Gasteljp schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:08:
Hallo
Bij wie werkt de verkeers informatie? Bij mij zegt mmi licentie verlopen. Trouwens bij meerdere mmi opties zoals nieuws etc. App werkt nog steeds niet. Van alles geprobeerd gewoon echt zwaar teleurstellend. Mail gestuurd naar Audi.nl op aanraden dealer. Geen reactie helemaal niets.
Dit is helaas een probleem wat ook bij mij en vele(?) anderen voorkomt (verlopen licenties bij alle Connect features en niet werkende app).
Op Duitse forums staat er ook genoeg over, maar helaas nergens een oplossing.
Vermoedelijk is Audi alles aan het "rekken" tot de verwachte update, ergens dit jaar, en weten ze het ook niet meer.
Heb diverse malen contact gehad met dealer, met Audi zelf, maar zonder resultaat. Knap waardeloos.
Dit kan - zeker voor diegenen die nog helemaal geen auto hebben - als gezeur overkomen. Maar een werkende app is voor een BEV vrij cruciaal om oa de laadstatus te weten. Dan hoef ik niet vlak voor bedtijd even langs de auto te lopen om zeker te weten dat de batterij wel geladen is voor de volgende dag.
Nu is dat ook allemaal niet overkomelijk, maar gewoon het volledige gebrek aan communicatie en de volledige minachting/negeren van klanten stoort me erg.
Audi moet weten dat dit probleem speelt, maar ze hullen zich in stilzwijgen. Ondertussen pushen Skoda en VW wél updates uit en communiceren die wél met hun klanten.
Let bv op het warmtepomp issue. Voor zover ik het begrijp (heb er zelf geen) is bij de Q4 nog niet de update uitgekomen die de warmtepomp van een nutteloos ding naar iets bruikbaars/meetbaars maakt. VW deed dat wel.
Denk dat ze gewoon wachten tot dit uit komt en alle ontwikkeling in legacy dingen op een laag pitje zetten
https://www.vwcloud.io/
[
Voor 36% gewijzigd door
sbin op 13-01-2022 22:20
. Reden: Typos ]