Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 69 ... 136 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:56
hedone2 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:14:
[...]

id3 wordt verplaatst naar wolfsburg waardoor er capaciteit vrijkomt
https://autofans.be/nieuw...t-productie-q4-e-tron-mis
Aha, OK, maar dit is (middel)lange termijn dus zal voor de nabije toekomst niet veel verbetering gaan betekenen voor alle wachtenden....

Lijk wel meer nieuws te missen de laatste tijd. Las net op een ander forum dat de fabriek schijnbaar heel de maand dicht zou zijn maar ik ging uit van enkel een eindejaar sluiting. Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?

[ Voor 21% gewijzigd door mouse1277 op 13-01-2022 10:38 ]

Xiaomi 13T || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-05 20:17
Ze kunnen beter een chipsfabriek bouwen dan een autofabriek.

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
DaMenaz schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:36:
Samen gaan werken met Croky of Lays :) :) :) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMenaz
mouse1277 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:37:
[...]

Samen gaan werken met Croky of Lays :) :) :) ?
ASML Oven Baked

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07:44
MV999 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 21:36:
Vandaag de Q4 op mogen halen en holy shit wat een zieke auto. Ben als een kind zo blij! De reacties die men ook heeft op de auto zijn ongekend, en terecht. De dealer omschreef het mooi: je gaat veel bekijks krijgen met deze auto. De auto rijdt tevens ook fenomenaal en op een aantal kinderziektes na geen minpunt te bespeuren.

Helaas konden we bij de dealer in het menu nergens vinden hoe de auto met de myaudi app verbonden kon worden. Ondanks dat zijn q4 wel verbonden was. Zaterdag nog even terug om dit te fixen en later voor de wielnaafdoppen en audi sport kenteken.

Foto’s zijn slechts een schim van hoe de auto er in werkelijkheid uit ziet.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Héél gaaf, congrats en veel rijplezier! Ga je de remklauwen nog doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-11-2022
the-hyrax schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:54:
[...]

Héél gaaf, congrats en veel rijplezier! Ga je de remklauwen nog doen?
Zeker! Maar ben nog iets te veel gehecht aan hem om al een dag weg te doen :'(

Audi Q4 Sportback S Competition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Madera
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 30-08-2022
MV999 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:02:
[...]

Zeker! Maar ben nog iets te veel gehecht aan hem om al een dag weg te doen :'(
Heel mooie configuratie. Veel rijplezier @MV999 _/-\o_

Waiting for Q4 40 launch edition advanced plus geyser blue 20''

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wim De Witte
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-05 08:56
Voor onze Belgische vrienden.
Besteld eind juni. Afleverdatum was toen op half januari gezet. (leasing via Athlon, garage Mertens)
En inderdaad, woensdag kan ik mijn violette Q4 oppikken in de garage.
Ik denk dat de horror aflevertermijnen vooral gelden in Nederland.
In mijn geval is het correct ingeschat en verlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brink004
  • Laatst online: 12-03 12:46
Ik heb de beker besteld bij Ali, gelijk aan de originele beker en keurig afgeleverd. Past prima.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1p3a7j2VCD7F2kb5cEM6V8clKhs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/61ZYwpIrmXgNxApjyEhkNnRo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-S2QkAhc9wf4nAZ5JwHGENDI98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hu6iXE34k8vL8rldnDcgDmCV.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand deze foutmelding ook?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-05 19:49
regelmatig...komt af en toe naar boven bij commando naar auto sturen vanuit app (bv. klimaatregeling of laaddooel), maar als je dan paar keer weer het commando geeft doet ie het weer 8)7 |:(

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvandemaele
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 30-03-2023
Wim De Witte schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:46:
Voor onze Belgische vrienden.
Besteld eind juni. Afleverdatum was toen op half januari gezet. (leasing via Athlon, garage Mertens)
En inderdaad, woensdag kan ik mijn violette Q4 oppikken in de garage.
Ik denk dat de horror aflevertermijnen vooral gelden in Nederland.
In mijn geval is het correct ingeschat en verlopen.
Aha, dat biedt perspectieven :)
De mijne (ook een violette trouwens) is eind september besteld, en is voorzien voor maart-april.
We zullen zien.

Mocht je toevallig een paar foto's hebben, die zijn altijd welkom O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-05 08:15
honeymoon stuk? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Hier niet. 240 and counting...

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Vraagje aan de mensen die al een 'Advanced Edition' hebben. Heeft die nu verlichte instaplijsten voor of niet? Niet toch? De ene keer lees ik van wel, de andere keer van niet.

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-05 08:15
DaMenaz schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:07:
[...]

Hier niet. 240 and counting...
Ik heb de Audi Q4 E-Tron
35 e-tron Launch edition Advanced 5D 125kW Uitl. besteld

en dit als optie erbij genomen : Opties
Zonder motoraanduiding
Instaplijsten vóór in aluminium, verlicht

Lijkt me dus dat het er niet standaard in zit ..is optie

[ Voor 7% gewijzigd door kdoornbo op 13-01-2022 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HS35
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-03 12:53
DaMenaz schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:11:
Vraagje aan de mensen die al een 'Advanced Edition' hebben. Heeft die nu verlichte instaplijsten voor of niet? Niet toch? De ene keer lees ik van wel, de andere keer van niet.
Verlichte instaplijsten zijn een optie (ca. EUR 61,-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Helder! Wat ik al dacht.

Sommige dealers maken er een rommeltje van.

https://www.huiskes-kokkeler.nl/auto/audi/modellen/q4-e-tron

Advanced edition

Extra opties bovenop de "Edition":
  • Exterieurdetails in contrastlak Manhattangrijs
  • 19" lichtmetalen velgen "5-W-spaak-aero"
  • Matrix LED koplampen
  • Dynamische richtingaanwijzers
  • Licht animatie (Coming-Home/Leaving-Home)
  • LED achterlichten met doorlopend achterlicht
  • MMI navigatie plus
  • Audi virtual cockpit
  • Audi connect diensten (3 jaar)
  • Sportstoelen
  • Aluminium optiek in het interieur
  • Decoratielijsten, aluminium
  • Verlichten instaplijsten voor
  • Ambiente-lichtpakket (wit)
  • Interieurelementen in zwart glas-optiek

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
DaMenaz schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:01:
• Audi connect diensten (3 jaar)
:) :) :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gukkoo
  • Laatst online: 22-02-2022
Rijdt alweer enkele maanden met erg veel plezier in mij q4 40 s line. Wat kun je met de flippers achter het stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfunny
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-04 20:24
Hier ook, login probleem denk ik. Is bij mij gehele dag al zo….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Gukkoo schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:20:
Rijdt alweer enkele maanden met erg veel plezier in mij q4 40 s line. Wat kun je met de flippers achter het stuur?
Regeneratie instellen als je uitrolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 16:34
the-hyrax schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:54:
[...]

Regeneratie instellen als je uitrolt
Maar dat wordt niet onthouden toch? Elke keer opnieuw - schiet niet echt op.

Wat heb je aan de ‘favorieten’ optie bijvoorbeeld bij DAB+ radio? Ik heb een aantal stations als favoriet gemarkeerd maar kan niet echt vinden waar die dan alleen die stations ziet. Er is wel een favorieten knop maar daar staan allemaal andere stations in (lijkt een willekeurige lijst).

En nog een vraag: CarPlay favorieten en recente gesprekken komt niet overeen met dezelfde lijsten op m’n iPhone. Is dat in te stellen dat de favorieten van de iPhone hetzelfde zijn als de favorieten lijst in CarPlay? En idem voor de recente gesprekken lijst?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motjoo
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-01-2023
party42 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:28:
[...]

Maar dat wordt niet onthouden toch? Elke keer opnieuw - schiet niet echt op.
Wel als je de sport mode selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 16:34
Motjoo schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:32:
[...]

Wel als je de sport mode selecteert.
En dat doe je door verder naar beneden te ‘schakelen’? Ik heb geen drive mode selectie (volgens mij). Dus na de ‘D’ verder naar beneden klikken naar ‘B’?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:17
party42 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:48:
[...]

En dat doe je door verder naar beneden te ‘schakelen’? Ik heb geen drive mode selectie (volgens mij). Dus na de ‘D’ verder naar beneden klikken naar ‘B’?
Ja, gewoon nog een keer naar beneden trekken totdat er B staat in je dashboard. Ik rijd altijd in B mode, was dat gewend van de GTE. Flippers nod niet gebruikt, ik wil toch de sterkste regeneratie (die helaas niet one pedal is)

Dat MMI niets kan onthouden komt omdat het nog niet "af" is. Je kan geen gebruikers instellen, dus MMI ziet je altijd als gastgebruiker. Wat dus betekent dat die instellingen niet onthouden worden. Update zou dat moeten oplossen, maar die komt waarschijnlijk pas eind Q2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbus
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 08-05 07:38
sbin schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:00:
[...]

Ja, gewoon nog een keer naar beneden trekken totdat er B staat in je dashboard. Ik rijd altijd in B mode, was dat gewend van de GTE. Flippers nod niet gebruikt, ik wil toch de sterkste regeneratie (die helaas niet one pedal is)
Idem. Altijd B. Nooit flippers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasteljp
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-05-2022
Hallo

Bij wie werkt de verkeers informatie? Bij mij zegt mmi licentie verlopen. Trouwens bij meerdere mmi opties zoals nieuws etc. App werkt nog steeds niet. Van alles geprobeerd gewoon echt zwaar teleurstellend. Mail gestuurd naar Audi.nl op aanraden dealer. Geen reactie helemaal niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbin
Gasteljp schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:08:
Hallo

Bij wie werkt de verkeers informatie? Bij mij zegt mmi licentie verlopen. Trouwens bij meerdere mmi opties zoals nieuws etc. App werkt nog steeds niet. Van alles geprobeerd gewoon echt zwaar teleurstellend. Mail gestuurd naar Audi.nl op aanraden dealer. Geen reactie helemaal niets.
Dit is helaas een probleem wat ook bij mij en vele(?) anderen voorkomt (verlopen licenties bij alle Connect features en niet werkende app).
Op Duitse forums staat er ook genoeg over, maar helaas nergens een oplossing.
Vermoedelijk is Audi alles aan het "rekken" tot de verwachte update, ergens dit jaar, en weten ze het ook niet meer.
Heb diverse malen contact gehad met dealer, met Audi zelf, maar zonder resultaat. Knap waardeloos.

Dit kan - zeker voor diegenen die nog helemaal geen auto hebben - als gezeur overkomen. Maar een werkende app is voor een BEV vrij cruciaal om oa de laadstatus te weten. Dan hoef ik niet vlak voor bedtijd even langs de auto te lopen om zeker te weten dat de batterij wel geladen is voor de volgende dag.
Nu is dat ook allemaal niet overkomelijk, maar gewoon het volledige gebrek aan communicatie en de volledige minachting/negeren van klanten stoort me erg.
Audi moet weten dat dit probleem speelt, maar ze hullen zich in stilzwijgen. Ondertussen pushen Skoda en VW wél updates uit en communiceren die wél met hun klanten.
Let bv op het warmtepomp issue. Voor zover ik het begrijp (heb er zelf geen) is bij de Q4 nog niet de update uitgekomen die de warmtepomp van een nutteloos ding naar iets bruikbaars/meetbaars maakt. VW deed dat wel.

Denk dat ze gewoon wachten tot dit uit komt en alle ontwikkeling in legacy dingen op een laag pitje zetten
https://www.vwcloud.io/

[ Voor 36% gewijzigd door sbin op 13-01-2022 22:20 . Reden: Typos ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isheara
Gasteljp schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:08:
Hallo

Wat bij mij werkte is de auto verwijderen uit de app en opnieuw aanmelden. Vervolgens moet de dealer je weer als hoofdgebruiker aanmelden. Daarna de app registratie voltooien en bij mij werkte het toen wel.
Je kunt dit controleren door te kijken of Google maps navigatie aangezet kan worden. Dan zouden de online diensten ook moeten werken (behalve online radio, daar moet je data pakket voor aanschaffen (wat met CarPlay en een FM radio app totaal overbodig is)).

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-03 02:03
party42 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:48:
[...]

Niet helemaal.. ik heb hier eerder over gepost. Je dient de automatische recuperatie functie uit te zetten onder wagen > efficiëntie. Als je dan de recuperatiehoeveelheid instelt in de D stand, zal ie dat onthouden :). Behalve als je de cc uitzet of de auto opnieuw start. B stand kan ook, maar dan is het altijd Max recuperatie.

‘’ Voor degene die het irritant vinden dat de hoeveelheid regeneratie/remmen wijzigt na elke keer remmen in de “D” stand; dit komt omdat de automatische recuperatie aan staat. Als je die functie uitzet (wagen > laden en efficiëntie) kun je zelf bepalen hoeveel je wil recupereren en de instelling blijft dan ook zo staan!’’

Overigens rij ik sinds kort in de D modus met Max recuperatie. Heb het idee dat dit veel soepeler rijdt dan de B stand(?).

[ Voor 18% gewijzigd door Nismod op 13-01-2022 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vissersr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Nismod schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:39:
[...]

Niet helemaal.. ik heb hier eerder over gepost. Je dient de automatische recuperatie functie uit te zetten onder wagen > efficiëntie. Als je dan de recuperatiehoeveelheid instelt in de D stand, zal ie dat onthouden :). Behalve als je de cc uitzet of de auto opnieuw start. B stand kan ook, maar dan is het altijd Max recuperatie.

‘’ Voor degene die het irritant vinden dat de hoeveelheid regeneratie/remmen wijzigt na elke keer remmen in de “D” stand; dit komt omdat de automatische recuperatie aan staat. Als je die functie uitzet (wagen > laden en efficiëntie) kun je zelf bepalen hoeveel je wil recupereren en de instelling blijft dan ook zo staan!’’

Overigens rij ik sinds kort in de D modus met Max recuperatie. Heb het idee dat dit veel soepeler rijdt dan de B stand(?).
Wat bedoel je precies met soepeler in dit geval? Mij is verteld dat je drie standen hebt qua regeneratie. In de B modus zal die altijd op max staan (stand 3)?

Ik ga het deze week eens uitproberen. Rij vooralsnog eigenlijk altijd in B modus. Merk dat het ook veelal kwestie is van wennen. Echter lijkt het soms gigantisch snel te remmen en soms veel minder..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chirezza
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
vissersr schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:54:
[...]

Wat bedoel je precies met soepeler in dit geval? Mij is verteld dat je drie standen hebt qua regeneratie. In de B modus zal die altijd op max staan (stand 3)?

Ik ga het deze week eens uitproberen. Rij vooralsnog eigenlijk altijd in B modus. Merk dat het ook veelal kwestie is van wennen. Echter lijkt het soms gigantisch snel te remmen en soms veel minder..
Regeneratie in B-modus hangt af van hoe vol je batterij nog is. Bij een nagenoeg volle accu wordt er maar heel minimaal geregenereerd - dat die je ook terug op de meter in het display.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vissersr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Even terugkomend op veel opmerkingen m.b.t. de app voor zover er behoefte aan is...

Ik had ook problemen tijdens de aflevering van de auto. Alles leek vooraf (samen bekeken met de dealer), helemaal in orde. Echter maakte de auto / app geen verbinding. Uiteindelijk dealer nog eens remote gekeken. Op eigen initiatief de wagen uit mijn app verwijderd. Vervolgens de auto opnieuw toegevoegd. De dealer even gevraagd mij opnieuw aan te melden als hoofdgebruiker en belde mij direct daarna. Nog geen 2 sec. later was alles in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-03 02:03
vissersr schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:54:
[...]

Het kan tussen mijn oren zitten hoor. Wat ik denk te merken is dat het moment tussen gas geven en los laten een minder aan/uit effect heeft in de D stand. De B stand lijkt rond het 0 punt voelbaar over te schakelen tussen gas geven en remmen, waar de D stand een soepel verloop heeft. Ook heb ik het gevoel dat de B stand veel meer input nodig lijkt te hebben, met name als je richting een rood stoplicht afremt, deze op groen springt, en jij weer wil versnellen. Hij lijkt dan wat meer in de rem stand te blijven hangen, waar ie in de D stand directer reageert.

Kan aan mij liggen 8)7

Aanvulling: ik vergelijk hierboven de B stand met de MAX D stand. Dus in de Max recuperatie stand.

[ Voor 4% gewijzigd door Nismod op 13-01-2022 23:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brink004
  • Laatst online: 12-03 12:46
Vanavond is bij mij de app weer volledig functioneel geworden zonder dat ik daar iets bijzonders voor ondernomen heb. Alle seinen staan nu weer op groen. Hopelijk met mij vele Audi Q4 eigenaren! Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julicount
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-01 10:26
Brink004 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 00:17:
Vanavond is bij mij de app weer volledig functioneel geworden zonder dat ik daar iets bijzonders voor ondernomen heb. Alle seinen staan nu weer op groen. Hopelijk met mij vele Audi Q4 eigenaren! Succes!
Top!
Ik merkte al dat ik ander soort foutmeldingen kreeg (wat specifieker) wat voor mij een teken was dat ze in ieder geval ermee bezig waren. Nu heb ik bij het vernieuwen van de app geen foutmeldingen meer maar ik zie helaas nog niet wat ik moet zien. Hopelijk later op de dag!
Ook zag ik op fb veel mensen die aangeven dat de app het weer doet. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjanstaal
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Goedemorgen, sinds gisteren eigenaar van een Q4 e-tron. Blij mee, maar hij toont de hele tijd een geel gevarendriehoekje plus geel accu-logo op het dashboard? Hebben meer mensen dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:53
Gebruiksaanwijzing lezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-04 22:35
Vandaag de Q4 op mogen halen en holy shit wat een zieke auto. Ben als een kind zo blij! De reacties die men ook heeft op de auto zijn ongekend, en terecht. De dealer omschreef het mooi: je gaat veel bekijks krijgen met deze auto. De auto rijdt tevens ook fenomenaal en op een aantal kinderziektes na geen minpunt te bespeuren.

Helaas konden we bij de dealer in het menu nergens vinden hoe de auto met de myaudi app verbonden kon worden. Ondanks dat zijn q4 wel verbonden was. Zaterdag nog even terug om dit te fixen en later voor de wielnaafdoppen en audi sport kenteken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Woon je toevallig in Den Haag? Ik zag er eentje die identiek hier op leek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Tweakx schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:41:
[...]

Woon je toevallig in Den Haag? Ik zag er eentje die identiek hier op leek ;)
Nee, Almere :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-01-2024
Thx, ik ga het weer proberen :)

quote]Avigoorn schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:11:
[...]

Gezien die van mij nu werkt zou ik zeggen. Ontkoppel alles doe alles opnieuw in overleg dealer. Proberen waard.
Wel ff auto tussendoor aanzetten.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbus
hjanstaal schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:33:
Goedemorgen, sinds gisteren eigenaar van een Q4 e-tron. Blij mee, maar hij toont de hele tijd een geel gevarendriehoekje plus geel accu-logo op het dashboard? Hebben meer mensen dit gehad?
Zegt me niks. Foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-04 20:17
BIj hevig klikken in de audi app, die het dus doet, kwam ik bij Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BjBqhwYwb4Vano3ktum6lWZz19M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5kOropgzET7siPE6OMLf7zkt.jpg?f=user_large

Hier krijg je 3gb aan data gratis op basis van je VIN nummer. Meer mensen die dit doen??
Ik heb wat problemen met de verificatie overigens, mail komt steeds te laat binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-04 22:35
Ahh ;) een dubbelganger dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
Na-aper :p >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjanstaal
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Wat denk je? Na een nacht is de melding weg. Was overigens ook de tip van de garage achteraf. Gewoon een nacht wachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sbin
Vanochtend stapte ik in de auto en kreeg ineens de melding dat de Connect services gedownload werden. En ineens werkte alle Connect/online diensten. Kreeg meteen ook melding over klaarstaande kaarten update.
Er is dus blijkbaar aan de Audi api’s wel iets gebeurd. Nu alleen nog even de App opnieuw installeren en laten activeren. Mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:52
Als ik in de Audi app (Android) naar het 'poppetje' rechtsonder ga dan staat er bij Services 'Voertuigverbinding'. Stond dat er altijd al, want ik zie daar ineens allemaal opties om met de MMI te verbinden. Dat heb ik volgens mij niet eerder gezien. Jullie wel? En wat kan ik er mee? Kan nu niet testen, mv vrouw is ook gek op de Q4....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbus
Avigoorn schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:21:
[...]

BIj hevig klikken in de audi app, die het dus doet, kwam ik bij [Afbeelding]

Hier krijg je 3gb aan data gratis op basis van je VIN nummer. Meer mensen die dit doen??
Ik heb wat problemen met de verificatie overigens, mail komt steeds te laat binnen.
Leuk idee. Ik heb dat vorig jaar willen doen met mijn nieuwe Audi A4 Avant, maar voor automatische verificatie had ik mijn internationaal paspoort nodig. M'n vrouw weet die liggen, maar moest die nog pakken, dus is er uiteindelijk niet van gekomen.

Nu twijfel ik om te wachten op de MMI Update van de Q4?

Sowieso zie ik niet heel veel nut, want heb phonebox en GSM abonnement met iets van 50 GB. 't Zou eerder zijn om eens te testen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbus
marcelmg2 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:50:
Als ik in de Audi app (Android) naar het 'poppetje' rechtsonder ga dan staat er bij Services 'Voertuigverbinding'. Stond dat er altijd al, want ik zie daar ineens allemaal opties om met de MMI te verbinden. Dat heb ik volgens mij niet eerder gezien. Jullie wel? En wat kan ik er mee? Kan nu niet testen, mv vrouw is ook gek op de Q4....
Op iOS is de laatste update van een maand geleden, dus ik denk niet dat daar recent iets veranderd is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K7eyRwgkJC9gLc_aJIj-5Kz_MuY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1PMcgwBsXZKZ65QZvAuZNJaP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avigoorn
janbus schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 11:45:
[...]

Leuk idee. Ik heb dat vorig jaar willen doen met mijn nieuwe Audi A4 Avant, maar voor automatische verificatie had ik mijn internationaal paspoort nodig. M'n vrouw weet die liggen, maar moest die nog pakken, dus is er uiteindelijk niet van gekomen.

Nu twijfel ik om te wachten op de MMI Update van de Q4?

Sowieso zie ik niet heel veel nut, want heb phonebox en GSM abonnement met iets van 50 GB. 't Zou eerder zijn om eens te testen. :-)
Een paspoort was niet nodig ,alleen het VIN nummer. Ik ben inmiddels geregistreerd. Ik heb zelf al onbeperkt zakelijk internet, het is in die zin gewoon grappig om te testen. Ik heb nu 3gb tot april. Hoera _/-\o_ 8) :+

Nou ja, iig voor wat het waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 15:11
okio schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 08:33:
[...]

Ja inderdaad kan ik mij ook in vinden, de sportback is echt zoveel mooier. Zag hier gisteren ook nog een normale q4 staan, inderdaad saai / wat uit verhouding. Maar goed dat is natuurlijk persoonlijk.. Mooie keuze zo ook met zwart. Maar de wit/zwarte hier op het forum was ook geniaal.
Blijft inderdaad persoonlijke smaak. Ik heb de Sportback nog niet in het echt gezien. Hoewel ik met motoren altijd gekocht heb zonder ook maar gezien te hebben, vond ik het bij de Sportback wat te spannend, omdat ik 'm op foto's onder een bepaalde hoek niet mooi vindt. Was laatst nog bij de dealer maar helaas ook daar geen Sportback gezien.

Klopt het dat de optiek zwart grille helemaal mat is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JandV
Is zeker persoonlijk, over smaak valt niet te twisten. Ik zelf vind de normale Q4 veel mooier en daarom ook besteld ;)
-Wing- schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:15:
[...]

Blijft inderdaad persoonlijke smaak. Ik heb de Sportback nog niet in het echt gezien. Hoewel ik met motoren altijd gekocht heb zonder ook maar gezien te hebben, vond ik het bij de Sportback wat te spannend, omdat ik 'm op foto's onder een bepaalde hoek niet mooi vindt. Was laatst nog bij de dealer maar helaas ook daar geen Sportback gezien.

Klopt het dat de optiek zwart grille helemaal mat is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JandV
Overigens, een zeer geslaagde uitvoering! Geniet er van!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Wing-
Ik vind deze wel handig, en blijft mijn bekerhouder voor warme drankjes vrij. In dit geval heeft functionaliteit gewonnen van de esthetiek. Supermooi? Nee, maar is ook niet echt lelijk...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQEoiqfKsu1r7mUsCPKrXXDqvvs=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/6WVKd2UlLzsTMZkvlQFZ3QrK.gif?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door -Wing- op 14-01-2022 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
DaMenaz schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:36:
Haha denk je, ik las gisteren in een bericht over ASML dat een beetje chipfabriek een tiental miljard kost... Wist ook niet dat dat zo duur was!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd met je nieuwe bolide :P

Ik heb de Q4 e-tron Sportback nog niet in het echt gezien, maar op de foto's vind ik het best tegenvallen. Is het echt zo'n verschil? Misschien komt het ook omdat er geen ander auto's naast staan in het wild, waartegen ik het kan afspiegelen...

De 35 versie laad niet met 11 kw las ik, dat lijkt me toch wel een gemis. Ervaar je dat ook zo?
Voor de catalogusprijs wel een hele mooie uitvoering (van buiten in elk geval) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjefkeeee
  • Laatst online: 06-03-2023
JandV schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:19:
Is zeker persoonlijk, over smaak valt niet te twisten. Ik zelf vind de normale Q4 veel mooier en daarom ook besteld ;)

[...]
Idem, heel persoonlijk. Ik vind alles met 'model x6' echt bijzonder niet mooi en tegen team woonwagenkamp aan. Fijn weekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avigoorn
-Wing- schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:22:
[...]

Ik vind deze wel handig, en blijft mijn bekerhouder voor warme drankjes vrij. In dit geval heeft functionaliteit gewonnen van de esthetiek. Supermooi? Nee, maar is ook niet echt lelijk...

[Afbeelding]
Ik zie rubberen matten, die heb ik ook, ben er erg content over, het Q4 embleem maakt het nog net even af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Isheara
Ik heb een set gewone rubber matten besteld (scheelde de helft in aanschaf (€45 voor complete set via justcarpets.nl) en zijn minstens net zo functioneel). Deze hadden een geurbad gehad waardoor de auto niet stonk naar rubber....nu ruikt mijn hele auto naar vanille...ik weet niet wat ik liever heb.

De matten zelf (ze hebben ook matten voor de kofferbak) zijn overigens prima en snel leverbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Isheara op 14-01-2022 14:14 ]

Keep rolling sixes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Wing-
Avigoorn schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:44:
[...]

Ik zie rubberen matten, die heb ik ook, ben er erg content over, het Q4 embleem maakt het nog net even af.
Ja, is er gelijk vanaf dag 1 ingegaan. Alles blijft toch netjes en schoon. En als ik op een regenachtige dag zie wat voor een plas er ligt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
Novadecasa schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:14:
[...]

Gefeliciteerd met je nieuwe bolide :P

Ik heb de Q4 e-tron Sportback nog niet in het echt gezien, maar op de foto's vind ik het best tegenvallen. Is het echt zo'n verschil? Misschien komt het ook omdat er geen ander auto's naast staan in het wild, waartegen ik het kan afspiegelen...

De 35 versie laad niet met 11 kw las ik, dat lijkt me toch wel een gemis. Ervaar je dat ook zo?
Voor de catalogusprijs wel een hele mooie uitvoering (van buiten in elk geval) ;)
Ik vind hem in het echt nog veel mooier dan op de foto’s eerlijkgezegd. Kan ook zijn dat ik niet objectief ben natuurlijk.

Wat betreft laden.. hij laadt inderdaad geen 11 kw, maar heeft dan ook maar een batterij van 53? kw. Dus de totale laadtijd blijft hetzelfde. Bovendien laadt je neem ik aan op een 3 fasen overnight of tijdens werk. Als je snel wilt laden ga je naar de snellader waar ik zojuist 110 kw haalde 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
MV999 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:11:
[...]

Ik vind hem in het echt nog veel mooier dan op de foto’s eerlijkgezegd. Kan ook zijn dat ik niet objectief ben natuurlijk.

Wat betreft laden.. hij laadt inderdaad geen 11 kw, maar heeft dan ook maar een batterij van 53? kw. Dus de totale laadtijd blijft hetzelfde. Bovendien laadt je neem ik aan op een 3 fasen overnight of tijdens werk. Als je snel wilt laden ga je naar de snellader waar ik zojuist 110 kw haalde 😁
110kW? Waarom haal ik maar 60kW :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
the-hyrax schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:16:
[...]

Had daarvoor zo'n 50 km gereden en had nog 10 km in de accu zitten :p Batterij was dus goed opgewarmd en auto voldoende leeg gereden lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avigoorn
the-hyrax schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:16:
[...]

Bij hoeveel % accu? Wijk je enorm af op de Fastned curve?

Afbeeldingslocatie: https://support.fastned.nl/hc/article_attachments/4404370531345/Screenshot_2021-07-21_at_14.46.12.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Avigoorn schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:20:
[...]

Bij hoeveel % accu? Wijk je enorm af op de Fastned curve?

[Afbeelding]
30% accu na 2u rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
Dat is wel een enorm verschil. :? 8)7
Neem aan dat je het meer dan 1x hebt getest?
Wat zegt de Audi?

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-05 16:10
Omdat zwart ook maar zo zwart is, hadden we voor de aanschaf al besloten de auto te gaan wrappen. De afspraak om te wrappen stond eigenlijk voor begin december, maar door het gebrek aan grondstoffen in de folie-business duurde het (ook daar) wat langer voor de juiste folie binnen was.

Afgelopen week was het dan eindelijk zo ver, en het resultaat was het wachten waard. De gebruikte folie is 3M in de kleur M206 "pine green metallic". We zijn heel erg blij met het resultaat. De auto is nu nog iets "groener"... 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFSq0jPrcoyXHOyUyvesCd8SNVg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9qRzZeyn9kXGj8ICwFyhfMpL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fyLy_yni2Pp3JLVYc9NJU6VxXaI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dbLMwWLcQH5LpF6xHDXEwRTD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rzRhTZ096MM_jUoM8kMXly-LnCs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2im4we7YHuKF119K5MvFHWyD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-05 15:34

Trackerfire

BTC HODLER

Jorik schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:38:
Omdat zwart ook maar zo zwart is, hadden we voor de aanschaf al besloten de auto te gaan wrappen. De afspraak om te wrappen stond eigenlijk voor begin december, maar door het gebrek aan grondstoffen in de folie-business duurde het (ook daar) wat langer voor de juiste folie binnen was.

Afgelopen week was het dan eindelijk zo ver, en het resultaat was het wachten waard. De gebruikte folie is 3M in de kleur M206 "pine green metallic". We zijn heel erg blij met het resultaat. De auto is nu nog iets "groener"... 😉

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gave combi zo :9~

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie kleur zeg. Gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 06:03

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi hoor. Ook de “matte” uitvoering vind ik goed gekozen en is inderdaad ook lekker afwijkend👍. Ik heb er geen enkele ervaring mee maar is dat “wrap” materiaal ook sterk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Zag vanochtend een Q4 op de markt in Valkenswaard. Iemand van hier? ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-05 16:10
wimbre schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:46:
[...]
Ik heb er geen enkele ervaring mee maar is dat “wrap” materiaal ook sterk?
Ja, absoluut. De folie beschermt de lak, je kan ermee door de wasstraat en een oppervlakkige kras kan je eruit "föhnen". Er is ook nog genoeg folie over om een bumper (of twee) opnieuw te wrappen, mocht die om welke reden dan ook beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julicount
Ik zie dit helaas niet (ook Android). Bij mij staat er alleen "audi connect sleutel" onder dat kopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msts
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07:35
Naar mijn weten stond dit er al ja. iig bij IOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
een vraag.

Ik heb de MMI pro. Een werkende my-audi app.
Ik kan op afstand voorverwarmen en laadcyclus zien etc.

Wat zou ik in potentie nog meer moeten kunnen met de app, wellicht na de update?
Wat heb ik er aan om daadwerkelijk met de wifi van de MMI te connecten met de App?

Kunnen we op termijn de locatie van de auto gaan zien?
Kunnen we de auto op slot doen etc.

Best veel vragen. Maar het is me echt even onduidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hens72
  • Laatst online: 28-11-2024
Avigoorn schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 17:30:
een vraag.

Ik heb de MMI pro. Een werkende my-audi app.
Ik kan op afstand voorverwarmen en laadcyclus zien etc.

Wat zou ik in potentie nog meer moeten kunnen met de app, wellicht na de update?
Wat heb ik er aan om daadwerkelijk met de wifi van de MMI te connecten met de App?

Kunnen we op termijn de locatie van de auto gaan zien?
Kunnen we de auto op slot doen etc.

Best veel vragen. Maar het is me echt even onduidelijk.
In dit topic staat ergens een afbeelding gepost met wat te verwachten van de update. Kan hem zo snel niet vinden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixgirls
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-04 09:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ncyCDmT65PYhG_aqySwsX4DZK9A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZFDV61hNRrtVlleWZXysZJF1.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
Ja dank!! Dat maakt veel duidelijk, en zie dus dat ik van alles al gebruik maak.
Alleen het ontgrendelen gaat hem niet worden in de toekomst dus.
Maar zaken als adressen uploaden etc gaat er wel komen, en voertuig positie ook mooi. Zaken die ik met de Skoda app (na 40 updates :9 ) ook kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audilucky
  • Laatst online: 09-05-2022
Volgens mij heb ik dit symbooltje ook gehad in de eerste week. Ik kreeg een melding "Elektrische installatie storing. Service opzoeken a.u.b." Konden bij de garage niets vinden. Het was tijdens de koude periode met ijs op de ramen. In topics hier gelezen mogelijk iets met de warmtepomp, maar nu na 4 weken geen melding meer gehad.
Overigens sinds vandaag kan ik eindelijk mijn MyAudi app gebruiken + online dienst in de auto werkt zoals het Weer bijv. - en misschien nog meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1982!
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22-11-2022

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Sick!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tictac1
  • Laatst online: 23-07-2022
Ik zag dit ook zojuist bij mij voordat ik wilde uitstappen. Ben maar naar huis gegaan en zie het morgen wel. Mocht je erachter zijn gekomen wat het is, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tictac1
  • Laatst online: 23-07-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gs8albypMpfu9P6eJqtJmv_6OGg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/medYtahu24eMCNoLpXgV9fCT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wXenPQ6jlwbwwdBp8-Nyles6r2U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B5vKDAKE9eVAQarkHgKVU8Px.jpg?f=fotoalbum_large

De app werkt bij mij ook. Ik heb n.a.v. jullie berichten de dealer gevraagd om mij als hoofdgebruiker te verwijderen en opnieuw aan te melden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avigoorn
Audilucky schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:40:
[...]

Volgens mij heb ik dit symbooltje ook gehad in de eerste week. Ik kreeg een melding "Elektrische installatie storing. Service opzoeken a.u.b." Konden bij de garage niets vinden. Het was tijdens de koude periode met ijs op de ramen. In topics hier gelezen mogelijk iets met de warmtepomp, maar nu na 4 weken geen melding meer gehad.
Overigens sinds vandaag kan ik eindelijk mijn MyAudi app gebruiken + online dienst in de auto werkt zoals het Weer bijv. - en misschien nog meer >:)
Ik heb deze melding nu 2x gehad in 1.5 weken. Heb hem uitgezet en aan gezet en het was opgelost.
Alsof je windows opnieuw opstart *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vet! Ben benieuwd hoe dat in het echt eruit zou zien 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julicount
tictac1 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 21:19:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

De app werkt bij mij ook. Ik heb n.a.v. jullie berichten de dealer gevraagd om mij als hoofdgebruiker te verwijderen en opnieuw aan te melden.
Idem hier! *O* Einde middag berichtje gestuurd naar de dealer naar aanleiding van de tips en is net nog om 21:00u in orde gemaakt, dat vind ik nog eens service _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iweq
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-05 15:41
Julicount schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:03:
[...]

Idem hier! *O* Einde middag berichtje gestuurd naar de dealer naar aanleiding van de tips en is net nog om 21:00u in orde gemaakt, dat vind ik nog eens service _/-\o_
En is daarmee ook de melding in over privacy verdwenen of is dat toch echt wachten op de mmi update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msts
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07:35
Dat gaat pas weg bij een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilcQ
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-07-2022

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik weet niet of ik deze in Den Haag heb zien staan bij de dealer maar die zag er in het echt nog mooier uit. Hij viel mij in ieder geval meteen op op de parkeerplaats. Volgens mij dezelfde kleur. Veel plezier er mee👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ook hier matig nieuws. Aflevering eind januari naar begin april (voor nu), productie wel gestart maar niet afgebouwd (banking). SB 40 Advanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenwiers
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 19:55

coenwiers

Digitales

Maurice- schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:38:
Ook hier matig nieuws. Aflevering eind januari naar begin april (voor nu), productie wel gestart maar niet afgebouwd (banking). SB 40 Advanced.
Is er nog te achterhalen welke onderdelen kritisch zijn? Heb zelf een 40 advanced in bestelling staan met productie start wk6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julicount
iweq schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:36:
[...]

En is daarmee ook de melding in over privacy verdwenen of is dat toch echt wachten op de mmi update?
Die is er inderdaad nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 06:03
coenwiers schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:07:
[...]

Is er nog te achterhalen welke onderdelen kritisch zijn? Heb zelf een 40 advanced in bestelling staan met productie start wk6
En wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Nee welke onderdelen het betreft weet ik niet. Besteld op 7 oktober, geplande levering destijds derde week januari (want Sportbacks hebben geen vertraging :?) en week 50 bevestiging gekregen dat productie definitief week 51 was. Dat is dus ook wel gestart maar niet afgemaakt. Helaas moesten we er zelf achteraan om dit te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
Heel gaaf hoor!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenwiers

coenwiers

Digitales

Geen idee, de auto was afbesteld waardoor ik hem over kon nemen. Dit is pas in december gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenwiers

coenwiers

Digitales

Maurice- schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:59:
[...]

Nee welke onderdelen het betreft weet ik niet. Besteld op 7 oktober, geplande levering destijds derde week januari (want Sportbacks hebben geen vertraging :?) en week 50 bevestiging gekregen dat productie definitief week 51 was. Dat is dus ook wel gestart maar niet afgemaakt. Helaas moesten we er zelf achteraan om dit te horen.
Balen ik verwacht het zelfde. Bestelling loopt via Ames en die hebben geen portal beschikbaar om je bestelling te volgen. Komt daarmee echt beer op hoe actief de verkoper is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
[...]

Van de week gaf A-Point bij mij aan dat een SB nu 6 weken langer duurt. 🤔 Geen touw aan vast te knopen.

Catch my drift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isheara
De dealer waar ik mijn Q4 besteld en ontvangen heb, vertelde dat er vooraf veel meer vraag naar de SB werd verwacht. Daarom zijn er best veel SB’s uitgeleverd voordat de gewone Q4’s geleverd werden, omdat er voorraad was ingeschoten en productieslots gereserveerd (met mogelijkheid tot wijzigen van vrijwel alles).

Omdat de vraag toch best wel minder is dan verwacht worden er vrij snel SB’s uitgeleverd.

Keep rolling sixes!

Pagina: 1 ... 69 ... 136 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.