Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 10 ... 138 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• APO80
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 28-01-2022
mouse1277 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:18:
[...]

Aha, zelfde laken een pak als bij mij. Beiden mail gestuurd en helaas nog geen enkele update.
Net dealer gesproken Van Mossel, ze hebben het nagekeken en ze geven aan dat mijn 40 advanced plus ergens november wordt geleverd en gewoon conform specs met Panorama dak / trekhaak.
Nog expliciet gevraagd omdat veel leveringen last van aanpassingen hebben, maar hij gaf aan dat dit niet bij mijn auto stond en dat dit vaker niet meer het geval was bij levering na medio november.
Zou het kunnen dat vooral leveringen van aug tm november het issue hebben en dat ze voor de leveringen vanaf november verwachten het weer recht te trekken?

Goed nieuws natuurlijk, maar voelt nog niet heel betrouwbaar...
Ik heb auto overigens pas begin juli besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 12:23
APO80 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:51:
[...]

Net dealer gesproken Van Mossel, ze hebben het nagekeken en ze geven aan dat mijn 40 advanced plus ergens november wordt geleverd en gewoon conform specs met Panorama dak / trekhaak.
Nog expliciet gevraagd omdat veel leveringen last van aanpassingen hebben, maar hij gaf aan dat dit niet bij mijn auto stond en dat dit vaker niet meer het geval was bij levering na medio november.
Zou het kunnen dat vooral leveringen van aug tm november het issue hebben en dat ze voor de leveringen vanaf november verwachten het weer recht te trekken?

Goed nieuws natuurlijk, maar voelt nog niet heel betrouwbaar...
Ik heb auto overigens pas begin juli besteld
Heel apart. Zelfde dealer, 12 juli besteld, S Competition, levering week 45 maar zonder panoramadak / phone box. Schiet mij maar lek |:( .

Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APO80
mouse1277 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:57:
[...]

Heel apart. Zelfde dealer, 12 juli besteld, S Competition, levering week 45 maar zonder panoramadak / phone box. Schiet mij maar lek |:( .
Enige dat ik nog kan bedenken: ik heb een VanMossel voorraad model geselecteerd (scheelde wat in prijs en zou eerder geleverd kunnen worden). Maar blijft apart allemaal!
Maar goed zou me niet verbazen als ze over een paar weken bellen en ik dezelfde k boodschap krijg. Hoopte nu uitsluitsel te hebben, want nu kan ik nog switchen. Zou anders de Volvo c40 selecteren.
Over een paar weken kan ik 2021 registratie natuurlijk vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 05-09 23:43
APO80 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 15:02:
[...]

Enige dat ik nog kan bedenken: ik heb een VanMossel voorraad model geselecteerd (scheelde wat in prijs en zou eerder geleverd kunnen worden). Maar blijft apart allemaal!
Maar goed zou me niet verbazen als ze over een paar weken bellen en ik dezelfde k boodschap krijg. Hoopte nu uitsluitsel te hebben, want nu kan ik nog switchen. Zou anders de Volvo c40 selecteren.
Ik zou je er maar op voorbereiden... bedoel níemand die 'm vanaf, zeg, eind oktober krijgt geleverd, krijgt een panoramadak, maar jij wel? Ik bedoel ik gun je het van harte maar bereid je er maar op voor dat ze hier later op terugkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
APO80 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 15:02:
[...]

Heb ik ook geprobeerd, maar die konden niet geleverd worden met Sonos systeem, of uberhaupt extra's. Kon jij dat wel?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBoxer
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Mijn Q4 vandaag mogen gaan afhalen, eind april besteld (in België). Met trekhaak en phonebox, dus niet alle auto's hebben impact van de leverproblemen.

Eerste indruk en rijervaring is heel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 12:29
TheBoxer schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 17:09:
Mijn Q4 vandaag mogen gaan afhalen, eind april besteld (in België). Met trekhaak en phonebox, dus niet alle auto's hebben impact van de leverproblemen.

Gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe speeltje👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:30
Gisteren een Sportback 40, advanced plus besteld. Heb er nog een zootje extra's op genomen. Enige dat de dealer aangaf was dat een trekhaak niet af fabriek kon en dat hiervoor een stelpost wordt opgenomen.
Ben wel benieuwd (En benauwd). Levertijd zou kw48 zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvandemaele
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 30-03-2023
TheBoxer schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 17:09:

Als je foto’s hebt, graag O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
-Wing- schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:25:
[...]

Wat jammer, heb je al een alternatief?
YES! Hele middag rond gebeld opzoek naar reeds in productie genomen voorraad modellen en rond half vijf was het raak. Exact mijn configuratie met een paar iets wat dure extra's (Sonos, ledere stoelen en nog wat) even getwijfeld over de fiscale waarde ivm. de bijtelling welke ca.40€ hoger wordt maar ik denk dat dat de pret niet mag drukken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
ApOE schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 20:30:
[...]

YES! Hele middag rond gebeld opzoek naar reeds in productie genomen voorraad modellen en rond half vijf was het raak. Exact mijn configuratie met een paar iets wat dure extra's (Sonos, ledere stoelen en nog wat) even getwijfeld over de fiscale waarde ivm. de bijtelling welke ca.40€ hoger wordt maar ik denk dat dat de pret niet mag drukken 8)
Wow, over geluk gesproken 👀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
YouTube: Ik onthul onze mooie nieuwe AUDI Q4 e-tron, we testen een Bed & Brea...

Jan de Hoop (RTL ontbijtnieuws presentator) heeft ook een Q4.

Ik heb toch geen oude lullen wagen gekocht he 😂?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:47

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

the-hyrax schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:41:
YouTube: Ik onthul onze mooie nieuwe AUDI Q4 e-tron, we testen een Bed & Brea...

Jij wilde die hoge instap :+ >:)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Haha, hij is altijd van de nieuwtjes. Had ook als 1e van NL een Hyundai Kona Electric :+

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn..!
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 12-07-2023
Helaas , net gebeld door LM, mijn bestelde Audi Q4 komt in Q3 2022 als ik deze met trekhaak wil.
Dan maar zonder trekhaak ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

martijn..! schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:09:
Helaas , net gebeld door LM, mijn bestelde Audi Q4 komt in Q3 2022 als ik deze met trekhaak wil.
Dan maar zonder trekhaak ☹️
Die trekhaak is niet zo heel boeiend toch. Die kan vrij makkelijk achteraf gemonteerd worden. Tuurlijk is t vervelend, maar een van de weinige zo niet de enige optie die achteraf nog gemonteerd kan worden.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn..!
Klopt, dat kan ook met heel veel geduld achteraf gemonteerd worden. Heb m’n bestelling natuurlijk ook gewoon doorlaten gaan zonder de trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• the-hyrax
In het Duitse Moto-talk.de wordt gesproken over een OTA update die de DC laadsnelheid kan verhogen. Iemand meer info daarover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the-hyrax
Haha, niet eens. Vond het gewoon de best uitziende EV die ik kon kiezen, laten we het lijstje eens afgaan:
  • Tesla Model 3: heeft iedereen al
  • Polestar: meh... word er niet echt warm van
  • Volvo XC40: word ik ook niet echt warm van
  • BMW iX3: vind ik minder mooi
  • Mercedes EQA: vind ik al helemaal minder mooi (+ het feit dat CarPlay geen gebruik maakt van de volledige breedte van het scherm gaat mij ergeren, dat weet ik nu al
  • Mach-E: vind ik niet per se heel mooi en heeft niks te maken met Mustang
Moet wel zeggen dat als de BMW i4 beschikbaar was geweest in 2021, die een grote kans had gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msts
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17-09 07:58
the-hyrax schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:17:
In het Duitse Moto-talk.de wordt gesproken over een OTA update die de DC laadsnelheid kan verhogen. Iemand meer info daarover?
Kon dit nog vinden....

Skoda officially confirmed that the Enyaq (their version of the ID4) will get faster DC charing via an OTA update later this year. They didn't sey by how much or when, but did confirm the same update will be made available for all existing ID4, ID3 and Q4 e-tron cars as well.

TeslaBjorn suggested in several videos that the update will enable 170 kW DC fast charging, which is still very conservative (~2C)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• the-hyrax
Van 125kW naar 170kW? Niet slecht - en zeker als dat nog conservatief is geschat. Maakt me toch een stuk happier als dat zo schijnt te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixgirls
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-04 09:30
the-hyrax schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:28:
Van 125kW naar 170kW? Niet slecht - en zeker als dat nog conservatief is geschat. Maakt me toch een stuk happier als dat zo schijnt te zijn
Dit gaat mijn wintersport angst grotendeels oplossen!

Nu maar hopen dat de elektromotor wel onderdeel van het pakket blijft 😀!

[ Voor 11% gewijzigd door sixgirls op 05-08-2021 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 09:46

Ik heb exact dezelfde kleur besteld :) deze LE advanced plus van Jan heeft wel pano dak :) Ik houd hoop.

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Ik ga me sowieso afvragen hoe dat met laden gaat moet ik zeggen. Blijkbaar krijg ik van LeasePlan een laad-druppel, maar hoe zit dat in het buitenland? Lees verhalen dat sommige landen een 'laadwoestijn' zijn... hoe in godsnaam ga ik dat doen, welke extra kaarten heb ik nodig, of zal die LeasePlan druppel volstaan bij alles?

Daarnaast vraag ik me ook af hoe dat straks gaat bij de Tesla Superchargers als die opengaan voor het publiek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Isheara
the-hyrax schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:47:
Ik ga me sowieso afvragen hoe dat met laden gaat moet ik zeggen. Blijkbaar krijg ik van LeasePlan een laad-druppel, maar hoe zit dat in het buitenland? Lees verhalen dat sommige landen een 'laadwoestijn' zijn... hoe in godsnaam ga ik dat doen, welke extra kaarten heb ik nodig, of zal die LeasePlan druppel volstaan bij alles?
Er is een heel topic over onderweg laden [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

Zorg in ieder geval voor een Shell Recharge druppel/app en bestel de kaart/app van Maingau.

Voor meer info over passen, laadtarieven en werking kijk even op de site van forumlid (en EV held en goeroe) @Hachy
www.laadpastop10.nl

Keep rolling sixes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiq4
  • Laatst online: 19-07-2024
Isheara schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:45:
[...]

Ik heb exact dezelfde kleur besteld :) deze LE advanced plus van Jan heeft wel pano dak :) Ik houd hoop.
Maareh staat jou auto dan niet al op je te wachten bij Pouw?!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-REITFXCjOBrt91JThV6HzQT62Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G8hKQ72TZXqVKk9J91P1VUJY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:38
martijn..! schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:26:
Klopt, dat kan ook met heel veel geduld achteraf gemonteerd worden. Heb m’n bestelling natuurlijk ook gewoon doorlaten gaan zonder de trekhaak
Achteraf een trekhaak kunnen monteren is overigens geen zekerheid, dit werd mijn pa ook verteld voor zijn etron en nu een jaar later blijkt het niet te kunnen. Weet de precieze reden niet maar precies bij zijn serie kan het dus niet ondanks dat dit wel beloofd was door de dealer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Malt007 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:00:
[...]

Achteraf een trekhaak kunnen monteren is overigens geen zekerheid, dit werd mijn pa ook verteld voor zijn etron en nu een jaar later blijkt het niet te kunnen. Weet de precieze reden niet maar precies bij zijn serie kan het dus niet ondanks dat dit wel beloofd was door de dealer.
Misschien had die geen trekhaakvoorbereiding. De Q4 wordt standaard met trekhaakvoorbereiding geleverd. Lijkt me dus een zekerheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:38
Trackerfire schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:09:
[...]

Misschien had die geen trekhaakvoorbereiding. De Q4 wordt standaard met trekhaakvoorbereiding geleverd. Lijkt me dus een zekerheidje.
Hij is afgeleverd in de wetenschap dat er nog een trekhaak op moest, weet het precieze probleem niet, volgens mij iets elektronisch, maar het werd pas duidelijk naar maanden communiceren tussen dealer en fabriek. Het ging ook alleen om een bepaalde serie geproduceerd tussen bepaalde datums, die ervoor en erna konden wel gewoon een trekhaak krijgen.

Gewoon ter informatie overigens, maar mocht je keus volledig afhangen van het kunnen monteren van een trekhaak kan je bovenstaand in overweging nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Audiq4 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:54:
[...]

Maareh staat jou auto dan niet al op je te wachten bij Pouw?!

[Afbeelding]
Dat is een Advanced niet de Advanced+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Al mensen in dit topic die al daadwerkelijk geannuleerd hebben of opties kunnen toevoegen ten kosten van het pano dak en/of phonebox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiq4
ApOE schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:28:
[...]

Dat is een Advanced niet de Advanced+ :+
Ik zag Advanced + staan. Maar de + staat niet voor plus, maar voor inclusief :)

Je hebt helemaal gelijk, ik heb niet goed gekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pschouten
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Trackerfire schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:31:
Al mensen in dit topic die al daadwerkelijk geannuleerd hebben of opties kunnen toevoegen ten kosten van het pano dak en/of phonebox?
Ik heb net contact gehad met de Audi dealer en ze gaven aan dat het panoramadak en phonebox niet leverbaar is dit jaar. Als je wel dit verschil wilt opvullen met andere opties, gaf de verkoper aan, dat er grote kans is dat de auto pas later geproduceerd wordt en dat er dan geen garantie meer is dat de auto dit jaar geleverd gaat worden.

Wel balen natuurlijk, want ik wil wel de auto hebben dit jaar met zoveel mogelijk opties. Maar aan de andere kant, betaal ik gewoon iets minder en rij ik nog steeds in een mooie auto dit jaar.

Hebben jullie hier ook ervaring in dat bij het bestellen van nieuwe opties i.p.v. panoramadak/phonebox hij dit jaar misschien niet meer geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiq4
pschouten schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:54:
[...]

Ik heb net contact gehad met de Audi dealer en ze gaven aan dat het panoramadak en phonebox niet leverbaar is dit jaar. Als je wel dit verschil wilt opvullen met andere opties, gaf de verkoper aan, dat er grote kans is dat de auto pas later geproduceerd wordt en dat er dan geen garantie meer is dat de auto dit jaar geleverd gaat worden.

Wel balen natuurlijk, want ik wil wel de auto hebben dit jaar met zoveel mogelijk opties. Maar aan de andere kant, betaal ik gewoon iets minder en rij ik nog steeds in een mooie auto dit jaar.

Hebben jullie hier ook ervaring in dat bij het bestellen van nieuwe opties i.p.v. panoramadak/phonebox hij dit jaar misschien niet meer geleverd wordt?
Dat is raar, mijn Audi dealer gaf vanochtend aan dat de levering wel met 2 maanden is vertraagd, maar dat wel de opties als trekhaak, phone box en panoramadak erop zouden zitten.

Dat is iets anders dan wat jou Audi dealer zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn..!
Bijzonder want de trekhaak alleen al is meer dan een jaar levertijd , door de chip die niet leverbaar is , ook achteraf monteren na levering is ook 12 +++

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Bijzonder ook vooral dat iedere dealer wat anders zegt. Is het dan écht zo onduidelijk vanuit Audi. Blijkbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pschouten
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Audiq4 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:57:
[...]

Dat is raar, mijn Audi dealer gaf vanochtend aan dat de levering wel met 2 maanden is vertraagd, maar dat wel de opties als trekhaak, phone box en panoramadak erop zouden zitten.

Dat is iets anders dan wat jou Audi dealer zegt...
Mijn auto is rond 22 juni bestelt bij de dealer en op mijn order zijn de genoemde opties helaas niet leverbaar, of ik moet tot volgend jaar wachten. Wanneer heb jij dan de auto bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:28
the-hyrax schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:47:

Daarnaast vraag ik me ook af hoe dat straks gaat bij de Tesla Superchargers als die opengaan voor het publiek.
Ligt er vooral aan waar je heen gaat. Naast de LM pas heb ik iig nog
- ANWB pas ( zeer uitgebreid, eigenlijk voldoende)
- Maingau (DE)
- Plugsurfing (Nordics)
- Kiwhi (FR)

Mij gaat het overigens niet om de goedkoopste tarieven, ik wil gewoon overal kunnen laden zonder gezeik als ik op vakantie ben. In NL is het overigens nooit een issue, heb thuis een paal laten zetten via leasecontract.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Isheara
Ik heb zelfs begrepen dat er auto's op uitlevering staan zonder dat de koper/berijder op de hoogte zijn gesteld dat er bepaalde opties niet op zitten.

Ik ben in overleg met de dealer om eventueel een geweigerde config te overwegen, mits er een beetje opties op zitten.

Volgens mijn contactpersoon is er ook een probleem met de verwarmbare voorruit, omdat deze een link zou hebben met de phonebox (niet alleen met de 3-zone airco) (vanwege de antenne van de phonebox), maar zeker wist hij het niet. De optie verwarmbare voorruit was niet aan te vinken in zijn systeem.

Overigens is de standaard airco in tegenstelling wat vermeld wordt in een paar posts hierboven wel voorzien van links/rechts gescheiden instelling: de 3-zone voegt alleen de achterbank toe als apart instelbare zone.
Voor leaserijders niet echt een noodzakelijkheid als je de auto puur zakelijk gebruikt (zoals ik).

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
sbin schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:14:
[...]

Ligt er vooral aan waar je heen gaat. Naast de LM pas heb ik iig nog
- ANWB pas ( zeer uitgebreid, eigenlijk voldoende)
- Maingau (DE)
- Plugsurfing (Nordics)
- Kiwhi (FR)

Mij gaat het overigens niet om de goedkoopste tarieven, ik wil gewoon overal kunnen laden zonder gezeik als ik op vakantie ben. In NL is het overigens nooit een issue, heb thuis een paal laten zetten via leasecontract.
Je bent beter af met de Shell Recharge pas, want daarmee betaal je maar €0.35 per kWh bij hun laadstations in tegenstelling tot Fastned, waar je minimaal €0.59 per kWh betaalt met Maingau.

Kiwhi is nu aan te vragen icm met een telepeage apparaatje voor maar €1.

Via de onderstaande link kun je een telepeagepas aanvragen en een kiwhi pas voor 1,- met de actie code MANGO (bij de aanvraag van de kiwhi pas)
https://www.mango-mobilitesbyaprr.com/nl/topeurop-fepi

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielie8520
  • Laatst online: 23-01-2023
Trackerfire schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:31:
Jep.. ik heb toegevoegd,
-comfortpakket
-3 zone climate systeem

Op 60 cent na meen ik komt het overeen met de vergoeding.

Productieweek blijft gelijk omdat productieslot al gereserveerd en vast stond.. mijn config is wijzigbaar tot 26-08, met prod week 37, en leverweek 39

Levering zit mogelijk 2 weken vertraging op.

Tot nu ligt hij nog op schema..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
Isheara schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:14:

Overigens is de standaard airco in tegenstelling wat vermeld wordt in een paar posts hierboven wel voorzien van links/rechts gescheiden instelling: de 3-zone voegt alleen de achterbank toe als apart instelbare zone.
Voor leaserijders niet echt een noodzakelijkheid als je de auto puur zakelijk gebruikt (zoals ik).
Als je in de configurator kijkt in de interieur/3d weergave dan zie je daadwerkelijk verschil in het aantal knopjes. Je hebt dan bv ook geen ontwaseming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
Duur knopje dan als je meestal alleen in de auto zit :) Ik ga het afwachten... deze paste niet meer in het budget (er waren nog wel veel meer opties die niet pasten helaas)...

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hens72
  • Laatst online: 28-11-2024
Als het goed is wordt mijn auto deze week geproduceerd, dit was eerst week 30.
Volgens de dealer nog volgens de bestelling zoals op 2 juni gemaakt.
Verwachting uitlevering is week 34/35

Maandag ben ik in de buurt en ga ik even een bezoekje plannen om te vragen wat de status is.
Nu lees ik regelmatig "ik heb het vin-nummer en dan...." wat kun je daarmee als je dat al hebt en vanaf wanneer is dit beschikbaar, vanaf productie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
sbin schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:02:
[...]

Als je in de configurator kijkt in de interieur/3d weergave dan zie je daadwerkelijk verschil in het aantal knopjes. Je hebt dan bv ook geen ontwaseming
Tuurlijk heb je wel ontwaseming, verplicht sinds 1971 :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XlSkufI8iTjbZ5eGnrou76z-2FI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/owI6Dh3IbRXYydFHBBmgKkig.png?f=user_large

Update: er is blijkbaar een aparte ontdooiknop, denk dat je dat bedoelt. Zal het niet missen, er is immers een app en als het vriest dan zet ik de verwarming lekker aan, ga ik douchen en heb ik een heerlijk verwarmde auto als ik eenmaal klaar ben
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kZ5dAwSiGjmmzq5TiteC3-CjKcM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zrURpAoKr0rkRIikgTRheOEZ.png?f=user_large

En de rest... wat zal het voorstellen?

[ Voor 31% gewijzigd door the-hyrax op 05-08-2021 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Isheara schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:20:
[...]

Je bent beter af met de Shell Recharge pas, want daarmee betaal je maar €0.35 per kWh bij hun laadstations in tegenstelling tot Fastned, waar je minimaal €0.59 per kWh betaalt met Maingau.

Kiwhi is nu aan te vragen icm met een telepeage apparaatje voor maar €1.

Via de onderstaande link kun je een telepeagepas aanvragen en een kiwhi pas voor 1,- met de actie code MANGO (bij de aanvraag van de kiwhi pas)
https://www.mango-mobilitesbyaprr.com/nl/topeurop-fepi
Oh joh mij maakt de prijs niets uit, de baas betaalt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
the-hyrax schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:17:
[...]

Tuurlijk heb je wel ontwaseming, verplicht sinds 1971 :+

[Afbeelding]

Update: er is blijkbaar een aparte ontdooiknop, denk dat je dat bedoelt. Zal het niet missen, er is immers een app en als het vriest dan zet ik de verwarming lekker aan, ga ik douchen en heb ik een heerlijk verwarmde auto als ik eenmaal klaar ben
[Afbeelding]

En de rest... wat zal het voorstellen?
Zo te zien is het echt ook alleen maar 1 temp instellen, dus ook niet apart voor de passagier voorin. (Je ziet aan de rechterkant van je plaatje ook geen temp en knopje ervoor) Dus ik ben blij dat ik het wel heb gekozen ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

pielie8520 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:21:
[...]

Jep.. ik heb toegevoegd,
-comfortpakket
-3 zone climate systeem

Op 60 cent na meen ik komt het overeen met de vergoeding.

Productieweek blijft gelijk omdat productieslot al gereserveerd en vast stond.. mijn config is wijzigbaar tot 26-08, met prod week 37, en leverweek 39

Levering zit mogelijk 2 weken vertraging op.

Tot nu ligt hij nog op schema..
Houd er wel rekening mee dat een advance met assistentie pluspakket en warmtepomp toch nog 31,04 euro goedkoper is dan een advance plus zonder panoramadak.

Volgens mij zijn dat de enige 3 verschillen tussen een advance en advance plus.

Volgens mij heb ik me niet verrekend.

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msts
sbin schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:38:
[...]

Zo te zien is het echt ook alleen maar 1 temp instellen, dus ook niet apart voor de passagier voorin. (Je ziet aan de rechterkant van je plaatje ook geen temp en knopje ervoor) Dus ik ben blij dat ik het wel heb gekozen ☺️
Vraag me wel af waar de sync knop voor is als er maar 1 temperatuur instelling is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Msts schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:57:
[...]

Vraag me wel af waar de sync knop voor is als er maar 1 temperatuur instelling is....
Mijn audi uit 2008 had een "telephone" knop inclusief menu die deed alsof die optie actief was, maar de daadwerkelijke bluetooth module ontbrak. Zal wel hetzelfde hier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Msts schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:57:
[...]

Sync met zichzelf :)

Maar ach ik liet die twee toch altijd op hetzelfde staan. Merk je dit sowieso in de praktijk dan? Lijkt me te verwaarlozen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

the-hyrax schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:01:
[...]

Sync met zichzelf :)

Maar ach ik liet die twee toch altijd op hetzelfde staan. Merk je dit sowieso in de praktijk dan? Lijkt me te verwaarlozen
Ach, je rijdt er waarschijnlijk de meeste tijd zelf in. Mijn vrouw heeft de temperatuur wel altijd op standje cremeren staan, terwijl ik hem lekker koel heb. Scheelt dus wel degelijk, maar is allemaal te overzien. Tenzij je net als ik een echte koukleum naast je hebt zitten >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msts
Trackerfire schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:04:
[...]

Ach, je rijdt er waarschijnlijk de meeste tijd zelf in. Mijn vrouw heeft de temperatuur wel altijd op standje cremeren staan, terwijl ik hem lekker koel heb. Scheelt dus wel degelijk, maar is allemaal te overzien. Tenzij je net als ik een echte koukleum naast je hebt zitten >:)
Ze heeft wel stoelverwarming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Msts schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:08:
[...]

Ze heeft wel stoelverwarming :)
Daar heb je een zeer valide punt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• the-hyrax
De enige reden dat ik eigenlijk die 3-zone airco zou nemen is omdat het er anders zo goedkoop uit ziet want eigenlijk boeit het me niet zo :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vixxiousz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 06:57
Zojuist ook helaas het belletje gehad voor mijn Q4 E-tron 40 Advanced Plus, toch maar gekozen om de productie door te laten lopen zonder panoramadak en zonder phonebox. Echt goede alternatieven waren er immers toch niet in de lease.

Flink balen even! Maar ach, het is en blijft een mooie auto met of zonder het dak. Daarnaast toch weer een klein voordeel in de bijtelling, dus al met al niet onoverkomelijk. Bestelling was overigens geplaatst op 10 juli, levertijd indicatie was week 47. Dealer (Pouw) gaf aan dat na het laten vervallen van de twee opties de levertijd niet zal wijzigen (uiteraard konden ze dat niet garanderen).

[ Voor 3% gewijzigd door Vixxiousz op 05-08-2021 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielie8520
  • Laatst online: 23-01-2023
xsive schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:55:
[...]

Houd er wel rekening mee dat een advance met assistentie pluspakket en warmtepomp toch nog 31,04 euro goedkoper is dan een advance plus zonder panoramadak.

Volgens mij zijn dat de enige 3 verschillen tussen een advance en advance plus.

Volgens mij heb ik me niet verrekend.
Ik denk dat je gelijk hebt, echter word het dan een compleet nieuwe order en dus veel latere levering en misschien zelfs niet meer in 2021.

En voor die €31,04 geloof ik het wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcCar
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 06-03 12:21
Ook ik ben vanmiddag gebeld door de dealer (Pouw).

Mijn begin juni bestelde Q4 50 Competion S stond niet op de lijst met probleemgevallen, en zal dus conform bestelling geleverd worden.

Wel is de leverdatum van week 35 naar week 44 opgeschoven, jammer maar ik ben tevreden. Mijn Q4 zou overigens vorige week al gebouwd worden, maar het bleef stil vanuit Audi.

Succes allemaal met jullie bestellingen, ik zal voor jullie duimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardvhgn
  • Laatst online: 10-09 16:36
Helaas… net bericht gehad.. ook al heb ik een productiedatum… glazen dak en phone box worden niet geleverd. Morgen even bellen voor de mogelijkheden.. wellicht de HUD..
Gerardvhgn schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 15:52:
Hier de Q4 LE Advanced Plus
- zwart
- carrosserie details in zwart
- veiligheidspakket

Op 11 juni is de offerte van dealer naar LM gegaan en op 15 juni na goedkeuring van werkgever def besteld door LM..

Vrijdag mail ontvangen dat ie in week 37 wordt gemaakt en week later bij de dealer staat. Dat is gelijk aan de eerdere verwachting..

Na alle berichten vandaag maar een mail gestuurd. Teruggebeld en begrepen dat over pano dak en phone box twijfels zijn, maar dat ie dus wel al voor productie ingepland dus. Zou dan betekenen dat alles er is. Woensdag hoor ik meer… 🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Laatst online: 22-08 12:29
sbin schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:38:
[...]

In het instructieboek staat dit over de airco. Blijkbaar zijn er (afhankelijk van de uitvoering) 3 verschillende. De 3e is er één met 3 zones waar je links voor, rechts voor en achterin apart kan instellen. Die met 2 zones is dus links voor en rechts voor apart in te stellen. Nu zie ik dat er optioneel gekozen kan worden voor 3 zones. De vraag is dus welke er standaard in zit, die met 1 of die met 2 zones.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uNGrFpI6i4K1k5i-f_bvX2hWtsE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eicOcCCQoHEsYBArurqLMiIR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• daniel.monikes
  • Laatst online: 04-10-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i9BWbCchNJb3WdKuSsEEtourDAs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5aOSLJq6sHlIBA4fEeWCDsMK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7dwjbUZs3EOKADCSbWJkCejP_ho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H6VReYBRFJ4trMkPZdVr7Bno.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLAvR0twWEqV2ODRGaoErGojE98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7CZd3cRAaiY4sH20ylFmZXqw.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is er echt incl panorama dak ! Nu alleen nog de ruiten tinten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
Congrats! Mooie kleur en velgen, heb krijg dezelfde :-)
Daar staan er iig al aardig wat op hun mieuwe baasje te wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door sbin op 05-08-2021 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
wimbre schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:17:
[...]

In het instructieboek staat dit over de airco. Blijkbaar zijn er (afhankelijk van de uitvoering) 3 verschillende. De 3e is er één met 3 zones waar je links voor, rechts voor en achterin apart kan instellen. Die met 2 zones is dus links voor en rechts voor apart in te stellen. Nu zie ik dat er optioneel gekozen kan worden voor 3 zones. De vraag is dus welke er standaard in zit, die met 1 of die met 2 zones.[Afbeelding]
In basis krijg je de enkele zone. De dealer (Maas Autogroep) heeft aangegeven dat ze in het begin klanten ''verkeerd'' hierover hebben geïnformeerd. Ook zij gingen uit van 2-zone in basis.. Ze moeten een aantal klanten teleur gaan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Nismod schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:50:
[...]

In basis krijg je de enkele zone. De dealer (Maas Autogroep) heeft aangegeven dat ze in het begin klanten ''verkeerd'' hierover hebben geïnformeerd. Ook zij gingen uit van 2-zone in basis.. Ze moeten een aantal klanten teleur gaan stellen.
Dit is een advance in de showroom:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mIAUt3Yavlw3WK7kyVk9Lc3VcFs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w2AoW7vVSYGozvLHVu8KqU17.jpg?f=fotoalbum_large

Die Sync knop is voor dual zone.
Volgens mij die 5 middelste knoppen voor links en rechts (dual zone) apart te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiq4
pschouten schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:11:
[...]

Mijn auto is rond 22 juni bestelt bij de dealer en op mijn order zijn de genoemde opties helaas niet leverbaar, of ik moet tot volgend jaar wachten. Wanneer heb jij dan de auto bestelt?
Ik heb de auto op 13 Juli bij de LM besteld, maar op dat moment was de auto al door de LM besteld. Een soort van voorraadbestelling. Ik weet niet wanneer de LM de auto besteld heeft bij de dealer/ Audi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

xsive schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 01:38:
[...]

Dit is een advance in de showroom:
[Afbeelding]

Die Sync knop is voor dual zone.
Volgens mij die 5 middelste knoppen voor links en rechts (dual zone) apart te bedienen.
Wellicht een advance met een pakketje erop? Standaard inderdaad is er maar enkel te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyd91
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 09:41
Vanwege de verwachte levertijd en kans op hogere bijtelling voor 2022 bij een nieuwe bestelling overweeg ik toch een 35 uitvoering uit voorraad te bestellen (40 is er amper in voorraad).. maar nu ontdek ik dat de voorraad modellen allemaal zonder lane assist (meesturen, niet ping pongen) zijn, omdat die optie pas sinds kort beschikbaar is.

Ik heb in een Enyaq gereden met uitgebreide assistentie opties en die kon netjes meesturen met de belijning, kon zelf optrekken uit stilstand (bij filerijden) en haalde niet rechts in met adapt. cruise control. Weet iemand hoe de Q4 assistentie opties uit voorraad zich hiertoe verhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
2021 moet nog wel lukken toch? Bedoel verwachte leverweek zal nu rond de 49 liggen, wat betekent dat de auto in week 47 in NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 15:11
Nismod schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:50:
[...]

Het klopt dat het 1 zone is. Ook ik was verkeerd geinformeerd bij een andere dealer. Tevens hebben ze het ook uitgeprobeerd. Standaard 1 zone airco op de Q4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyd91
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 09:41
the-hyrax schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:34:
2021 moet nog wel lukken toch? Bedoel verwachte leverweek zal nu rond de 49 liggen, wat betekent dat de auto in week 47 in NL is.
Het zou net kunnen inderdaad. Maar ik vind het iets te spannend, te meer omdat het papierwerk ook nog even in beslag zal nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
boyd91 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:33:
[...]

Het zou net kunnen inderdaad. Maar ik vind het iets te spannend, te meer omdat het papierwerk ook nog even in beslag zal nemen.
Je zou even kunnen informeren - gaat erom wanneer die op kenteken staat, toch?

Weet wel nog destijds dat mijn vader een Model S had besteld en hij ontving m pas in maart, maar toch had ie nog de 4% bijtelling van het jaar ervoor. Iets met de factuur ofzo die in het vorige jaar stond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:52
-Wing- schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:12:
[...]

Het klopt dat het 1 zone is. Ook ik was verkeerd geinformeerd bij een andere dealer. Tevens hebben ze het ook uitgeprobeerd. Standaard 1 zone airco op de Q4.
Dat moet weer typisch Audi zijn. Zoveel mogelijkheden dat zelfs de dealer het niet meer weet.

1 zone had ik al op mijn Peugeot 206 in 1999. Al onze auto’s erna minimaal dual zone. Dacht dat dit ondertussen de standaard was in 2021 voor auto’s in het C/D segment.

Niets mis met de Q4, ik vind het een prachtige auto om te zien, ik had graag mijn vorige Q2 ingeruild op een Q4. Helaas bleek een goed aangeklede versie met riant bereik buiten bereik, zowel economisch als leveringstechnisch.

Ik blijf het topic wel volgen en genieten van de de verhalen en foto’s.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Rene schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:24:
[...]

Dat moet weer typisch Audi zijn. Zoveel mogelijkheden dat zelfs de dealer het niet meer weet.

1 zone had ik al op mijn Peugeot 206 in 1999. Al onze auto’s erna minimaal dual zone. Dacht dat dit ondertussen de standaard was in 2021 voor auto’s in het C/D segment.

Niets mis met de Q4, ik vind het een prachtige auto om te zien, ik had graag mijn vorige Q2 ingeruild op een Q4. Helaas bleek een goed aangeklede versie met riant bereik buiten bereik, zowel economisch als leveringstechnisch.

Dat was ook hun verwachting, op dit segment minimaal dual zone. Ik had in een later stadium dus ook 3 zone airco toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Trackerfire schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:50:
[...]

Wellicht een advance met een pakketje erop? Standaard inderdaad is er maar enkel te regelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLFFjGO41IoB7100MNjjPFfuadU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H1v3V89VvJ6fOyJNmoV1oNtl.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens mij is dual zone geen onderdeel van comfort pakket, toch?

[ Voor 5% gewijzigd door xsive op 06-08-2021 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Rene schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:24:
[...]

Had ook verwacht dat dodehoek sensoren standaard waren in 2021 |:(

Denk dat ik vergeten was hoe je bij Duitse merken auto's samenstelt. Viel me mee dat er standaard elektrische ramen in zitten voor en achter.

Het toont vooral hoe andere merken niet hebben stilgezeten de afgelopen jaar, zelfs de value for money merken. Tuurlijk zijn er nog steeds zaken waarin ze zeker niet dezelfde finesse bieden.

Anyway ik kan het wel belachelijk gaan maken hier, maar diep van binnen willen we volgens mij allemaal het liefst -en als het even kan- Duits premium rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Dual zone zat zelfs op mijn Corolla :'). Net als adaptive cruise control. En lane trace assist.

Tja, je moet er wat voor over hebben blijkbaar

[ Voor 57% gewijzigd door the-hyrax op 06-08-2021 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the-hyrax
Ze zijn lekker bezig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J2RFvpuIedlabshuSZgNuB-Rupo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d3NEKLLv7dPQI8qoyx0W5YXP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

xsive schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:00:
[...]

Denk dat ik vergeten was hoe je bij Duitse merken auto's samenstelt. Viel me mee dat er standaard elektrische ramen in zitten voor en achter.

Het toont vooral hoe andere merken niet hebben stilgezeten de afgelopen jaar, zelfs de value for money merken. Tuurlijk zijn er nog steeds zaken waarin ze zeker niet dezelfde finesse bieden.

Anyway ik kan het wel belachelijk gaan maken hier, maar diep van binnen willen we volgens mij allemaal het liefst -en als het even kan- Duits premium rijden.
Vergeet ook niet de STANDAARD elektrische achterklep >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
Net ook maar even bij de dealer geweest. Mooi moment om hem ook voor het eerst in het echt te zien. Mijn half Juni bestelde Q4 staat niet op de lijst en wordt dus geleverd met phonebox. Levering staat nu eind Okt. (Was begin Okt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:30
Ik heb bericht gekregen dat het panoramadak vervalt (begin deze week besteld) van de avances plus versie.
Niets gehoord over de Phonebox, maar daar kan ik denk ik ook wel zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerlofk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-06 16:32
sbin schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:10:
Net ook maar even bij de dealer geweest. Mooi moment om hem ook voor het eerst in het echt te zien. Mijn half Juni bestelde Q4 staat niet op de lijst en wordt dus geleverd met phonebox. Levering staat nu eind Okt. (Was begin Okt)
Heb je toevallig een S line besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
gerlofk schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:19:
[...]

Nee, gewone Advanced met een riedel opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixgirls
gerlofk schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:19:
[...]

Waarom vraag je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerlofk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-06 16:32
Misschien dat ze bekijken welke editie je hebt besteld bij het prioriteren van de missende delen.

Zelf heb ik de S line besteld en nog niks gehoord over lever problemen.

[ Voor 13% gewijzigd door gerlofk op 06-08-2021 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
gerlofk schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:42:
[...]

Misschien dat ze bekijken welke editie je hebt besteld bij het prioriteren van de missende delen.

Nou, ik wel hoor |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixgirls
[...]

Ik denk het niet. Mijn advanced plus komt met alle opties uit het pakket. Productieweek is 38 geworden. Ik kan de logica nog niet goed ontdekken. Misschien eerder deadline 1 juni? De mijne werd op 28-5 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 03-09 22:05
Zaten de Matrix LED koplampen niet eerst standaard op de advanced? :+

Volgens mij wel: https://www.audi.nl/nl/we...nch-edition-advanced.html

Ik word eigenlijk elke keer als ik dit topic bekijk zenuwachtig. Alles blijft maar veranderen :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Tweakx op 06-08-2021 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 07:46
Heeft iedereen nu iets gehoord van de dealer hoe het met hun bestelling staat?
Ik nog niet namelijk en ik wil ook niet iedere dag gaan bellen hoe het er mee staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

kdoornbo schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:27:
Ik nog niet namelijk en ik wil ook niet iedere dag gaan bellen hoe het er mee staat.
Nope, nog niet... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollux89
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:39
Ook nog niks gehoord… Ik neem aan dat alle dealers inmiddels toch wel zijn geïnformeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
kdoornbo schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:27:
Wat ik begrepen heb is dat elke dealer afgelopen vrijdag een lijst gehad heeft. Daaruit blijkt of jouw auto wel of niet die opties heeft. Mijn dealer kon ook gewoon nakijken of een auto van een andere dealer de opties inzien, zolang je maar een komnr en/of referentienummer hebt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spreuter
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 20:02
Nog niet, we wachten op de lijst met auto’s vanuit Audi AG, maar de wagens die zijn ingepland voor productie hebben wat vertraging maar zijn nu doorgezet. Dus als ik nieuws heb wat relevant is meld ik me.

Wittebrug Den Haag vanochtend bovenstaande e-mail.
28-5 avanced besteld
Week 34 aankomst dealer was laatste update op 20-7
Dat gaat dus later worden

[ Voor 3% gewijzigd door spreuter op 06-08-2021 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
[...]

Nah, ik heb ook een competition S en krijg mn panoramadak en phone box ook niet hoor 🥲

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spreuter
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 20:02
Ik denk dat er een datum bestelling 1 juni is geprikt.
Voor is compleet
Na is niet compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APO80
spreuter schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:44:
Ik denk dat er een datum bestelling 1 juni is geprikt.
Voor is compleet
Na is niet compleet
Mijn situatie wijkt af. Heb Auto medio juli besteld maar staat niet op de lijst. Dealer Van Mossel geeft aan dat auto geleverd wordt zoals besteld, advanced plus 40 (met afneembare trekhaak).

Heb voor afneembare trekhaak gekozen omdat ik voorraad model VanMossel heb geslecteerd en daar geen aanvullende fabrieksopties op kon zetten.

Nogmaals: deze boodschap heb ik 2 keer van van mossel en 1 keer alphabet gekregen. De betrouwbaarheid hiervan kom ik helaas pas einde jaar achter (levering 1ste week december)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixgirls
APO80 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:50:
[...]

Mijn situatie wijkt af. Heb Auto medio juli besteld maar staat niet op de lijst. Dealer Van Mossel geeft aan dat auto geleverd wordt zoals besteld, advanced plus 40 (met afneembare trekhaak).

Heb voor afneembare trekhaak gekozen omdat ik voorraad model VanMossel heb geslecteerd en daar geen aanvullende fabrieksopties op kon zetten.

Nogmaals: deze boodschap heb ik 2 keer van van mossel en 1 keer alphabet gekregen. De betrouwbaarheid hiervan kom ik helaas pas einde jaar achter (levering 1ste week december)
Met 1 juni besteld moet je dan wellicht meer zien vanuit optiek van de fabriek. Deze voorraadauto is dus ws ook al voor 1 juni besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouse1277
APO80 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:50:
[...]

Alphabet gisteren ook gebeld en die wisten geen details en verwezen me door naar Van Mossel.
Heeft Alphabet jouw proactief benaderd of waren zij wel op de hoogte toen je ze belde?
Ik heb het idee dat niemand van de hoed of de rand daar weet en vooral wijzen naar anderen voor meer info....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mijn schoonouders hebben een Q4 besteld bij Dago Doetinchem. Ze zijn er vandaag even langs geweest en daar krijgen ze pas volgende week de lijst van welke auto’s aangepast moeten worden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinos
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09 19:28

kevinos

Tweakpedia

Net de dealer gesproken:

Nergens wordt in de config gesproken over Audi active lane assist, behalve in het pakket Assistentiepakket Advanced. Op alle andere plekken komt alleen Lane Departure Warning naar voren.

Ik heb het Assistentiepakket Plus, maar wil ook Audi active lane assist zoals ik dat nu ook op mijn A3 E-tron heb. Volgens de dealer zit dit er standaard al op met het Plus pakket, maar met alles wat ik lees en begrijp klopt dat niet. Daarvoor moet je dus het Advanced pakket kiezen, mooi ter vervanging van de phonebox en het panaromadak, maar wel een erg prijzige optie!

Kan iemand met een Q4, inmiddels in bezit, daar wat over roepen?
Ik ga morgen ook zelf wel even testen bij de dealer of dat nu hetzelfde werkt als op mijn A3 E-tron.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
xsive schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:00:
[...]

Helaas weten ze dat ook bij Audi. :+
Pagina: 1 ... 10 ... 138 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.