Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 57 ... 140 Laatste
Acties:

• vriej29
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 14-06 18:48
Dean Martin schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:49:
[...]

Heb jij de betaalde versie? Geld waard?
Wij hebben al een paar jaar een BMW i3 60ah (2e auto) en deze heeft Apple carplay met een zeer beperkte range.
De meerwaarde van de betaalde versie is dat je met Apple Carplay en de App ABRP kunt navigeren, zeer handig. Ook kun je voorkeur laders invoeren, zoals Ionity en Fastned.
Bij de niet betaalde versie kun je met de app niet navigeren met Apple Carplay of Android Auto. Verder heeft het volgens mij geen meerwaarde.
Met de gratis versie kun thuis de route uitzoeken en de tussenstops wel invoeren in de MMI navigatie.

Van alle apps vinden wij dit by far de beste app maar of de betaalde versie meerwaarde heeft is afhankelijk van je wensen.

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12 16:33
Heb net 4 weken door de USA getoerd in een benzine slurpende SUV en in totaal bijna 8000km afgelegd :)

Keep rolling sixes!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Isheara schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:06:
[...]

Heb net 4 weken door de USA getoerd in een benzine slurpende SUV en in totaal bijna 8000km afgelegd :)
Heerlijk. Zodra het allemaal iets stabieler is qua Corona ga ik die kant ook weer op.

The best is yet to come

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Nou, ik heb 'm geannuleerd en snel nog proberen wat anders te regelen. Ik heb nog een Model Y weten te vinden, volgende week ophalen. Levering nog steeds onbekend, volgens de dealer stond hij klaar om afgebouwd te worden maar ze konden niet zeggen wanneer. Parkeerterrein volgezet met onafgebouwde auto's, wil ik wel eens een foto van zien. Nu heel erg blij dat ik nog mijn tweede keus kon krijgen in 2021. Wens iedereen heel veel success met dit drama. De Q4 blijft een hele mooie auto, erg jammer dat ik 'm niet meer kan rijden.

• Dean Martin
  • Niet online
vriej29 schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:06:
[...]

Wij hebben al een paar jaar een BMW i3 60ah (2e auto) en deze heeft Apple carplay met een zeer beperkte range.
De meerwaarde van de betaalde versie is dat je met Apple Carplay en de App ABRP kunt navigeren, zeer handig. Ook kun je voorkeur laders invoeren, zoals Ionity en Fastned.
Bij de niet betaalde versie kun je met de app niet navigeren met Apple Carplay of Android Auto. Verder heeft het volgens mij geen meerwaarde.
Met de gratis versie kun thuis de route uitzoeken en de tussenstops wel invoeren in de MMI navigatie.

Van alle apps vinden wij dit by far de beste app maar of de betaalde versie meerwaarde heeft is afhankelijk van je wensen.
Nadeel van CarPlay navigatie is dan weer dat je geen HUD hebt.
Eens kijken hoe het in de praktijk gaat uitpakken. Ik denk eigenlijk nagenoeg nooit een lader nodig te hebben.

The best is yet to come

• Isheara
mtlife schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:18:
Nou, ik heb 'm geannuleerd en snel nog proberen wat anders te regelen. Ik heb nog een Model Y weten te vinden, volgende week ophalen. Levering nog steeds onbekend, volgens de dealer stond hij klaar om afgebouwd te worden maar ze konden niet zeggen wanneer. Parkeerterrein volgezet met onafgebouwde auto's, wil ik wel eens een foto van zien. Nu heel erg blij dat ik nog mijn tweede keus kon krijgen in 2021. Wens iedereen heel veel success met dit drama. De Q4 blijft een hele mooie auto, erg jammer dat ik 'm niet meer kan rijden.
Overloper :) Zonder gein, de Tesla is ook een mooie auto! Logische keus als je echt dit jaar nog wilt rijden, maar gelukkig heb ik nog geen haast, dus ik wacht wel op mijn Q4.

Ik heb de MY afgelopen maand in de USA een paar keer van dichtbij gezien, maar het is imho net een opgeblazen M3 (net zoals ze bij de fiat 500L en Mini countryman hebben gedaan) of een kleine MX.

Keep rolling sixes!

• the-hyrax
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-12 10:00
Isheara schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:06:
[...]

Ik Canada, drie weken in een super zuinige Toyota Prius :)

• tictac1
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 23-07-2022
Mijn auto had op 10 december een chassisnummer gekregen en zou onderweg zijn naar Nederland. Inmiddels 10 dagen verder en geen voortgang. De dealer zojuist gebeld en zij gaven aan dat de auto onder voorbehoud aanstaande vrijdag de 24e bij de importeur (PON) is. Daarna moet de auto nog naar Pouw Deventer. Denken jullie dat het nog mogelijk is dat de auto dit jaar op kenteken wordt gezet?

• MV999
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-11-2022
tictac1 schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:15:
Mijn auto had op 10 december een chassisnummer gekregen en zou onderweg zijn naar Nederland. Inmiddels 10 dagen verder en geen voortgang. De dealer zojuist gebeld en zij gaven aan dat de auto onder voorbehoud aanstaande vrijdag de 24e bij de importeur (PON) is. Daarna moet de auto nog naar Pouw Deventer. Denken jullie dat het nog mogelijk is dat de auto dit jaar op kenteken wordt gezet?
In principe kan zelfs op 31 december nog een aanvraag worden gedaan voor een kenteken 2021. Dat is dus zeer goed mogelijk. Ik zou me pas zorgen maken als de auto op 31 december bij Pon aankomt.

Dit geld overigens ook voor mijn auto. Die heeft op 8 december een chassisnr gekregen en is ook nog steeds onderweg.. Aanleverweek volgens de dealer ergens deze week..

Audi Q4 Sportback S Competition

• Isheara
the-hyrax schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:07:Ik Canada, drie weken in een super zuinige Toyota Prius :)
BRRR. Ik ben binnen de VAG groep gebleven en werd door de verhuurmaatschappij 'gestraft' met een VW Atlas (de grotere broer van de Touareg) :)

Keep rolling sixes!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:20
Ik ben nieuwsgierig of jullie al weer gebruik kunnen maken van het voorverwarmen en checken van de accustatus via de app? Hier nog volop foutmeldingen.

XXXVI

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-12 10:59
Zojuist contact gehad met de dealer over de (verwachte) levering van de Q4.

Ik was hem voor want er is informatie gekomen van Audi dat er 1.200 Q4’s alsnog NIET in 2021 naar Nederland komen. Er is nu ook een tekort aan plastic waardoor er een tekort aan kabels is ontstaan. Ze zijn nu richting LM’s aan het communiceren en die berichten dan de gebruikers.

Ik ga hem in ieder geval niet krijgen in 2021.

• Jope3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:57
ephymerous schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:38:
Ik ben nieuwsgierig of jullie al weer gebruik kunnen maken van het voorverwarmen en checken van de accustatus via de app? Hier nog volop foutmeldingen.
Bij mij lukt het ook nog steeds niet. Heb van alles geprobeerd maar foutmeldingen blijven komen.

• Lugt
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-12 13:04
Jope3 schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:27:
[...]

Bij mij lukt het ook nog steeds niet. Heb van alles geprobeerd maar foutmeldingen blijven komen.
De dealer gesproken en die heeft de auto verwijderd uit de lijst en daarna weer toevoegen.. dat is de oplossing
daarna werkt de app weer zoals voorheen.

• Jope3
Lugt schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:30:
[...]

De dealer gesproken en die heeft de auto verwijderd uit de lijst en daarna weer toevoegen.. dat is de oplossing
Zojuist dealer gebeld met jouw oplossing. Niet eerder gehoord. Toch geprobeerd en ja wel hoor het werkt weer. Top! Dank je wel voor de tip.

• ephymerous
[...]

Thanks, ik zit helaas vast in wat meetings. Ik stuur direct even een e-mail :)

Nu ben ik al wat kritisch op Pouw maar dit is toch iets om proactief uit te voeren?

XXXVI

• wimbre
wimbre schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:24:
Zojuist contact gehad met de dealer over de (verwachte) levering van de Q4 in wel 51.

Ik was hem voor want er is nieuwe informatie gekomen van Audi dat er 1.200 Q4’s alsnog NIET in 2021 naar Nederland komen. Er is nu ook een tekort aan plastic waardoor er een tekort aan kabels is ontstaan. Ze zijn nu richting LM’s aan het communiceren en die berichten dan de gebruikers.

• Diejeeh
  • Laatst online: 17-10-2023

Diejeeh

Audi Q4 40 sinds dec 2021

[...]
Moet de dealer dat doen of kan je dat ook zelf?

• de Madera
  • Laatst online: 30-08-2022
Bij mij hetzelfde
Kabelbomen tekort etc...
8)7

Waiting for Q4 40 launch edition advanced plus geyser blue 20''

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Jope3 schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:27:
[...]

Hier doet ie het weer sinds dit weekend. Heb geen profielen verwijderd etc. Gewoon stug blijven proberen tot ie hem pakt 😅

• Julicount
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-01 10:26
wimbre schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:24:
Zojuist contact gehad met de dealer over de (verwachte) levering van de Q4.

Ik was hem voor want er is informatie gekomen van Audi dat er 1.200 Q4’s alsnog NIET in 2021 naar Nederland komen. Er is nu ook een tekort aan plastic waardoor er een tekort aan kabels is ontstaan. Ze zijn nu richting LM’s aan het communiceren en die berichten dan de gebruikers.

Balen zeg! Maar ik neem aan dat audi niet van plan was de laatste 2 weken nog 1.200 auto's te produceren en op transport te zetten naar NL? Er zijn verschillende mensen hier die zeer recent slecht nieuws gekregen hebben via LM, dat zal dan betrekking op dit zelfde hebben?

• sixgirls
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-11 18:10
Diejeeh schreef op maandag 20 december 2021 @ 16:31:
[...]

Moet de dealer dat doen of kan je dat ook zelf?
ja, dat wil ik bij nader inzien ook graag weten. Want via een left swipe kan je je auto wel uit de app verwijderen... maar misschien moet de dealer dan alsnog wat doen weer?

• PeterB10
  • Laatst online: 09-02-2022
Tegen beter weten in heb ook ik hoop gehad dat mijn Q4 dit jaar nog zou komen. (21-6 besteld)
Wat mij wel heel erg verbaasd is dat ze er nu pas achter komen dat ze onderdelen te kort komen om 1.200 auto’s voor NL en waarschijnlijk een veelvoud voor het buitenland te bouwen. Dat hadden ze toch al lang aan kunnen zien komen of ben ik nou gek…. Dat er minder geleverd wordt en ze een klein aantal niet kunnen bouwen kan ik in komen, maar dit soort aantallen. Ik heb toch sterk het gevoel dat we voor gelogen worden en dat ze de boel totaal niet op de rit hebben daar in die fabriek!! Ondanks begrip voor te korten door leveringen heb ik nu toch het gevoel dat we genaaid worden.

• MV999
Pfoh.. Wat een verschrikkelijk nieuws wederom. Vooralsnog staat de afleverweek bij mij nog steeds op week 51 (bij de dealer). Hopelijk is hij dan wel onderweg maar maak me steeds meer zorgen.

• wimbre
14 dagen geleden had ik nog contact en toen was de verwachting week 51 in Nederland. Uit het gesprek proefde ik wel dat de dealers ook niet de juiste info gekregen hebben. Veel auto’s stonden al geruime tijd op week 51/52 en de dealer vermoedde dat toen al bij Audi bekend was dat men die nooit allemaal in 2021 kon uitleveren.

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:35

Trackerfire

BTC HODLER

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBjywv4xMVg-HueDVVwT0JOFa5A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w1bWEabSNeyQ0Ny7psyJtlft.jpg?f=fotoalbum_large

Vanaf de FB Skoda pagina. Niet alleen Audi heeft tegenvallers gekregen op 't laatste moment.....

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• hens72
  • Laatst online: 28-11-2024
Jope3 schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:56:
[...]

Zojuist dealer gebeld met jouw oplossing. Niet eerder gehoord. Toch geprobeerd en ja wel hoor het werkt weer. Top! Dank je wel voor de tip.
Jope, heeft de dealer jouw auto verwijderd en terug geplaatst of jij zelf in je app?

• SWIGGA
  • Laatst online: 07-02 21:31
10 dagn geleden mijn Q4 besteld, verwachte levertijd: in de week van 6 februari 2023! :-(

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:20
SWIGGA schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:15:
10 dagn geleden mijn Q4 besteld, verwachte levertijd: in de week van 6 februari 2023! :-(
De mijne is op 7 december besteld en die wordt verwacht in de week van 30 augustus 2022. 🤨

Catch my drift?

• kevinos
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-10 20:58

kevinos

Tweakpedia

Auto zou vorige week gebouwd worden. 1 juli definitief besteld: 40 S competition.
Er is een lijst vanuit Pon gekomen vandaag, auto komt dit jaar niet meer, aflevering waarschijnlijk week 8 2022.

• vissersr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U_SN51iMITkwllKxPCWUtFftKWo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DTA1erbEL9yjnJlN50NUy9yP.jpg?f=fotoalbum_large

Auto aangekomen bij de dealer! Morgen snel een afspraak maken. Levering op zijn vroegst woensdag 29 dec.

Kan niet wachtee 😀

• TheWallet
  • Laatst online: 01-09 09:46
kevinos schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:55:
Auto zou vorige week gebouwd worden. 1 juli definitief besteld: 40 S competition.
Er is een lijst vanuit Pon gekomen vandaag, auto komt dit jaar niet meer, aflevering waarschijnlijk week 8 2022.
Hier idem dito. Dealer heeft me vandaag gebeld, auto komt dit jaar niet meer. Van de 40 auto’s die mijn dealer dit jaar nog uitgeleverd zou krijgen, komen er slechts 4 nog dit jaar naar Nederland. In totaal worden er van de ruim 200 door de dealer bestelde Q4’s slechts 30 dit jaar uitgeleverd.

• SWIGGA
DaMenaz schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:25:
[...]

De mijne is op 7 december besteld en die wordt verwacht in de week van 30 augustus 2022. 🤨
Lijkt mij heel vroeg... waarschijnlijk zal zoals blijkbaar bij iedereen op dit forum, jouw datum telkens opgeschoven worden tot begin 2023... laten we hopen dat dat niet gebeurt en dat de mijne ook augustus 22 komt, maar ik verwacht dat niet...

• Jan_1966
  • Laatst online: 21-10-2024
Vandaag een update gekregen van A point, de Q4 zou 8 december op transport zijn gegaan met verwachte aankomst de27ste komt helaas dit jaar niet meer op kenteken, ook wist hij te melden dat er deze week een lijst komt met Q4s die jaar jaar niet meer komen waaronder die van mij. fijne feestdagen.

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Gaan er waarschijnlijk toch nog heel veel mensen teleurgesteld worden. Balen zeg!! @Jan_1966 zelfs jij met het bericht dat hij op 8 december al is meegegaan op transport. Gewoon voorgelogen dus. Beetje jammer!

[ Voor 31% gewijzigd door Trackerfire op 20-12-2021 19:38 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• MV999
@Jan_1966 , kreeg je dit bericht van Honeymoonnet? Dan vrees ik het ergste omdat ik ook bij A-point zit..

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

MV999 schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:55:
@Jan_1966 , kreeg je dit bericht van Honeymoonnet? Dan vrees ik het ergste omdat ik ook bij A-point zit..
Als dat zo is ga je een ruit ingooien denk ik? :X

• MV999
Trackerfire schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:56:
[...]

Als dat zo is ga je een ruit ingooien denk ik? :X
En ik dacht nog wel mijn vurige innerlijk op dit forum verborgen te hebben gehouden..

Eerlijkgezegd kijk ik nergens meer van op. Ik zou het alleen bijzonder vinden als de auto klaar is op 10 december en niet voor 31 december in Nederland kan zijn..

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

MV999 schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:59:
[...]

En ik dacht nog wel mijn vurige innerlijk op dit forum verborgen te hebben gehouden..

Eerlijkgezegd kijk ik nergens meer van op. Ik zou het alleen bijzonder vinden als de auto klaar is op 10 december en niet voor 31 december in Nederland kan zijn..
Hehe. Zou inderdaad heel bijzonder zijn. Ik duim voor je.

Mijn zoektocht over de grens is inmiddels ook weer verder gegaan. Morgen gaan ze drie versies bij drie verschillende dealer nog proberen naar NL te krijgen. Je zou zeggen dat het er bij minstens één moet lukken O-)

• Jope3
hens72 schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:08:
[...]

Jope, heeft de dealer jouw auto verwijderd en terug geplaatst of jij zelf in je app?
Ja de dealer heeft mijn auto verwijderd en weer terug aangemeld. Vervolgens krijg je diverse mails van my Audi.

• the-hyrax
Jan_1966 schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:16:
Vandaag een update gekregen van A point, de Q4 zou 8 december op transport zijn gegaan met verwachte aankomst de27ste komt helaas dit jaar niet meer op kenteken, ook wist hij te melden dat er deze week een lijst komt met Q4s die jaar jaar niet meer komen waaronder die van mij. fijne feestdagen.
Huh? Als ie de 27e aankomt kan ie toch direct op kenteken of ben ik nou gek?

• wimbre
the-hyrax schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:53:
[...]

Huh? Als ie de 27e aankomt kan ie toch direct op kenteken of ben ik nou gek?
Behalve als die de 27e helemaal niet aan komt net zoals de mijne in week 51 in Nederland aan zou komen… die komt ook niet😵‍💫

[ Voor 15% gewijzigd door wimbre op 20-12-2021 21:00 ]

• janbus
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-11 08:59
Spor36 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:23:
Ben benieuwd wat het verbruik van de Q4 is nu het wat kouder begint te worden?

Moet regelmatig een snelwegrit van 265km maken. Tijdens de proefrit gaf de auto 25 kWh/100km aan met 120 km/h en met 77kW beschikbaar zijn de laatste km’s dan toch spannend? Of valt dat in de praktijk wel mee?
Ik heb de auto nu enkele weken. Als ik snelweg doe (cruise control op 124 km/u), dan draait het verbruik rond de. 24 à 25 kWh. Is met all-seasons banden, met zetelverwarming op 1 streepje en met airco op "on" (niet op "eco"), alleen in de wagen, geen bagage of fietsendrager.

Als ik geen snelweg doe, dan draait het verbruik rond 21 à 22 kWh.

Ik zeg dit puur op basis van af en toe zelf kijken naar de gemiddelde waarde. Ik mis fatsoenlijke statistieken in de Audi app of MMI. Niet omdat dat noodzakelijk is, maar ik vind statistieken gewoon tof. :-)

• janbus
renedg73 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 23:31:
mensen zonder navigatie welke navigatie software gebruiken jullie op android auto/carplay.
Ik heb navigatie, gewoon omdat dat in het Business Pack zat, maar ik gebruik ALTIJD Google Maps op Apple CarPlay.

Af en toe duurt het wel even voor de draadloze Apple CarPlay verbinding maakt. Dat is wel een nadeel.
Het grote voordeel is wel dat ik het adres kan ingeven op de GSM (bv. gewoon doorklikken vanuit m'n agenda).

• janbus
ephymerous schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:38:
Het starten van de voorverwarming en het aanpassen van het laaddoel hebben altijd gewerkt bij mij.

Het versturen van de timers heeft een tijd niet meer gewerkt. Vandaag getest en nu werkt het plots wel terug. Ik heb daar niks voor gedaan.

Ik dacht dat ik zou moeten wachten op de "november" MMI update hiervoor. Gelukkig is dit niet zo, want ik heb de hoop al opgegeven dat die update er dit jaar nog komt.

En aan dit tempo van updates verwacht ik daarna geen enkele update meer van Audi voor bestaande Q4's. Ik vind dit wel jammer, want ik ben dit nu gewoon dat er voor andere toestellen (frigo, kerstverlichting, radiatorknoppen, ...) mettertijd zomaar gratis functies of UX/UI-verbeteringen bijkomen met firmware updates.

• MV999
Gisteren heb ik ook nog contact gehad met de dealer over alle items die nog door de werkplaats gemonteerd moeten worden. Velgen, audi sport kentekenplaat, zwarte logo’s en rode remklauwen. Dat laatste gaat helaas niet meer door aangezien er geen garantie op het goed hechten van de verf gegeven kan worden. Dealer gaf ook aan dat het onmogelijk is dat mensen een exacte aanleverdatum (aankomst bij dealer) hebben gekregen. Pon geeft namelijk alleen een indicatie van de aanleverweek. Zou dus kunnen dat je dealer sowieso maar een gok deed.

• ephymerous
Jope3 schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:14:
[...]

Ja de dealer heeft mijn auto verwijderd en weer terug aangemeld. Vervolgens krijg je diverse mails van my Audi.
Antwoord van Pouw gisteren is dat het systeem voor hun plat lag. Zodra het online komt gaan ze dit uitvoeren. Pouw kennende zal dit wel even duren.

XXXVI

• Jan_1966
Toen ik net langs de Audi dealer in Amersfoort reed werden er 8 Q4s afgeleverd, zowel SB als SUV, voor diegene die in Amersfoort hebben besteld toch nog wat hoop.

• MV999
Jan_1966 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:11:
Toen ik net langs de Audi dealer in Amersfoort reed werden er 8 Q4s afgeleverd, zowel SB als SUV, voor diegene die in Amersfoort hebben besteld toch nog wat hoop.
Hopelijk rijdt ie nog even door naar Almere :(

• Jan_1966
en naar Amsterdam Zuid Oost

• pielie8520
  • Laatst online: 23-01-2023
Vergeet zeeland niet als stop plaats 😂

• matrover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12 21:31
https://www.theverge.com/...rging-station-driving-map

Nu nog even NL toevoegen. ik wist dit trouwens niet van apple maps, hebben onze mede tweakers al geprobeerd of de Q4 / MEB familie dit weergeeft?
It’s also worth mentioning that Apple Maps introduced a feature in iOS 14 that lets you plan your route around EV charging stations. If your vehicle is compatible with the app, Apple Maps can even track your charge and automatically add compatible charging stations to your route if your charge gets too low.
EDIT: instructies: https://support.apple.com...e/iphone/iphc5e3a4b4b/ios

[ Voor 6% gewijzigd door matrover op 21-12-2021 09:36 ]

Marstek Venus 5,12kwh V149 CT003 V110

• Hupsel
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-12 17:51
MV999 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:14:
Gisteren heb ik ook nog contact gehad met de dealer over alle items die nog door de werkplaats gemonteerd moeten worden. Velgen, audi sport kentekenplaat, zwarte logo’s en rode remklauwen. Dat laatste gaat helaas niet meer door aangezien er geen garantie op het goed hechten van de verf gegeven kan worden. Dealer gaf ook aan dat het onmogelijk is dat mensen een exacte aanleverdatum (aankomst bij dealer) hebben gekregen. Pon geeft namelijk alleen een indicatie van de aanleverweek. Zou dus kunnen dat je dealer sowieso maar een gok deed.
Nou, dit laatste verbaasde me ook al inderdaad.. ik zie al die data voorbij komen met productievoortgang, dat een auto op transport is met data etc.. trwijl ik direct met a-point / pon contact heb en die kunnen alleen maar de aanleverweek aangeven zoals hieronder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hzs1Q3AoNqPDjrlOlbUI9KHqL1s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/a9vphQ9As6jpAlX7cExHtcjh.png?f=user_large

(de aanmaakdatum is van de notitie, niet van de auto)

-inmiddels staat op Honeymoon dus geen week 52 maar week 2

• MV999
Hupsel schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:39:
[...]

Nou, dit laatste verbaasde me ook al inderdaad.. ik zie al die data voorbij komen met productievoortgang, dat een auto op transport is met data etc.. trwijl ik direct met a-point / pon contact heb en die kunnen alleen maar de aanleverweek aangeven zoals hieronder.
Precies dit dus eigenlijk. Sterker nog, Pon geeft zelf helemaal geen info, daar heb ik zojuist naartoe gebeld en die verwijzen mij gewoon weer door naar de dealer. In het systeem van de dealer staat alleen de week dat de auto aangeleverd wordt bij hun.

• Hupsel
MV999 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:49:
[...]

Precies dit dus eigenlijk. Sterker nog, Pon geeft zelf helemaal geen info, daar heb ik zojuist naartoe gebeld en die verwijzen mij gewoon weer door naar de dealer. In het systeem van de dealer staat alleen de week dat de auto aangeleverd wordt bij hun.
Ik heb ook weer gebeld net met de dealer. Eerlijk toegegeven dat zij het ook niet weten en ook bij de poort staan te wachten wat er binnenkomt. De definitieve (maar die had ik ook al voor week 49) productieweek staat nu op week 3 en levering NL in week 8... Dus dit jaar kan ik dus ook vergeten net als velen hier...
Ik vind dat Audi wel een coulance vergoeding/korting mag geven voor de NL markt voor mensen die een 'gegarandeerde' levering zouden krijgen als ze opties zoals het panoramadak lieten vallen.

• Dean Martin
  • Niet online
Hupsel schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:58:
[...]

Ik heb ook weer gebeld net met de dealer. Eerlijk toegegeven dat zij het ook niet weten en ook bij de poort staan te wachten wat er binnenkomt. De definitieve (maar die had ik ook al voor week 49) productieweek staat nu op week 3 en levering NL in week 8... Dus dit jaar kan ik dus ook vergeten net als velen hier...
Ik vind dat Audi wel een coulance vergoeding/korting mag geven voor de NL markt voor mensen die een 'gegarandeerde' levering zouden krijgen als ze opties zoals het panoramadak lieten vallen.
In de meeste gevallen betreft het een 'schadepost' van €3.744 (€78,- netto meer bijtelling x 48 maanden).
Maar in alle contracten die ik ken is dat allemaal dichtgetimmerd.

Juridisch sta je waarschijnlijk kansloos. Coulance is mooi, maar denk dat ze het gooien op overmacht.

[ Voor 10% gewijzigd door Dean Martin op 21-12-2021 10:09 ]

The best is yet to come

• the-hyrax
[...]

"Overmacht" |:(

• Mythio
  • Laatst online: 22-12 14:12
janbus schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:09:
[...]

Het starten van de voorverwarming en het aanpassen van het laaddoel hebben altijd gewerkt bij mij.

Het versturen van de timers heeft een tijd niet meer gewerkt. Vandaag getest en nu werkt het plots wel terug. Ik heb daar niks voor gedaan.

Ik dacht dat ik zou moeten wachten op de "november" MMI update hiervoor. Gelukkig is dit niet zo, want ik heb de hoop al opgegeven dat die update er dit jaar nog komt.

En aan dit tempo van updates verwacht ik daarna geen enkele update meer van Audi voor bestaande Q4's. Ik vind dit wel jammer, want ik ben dit nu gewoon dat er voor andere toestellen (frigo, kerstverlichting, radiatorknoppen, ...) mettertijd zomaar gratis functies of UX/UI-verbeteringen bijkomen met firmware updates.
Het versturen van de timers is een beetje hit or miss de laatste tijd. Soms doet hij het, soms krijg je een foutmelding, soms zegt hij dat hij het doet, maar doet de auto niets..
Normaal niet zo erg, maar met koude dagen als vandaag toch wel erg irritant... :(

• Hupsel
Dean Martin schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:08:
[...]

In de meeste gevallen betreft het een 'schadepost' van €3.744 (€78,- netto meer bijtelling x 48 maanden).

Juridisch sta je waarschijnlijk kansloos. Coulance is mooi, maar denk dat ze het gooien op overmacht.
Yes... I know.. juridisch begin je niks, en dat wil ik ook niet hoor.
Maar als je voor 63k een auto besteld kunnen ze best uit klantvriendelijkheid met een tegemoetkoming komen,.. vooral als de consument na overleg een keuze maakt opties te laten vallen en dus al een uitvoering krijgt waar men niet 100% tevreden mee is.

Maar goed.. luxeproblemen denk ik dan.. als je zo'n auto mag / kan rijden is die extra bijtelling balen, maar overkomelijk..

[ Voor 46% gewijzigd door Hupsel op 21-12-2021 10:23 ]

• DaMenaz
Er is natuurlijk ook maar zoveel wat een dealer kan doen. Bijvoorbeeld levering in 2022 voor de prijs van 2021 bij een particulier. Maar als het gaat om bijtelling over privégebruik, dan wordt het wel heel lastig (onmogelijk) om een dealer daar voor aansprakelijk te stellen.

Catch my drift?

• Fitzyfitz
  • Laatst online: 03-03-2024

Fitzyfitz

Audi Q4-50

Heeft iemand een voertuigvolgsysteem laten inbouwen (TV01)?

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-12 15:55
Enige optie die ik zie is dat je in je leasecontract heb laten opnemen dat er gegarandeerde levering is in 2021 met anders ontbinding. Echter, ga dan maar eens een andere auto zoeken met 12% bijtelling nu.
De dealer is hier mi helemaal geen partij in - en jij ook niet - bij een contract tussen leasemij en je werkgever.

• MV999
Ik heb zelf sowieso geen poot om op te staan, bij mij stond vanaf moment één al dat de levertijd onzeker was en dat er geen garanties ivm COVID-19 afgegeven konden worden.

• Hupsel
sbin schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:41:
Enige optie die ik zie is dat je in je leasecontract heb laten opnemen dat er gegarandeerde levering is in 2021 met anders ontbinding. Echter, ga dan maar eens een andere auto zoeken met 12% bijtelling nu.
De dealer is hier mi helemaal geen partij in - en jij ook niet - bij een contract tussen leasemij en je werkgever.
Inderdaad, ik ga nu ook niet uit paniek een andere auto zoeken die nog geleverd kan worden.
Het is gewoon even flink balen.... en door... :*)

• Dean Martin
  • Niet online
Fitzyfitz schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:40:
Heeft iemand een voertuigvolgsysteem laten inbouwen (TV01)?
Ik moet dat. Athlon wilt dat bij alle auto's boven de €65k catalogus waarde.

The best is yet to come

• MV999
Wat ik overigens wel bijzonder vind is dat niemand weet waar een auto die schijnbaar onderweg zou moeten zijn momenteel is. Lijkt me dat de automatische informatievoorziening daar altijd wel een antwoord op zou moeten hebben.

• Aarts ACM
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 04-12-2023
Inmiddels rijd ik ruim een week in de Q4. Auto rijdt echt fantastisch. Erg tevreden mee. Alleen de connectiviteit met je telefoon werkt nog niet. Heeft te maken met hoofd en nevengebruikers toewijzing. Dealer is hier momenteel mee bezig maar begrijpt ook niet waar het probleem ligt. Auto moet hiervoor terug naar de dealer :| Dit heeft Audi nog niet goed op orde. Ook het MMI systeem vind ik niet oke. Tergend langzaam en veel issues met het vinden van bestemmingen. Dit had naar mijn mening van een ander level moeten zijn. De Zuid Koreanen hebben dit beter voor elkaar. Ik ga er vanuit dat alle issues en bugs nog worden opgelost. Verder een geweldige auto!

• wimbre
Dean Martin schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:08:
[...]

Ik ga er van uit dat Audi, importeur en dealer de huidige situatie liever niet gehad hadden maar vind wel dat men de klant (lees de berijder) op basis van juiste (lees op dat moment bekende) info in staat moet stellen een beslissing te nemen over wel/niet annuleren van een bestelling. Door een deel van die berijders in het ongewisse te laten, sterker nog, de indruk wekken dat de auto wél in 2021 komt (terwijl ze weten dat die auto niet meer in 2021 geleverd gaat worden) zijn er wellicht mensen die anders de bestelling geannuleerd hadden. Juridisch zal het wel dicht zitten maar aan de zorgplicht wordt hier m.i. niet voldaan.

• Dean Martin
  • Niet online
wimbre schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:58:
[...]

Ik ga er van uit dat Audi, importeur en dealer de huidige situatie liever niet gehad hadden maar vind wel dat men de klant (lees de berijder) op basis van juiste (lees op dat moment bekende) info in staat moet stellen een beslissing te nemen over wel/niet annuleren van een bestelling. Door een deel van die berijders in het ongewisse te laten, sterker nog, de indruk wekken dat de auto wél in 2021 komt (terwijl ze weten dat die auto niet meer in 2021 geleverd gaat worden) zijn er wellicht mensen die anders de bestelling geannuleerd hadden. Juridisch zal het wel dicht zitten maar aan de zorgplicht wordt hier m.i. niet voldaan.
Ik snap je punt, ik ben ook niet devils advocate hier.

Maar ik weet niet in hoeverre die gegarandeerde 2021 levering op papier ook gegarandeerd is zeg maar.

The best is yet to come

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:16
[...]

Er zijn natuurlijk alleen maar verliezers in dezen. VW heeft de laatste maanden 20/30% in verkoopaantallen verloren door tekort aan materialen en daarnaast is de winstmarge per auto op een prijs afgesproken in mei allang niet meer wat het inmiddels is. Vanzelfsprekend gaat VW de klanten dan niet ook nog tegemoet komen.

Wij hebben recent een huis laten bouwen en in de laatste fase werden er niet eens meer offertes uitgegeven; prijs van de dag, graag of niet. Nog netjes dat dat in autoland (nog) niet is. (Met een slag om de arm: in mijn koopcontract staat dat prijsverhogingen mogen worden doorgevoerd en van koop niet meer kan worden afgezien)

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Aarts ACM schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:52:
Inmiddels rijd ik ruim een week in de Q4. Auto rijdt echt fantastisch. Erg tevreden mee. Alleen de connectiviteit met je telefoon werkt nog niet. Heeft te maken met hoofd en nevengebruikers toewijzing. Dealer is hier momenteel mee bezig maar begrijpt ook niet waar het probleem ligt. Auto moet hiervoor terug naar de dealer :| Dit heeft Audi nog niet goed op orde. Ook het MMI systeem vind ik niet oke. Tergend langzaam en veel issues met het vinden van bestemmingen. Dit had naar mijn mening van een ander level moeten zijn. De Zuid Koreanen hebben dit beter voor elkaar. Ik ga er vanuit dat alle issues en bugs nog worden opgelost. Verder een geweldige auto!
Werking van de app deel ik met je, maar de ervaringen met MMI niet. Ik vind het echt een fantastisch systeem en tot nu toe altijd instant locaties gevonden. Wat je misschien kan helpen is als je het “G” (Google) logo naast de typebalk aantikt. Dan zoekt ie ook via Google naar locaties. Ook kun je daarmee winkels, parken etc op naam zoeken.

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Vanuit het Duitse forum (Motor-talk.de) begreep ik dat bij nieuwe bestellingen sinds begin december het 10,1 inch scherm niet meer gekozen kan worden. Alleen nog het 11,6 inch scherm. Weet niet wat dat betekent voor huidige bestellers, maar het zou zomaar kunnen dat het 10,1 inch scherm gewoon wordt uitgefaseerd.

[ Voor 26% gewijzigd door Trackerfire op 21-12-2021 11:18 ]

• Sjefkeeee
  • Laatst online: 06-03-2023
Anno 2022 is bij elk merk elk eigen navigatiesysteem totaal overbodig. Apple carplay met waze en/of google ed werkt gewoon veel beter.

Ik rij al 4 jaar met passat gte met ook virtual cockpit. Ziet er leuk uit (voelt wat meer luxe tov fysieke klokken), je hebt er werkelijk niks aan tov de waze functionaliteit.

q4 etron adv plus, juli besteld komt halverwege januari dus gaan t meemaken.

• ephymerous
matrover schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:28:
https://www.theverge.com/...rging-station-driving-map

Nu nog even NL toevoegen. ik wist dit trouwens niet van apple maps, hebben onze mede tweakers al geprobeerd of de Q4 / MEB familie dit weergeeft?

[...]

EDIT: instructies: https://support.apple.com...e/iphone/iphc5e3a4b4b/ios
Bij voertuiggegevens kan ik in Waze helaas nog geen EV selecteren. Hopelijk komt het snel naar Nederland :)

XXXVI

• the-hyrax
ephymerous schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:32:
[...]

Bij voertuiggegevens kan ik in Waze helaas nog geen EV selecteren. Hopelijk komt het snel naar Nederland :)
Hoop dat Apple Maps i.c.m. het EV-gedeelte snel komt. Op de keynote demo ziet het er in iedergeval echt goed uit. Momenteel schijnen ze samen te werken met Ford en BMW maar weet niet of daar al schot in de zaak zit.

• the-hyrax
Vanmorgen trouwens een Q4 zien rondrijden, de basisversie. Moet zeggen dat ik die niet echt premium vind ogen... de grille is minder, de velgen ook en dat het achterlicht niet doorloopt is ronduit jammer. Was zelf eerder voor de Skoda gegaan dan de basis Q4 eerlijk gezegd

• MV999
the-hyrax schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:40:
Vanmorgen trouwens een Q4 zien rondrijden, de basisversie. Moet zeggen dat ik die niet echt premium vind ogen... de grille is minder, de velgen ook en dat het achterlicht niet doorloopt is ronduit jammer. Was zelf eerder voor de Skoda gegaan dan de basis Q4 eerlijk gezegd
Helemaal mee eens. Maar goed, ik vind dat ook al als je geen 21 inch velgen hebt :9 :9

• the-hyrax
MV999 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:41:
[...]

Helemaal mee eens. Maar goed, ik vind dat ook al als je geen 21 inch velgen hebt :9 :9
:o

Ik heb 20"

• MV999

• Motjoo
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-01-2023
Dean Martin schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:51:
[...]

Ik moet dat. Athlon wilt dat bij alle auto's boven de €65k catalogus waarde.
Ja. Was nodig voor de verzekering.

• ephymerous
MV999 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:41:
[...]

Eens, 21 inch is een musthave :+ 8)7

XXXVI

• SWIGGA
ephymerous schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:58:
[...]

Eens, 21 inch is een musthave :+ 8)7
20 inch is, vind ik een betere keuze als je alles meetelt: looks, comfort, rijbereik 😊 19 inch is wel echt te klein...

• MV999
SWIGGA schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:01:
[...]

20 inch is, vind ik een betere keuze als je alles meetelt: looks, comfort, rijbereik 😊 19 inch is wel echt te klein...
Je hebt ook helemaal gelijk, alleen hecht ik vooral waarde aan looks en komt voor mij daarna pas rijbereik en comfort :p

Dealer gaf overigens aan dat je als berijder het verschil tussen 20 en 21 inch niet zozeer merkt, alleen degene die achterin zit kan hier last van hebben.

Nog een rede om geen kinderen te nemen! :9~

• ephymerous
SWIGGA schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:01:
[...]

Ik ben ook niet serieus. Als ik extra bijtelling moest betalen dan had ik gewoon de 19 inch velgen hoor :)

XXXVI

• MV999
Denk dat de afdronk vooral is dat iedereen lekker moet doen waar hij zelf gelukkig van wordt _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door MV999 op 21-12-2021 12:22 ]

• tictac1
  • Laatst online: 23-07-2022
MV999 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:51:
Wat ik overigens wel bijzonder vind is dat niemand weet waar een auto die schijnbaar onderweg zou moeten zijn momenteel is. Lijkt me dat de automatische informatievoorziening daar altijd wel een antwoord op zou moeten hebben.
Echt Bizar. De klok begint nu wel te tikken. We zitten beiden in hetzelfde schuitje...

• MV999
tictac1 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:26:
[...]

Echt Bizar. De klok begint nu wel te tikken. We zitten beiden in hetzelfde schuitje...
Honeymoonnet staat nog steeds bij mij op week 52 en de teller op 11 dagen..

• SWIGGA
MV999 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:03:
[...]

Je hebt ook helemaal gelijk, alleen hecht ik vooral waarde aan looks en komt voor mij daarna pas rijbereik en comfort :p

Dealer gaf overigens aan dat je als berijder het verschil tussen 20 en 21 inch niet zozeer merkt, alleen degene die achterin zit kan hier last van hebben.

Nog een rede om geen kinderen te nemen! :9~
Haha, mja ik heb al 1 kind en het 2de komt er binnen 7 maanden aan 😄 inderdaad 21 inch ziet er nog beter uit. Het zal voor iedereen persoonlijk zijn. Ik vond de prijs van de 21 inch ook weer relatief hoog in vergelijking met de 20 inch wielen...😊

• Dean Martin
  • Niet online
Motjoo schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:48:
[...]

Ja. Was nodig voor de verzekering.
Wordt wel in het leasebedrag doorberekend overigens. Bij mij althans.

The best is yet to come

• Dean Martin
  • Niet online
Sjefkeeee schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:26:
Anno 2022 is bij elk merk elk eigen navigatiesysteem totaal overbodig. Apple carplay met waze en/of google ed werkt gewoon veel beter.

Ik rij al 4 jaar met passat gte met ook virtual cockpit. Ziet er leuk uit (voelt wat meer luxe tov fysieke klokken), je hebt er werkelijk niks aan tov de waze functionaliteit.

q4 etron adv plus, juli besteld komt halverwege januari dus gaan t meemaken.
Nadeel van 3rd party is dat je HUD niet werkt.

The best is yet to come

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:19

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Dean Martin schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:13:
[...]

Wordt wel in het leasebedrag doorberekend overigens. Bij mij althans.
Das leuk zakendoen, Athlon wil minder risico en de kosten daarvoor worden doorberekend :+

Krijg je nu ook een app om de auto te allen tijde te volgen? Hoe is dit AVG-technisch afgedicht? Enig idee?

www.google.nl

• Dean Martin
  • Niet online
MisteRMeesteR schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:14:
[...]

Das leuk zakendoen, Athlon wil minder risico en de kosten daarvoor worden doorberekend :+

Krijg je nu ook een app om de auto te allen tijde te volgen? Hoe is dit AVG-technisch afgedicht? Enig idee?
Het is niet veel. In totaal €320,- maar toch ;) Althans voor de zender zelf.
Dan nog een paar euro voor ' Abonnement Voertuigvolgsystemen' .

Goede vraag, ik zou het je niet durven/kunnen vertellen. Heb er zelf geen navraag naar gedaan.
Naar de hoeren neem ik die van m'n vrouw maar ;w

[ Voor 8% gewijzigd door Dean Martin op 21-12-2021 13:19 ]

The best is yet to come

• Hupsel
Zojuist toevallig de offrciele mail van Apoint ontvangen.. waar ik net week 8 hoorde telefonisch staat in de mail week 11 :-) da's toch al halverwege maart (besteld begin juli),

• Dean Martin
  • Niet online
Hupsel schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:24:
Zojuist toevallig de offrciele mail van Apoint ontvangen.. waar ik net week 8 hoorde telefonisch staat in de mail week 11 :-) da's toch al halverwege maart (besteld begin juli),
Misschien houden ze maar alvast een slag om de arm.
Volgens mij hebben ze allemaal namelijk geen flauw idee.

The best is yet to come

• Jan_1966
Ook net een mail ontvangen van A-point, verwachte leverweek is week 11.dan precies 7 maanden geleden besteld.

• DaMenaz
Toen ik bij A Point ging proefrijden vroegen ze na het afgeven van de sleutel helemaal niks. Natuurlijk als de dood dat ik er eentje zou bestellen. :')

Catch my drift?

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:19

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Dean Martin schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:17:
[...]

Het is niet veel. In totaal €320,- maar toch ;) Althans voor de zender zelf.
Dan nog een paar euro voor ' Abonnement Voertuigvolgsystemen' .
Goede vraag, ik zou het je niet durven/kunnen vertellen. Heb er zelf geen navraag naar gedaan.
Ah, zou ik persoonlijk toch wel fijn vinden om te weten, wie/welk bedrijf gemachtigd is om de track & trace al dan niet 'live' in te zien.
Naar de hoeren neem ik die van m'n vrouw maar ;w
Ah, heb jij er zo eentje thuis op de bank :+

www.google.nl

• Hupsel
Jan_1966 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:28:
Ook net een mail ontvangen van A-point, verwachte leverweek is week 11.dan precies 7 maanden geleden besteld.
Toch 1 maand levertijd korter dan ik voor dezelfde afleverweek :9~

• Tilburgz
  • Laatst online: 06-03-2022
Mijn Audi dealer belde zojuist; de eind november gecommuniceerde productie week 49/50; transport naar Pon & op kenteken zetten week 51/52 is productie week 3 en aflevering in week 8 geworden :(. Bestelling was 1e week juli.

• Dean Martin
  • Niet online
MisteRMeesteR schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:30:
[...]

Ah, zou ik persoonlijk toch wel fijn vinden om te weten, wie/welk bedrijf gemachtigd is om de track & trace al dan niet 'live' in te zien.

[...]

Ah, heb jij er zo eentje thuis op de bank :+
Je hebt zeker een valide punt. Heb er nu ook op zitten, maar nooit naar gevraagd >:)
De Mi01 geeft normaal gesproken één keer per 24 uur zijn positie door.

Wordt uw object gestolen, dan is de Mi01 in een diefstalmodus te zetten, waarbij elk uur een positie door wordt gegeven en de Mi01 RF signalen uit gaat sturen. Ons opsporingsteam kan dan met apparatuur de peilzender nauwkeurig uitpeilen en in samenwerking met de politie uw object veiligstellen. Overal ter wereld, want de Mi01 peilzender heeft wereldwijde dekking.
Andere valt wel mee ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Dean Martin op 21-12-2021 14:09 ]

The best is yet to come

Pagina: 1 ... 57 ... 140 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.