Heb je wel de naam/ip-adres van je Envoy ervoor staan?
code:
1
| http://envoy/installer/pcu_comm_check |
6760wp enphase zuid-west, 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
[Voor 39% gewijzigd door Pazo op 17-03-2023 19:57]
8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topic • Haal meer uit je Envoy!
Op basis van het script dat @H4nsie heeft gemaakt heb ik een werkende flow in node-red gemaakt, zieCafun schreef op maandag 5 december 2022 @ 16:39:
[...]
^ Ik hoop dat het iemand gelukt is met het token.
Misschien @bubbelbart of @grote_oever ? Of zitten jullie nog op v5?
Hoi Pazo, kan je even kort zeggen hoe je nou dit voor elkaar krijgt? Ik heb de Poixx repro toegevoegd, maar hoe/waar vind je nou die cards? Of moet ik eerst nog iets anders doen? Kan je me een duwtje in de juiste richting geven?Pazo schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:35:
[...]
Ik heb het nu zo:
[Afbeelding]
Maar ik wil het toch wat anders hebben. Ik gebruik de standaard / officiële Enphase repo voor HA (ik heb versie 5), en die laat alleen per paneel het actuele vermogen zien (vandaar dat ze nu allemaal op 0 staan), en niet het totaal opgewekte per dag / per paneel. Dus ik denk ik dat ik maar eens opzoek ga naar een andere repro zodat ik per paneel de opbrengst per dag kan zien, net zoals je in de app of in Enlighten kan zien.
EDIT. Hmm, ik heb nu ook even die posixx repro geïnstalleerd, werkt meteen, maar ik zie bij de sensoren ook geen productie per paneel per dag, ook alleen het actuele vermogen per paneel (per dag). Dus eigenlijk is deze bijna niet anders dan de officiële Enphase integratie.
Bedoel je dat plaatje met de panelen?RobWest schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 22:04:
[...]
Hoi Pazo, kan je even kort zeggen hoe je nou dit voor elkaar krijgt? Ik heb de Poixx repro toegevoegd, maar hoe/waar vind je nou die cards? Of moet ik eerst nog iets anders doen? Kan je me een duwtje in de juiste richting geven?
3850Wp WZW, 1155Wp ONO - Enphase IQ7+ - pvoutput.org
Ik bedoel vooral de grafiek en de card "Energie vandaag". Of moeten we overschakelen naar het HomeAssistant topic?Pazo schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 22:55:
[...]
Bedoel je dat plaatje met de panelen?
Pazo in "[Enphase] Haal meer uit je Envoy!"
Die kan je opvragen als je de Enphase integratie hebt geïnstalleerd.RobWest schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 09:16:
[...]
Ik bedoel vooral de grafiek en de card "Energie vandaag". Of moeten we overschakelen naar het HomeAssistant topic?
1
2
3
| title: Energiedistributie vandaag type: energy-distribution link_dashboard: true |
[Voor 28% gewijzigd door Pazo op 22-03-2023 10:49]
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details