frank1975 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 21:22:
[...]

Wat gebeurt er dan als ik weer ga unstaken?
Krijg ik dan geld terug?
Mij is niet duidelijk of ik dan opnieuw cronos moet gaan kopen.
Je krijgt je gestakedte aantal CRO terug + eventuele CRO aan rente. Niet beledigend bedoelt, maar heb je je wel vooraf in gelezen hoe DeFi sraking werkt?

• Gravano
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-03 20:46
[Delete] :w
Was niet van toepassing.

[ Voor 96% gewijzigd door Gravano op 28-03-2022 03:13 . Reden: Niet van toepassing. Had iets verkeerd begrepen ]

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Gravano schreef op maandag 28 maart 2022 @ 01:28:
[Afbeelding]

Ik zie dit nu net staan op de Crypto. com site. Onderdeel van de vernieuwde regels stijgt je gestaakte bedrag om een kaart te bemachtigen niet met de koers van CRO.
Het stake bedrag is nu ook alleen in fiat geld en niet een vast bedrag aan CRO dat je moet kopen om een kaart te kunnen bemachtigen. Je moet nu voor een vast bedrag €350 Ruby red/€3.500 Jade green enzo. Voorheen kon je bijv de Ruby Red kaart al hebben voor 800 CRO, het maakte niet uit hoe hoog de waarde was van 1 CRO.

Wat ik me nu afvraag, als het stake termijn voor je kaart is afgelopen en je laat het geld staan doet er niks mee, stijgt je voorheen gestakte CRO na het verplichte termijn voor een kaart daarna wel met de koers?
En als je het gestakte bedrag na 1 jaar uitbetaald, krijg je dan de waarde van de koers op dat moment of krijg je dan alleen het stake bedrag dat nodig was voor een kaart te bemachtigen?

Ff voorbeeld voor de duidelijkheid.
Ik stake €350 voor de Ruby Red kaart voor 6 maanden met CRO koers van 0,30 cent per CRO.
Na 1 jaar is de koers 0,90 cent per CRO en ik wil mijn gestakte bedrag (€350) cashen, krijg ik dan na 1 jaar €350 euro of krijg ik dan het bedrag dat gelijk staat met de koers op dat moment?

1 voordeel is dat je nooit minder geld terug krijgt dan je gestakte geld. Maar verder klinkt dit als een grote teleurstelling.
Er staat letterlijk (lees A en B als een tijdsperiode);

A indien je 5000 CRO staked voor een Ruby kaart bij een CRO waarde van $0.08 (5000 x 0.08 = $400)
B dan wanneer je unstaked krijg je 5000 CRO terug ongeacht of de waarde nu hoger of lager is van punt A (1 CRO = 0.15; 5000 x 0.15 = $750)

Je krijgt dus altijd je originele aantal CRO inleg terug en niet het originele bedrag in fiat waarde van tijdspunt A. Die grote teleurstelling mag je weer in de kast stoppen ;)

• Gravano
Xqlus1ve schreef op maandag 28 maart 2022 @ 02:33:
[...]

Er staat letterlijk (lees A en B als een tijdsperiode);

A indien je 5000 CRO staked voor een Ruby kaart bij een CRO waarde van $0.08 (5000 x 0.08 = $400)
B dan wanneer je unstaked krijg je 5000 CRO terug ongeacht of de waarde nu hoger of lager is van punt A (1 CRO = 0.15; 5000 x 0.15 = $750)

Je krijgt dus altijd je originele aantal CRO inleg terug en niet het originele bedrag in fiat waarde van tijdspunt A. Die grote teleurstelling mag je weer in de kast stoppen ;)
Ja klopt, had niet goed gelezen. Haha, thanks.
(Ik delete mijn vraag want kan voor verwaring zorgen.) :)

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14-11 21:34
Jaarsma schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:47:
[...]

Ik zou hoofdzakelijk switchen voor de stablecoins, dus daar zou (afgezien van de waarde van de Nexo token) weinig fluctuatie in moeten zitten. Op dit moment zijn dat USDC coins. Enige reden om het nu naar euro te wisselen zou zijn ivm een gunstige wisselkoers. (nu iets van 0,91 euro = 1 dollar oid?) En coins die ik heb waar ze geen rente op geven, ga ik er ook niet stallen. Zit meer in over de veiligheid van het platform. Bij cdc had ik het gevoel dat dat wel goed zat maar een nieuw platform, en dus ook weer geld verplaatsen naar een nieuw platform is altijd een beetje spannend.
Ik zit nu een goed half jaar ook bij nexo en bevalt tot nu toe goed. Ik heb het juist eerder andersom qua veiligheid. Nexo komt betrouwbaarder over. Google maar eens rond over de betrouwbaarheid. Site en zeker de app werken veel sneller dan crypto.com. en klantenservice kreeg ik altijd zeer snel te spreken.
Paar keer geld gestort via overboeking en staat er altijd binnen 1 werkdag op. Terugstorten ook vaak. dezelfde dag. Werkt tot nu toe prima.

Natuurlijk blijft het een veel groter risico als geld op de bank, maar dat geldt voor crypto.com ook. Daarom krijg je ook 8-12% ipv 0.01%.

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 11:10
Wat ik mij als leek dus afvraag; via platformen zoals crypto.com en nexo kun je dus crypto uitlenen, waar je vervolgens interest over krijgt. Je kunt dus ook leningen nemen, maar hoe zit het met het niet terug kunnen betalen van zo'n crypto lening. Hoe wordt dat gereguleerd?

Lijkt mij niet dat je opeens een deurwaarde van crypto land aan je voordeur hebt staan

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:53
Misschien kijk ik verkeerd, maar is de mogelijkheid om de debit card op te waarderen middels Credit Card verdwenen?

• Dacuuu
Sjors1999 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:12:
Wat ik mij als leek dus afvraag; via platformen zoals crypto.com en nexo kun je dus crypto uitlenen, waar je vervolgens interest over krijgt. Je kunt dus ook leningen nemen, maar hoe zit het met het niet terug kunnen betalen van zo'n crypto lening. Hoe wordt dat gereguleerd?

Lijkt mij niet dat je opeens een deurwaarde van crypto land aan je voordeur hebt staan
Je moet vaak crypto als onderpand hebben geloof ik. Dus er moet wel wat tegenover staan. Het is niet zo dat iemand iemand met 2 euro op de bank even €20k kan lenen op een crypto platform.

• Dacuuu
baba420 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:28:
Misschien kijk ik verkeerd, maar is de mogelijkheid om de debit card op te waarderen middels Credit Card verdwenen?
Ik zie het nog gewoon hoor.

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sjors1999 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:12:

Voor de lening dien je eerst een onderpand te geven die geliquideerd wordt zodra de uitlener het risico loopt geen geld terug te ontvangen. Dit maakt het risico minimaal dat het geld niet terug komt. Dit risico geld ook voor wanneer je crypto staked. Er is een kleine kans dat alles als een kaartenhuis in elkaar stort en je het kwijt raakt. Denk hierbij aan zeer abrupte koersbeweging van tientallen procenten in minuten tijd.

• baba420
Dacuuu schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:30:
[...]

Ik zie het nog gewoon hoor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZCkmTA8bIBAD2N4JeomftR46h_0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KzuNHwttTHXa9gIVviSfMN5C.png?f=fotoalbum_large

Vreemd, ik krijg die optie niet meer.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:29
baba420 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:34:
[...]

[Afbeelding]

Apart, ik heb gewoon de 3 opties bovenin nog staan en net nog 100 euro opgewaardeerd met cc

• Dacuuu
baba420 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:34:
[...]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SEEldBo.jpg

• baba420
Ik heb support aangevraagd. Bedankt voor het meedenken iig.

Edit: in- en uitloggen heeft het probleem verholpen.

[ Voor 13% gewijzigd door baba420 op 28-03-2022 12:13 ]

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-11 20:45
Zojuist toch maar de aanvraag gedaan voor de jade green kaart. Nog even zitten dubben m.b.t. de laatste rare actie omtrent earn, maar toch maar de knoop doorgehakt. Ik had de meeste CRO toch al (moest alleen nog vrij komen uit de defi staking. De voordelen die nog overblijven, zijn toch nog steeds netjes.

• Jaarsma
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-11 18:34
PureLOOD schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:48:
Zojuist toch maar de aanvraag gedaan voor de jade green kaart. Nog even zitten dubben m.b.t. de laatste rare actie omtrent earn, maar toch maar de knoop doorgehakt. Ik had de meeste CRO toch al (moest alleen nog vrij komen uit de defi staking. De voordelen die nog overblijven, zijn toch nog steeds netjes.
Ik zou dezelfde keuze maken. Hoewel earn rates erg jammer zijn voor nu (weten natuurlijk niet hoe lang Celsius en Nexo wel nog hogere tarieven kunnen handhaven als Cefi platforms), is de stake voor de kaart (10% rente in CRO, spotify, netflix en 3% cashback) de rewards zeker waard.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
één dag later en nog steeds geen inhoudelijk antwoord van de curve helpdesk over de hoogte van mijn limieten. Volgens mij hebben ze het best druk daar.

Burp

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wii4all schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:59:
één dag later en nog steeds geen inhoudelijk antwoord van de curve helpdesk over de hoogte van mijn limieten. Volgens mij hebben ze het best druk daar.
Ooit eens een ticket aangemaakt, nooit meer wat van hun te horen gekregen. MIsschien loont het om achter hun broek blijven te gaan.

• Wii4all
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:20:
[...]

Ooit eens een ticket aangemaakt, nooit meer wat van hun te horen gekregen. MIsschien loont het om achter hun broek blijven te gaan.
Ik ben ze nu ook maar via Twitter aan het bestoken kijken of dat wat helpt

Burp

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-11 18:02
Wii4all schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:25:
[...]

Ik ben ze nu ook maar via Twitter aan het bestoken kijken of dat wat helpt
Zelf geen ervaring mee maar wellicht helpt te vragen op: https://community.curve.com/
NB er is ook een Curve topic, we dwalen een beetje af zo.

• ChrisinhoJr
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-09 15:45
Iemand ervaringen mbt het boeken van een reis, huren van een auto? Je kan natuurlijk met CDC een reis boeken maar als er iets gebeurd ben je niet verzekerd volgens mij? Bij een 'normale' cc zit er vaak wel een diefstal en reisverzekering bij.

• glatuin
ChrisinhoJr schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:31:
Iemand ervaringen mbt het boeken van een reis, huren van een auto? Je kan natuurlijk met CDC een reis boeken maar als er iets gebeurd ben je niet verzekerd volgens mij? Bij een 'normale' cc zit er vaak wel een diefstal en reisverzekering bij.
Een losse of doorlopende reisverzekering heeft bijna altijd betere voorwaarden dan die via een CC. Dus ik boek gewoon vakanties met de CDC kaart. Huurauto (nog) geen ervaring. IVM borg zou ik een echte CC voor de borg gebruiken en de betaling via CDC (allen geen idee of dat overal kan).

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Bij het huren van een wagen moet je opletten dat CDC geen credit card is maar een debit card. Een borg kan dus niet van de CDC gehaald worden in ieder land. Beter om dan een back-up kaart te gebruiken.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• martidinho
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-07 18:52
Drie weken terug heb ik een auto met de CDC kaart gehuurd. Ik heb hier geen problemen bij ondervonden. :-) Dus dat werkt prima.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-11 02:22
Wii4all schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:59:
Weet niet of je het al gedaan hebt, maar reactie krijgen van Curve CS gaat stukken sneller via het contactformulier op hun website dan via de app.

[ Voor 7% gewijzigd door pimsaint op 29-03-2022 12:17 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Xanderwufu
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11 08:01
Heeft er iemand een schatting hoeveel dagen het duurt voordat de fysieke kaart aankomt als het al verzonden is. En of de fysieke kaart een andere creditkaart nummer heeft dan de virtuele?

• Dacuuu
Xanderwufu schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:44:
Heeft er iemand een schatting hoeveel dagen het duurt voordat de fysieke kaart aankomt als het al verzonden is. En of de fysieke kaart een andere creditkaart nummer heeft dan de virtuele?
Paar dagen tot een week.
Ander exp date + ccv code.

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-11 16:37
Mijn kaart is 22-3 verzonden en hij is gisteren aangekomen.

• Gravano
Het duurde bij mij best lang in de 3e week na mijn aanvraag heb ik ff via de chat in de app gevraagd hoe het zit. Binnen een week daarna had ik mijn kaart in huis. Ik zal dus ff wachten en als je na 2 weken nog niks hebt ontvangen ff via de chat in app vragen hoe het zit. Word snel en goed geregeld verder. Geen probleem dus. Beetje geduld kan geen kwaad en niet in paniek raken.

• Pabz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 21:36
Heeft iemand wellicht een overzicht van zaken die je allemaal kunt overzetten naar een creditcard? Ben er al achter dat Jumbo, Hello Fresh, de lokale koffiezaak allemaal Curve accepteren en ben al mijn grote afschrijvingen aan het nagaan. Is hier een handig overzicht van? Of zijn er wellicht ook partijen die het niet open en bloot aanbieden maar na enig aandringen wel?

Thanks!

• Pabz
Dacuuu schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:54:
[...]

Paar dagen tot een week.
Ander exp date + ccv code.
Pas je dit dan ook aan voor zaken als Apple/Google Pay of gebruik je daar gewoon de digitale voor?

• Blabla13
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:25
Pabz schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:08:
Heeft iemand wellicht een overzicht van zaken die je allemaal kunt overzetten naar een creditcard? Ben er al achter dat Jumbo, Hello Fresh, de lokale koffiezaak allemaal Curve accepteren en ben al mijn grote afschrijvingen aan het nagaan. Is hier een handig overzicht van? Of zijn er wellicht ook partijen die het niet open en bloot aanbieden maar na enig aandringen wel?

Thanks!
Acceptatie: Vaste lasten betalen met de Crypto.com Visa Debit Card
Naar idee van Tweaker @Xqlus1ve alvast een lijstje met leveranciers voor de vaste prik die de kaart accepteren:
Amazon, Apple (TV, iCloud, App Store), Bol.com, Coolblue, Disney+, Google (Play store), Hello Fresh, Hema, HP Insta Inkt, Kruidvat, Microsoft (Office365), Nest Aware, Netflix, Park mobile, PayPal, Spotify, Swapfiets, Yellowbrick, Vattenvall, Videoland, Wehkamp.

FAQ Crypto.com VISA kaart
Kan ik overal waar ik kan pinnen betalen met de CDC kaart?
Nee, je kan alleen met de CDC kaart betalen daar waar men VISA accepteert, of Mastercard wanneer je curve gebruikt. In tegenstelling tot veel andere landen kent Nederland nog veel merchants die geen Visa/Mastercard accepteren, maar dat gaat de komende maanden gelukkig veranderen. Een lijstje met bedrijven die de CDC accepteren vind je hierboven.

En dat allemaal uit de startpost. :) :F

• Pabz
Blabla13 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:16:
[...]
En dat allemaal uit de startpost. :) :F
:o 8)7 8)7 8)7

Thanks. Is er nog een verschil om dingen via Curve te laten lopen en dan de go-back-in time feature te gebruiken?

• Spiritsoul
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 21:24
Pabz schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:22:
[...]

Thanks. Is er nog een verschil om dingen via Curve te laten lopen en dan de go-back-in time feature te gebruiken?
Wat je kan doen is je standaard creditcard (dus niet crypto.com) gebruiken om alle aankopen te doen. Dan heb je geen gedoe of er genoeg saldo op je CDC zit. Daarna kijk je hoeveel je hebt gespendeerd in een week en dat bedrag ga je op je CDC zetten en gebruik je hierbij de go-back-in-time functie.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pabz schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:22:
[...]

Ja, rebates zoals Spotify, Netflix, Amazon prime werken volgens mij niet (of wisselvallig) als je ze via de Curve laat lopen. Alle vasten diensten zitten bij mij direct aan mijn CDC gekoppeld.

• Pabz
Xqlus1ve schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 00:06:
[...]

Ja, rebates zoals Spotify, Netflix, Amazon prime werken volgens mij niet (of wisselvallig) als je ze via de Curve laat lopen. Alle vasten diensten zitten bij mij direct aan mijn CDC gekoppeld.
En stort je dan een vast bedrag per maand bijv naar die rekening in Litouwen of laad je hem met crypto? Ik zit nog ff te kijken hoe je voldoende op die kaart hebt, maar ook niet teveel.

• PureLOOD
Pabz schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 00:18:
[...]

En stort je dan een vast bedrag per maand bijv naar die rekening in Litouwen of laad je hem met crypto? Ik zit nog ff te kijken hoe je voldoende op die kaart hebt, maar ook niet teveel.
Als je nog een andere CC hebt, kun je de kaart daarmee direct opladen. Anders storten via sepa betaling. Crypto verkopen zou ik niet doen aangezien je dan veel verliest door de spread in de app

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-11 02:22
Pabz schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 23:08:
Heeft iemand wellicht een overzicht van zaken die je allemaal kunt overzetten naar een creditcard?
Het lijkt me handig dat je de topic start leest voordat je begint met een vragenvuur, maar daar ben je al op gewezen. Het lijstje in de topic start is echter een begin, dus mocht je inmiddels tips hebben ter aanvulling van het lijstje, let us know :)

Ik heb ook links naar Nederlandse video's toegevoegd aan de TS (inclusief die van onze eigen @Dacuuu), mocht iemand nog een andere behulpzame video tegenkomen dan hoor ik dat ook graag!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Wii4all
  • Niet online
Update van mijn case

Limiet van curve is afgelopen nacht aangepast naar het volgende
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R5ztiTaAfos5zfuUo5YG4zCw424=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q3werXGwps0NLqJPI3Ljw7oT.jpg?f=fotoalbum_large

Wel bijzonder vanuit Twitter gaven ze aan je niet via social media te helpen
Via de app kreeg ik op een gegeven moment zonder antwoord dat de case afgehandeld was

Via het support email adres kreeg ik de duidelijkste reactie eigenlijk

[ Voor 20% gewijzigd door Wii4all op 30-03-2022 06:56 ]

Burp

• Pabz
pimsaint schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 05:49:
[...]

Het lijkt me handig dat je de topic start leest voordat je begint met een vragenvuur, maar daar ben je al op gewezen. Het lijstje in de topic start is echter een begin, dus mocht je inmiddels tips hebben ter aanvulling van het lijstje, let us know :)

Ik heb ook links naar Nederlandse video's toegevoegd aan de TS (inclusief die van onze eigen @Dacuuu), mocht iemand nog een andere behulpzame video tegenkomen dan hoor ik dat ook graag!
Thanks en ja ik weet het. Ik heb de hele topic al zo'n beetje doorgespit een week geleden en was gewoonweg vergeten dat dit in de topic start stond :X

• Blik1984
Pabz schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 00:18:
[...]

Ik heb er standaard tussen de 100 en 200 opstaan, genoeg voor de incidentele uitgave/afschrijving en tanken bij een onbemande pomp

Edit: en top-up via de cc van ING, bijna instant

[ Voor 5% gewijzigd door Blik1984 op 30-03-2022 08:32 ]

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:55
Xqlus1ve schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 00:06:
[...]

Heb je daar zelf problemen mee ondervonden? Ik gebruik enkel de Spotify’s rebate via Curve en dat werkt perfect. Krijg iedere maand netjes de cashback.

• PureLOOD
maxvdh schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:12:
[...]

Heb je daar zelf problemen mee ondervonden? Ik gebruik enkel de Spotify’s rebate via Curve en dat werkt perfect. Krijg iedere maand netjes de cashback.
Zie ook de TS :P Er zijn inderdaad meerdere mensen die daar problemen mee hebben gehad.

• PureLOOD
pimsaint schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 05:49:
[...]

Misschien wel een mooi moment voor wat aanvulling?:

Supermarkten
Meeste Lidl's (in mijn ervaring)
AH to go

Horeca
Meeste (alle hotels?)
Restaurants

We hoeven niet alles op te noemen, maar misschien een tabel, met wat meer info is wel mooi. We moeten de kaart wel maximaliseren natuurlijk 8)

• Wii4all
  • Niet online
PureLOOD schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:00:
[...]

Misschien wel een mooi moment voor wat aanvulling?:

Supermarkten
Meeste Lidl's (in mijn ervaring)
AH to go

Horeca
Meeste (alle hotels?)
Restaurants

We hoeven niet alles op te noemen, maar misschien een tabel, met wat meer info is wel mooi. We moeten de kaart wel maximaliseren natuurlijk 8)
Een aanvulling van een aantal grote ketens in de startpost is misschien wel handig
Ik gebruik deze kaart nu standaard bij de volgende winkels
Dirk
Lidl
Kruidvat
Jumbo
Mediamarkt
Mc Donalds
Shell > let wel dat je hier minimaal 150 euro op je kaart extra hebt staan.

Normale AH werkt 'nog' niet

Burp

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-11 23:26
Wii4all schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:06:
[...]

Een aanvulling van een aantal grote ketens in de startpost is misschien wel handig
Dirk
Lidl
Kruidvat
Jumbo
Mediamarkt
Mc Donalds

Heeft iemand ooit gevraagd / weet waarom AH waarom zij de visa niet accepteren? echt raar |:(

Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-11 16:12
replica17 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:14:
[...]

Heeft iemand ooit gevraagd / weet waarom AH waarom zij de visa niet accepteren? echt raar |:(
Geen idee of VISA bij mij in het dorp werkt, maar via Curve kan ik in de plaatselijke AH wel betalen met mijn CDC.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

• replica17
Vetifuro schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:29:
[...]

Geen idee of VISA bij mij in het dorp werkt, maar via Curve kan ik in de plaatselijke AH wel betalen met mijn CDC.
Bij mij werkt het via Curve ook niet. Pas geweigerd.

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:45
[...]

Dirk
Lidl
Kruidvat
Jumbo
Mediamarkt
Mc Donalds

niet bij alle Jumbo's werkt de kaart, in ieder geval niet bij ons in de omliggende dorpen 8)7 meerder jumbo's!

• glatuin
Fleske schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:58:
[...]

niet bij alle Jumbo's werkt de kaart, in ieder geval niet bij ons in de omliggende dorpen 8)7 meerder jumbo's!
Jumbo is deels een franchise organisatie (zover ik weet) en dit betekent dus dat bepaalde franchisers niet mee doen met credit cards, want eigen baas.
Eigen vestigingen lijken vooralsnog wel te werken, maar wellicht heb ik het verkeerd.

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-11 20:21
[...]

Voor zover ik weet kost een creditcardbetaling ze meer geld (die cashback moet ergens van betaald worden :9 )

• Dacuuu
Ik zie het nut ook niet van een lijst opstellen met winkels waar ze wel en niet visa/master accepteren.

Je probeert je kaart, werkt het niet, dan niet. Ergens volgend jaar gaat het toch overal werken als meastro uitgefaseerd gaat worden.

• glatuin
feelthepower schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:04:
[...]

Voor zover ik weet kost een creditcardbetaling ze meer geld (die cashback moet ergens van betaald worden :9 )
Volgens mij is dat sinds een paar jaar niet meer. Geen verschil voor retailer tussen debet Master/Visa en PIN (Maestro) pas. Ik denk dat AH domweg te conservatief is en bang dat mensen met echte credit cards betalen die zijn volgens mij nog wat duurder.

• Blik1984
[...]

Wegens de exorbitant hoge kosten (en de gemiddelde nederlander gebruikt geen creditcard).

Aldus de reactie van de klantenservice, het gedeelte tussen haakjes heb ik zelf verzonnen

[ Voor 13% gewijzigd door Blik1984 op 30-03-2022 11:10 ]

• Blik1984
glatuin schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:08:
[...]

Volgens mij is dat sinds een paar jaar niet meer. Geen verschil voor retailer tussen debet Master/Visa en PIN (Maestro) pas. Ik denk dat AH domweg te conservatief is en bang dat mensen met echte credit cards betalen die zijn volgens mij nog wat duurder.
Waarom zouden ze een technisch systeem op gaan zetten voor de enkeling die dat systeem gebruikt, terwijl ze over een jaar verplicht een heel traject in moeten gaan om alles te wijzigen?

• PureLOOD
We kunnen de bedrijfskantine van @Skrunsies ook toevoegen :p

• Mikeol
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 12-11 17:40
Via deze site (https://cardmapr.nl/) krijg je een kaart te zien met plekken waar je in ieder geval met credit cards zou moeten kunnen betalen.
Overigens ontbreken er ook plekken op de kaart, (mij bij in de buurt staan bv snackbars en horaca waar ik sws heb betaald met cdc er niet op), maar van de grotere bedrijven heb je wel gelijk een overzicht.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
PureLOOD schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:49:
We kunnen de bedrijfskantine van @Skrunsies ook toevoegen :p
_O-

UberLurker Departement #GG.

• Gravano
Op de site van Jumbo kun je zelf zien welke vestigingen Visa betalingen accepteren.
Zijn er wel het meeste.

Heeft iemand al geprobeerd om bij de Jumbo de boodschappen thuis te laten bezorgen en die te betalen direct met de CDC Visa kaart? (Dus zonder de Curve of dergelijk.) Kan iemand dit bevestigen?

Verder zijn er inmiddels 5 vestigingen van de Action die betalingen met Visa accepteren. (afgelopen week waren het er nog 4.)
De 5 betreffende Actions bevinden zich in: 2 in Almere, 1 in Oldenzaal, 1 in Drachten, 1 in Leeuwarden.

Er zijn 12 vestigingen van de Praxis waar je in de winkel met Visa kunt betalen. Online schijnt ook te kunnen met Visa.
Hornbach claimt op hun site dat je ook met Visa online en er ook mee in de winkel kunt betalen.

Ik weet niet zeker maar vermoed dat je online bij Thuisbezorgd ook met je CDC Visakaart kunt betalen. Op hun site staat dat Visa een betaalmogelijkheid is.
Misschien zijn er ook aantal bekende Pizza ketens waar je kunt betalen. Laat het ff weten als iemand dit heeft geprobeerd.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-11 22:47

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Gravano schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:55:
Op de site van Jumbo kun je zelf zien welke vestigingen Visa betalingen accepteren.
Zijn er wel het meeste.

Heeft iemand al geprobeerd om bij de Jumbo de boodschappen thuis te laten bezorgen en die te betalen direct met de CDC Visa kaart? (Dus zonder de Curve of dergelijk.) Kan iemand dit bevestigen?

Verder zijn er inmiddels 5 vestigingen van de Action die betalingen met Visa accepteren. (afgelopen week waren het er nog 4.)
De 5 betreffende Actions bevinden zich in: 2 in Almere, 1 in Oldenzaal, 1 in Drachten, 1 in Leeuwarden.

Er zijn 12 vestigingen van de Praxis waar je in de winkel met Visa kunt betalen. Online schijnt ook te kunnen met Visa.
Hornbach claimt op hun site dat je ook met Visa online en er ook mee in de winkel kunt betalen.

Ik weet niet zeker maar vermoed dat je online bij Thuisbezorgd ook met je CDC Visakaart kunt betalen. Op hun site staat dat Visa een betaalmogelijkheid is.
Misschien zijn er ook aantal bekende Pizza ketens waar je kunt betalen. Laat het ff weten als iemand dit heeft geprobeerd.
Thuisbezorgd accepteert in ieder geval Mastercard. Als ik bestel altijd via Curve. Werkt tot nu toe prima

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18:15
Ja idd gewoon overal proberen. Gaat te ver om bij te blijven houden en hopelijk kunnen we straks steeds vaker betalen. Bevalt nu iig al goed, in korte tijd:

Etentje restaurant
Kruidvat
Dirk x5
Kippie
Café 1
Café 2
Café 3
Strandtent
Kapper
Tanken
Nelson
iCloud
Een of ander internetabonnement
Parkeergarage
KFC
Chinees
Jumbo

En voor wie met tegenzin fooi geeft; je krijgt er iig een beetje cashback over :')

Gewoon die kaart nemen!

• PureLOOD
Zijn er wel het meeste.

Thuisbezorgd werkt ook prima met de CDC zelf, voor sommige mensen valt dat ook onder vaste lasten toch?

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Zijn er wel het meeste.

Jumbo-thuisbezorgt-CDC klant hier, kan je vertellen dat het werkt ✔️

UberLurker Departement #GG.

• Gravano
Skrunsies schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:49:
[...]

Jumbo-thuisbezorgt-CDC klant hier, kan je vertellen dat het werkt ✔️
Klopt. Ik kan bevestigen dat het werkt direct met de CDC kaart zonder curve of dergelijks.

[ Voor 16% gewijzigd door Gravano op 09-04-2022 00:43 . Reden: Inmiddels zelf boodschappen thuisbezorgd en betaald met de CDC kaart bij de Jumbo bezorger ]

• Spiritsoul
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 21:24
[...]

Dirk
Lidl
Kruidvat
Jumbo
Mediamarkt
Mc Donalds

Werkt niet bij alle McDonald's helaas

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18:15
Een vriend van mij heeft om 19:00 getankt. Daarbij is de reservering van €125 afgeschreven. Overigens geen cashback (en ik gisteren wel). De reservering is nu om 22:47 nog niet teruggedraaid. Bij mij was dit gisteren al vrij snel.

Iemand anders deze ervaring?

• Gerwinnn
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:35
AlterBridge schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 22:47:
Een vriend van mij heeft om 19:00 getankt. Daarbij is de reservering van €125 afgeschreven. Overigens geen cashback (en ik gisteren wel). De reservering is nu om 22:47 nog niet teruggedraaid. Bij mij was dit gisteren al vrij snel.

de laatste keer dat ik de kaart gebruikte om te tanken heeft het rond de 8 uur geduurd voordat de reservering teruggedraaid was.

• Dacuuu
AlterBridge schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 22:47:

Bij mij duurt dit meestal 1 dag. Komt goed :)

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-11 15:58

jdwrist

En het antwoord is koekje

Zojuist mijn cdc credit card ontvangen en geactiveerd. In Curve wil ik hem toevoegen maar dan geeft de app de melding kan kaart niet toevoegen. Hebben meer mensen hier problemen mee? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EuUp_Qw56XSW4xKoAY_FQlzBM30=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5b9FgEHQNpeIukNbTEpD0XfP.jpg?f=fotoalbum_large

Live youre Life and Enjoy every Day

• Diepie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 15:04
jdwrist schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:22:
Zojuist mijn cdc credit card ontvangen en geactiveerd. In Curve wil ik hem toevoegen maar dan geeft de app de melding kan kaart niet toevoegen. Hebben meer mensen hier problemen mee?
Heb je wel de nieuwe ccv en 'geldig tot'-datum gebruikt? Deze wijzigen wanneer je de fysieke kaart activeert.

Cabauw/Lopik; 26 x 370 Wp (12 x O/ZO, 14 x W/ZW) 9,6 kWp

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 15:56
Diepie schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:36:
[...]

Heb je wel de nieuwe ccv en 'geldig tot'-datum gebruikt? Deze wijzigen wanneer je de fysieke kaart activeert.
Aanvullend moest ik eerst de virtuele kaart verwijderen voordat ik de nieuwe fysieke kaart ging toevoegen. Andersom wilde Curve niet.

• jdwrist

jdwrist

Diepie schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:36:
[...]

Ja ik heb alle nieuwe gegevens gebruikt.
MitchellHearth schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:42:
[...]

Aanvullend moest ik eerst de virtuele kaart verwijderen voordat ik de nieuwe fysieke kaart ging toevoegen. Andersom wilde Curve niet.
Die kan ik pas verwijderen zodra ik een andere kaart heb toegevoegd....

• Dacuuu
jdwrist schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:11:
[...]

Kan je curve cash niet als default instellen?

• jdwrist

jdwrist

Dacuuu schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:15:
[...]

Kan je curve cash niet als default instellen?
Nope het is inmiddels redelijk omslachtig geslaagd.

Credit Card (in mijn geval ABN) toevoegen
CDC card verwijderen
Nieuwe CDC card toevoegen et voila

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

jdwrist schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:11:

Hier gaat het dus mis, je zal dus eerst de oude CDC kaart moeten verwijderen door de curve cash card als default te selecteren (of een andere CC), hierna kan je de oude CDC verwijderen (let op, als je op de kaart zelf klikt selecteer je hem weer als default) en daarna kan je de nieuwe CDC kaart toevoegen.

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 15:56
jdwrist schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:18:
[...]

Nope het is inmiddels redelijk omslachtig geslaagd.

Credit Card (in mijn geval ABN) toevoegen
CDC card verwijderen
Nieuwe CDC card toevoegen et voila
Zo had ik het ook gedaan inderdaad. Beetje omslachtig maar het werkt.

• jdwrist

jdwrist

Xqlus1ve schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:19:
[...]

Hier gaat het dus mis, je zal dus eerst de oude CDC kaart moeten verwijderen door de curve cash card als default te selecteren (of een andere CC), hierna kan je de oude CDC verwijderen (let op, als je op de kaart zelf klikt selecteer je hem weer als default) en daarna kan je de nieuwe CDC kaart toevoegen.
In de curve app kon ik de curve cash card dus niet selecteren als default daar ging het al mis.

Maar goed met omweg is het nu dus wel gelukt

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
jdwrist schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:27:
[...]

In de curve app kon ik de curve cash card dus niet selecteren als default daar ging het al mis.

Maar goed met omweg is het nu dus wel gelukt
Eerst bij settings uitschakelen dat hij Curve cash automatisch gebruikt en dan kun je hem als standaard zetten (en dan dus de andere kaarten verwijderen en opnieuw toevoegen.)

• Tim2121
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-11 16:40
Vandaag gemerkt dat ook OV chipkaart opladen (RET automaat) cashback oplevert.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:02

knakworst

Get more sats!

Wat is dit nou voor grap.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SsYYNR_87YGzerudPdHNOFuRI4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9tjeJted6ERiTtX4WFE2vRiw.jpg?f=fotoalbum_large

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:02

knakworst

Get more sats!

Een herstart van de app heeft het opgelost. Geen idee of dit een 1 april grap bij design was :P

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Kun je eigenlijk crypto ook kopen met deze visa CC? En zo ja, krijg je daar dan ook cashback op. Ik vermoed van niet. Zou wel leuk zijn voor de maandelijkse DCA :+

• replica17
Amazon werkt niet met CDC? omdat er geen CVV code gebruikt wordt?

• Tim2121
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-11 16:40
replica17 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:05:
Jawel, CDC werkt op Amazon, en heeft ook een CVV code.

• replica17
Tim2121 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:15:
[...]

Jawel, CDC werkt op Amazon, en heeft ook een CVV code.
Hoe dan? Ik voeg de kaart toe... zodra de bestelling klaar is voor verzending proberen ze de CC te chargen en krijg ik failed payment omdat ik niet de bevestiging met SMS code krijg?

• Dacuuu
replica17 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:19:
[...]

Hoe dan? Ik voeg de kaart toe... zodra de bestelling klaar is voor verzending proberen ze de CC te chargen en krijg ik failed payment omdat ik niet de bevestiging met SMS code krijg?
Ik betaal vaak zat op Amazon. Geen probleem. Vaak hoef ik geen sms code in te voeren bij Amazon.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Zijn er hier mensen die ook gebruik maken van de DeFI wallet van CDC voor het wegzetten van de cashbacks?
Ik vraag me af hoe ik de 'estimated earnings' moet duiden. Is dit per dag? Want dan is het veel. Maar per week/maand/jaar weer veel te weinig tov hoeveel er vaststaat.

• Blik1984
PHPResource schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:53:
Zijn er hier mensen die ook gebruik maken van de DeFI wallet van CDC voor het wegzetten van de cashbacks?
Ik vraag me af hoe ik de 'estimated earnings' moet duiden. Is dit per dag? Want dan is het veel. Maar per week/maand/jaar weer veel te weinig tov hoeveel er vaststaat.
Dat is het opgebouwde bedrag dat je kunt claimen. Als je er een week niet naar kijkt bevat het dus de earnings over de periode van een week

• Wii4all
  • Niet online
replica17 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:05:
Ik heb m'n prime abbo gekoppeld aan mijn cdc kaart.

Burp

• Frank1975
Dacuuu schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:07:
Ik zie het nut ook niet van een lijst opstellen met winkels waar ze wel en niet visa/master accepteren.

Je probeert je kaart, werkt het niet, dan niet. Ergens volgend jaar gaat het toch overal werken als meastro uitgefaseerd gaat worden.
Ik merk dat de kaart het vaker niet dan wel doet tijdens het pinnen. Inmiddels wel wat cashback binnengehaald, maar het aantal winkels dat creditcards accepteert is helaas nog klein.
Ook maandelijkse vaste lasten, zoals verzekeringen zou wel handig zijn.
Hopelijk verandert dit in de toekomst.

• Dacuuu
Frank1975 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 08:34:
[...]

Ik merk dat de kaart het vaker niet dan wel doet tijdens het pinnen. Inmiddels wel wat cashback binnengehaald, maar het aantal winkels dat creditcards accepteert is helaas nog klein.
Ook maandelijkse vaste lasten, zoals verzekeringen zou wel handig zijn.
Hopelijk verandert dit in de toekomst.
Het ligt er maar net aan hoe je winkelt. Volgens jaar gaat alles over op visa debit, dan kan je overal betalen met je cdc kaart.

Officieel vallen de vaste lasten veelal buiten de cashback. Zo staat er in de cdc voorwaarde dat je geen cashback krijgt over je gas/licht enzo. Vattenval kan je wel betalen met creditcard, en hier krijg je ook cashback over. Foutje van cdc dus.

Nu kan je veel vaste lasten alleen betalen met ideal, hoe dat volgend jaar er uit gaat zien als je overal kan betalen met Visa Debit weet ik niet, al verwacht ik voor vaste lasten weinig veranderingen.

• Dacuuu
LET OP!

In de CDC app staat CRONOS nu als default ipv "Crypto.org" Als je crootjes vanaf je cdc app naar je DEFI wallet wil verzenden..LET DUS GOED OP DAT JE Crypto.org selecteerd!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w65APtm.png

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:59

Nogne

>.<

Dacuuu schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:10:
LET OP!

In de CDC app staat CRONOS nu als default ipv "Crypto.org" Als je crootjes vanaf je cdc app naar je DEFI wallet wil verzenden..LET DUS GOED OP DAT JE Crypto.org selecteerd!

[Afbeelding]
Defi wallet ondersteund ook Cronos, je moet alleen crypto.org gebruiken als je het vast wil zetten met validator staking (tabblad Earn). Rest is eigenlijk altijd Cronos.

PS/XBL: Nogne

Pagina: 1 ... 31 ... 60 Laatste

Let op:
Het delen van referrals, of het vragen om een referral is niet toegestaan, ook niet in je signature/handtekening.
Lees de topicstart door alvorens je een vraag stelt.

Curve heeft een eigen topic: Curve (prepaid creditcard).