Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 75 ... 140 Laatste
Acties:

• hfunny
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-04 20:24
DaMenaz schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 15:58:
[...]

Shit man. Update via Honeymoonnet?
Yes... heb het idee dat ze alle kanten op gaan.... dus neem het nog maar even niet te serieus maar als het wel zo is dan is het 15 maanden na bestellen. En gaat het wellicht ook een item worden of ik een andere keuze ga maken.

• FMK
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10-04-2022

FMK

spreuter schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:35:
[...]

Mijn dealer Wittebrug laat mijn buitenspiegels zwart wrappen. De Nederlandse variant van optiepakket zwart met de zwarte gril vond ik niet mooi.
Ik zal vragen waar hij dit doet
Wat kost dat wrappen van buitenspiegels?
En kan je bij die dealer ook de gril van standaard naar zwart advanced krijgen ? En ringen voor achter zwart (ook q4 en 40 etron aanduiding in zwart mogelijk?)

• renedg73
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-11 12:33
Avigoorn schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:13:
[...]

Haha.

Maar heb liever gewoon veel laders en daadwerkelijk laden. Dan als een hollander ergens gratis kunnen laden maar en uren wachten.

De tesla laders (daar had ik het over) liggen bij van der Valk net naast de snelweg. In potentie super stop dus.
in winterberg geen andere snelladers kunnen vinden in de buurt. ging er niet om dat hij gratis was maar er was er maar een

• FMK
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10-04-2022

FMK

the-hyrax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:21:
Oeh helemaal zwart is ie ook echt mooi. Ik heb zelf wit met het zwart pakket maar als ik me bedenk wordt dit 't

Iemand al plannen om te customizen? Ik ga in ieder geval het dak laten wrappen en de remklauwen spuiten.
Waar kan dat?

• s.oosterwijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 12:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxXCmtgxXb3tcaNCeYJ9sZOPp7s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wb3dTv3iyoIJFi7F0ikCrV1Y.jpg?f=fotoalbum_large

Yes vandaag mij Audi Q4 40 mogen ophalen. 13 juni definitief besteld en met geluk 30 december onverwacht op kenteken gezet. Al het wachten waard 🤩

Oost

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:55
s.oosterwijk schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:26:
[Afbeelding]

Yes vandaag mij Audi Q4 40 mogen ophalen. 13 juni definitief besteld en met geluk 30 december onverwacht op kenteken gezet. Al het wachten waard 🤩
Mooie hoes. :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• Avigoorn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-07 21:46
s.oosterwijk schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:26:
[Afbeelding]

Gefeliciteerd, en wat een mazzel dat ie op kenteken nog van 2021 staat.

Verder mooi zwart, en de witte audi ringen op de motorkap heeft niemand kan ik je zeggen! oOo

;)

• MV999
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-11-2022
Heeft iemand een idee wanneer de software update gaat komen? Ik vind met name het feit dat de radio altijd uit gaat en die melding irritant.

Audi Q4 Sportback S Competition

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
MV999 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:01:
Heeft iemand een idee wanneer de software update gaat komen? Ik vind met name het feit dat de radio altijd uit gaat en die melding irritant.
Dat de radio uitgaat komt toch door Apple CarPlay? Ik heb CarPlay om die reden uitgezet.. gebruik het toch niet aangezien ik me aan de snelheid moet houden vanwege verbruik en de laadpalen uit de Navi nodig heb 🤣

• the-hyrax
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-12 10:00
Ik heb het laten doen bij Wrap & Go, zit in de buurt van Den Haag

• MV999
Nismod schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:43:
[...]

Dat de radio uitgaat komt toch door Apple CarPlay? Ik heb CarPlay om die reden uitgezet.. gebruik het toch niet aangezien ik me aan de snelheid moet houden vanwege verbruik en de laadpalen uit de Navi nodig heb 🤣
Oh, nja gelukkig heb ik het sterretje op het stuur ingesteld op switch tussen carplay en radio. Dus is niet persé een groot issue maar hoopte dat het aan te passen zou zijn.

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:20
MV999 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:03:
[...]

Oh, nja gelukkig heb ik het sterretje op het stuur ingesteld op switch tussen carplay en radio. Dus is niet persé een groot issue maar hoopte dat het aan te passen zou zijn.
Sterretje op het stuur? Je hebt toch niet stiekem een EQB hè? ;)

Catch my drift?

• b17b
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-11-2024
De auto nu 6 weken in bezit. Bevalt het? Ja, het bevalt.

Wel merk ik een behoorlijke druk op de openbare laadpalen bij ons in de stad (Den Haag) en wat anderen ook al opmerken: de laadklevers. BEVs en PHEVs die soms dagenlang aan de lader staan en zo anderen de mogelijkheid ontnemen te laden. Frustererend...

Eergisteren in de avond een lange rit gemaakt. Ideale omstandigheden om het eens te testen. Het was koud met 6 graden, het regende en het waaide hard (storm Corrie). De afstand was 220 km en voerde voor 210km over de snelweg. Niet zuinig gereden en hele stukken met 130-140km/h. Wat levert dat dan op...? Nou... thuis vertrokken met 90% batterij en bij aankomst nog 12% over. Verbruik dus ruim boven de 25 kWh/100km. Valt dat tegen, ja maar gezien de omstandigheden en rijstijl wel te verwachten. Gevolg is wel dat nu na opladen op bestemming tot 100% de actieradius op slechts 280km staat :-(

Ik kijk uit naar de zomervakantie. Met de Q4 naar Corsica. Een "laadwoestijn" in de Middellandse zee. Ik ben blij met de nieuwe Tesla opgestelde snelladers bij Nancy!!

So far so good. De Q4 bevalt. Zeker ook de Sonos audio icm met Spotify over Apple Carplay. Wel merk ik dat ik het interieur nog niet lekker op temperatuur kreeg. Daar waar ik mijn vorige auto nauwelijks aan de instellingen zat (21 graden/auto) merk ik dat ik nu vaker + en - omdat ik soms koude luchtsttromen voel.

Wegligging bij veel wind en regen ook prima al is het natuurlijk minder strak dan een lagere A3 met sline
onderstel. Wel comfortabeler want de A3 was te hard op slecht wegdek.

Je gaat eigenlijk van zelf ook wat ontspannender rijden hierdoor.

EDIT: 12% over na aankomst op bestemming

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12 16:33
DaMenaz schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:08:
Sterretje op het stuur? Je hebt toch niet stiekem een EQB hè? ;)
Is ie taxi chauffeur dan?

Keep rolling sixes!

• MV999
Ondanks dat ik erom kan lachen weet ik niet of dit soort uitspraken hier wel appropriate zijn 8)7

• Isheara
MV999 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 14:30:
Ondanks dat ik erom kan lachen weet ik niet of dit soort uitspraken hier wel appropriate zijn 8)7
Aangepast....overigens vraag ik me ook af of "met een sterretje op het stuur" wel appropriate is 8)7

Keep rolling sixes!

• MV999
Isheara schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 14:51:
[...]

Aangepast....overigens vraag ik me ook af of "met een sterretje op het stuur" wel appropriate is 8)7
Haha dat is het pas niet meer wanneer je je fantasie de vrije loop geeft :9

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 19:13
b17b schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:57:.... Wel merk ik dat ik het interieur nog niet lekker op temperatuur kreeg. Daar waar ik mijn vorige auto nauwelijks aan de instellingen zat (21 graden/auto) merk ik dat ik nu vaker + en - omdat ik soms koude luchtsttromen voel.

..
Met de Skoda Enyaq ervaar ik hetzelfde, samen met meerdere Enyaq rijders. Zie Enyaq topic laatste paar berichten.

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-12 15:55
Genestealer schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:32:
[...]

Met de Skoda Enyaq ervaar ik hetzelfde, samen met meerdere Enyaq rijders. Zie Enyaq topic laatste paar berichten.
Vreemd, ik vind hem juist razendsnel op temperatuur en moet hem geforceerd op 19,5 oid zetten, waar ik mijn vorige Passat altijd op 20,5 of 21 had staan. Anders is het binnen no time bloedheet. Zelfde geldt voor de stoelverwarming, die lekker op standje frituur gaat. Heerlijk trouwens.

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-12 06:33
Genestealer schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:32:
[...]

De luchtverversing rechts van het stuur geeft geen warme lucht. Ook geen koude, gewoon geen lucht.
Dus wel herkenbaar, dat de temperatuur niet helemaal doet wat je wil.

Los daarvan is ie wel snel!

[ Voor 3% gewijzigd door dolfg op 02-02-2022 16:51 ]

• sbin
Zojuist de dubbele laadvloer ingebouwd. Originele Audi onderdelen en vloer van ID.4 (thx voor de tip nog!)

Voor:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0c9-V-CI7XnSHM8EgJP-z1Vy1-A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rgDED3sNrvzOMMHe1atLmj3W.jpg?f=fotoalbum_large

Na:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sIo6EQxxWwO6LJtwDhaJ7vMNMmg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9bjIpdqQW39pOupoJn5UX4Vx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZsXrQIy8UPU-z-kzQQAYK3KKrI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f6WWzbdHfJxrLjbse6Cx8KDX.jpg?f=fotoalbum_large

• janbus
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-11 08:59
We willen net naar een optreden vertrekken ... en de auto start niet. :-(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEWQVazUH9BAW6Xgyinh7PTEjlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1nDuF1n7Z3LXNDnIjQBLbSJG.jpg?f=fotoalbum_large

Dan maar gauw in de brandstofwagen van m'n vrouw gesprongen.

Straks Audi Assistance bellen ... :-/

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-12 10:59
sbin schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:42:
Zojuist de dubbele laadvloer ingebouwd. Originele Audi onderdelen en vloer van ID.4 (thx voor de tip nog!)

Voor:

[Afbeelding]

Na:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bedankt voor deze bijdrage.

Ziet er strak uit!

Ik heb 2 vragen:
1. Is het goed te doen voor iemand die niet echt technisch is (zoals ik 🤓)?
2. Voegt het in de praktijk echt iets toe?

• Audiq4
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-07-2024
wimbre schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:45:
[...]

Ziet er strak uit!

Ik heb 2 vragen:
YouTube: Audi Q4 e-tron Variable Boot Floor retrofit - MY22

• sbin
wimbre schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:45:
[...]

Ziet er strak uit!

Ik heb 2 vragen:
Thx.

1. Yep, was een half uurtje werk. Met een schroevendraaier, inbus en stanleymes is het zo gepiept.
2. Zekers. Schone en lege achterbak zonder vieze laadkabels. Netter afgewerkt. Fijne vakjes aan de zijkant en gelijke laadvloer, makkelijk spullen er in schuiven.
En je kan hem er ook zo weer uithalen.
Echt.. Die gast wordt volgens mij per minuut betaald. Is letterlijk 15 minuten video over hoe hij een schroef in de bekleding draait. Meest frustrerende video ooit om te kijken |:( Maar dat was wel de aanstichter om het zelf ook te doen.

• martijn..!
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 12-07-2023
Ik heb die verhoogde laadvloer al eerder voorbij zien komen, dit wil ik ook gaan bestellen als ik ooit nog m’n Q4 ga krijgen.
Heeft iemand een overzicht van artikelnummers / prijzen ? En waar je het besteld , alles bij VW of ook bij Audi

• Audiq4
martijn..! schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:46:
Ik heb die verhoogde laadvloer al eerder voorbij zien komen, dit wil ik ook gaan bestellen als ik ooit nog m’n Q4 ga krijgen.
Heeft iemand een overzicht van artikelnummers / prijzen ? En waar je het besteld , alles bij VW of ook bij Audi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WAVIiqz23hkCHIUFjNIivo5pDC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DrYfLTZbG5SVKm87IY1Vqglr.png?f=fotoalbum_large
Steunen van Audi, vloer van VW. Scheelt ongeveer 100 Euro. Gewoon bij de dealer bestellen

• b17b
Gisteren de terugrit gedaan. Wederom 220 km.
Vertrokken met 97% batterij, bij aankomst op 11%.
Verbruik rond de 28 kwH/100km.

Verwarming op 20
Stoelverwarming standje 2
Gemiddelde snelheid 105 km/h op de boordcomputer. Let wel, om dat gemiddeld te halen is stevig doorrijden nodig.

Viel me toch ietwat tegen. Het gaat hier om een Q4 e-tron 40.
Overigens blijk je dan in de praktijk qua power niks te te kort te komen is mijn mening.

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:55
b17b schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 08:02:
Gisteren de terugrit gedaan. Wederom 220 km.
Vertrokken met 97% batterij, bij aankomst op 11%.
Verbruik rond de 28 kwH/100km.

Verwarming op 20
Stoelverwarming standje 2
Gemiddelde snelheid 105 km/h op de boordcomputer. Let wel, om dat gemiddeld te halen is stevig doorrijden nodig.

Viel me toch ietwat tegen. Het gaat hier om een Q4 e-tron 40.
Overigens blijk je dan in de praktijk qua power niks te te kort te komen is mijn mening.
105 gemiddeld dan is het stukken 120/130 denk ik? Snelheid kost je veel range. Als je stabiel 105 op de AC gaat rijden kan het zomaar 30-40% schelen. Dan kom je op best prima verbruik uit. Maar goed, als je nog 11% over had kon je nog iets harder. :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• b17b
Inspired schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 08:09:
[...]

105 gemiddeld dan is het stukken 120/130 denk ik? Snelheid kost je veel range. Als je stabiel 105 op de AC gaat rijden kan het zomaar 30-40% schelen. Dan kom je op best prima verbruik uit. Maar goed, als je nog 11% over had kon je nog iets harder. :)
Het was in de avond over rustge snelwegen met cc op 135 km/h.

• VidaR-9
  • Laatst online: 21:58
b17b schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 08:22:
[...]

Het was in de avond over rustge snelwegen met cc op 135 km/h.
Er stond nog wel relatief wat wind toch? Ik (andere auto) had gisteravond zelf een relatief gunstig verbruik bij hoge snelheid omdat ik de wind schuin van achter had.

• janbus
janbus schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:30:
We willen net naar een optreden vertrekken ... en de auto start niet. :-(

[Afbeelding]

Dan maar gauw in de brandstofwagen van m'n vrouw gesprongen.

Straks Audi Assistance bellen ... :-/
Een paar uur later opnieuw geprobeerd: De auto werkt gewoon terug. Vanochtend opnieuw: idem.

Heeft iemand ervaring met de melding "Motorstartsysteem: storing! Service opzoeken a.u.b."?
Ik ben nu wel een beetje het vertrouwen kwijt. Na meer dan een half miljoen kilometer in brandstofauto's heb ik letterlijk nog nooit panne gehad, zelfs geen lekke band. Een paar duizend kilometer in deze en ik heb al prijs. :-/

• the-hyrax
  • Laatst online: 08-12 10:00
janbus schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 08:51:
[...]

Een paar uur later opnieuw geprobeerd: De auto werkt gewoon terug. Vanochtend opnieuw: idem.

Heeft iemand ervaring met de melding "Motorstartsysteem: storing! Service opzoeken a.u.b."?
Ik ben nu wel een beetje het vertrouwen kwijt. Na meer dan een half miljoen kilometer in brandstofauto's heb ik letterlijk nog nooit panne gehad, zelfs geen lekke band. Een paar duizend kilometer in deze en ik heb al prijs. :-/
Nee, maar wat ik wel heb gehad is "elektrische storing, bla bla". Na uit aan uit aan uit aan ging de melding weg.

• janbus
the-hyrax schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:17:
[...]

Nee, maar wat ik wel heb gehad is "elektrische storing, bla bla". Na uit aan uit aan uit aan ging de melding weg.
Thx.

Ik heb gebeld met de garage. Soms kunnen ze zo'n melding achteraf nog uitlezen, soms niet, zeiden ze aan het onthaal. Ze raadden me aan om toch een afspraak te maken. Vroegste beschikbaarheid is maart. 🤷🏼‍♂️ 'k Heb afspraak vastgelegd.

Als het nog voorkomt en ik echt ergens vast zit zonder oplossing, dan neem ik me - voor m'n gemoedsrust - voor om Audi Assistance te bellen om beroep te doen op hun mobiliteitsgarantie ... Hopelijk werkt die dienst vlot? Iemand ervaring mee?

• Nismod
janbus schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:31:
[...]

Thx.

Ik heb gebeld met de garage. Soms kunnen ze zo'n melding achteraf nog uitlezen, soms niet, zeiden ze aan het onthaal. Ze raadden me aan om toch een afspraak te maken. Vroegste beschikbaarheid is maart. 🤷🏼‍♂️ 'k Heb afspraak vastgelegd.

Als het nog voorkomt en ik echt ergens vast zit zonder oplossing, dan neem ik me - voor m'n gemoedsrust - voor om Audi Assistance te bellen om beroep te doen op hun mobiliteitsgarantie ... Hopelijk werkt die dienst vlot? Iemand ervaring mee?
Audi assistente werkt prima. Is gewoon de ANWB die langs komt ;-). En soms iemand van VAG als er capaciteit is. De grootste vraag zal zijn wat ze op locatie kunnen betekenen en of je ter plekke geholpen bent.

• b17b
VidaR-9 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 08:27:
[...]

Er stond nog wel relatief wat wind toch? Ik (andere auto) had gisteravond zelf een relatief gunstig verbruik bij hoge snelheid omdat ik de wind schuin van achter had.
Ik had de wind (fors) tegen inderdaad.

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-12 16:01
Gisteren even bij de dealer naar de Q4 gekeken. De sportback had mijn voorkeur, totdat ik deze in het echt zag.
Wel opvallend dat de auto niet de uitstraling heeft dat deze zo fors is als een ID4, ondanks dat de afmetingen nagenoeg gelijk zijn.

Voor m'n volgende auto heb ik wel besloten dat dit 'm moet worden, alleen de uitvoering en de opties dan nog maar eens nauwkeurig doorlopen. Ik zal wel flink moeten inleveren op de uitvoering t.o.v. mijn Tesla M3.
De levertijd is vooral waar ik me zorgen om maak, maar daarin ben ik niet alleen zie ik :+

• JandV
  • Laatst online: 10-01-2024
Inmiddels gaat het dan geen SB worden, maar de gewone?

Ik kom ook vanuit een M3, deze eerder ingeleverd aangezien ik er niet tevreden over was. Het is idd een wereld van verschil qua uitrusting, maar kan de auto verder zeker aanbevelen. Levertijd is idd een uitdaging, maar dat is bij veel merken 't zelfde momenteel...
Novadecasa schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:39:
Gisteren even bij de dealer naar de Q4 gekeken. De sportback had mijn voorkeur, totdat ik deze in het echt zag.
Wel opvallend dat de auto niet de uitstraling heeft dat deze zo fors is als een ID4, ondanks dat de afmetingen nagenoeg gelijk zijn.

Voor m'n volgende auto heb ik wel besloten dat dit 'm moet worden, alleen de uitvoering en de opties dan nog maar eens nauwkeurig doorlopen. Ik zal wel flink moeten inleveren op de uitvoering t.o.v. mijn Tesla M3.
De levertijd is vooral waar ik me zorgen om maak, maar daarin ben ik niet alleen zie ik :+

• DaMenaz
Novadecasa schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:39:

Grappig is dat hè, hoe het design van de Q4 werkt. Ik zag vorige week exact mijn configuratie rijden en toen dacht ik: wat een compacte auto eigenlijk. Tot je er naast gaat staan en merkt dat het best een joekel van een ding is. Dat hebben ze echt knap gedaan. De fat E-Tron oogt echt als een enorme tank. En ook de Enyaq ziet er veel lomper uit. Dan zie ik liever de Q4.

Verder doet kleur veel. Deze week stond er een zwarte auto langs de kant en ik dacht eerst dat het een nieuwe Octavia Combi was. Tot ik zag dat het een all black Q4 was. In die kleurstelling valt echt alle detail en al het design weg op een druilerige dinsdag. Dan werkt een kleurtje beter. Stiekem hoop ik dat Audi nog wat kleur gaat toevoegen aan de configurator, want het is nu allemaal wel heel erg 'safe'. Ik heb de kleur nu vooral uitgekozen op de combinatie met de grille en chroom/alu. Hopelijk kan ik dan nog switchen. Gewoon lekker Tangorood ofzo. Of Turboblauw, de kleur die ik op de A5 SB wilde bestellen toen die nog op de lijst stond...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TGd1XE3amr4A48_3AU2h2Sx8RvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nGySWcGNkDJ6xK80Pv3pAmcl.jpg?f=fotoalbum_large

Catch my drift?

• DaMenaz
Allemaal met de Audi naar de Appie.

https://www.telegraaf.nl/...bij-winkels-en-van-gas-af

Catch my drift?

• Jope3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:57
Vandaag wasmachine kapot en snel in het dorp een nieuwe gehaald. Klep van mij Q4 open en wasmachine kon zo naar binnen geschoven worden. Zonder dubbele bodem heb je wel een vervelend opstandje van ca. 10 cm waar je overheen moet. Maar was prima te doen. Is iets anders dan een Mercedes c klasse sedan waar ik jaren in rond heb gereden.

• Avigoorn
;)

In mijn Octavia zijn de bouwmaterialen van mijn halve huis vervoerd. Leve de SUV of station 8) 8)

• Isheara
DaMenaz schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:14:
Dan werkt een kleurtje beter. Stiekem hoop ik dat Audi nog wat kleur gaat toevoegen aan de configurator, want het is nu allemaal wel heel erg 'safe'. Ik heb de kleur nu vooral uitgekozen op de combinatie met de grille en chroom/alu. Hopelijk kan ik dan nog switchen. Gewoon lekker Tangorood ofzo. Of Turboblauw, de kleur die ik op de A5 SB wilde bestellen toen die nog op de lijst stond...
Er zijn in dit topics al een paar wraps voorbij gekomen, bijvoorbeeld de pine green vond ik erg mooi, die een aantal pagina's hiervoor voorbij kwam: Jorik in "Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1"

Ik laat mijn privé auto (e2008) binnenkort deels wrappen in 3M Satin Thundercloud, icm glanzend zwart van dak en grille. Ben heel benieuwd naar het resultaat. :)
https://metrorestyling.co...ndercloud-vinyl-wrap-s271

[ Voor 12% gewijzigd door Isheara op 03-02-2022 13:49 ]

Keep rolling sixes!

• sixgirls
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-11 18:10
Inspired schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:56:
[...]

Maar 60kW bij 30% is volgens mij zelfs bij MEB te laag. Accu was op temperatuur zo te zien.
...zo te zien? Hoe kan je zien of je accu op temperatuur is?

• DaMenaz
Isheara schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:44:
[...]

Er zijn in dit topics al een paar wraps voorbij gekomen, bijvoorbeeld de pine green vond ik erg mooi, die een aantal pagina's hiervoor voorbij kwam: Jorik in "Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1"

Ik laat mijn privé auto (e2008) binnenkort deels wrappen in 3M Satin Thundercloud, icm glanzend zwart van dak en grille. Ben heel benieuwd naar het resultaat. :)
https://metrorestyling.co...ndercloud-vinyl-wrap-s271
Ja, die wrap ziet er prima uit. Is alleen geen optie om zoiets achteraf te doen. Ga er gezeik mee krijgen met de werkgever en bovendien steek ik dat geld dan liever in mijn eigen auto (heb privé nog een Leon FR ST). :)

Catch my drift?

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:27
sixgirls schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:20:
[...]

...zo te zien? Hoe kan je zien of je accu op temperatuur is?
Ik had een OBD2 dongle aangesloten. Daarmee kon ik zien dat de meeste cellen rond die temperatuur zaten.

• sixgirls
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-11 18:10
Nismod schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:41:
Voor degenen die niet helemaal content zijn met het Audi audio systeem / Sonos audio. Ik ben erachter gekomen dat in Spotify de instellingen van de auto niet meegenomen worden. Ik heb dit getest tussen Apple Music en Spotify waarbij Apple Music de equalizer instellingen van de auto wel meeneemt, en Spotify gaat weer terug naar een neutrale stand. In Spotify dien je de equalizer van de app te gebruiken ipv je auto.

Wellicht dat dit een deel van de ervaringen verklaart.
Nogmaals hulde voor deze post. Jammer van een forum dat interessante info weer snel wegzakt. We hebben een faq nodig.

• DaMenaz
sixgirls schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:54:
[...]

Nogmaals hulde voor deze post. Jammer van een forum dat interessante info weer snel wegzakt. We hebben een faq nodig.
In het Enyaq-topic staat al dit soort relevante info in de beginpostings.

Nu nog een vrijwilliger. _O-

Catch my drift?

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-12 10:59
Gerardvhgn schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:14:
Vooralsnog hoor ik krekels in de mailbox, geen stap 3 voor de auto die deze week nu toch zeer waarschijnlijk echt gemaakt zou worden.. meh.
Zijn er al andere geluiden dan de krekels te horen?

• jaapnoordhoff
  • Laatst online: 16-07 12:18
Graag wat meer foto’s van afgeleverde Q4 modellen. Leuk om te zien welke varianten in kleur en velg er allemaal op de weg komen.

• Gerardvhgn
  • Laatst online: 22-12 08:41
wimbre schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:44:
[...]

Blijft stil.. gisteren gaf dealer aan dat productie deze week is en transport volgende week zou zijn en dat er vandaag een update zou volgen. Helaas nog niks gehoord…

• marcelmg2
jaapnoordhoff schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:17:
Graag wat meer foto’s van afgeleverde Q4 modellen. Leuk om te zien welke varianten in kleur en velg er allemaal op de weg komen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/57INMUucd75RwS4_wC6yZZz1Qd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7o0ybqGvOZqa1jDFF8PfQJm9.jpg?f=fotoalbum_large
Hier staat die van mij . ;)

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-12 14:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i4RCuEgBmzZCsC7TL-RcMVaJssE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2FesC3GUDyzWi9DCsDnRG7fy.jpg?f=fotoalbum_large

Beetje slechte hoek maar goed - geeft wel een beeld 😉👍🏼

[ Voor 8% gewijzigd door party42 op 03-02-2022 19:04 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• kdoornbo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-12 16:55
wimbre schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:44:
[...]

Hier nog steeds .......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0DzLnsGtaMQn37LBrJ8gf1wRdi4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YP7j0SOEjbmInvEFbNVZX6lJ.jpg?f=user_large

• Audiq4
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SdLjRUHCHqojXmX-0cWlreYvcUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9XLXBRsUQKtCCHDo69KEqGtX.jpg?f=fotoalbum_large

Audi Q4 E-Tron Launch Edtition Advanced Plus. Incl Panoramadak, Phonebox en Trekhaak

[ Voor 6% gewijzigd door Audiq4 op 04-02-2022 12:25 ]

• hens72
  • Laatst online: 28-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZiSA63eCae_MITaZf9OES_W7Is=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fAVQ0JXkNzodgqu9ZjDyIZh1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgDv8-FAEydD28VVB40gnBYKpYA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wC4kVjW7y1Pd7STU4hDCVG4H.jpg?f=fotoalbum_large

• KoenD
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 21:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mt0fbuWYs3NF3KhjseNWiywwpWM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fQS0l6G8XQFjsBcUegesijPc.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/067EfXQhQGbaEx9fGuoxqjSIOxM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LnQLGdc3cFTDclPBIgE0vard.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lUDFqY7r7UrKmLvXGMcEMeffwdk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/867CDWE2hQBHgzEa4JJWnwmg.jpg?f=fotoalbum_tile

S-Line, geiserblauw, pano dak, trekhaak, verduisterde ruiten vanaf B stijl, 20" velgen 5 spaken "Y" design, rest van de opties zit vanbinnen :P

[ Voor 4% gewijzigd door KoenD op 04-02-2022 12:07 ]

• Gerardvhgn
Gerardvhgn schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:49:
[...]

Blijft stil.. gisteren gaf dealer aan dat productie deze week is en transport volgende week zou zijn en dat er vandaag een update zou volgen. Helaas nog niks gehoord…
Net bericht, niet veel concreter. Maar week 6 gereed, en dan op transport. Omdat er dan schijnbaar ladingen Q4’s naar NL komen kan transport wel langer duren.. blijft gewoon afwachten dus..

• vissersr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WRvZU8BPfNcnt8YLli-txCbKf38=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FL3OAzDyrZeEcHmUQMLd2K1Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eclKTn_fCjCb9CZCWGW_hXvCcZs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8iozDi7j2x7nVkXgJNXlXz1X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfnKw9LF1rTI9CzsKnJFFVUpVDg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UtiWk6bHB9Hpkl4NNogHeSp0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8mj4cqaxlw2P7Z07hkRE9qJfU0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPWFsdqZyH4L8LQP8OBXiSui.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNq3uNEAbIY7KTBQ5tUVnamZzsE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lHZ0B4A17jeJihlh6lMT7CET.jpg?f=fotoalbum_large

• vriej29
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 14-06 18:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LRizxRnkIAn_jUjTmhpyMAEc8k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wXagSVgf5fHgnCD0bjAhw0r1.jpg?f=fotoalbum_large

• Niekage
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VueG5Cwcy3-dF04JeJQ3JcHyLtY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DGsjl0aRm3DQJ3F2a3NiZZI0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/joRHQseFuYaTdf3DKDo2BZLCu0U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g8tGVeRRE8dEThY7Ucw5NOPz.jpg?f=fotoalbum_large

• marcelmg2
Er staat in mijn Google play een update voor de app klaar. Ik wacht nog met updaten, ben vandaag wat afhankelijk van de app wegens terugrijden naar NL. Wie durft al wel?

• DaMenaz
Valt me op dat bij het optiek pakket zwart op de Advanced Edition de ene keer een helemaal zwarte grille wordt gemonteerd en de andere keer een donker antraciete. Heeft dat te maken met de kleur van de lak?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0nXdz7wV3zjKw-BHlcSjXyzSJw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fxmc0Y9nGPlAeCwl3CrNIgIv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ipZ80AXIA52j2rlE4loPhCzcHWI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YSZ1iaFtVLOeJbzGOinRRZxE.webp?f=fotoalbum_large

Catch my drift?

• Luke the Duke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-11 20:33
marcelmg2 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:40:
Er staat in mijn Google play een update voor de app klaar. Ik wacht nog met updaten, ben vandaag wat afhankelijk van de app wegens terugrijden naar NL. Wie durft al wel?
Kan je vertellen dat ik geen verschil zie. Het is 4.6.1 maar de app rapporteert gewoon nog 4.6. Wel zag ik vanmorgen de auto ook 600-700 Watt trekken voor bijna een uur, niet eerder gezien. Zonder dat de wagen aan het laden of voorverwarmen was. Vraag me af of er misschien een update gaande was of zo.

• Luke the Duke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-11 20:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kcg-61k3cAqQ7a1u36gYuf1DJQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hP9RHJMIqyValGCbNatBZ86R.jpg?f=fotoalbum_large

Uitvoering: Advanced Plus 40 met Optiek pakket Zwart, Ambiente lichtpakket Plus, Privacy glas, Dakreling zwart, 8J*20 velgen 55K, kleur Auroraviolet Metallic.

[ Voor 17% gewijzigd door Luke the Duke op 04-02-2022 10:44 ]

• Q4Q4
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 10-11 06:56
Met trekhaak!!!

Is deze vanuit de fabriek geleverd of achteraf gemonteerd?

En ik zie ook een panorama dak en dus waarschijnlijk ook een Phone box.

Hebben ze die accessoires er alleen maar in NL afgehaald :/

[ Voor 6% gewijzigd door Q4Q4 op 04-02-2022 09:26 ]

Verwachte afleverweek 18 -> Audi Q4 e-tron 40 e-tron Launch edition S Competition (besteld begin juni '21)

• KarelHS
  • Laatst online: 08-12 23:53
Voila… dit is mijn Q4 Sportback. Hardware is top, software nog onvoldoende helaas Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FjwBxUFoODFXRMs5Vd75oSrHbsI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uTC8QFBuEOOPU1PaNcBPJx7U.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a_ZgfE1I4wRYeuouT-tOz51TdXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZUpsPSKhS8KSpAkng1AXmcHz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzUrn4YDa0_A01HiZi48sgYXvzE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xbdt8Yas2kpaSYMSt1cmnUnt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door KarelHS op 04-02-2022 09:14 ]

• Jan_1966
  • Laatst online: 21-10-2024
Gisteren nogmaals de dealer een mail gestuurd over de levering, hij gaf aan dat de tijd tussen start bouw een aankomst in Leusden momenteel ongeveer 4 tot 6 weken is, is dit alleen bij mij want ik lees ook verhalen start bouw wk 4 aankomst wk6, overigens een standaard Q4 ( advanced zonder extra opties )

• Gerardvhgn
Jan_1966 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:29:
Gisteren nogmaals de dealer een mail gestuurd over de levering, hij gaf aan dat de tijd tussen start bouw een aankomst in Leusden momenteel ongeveer 4 tot 6 weken is, is dit alleen bij mij want ik lees ook verhalen start bouw wk 4 aankomst wk6, overigens een standaard Q4 ( advanced zonder extra opties )
Nee, komt overeen met wat ik gisteren begreep van mijn dealer. De komende week schijnt een hele lading q4’s voor NL klaar voor transport te zijn. De hoeveelheid levert wat vertraging op. Zie ook mijn reactie hier boven..

[ Voor 10% gewijzigd door Gerardvhgn op 04-02-2022 09:35 ]

• Avigoorn
KarelHS schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:11:
Voila… dit is mijn Q4 Sportback. Hardware is top, software nog onvoldoende helaas [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie koets hoor! Vooral de velgen vind ik fantastisch. Ze zitten daarom ook op mijn niet SB 8)

• pielie8520
  • Laatst online: 23-01-2023
Gerardvhgn schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:30:
[...]

Nee, komt overeen met wat ik gisteren begreep van mijn dealer. De komende week schijnt een hele lading q4’s voor NL klaar voor transport te zijn. De hoeveelheid levert wat vertraging op. Zie ook mijn reactie hier boven..
Tuurlijk.. is mijn auto eindelijk gereed.. gaat het straks nog 4-6 weken duren voor hij in NL is.. 🤬
Dan kan pon het niet aan + 2 weken
Dan gaat de dealer natuurlijk roepen.. geen tijd.. weer 3-4 weken erbij..

Uiteindelijk resultaat + 8-10 weken vanaf gereed.

Het is gewoon een grote farce bij audi momenteel..

Nouja krijg vanmiddag weer een update van de dealer.. eens luisteren of daar het zelfde antwoord komt..

• Avigoorn
Gerardvhgn schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:30:
[...]

Dat mag ook wel eens een keertje, je ziet haast nog geen Q4 rijden. Het valt me echt op :X

• Gerardvhgn
Avigoorn schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:07:
[...]

Dat mag ook wel eens een keertje, je ziet haast nog geen Q4 rijden. Het valt me echt op :X
Moet een keer hier in mijn wijk komen (Amersfoort), in mijn straat staan er al 4 en zie regelmatig anderen rijden.. Best zuur als je zelf maanden zit te wachten ;)

• Dean Martin
  • Niet online
Gerardvhgn schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:09:
[...]

Moet een keer hier in mijn wijk komen (Amersfoort), in mijn straat staan er al 4 en zie regelmatig anderen rijden.. Best zuur als je zelf maanden zit te wachten ;)
Idem hier.

The best is yet to come

• KoenD
  • Laatst online: 21:47
Q4Q4 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:09:
[...]

Met trekhaak!!!

Is deze vanuit de fabriek geleverd of achteraf gemonteerd?

En ik zie ook een panorama dak en dus waarschijnlijk ook een Phone box.

Hebben ze die accessoires er alleen maar in NL afgehaald :/
Klopt, trekhaak, panodak én phone box _/-\o_

Besteld begin JUN21, geleverd mid JAN22. Vanaf AUG21 discussies over levertijden en restricted options om einde SEP21 niet tot een akkoord te komen en plots vast te stellen dat de configuratie gelocked was door de importeur. Dus geen wijzigingen meer mogelijk. Dan onduidelijkheid naar levertijd: van einde SEP21 naar NOV21, naar DEC21 ... Bij leveringen mid JAN22 bleken alle gevraagde opties aanwezig te zijn >:)
Ik heb geen elektrisch verstelbare stoelen besteld - dat blijkt ook lastig leveren te zijn, het zijn de "gewone" S-line sportstoelen.

[ Voor 4% gewijzigd door KoenD op 04-02-2022 12:02 ]

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-12 16:01
Mooie foto's van mooie uitvoeringen, leuk om te zien. d:)b

Even de vraag aan iedereen die hier de foto's geplaatst heeft (of dit nog gaat doen) om wat specificaties toe te voegen. (uitvoering, opties, kleur, maat velg, etc.)

Voorkomt straks weer 300 vragen :+ en geeft een goed beeld.
Thnx!

• Avigoorn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YSWk0w_7UErZmaHb6Xlzbx8fDZo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nyLdmusVAII3IQgnzWEYxOte.jpg?f=fotoalbum_large

• DaMenaz
Krijg net een update: prognose aflevering van week 36 naar week 31. 5 weken éérder. 😀

Catch my drift?

• ruudalder
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-08-2023
DaMenaz schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:43:
Valt me op dat bij het optiek pakket zwart op de Advanced Edition de ene keer een helemaal zwarte grille wordt gemonteerd en de andere keer een donker antraciete. Heeft dat te maken met de kleur van de lak?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit verschil zit hem in de uitvoering. Een is s-line, de ander niet.

• hedone2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-08 07:16
DaMenaz schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:53:
Krijg net een update: prognose aflevering van week 36 naar week 31. 5 weken éérder. 😀
aangename verrassing :) , mijn q4 is ook besteld geraakt weekje geleden , benieuwd waar audi/leaseplan belgië gaat uitkomen qua leveringstermijnen - huidige volvo is nog verlengd tot november , hopelijk geen overgangswagen nodig

• DaMenaz
ruudalder schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:17:
[...]

Dit verschil zit hem in de uitvoering. Een is s-line, de ander niet.
Nee, er zit geen S-Line bij. Kijk maar naar de ontbrekende blades aan de zijkant van de bumper. En er zitten geen glimmende blokjes op de grille.

Catch my drift?

• Nismod
DaMenaz schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:44:
[...]

Nee, er zit geen S-Line bij. Kijk maar naar de ontbrekende blades aan de zijkant van de bumper. En er zitten geen glimmende blokjes op de grille.
De blades worden in Nederland zwart als je het donkere pakket op een sline kiest.

• JandV
  • Laatst online: 10-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpivQYFDEowX1l5uX-vXwDkTmrY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3vA8t4CKuaOBmdyIym3LCEDf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_GhAlBvUVVeh_THU962n5iuoOI8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ps46jjQWZ67r2orRiUeb44QW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LP4Mp167uB2Fckot9ao1_3RHso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/48R0q2A8uEKHua9gXWbbB3da.jpg?f=fotoalbum_large

• DaMenaz
Nismod schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:56:
[...]

De blades worden in Nederland zwart als je het donkere pakket op een sline kiest.
De auto’s in mijn vergelijk hebben geen blades. Is geen S-Line.

Catch my drift?

• sbin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IyQNersx1B8QX1UXymjaK8hac8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dKForRybvjLkRMEshmFkHOBo.jpg?f=fotoalbum_large
Novadecasa schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:30:

Even de vraag aan iedereen die hier de foto's geplaatst heeft (of dit nog gaat doen) om wat specificaties toe te voegen. (uitvoering, opties, kleur, maat velg, etc.)
LE Advanced 40, Typhoon Grey + 20" + MMI Pro + Sonos + Comfort + Ass. Plus + 3 Zone Airco + Phonebox 8)

• Q4Q4
pielie8520 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:07:
[...]

Tuurlijk.. is mijn auto eindelijk gereed.. gaat het straks nog 4-6 weken duren voor hij in NL is.. 🤬
Dan kan pon het niet aan + 2 weken
Dan gaat de dealer natuurlijk roepen.. geen tijd.. weer 3-4 weken erbij..

Uiteindelijk resultaat + 8-10 weken vanaf gereed.

Het is gewoon een grote farce bij audi momenteel..

Nouja krijg vanmiddag weer een update van de dealer.. eens luisteren of daar het zelfde antwoord komt..
Denk dat ze net zo lang wachten totdat de trein vol is. :'(
Die van mij moet nog gemaakt worden, maar staat in de planning (voor wat het waard is) op week 12 in NL

Verwachte afleverweek 18 -> Audi Q4 e-tron 40 e-tron Launch edition S Competition (besteld begin juni '21)

• MV999
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_z5RaExIdvN7P_fvB9ulc229EV0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EfjP6XSOZ1rknbjlClxQHlNP.jpg?f=fotoalbum_large

Wielnaafdoppen staan helaas nog in backorder maar weer een stap dichterbij het eindresultaat!

[ Voor 11% gewijzigd door MV999 op 04-02-2022 14:19 ]

• Q4Q4
Toink schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:44:
[...]

Dan heb je precies hetzelfde gedaan als ik. Pano en phonebox eruit, de duurdere leervariant erin en dan trekhaak achteraf. Kreeg net weer bericht terug van de dealer dat ze over een maand nog eens met me willen kijken wat mogelijk is. De bereidwilligheid om mee te denken is er absoluut. Denk dat je veel bereikt als je begrip toont en gewoon vriendelijk blijft :).
Heb je inmiddels al een indicatie wanneer jouw Q4 geleverd wordt?

• sbin
MV999 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:18:
[Afbeelding]

Wielnaafdoppen staan helaas nog in backorder maar weer een stap dichterbij het eindresultaat!
En ook rode trommelremmen? :+

• funkycamel
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik zie hier 90% grijze en zwarte Q4s voorbij komen.. en een enkele keer een witte, blauwe of paarse.

Zelf heb ik een SB in Floret Silver besteld (met zwart optiek), ben ik dan de enige?? :w

Als je kijkt bij de RDW registraties dan zie je nergens zilver staan. Wel grijs dus misschien worden de zilveren Q4s als grijskleur meegerekend?

• de Madera
  • Laatst online: 30-08-2022
funkycamel schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:12:
Ik zie hier 90% grijze en zwarte Q4s voorbij komen.. en een enkele keer een witte, blauwe of paarse.

Zelf heb ik een SB in Floret Silver besteld (met zwart optiek), ben ik dan de enige?? :w

Als je kijkt bij de RDW registraties dan zie je nergens zilver staan. Wel grijs dus misschien worden de zilveren Q4s als grijskleur meegerekend?
Ik heb een Geyser Blauwe besteld

Waiting for Q4 40 launch edition advanced plus geyser blue 20''

• DaMenaz
Ik wil een rooie! 😬

Catch my drift?

• Isheara
wrap wrap wrap

Keep rolling sixes!

• SWIGGA
  • Laatst online: 07-02 21:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JM2dEEOpz3h5FYzB3aaX_4k8ynM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pT8NFo1rQiE2rU9sWT2kugXn.jpg?f=fotoalbum_large

Links mijn huidige wagen (toyota corolla touring sports 2.0 hybrid), rechts mijn toekomstige wagen maar dan de suv en niet de SB variant zoals hier. Het was de eerste keer dat ik de kiezelgrijze kleur eens in het echt zag...Blijkbaar is er maar amper kleurverschil tussen beide 😀Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0oSqCHkWnXUPYHe7VDWdx0Ou598=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tyyb5JHanUaoQxPLffGK5zXk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door SWIGGA op 04-02-2022 17:02 ]

• H3ras
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-12 18:56
hedone2 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:29:
[...]

aangename verrassing :) , mijn q4 is ook besteld geraakt weekje geleden , benieuwd waar audi/leaseplan belgië gaat uitkomen qua leveringstermijnen - huidige volvo is nog verlengd tot november , hopelijk geen overgangswagen nodig
De mijne is besteld midden december '21 en kreeg toen als leverdatum 10/02/2023 mee. Je Volvo zal nog even moeten meegaan.

• hedone2
funkycamel schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:12:

zullen er nog wel bijkomen - SB wordt bij overal in silver afgebeeld in promo-foto's , ik heb de gewone versie (niet sportback) besteld in silver

• hedone2
H3ras schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:12:
[...]
De mijne is besteld midden december '21 en kreeg toen als leverdatum 10/02/2023 mee. Je Volvo zal nog even moeten meegaan.
ook zoiets meegekregen , ik ga dus uit van 2023 en ik daag audi uit om me te verrassen ;)
sowieso liever niet voor juli - vakantie in de middle of nowhere in de bergen gepland - die doe ik liever nog met de diesel

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Q4Q4 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:26:
[...]

Heb je inmiddels al een indicatie wanneer jouw Q4 geleverd wordt?
Ja. Totaal raadsel. Ze zeiden houd april maar aan maar eigenlijk weten we t gewoon niet...

Besteld begin jul21, 40 met alle opties in navarrablauw...

• Niekage
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:30
DaMenaz schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:43:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik (de witte) heb o.a. de grill laten spuiten

• DaMenaz
Niekage schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:35:
[...]

Ik (de witte) heb o.a. de grill laten spuiten
Aha! Dat is nuttige info.

Catch my drift?

Pagina: 1 ... 75 ... 140 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.