Ja zeker. In dit forum vind je daar wel wat berichten over. Ik heb het een paar keer werkend gehad, ca. 2 maanden geleden. Voor mij was het een perfect alternatief om uitgesteld te kunnen laden. Als je 's avonds thuis komt en er nog elektrisch gekookt en (af)gewassen moet worden is het niet het juiste moment om ook nog je auto op te laden aan 11 kW. En vermits ik nog een 2021 model heb is het niet mogelijk om via MMI of app uitgesteld te laden. Het enige alternatief (naast die Stekker app) was dus later op de avond pas de auto gaan insteken en vooral dat niet vergeten om 's morgens geen onaangename verrassing te hebben.purelyatom schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 12:33:
Heeft iemand stekker.com al geprobeerd met 'n Q4? Het lijkt me een heel mooi idee, maar ik krijg het niet aan de praat "stekker had an issue while communicating with your vehicle". Mailen met support levert nog geen response op.
Ik was dus blij met die oplossing en dat heeft een paar keer goed gewerkt en nadien heb ik voortdurend dezelfde melding gekregen als jij. Dan heb ik mijn auto eens gewist in mijn Stekker account en hem opnieuw willen configureren in de hoop dat dat zou helpen. En toen ging zowaar dat ook al niet meer. Via support van Stekker heb ik toen antwoord gekregen. Ze waren ermee bezig. Audi zou iets gewijzigd hebben waardoor ook Stekker zijn systeem moest aanpassen. Uiteindelijk, na een week of zo, kon ik mijn auto opnieuw configureren in mijn Stekker account, maar het uitgesteld opladen is niet meer gelukt sindsdien en dat is zeker al meer dan een maand zo. En ook de support van Stekker reageert op niks meer zoals jij ook ervaart. Ik denk dat ze bij Stekker het mes in het varken hebben laten steken...