Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 9 ... 137 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-06 13:24
Ard1970 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:33:
[...]

Zo denk ik normaliter ook, maar ben bang dat dat hier niet opgaat. Alle dealers hebben op 29 juli een schrijven gehad vanuit PON.
Klopt, maar schijnbaar was dit een vooraankondiging en stonden er (nog) geen details in. Volgens mijn dealer wordt daar gezegd dat er een lijst vanuit PON komt met daarin een vermelding of het wel of geen effect heeft op een bestelde auto. Sommigen zijn al gebeld door de dealer (ik niet) en sommigen hebben vandaag nog de melding gehad van de dealer dat ze nog zitten te wachten.
Ik weet niet wie ik nu moet of mag geloven maar blijkbaar is het toch allemaal net was ingewikkelder dan gedacht.
Gewoon maar afwachten dus (en dan teleurgesteld worden).

Xiaomi 13T || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_i4M50
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 20-11-2024
Audiq4 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:35:
[quote]Msts schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:05:
[...]

Hoi PeterQ4, had je een Athlon edition besteld of zelf een configuratie samengesteld ?

Ik heb namelijk ook bij Athlon besteld en nog niets gehoord.

Zoals het in de offerte staat heb ik een Audi Q4 E-Tron 40 Launch Edition Advanced Plus 150 kW Athlon Edition besteld.

Dealer gaf van de week aan dat mijn auto niet op de lijst staat, wat zou betekenen dat deze compleet wordt geleverd. Met dak en phone box. Krijg dit nog via de mail bevestigd. Levering eind Augustus, begin September.

Tot nu toe goed nieuws, maar bloemen bij de finish
Ik heb hem zelf samengesteld, Athlon heeft geen Athlon Edition van de q4 50. Hopelijk krijg je hem wel compleet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ard1970
  • Laatst online: 09-02 18:03
Heb net even een chat gestart met de Duitse Audi site...
.. en blijkbaar zijn er in Duitsland geen leverproblemen met het panoramadak. Vreemd toch???

Zie de screenprint (en sorry voor mijn Duits hehe)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OcW3l9R1XD2HVQhByxTpXXWXEp4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jCskRNYAm6oOc6pvTJfK6cWI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door Ard1970 op 03-08-2021 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
Peter_i4M50 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:46:
[...]

Ik heb hem zelf samengesteld, Athlon heeft geen Athlon Edition van de q4 50. Hopelijk krijg je hem wel compleet!
Ik denk dat dat er weinig mee te maken heeft (uitgaande van eerdere berichten).
But I could be wrong ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouse1277
Ard1970 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:47:
.. en blijkbaar zijn er in Duitsland geen leverproblemen met het panoramadak. Vreemd toch???
Zou je zeggen maar vaak zijn de mensen van de servicedesk niet de meest goed geïnformeerde werknemers (uitzonderingen daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-06 21:09

Trackerfire

BTC HODLER

Ard1970 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:47:

Zie de screenprint (en sorry voor mijn Duits hehe)[Afbeelding]
Is vreemd. Wat ik denk dat het hele verhaal is, dat onze Launch edities in Nederland dermate aangekleed zijn door PON dat ze niet aan die verwachting kunnen/willen voldoen of dat het hun verwachtingen in bestelaantallen heeft overtroffen. In Duitsland en alle omringende landen moet je het pano dak als optie kiezen. Dan zijn mensen misschien minder snel geneigd dit te doen. Bij ons is/was het op de advanced plus en S-Competition standaard. Dat betekent dat IEDEREEN die die versie besteld er eentje krijgt. Zou mij de enige logische verklaring lijken. Al het andere is gewoon niet uit te leggen :D

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
mouse1277 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:49:
[...]

Zou je zeggen maar vaak zijn de mensen van de servicedesk niet de meest goed geïnformeerde werknemers (uitzonderingen daargelaten).
Gecombineerd met het feit dat je in de Duitse configurator het panoramadak nog gewoon kan selecteren (zonder enige probleemmelder) en dat ze wel aangeeft dat er leverproblemen zijn met de trekhaak en de Phonebox.., blijf ik het apart vinden. Krijg soms een beetje het gevoel dat Pon wat te enthousiast is geweest met het samenstellen van de diverse Launch Edition..en daar nu op terug probeert te komen. Of is dat wat te paranoide gedacht? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
Trackerfire schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:50:
[...]

Is vreemd. Wat ik denk dat het hele verhaal is, dat onze Launch edities in Nederland dermate aangekleed zijn door PON dat ze niet aan die verwachting kunnen/willen voldoen of dat het hun verwachtingen in bestelaantallen heeft overtroffen. In Duitsland en alle omringende landen moet je het pano dak als optie kiezen. Dan zijn mensen misschien minder snel geneigd dit te doen. Bij ons is/was het op de advanced plus en S-Competition standaard. Dat betekent dat IEDEREEN die die versie besteld er eentje krijgt. Zou mij de enige logische verklaring lijken. Al het andere is gewoon niet uit te leggen :D
Dat denk ik ook. Maar dan zou het extra kwalijk zijn, zeker wanneer men ook bij de introductie van de 45 nog steeds het panoramadak noemt als 1 van de extra's bij een Advanced Plus en/of S Competition,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 15:11
Ik heb een deel van een officiele lijst ingezien: alle dakramen (in NL) voor de gewone E-tron, A3 en A4 hebben een extra levertijd gekregen van +40 weken... Ik heb niet gekeken of er in deze modellen een panorama dak in een pakket 'standaard' zit. Als dat niet het geval is, kan het toch zomaar zijn dat er sprake is van een chip of panoramadak productie probleem. maar dan zou je verwachten dat omringende landen daar ook problemen mee heeft.

De tekst die ze op de site aangeven is niet echt eerlijk. Ze hadden beter kunnen zeggen waar het op slaat. Een foutje is het niet. Overigens is een tekst aanpassen gemakkelijker dan een gehele configurator. Maar van Audi mag je toch verwachten dat ze dat goed oppakken. Dit wordt mijn 4e Audi, maar het vertrouwen in hen heeft wel een deuk opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiq4
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-07-2024
mouse1277 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:47:
[...]

Ik denk dat dat er weinig mee te maken heeft (uitgaande van eerdere berichten).
But I could be wrong ;) .
Een Athlon Edition is niks anders dan een auto die eerder leverbaar is. Dat is wat Athlon Edition inhoudt. Dit zijn auto's die al door Athlon zijn besteld zonder dat Athlon er een klant voor heeft. Voordeel is sneller leveren, nadeel is dat je minder/ geen keuze hebt qua opties.

Het zou er dus wel mee te maken kunnen hebben, in de zin van dat een Athlon Edition besteld is door Athlon op het moment dat het mogelijk was. Vrij vroeg dus, een van de eerste auto's besteld zou in mijn ogen ook betekenen als een van de eerste geleverd. En omdat het om modellen gaat die al in bestelling staan, en er geen andere opties mogelijk zijn ( met/ zonder chips ) is het misschien zo dat die eerder geleverd kunnen worden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-06 17:38
kdoornbo schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:08:
Goedemorgen meneer ----

Op dit moment hebben wij evenveel informatie als u. Wij wachten nog op een definitief bericht vanuit PON. Met de verwachte acties vanuit ons als dealer. Wanneer wij meer weten zullen wij u uiteraard op de hoogte houden/contact opnemen met u. Wij hopen vandaag of morgen bericht te ontvangen met een definitief oordeel vanuit PON, wij ontvangen op dit moment veel vragen met betrekking tot uw vraag.

Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact op!
Bovenstaand bericht dat ik vanochtend kreeg was ook van een Athlon bestelling by the way
17 juli besteld , 22 juli bevestiging dealer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rodive
  • Laatst online: 08-05-2022
Ik heb een q4 s edition besteld eind juli en vorige week donderdag al gebeld door de dealer (audi centrum Rotterdam) met het bericht dat het panorama dak en phonebox niet geleverd konden worden. Hij gaf aan dat hij wel 100 klanten moest bellen omdat de bestelling aangepast werd en het betrof niet alleen de q4 maar ook andere modellen. En ik ben vandaag ook door Leaseplan gebeld met hetzelfde verhaal en of ik wilde bevestigen dat ik met de wijziging akkoord ging. Hij vertelde me ook dat ze op dit moment vergelijkbare problemen ondervinden met andere automerken vanwege het chiptekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
APO80 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:24:
[...]

Polestar is leuk, maar voor mij onvoldoende ruimte.
Zou voor Volvo c40 overstag kunnen gaan, maar daar zit actieradius eigenlijk net te laag (bij Volvo krijg je overigens wel veel meer als je een auto van 60K koopt).
De Mercedes EQA is qua afwerking en opties mogelijk de beste, maar ook wat klein en achteren zit je echt niet goed.
Mogelijk dat ik de as nieuwe lease dan toch nog maar voor benzine kies (ervan uitgaande dat overeenkomst kan worden ingetrokken obv acteren Audi), bijv Mercedes cla shooting brake.

Trouwens waarom is het alleen de Audi Q4 etron die deze problemen heeft bij Audi? Die chips zullen toch niet afwijken van andere modellen....
Ik begin ook steeds meer te kijken naar de Mach-E als mogelijk alternatief.
Zijn er meerdere die deze als alternatief zien? Waarom wel, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
ApOE schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:55:
[...]

Ook zelf in gereden, toch voor Q4 gekozen ivm (zit)ruimte achterin, 3 weg airco, en panorama dak dat open kan. Daarnaast persoonlijk vind ik de Q4 prachtig, en mooier dan de mustang.

Pro Mach-E:
- Sneller dan Q4
- Volledige uitrusting goedkoper dan Q4 (mits geen awd)
- Scherm in 't midden met carplay in splitscreen

Minder aan Mache-E:
- Panorama dak kan niet open
- Scherm software in het midden voelde traag, animaties schokkerig vaak
- Lange mensen kunnen niet rechtop zitten achterin

Persoonlijke dingen:
- Leuk is dat het een "mustang" is
- Lelijke kleine vleugeltjes als deurklink
- Voelt echt als een next generation auto ivm minimalisme, en toch die rare deuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 30-05 07:49
mtlife schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:12:
[...]

Ook zelf in gereden, toch voor Q4 gekozen ivm (zit)ruimte achterin, 3 weg airco, en panorama dak dat open kan. Daarnaast persoonlijk vind ik de Q4 prachtig, en mooier dan de mustang.

Pro Mach-E:
- Sneller dan Q4
- Volledige uitrusting goedkoper dan Q4 (mits geen awd)
- Scherm in 't midden met carplay in splitscreen

Minder aan Mache-E:
- Panorama dak kan niet open
- Scherm software in het midden voelde traag, animaties schokkerig vaak
- Lange mensen kunnen niet rechtop zitten achterin

Persoonlijke dingen:
- Leuk is dat het een "mustang" is
- Lelijke kleine vleugeltjes als deurklink
- Voelt echt als een next generation auto ivm minimalisme, en toch die rare deuren
Je hebt tenminste een panoramadak ;).

Overigens vind ik het Mustang gehalte gewoon een grote marketing truc - deze Mustang heeft niks te maken met Mustang en is echt puur om deze auto aan de man te krijgen en hem een beetje naam te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
ApOE schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:55:
[...]

Voor mij geen alternatief, al vind ik m in het echt mooier dan ik had verwacht. Ik ben zelf niet zo'n van fan die grote tablets in het midden van een dashboard. Ik vind het juist een pre dat de auto van binnen gewoon op een ICE lijkt. En ik wil graag de ruimte op de achterbank hebben.

Kort getwijfeld over de Ioniq5, maar die heb ik nog niet gezien en ben bang dat ik het ontwerp na verloop van tijd niet mooi vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msts
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 00:45
Audiq4 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:35:
[quote]Msts schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:05:
[...]

Hoi PeterQ4, had je een Athlon edition besteld of zelf een configuratie samengesteld ?

Ik heb namelijk ook bij Athlon besteld en nog niets gehoord.

Zoals het in de offerte staat heb ik een Audi Q4 E-Tron 40 Launch Edition Advanced Plus 150 kW Athlon Edition besteld.

Dealer gaf van de week aan dat mijn auto niet op de lijst staat, wat zou betekenen dat deze compleet wordt geleverd. Met dak en phone box. Krijg dit nog via de mail bevestigd. Levering eind Augustus, begin September.

Tot nu toe goed nieuws, maar bloemen bij de finish
Dan hoop ik dat dat bij mij ook zo is, ik heb ook een Athlon Edition besteld. Tot nu toe geeft Athlon aan dat alles erop zit.ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
the-hyrax schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:15:
[...]

Je hebt tenminste een panoramadak ;).

Overigens vind ik het Mustang gehalte gewoon een grote marketing truc - deze Mustang heeft niks te maken met Mustang en is echt puur om deze auto aan de man te krijgen en hem een beetje naam te geven...
Panoramadak tot nu toe, fingers crossed...

Tja, die naam van de mustang, het werkt, het is totaal geen mustang, voelt niet als een mustang, lijkt niet op een mustang. Toch vind ik het leuk, ik ben slachtoffer van de marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 18:01
Ook hier het contact gehad met de dealer en de trekhaak is de showstopper momenteel. Aangezien ik hier geen haast mee heb aangegeven dat achteraf meer dan prima is. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

WaMeLiNoS schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:17:
Ook hier het contact gehad met de dealer en de trekhaak is de showstopper momenteel. Aangezien ik hier geen haast mee heb aangegeven dat achteraf meer dan prima is. Ben benieuwd!
En je hebt wel of geen panoramadak?

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
Trackerfire schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:19:
[...] En je hebt wel of geen panoramadak?
Nee, geen pano in de configuratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkeq4
  • Laatst online: 16-09-2021
Ter info ( besteld 28/5, nog geen productieweek)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1EZYZ8i4JqU600NiQYQsalpgRmI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EU4eqw9VpuHKglOwj7bfb3zr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
Hoe kan je een bandenspanningscontrolesysteem wijzigen? Dit is toch aanwezig op nagenoeg elke auto tegenwoordig in de vorm van een tpm sensor..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

WaMeLiNoS schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:17:
Hoe kan je een bandenspanningscontrolesysteem wijzigen? Dit is toch aanwezig op nagenoeg elke auto tegenwoordig in de vorm van een tpm sensor..?
Onze Q4's moeten het zonder stellen ben ik bang :D lekker veilig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
Trackerfire schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:18:
[...] Onze Q4's moeten het zonder stellen ben ik bang :D lekker veilig :+
Hahhaha. Back to basic, gewoon regelmatig controleren (moet natuurlijk sowieso, maar de sensor helpt). Ze kunnen de sensoren uiteraard wel gewoon software matig uitschakelen en eventueel later bij een bandenwissel of beurtje alsnog inbouwen en activeren. Lijkt me geen rocket science ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
Robkeq4 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:31:
Ter info ( besteld 28/5, nog geen productieweek)[Afbeelding]
Eigenlijk diep triest dat ik deze brief op het internet zie circuleren terwijl mijn dealer nog steeds geen contact heeft opgenomen.
Of het moet zijn dat het voor bepaalde batches of productieslots niet van toepassing is maar dat kan ik me amper voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
Ik ben zojuist gebeld door mijn Audi-dealer, die aangeeft dat er 3 opties zullen zijn:

*Auto leveren zonder de opties waar restricties op zitten; gegarandeerd 2021.
* Auto leveren mét panoramadak, maar zonder de overige opties waar restricties op zitten; leveren jan/febr. 2022 (en een hogere bijtelling)
* Auto compleet leveren, incl. alle "probleem-opties"; leveren wellicht maart 2022 (en een hogere bijtelling).

Keuzes keuzes.. 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielie8520
  • Laatst online: 23-01-2023
Ter info:

24-06 bevestigd besteld advanced plus
Mmi pro, 20” velgen.. meegespoten carosserie delen, multicolor verlichting,

Prod. Week 37, lever week 39

Vandaag gebeld, geen pano, geen phonebox.. retour €1.580 + €140

Destijds uit budget overwegingen, 3 zone climate systeem en comfort pakket weggelaten.

Nu maar terug toevoegen.. compenseert exact het pano dak en phonebox in waarde.

Wel vind ik het spijtig van het dak.. phonebox geef ik verder niet om.

Drama communicatie vanuit audi/pon, al heb ik erg de twijfels of het panodak niet geleverd kan worden.. in geen enkel ander land bestaat dit probleem niet voor zover ik kan vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ard1970 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:06:
Ik ben zojuist gebeld door mijn Audi-dealer, die aangeeft dat er 3 opties zullen zijn:

*Auto leveren zonder de opties waar restricties op zitten; gegarandeerd 2021.
* Auto leveren mét panoramadak, maar zonder de overige opties waar restricties op zitten; leveren jan/febr. 2022 (en een hogere bijtelling)
* Auto compleet leveren, incl. alle "probleem-opties"; leveren wellicht maart 2022 (en een hogere bijtelling).

Keuzes keuzes.. 😬
Optie 4: een andere auto uitzoeken.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
Jeroenneman schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:18:
[...]

Optie 4: een andere auto uitzoeken.
Zoals? Wat vind jij vergelijkbaar met een nagenoeg full options Q4 Sportback?
De rest is vooral eenheidsworst en bijna niet te personaliseren.. vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

pielie8520 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:15:
Ter info:

Destijds uit budget overwegingen, 3 zone climate systeem en comfort pakket weggelaten.

Drama communicatie vanuit audi/pon, al heb ik erg de twijfels of het panodak niet geleverd kan worden.. in geen enkel ander land bestaat dit probleem niet voor zover ik kan vinden..
Kreeg vandaag precies dezelfde bedragen te horen van Audicentrum Breda.

Maar een simpele optelsom leert dan dat je beter af bent met een Advance + warmtepomp + assistentieplus dan met een Advance Plus met compensatie voor het panodak. Dat zijn namelijk de enige 3 verschillen tussen die versies.
Je houdt dan maar liefst 31,04 EUR in de zak _O-

Kan aan mij liggen natuurlijk

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertolli
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Robkeq4 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:31:
Ter info ( besteld 28/5, nog geen productieweek)[Afbeelding]
Het is dus nog erger dan we dachten. Ook geen bandenspanningsmeter en elektrisch verstelbaar stuurwiel. Deze laatste zie en hoor ik nu voor het eerst en wordt ook niet gecommuniceerd door de mensen binnen dit topic die al contact hebben gehad met hun dealer of LM. Dit is wel een optie die in een pakket zat die ik had besteld.

Dealer heb ik van de week gemaild. Die reageren en verwijzen me naar de LM. LM geeft aan dat er bij mij alleen een restrictie zit op het panorama dak. Zal dus wel niet complete informatie zijn. Morgen proberen de LM daadwerkelijk aan de lijn te krijgen.

Levering voorlopig nog steeds op 8 december (def besteld 5 juli)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Ard1970 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:20:
[...]
Mocht ik melding krijgen dat er weer iets is, óf geen levering in 2021 meer, dan bestel ik direct een Tesla Model 3 Performance

Ja, minder mooi, maar qua prestaties wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
robertolli schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:22:
[...]

Het is dus nog erger dan we dachten. Ook geen bandenspanningsmeter en elektrisch verstelbaar stuurwiel. Deze laatste zie en hoor ik nu voor het eerst en wordt ook niet gecommuniceerd door de mensen binnen dit topic die al contact hebben gehad met hun dealer of LM. Dit is wel een optie die in een pakket zat die ik had besteld.

Dealer heb ik van de week gemaild. Die reageren en verwijzen me naar de LM. LM geeft aan dat er bij mij alleen een restrictie zit op het panorama dak. Zal dus wel niet complete informatie zijn. Morgen proberen de LM daadwerkelijk aan de lijn te krijgen.

Een elektrisch verstelbaar stuurwiel is ook geen optie op de Q4 😉

Het schrijven betreft ook andere modellen dan de Q4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

the-hyrax schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:22:
[...]

Mocht ik melding krijgen dat er weer iets is, óf geen levering in 2021 meer, dan bestel ik direct een Tesla Model 3 Performance

Polestar 2 ook mooi full option minus performance pack.

Donderdag de EV6 maar eens in het echt bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
robertolli schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:22:
[...]

Volgens mij is hier wel wat nuance. De brief is een algemene brief en gaat over een of andere premium bandenspanningsoptie - elektrisch verstelbaar stuur was sowieso geen optie, toch?

Dit komt i.i.g. van Facebook af:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vByqcrOFGa5ujvHMRbNwIot72-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sRWpbOQpfcarUOflHSqVCmGE.png?f=user_large

Op een vraag daaronder wat dat bandenspanning is komt als antwoord dat dat sowieso geen optie was op de Q4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
the-hyrax schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:22:
[...]

Zeker qua prestaties en snellaadgemak een absolute winnaar, t.o.v. van de Q4.
Maar voor de rest.. gadver. Hondslelijk. Zelfs de velgen op de Performance zijn te lelijk voor woorden. Vind ik dan 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Ard1970 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:26:
[...]

Zeker qua prestaties en snellaadgemak een absolute winnaar, t.o.v. van de Q4.
Maar voor de rest.. gadver. Hondslelijk. Zelfs de velgen op de Performance zijn te lelijk voor woorden. Vind ik dan 😉
En het jammere is dat je ze al ZO VAAK ziet rijden. Totaal niet speciaal meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
the-hyrax schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:27:
[...]

En het jammere is dat je ze al ZO VAAK ziet rijden. Totaal niet speciaal meer :'(
Inderdaad; eenheidsworst.
Dan nog liever de Polestar 2, geeft me meer het "auto-gevoel" dan de Tesla Model 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
the-hyrax schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:26:
[...]

Op een vraag daaronder wat dat bandenspanning is komt als antwoord dat dat sowieso geen optie was op de Q4
Niet? En wat is dit dan?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hyF9ylK_N3l2nx0QTokAdnX6YFQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/imsVBz7ujgQChIhmLB79Mzkq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Dat is niet de ‘Plus’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
Dat stond er ook niet bij, in de brief van Audi Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ard1970 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:20:
[...]

Een Audi SUV en dan beginnen over eenheidsworst. ;)

Een Enyaq, ID.4 als je bij VAG wil blijven, een M3 of een P2 als je verder kijkt, of een EQA.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
Jeroenneman schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:04:
[...]

Een Audi SUV en dan beginnen over eenheidsworst. ;)

Een Enyaq, ID.4 als je bij VAG wil blijven, een M3 of een P2 als je verder kijkt, of een EQA.
Eenheidsworsten noemde ik ze, omdat in het geval van de Model 3 en de Polestar er bijna geen mogelijkheid is qua personalisering van de auto.
(Kleur, bekleding, velg, etc)

Daarbij zijn met name de interieurs van de VAG-, Tesla en Polestar equivalenten een stuk minder fraai, maar dat is mijn persoonlijke mening. Voor de Mach-E geldt dat idem.

Het interieur van de EQA is daarentegen wel mooi, maar dat exterieur spreekt me totaal niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Ard1970 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:08:
[...]

Eenheidsworsten noemde ik ze, omdat in het geval van de Model 3 en de Polestar er bijna geen mogelijkheid is qua personalisering van de auto.
(Kleur, bekleding, velg, etc)

Daarbij zijn met name de interieurs van de VAG-, Tesla en Polestar equivalenten een stuk minder fraai, maar dat is mijn persoonlijke mening. Voor de Mach-E geldt dat idem.

Het interieur van de EQA is daarentegen wel mooi, maar dat exterieur spreekt me totaal niet aan.
BMW i4 dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
Die viel in eerste instantie af, omdat hij pas vanaf 2-2022 leverbaar zou zijn. Dat is nu wellicht wel een optie, inderdaad. Al voelt dat bijna als verraad, na 6 Audi's 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:03
the-hyrax schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:27:
[...]

Vooral dit. Er staan er minimaal 5 in elke straat, ben helemaal uitgekeken op het model, horen en zien vergaat je van het windgeruis op de snelweg, erg krap achterin, maar verrassend grote kofferbak, velgen beschadigen al als je er naar kijkt, maar wel lekker snel en SuC netwerk. Ach ja, ieder zijn ding. De meeste M3 rijders op mijn werk zouden hem inmiddels zo inruilen op een Eniaq, ID4 of Q4.

Vind het ook geen vergelijk, kijk dan naar een MY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Dat extra opties bestellen heeft een grote maar. Zojuist ook geprobeerd te orderen ipv pano dak, maar dan wordt er dus een compleet nieuwe order geplaatst die mogelijk niet meer dit jaar geleverd kan worden.

Eigenlijk heb je dus niet de optie het minder gebodene in te ruilen voor nieuwe opties die je eerder niet had gekozen en nog levering in 2021 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Ard1970 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:00:
[...]

Dat stond er ook niet bij, in de brief van Audi Nederland.
Ja oké maar ik neem toch aan dat het gaat om het Plus systeem, niet om een gewoon systeem, zeker gezien dat wettelijk verplicht is :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
the-hyrax schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:05:
[...]

Ja oké maar ik neem toch aan dat het gaat om het Plus systeem, niet om een gewoon systeem, zeker gezien dat wettelijk verplicht is :’)
Wat is dan het "Plus-systeem", volgens jou? Ook op een Q8 kan je het niet als "Plus" bestellen, zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jope3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:13
Later vanmiddag heeft de dealer contact met mij opgenomen. De door mij (LeasePlan) daadwerkelijk op 10-5 bestelde S competition wordt volgens de dealer inclusief panoramadak en trekhaak geleverd. Het mindere nieuws is dat de levering vertraagd is naar week 41-2021 (was uitlevering week 30). Een collega heeft op 20-5 een plus besteld en deze staat al bij de dealer😳. Waarschijnlijk levert de trekhaak deze extra vertraging op, Alhoewel een flinke vertraging zal ik (vooralsnog) niet klagen. Als het klopt wat de dealer zegt dan ontvang ik uiteindelijk wel de auto die ik besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pschouten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 22:37
pielie8520 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:15:
Ter info:

Toch wel fijn dat je 3zone airco kan toevoegen en ook comfortpakket. Ik overweeg hetzelfde als bij mij de opties ook niet leverbaar zijn.

Weet je of in het comfortpakket ook een andere armsteun zit dan normaal? Zover ik kon zien zit het al standaard op de auto en staat het eigenlijk dubbel in het comfortpakket, alleen dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielie8520
pschouten schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:32:
[...]

Toch wel fijn dat je 3zone airco kan toevoegen en ook comfortpakket. Ik overweeg hetzelfde als bij mij de opties ook niet leverbaar zijn.

Weet je of in het comfortpakket ook een andere armsteun zit dan normaal? Zover ik kon zien zit het al standaard op de auto en staat het eigenlijk dubbel in het comfortpakket, alleen dat weet ik niet zeker.
Armsteun is hetzelfde voor zover ik kan vinden..

Verder net nog even contact gehad met de verkoper.. ik heb een productieslot en de auto is nog aanpasbaar zonder opnieuw in te moeten dienen, huidige productieweek en leverweek blijft gelijk, al hebben ze een week geleden wel gezegd dat de leverweek mogelijk +2 weken kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodive
pielie8520 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:09:
[...]

Armsteun is hetzelfde voor zover ik kan vinden..

Verder net nog even contact gehad met de verkoper.. ik heb een productieslot en de auto is nog aanpasbaar zonder opnieuw in te moeten dienen, huidige productieweek en leverweek blijft gelijk, al hebben ze een week geleden wel gezegd dat de leverweek mogelijk +2 weken kan zijn.
In het comfortpakket kan de armsteun naast omhoog/omlaag ook naar voor en achtergeschoven worden. Ik vind daarom de standaard armsteun niet fijn dan zit net met je elleboog op de steun. Ik mijn huidige audi schuif ik em ook meestal zover mogelijk naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielie8520
Rodive schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:23:
[...]

In het comfortpakket kan de armsteun naast omhoog/omlaag ook naar voor en achtergeschoven worden. Ik vind daarom de standaard armsteun niet fijn dan zit net met je elleboog op de steun. Ik mijn huidige audi schuif ik em ook meestal zover mogelijk naar voren.
In de advanced plus kan deze al in de lengterichting verschoven worden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRlO8BwAF4o7EOrbiNOuFQlLgXY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D9PYh4eDLftDSEqq6fYSiaDs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodive
pielie8520 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:56:
[...]

In de advanced plus kan deze al in de lengterichting verschoven worden

[Afbeelding]
Ik geloof dat alleen in de standaard edition en advanced deze er niet inzit. Op youtube wordt ook een basis Q4 gereviewed en toen werd er erg geklaagd over de kleine niet verstelbare middenarmsteun. Wat mij verbaasde. Ik dacht eerst ook dat deze standaard er altijd in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Trackerfire schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:00:
Dat extra opties bestellen heeft een grote maar. Zojuist ook geprobeerd te orderen ipv pano dak, maar dan wordt er dus een compleet nieuwe order geplaatst die mogelijk niet meer dit jaar geleverd kan worden.

Eigenlijk heb je dus niet de optie het minder gebodene in te ruilen voor nieuwe opties die je eerder niet had gekozen en nog levering in 2021 te krijgen.
Huh? Je mag toch wijzigen na besteld te hebben 👀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:21
Rodive schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:13:
[...]

Ik geloof dat alleen in de standaard edition en advanced deze er niet inzit. Op youtube wordt ook een basis Q4 gereviewed en toen werd er erg geklaagd over de kleine niet verstelbare middenarmsteun. Wat mij verbaasde. Ik dacht eerst ook dat deze standaard er altijd in zit.
Valt me vaker op dat er mensen verbaasd zijn dat iets een optie is bij Audi..

Audi heeft de optielijst tot kunst verheven; alles is zo'n beetje een optie.
Valt me nog mee dat je er mee kunt rijden als je "rijden" niet als optie hebt geselecteerd.

Dus mij verbaast het totaal niet dat dit niet standaard is.

Desondanks staat deze op de shortlist voor volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

the-hyrax schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:39:
[...]

Huh? Je mag toch wijzigen na besteld te hebben 👀
Voor nu lijkt dat iets lastiger te liggen. Vrijdagmiddag hoor ik meer van de dealer. Wellicht als iemand eerder info heeft hierover. Graag delen :-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_i4M50
  • Laatst online: 20-11-2024
Trackerfire schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:46:
[...]

Voor nu lijkt dat iets lastiger te liggen. Vrijdagmiddag hoor ik meer van de dealer. Wellicht als iemand eerder info heeft hierover. Graag delen :-)!
Ik hoor hier morgen meer over van Athlon. Zij kwamen ook met het verhaal dat het een nieuwe bestelling wordt met daardoor mogelijk een nog langere levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Peter_i4M50 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:49:
[...]

Ik hoor hier morgen meer over van Athlon. Zij kwamen ook met het verhaal dat het een nieuwe bestelling wordt met daardoor mogelijk een nog langere levertijd.
Ja en het ergste is nog dat een nieuwe bestelling in mijn geval bijvoorbeeld betekent dat mijn eerder gekozen optie akoestische zijruiten die ik gelukkig wel krijg nu niet leverbaar meer zijn dus bij die nieuwe bestelling dus weer vervallen. Een optie erbij kan ervoor zorgen dat andere weer vervallen waar je net geluk mee hebt gehad dat ze nog meegaan in je huidige bestelling :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielie8520
Zoals ik eerder meldde kan ik gewoon wijzigen, productieslot is al definitief ook na configuratiewijziging blijft deze gelijk.

Echter wat ik wel begrepen heb is dat wanneer het productieslot nog niet vaststaat deze mogelijk kan wijzigen, of wanneer de deadline voor wijzigen is gepasseerd er een nieuwe order moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakuna_Matata
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-07-2024
Tussen alle leveringsperikelen door, is er hier toevallig iemand met (zakelijk) lease ervaring bij MHC Mobility? (Voormalig Hitachi en daarvoor Noordlease/Leasevisie)

P6 MY22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lugt
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08-06 20:39
Jope3 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:16:
Later vanmiddag heeft de dealer contact met mij opgenomen. De door mij (LeasePlan) daadwerkelijk op 10-5 bestelde S competition wordt volgens de dealer inclusief panoramadak en trekhaak geleverd. Het mindere nieuws is dat de levering vertraagd is naar week 41-2021 (was uitlevering week 30). Een collega heeft op 20-5 een plus besteld en deze staat al bij de dealer😳. Waarschijnlijk levert de trekhaak deze extra vertraging op, Alhoewel een flinke vertraging zal ik (vooralsnog) niet klagen. Als het klopt wat de dealer zegt dan ontvang ik uiteindelijk wel de auto die ik besteld heb.
Ook ik heb inmiddels de dealer gesproken en heb het zelfde verhaal gekregen, ( 21-5 een adv+ besteld) wij zitten denk ik in de zelfde productie tijden, was week 32 wordt nu week 41 Maar ik krijg wel de auto zoals deze geconfigureerd is, vanuit Audi en Pon ook de mondelingen bevestiging gekregen dat de auto zeker 2021 op naam staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danzelll
  • Laatst online: 06-08-2023
Vanochtend mailtje van de LM. Dat mijn auto vertraagd is. Was week 38 is nu week 44 maar geen enkel woord over het ontbreken van een panoramadak of phonebox. Mijn auto is een Athlon edition. Las dat er hier meerdere waren die zo'n edition hebben besteld. Bij jullie ook vertraagd en al wel wat gehoord over of de opties er wel/niet bij zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixgirls
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-04 09:30
Jope3 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:16:
Ik heb op 28 mei een advanced plus besteld zonder trekhaak. Waar ik deze oorspronkelijk deze week zou kunnen ophalen is de schatting nu 5 nov 21. Mijn config hoeft niet te wijzigen volgens dealer.
Er is dus voor mij nog geen logica te ontdekken in waarom sommige orders moeten wijzigen en waarom sommige orders vertragen (en anderen niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixgirls
sixgirls schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:03:
[...]

Ik heb op 28 mei een advanced plus besteld zonder trekhaak. Waar ik deze oorspronkelijk deze week zou kunnen ophalen is de schatting nu 5 nov 21. Mijn config hoeft niet te wijzigen volgens dealer.
Er is dus voor mij nog geen logica te ontdekken in waarom sommige orders moeten wijzigen en waarom sommige orders vertragen (en anderen niet)

Mijn config:
40 advanced+ typhoon grijs
Zwart optiek
Akoestische ruiten
Sportonderstel
20 inch zwart met Alu velgen
Leer en Tint wordt achteraf gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the-hyrax
Dat die trekhaken zo populair zijn. Heb 'm niet besteld maar enige reden dat ik 'm zou willen is als achter-bumper beschermer voor parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:54
the-hyrax schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:10:
Dat die trekhaken zo populair zijn. Heb 'm niet besteld maar enige reden dat ik 'm zou willen is als achter-bumper beschermer voor parkeren.
Ik vind het makkelijk omdat ik geregeld wat vervoer dat niet in de auto past of ik niet in de auto wil hebben. Denk aan spullen voor de tuin, klusspullen voor de hobby en zo nu en dan eens een motortrailer :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb een Q4 35 launch edition Advanced besteld via mijn werkgever. Ik heb bericht van Ames gehad en de levering is vertraagd van week 36 naar week 41/42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
BaZZeHH schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:40:
Ik heb een Q4 35 launch edition Advanced besteld via mijn werkgever. Ik heb bericht van Ames gehad en de levering is vertraagd van week 36 naar week 41/42.
En wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
mouse1277 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:43:
[...]

En wanneer had je hem besteld?
De auto is rond 17 mei besteld. De toezegging was levering eind augustus als ik voor 20 mei had besteld. Daar blijft dus weinig van over. Kijk ook wel weer met een schuin oog naar andere EV's, maar deze blijft toch wel mijn voorkeur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APO80
  • Laatst online: 28-01-2022
Zijn er pers die als alternatief de Kia ev6 of Volvo c40 overwogen hebben?
Met name Kia is qua opties en actieradius interessant maar heeft natuurlijk een ander logo voorop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Dus als ik alles zo begrijp is alles opgeschoven, maar de tijdslijnen schijnen wel te 'kloppen'; nu bestellen is ong. W49 leveren, besteld in mei is W41... dus die acht weken ertussen klopt wel zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APO80
Ik zelf heb trouwens een van mossel voorraadmodel geselecteerd, 40 advanced plus. Dacht dat voorraadmodel wel snel geleverd zou kunnen worden.
Medio juli besteld en wordt in week van 10 dec 2021 geleverd.
Dus veel voordeel van snelle levering heb ik uiteindelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
APO80 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:10:
Ik zelf heb trouwens een van mossel voorraadmodel geselecteerd, 40 advanced plus. Dacht dat voorraadmodel wel snel geleverd zou kunnen worden.
Medio juli besteld en wordt in week van 10 dec 2021 geleverd.
Dus veel voordeel van snelle levering heb ik uiteindelijk niet.
En enig idee of deze "compleet" geleverd gaat worden of nog niets van de dealer gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APO80
mouse1277 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:12:
[...]

En enig idee of deze "compleet" geleverd gaat worden of nog niets van de dealer gehoord?
Nope, lease loopt via alphabet en die wisten niks. Probeer vandaag eens met dealer Van Mossel te bellen.
Bij bestellen had ik nog contact met alphabet dat ik snel auto wilde hebben en toen gaven ze nog aan dat deze auto snel geleverd kon worden 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
APO80 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:15:
[...]

Nope, lease loopt via alphabet en die wisten niks. Probeer vandaag eens met dealer Van Mossel te bellen.
Bij bestellen had ik nog contact met alphabet dat ik snel auto wilde hebben en toen gaven ze nog aan dat deze auto snel geleverd kon worden 🙈
Aha, zelfde laken een pak als bij mij. Beiden mail gestuurd en helaas nog geen enkele update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
APO80 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:15:
[...]

"Snel" is natuurlijk altijd relatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
NXP maakt nu alleen de chips die strikt noodzakelijk zijn

Wellicht interessant :)

[ Voor 24% gewijzigd door the-hyrax op 04-08-2021 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Vraag trouwens: heeft de Q4 een optie om 100% te laden? Ik weet van Tesla dat deze standaard staat ingesteld op 90% en dat als je een verre trip wilt maken, je de batterij op 100% kan zetten. Is dit ook het geval bij de Q4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

the-hyrax schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:04:
Vraag trouwens: heeft de Q4 een optie om 100% te laden? Ik weet van Tesla dat deze standaard staat ingesteld op 90% en dat als je een verre trip wilt maken, je de batterij op 100% kan zetten. Is dit ook het geval bij de Q4?
Zeker! Wordt aangeraden om tot 80% te doen, maar dat kan zeker.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• daniel.monikes
  • Laatst online: 04-10-2024
Net gebeld door de dealer. Mijn 40 advanced plus komt eind deze week binnen incl phone box en panorama dak. Ik mag hem volgende week donderdag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
daniel.monikes schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:50:
Net gebeld door de dealer. Mijn 40 advanced plus komt eind deze week binnen incl phone box en panorama dak. Ik mag hem volgende week donderdag ophalen.
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixgirls
Wanneer had je besteld en bij welke dealer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel.monikes
  • Laatst online: 04-10-2024
sixgirls schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:59:
[...]

Wanneer had je besteld en bij welke dealer?
Besteld op 30/04 bij Wealer in Heerlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APO80
daniel.monikes schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:09:
[...]

Besteld op 30/04 bij Wealer in Heerlen
Gefeliciteerd en ben jaloers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Laatst online: 09-05 06:03
Lekker hoor, gefeliciteerd 🥳

Na alle negatieve berichten eindelijk iets positiefs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollux89
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:23
Goed nieuws voor je! Ik hoop op hetzelfde bericht maar vrees het ergste :D Ik heb overigens nog steeds geen uitsluitsel. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danzelll
  • Laatst online: 06-08-2023
Pollux89 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:14:
Goed nieuws voor je! Ik hoop op hetzelfde bericht maar vrees het ergste :D Ik heb overigens nog steeds geen uitsluitsel. Ben ik de enige?
Nee hoor hier ook! alleen te horen gekregen dat mijn auto met 6 weken vertraagd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
Pollux89 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:14:
Nee, niet gehoord. Niet van de dealer en niet van de LM. Terwijl ik meermalen bij de dealer ben binnen gelopen en beiden een mail heb gestuurd met mijn zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hens72
  • Laatst online: 28-11-2024
Top, eindelijk ook positief nieuws.

Nu aftellen tot volgende week donderdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
Eindelijk gebeld door de dealer.
Niet door de verkoper maar door de bedrijfsleider die dacht dat alles wat hij zou gaan brengen, nieuw voor mij zou zijn.
Hij was helemaal niet op de hoogte dat ik meermalen ben binnen gelopen de afgelopen tijd en diverse mailtjes heb gestuurd.
Intern communiceren is blijkbaar niet te doen.

Het nieuws: Panoramadak en phone box komen te vervallen. Levering staat nog steeds voor week 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Net ook gebeld door de dealer (Pouw).
Mijn begin juli bestelde Q4 kan ook niet conform afspraak worden geleverd. Zoals bekend, geen panorama dag, phonebox, bandenspanningmeter en trekhaak.

Ik ga helaas mijn bestelling annuleren:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Iemand bekend met Broekhuis Alkmaar? Ik zie bijv bij Audi voorraadauto's dat er best wat bij deze dealer staat. Zijn deze ook echt op korte termijn leverbaar? Misschien voor sommigen handig om daar naar even te kijken of er een auto is die nagenoeg gelijk is aan de jouwe maar dan met de vervallen opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
ApOE schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:16:
Net ook gebeld door de dealer (Pouw).
Mijn begin juli bestelde Q4 kan ook niet conform afspraak worden geleverd. Zoals bekend, geen panorama dag, phonebox, bandenspanningmeter en trekhaak.

Ik ga helaas mijn bestelling annuleren:(
Wat jammer, heb je al een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard1970
Ben ik trouwens de enige hier die een Sportback heeft besteld? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Ard1970 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:32:
Ben ik trouwens de enige hier die een Sportback heeft besteld? 8)7
Nee, ik ook!

Trouwens, heeft iemand deze velgen ook in het echt gezien? Twijfel over deze velg als degene die ik wil niet beschikbaar blijken te zijn...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMUOm_8u6KqdOgYcO5O2zrNRZec=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xk5oALotVsJHi6l1Xlpf11z2.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
the-hyrax schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:42:
[...]

Nee, ik ook!

Trouwens, heeft iemand deze velgen ook in het echt gezien? Twijfel over deze velg als degene die ik wil niet beschikbaar blijken te zijn...
[Afbeelding]
Niet live gezien, wel besteld :) op mijn S Competition. Ik vond ze er wel sjiek uitzien in de configurator.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ard1970
the-hyrax schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:42:
[...]

Nee, ik ook!

[Afbeelding]
Ah, was even "bang" dat ik de enige was haha ;)
Ik heb die wielen die je koos nooit gezien..
ik heb zelf een deal gemaakt met de offrerende dealer. Hij neemt de standaard 20" inch S-Competition velgen in, en levert een 21" set :P

(Style 4 uit bijlage)
Blij mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hG-RUZbs9xHGTRKFEq-40-oi94s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T1JGjlXGf78fRCqHKcDsiT2Y.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 9 ... 137 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.