[Streamable: 2021-06-05 15-01-42]https://streamable.com/giu7np
En weer een rode vlag, ditmaal Ricciardo.
En weer een rode vlag, ditmaal Ricciardo.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En PPPPPEEEEEEEPPPPPP.Sir_Lion schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:02:
Vettel: "Oh cmon!! AAAAAAAAARGH"
Track limits voor echte mannendreester schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:02:
Ik hou van deze track limits.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Inderdaadcaspervc schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:02:
Mooie radio van Seb
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
A la Vettel.. iets met een stabiele achterkantDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:02:
[...]
Het begint er steeds meer op te lijken dat hij alleen wat kan in een heel goede auto die hem complimenteert...
-
Karma voor die unsafe release net 🤡
erutangiS
Zowel RIC als VET lijken alleen goed met Newey auto's overweg te kunnen...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:02:
Het begint er steeds meer op te lijken dat hij alleen wat kan in een heel goede auto die hem complimenteert...
Toch is het heel simpel... De band waar Max zijn tijd mee had gereden was geen nieuwe band..Zorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:59:
Max ook weer naar buiten. Ik zal dat nooit gaan begrijpen, waarom? Het gaat hier om de top10, niet om pole.
https://wren.co/join/Devian
"When you grow up your heart dies"
Was RIC niet overtuigd dat hij NOR wel even aan de kant zou zetten?PatrickC schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:00:
RIC weer onder druk… en in de banden… McLaren en RIC zijn vooralsnog geen gelukkig huwelijk.
Het is in tegenstelling tot velen gewoon een technisch een moeilijke baan met nul tolerantie voor fouten en dat geeft spectaculaire beelden. Maar ze speculeren nu alweer hoe het saaier ehh veiliger kan.Apiekool schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:02:
Wat een heerlijke baan toch ook! Geen bullshit uitloopstroken, alle foutjes worden gelijk afgestraft.
Ben heel benieuwd naar Q3, als ze echt risico moeten gaan nemen
Ja, want Ricciardo bakte er bij Renault ook niks van.warp schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:03:
[...]
Zowel RIC als VET lijken alleen goed met Newey auto's overweg te kunnen...
Het enige waar het goed mee is gegaan is zijn bankrekening...HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:04:
[...]
Misschien is RIC overschat, erg goed na RB is het niet gegaan.
Dat is het niet naar mijn weten. Meer iets proberen denk ik. Want ze breken die laatste sessie nagenoeg altijd voortijdig af.Devian schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:04:
[...]
Toch is het heel simpel... De band waar Max zijn tijd mee had gereden was geen nieuwe band..
Door nu een nieuwe sneller tijd te rijden kon hij de race beginnen morgen met een nieuwere band...
Knappe auto is dat dan..Pierre schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:01:
Die deuk bij RIC wordt steeds groter.
[ Voor 3% gewijzigd door Zewatanejo op 05-06-2021 15:06 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Of Norris is ook van de buitencategorie…DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:02:
[...]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Misschien was het wel de beste autoNotSoSteady schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:04:
[...]
Ja, want Ricciardo bakte er bij Renault ook niks van.
Dat was ook vaak niet zo geweldig totdat ze de auto naar zijn wensen gingen ontwikkelen. Hij was na een seizoen eigenlijk ook al weg omdat hij er blijkbaar totaal geen vertrouwen in had. Ironisch genoeg deed Renault meer om hem te accommoderen dan McLaren.NotSoSteady schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:04:
[...]
Ja, want Ricciardo bakte er bij Renault ook niks van.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echt fantastisch ging het bij Renault ook niet plus zijn teamgenoten waren ook van een beduidend minder niveau.NotSoSteady schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:04:Ja, want Ricciardo bakte er bij Renault ook niks van.
Had ik niet gezien. Dan is het begrijpelijk.Devian schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:04:
[...]
Toch is het heel simpel... De band waar Max zijn tijd mee had gereden was geen nieuwe band..
Door nu een nieuwe sneller tijd te rijden kon hij de race beginnen morgen met een nieuwere band...
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Lijkt hem vooral in rugwind te zitten bij die bocht. Zo laat mogelijk remmen is dan een gok, want je zult maar net een zuchtje wind onder je vleugel krijgen waardoor laat remmen opeens té laat remmen blijkt.computerjunky schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:04:
[...]
Het is in tegenstelling tot velen gewoon een technisch een moeilijke baan met nul tolerantie voor fouten en dat geeft spectaculaire beelden. Maar ze speculeren nu alweer hoe het saaier ehh veiliger kan.
Volgens mij wel...Ham heeft hetzelfde probleem. Perez heeft wel nieuwere banden.Vos schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:05:
[...]
Dat is het niet naar mijn weten. Meer iets proberen denk ik. Want ze breken die laatste sessie nagenoeg altijd voortijdig af.
Het is nog geen ALO, en die doet ook nog steeds mee dus ik voorzie nog een lange toekomst voor RIC in de F1Kenny_026 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:06:
Daniel Ricciardo is een beetje zn eigen einde in de F1 aan het schrijven. Vond hem de laatste jaren een beetje de H*** van de Formule 1 worden en als hij sportief dan ook nog eens zo hard achteruit gaat dan kan ik me niet voorstellen dan een team zich nog langdurig wil binden aan zo’n jongen. Leuke knul verder maar zn keuzes waardeer ik niet echt, al helemaal niet de manier waarop, en dan ook nog eens zo’n waardeloze start nu.... vergane glorie wat mij betreft.
Dat is die misschien ook wel. Hij begon niet geweldig aan de Formule 1, maar was altijd wel in de buurt van Sainz. En die Sainz zit steeds heel dicht op Leclerc en vocht het ook wel uit met Verstappen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja dat zie je wel vaker dat als piloten niet in een kneitergoeie auto rijden de fans hun laten vallen omdat de prestaties uitblijven. Vettel precies hetzelfde, komt ook nooit meer op het podium. Weg ermee.Kenny_026 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:06:
Daniel Ricciardo is een beetje zn eigen einde in de F1 aan het schrijven. Vond hem de laatste jaren een beetje de H*** van de Formule 1 worden en als hij sportief dan ook nog eens zo hard achteruit gaat dan kan ik me niet voorstellen dan een team zich nog langdurig wil binden aan zo’n jongen. Leuke knul verder maar zn keuzes waardeer ik niet echt, al helemaal niet de manier waarop, en dan ook nog eens zo’n waardeloze start nu.... vergane glorie wat mij betreft.
In het verleden is het wel eens voorgekomen dat de situatie op de baan plots sterk verbeterde...en rijders afvielen omdat ze dachten dat ze veilig waren en niet naar buiten waren gegaan..Zorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:06:
[...]
Had ik niet gezien. Dan is het begrijpelijk.
Maar vaak genoeg is het ook zo dat ze dat doen met een andere band (rood ipv geel meestal) terwijl ze al ruim voor staan. Dan snap ik het dus niet. Je verbruikt een band die je nieuw had kunnen houden.
Sorry, maar dat is echt gewoon onzin. Hij eindigde vorig jaar op P5 in een Renault.warp schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:06:
[...]
Echt fantastisch ging het bij Renault ook niet plus zijn teamgenoten waren ook van een beduidend minder niveau.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En daarvoor heb je de gouden regel van circa 0,2s van je teamgenoot. Ricciardo zit ruim over de 0,5s. Dat is Gasly/Albon niveau en Ricciardo is ook al een keer gelapped.computerjunky schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:07:
Iedere rijder houd van andere auto's en afstemming. Zo kan niemand Verstappen bijbenen in die bak en is Ricardo beter in de ene als in de andere auto. De 1 wil mechanische grip de ander downforce de ander top speed en weer een ander net iets meer acceleratie.
Heb je gevolgd hoe hij bij RB is weg gegaan? En daarna bijna identiek bij Renault... Spreekt niet echt loyaliteit uit. En dan roepen dat je met Mclaren wereldkampioen wilt worden en dan vervolgens weggereden worden, voor de tweede keer, door een veel minder ervaren coureur. Volgens mij is dat de definitie van vergane glorie.NotSoSteady schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:09:
[...]
Sorry, maar dat is echt gewoon onzin. Hij eindigde vorig jaar op P5 in een Renault.
Beetje kinderachtig hoe mensen hier over hem praten. Hij presteert niet goed nee, maar om hem direct vergaande glorie te noemen gaat wel weer erg ver.
1min 40 is genoeg tochMC_Sparkles schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:10:
Kom op Max, ff vlammen komende 10 min.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
denk ALO
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 4% gewijzigd door Maurice079 op 05-06-2021 15:11 ]
PSN: xMaurice93
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 05-06-2021 15:12 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Perez is ook tow gever.Kenny_026 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:12:
Verstappen of Perez voorop?
I served in a company of heroes.
Uiterst goede tow juist.NotSoSteady schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:14:
Leclerc zonder tow?
Misschien komt het op de manier hoe Netflix hem neerzet in de serie, maar hij komt daar in mijn ogen over dat hij overal eerste rijder wilt zijn. Misschien wilt hij dat te graag en bijt hem dat nu weer?Kenny_026 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:11:
[...]
Heb je gevolgd hoe hij bij RB is weg gegaan? En daarna bijna identiek bij Renault... Spreekt niet echt loyaliteit uit. En dan roepen dat je met Mclaren wereldkampioen wilt worden en dan vervolgens weggereden worden, voor de tweede keer, door een veel minder ervaren coureur. Volgens mij is dat de definitie van vergane glorie.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
nu pasChiron schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:15:
Max is met zn engineer af aan het spreken hoe ze de tow gaan doen in de volgende poging
Hij hoeft maar 1 keer goed te zijn en dan het liefste nu in de laatste ronde.
erutangiS
erutangiS
Hoeft niks te betekenen. BOT hield ook opeens flink in aan het eind van S3 om HAM dichterbij te laten komen. Dit is wel het moment om PER ook op zo'n manier in te zetten. Laat hem maar goedmaken wat hij de eerdere races allemaal heeft nagelaten door er niet bij te zitten.Spollie schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:16:
Max houdt teveel ruimte op Perez lijkt het.
PSN: xMaurice93
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq