sinds ere gisteren werkt mijn app ook.Hank311 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:39:
[...]
ik heb hetzelfde probleem, auto 9 december afgeleverd en op geen enkele manier contact met de auto kunnen krijgen. dealer heeft ook al bij opnieuw in gelogd etc. ik ook al opnieuw de app geinstalleerd etc. waardeloos!
Zoals besproken zou ik nog een keertje terugkomen na aflevering. Hier inmiddels de Enyaq opgehaald vandaag. Wat een genot ook om in te rijden. Prachtig fraai afgewerkt en in het echt veel mooier dan ieder plaatje wat je ervan kunt vinden op t internet. Al met al blij dat ik de Audi mocht afbestellen om deze in ontvangst te mogen nemen. Hoewel dat natuurlijk ook een geweldig monster was.
Nu uitzoeken hoe “alles” zit. Ben zeer benieuwd!
:strip_exif()/f/image/nGoYMRwFzctYmpg4qOTkGteC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nGoYMRwFzctYmpg4qOTkGteC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Trackerfire op 16-01-2022 00:41 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Heel mooi! Heb een proefrit mogen maken in de Enyaq, en zeer mooie wagen! Veel plezier ermee!Trackerfire schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:39:
Zoals besproken zou ik nog een keertje terugkomen na aflevering. Hier inmiddels de Enyaq opgehaald vandaag. Wat een genot ook om in te rijden. Prachtig fraai afgewerkt en in het echt veel mooier dan ieder plaatje wat je ervan kunt vinden op t internet. Al met al blij dat ik de Audi mocht afbestellen om deze in ontvangst te mogen nemen. Hoewel dat natuurlijk ook een geweldig monster was.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Waar jij hem hebben wil?!the-hyrax schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:34:
Weet iemand waar deze hoort? Lag opeens op het voetstuk van de passagier. Geen idee hoe die is losgekomen maar heb ook geen idee waar die hoort.
[Afbeelding]
Jij hebt deze gezien gok ik.MilcQ schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:18:
[...]
Ik weet niet of ik deze in Den Haag heb zien staan bij de dealer maar die zag er in het echt nog mooier uit. Hij viel mij in ieder geval meteen op op de parkeerplaats. Volgens mij dezelfde kleur. Veel plezier er mee👍🏻
https://www.autoscout24.n...y_link&utm_campaign=share
Catch my drift?
Bij de passagierskant aan de rechterzijde vlak onder het dashboard kastje (dus de ruimte voor het portier. Daar zou je een donkergrijs klemmetje moeten zien. Daar gaat het in. Als ie daar niet zit, dan zou het kunnen dat de klem onder de voorstoel zit, maar dat verwacht ik bij de Q4 niet.the-hyrax schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:34:
Weet iemand waar deze hoort? Lag opeens op het voetstuk van de passagier. Geen idee hoe die is losgekomen maar heb ook geen idee waar die hoort.
[Afbeelding]
Keurige auto! Heel veel plezier ermee!Trackerfire schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:39:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Audi Q4 Sportback S Competition
Even een kort moment van waardering voor de ACC overigens. Die lijkt automatisch te remmen op de rechterbaan als er nog iemand (onnodig) links rijdt. Maakt het rijden met idioten op de weg toch iets meer dragelijk!
Dit gebeurt alleen jammer genoeg ook bij splitsingen van snelwegen. Als je rechts af gaat en bijvoorbeeld daar de linkerbeen vast houdt dan remt hij af omdat iemand links van je rijdt die rechtdoor gaat.MV999 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:52:
Even een kort moment van waardering voor de ACC overigens. Die lijkt automatisch te remmen op de rechterbaan als er nog iemand (onnodig) links rijdt. Maakt het rijden met idioten op de weg toch iets meer dragelijk!
Dus goed dat hij voorkomt dat je rechts kan inhalen. Maar niet altijd even intelligent.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Klopt inderdaad. Valt echt op tussen alle andere auto’s. Maar dat is dus niet dezelfde blijkt😉DaMenaz schreef op zondag 16 januari 2022 @ 01:43:
[...]
Jij hebt deze gezien gok ik.
knipperlicht aanlaten als je afslaat! ;-)party42 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:08:
[...]
Dit gebeurt alleen jammer genoeg ook bij splitsingen van snelwegen. Als je rechts af gaat en bijvoorbeeld daar de linkerbeen vast houdt dan remt hij af omdat iemand links van je rijdt die rechtdoor gaat.
Dus goed dat hij voorkomt dat je rechts kan inhalen. Maar niet altijd even intelligent.
sterker nog, in de bebouwde kom met adaptief cruisecontrol komt mijn auto zelfs volledig tot stilstand en rijdt ie weer vanzelf als de voorganger rijdt. Vind het wel opletten geblazen, want ik ben het nog niet gewend.MV999 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:52:
Heerlijk gister op de snelweg met alle file richting Antwerpen. Auto stopt netjes en rijdt vervolgens zelf verder-Wing- schreef op zondag 16 januari 2022 @ 13:31:
[...]
sterker nog, in de bebouwde kom met adaptief cruisecontrol komt mijn auto zelfs volledig tot stilstand en rijdt ie weer vanzelf als de voorganger rijdt. Vind het wel opletten geblazen, want ik ben het nog niet gewend.
Nee echt? Da’s echt apart gedrag. Verwarrend voor andere weggebruikers ook - alsof je weer naar de meest rechtse baan wil invoegen.
Maar ok - goeie tip 😂
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Net een korte rit naar de sneeuw in de Ardennen gemaakt. 100km heen en dan weer terug.
het was 0 tot 2 graden en van 70m boven NAP tot 600+ NAP. Ofwel..
De heenweg met 110 gereden op de autobahn en verder de snelheid. Ik kwam rond 27kWh/100km aan. (met 5 minuten voorverwarmen).
Terugweg met uiteindelijk 130kmh op de Belgische en NL snelweg en veel regenereren naar 24kWh/100km.
Ofwel, groot verschil bult op
Veel ook in de D gereden en dan met de flippers (bij)remmen. Werkt goed.
Nog andere punten?
-De armsteun gaat te makkelijk "los" waardoor deze weer een beetje naar achteren schuift. Klemt zich net niet voldoende.
-Matrix lichten op automatisch gaat echt briljant, 20m voor me een auto, en hij schijnt er gewoon omheen.
-Met mist, ook in België gisteravond, gaat het ook goed, de bermlampen aan en een dubbele velle mistlamp achter.
-Heeft ligt last van onderstuur als je hem opzoekt in snelle bochten (40 dus alleen achterwiel aandrijving). Traction control grijpt ook snel in trouwens bij simpele bochten als je snel wil versnellen. Prima
het was 0 tot 2 graden en van 70m boven NAP tot 600+ NAP. Ofwel..
De heenweg met 110 gereden op de autobahn en verder de snelheid. Ik kwam rond 27kWh/100km aan. (met 5 minuten voorverwarmen).
Terugweg met uiteindelijk 130kmh op de Belgische en NL snelweg en veel regenereren naar 24kWh/100km.
Ofwel, groot verschil bult op
Veel ook in de D gereden en dan met de flippers (bij)remmen. Werkt goed.
Nog andere punten?
-De armsteun gaat te makkelijk "los" waardoor deze weer een beetje naar achteren schuift. Klemt zich net niet voldoende.
-Matrix lichten op automatisch gaat echt briljant, 20m voor me een auto, en hij schijnt er gewoon omheen.
-Met mist, ook in België gisteravond, gaat het ook goed, de bermlampen aan en een dubbele velle mistlamp achter.
-Heeft ligt last van onderstuur als je hem opzoekt in snelle bochten (40 dus alleen achterwiel aandrijving). Traction control grijpt ook snel in trouwens bij simpele bochten als je snel wil versnellen. Prima
Hey, Ik heb begin November een Audi Q4 SLINE 40 besteld (In België). De leverdatum op de bon is 18 september 2022. Wat is jullie ervaring met de levertijd? Komt deze nog altijd (ver) na de periode die op de factuur staat? Of gaat dit afhangen van men opties:
Shadow Look, Zwarte dakrailing, Comfort Pack, Audi sound systeem, Fabriekscode, Pack
Platinum, Verduisterde zijruiten (vanaf de B stijl ) en
achterruit, USB-C naar Apple Lightning kabel + USB-C naar USB-C-kabel, 4-spaken multifunctiestuur Plus in leder met schakelpeddels (+/-), onderaan en
bovenaan afgeplat, Audi connect Remote - Control, Audi connect Navigation - Infotainment
Plus (3 jaar), Pack interior S line (leder/kunstleder - zwart), Matrix LED-koplampen +
LED-achterlichten met dynamische richtingaanwijzers voor- en achteraan, Portierruiten
vooraan met akoestische beglazing, Pack Assistance Tour Plus, Zonder model- en
motorembleem, Wielbogen en bumpers in koetswerkkleur, Pack Navigation, Pack
Smartphone Light, Zwarte Ringen
Shadow Look, Zwarte dakrailing, Comfort Pack, Audi sound systeem, Fabriekscode, Pack
Platinum, Verduisterde zijruiten (vanaf de B stijl ) en
achterruit, USB-C naar Apple Lightning kabel + USB-C naar USB-C-kabel, 4-spaken multifunctiestuur Plus in leder met schakelpeddels (+/-), onderaan en
bovenaan afgeplat, Audi connect Remote - Control, Audi connect Navigation - Infotainment
Plus (3 jaar), Pack interior S line (leder/kunstleder - zwart), Matrix LED-koplampen +
LED-achterlichten met dynamische richtingaanwijzers voor- en achteraan, Portierruiten
vooraan met akoestische beglazing, Pack Assistance Tour Plus, Zonder model- en
motorembleem, Wielbogen en bumpers in koetswerkkleur, Pack Navigation, Pack
Smartphone Light, Zwarte Ringen
Mijn ervaring met de levertijd is te vergelijken met het bordje in de kroeg “Morgen gratis bier”.dencowboy schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:11:
Hey, Ik heb begin November een Audi Q4 SLINE 40 besteld (In België). De leverdatum op de bon is 18 september 2022. Wat is jullie ervaring met de levertijd?
Dat is toch volkomen kut in bepaalde situaties (en in Frankrijk)?!MV999 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:52:
[ Voor 5% gewijzigd door Dean Martin op 16-01-2022 15:24 ]
The best is yet to come
Ik vind het ook zwaar irritant.Dean Martin schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:23:
[...]
Dat is toch volkomen kut in bepaalde situaties (en in Frankrijk)?!
Meen me te herinneren dat het uit kan middels VCDS.
The best is yet to come
Precies waarom ik niets moet hebben van al die rijhulpsystemen. In mijn huidige auto alleen lane assist en brake assist en die gaat ook meteen uit bij elke rit. Ik let toch echt liever zelf op. En als we dat allemaal nou doen, hoeven er heel wat minder chips in die auto's 😀.Dean Martin schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:23:
[...]
Dat is toch volkomen kut in bepaalde situaties (en in Frankrijk)?!
Pro tip: Je kan nog steeds je rechterbeen gebruiken als je even een handje wilt helpen
Dat nam ik ook aan. Maar bij BMW denken ze daar anders over..HS35 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:13:
[...]
Levertijden van i4 zijn niet anders dan bij Q4. Je mag dan gewoon opnieuw achter aansluiten en vanaf medio 2023 van je auto genieten.
:strip_exif()/f/image/GhteIs0XNoahu9Ey2L01NrYT.jpg?f=fotoalbum_large)
Kon wel op mijn MY2018 Passat B8. Heeft @Rainesh destijds voor mijn aangepast (met nog tal van wijzigingen), als iemand het kan, is hij het.Dean Martin schreef op zondag 16 januari 2022 @ 16:43:
[...]
Meen me te herinneren dat het uit kan middels VCDS.
www.google.nl
*tot de bestelling binnen is en “leverdatum” dichterbij komt.Maurice- schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:58:
[...]
Dat nam ik ook aan. Maar bij BMW denken ze daar anders over..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bij meerdere merken hoor ik dezelfde klachten. Benz heeft ook een jaar levertijd op een A klasse hoorde ik vandaag. Ook hier zijn de chips het grote probleem. Levertijd zou een half jaar zijn was er bij de aanvraag via de leasemaatschappij aangegeven. Dus overstappen kan vervelend aflopenVidaR-9 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:31:
[...]
*tot de bestelling binnen is en “leverdatum” dichterbij komt.
:strip_exif()/f/image/Z1MZenisQPjZDLrQtiDA2o57.jpg?f=fotoalbum_large)
q4 etron 35 5 man plus dakkoffer en volle bagage ruimte
spannende terugrit vanuit Winterberg
Niet voorverwarmd gestart op 97 % halverwege in 55 min weer toot 100% geladen.
eerste uur maar 30km gereden ivm file was wel bijna allemaal berg af dus veel energie bij gekregen dus na die 30 km was range nog hetzelfde als bij vertrek.
gelukig net gered zonder een tweede keer laden. terug van winterberg gaat makkelijker dan heen
Klopt zeker. Je leest haast niet anders hier.MilcQ schreef op zondag 16 januari 2022 @ 22:38:
[...]
Bij meerdere merken hoor ik dezelfde klachten. Benz heeft ook een jaar levertijd op een A klasse hoorde ik vandaag. Ook hier zijn de chips het grote probleem. Levertijd zou een half jaar zijn was er bij de aanvraag via de leasemaatschappij aangegeven. Dus overstappen kan vervelend aflopen
Als je eenmaal 3 maanden wacht ga je waarschijnlijk niet overstappen naar ander merk omdat je dan weer van voor af aan begint. Ik vind het vooral bijzonder dat merken er niet transparant over zijn.
Ik ga eind januari naar Oostenrijk, bijna 900km vanaf hier. MMI zegt dat ik 301% accu tekort kom
.
Als ik dan de route plan met de etron route planner dan komt die met een prima route met 5-6x laden.
Dat overzichtje is wat onduidelijk en ik ga er vanuit dat als ik accepteer ook de hele route met de berekende laadstations erin zit. Wie heeft er al ervaing mee op de langere ritten? Past de navigatie de route aan naar andere laadstations indien je zuiniger/minder zuinig rijdt? Gaat dat automatisch of krijg je een popup met waarschuwing dat de route herberekend is? En hoe betrouwbaar zijn de gevonden laadstations? Ik heb geen zin om met 3% aan te komen op een donker verlaten parkeerterrein met 4 defecte (of bezette?) laders. Of is ABRP dan een beter alternatief? Of beide?
Als ik dan de route plan met de etron route planner dan komt die met een prima route met 5-6x laden.
Dat overzichtje is wat onduidelijk en ik ga er vanuit dat als ik accepteer ook de hele route met de berekende laadstations erin zit. Wie heeft er al ervaing mee op de langere ritten? Past de navigatie de route aan naar andere laadstations indien je zuiniger/minder zuinig rijdt? Gaat dat automatisch of krijg je een popup met waarschuwing dat de route herberekend is? En hoe betrouwbaar zijn de gevonden laadstations? Ik heb geen zin om met 3% aan te komen op een donker verlaten parkeerterrein met 4 defecte (of bezette?) laders. Of is ABRP dan een beter alternatief? Of beide?
Dit is gewoon marketingpraat om kopers over de streep te trekken; "Morgen gratis bier." Een goede vriend werkt bij BMW (sales) en bevestigt levertijden oplopend richting een jaar.Maurice- schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:58:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zoals hierboven vermeld, waarschijnlijk wat marketingpraat om gunstiger voor te stellen dat het is.Maurice- schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:58:
[...]
Het gebruik van het woord "gemiddeld" in dezen zou ik zelfs interpreteren als, of hij komt uit voorraad en heb je geen levertijd, of hij is niet in voorraad, en dan moet je 8 maanden wachten. Dat is gemiddeld 4 maanden...
"When your head is in the freezer and your feet are in the oven; on average you are oke!"da_Mastah schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:41:
[...]
Zoals hierboven vermeld, waarschijnlijk wat marketingpraat om gunstiger voor te stellen dat het is.
Het gebruik van het woord "gemiddeld" in dezen zou ik zelfs interpreteren als, of hij komt uit voorraad en heb je geen levertijd, of hij is niet in voorraad, en dan moet je 8 maanden wachten. Dat is gemiddeld 4 maanden...
Ik heb dit laatst in Nederland getest. Vertrokken met een volle accu waarmee de rit haalbaar moest zijn op basis van de gestarte cijfers. Vervolgens veel te hard gereden met wind tegen en toen kreeg ik inderdaad de melding dat ik ergens tussendoor moet gaan laden, dat heb ik geaccepteerd, vervolgens wel te hard door gereden waardoor het verbruik nog slechter uitviel, en op basis daarvan paste het systeem het laadpunt wel aan.marcelmg2 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 23:59:
Ik ga eind januari naar Oostenrijk, bijna 900km vanaf hier. MMI zegt dat ik 301% accu tekort kom.
Er is echter een grote maar… het duurde heel lang voordat het systeem door had dat het verhoogde verbruik toch aanhield, maar hij hield wel het laadstation aan. Kan komen omdat er een 100km traject aan kwam waardoor ik sowieso terug moest zakken van 140. Wat ik echter niet begrijp is dat er tussendoor een Fastned laadstation was waar ik met iets van 12% aan kwam, maar deze wilde MMI niet aanduiden als automatische tussenstop… ik ben hier echter wel gestopt want de automatische stop was met een aangepaste ongunstige route.
Mijn advies is om in basis blind op MMI te vertrouwen, maar wel in de gaten houden of er wellicht een gunstigere stop kan zijn mocht je verbruik en MMI prognose nog niet synchroon lopen.
Aanvulling: als je in basis je batterij op 100% zet, dan zal MMi laadstops maken tussen de ca 5-95%. Als je na het plannen van de route je batterij lading tot Max 80% zet, past ie dat weer aan. Maar dit duurt heeeeeeeeeel lang op een rit van 1000+ km… gewoon rijden dus ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door Nismod op 17-01-2022 09:38 ]
Heeft iemand hier al geprobeerd om een OBD dongle te connecten om zo ABRP van live data te voorzien? https://iternio.com/index...on-for-live-vehicle-data/
Ik zou het beperken tot je rechtervoetMV999 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:51:
Pro tip: Je kan nog steeds je rechterbeen gebruiken als je even een handje wilt helpen
Keep rolling sixes!
haha.
Maar de tip is wel de juiste. Ik rijdt veelal met alles aan, maar speel wel met de rechtervoet (been
Zo rijdt ik al jaren met groot plezier.
Kan jij aangeven wat het voordeel zou zijn voor mij als dit werkt? Ik kom er niet helemaal uit. Ik zie voertuig informatie, maar ook informatie die ik niet thuis kan brengen.the-hyrax schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:03:
Heeft iemand hier al geprobeerd om een OBD dongle te connecten om zo ABRP van live data te voorzien? https://iternio.com/index...on-for-live-vehicle-data/
Ik vermoed de live SoC van de batterij, daarmee wordt ABRP pas echt nuttig. Zonder dat is het gewoon een slechtere Google maps met wat laadinfo.Avigoorn schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:46:
[...]
Kan jij aangeven wat het voordeel zou zijn voor mij als dit werkt? Ik kom er niet helemaal uit. Ik zie voertuig informatie, maar ook informatie die ik niet thuis kan brengen.
Hoe krijg je in de auto eigenlijk de oplaadpunten onderweg te zien? Als ik bijvoorbeeld een route naar Berlijn plan dan zie ik helemaal geen oplaadpunten onderweg, terwijl dit in de demo’s wel wordt aangegeven
Edit: e-tron routeplanner staat op actief
Edit: e-tron routeplanner staat op actief
[ Voor 9% gewijzigd door the-hyrax op 17-01-2022 13:58 ]
Live data in ABRPAvigoorn schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:46:
[...]
Kan jij aangeven wat het voordeel zou zijn voor mij als dit werkt? Ik kom er niet helemaal uit. Ik zie voertuig informatie, maar ook informatie die ik niet thuis kan brengen.
Hi allen,
Ik rijd nu ongeveer 10 weken in de Q4 (50 Quattro), en probeer steeds meer uit met laden (range/max SoC), etc.
Vandaag een FastNed laad sessie gedaan met 3% SoC.... 131 kWh piek. Niet te lang want ik had maar 100km nodig. Snelle sanitaire stop en weer door.
Ritje vandaag op snelweg met ACC op 110km/h. Redelijk veel wind en 5.5-10 graden: 21 KwH/100km verbruik. Valt mij zeker niet tegen
Ik rijd nu ongeveer 10 weken in de Q4 (50 Quattro), en probeer steeds meer uit met laden (range/max SoC), etc.
Vandaag een FastNed laad sessie gedaan met 3% SoC.... 131 kWh piek. Niet te lang want ik had maar 100km nodig. Snelle sanitaire stop en weer door.
Ritje vandaag op snelweg met ACC op 110km/h. Redelijk veel wind en 5.5-10 graden: 21 KwH/100km verbruik. Valt mij zeker niet tegen
[ Voor 30% gewijzigd door MarcCar op 18-01-2022 10:41 ]
Ik heb net de vgate iCar Pro (BT) besteld. Donderdag heb ik m. Ik zal kijken of ik er wat mee kan. Wat ik zou willen testen dan is de live feed naar ABRP om zo dus dynamisch de laadstations op langere routes te plannen. De eigen MMI schint dat ook te doen, maar ik wil ABRP als reserve.the-hyrax schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:03:
De Audi app bevat ook een routeplanner (geen navigatie) en die bepaalt obv je accu% je range en dan geeft die aan waar je kan laden. Als je dan op de details van de laadplek klinkt zie je hoeveel palen, welke snelheid en ook of ze beschikbaar of bezet zijn. Ziet er goed uit en ik zal straks kijken of de info in de Audi app dan matched met de info van de website van de laadpaal zelf.
Toch spannend 900km rijden waarbij je dus weet dat je minimaal 3-4x moet laden.
had gisteren in duitsland de mazzel dat er net een auto wegreed bijd de superfast charger anders was er alleen een 50kw paal.marcelmg2 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:46:
[...]
Ik heb net de vgate iCar Pro (BT) besteld. Donderdag heb ik m. Ik zal kijken of ik er wat mee kan. Wat ik zou willen testen dan is de live feed naar ABRP om zo dus dynamisch de laadstations op langere routes te plannen. De eigen MMI schint dat ook te doen, maar ik wil ABRP als reserve.
De Audi app bevat ook een routeplanner (geen navigatie) en die bepaalt obv je accu% je range en dan geeft die aan waar je kan laden. Als je dan op de details van de laadplek klinkt zie je hoeveel palen, welke snelheid en ook of ze beschikbaar of bezet zijn. Ziet er goed uit en ik zal straks kijken of de info in de Audi app dan matched met de info van de website van de laadpaal zelf.
Toch spannend 900km rijden waarbij je dus weet dat je minimaal 3-4x moet laden.
de dag daarvoor in winterberg twee uur staan te wachten op een fastcharger bij de lidl had maar 5 % dus moest wel wachten.
dus het kan mee zitten en tegen zitten
Twijfel serieus om naar een A5 SB op voorraad over te schakelen:
[ Voor 4% gewijzigd door Dean Martin op 17-01-2022 17:26 ]
The best is yet to come
@Dean Martin zijn er geen demo's of voorraad modellen beschikbaar?
Deze: https://occasions.audi.nl...len--ambiente-lichtpakket
of deze
https://occasions.audi.nl...ead-up--sportstoelen-v--r
Muntstad De Meern heeft voor zover ik weet wel opties
of deze
[ Voor 76% gewijzigd door Isheara op 17-01-2022 17:32 ]
Keep rolling sixes!
Dat is geen SB hè..Dean Martin schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:26:
[Afbeelding]
Ik zou daar trouwens niet te lang over hoeven te twijfelen..
Das de coupé, ik zeg doen! Welke aandrijflijn heb je voor ogen? 2.0TSI 190pk?Dean Martin schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:26:
[Afbeelding]
www.google.nl
Mooie keus. Was ook mijn nr 1 voordat we over gingen op alleen elektrisch.Dean Martin schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:26:
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door DaMenaz op 17-01-2022 18:00 ]
Catch my drift?
Tering, 82k en nog handmatig je stoel verstellen. Wat een geld zeg. Weet iemand of de dealer in dit geval er nog wat € bovenop doet want gewild model en 12% bijtelling?Isheara schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:28:
of deze
www.google.nl
VidaR-9 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:32:
[...]
Dat is geen SB hè..
Ik zou daar trouwens niet te lang over hoeven te twijfelen..
Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk dat dit geen SB isMisteRMeesteR schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:58:
[...]
Das de coupé, ik zeg doen! Welke aandrijflijn heb je voor ogen? 2.0TSI 190pk?

Dit is een 35.
Ik vind de Q4 nog steeds mooier, maar gezien het dramatisch leveren en deze op voorraad staat.....
Ik ga nog wachten totdat de order er 3 maanden in staat. Volgens de verkoper is dat het cruciale punt, en dat is over 1.5 week. Als er dan nog geen duidelijkheid is ga ik switchen denk ik. Maar alleen naar een voorraad auto. Overigens heb ik daar wel de dealer voor nodig want anders zijn de kosten van annuleren voor mij.
[ Voor 6% gewijzigd door Dean Martin op 17-01-2022 18:47 ]
The best is yet to come
Niet in de gewenste config. En auto's met 50+ km doet Athlon niet (of heel onvoordelig).Isheara schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:28:
of deze
The best is yet to come
Foutje
[ Voor 99% gewijzigd door Dean Martin op 17-01-2022 18:48 ]
The best is yet to come
Vandaag ook gemerkt, wilde evt overstappen naar demo auto van een ander merk. Nieuwprijs zou in leasebudget passen, maar deze demo totaal niet. Jammerrr.. hopen dat de Q4 er nu wel in april is…Dean Martin schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:42:
[...]
Niet in de gewenste config. En auto's met 50+ km doet Athlon niet (of heel onvoordelig).
64K voor een 35 Advanced zonder opties en 2500MisteRMeesteR schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:07:
[...]
Tering, 82k en nog handmatig je stoel verstellen. Wat een geld zeg. Weet iemand of de dealer in dit geval er nog wat € bovenop doet want gewild model en 12% bijtelling?
Km op de klok. Gekkenhuis.
Catch my drift?
Precies. Dat heeft geen zin inderdaad. Zodra ze op kenteken staan is het vaak al niet meer interessant.Gerardvhgn schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:55:
[...]
Vandaag ook gemerkt, wilde evt overstappen naar demo auto andere merk. Nieuwprijs zou in leasebudget passen, maar deze demo totaal niet. Jammerrr.. hopen dat de Q4 nu wel in april er is…
The best is yet to come
Zaterdag heb ik precies deze uitvoering en kleur zien staan in Zoeterwoude-Rijndijk. Het is, eh, smaakgevoelig zeg maar. 😬Dean Martin schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:41:
Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk dat dit geen SB ispakte een plaatje voor de kleur en heb niet verder gekeken.
Catch my drift?
Ik heb na een mailtje vandaag weer te horen gekregen dat week 8 nu week 10 is geworden. Productieweek that is... voorheen ‘gegarandeerde’ productieweek 49 (nog steeds in honeymoon, maar dat wordt niet meer aangepast)
Tja, niet iedereen vinkt dat aan op de optie lijst. Als je de enige chauffeur in de auto bent, is een elektrisch verstelbare stoel redelijk overbodig: je stelt de stoel eenmalig in en dan zit je de volgende keren dat je gaat rijden vast ook wel goed.MisteRMeesteR schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:07:
[...]
Tering, 82k en nog handmatig je stoel verstellen. Wat een geld zeg. Weet iemand of de dealer in dit geval er nog wat € bovenop doet want gewild model en 12% bijtelling?
Overigens is de fiscale waarde van deze auto €80.062 dus je betaalt voor het feit dat deze direct geleverd kan worden, ondanks de 4400 gereden km
Ik zou het zeker als optie overwegen als je een vergelijkbare config in bestelling hebt: je rijdt immers ook nog op 12% bijtelling.
Keep rolling sixes!
Vandaag ook eens een offerte opgevraagd voor een halve wrap van de e2008, maar helaas is mijn auto waarschijnlijk voorzien van een lak coating (waxoyl) en is het wrappen dan schijnbaar niet mogelijk.Jorik schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:38:
Omdat zwart ook maar zo zwart is, hadden we voor de aanschaf al besloten de auto te gaan wrappen. De afspraak om te wrappen stond eigenlijk voor begin december, maar door het gebrek aan grondstoffen in de folie-business duurde het (ook daar) wat langer voor de juiste folie binnen was.
Afgelopen week was het dan eindelijk zo ver, en het resultaat was het wachten waard. De gebruikte folie is 3M in de kleur M206 "pine green metallic". We zijn heel erg blij met het resultaat. De auto is nu nog iets "groener"... 😉
Kan iemand dit bevestigen?
Wel iets om rekening mee te houden als je van plan bent om te wrappen
Keep rolling sixes!
Doe je die open deur dicht achter je?Isheara schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:51:
[...]
Tja, niet iedereen vinkt dat aan op de optie lijst. Als je de enige chauffeur in de auto bent, is een elektrisch verstelbare stoel redelijk overbodig: je stelt de stoel eenmalig in en dan zit je de volgende keren dat je gaat rijden vast ook wel goed.
Overigens is de fiscale waarde van deze auto €80.062 dus je betaalt voor het feit dat deze direct geleverd kan worden, ondanks de 4400 gereden km![]()
Ik zou het zeker als optie overwegen als je een vergelijkbare config in bestelling hebt: je rijdt immers ook nog op 12% bijtelling.
www.google.nl
Halve wrap? Wat had je in gedachten?Isheara schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:59:
[...]
Vandaag ook eens een offerte opgevraagd voor een halve wrap van de e2008, maar helaas is mijn auto waarschijnlijk voorzien van een lak coating (waxoyl) en is het wrappen dan schijnbaar niet mogelijk.
Kan iemand dit bevestigen?
Wel iets om rekening mee te houden als je van plan bent om te wrappen
www.google.nl
MisteRMeesteR schreef op maandag 17 januari 2022 @ 23:47:
[...]
Halve wrap? Wat had je in gedachten?Wil je er een 308GTI van maken met half zwart, half rood?
:strip_exif()/f/image/tPdMW8vMjHuktAh1366pSUKM.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen het blauw wrappen
Zwart blijft zwart
Overigens is het al een GT
[ Voor 17% gewijzigd door Isheara op 18-01-2022 00:47 ]
Keep rolling sixes!
Hahahah heel mooi: denken in oplossingen. Of natuurlijk gewoon uitzetten als je afslaat en erna weer aan. Hendeltje van je af duwen en naar je toetrekken is ook zo gedaan, dat was mijn acc toen ik alleen nog de cc had😝MV999 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 17:51:
Ik zie dat we dezelfde smaak hebbenDean Martin schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:26:
[Afbeelding]
Krijg net een automatisch mailtje van Athlon dat de auto 15 maart geleverd gaat worden 
Verkoper is vandaag afwezig, maar morgen eens vragen waar dat dan weer vandaan komt.
Verkoper is vandaag afwezig, maar morgen eens vragen waar dat dan weer vandaan komt.
The best is yet to come
Goed teken?Dean Martin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 05:22:
Krijg net een automatisch mailtje van Athlon dat de auto 15 maart geleverd gaat worden
Elke verkoper kan op basis van je komnr zien wat de status is van je auto en wat de op dat moment verwachte data is.
Overigens, het mailtje van Athlon zegt niet zo heel veel. Ik kreeg 7 januari mail dat levering februari zou zijn, maar blijkt in systeem van Audi week 12 transport naar NL en dus ergens in april leveren. Maar uiteraard kan dat altijd weer wijzigen
Bij de aflevering van mijn Q4 liet de verkoper mij zien welke informatie bij mijn auto stond en hoe de verwachte leverdatum heen en weer ping pongde in het overzicht vanuit de fabriek. Het ging van week 51 naar week 22 2022 en toen weer naar week 13 2022 en uiteindelijk afgeleverd eind december.
Gezien de druk op het verkoop team en de onbetrouwbare informatie vanuit de fabriek zelf snap ik dat er een aantal dealers voor kiezen om niet bij elke wijziging de klant te informeren, maar aangeven dat ze het zelf ook niet weten omdat hun info ook niet 100% betrouwbaar is.
Ik heb serieus medelijden met ze: een auto verkopen is niet zo moeilijk, geleverd krijgen is een heel ander verhaal.
Gezien de druk op het verkoop team en de onbetrouwbare informatie vanuit de fabriek zelf snap ik dat er een aantal dealers voor kiezen om niet bij elke wijziging de klant te informeren, maar aangeven dat ze het zelf ook niet weten omdat hun info ook niet 100% betrouwbaar is.
Ik heb serieus medelijden met ze: een auto verkopen is niet zo moeilijk, geleverd krijgen is een heel ander verhaal.
Keep rolling sixes!
Hebben jullie ook dat jullie internetverbinding (T-mobile + 5G/Vodafone + 5G) ontzettend slecht is in de Q4 ? Zou de phonebox die er niet in zit veel verschil uit hebben gemaakt?
Daarnaast heeft IOS ook een issue met flitsmeister waardoor deze geen meldingen van zich laat horen bij een flitser...
Daarnaast heeft IOS ook een issue met flitsmeister waardoor deze geen meldingen van zich laat horen bij een flitser...
Zeer mooi. Stond ook op mijn shortlist. Bij een bijtelling van 16% was het geen twijfel geweest en was ik voor de A5 gegaan. Wat een geweldige auto is dat. Als je baas de brandstof betaald, zou ik geen enkele twijfel meer hebben zelfsDean Martin schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:41:
[...]
[...]
Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk dat dit geen SB ispakte een plaatje voor de kleur en heb niet verder gekeken.
[Afbeelding]
Dit is een 35.
Ik vind de Q4 nog steeds mooier, maar gezien het dramatisch leveren en deze op voorraad staat.....
Ik ga nog wachten totdat de order er 3 maanden in staat. Volgens de verkoper is dat het cruciale punt, en dat is over 1.5 week. Als er dan nog geen duidelijkheid is ga ik switchen denk ik. Maar alleen naar een voorraad auto. Overigens heb ik daar wel de dealer voor nodig want anders zijn de kosten van annuleren voor mij.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Geen idee of het een goed teken is, of dat het zomaar ergens uit de lucht gevallen is.Gerardvhgn schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 08:44:
[...]
Goed teken?![]()
Elke verkoper kan op basis van je komnr zien wat de status is van je auto en wat de op dat moment verwachte data is.
Overigens, het mailtje van Athlon zegt niet zo heel veel. Ik kreeg 7 januari mail dat levering februari zou zijn, maar blijkt in systeem van Audi week 12 transport naar NL en dus ergens in april leveren. Maar uiteraard kan dat altijd weer wijzigen
Klopt wat je zegt, alleen is 'mijn' verkoper altijd heel correct en snel, en voel ik niet de haast er nu een ander mee te gaan opzadelen
The best is yet to come
Mijn budget is inclusief brandstofTrackerfire schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:09:
[...]
Zeer mooi. Stond ook op mijn shortlist. Bij een bijtelling van 16% was het geen twijfel geweest en was ik voor de A5 gegaan. Wat een geweldige auto is dat. Als je baas de brandstof betaald, zou ik geen enkele twijfel meer hebben zelfsmaargoed. Keuzes.
Maar diegene die op voorraad staan zijn vrij kaal, dus dat is ook weer een net-niet oplossing.
Als 15 maart (zoals in mijn eerder bericht) door kan gaan/ze hebben meer definitieve info dat die datum wel eens kan kloppen, wacht ik op de Q4.
The best is yet to come
Ah, das idd jammer. Hij "moet" natuurlijk wel een beetje deftig aangekleed zijn! Ja, snap ik. Daar heb je ook naar uitgekeken maar met 16% zou ik persoonlijk het verschil te klein vinden om nog écht persé voor elektrisch te gaan. Maar zoals gezegd, persoonlijke mening. Duim voor je dat het kloptDean Martin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:28:
[...]
Mijn budget is inclusief brandstof![]()
Maar diegene die op voorraad staan zijn vrij kaal, dus dat is ook weer een net-niet oplossing.
Als 15 maart (zoals in mijn eerder bericht) door kan gaan/ze hebben meer definitieve info dat die datum wel eens kan kloppen, wacht ik op de Q4.
productie Q4 wordt in week 4 weer opgestart...
Issue met Flitsmeister heb ik ook, die laat niet van zich horen... Eerst bekeuring al binnentictac1 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:06:
Hebben jullie ook dat jullie internetverbinding (T-mobile + 5G/Vodafone + 5G) ontzettend slecht is in de Q4 ? Zou de phonebox die er niet in zit veel verschil uit hebben gemaakt?
Los van het issue met FM, ik heb via een tip op FB de Saphe Drive Mini aangeschaft:
https://www.proshop.nl/Mo.../SAPHE-Drive-Mini/2993678
Hoop op deze manier op tijd gewaarschuwd te worden voor flitsers!
FM-probleem zou met de laatste iOS van een paar dagen terug opgelost moeten zijn. Workaround was om FM handmatig te starten op de telefoon. Kwam ook een pop-up van in FM. Spotify had hetzelfde probleem. Sinds de laatste iOS-update werkt het bij mij weer goed.
[ Voor 0% gewijzigd door DaMenaz op 18-01-2022 11:33 . Reden: Typ-o ]
Catch my drift?
Ik weet niet of het bij apple ook kan maar ik heb met android auto de issue dat fm mijn telefoon gigantisch snel leeg trekt en heet laat worden. Ik heb in de opties daarom dat FM via android auto app loopt uitgezet en start nu FM apart op op mijn telefoon. Zelf kijk ik nooit naar het FM dashboard (ik wil alleen horen als er een flitser is) maar als je dat wel wil is dit misschien geen oplossing.Audiq4 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:57:
[...]
Issue met Flitsmeister heb ik ook, die laat niet van zich horen... Eerst bekeuring al binnen![]()
Los van het issue met FM, ik heb via een tip op FB de Saphe Drive Mini aangeschaft:
Edit: ik zie dat iemand me voor was met de workaround😉
[ Voor 3% gewijzigd door Julicount op 18-01-2022 10:18 ]
Heeft de productie echt sinds 22 december stilgelegen?Fitzyfitz schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:41:
productie Q4 wordt in week 4 weer opgestart...
Hierbij een relaas van de communicatie vanuit de dealer over eind juli bestelde Q4 LE.
Eerste productie week was wk 40 daarna een update ontvangen het word week 49, een week later
het is nu week 4 geworden, toen de grootste domper ontvangen dat hij pas in week 21 geproduceerd
gaat worden, gisteren zowel vanuit de dealer en de LM een bericht ontvangen dat het waarschijnlijk
week 12 gaat worden.. eerst wilde ik de Q4 afbestellen, toch niet gedaan ivm ontbreken van een goed
altenatief op korte termijn.
Eerste productie week was wk 40 daarna een update ontvangen het word week 49, een week later
het is nu week 4 geworden, toen de grootste domper ontvangen dat hij pas in week 21 geproduceerd
gaat worden, gisteren zowel vanuit de dealer en de LM een bericht ontvangen dat het waarschijnlijk
week 12 gaat worden.. eerst wilde ik de Q4 afbestellen, toch niet gedaan ivm ontbreken van een goed
altenatief op korte termijn.
Voor wat betreft de Q4 wel, maar in dezelfde fabriek worden ook de Enyaq en de Born geproduceerd.Maurice- schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:17:
[...]
Heeft de productie echt sinds 22 december stilgelegen?
Enyaq wordt bij Skoda gebouwd.Fitzyfitz schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:19:
[...]
Voor wat betreft de Q4 wel, maar in dezelfde fabriek worden ook de Enyaq en de Born geproduceerd.
De Q4 wordt tussen de ID’s en inderdaad de Born gebouwd.
Catch my drift?
Valt mij ook op dat mijn brand new S21 veel te warm wordt, leeg trekt en gewoon slecht reageert. Dit met Android auto en FM. Dus idd handmatig starten wellicht beterJulicount schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:16:
[...]
Ik weet niet of het bij apple ook kan maar ik heb met android auto de issue dat fm mijn telefoon gigantisch snel leeg trekt en heet laat worden. Ik heb in de opties daarom dat FM via android auto app loopt uitgezet en start nu FM apart op op mijn telefoon. Zelf kijk ik nooit naar het FM dashboard (ik wil alleen horen als er een flitser is) maar als je dat wel wil is dit misschien geen oplossing.
Edit: ik zie dat iemand me voor was met de workaround😉
ja, ik bedoel idd ID4 ipc EnyaqDaMenaz schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:34:
[...]
Enyaq wordt bij Skoda gebouwd.
De Q4 wordt tussen de ID’s en inderdaad de Born gebouwd.
Ligt aan iOS 15.2, open houden op je scherm is de oplossingAudiq4 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:57:
[...]
Issue met Flitsmeister heb ik ook, die laat niet van zich horen... Eerst bekeuring al binnen![]()
Ik hoef ook niet perse een EV. De bijtelling boeit me eerlijk gezegd niet zo.Trackerfire schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 09:30:
[...]
Ah, das idd jammer. Hij "moet" natuurlijk wel een beetje deftig aangekleed zijn! Ja, snap ik. Daar heb je ook naar uitgekeken maar met 16% zou ik persoonlijk het verschil te klein vinden om nog écht persé voor elektrisch te gaan. Maar zoals gezegd, persoonlijke mening. Duim voor je dat het klopt
Sterker nog, ik heb gekozen op uiterlijk en besef me nu eigenlijk dat een EV helemaal niet zo lekker past
Maar dan zou ik wel graag een PHEV hebben vanwege het brandstof voorschot.
Omdat ik ben overgeleverd aan de gratie van de dealer wanneer het aankomt op annuleren, was ik in eerste instantie aan het kijken binnen het merk om dat gesprek wat makkelijker te maken. Echter heeft Audi geen PHEV die binnen mijn straatje past.
Met de nieuwste update van 15 maart kan ik leven. Alleen wat is de waarde van die update/datum.....
[ Voor 5% gewijzigd door Dean Martin op 18-01-2022 12:10 ]
The best is yet to come
Post van iemand (mede-Tweakers wellicht) op Facebook:
Zou dus wel verklaren waarom die van jou @Dean Martin mogelijk zo snel komt (geen Launch Edition), toch?!Nog één keer klagen over de levertijd:
- Dealer pre-order juni 2021
- Besteld door LM augustus 2021
- Initiële levering week 48 2021, later januari 2022, toen februari 2022 (week 8, laatste update)
Net gebeld naar de dealer: nieuwe bouwweek is week 38 2022 🤯
Probleem ligt volgens de dealer nu ook aan het feit dat Launch Editions (Ik heb Launch Edition Advanced besteld) momenteel later worden gebouwd dan Q4's die nu nieuw worden besteld...
Conclusie: zelfs voor juni 2021 pre-orders kán de levertijd al meer dan 15 maanden zijn.
Q3 plugin hybride?Dean Martin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 12:08:
[...]
Ik hoef ook niet perse een EV. De bijtelling boeit me eerlijk gezegd niet zo.
Sterker nog, ik heb gekozen op uiterlijk en besef me nu eigenlijk dat een EV helemaal niet zo lekker past![]()
Maar dan zou ik wel graag een PHEV hebben vanwege het brandstof voorschot.
Omdat ik ben overgeleverd aan de gratie van de dealer wanneer het aankomt op annuleren, was ik in eerste instantie aan het kijken binnen het merk om dat gesprek wat makkelijker te maken. Echter heeft Audi geen PHEV die binnen mijn straatje past.
Met de nieuwste update van 15 maart kan ik leven. Alleen wat is de waarde van die update/datum.....
Het is een S edition, en een sportback..Trackerfire schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:06:
[...]
Zou dus wel verklaren waarom die van jou @Dean Martin mogelijk zo snel komt (geen Launch Edition), toch?!
The best is yet to come
Hi, heb het hier niet helemaal meer gevolgd sinds ik mijn Q4 heb.
Wel kreeg ik van dealer in Dordrecht te horen dat 60% van de 500 Q4's waren gecancelled voor 2021. Ik was 1 van de gelukkigen, ook voor de lagere bijtelling. Echter, ik tel niet bij. :-|
Een enorme hoeveelheid annuleringen voor 2021 dus.
Wel kreeg ik van dealer in Dordrecht te horen dat 60% van de 500 Q4's waren gecancelled voor 2021. Ik was 1 van de gelukkigen, ook voor de lagere bijtelling. Echter, ik tel niet bij. :-|
Gecanceld in de zin van “de berijder” ziet er vanaf of in de zin van “Audi” levert ze niet in 2021 maar in 2022, 2023, 2024?greg schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:00:
Dan zou ik ook bericht moeten hebben. Ik heb een Advanced Edition (dus zonder launch) besteld, net op het moment dat de nieuwe prijslijst uitkwam (12 aug).Trackerfire schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:06:
[...]
Zou dus wel verklaren waarom die van jou @Dean Martin mogelijk zo snel komt (geen Launch Edition), toch?!
Maar ik weet ook nog helemaal niets.
Zou wel de bloody limit zijn als de launch editions na de "gewone" editions gebouwd zouden worden.
Het enige wat ik me kan bedenken om dat verhaal te ondersteunen is dat deze launch editions met Panodak, phonebox en trekhaak geleverd gaan worden.
Als ze echt geannuleerd zouden zijn moeten de andere wachtenden toch een stukje in de rij opschuiven lijkt me. Dat patroon zie ik echter totaal niet.greg schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:00:
Sorry voor de verwarring; 60% van de verwachte uitleveringen 2021. Die schuiven allemaal naar 2022...
Of 2023greg schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 15:28:
Die schuiven allemaal naar 2022...
Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive
Jammer, ik had nog wel de hoop op een uitlevering in 2021greg schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 15:28:
Sorry voor de verwarring; 60% van de verwachte uitleveringen 2021. Die schuiven allemaal naar 2022...
Ik heb dit vanochtend ook uitgeprobeerd, linkse baan op de twee banen richting den bosch busje op de baan voor rechtdoor ring Eindhoven/tilburg.party42 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:08:
[...]
Dit gebeurt alleen jammer genoeg ook bij splitsingen van snelwegen. Als je rechts af gaat en bijvoorbeeld daar de linkerbeen vast houdt dan remt hij af omdat iemand links van je rijdt die rechtdoor gaat.
Het busje reed ongeveer 100 km/h mijn acc stond op 110 km/h en passeerde rechts zonder in te houden.
Wil je op de snelweg rechts voorbij als er iemand in de middelbaan blijft hangen remt hij wel netjes af.
Ik had dit ook, hij herkende de blokken ipv streep en reed gewoon langs degene die links reed bij het uitvoegenhens72 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:36:
[...]
Ik heb dit vanochtend ook uitgeprobeerd, linkse baan op de twee banen richting den bosch busje op de baan voor rechtdoor ring Eindhoven/tilburg.
Het busje reed ongeveer 100 km/h mijn acc stond op 110 km/h en passeerde rechts zonder in te houden.
Wil je op de snelweg rechts voorbij als er iemand in de middelbaan blijft hangen remt hij wel netjes af.
Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.
:strip_exif()/f/image/fDadZ6oWPr3Z649diqauWfRp.jpg?f=fotoalbum_large)