Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 143 144 Laatste
Acties:

  • NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:28
Misschien hebben we de nieuwe MMI nodig, ik moet in Juli de auto binnen doen voor de update...

@Pjotr662 welke MMI versie heb je nu?

  • MBPLayer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:51
NoFate schreef op zondag 21 juni 2026 @ 11:45:
Misschien hebben we de nieuwe MMI nodig, ik moet in Juli de auto binnen doen voor de update...

@Pjotr662 welke MMI versie heb je nu?
Ik zag vandaag ook dat ik nu plotseling via de app de mogelijkheid zou moeten hebben om de auto te vergrendelen c.q. te ontgrendelen, echter krijg ik ook een foutmelding. Mijn Audi Q4 45 etron is van maart 2025 en heeft MMI softwareversie 4373.

  • chaba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06 22:24
Mr.Veng schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 14:28:
[...]

Eigenaardig, ik zie die feature nu ook in de app (en zelfs in Home Assistant), maar als ik wil ontgrendelen (en de correctie pin code ingeef) krijg ik een foutmelding.

[Afbeelding]
Helaas dezelfde melding. Q4 uit 2021

  • Pjotr662
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 24-06 12:42
Hoewel het bij mij goed gaat met Face ID, dat ik bij het installeren van de app heb ingesteld ipv de pin, gaat het niet goed als Face ID mislukt en ik daarna de pin invoer.

als je een iPhone hebt probeer dan eens Face ID in te stellen in de app. ( onder accountinstellingen / PIN / Face ID).

[ Voor 26% gewijzigd door Pjotr662 op 22-06-2026 20:13 ]


  • Pjotr662
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 24-06 12:42
NoFate schreef op zondag 21 juni 2026 @ 11:45:
Misschien hebben we de nieuwe MMI nodig, ik moet in Juli de auto binnen doen voor de update...

@Pjotr662 welke MMI versie heb je nu?
MMI 4373.

  • NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:28
Hmm. Zou het aan de Android/iPhone liggen, mogelijks idd dan nog een issue met de app zelf... Ik heb android

  • Pjotr662
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 24-06 12:42
NoFate schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:22:
Hmm. Zou het aan de Android/iPhone liggen, mogelijks idd dan nog een issue met de app zelf... Ik heb android
Als ik Face ID uit zet blijft het nu ook werken. Met alleen de pin dus. Misschien problemen met de uitrol.

  • Mr.Veng
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 23-06 08:08
Pjotr662 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:40:
Hoewel het bij mij goed gaat met Face ID, dat ik bij het installeren van de app heb ingesteld ipv de pin, gaat het niet goed als Face ID mislukt en ik daarna de pin invoer.

als je een iPhone hebt probeer dan eens Face ID in te stellen in de app. ( onder accountinstellingen / PIN / Face ID).
Ik heb de Android variant eens ingesteld "Aanmelden met biometrische PIN" (vingerafdruk) en dat gaf hier helaas geen verschil.

Nu vrijdag moet de auto op onderhoud, wie weet zit er ook een MMI update in, ik zal daarna eens opnieuw testen.

  • berchemsupporte
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 11:29
Beste audi q4 liefhebbers

ik heb mijn Q4 reeds 3 jaar. heel tevreden van behalve de connectie met de mmi via mijn android gsm.

mmi is een paar maand geleden geupdated maar geen verandering.

de connectie via de app valt na soms na een paar dagen weg, soms na een paar uur.

wanneer ik terug in de wagen kom, werkt de connectie terug.

Ik krijg steeds de melding van de privacyinstellingen in de mmi. maar die staat af.

waaraan kan dit liggen?

  • HKnoodle
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
Klopt het dat de knoppen voor vergrendelen/ontgrendelen weer zijn verdwenen? Ik zie ze namelijk niet meer in de app.

  • NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:28
HKnoodle schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:40:
Klopt het dat de knoppen voor vergrendelen/ontgrendelen weer zijn verdwenen? Ik zie ze namelijk niet meer in de app.
Idd. Hier ook weg... Wss een foutje geweest in de app. Want de functie bestaat niet voor de Q4

  • Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:19
berchemsupporte schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:23:
Beste audi q4 liefhebbers

ik heb mijn Q4 reeds 3 jaar. heel tevreden van behalve de connectie met de mmi via mijn android gsm.

mmi is een paar maand geleden geupdated maar geen verandering.

de connectie via de app valt na soms na een paar dagen weg, soms na een paar uur.

wanneer ik terug in de wagen kom, werkt de connectie terug.

Ik krijg steeds de melding van de privacyinstellingen in de mmi. maar die staat af.

waaraan kan dit liggen?
Zeg niet dat het zo is, maar het kan ook aan je Android telefoon liggen. Als het een oudere of meer budget telefoon is met dus minder sterkere hardware dan geeft dat ooit wel eens problemen. Dat heb ik vaker gezien bij klanten.
Pagina: 1 ... 143 144 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.