Eind november kan ik hem ophalen, ik heb het hele topic even gescreened, met terugwerkende kracht wel geschrokken van alle problematiek die er was tot ong. midden 2023... wat ik zo lees is het met de laatste 2 jaar wel sterk verbeterd qua software / klachten.
het is ook wat rustiger op dit forum zie ik, dat kan betekenen dat niemand een Q4 meer rijd... of iedereen inmiddels tevreden is (hahaha).
nog aanvullen op het volgende? bij het ophalen wil ik:
- zeker weten dat de MMI goed gekoppeld is met mijn myAudi app, ik zie veel mensen in dit topic hier nog tegen aan lopen, en volgens mij is het belangrijk dat ik met mijn telefoon/account als hoofdgebruiker ben aangemeld (?)
- zeker weten dat ik de laatste software heb, welke is dat inmiddels?
en dan het laden, wat is tegenwoordig gangbaar qua fast charging op de nieuwe moddel?
ik ga volledig electrisch omdat ik thuis een behoorlijke zonnepanelen aantal heb, en een prima 11kwh lader, voor die keren dat ik toch moet fastchargen (ik kom niet veel in buitenland overigens) ben ik benieuwd of audi zijn 24 minuten van 10 naar 80 echt haalt tegenwoordig?
ik zie daar nog eigenlijk de enige posts over, dat jullie niet de 100+_kwh halen bij het laden.
zijn er verder nog tips/tricks? zaken die ik moet weten/testen? voordat ik met gillende banden de showroom uit rijd?
bedankt allen voor jullie 4 jaren aan input (haha).
het is ook wat rustiger op dit forum zie ik, dat kan betekenen dat niemand een Q4 meer rijd... of iedereen inmiddels tevreden is (hahaha).
nog aanvullen op het volgende? bij het ophalen wil ik:
- zeker weten dat de MMI goed gekoppeld is met mijn myAudi app, ik zie veel mensen in dit topic hier nog tegen aan lopen, en volgens mij is het belangrijk dat ik met mijn telefoon/account als hoofdgebruiker ben aangemeld (?)
- zeker weten dat ik de laatste software heb, welke is dat inmiddels?
en dan het laden, wat is tegenwoordig gangbaar qua fast charging op de nieuwe moddel?
ik ga volledig electrisch omdat ik thuis een behoorlijke zonnepanelen aantal heb, en een prima 11kwh lader, voor die keren dat ik toch moet fastchargen (ik kom niet veel in buitenland overigens) ben ik benieuwd of audi zijn 24 minuten van 10 naar 80 echt haalt tegenwoordig?
ik zie daar nog eigenlijk de enige posts over, dat jullie niet de 100+_kwh halen bij het laden.
zijn er verder nog tips/tricks? zaken die ik moet weten/testen? voordat ik met gillende banden de showroom uit rijd?
bedankt allen voor jullie 4 jaren aan input (haha).
/f/image/audbVLuV57WYttiJCN806uh0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OXfIQgks4qi5G3oLMSIM1hLh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/460LgeGp3MzyrDd2DEtse0Hs.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YVRB8QBozn8mSKY9IGlZsri9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uLZZwXNpOm6Tta0x0XRIYICW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/aRg6tjarvQvyPLKORPaFbeIn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/C6P5nQUe1dGKeqiC8n1LMcmj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/g2a1FbXaePBME6sdWjLei5oZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VH6nMUXSy00um7UpGK38fVd0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qBOwqz9FSkOW0uAobInJfuYQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ycmnIe4CHn4rBSWarPmQujhF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O313SMl4GZwI4X7KzuvfE6Ki.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jdrJrZDtajwseJBI7p4LIEa1.jpg?f=fotoalbum_large)