Iedere optie die niet geleverd is zal de fiscale waarde doen afnemen. Daardoor betaal je een een lager bedrag aan bijtelling.ziconl schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:32:
Als het goed is, wordt onze auto dinsdag thuis afgeleverd. Weet iemand hoe het zit met opties vs lease bedrag? Pano en phonebox zijn verwijderd en leasebedrag netjes op aangepast. Volgens mij hebben wij echter ook. 11' scherm en 360 graden camera. Wat ik begrijp uit het forum, zijn deze opties niet beschikbaar op dit moment. Vindt hier dan nog een aanpassing plaats op lease bedrag, of heb je als early adopter gewoon pech?
En normaliter ook uit het leasebedrag waardoor je of minder over budget gaat, of (afhankelijk van je werkgever) meer krijgt uitbetaald als restant.tictac1 schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:36:
[...]
Iedere optie die niet geleverd is zal de fiscale waarde doen afnemen. Daardoor betaal je een een lager bedrag aan bijtelling.
The best is yet to come
En niet vergeten bij het uitvoegen je richtingaanwijzer te gebruiken, anders geeft het systeem een ruk aan het stuur omdat ie denkt dat je afwijkt van je baan...Aldmar schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:56:
[...]
Inmiddels weer thuis, met Q4 (40 Advanced met warmtepomp)
- lane assist is mooi subtiel (wel een aantal keren 'handmatig ingrijpen' gekregen). Ik kom van een Ford Focus en daar is het veel abrupter/schokkiger.
In het handschoenenvakje zit een uitsparing voor parkeermunten en pasjes.- Waar berg ik de laadpassen gemakkelijk op? (heb geen opbergpakket aangevinkt...) Er zit een uitsparing tussen de bekerhouders in de middenconsole, maar daar past op een paar mm na geen pasje in...
Zou heel goed kunnen, want ik zie ook wel als het zicht slecht is...- Tijdens de diverse regenbuien een aantal keren melding 'slecht zicht' gekregen, maar merkte aan het rijden zelf geen verschil. Zal een waarschuwing zijn op een grotere kans dat de systemen weigeren?
Sowieso als het regent loopt een deel van het water in een spoor langs je zijruit. Niet echt heel bevorderlijk voor je zicht opzij.- als het geregend heeft en je doet het raam open, loopt/druipt het water naar binnen.
Heb je die opties gekozen of heb je ze ook echt?ziconl schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:32:
Als het goed is, wordt onze auto dinsdag thuis afgeleverd. Weet iemand hoe het zit met opties vs lease bedrag? Pano en phonebox zijn verwijderd en leasebedrag netjes op aangepast. Volgens mij hebben wij echter ook. 11' scherm en 360 graden camera. Wat ik begrijp uit het forum, zijn deze opties niet beschikbaar op dit moment. Vindt hier dan nog een aanpassing plaats op lease bedrag, of heb je als early adopter gewoon pech?
Audi Q4 Sportback S Competition
Die opties zijn er volgens mij al heel snel uitgegaan, waardoor de initiële prijs al lager was.MV999 schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:08:
[...]
Heb je die opties gekozen of heb je ze ook echt?
Het dak en de box zijn later weer afgewaardeerd.
Was het eerst mogelijk om 11 inch beeldscherm en 360 camera te kiezen? Ik ben op de hoogte van de situatie rondom het dak & phonebox, daar was ik zelf helaas ook slachtoffer vanAvigoorn schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:32:
[...]
Die opties zijn er volgens mij al heel snel uitgegaan, waardoor de initiële prijs al lager was.
Het dak en de box zijn later weer afgewaardeerd.
Het verhaal ging dat 11 inch en 360 onderdeel zouden moeten worden van een launch-pakket, maar dat die door chiptekorten het pakket (en dus prijslijst) niet eens gehaald hebben. Zijn dus vooraf al gesneuveld. Later zijn de pano-dak en phonebox er uit gehaald. Voor die laatsten is wel een korting op leasebedrag, immers fiscale waarde gaat naar beneden.MV999 schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:18:
[...]
Was het eerst mogelijk om 11 inch beeldscherm en 360 camera te kiezen? Ik ben op de hoogte van de situatie rondom het dak & phonebox, daar was ik zelf helaas ook slachtoffer van
Nee verhaal klopt niet. Audi is zo slim geweest om nergens te communiceren over inch grootte. En toen ik bestelde (eind april 21 en bevestigd door LM begin mei 22) was nog geen sprake van een chip tekort. Dit kwam pas later (lees: later naar buiten). Audi is eerst vrolijk aan het verkopen geslagen. Ik heb nu ca. 10.000 km gereden en geniet nog elke dag (weliswaar met panoramadak en phonebox maar ook zonder is het een hele fijne auto). Het is absoluut het wachten waard.Gerardvhgn schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:22:
[...]
Het verhaal ging dat 11 inch en 360 onderdeel zouden moeten worden van een launch-pakket, maar dat die door chiptekorten het pakket (en dus prijslijst) niet eens gehaald hebben. Zijn dus vooraf al gesneuveld. Later zijn de pano-dak en phonebox er uit gehaald. Voor die laatsten is wel een korting op leasebedrag, immers fiscale waarde gaat naar beneden.
Daarom schreef ik ook dat 'het verhaal ging'..Jope3 schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:08:
[...]
Nee verhaal klopt niet. Audi is zo slim geweest om nergens te communiceren over inch grootte. En toen ik bestelde (eind april 21 en bevestigd door LM begin mei 22) was nog geen sprake van een chip tekort. Dit kwam pas later (lees: later naar buiten). Audi is eerst vrolijk aan het verkopen geslagen. Ik heb nu ca. 10.000 km gereden en geniet nog elke dag (weliswaar met panoramadak en phonebox maar ook zonder is het een hele fijne auto). Het is absoluut het wachten waard.
Leusden,07december2021
Zodat u het weet: de komende weken is het wat drukker dan normaal
Losplaats
December is in de regel een drukke maand bij Pon. In de laatste periode van het jaar moeten namelijk altijd veel auto’s aan klanten worden afgeleverd. Er rijden daardoor de komende weken meer vrachtwagens met auto’s dan anders van en naar de Leusdense campus. Vanzelfsprekend proberen we het aantal ritten tot het hoogstnoodzakelijke te beperken.
Wie een auto zakelijk rijdt, heeft te maken met fiscale bijtelling. De overheid bepaalt elk jaar opnieuw wat de bijtelling wordt en de nieuwe, meestal hogere tarieven gaan per 1 januari in. Reden voor zakelijke rijders om bij aanschaf van een nieuwe auto - of lease - dat nog nét voor die datum te doen.
Veel elektrische modellen
Deze keer gaat het bijtellingspercentage voor elektrische auto’s per 1 januari omhoog van 12 naar 16 procent. Er is veel vraag naar auto’s in die categorie en als importeur van de merken van de Volkswagen Groep hebben we het geluk dat we diverse succesvolle 100% elektrische modellen in het portfolio hebben. De Audi e-tron bijvoorbeeld, de Volkswagens ID.3 en ID.4, de CUPRA Born en de momenteel zeer gewilde ŠKODA ENYAQ iV. Stuk voor stuk modellen waarvan onze dealers er in deze periode van het jaar grote aantallen verkopen en afleveren.
Overview campus
Efficiënte planning
Ongeveer de helft van de auto’s wordt vanuit de fabrieken in de verschillende landen per trein vervoerd naar onze Leusdense campus, de andere helft komt per vrachtwagen. De auto’s worden hier enige tijd gestald – liefst zo kort mogelijk, om de klant niet te laten wachten – waarna ze per vrachtwagen met oplegger naar de dealers in het land worden gebracht. Daarbij stellen we alles in het werk om te zorgen dat de opleggers volledig gevuld zijn, om het aantal ritten tot een minimum te beperken. Dat is ook beter voor het milieu.
Extra maatregelen
Om een en ander in goede banen te leiden hebben we ook dit jaar extra maatregelen getroffen. Zo zullen medewerkers van Pon Logistics er bij grotere belasting van de Ben Ponbaan voor zorgen dat het overige verkeer veilig en ongehinderd kan passeren. Daarnaast zal er niet buiten de openingstijden van de Losplaats - van 05.00 tot 21.00 uur - worden gereden. Verder stellen we logistiek alles in het werk om de extra drukte door het autotransport zo snel mogelijk achter de rug te hebben. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht en wensen u hele fijne feestdagen toe.
Losplaats
December is in de regel een drukke maand bij Pon. In de laatste periode van het jaar moeten namelijk altijd veel auto’s aan klanten worden afgeleverd. Er rijden daardoor de komende weken meer vrachtwagens met auto’s dan anders van en naar de Leusdense campus. Vanzelfsprekend proberen we het aantal ritten tot het hoogstnoodzakelijke te beperken.
Wie een auto zakelijk rijdt, heeft te maken met fiscale bijtelling. De overheid bepaalt elk jaar opnieuw wat de bijtelling wordt en de nieuwe, meestal hogere tarieven gaan per 1 januari in. Reden voor zakelijke rijders om bij aanschaf van een nieuwe auto - of lease - dat nog nét voor die datum te doen.
Deze keer gaat het bijtellingspercentage voor elektrische auto’s per 1 januari omhoog van 12 naar 16 procent. Er is veel vraag naar auto’s in die categorie en als importeur van de merken van de Volkswagen Groep hebben we het geluk dat we diverse succesvolle 100% elektrische modellen in het portfolio hebben. De Audi e-tron bijvoorbeeld, de Volkswagens ID.3 en ID.4, de CUPRA Born en de momenteel zeer gewilde ŠKODA ENYAQ iV. Stuk voor stuk modellen waarvan onze dealers er in deze periode van het jaar grote aantallen verkopen en afleveren.
Overview campus
Efficiënte planning
Ongeveer de helft van de auto’s wordt vanuit de fabrieken in de verschillende landen per trein vervoerd naar onze Leusdense campus, de andere helft komt per vrachtwagen. De auto’s worden hier enige tijd gestald – liefst zo kort mogelijk, om de klant niet te laten wachten – waarna ze per vrachtwagen met oplegger naar de dealers in het land worden gebracht. Daarbij stellen we alles in het werk om te zorgen dat de opleggers volledig gevuld zijn, om het aantal ritten tot een minimum te beperken. Dat is ook beter voor het milieu.
Extra maatregelen
Om een en ander in goede banen te leiden hebben we ook dit jaar extra maatregelen getroffen. Zo zullen medewerkers van Pon Logistics er bij grotere belasting van de Ben Ponbaan voor zorgen dat het overige verkeer veilig en ongehinderd kan passeren. Daarnaast zal er niet buiten de openingstijden van de Losplaats - van 05.00 tot 21.00 uur - worden gereden. Verder stellen we logistiek alles in het werk om de extra drukte door het autotransport zo snel mogelijk achter de rug te hebben. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht en wensen u hele fijne feestdagen toe.
Mooi bericht! Ik kreeg namelijk te horen van de dealer dat ondanks dat mijn auto afgelopen vrijdag al op transport is gegaan het misschien pas week 1 2021 wordt dat de auto ook werkelijk geleverd wordt. Lijkt mij vrij lang, zelfs in een drukke periode.. Maar goed de bijtelling is in ieder geval veilig gesteld.Jan_1966 schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:25:
Leusden,07december2021
Losplaats
Overview campus
Efficiënte planning
Extra maatregelen
Mooi, mooi, mooi! Precies zoals ik hem heb besteld! Veel plezier ermee.Aldmar schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:56:
[...]
Inmiddels weer thuis, met Q4 (40 Advanced met warmtepomp)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dochter helemaal bij met een flesje 'Audi'-water. Dat flesje kregen we van de dealer, volgens mij een beetje als goedmaker...:
Ik was er om 11:30, zoals ik met hen had afgesproken en ook via de mail bevestigd heb gekregen. Bleek dat de dealer zelf om 16:00 op mij gerekend had, oftewel de auto stond nog niet klaar... Tijdje met een verkoper gepraat over koetjes en kalfjes, volgens mij een beetje tijd, maar uiteindelijk werd de auto voor gereden. "We moesten even schakelen, maar het is gelukt meneer...". Ik vroeg of ze ook mijn account voor MyAudi app konden inrichten. Ik werd aangekeken of hij water zag branden, maar hij zou het gaan regelen met een collega. (Uiteindelijk na 2x bellen en 3 dagen later, werkt het...) Verder kreeg ik de sleutels en succes er mee...![]()
Had mij toch wel ietsje meer voorgesteld van een nieuwe auto ophalen...![]()
Eerste indruk na 500km: Rijdt heerlijk!
- Adaptieve cruise control, inclusief het bedieningspookje is een verademing.
- lane assist is mooi subtiel (wel een aantal keren 'handmatig ingrijpen' gekregen). Ik kom van een Ford Focus en daar is het veel abrupter/schokkiger.
- (groot) licht assistentie werkt perfect, erg goed uitgedacht en ingevoerd
- 23,7 kwh/100km na ongeveer 850 km gereden te hebben (80% snelweg, 80% regen, 2 volwassenen 2 kinderen, met warmtepomp)
Paar praktische verbeterpuntjes:
- zware deuren en deze moeten redelijk hard dicht gegooid worden, al een aantal keren gehad dat de binnenverlichting niet uitging na het op slot doen. De eerste keer was het even zoeken, maar er blijkt dan een deur niet goed dicht te zitten.
- zoals al veel vaker hier genoemd; app is heel erg summier, kan echt veel uitgebreider.
- kan ik ergens in boordcomputer zien hoeveel kwh er geladen is na een laadbeurt? Ik noteerde altijd mijn getankte liters en gereden km na een tankbeurt en zou dat ook graag bij een laadbeurt willen doen.
- Waar berg ik de laadpassen gemakkelijk op? (heb geen opbergpakket aangevinkt...) Er zit een uitsparing tussen de bekerhouders in de middenconsole, maar daar past op een paar mm na geen pasje in...![]()
- Opbergvak in de armsteun is erg diep, maar vrij smal. Ja er kan veel in, maar niet erg praktisch als je alles 'op' elkaar moet leggen.
- Tijdens de diverse regenbuien een aantal keren melding 'slecht zicht' gekregen, maar merkte aan het rijden zelf geen verschil. Zal een waarschuwing zijn op een grotere kans dat de systemen weigeren?
- het remmen is even wennen. Bij relatief hard remmen moet je ook echt hard op het pedaal drukken.
- als het geregend heeft en je doet het raam open, loopt/druipt het water naar binnen.
Vandaag de mail gekregen om de laadpaal te bestellen. Hopelijk is die er wel sneller.
Catch my drift?
Ik wil je niet ontmoedigen, maar houd je maar vast!DaMenaz schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:20:
[...]
Mooi, mooi, mooi! Precies zoals ik hem heb besteld! Veel plezier ermee.
Vandaag de mail gekregen om de laadpaal te bestellen. Hopelijk is die er wel sneller.
Verzwaring wel al gedaan? Want ook daar zit met een beetje pech een behoorlijke wachttijd aan.
The best is yet to come
De problemen met de laadpaal herken ik niet. Binnen 2 weken was mijn laadpaal geinstalleerd (Shuttel). Doet nu dienst als laadstation voor mijn tijdelijke auto (ID.3). Ik wil nu al niet meer terug naar een ICE :-)
Dan heb je echt geluk gehad. Ik heb mijn laadpaal in juli besteld en krijg hem zoals het er nu naar uit ziet in februari of maart geleverd.. Wordt nog wat met mijn 35 motortjeTheWallet schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:43:
De problemen met de laadpaal herken ik niet. Binnen 2 weken was mijn laadpaal geinstalleerd (Shuttel). Doet nu dienst als laadstation voor mijn tijdelijke auto (ID.3). Ik wil nu al niet meer terug naar een ICE :-)
Ik heb net het verzoek bij Liander gedaan om een account te koppelen aan mijn adres.Dean Martin schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:30:
[...]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar houdt je maar vast!
Verzwaring wel al gedaan? Want ook daar zit met een beetje pech een behoorlijke wachttijd aan.
Paal (box) wordt door Eneco geleverd.
Ik heb twee dubbele palen binnen 100 meter en nog twee extra binnen 200 meter, dus het zou hoogstens vervelend zijn als het langer duurt.
[ Voor 19% gewijzigd door DaMenaz op 13-12-2021 13:50 ]
Catch my drift?
Auto in juli besteld in begin augustus nam het installatiebedrijf al contact met me op voor een afsrpaak eind oktober. Dus daar was ik op tijd bij. De laadpaalman adviseerde om eerst de paal te installeren en daarna te verzwaren. Want 20 uur laden van 0-100 of 7 uur met drie fasen is wel een fors verschil. Achteraf gezien had ik beter eerst kunnen verzwaren, want nu moet de laadpaalman nog een keer langs komen om 2 draden aan te sluiten. Liander kon ook binnen vier weken mijn kast verzwaren, maar de installateur zij dat ze het erg druk hadden met veel ziekte (verkouden == niet naar de klant ook al test je negatief) en grote vraag naar elektra überhaupt. Dus palen, bouwprojecten, verzwaren (overstap van fossiele naar elektra bij bijvoorbeeld koken en tv's)
Weet iemand waar een SB S-line in de regio Amsterdam ./midden nederland staat.
Moet echt de S-line zijn ! Thanks!
Pon Leusden kun je die van mij vindenAAveldman schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:13:
Begin Juli aangevraagd, 1 week later geïnstalleerd.. En staat nu stof te happenMV999 schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:47:
[...]
Dan heb je echt geluk gehad. Ik heb mijn laadpaal in juli besteld en krijg hem zoals het er nu naar uit ziet in februari of maart geleverd.. Wordt nog wat met mijn 35 motortje
ik heb begin september bij Enexis verzwaring aan gevraagd, op 7 december is dat gerealiseerd.
bij 50Five een laadpaal aangevraagd en dit zou nog dit jaar geplaatst worden.
as donderdag wordt de Q4 voorgereden, tot de laadpaal er staat maar ergens "aan de straat" laden.
bij 50Five een laadpaal aangevraagd en dit zou nog dit jaar geplaatst worden.
as donderdag wordt de Q4 voorgereden, tot de laadpaal er staat maar ergens "aan de straat" laden.
Vallei Groep in Veenendaal (langs de A12) heeft deze staan:AAveldman schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:13:
https://www.autowereld.nl...ion-35954864/details.html
En Muntstad in Huis ter Heide deze:
https://www.autowereld.nl...led-35885811/details.html
Even zoeken op de occasionsites. Kom je ze wel tegen.
[ Voor 23% gewijzigd door DaMenaz op 13-12-2021 14:55 ]
Catch my drift?
Dat klopt inderdaadcutter schreef op maandag 13 december 2021 @ 07:31:
[...]
En niet vergeten bij het uitvoegen je richtingaanwijzer te gebruiken, anders geeft het systeem een ruk aan het stuur omdat ie denkt dat je afwijkt van je baan...
Kan dit ook uitgezet worden? Op het linker pookje achter het stuur zit een knopje wat het uit zou moeten zetten, maar als ik er op druk gebeurt er niets? Zou volgens de handleiding wel op deze manier uit/aangeschakeld moeten kunnen worden...
Ben ik ook wel benieuwd naar...Aldmar schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:13:
[...]
Dat klopt inderdaad![]()
Kan dit ook uitgezet worden? Op het linker pookje achter het stuur zit een knopje wat het uit zou moeten zetten, maar als ik er op druk gebeurt er niets? Zou volgens de handleiding wel op deze manier uit/aangeschakeld moeten kunnen worden...
Die van mij was 9/12 in NL en aflevering ook pas 27/12... Kon niet eerderMV999 schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:30:
[...]
Mooi bericht! Ik kreeg namelijk te horen van de dealer dat ondanks dat mijn auto afgelopen vrijdag al op transport is gegaan het misschien pas week 1 2021 wordt dat de auto ook werkelijk geleverd wordt. Lijkt mij vrij lang, zelfs in een drukke periode.. Maar goed de bijtelling is in ieder geval veilig gesteld.
Hmm, gaar.. Hoelang duurde het vanaf start productie tot aankomst in NL?the-hyrax schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:16:
[...]
Die van mij was 9/12 in NL en aflevering ook pas 27/12... Kon niet eerder
Knopje van pook 5 seconden ingedrukt houdenAldmar schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:13:
[...]
Dat klopt inderdaad![]()
Begreep van een duits forum dat vanavond er een update komt van de app.Nismod schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:34:
[...]
Audi app werkt prima op de Apple Watch! Verwarm altijd ff voor via de watch ipv app :-).
Je kan er overigens exact hetzelfde mee als de app, voor nu…
over de "algemene" mmi update hebben ze het over wk 51.
We wachten rustig af.
MyAudi ligt er ook al de hele dag uit.... dus zou kunnen.
Ik had eerst een laadpaal aanvraag bij Newmotion. Die ging nog 6 maanden duren na een offerte traject van 1,5 maand
Gelukkig kon ik via Arval switchen naar BleuCurrent. En de paal wordt er op 5 januari nu al in geslagen.
Het is niet een echt mooie paal, als er maar stroom uit komt. Een 3-fase had ik al trouwens.
Dus bij deze de tip.
Gelukkig kon ik via Arval switchen naar BleuCurrent. En de paal wordt er op 5 januari nu al in geslagen.
Het is niet een echt mooie paal, als er maar stroom uit komt. Een 3-fase had ik al trouwens.
Dus bij deze de tip.
check ook eens vanleeuwenoplaad.nl Relatief klein bedrijf maar perfecte en bovenal snelle service.
Thanks, helaas is mijn werkgever heel strict in de aanbieder van de laadpaal en ben ik wel gebonden aan die pipo's van NewMotion.. Net nog belletje gepleegd en blijkt dat er momenteel zelfs helemaal niks geinstalleerd wordt.. Vreselijk!Avigoorn schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:14:
Ik had eerst een laadpaal aanvraag bij Newmotion. Die ging nog 6 maanden duren na een offerte traject van 1,5 maand![]()
Gelukkig kon ik via Arval switchen naar BleuCurrent. En de paal wordt er op 5 januari nu al in geslagen.![]()
Dus bij deze de tip.
[CarPlay] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Werd al eerder gevraagd, zonder navigatie heb je via MMI apple car play (of Android) dan mis je wel elke functionaliteit met betrekking tot navigatie via laadpalen rekening houdende met je batterij percentage.
Werd al eerder gevraagd, zonder navigatie heb je via MMI apple car play (of Android) dan mis je wel elke functionaliteit met betrekking tot navigatie via laadpalen rekening houdende met je batterij percentage.
pfff dat is toch niet te doen?!?! Waarom zo moeilijk doen ook, denk even mee met de tijd waarin we zitten.MV999 schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:18:
[...]
Thanks, helaas is mijn werkgever heel strict in de aanbieder van de laadpaal en ben ik wel gebonden aan die pipo's van NewMotion.. Net nog belletje gepleegd en blijkt dat er momenteel zelfs helemaal niks geinstalleerd wordt.. Vreselijk!
Hoe ga je nu laden dan? Publieke paal, hopelijk in de buurt?
5 seconden ingedrukt houdenAldmar schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:13:
[...]
Dat klopt inderdaad![]()
Ja of de buren lief aankijken.. In principe is er een straat verderop wel een laadmogelijkheid op een publieke parkeerplaats maar dan ben ik bang dat ik binnenkort mijn auto weer een tijdje bij de garage heb staan omdat er een aantal onderdelen verdwenen zijn..Avigoorn schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:32:
[...]
pfff dat is toch niet te doen?!?! Waarom zo moeilijk doen ook, denk even mee met de tijd waarin we zitten.
Hoe ga je nu laden dan? Publieke paal, hopelijk in de buurt?
Hier helaas dezelfde ellende. Gebonden aan NewMotion, half juni besteld en als het meezit in feb 22 een paal. Vorige week gaven ze nog aan dat 2e helft december de planning voor jan/feb wordt gemaakt.MV999 schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:18:
[...]
Thanks, helaas is mijn werkgever heel strict in de aanbieder van de laadpaal en ben ik wel gebonden aan die pipo's van NewMotion.. Net nog belletje gepleegd en blijkt dat er momenteel zelfs helemaal niks geinstalleerd wordt.. Vreselijk!
Let op dat verschillende leveranciers ook andere vergoedingen kennen voor thuisladen. NM gaat tot 0.35ct kwh, anderen maar tot 0.22ct of 0.23ct. Toch vervelend bij stijgende prijzen...
Drie dagen dacht ikMV999 schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:16:
[...]
Hmm, gaar.. Hoelang duurde het vanaf start productie tot aankomst in NL?
Kan je die link naar dat forum delen svp?jvos71 schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:49:
[...]
Begreep van een duits forum dat vanavond er een update komt van de app.
over de "algemene" mmi update hebben ze het over wk 51.
We wachten rustig af.
Ik kon het via de LM regelen, maar betaalde dan iets van 2000 euro gewoon in vier jaar tijd af, dus 40 euro per maand ongeveer. Gekozen voor zelf op bestaande 1fase aansluiting een New Motion paal van 16A (dus 3.7kw) aan te sluiten. Via Marktplaats gekocht voor 200€, incl grondkabel en aardlekautomaat samen voor ongeveer 350€. Paar uurtjes werk en dan ben ik er klaar voor. Helaas nog ruim half jaar wachten op de auto.Motormuis69 schreef op maandag 13 december 2021 @ 17:12:
[...]
Hier helaas dezelfde ellende. Gebonden aan NewMotion, half juni besteld en als het meezit in feb 22 een paal....
Natuurlijk betekent 3.7kw nogal langzaam laden, maar als ik de auto een paar keer per week in een nacht van 30 naar 80 procent kan laden, dan is het voor mij helemaal prima. Voor lange ritten kom ik toch bij een snellader terecht.
Bij ons betaald de werkgever het, daarom blijf ik bij de keus voor NewMotion. Als ik een alternatief kies mag ik zelf die 2.000€ neerleggen. Dan maar iets langer wachtenEV_Eric schreef op maandag 13 december 2021 @ 18:51:
[...]
Ik kon het via de LM regelen, maar betaalde dan iets van 2000 euro gewoon in vier jaar tijd af, dus 40 euro per maand ongeveer. Gekozen voor zelf op bestaande 1fase aansluiting een New Motion paal van 16A (dus 3.7kw) aan te sluiten. Via Marktplaats gekocht voor 200€, incl grondkabel en aardlekautomaat samen voor ongeveer 350€. Paar uurtjes werk en dan ben ik er klaar voor. Helaas nog ruim half jaar wachten op de auto.
Natuurlijk betekent 3.7kw nogal langzaam laden, maar als ik de auto een paar keer per week in een nacht van 30 naar 80 procent kan laden, dan is het voor mij helemaal prima. Voor lange ritten kom ik toch bij een snellader terecht.
Bij mij betaalt de werkgever het ook, maar heb helaas geen oprit 🤦🏼♂️. Jammer dat ik dat bedrag niet bij mn lease bedrag kon tellenMV999 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:02:
[...]
Bij ons betaald de werkgever het, daarom blijf ik bij de keus voor NewMotion. Als ik een alternatief kies mag ik zelf die 2.000€ neerleggen. Dan maar iets langer wachten
Pfoeh balen, kun je hem niet in je tuin zetten met een kabel van 7meter? Of bij de gemeente een laadpunt aanvragen ?the-hyrax schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:08:
[...]
Bij mij betaalt de werkgever het ook, maar heb helaas geen oprit 🤦🏼♂️. Jammer dat ik dat bedrag niet bij mn lease bedrag kon tellen
Hieronder een link naar een Duits forum waarin het verschil te zien is van huidige scherm en het 11.6 scherm.
https://www.motor-talk.de...utube-jpg-i210222878.html
Ik vind het niet heel spannendwimbre schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:14:
Hieronder een link naar een Duits forum waarin het verschil te zien is van huidige scherm en het 11.6 scherm.
The best is yet to come
Zit door wat topics te bladeren op het hierboven genoemde forum, en kom dit tegen:
Spätestens wenn die "id.5 Software 3.0" auch im Q4 verfügbar ist, dann sollte die Vorkonditionierung des Akkus funktionieren, falls HPC als (Zwischen)Ziel im Navi ausgewählt ist.
Dat zou betekenen dat we preconditioning van de accu krijgen bij een mogelijke update ooit? Dat zou wel top zijn! De mannen en vrouwen op dat forum krijgen nu namelijk niet de volle laadsnelheid, ook niet vanaf lage accu percentages en na een lange snelle rit.. Hier toevallig hetzelfde probleem, na 2u en circa 120kmh kom ik nog steeds niet boven de 90kw/h laadsnelheid uit.
Spätestens wenn die "id.5 Software 3.0" auch im Q4 verfügbar ist, dann sollte die Vorkonditionierung des Akkus funktionieren, falls HPC als (Zwischen)Ziel im Navi ausgewählt ist.
Dat zou betekenen dat we preconditioning van de accu krijgen bij een mogelijke update ooit? Dat zou wel top zijn! De mannen en vrouwen op dat forum krijgen nu namelijk niet de volle laadsnelheid, ook niet vanaf lage accu percentages en na een lange snelle rit.. Hier toevallig hetzelfde probleem, na 2u en circa 120kmh kom ik nog steeds niet boven de 90kw/h laadsnelheid uit.
Ik vind het toch wel een mooie upgrade, vult het dashboard mooier uit met de 11.6 inch.
Was ook niet persoonlijk
The best is yet to come
Is dat grotere scherm straks optioneel, of is het een upgrade van de huidige MMi?vincentvs93 schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:17:
[...]
Ik vind het toch wel een mooie upgrade, vult het dashboard mooier uit met de 11.6 inch.
Catch my drift?
Mede-tweakers, ik volg dit topic al een tijdje en verwacht binnenkort m'n Q4 Sportback Mythos Black 
Ik heb direct een vraag: Weet iemand of je bij bestelling van een Audi Ringen Zwart Pakket ook zwarte ringen aan de voorkant krijgt?
Ik heb direct een vraag: Weet iemand of je bij bestelling van een Audi Ringen Zwart Pakket ook zwarte ringen aan de voorkant krijgt?
Als je de voor en achterkant optie koopt wel. Let op de ringen voor zijn niet zwarte maar donkergrijs/antraciet achtig.GedoxZ schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:51:
Mede-tweakers, ik volg dit topic al een tijdje en verwacht binnenkort m'n Q4 Sportback Mythos Black
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Waarschijnlijk bedoel je 3 weken.
Nee hoor, ongeveer drie dagen na de gecommuniceerde productiedatum kreeg ik te horen dat de auto in NL was aangekomen
Dit is een aparte extra optie:GedoxZ schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:51:
https://shop.audi.nl/auto...di-ringen-zwart-pakket-q4
Is er al een oplossing voor dit probleem?kevinos schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:25:
Heb je de app al opnieuw ingelogd? Zag dat elders voorbijkomen als mogelijke oplossing.
Bij mij werkt de app ook niet meer na een (automatisch) update.
Excuses, ik dacht ten onrechte dat de vraag was “hoelang vanaf start productie tot aflevering van de auto”the-hyrax schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:01:
[...]
Nee hoor, ongeveer drie dagen na de gecommuniceerde productiedatum kreeg ik te horen dat de auto in NL was aangekomen
Aha, dat is de reden dat ik nergens echte zwarte audi ringen aan de voorkant kan vinden. Thanks, ik ga zo'n setje laten bestellenTrackerfire schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 00:23:
[...]
Als je de voor en achterkant optie koopt wel. Let op de ringen voor zijn niet zwarte maar donkergrijs/antraciet achtig.
Volgens mij niet, ik wachtte met smart op een update gisteravond maar die is niet gekomenDmC1982 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:02:
[...]
Is er al een oplossing voor dit probleem?
Bij mij werkt de app ook niet meer na een (automatisch) update.
Zie de foto's van mijn zwarte Q4 S Competition (begin november op dit forum). Ringen voorzijde zijn dus inderdaad grijs. Achterzijde volledig zwartGedoxZ schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:15:
[...]
Aha, dat is de reden dat ik nergens echte zwarte audi ringen aan de voorkant kan vinden. Thanks, ik ga zo'n setje laten bestellen
Heb je meer foto's van je auto? Ben erg benieuwd !MarcCar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:34:
[...]
Zie de foto's van mijn zwarte Q4 S Competition (begin november op dit forum). Ringen voorzijde zijn dus inderdaad grijs. Achterzijde volledig zwart
[Afbeelding]
Ja, dat is ook bij ons aan de hand. Je moet 2000 euro reserveren, die dus van je budget afgaat. Maarrrr die krijg je niet terug als je geen paal besteld omdat het Niet kan?!?!?!the-hyrax schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:08:
[...]
Bij mij betaalt de werkgever het ook, maar heb helaas geen oprit 🤦🏼♂️. Jammer dat ik dat bedrag niet bij mn lease bedrag kon tellen
Gelukkig heb ik dat probleem niet zelf, maar wel wonderlijk.
Is het probleem van het (niet) kunnen kiezen van een ander merk paal dat de vergoeding verschilt en het dan ingewikkeld wordt voor de werkgever? Ik snap dat dus niet.
Ik denk dat het bedrijf waar ik werk nogal een groot raamcontract heeft met de leverancier van fossiele brandstoffen en om die rede daar niet vanaf kan wijkenAvigoorn schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:31:
[...]
Ja, dat is ook bij ons aan de hand. Je moet 2000 euro reserveren, die dus van je budget afgaat. Maarrrr die krijg je niet terug als je geen paal besteld omdat het Niet kan?!?!?!
Gelukkig heb ik dat probleem niet zelf, maar wel wonderlijk.
Is het probleem van het (niet) kunnen kiezen van een ander merk paal dat de vergoeding verschilt en het dan ingewikkeld wordt voor de werkgever? Ik snap dat dus niet.
Is die reservering van € 2.000 niet ter compensatie van de hogere prijzen die de LM moet betalen voor het (snel)laden aan een openbare laadpaal?Avigoorn schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:31:
[...]
Ja, dat is ook bij ons aan de hand. Je moet 2000 euro reserveren, die dus van je budget afgaat. Maarrrr die krijg je niet terug als je geen paal besteld omdat het Niet kan?!?!?!
Was ik ook aan het denken. En lijkt me ook niet zo abnormaal.wimbre schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:59:
[...]
Is die reservering van € 2.000 niet ter compensatie van de hogere prijzen die de LM moet betalen voor het (snel)laden aan een openbare laadpaal?
Bij onze werkgever, staat er in het contract dat je zelfs een laadpaal moét zetten en dat ze je de auto kunnen wijgeren als je dat niet kan/doet (al kan er blijkbaar wel van afgeweken worden, want een collega in een rijhuis heeft ook een Q4 besteld
Terzijde, bij ons (in Belgie) is het ook een 2000euro (excl btw) die ik moet reserveren. Maar na de leaseperiode wordt het wel mijn persoonlijke eigendom. Ook dat vind ik normaal/fair. Maar vaak doet de lease dat niet. Want ik kan bv ook dakkoffer/dakdragers leasen. Maar na de leaseperiode moet ik die wél teruggeven (vind ik compleet onterecht en daarom lease ik dat nooit. Je kan beter zelf een dakkoffer kopen)
Lijkt me niet, want volgens mij is het zo geregeld dat je zelf juridisch eigenaar wordt van de laadpaal en dus ook verantwoordelijk bent voor de laadpaal. Vervolgens lijkt het me dat je zelf kan inloggen en dan ook de kWh prijs in kan stellen en die zo hoog mogelijk zet, die je dan weer betaalt met je oplaadpas.wimbre schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:59:
[...]
Is die reservering van € 2.000 niet ter compensatie van de hogere prijzen die de LM moet betalen voor het (snel)laden aan een openbare laadpaal?
Nee hoor. Is specifiek voor het plaatsen van de paal. De daadwerkelijke kosten zijn soms hoger of lager. Het blijft dan 2000 euro.wimbre schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:59:
[...]
Let wel. Gemiddelde km prijs is al veel lager dan diesel tanken....
Laatste snap ik niet?the-hyrax schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:18:
[...]
Lijkt me niet, want volgens mij is het zo geregeld dat je zelf juridisch eigenaar wordt van de laadpaal en dus ook verantwoordelijk bent voor de laadpaal. Vervolgens lijkt het me dat je zelf kan inloggen en dan ook de kWh prijs in kan stellen en die zo hoog mogelijk zet, die je dan weer betaalt met je oplaadpas.
Ik betaal mijn stroomprijs per kwh. Ik krijg vergoeding van werkgever per kwh.
Ik geef de paal niet vrij, mss doel je daar op?
Ik heb de ringen door de locale Wrap-boer laten wrappen. Fractie van de kosten van wat je bij Audi betaald.GedoxZ schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:15:
[...]
Aha, dat is de reden dat ik nergens echte zwarte audi ringen aan de voorkant kan vinden. Thanks, ik ga zo'n setje laten bestellen
:fill(white):strip_exif()/f/image/yihR6MW2nSjmz8VhRCFdUhAq.png?f=user_large)
Niet normaal trouwen hoeveel stoerder dit de auto maakt
Niet bang voor issues gezien er allemaal sensoren onder zitten?Marco1982! schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:54:
[...]
Ik heb de ringen door de locale Wrap-boer laten wrappen. Fractie van de kosten van wat je bij Audi betaald.
[Afbeelding]
Voor en achter?Marco1982! schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:54:
[...]
Ik heb de ringen door de locale Wrap-boer laten wrappen. Fractie van de kosten van wat je bij Audi betaald.
[Afbeelding]
En wat waren die kosten dan als ik vragen mag?
En was dit inclusief de- en montage?
En heb je contactgegevens beschikbaar?
Sorry, veel vragen maar wat Audi er voor vraagt is echt absurd
Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive
Paar micrometer plastic. Zal wel meevallen tochthe-hyrax schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:05:
[...]
Niet bang voor issues gezien er allemaal sensoren onder zitten?
Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive
Daar waren we even bang voor, maar zelfs in het donker werkten alle sensoren en daarmee systemen perfect.the-hyrax schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:05:
[...]
Niet bang voor issues gezien er allemaal sensoren onder zitten?
Ik was 550 ex btw kwijt voor het volgende:mouse1277 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:06:
[...]
Voor en achter?
En wat waren die kosten dan als ik vragen mag?
En was dit inclusief de- en montage?
En heb je contactgegevens beschikbaar?
Sorry, veel vragen maar wat Audi er voor vraagt is echt absurd.
Logo voor en achter gkans zwart
Dakrail en chroom bij de deurlijsten glans zwart
Alle donkergrijze accentkleurige stukken Satijn zwart
Ik heb dit laten doen bij https://www.facebook.com/MarkedAndSigned/
Maar daar kan ik denk ik niet binnen komen?!?
Zekers, staan hier in deze thread. Klik hier.AAveldman schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:59:
[...]
Heb je meer foto's van je auto? Ben erg benieuwd !
Nee, maar zodra ik er zelf wel toegang tot heb krijg je direct een fotoAAveldman schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:16:
[...]
Maar daar kan ik denk ik niet binnen komen?!?
Ik vraag me echter wel af wat er gebeurt als het systeem wel een keer defect gaat en de garage ziet dat er e.e.a. gewrapped is zonder dat zij daar iets vanaf weten. Ik ben voorstander van goedkope oplossingen maar denk dat Audi hier zelf iets anders over denktMarco1982! schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:10:
[...]
Daar waren we even bang voor, maar zelfs in het donker werkten alle sensoren en daarmee systemen perfect.
Vandaag bericht (en chassis nummer!!) dat mijn Q4 40 LE Advanced (zonder pano en zonder phonebox) deze week gebouwd wordt en hopelijk kan ik haar eindelijk ophalen volgende week
Krijg alleen foutmelding als ik het chassis nummer in de audi app wil invoeren (te veel cijfers) iemand een idee of dit kan? Of moet ik wachten op VIN? Thx!
Krijg alleen foutmelding als ik het chassis nummer in de audi app wil invoeren (te veel cijfers) iemand een idee of dit kan? Of moet ik wachten op VIN? Thx!
Keep rolling sixes!
Als het goed is zijn VIN en chassisnummer hetzelfdeIsheara schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:35:
Vandaag bericht (en chassis nummer!!) dat mijn Q4 40 LE Advanced (zonder pano en zonder phonebox) deze week gebouwd wordt en hopelijk kan ik haar eindelijk ophalen volgende week![]()
https://www.rdw.nl/partic...at)%20van%20uw%20voertuig.
[ Voor 12% gewijzigd door Audiq4 op 14-12-2021 14:53 ]
Dat dacht ik ook, maar chassis nummer is 17 cijfers en in de app geeft het aan dat ik maar 13 nummers VIN kan invoeren om mijn Audi in de app te zetten.
Keep rolling sixes!
Is identificatienummer hetzelfde als chassisnummer?Isheara schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:00:
Dat dacht ik ook, maar chassis nummer is 17 cijfers en in de app geeft het aan dat ik maar 13 nummers VIN kan invoeren om mijn Audi in de app te zetten.
Elk voertuig heeft een voertuigidentificatienummer (VIN). Dit nummer geeft het voertuig een unieke identiteit en wordt ook wel 'de vingerafdruk' van het voertuig genoemd. Andere namen voor het VIN zijn: chassisnummer en framenummer.
Waiting for Q4 40 launch edition advanced plus geyser blue 20''
nogmaals: het nummer is nu te lang en wordt niet geaccepteerd in de app (of ik doe iets verkeerd, vandaar mijn vraag). Ik zal denk ik dan toch even moeten wachten tot ik de auto heb.
Keep rolling sixes!
Deze week gebouwd en volgende week ophalen, ik hoop het voor je, kort tijdsbestek
Hij kan pas in de app worden ingevoerd op het moment dat hij daadwerkelijk in productie gaat/is gegaan. Nog even afwachten dus.Isheara schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:48:
nogmaals: het nummer is nu te lang en wordt niet geaccepteerd in de app (of ik doe iets verkeerd, vandaar mijn vraag). Ik zal denk ik dan toch even moeten wachten tot ik de auto heb.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Vrees inderdaad dat dit een hele lastige wordt. Mijn auto is afgelopen woensdag geproduceerd en heb nog niet eens melding dat hij bij Pon Leusden is aangekomen. Daarnaast is het nou eenmaal zo dat een dealer zijn aandacht doorgaans liever op andere dingen vestigd dan het klaarmaken en leveren van je auto..Jan_1966 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:52:
Deze week gebouwd en volgende week ophalen, ik hoop het voor je, kort tijdsbestek
Precies, bij Honeymoonnet stap 4 krijg je deze pas te zien. Of als je een beetje handig met je browser bent gedurende de dag na beschikbaar komen stap 3Trackerfire schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:04:
[...]
Hij kan pas in de app worden ingevoerd op het moment dat hij daadwerkelijk in productie gaat/is gegaan. Nog even afwachten dus.
Vanuit het dealerboekje voordat de bestellingen open gingen:
:strip_exif()/f/image/YudwSXHJle3kUucEbyiLgQWP.jpg?f=fotoalbum_large)
Er wordt nergens een schermgrootte meer gecommuniceerd in de pakketten. Dus het zou zomaar kunnen dat deze schermen er gewoon vanaf een bepaald moment in zullen zitten en niet als aparte meeroptie aangeboden zal worden in de toekomst of wellicht nooit
maargoed, het blijft Audi
:strip_exif()/f/image/YudwSXHJle3kUucEbyiLgQWP.jpg?f=fotoalbum_large)
Er wordt nergens een schermgrootte meer gecommuniceerd in de pakketten. Dus het zou zomaar kunnen dat deze schermen er gewoon vanaf een bepaald moment in zullen zitten en niet als aparte meeroptie aangeboden zal worden in de toekomst of wellicht nooit
[ Voor 8% gewijzigd door Trackerfire op 14-12-2021 16:42 ]
Heeft iemand uberhaupt al een meetlint naast zijn of haar Mmi plus / pro scherm gelegd om te kijken of het niet gewoon 11,6 isTrackerfire schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:41:
[Afbeelding]
Er wordt nergens een schermgrootte meer gecommuniceerd in de pakketten. Dus het zou zomaar kunnen dat deze schermen er gewoon vanaf een bepaald moment in zullen zitten en niet als aparte meeroptie aangeboden zal worden in de toekomst of wellicht nooitmaargoed, het blijft Audi
MV999 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:43:
[...]
Heeft iemand uberhaupt al een meetlint naast zijn of haar Mmi plus / pro scherm gelegd om te kijken of het niet gewoon 11,6 is?
:strip_exif()/f/image/EnJeKmoE6YfRSkBGEFuzkYbg.jpg?f=fotoalbum_large)
Vrij eenvoudig te zien
Hi, Ik had hetzelfde. Ik kreeg een melding via Honeymoonnet dat mijn auto een chassisnummer (oftewel VIN) heeft. Ik heb de volgende dag het nummer ingevoerd (meer dan 13 tekens) waarna ik toegang kreeg tot de app en de gegevens van de auto.Isheara schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:48:
Het is in ieder geval nu ook in de configurator duidelijk verschillend, afhankelijk van de uitrusting. Ik weet alleen niet of dat altijd zo geweest is of recent is aangepast.Trackerfire schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:41:
[Afbeelding]
Er wordt nergens een schermgrootte meer gecommuniceerd in de pakketten. Dus het zou zomaar kunnen dat deze schermen er gewoon vanaf een bepaald moment in zullen zitten en niet als aparte meeroptie aangeboden zal worden in de toekomst of wellicht nooitmaargoed, het blijft Audi
Vandaag weer contact gehad met dealer over disfunctioneren van My Audi app. Volgens dealer ligt het aan de recente update van IPhone iOS 15. Volgens mij niet! Ik heb nog een iPad met iOS 14 en sinds een paar dagen werkt de app aldaar ook niet meer (met name timer en directe voorverwarming auto). Begin januari gaat de auto weer aan de computer bij de dealer.
.
[ Voor 107% gewijzigd door sixgirls op 14-12-2021 20:22 ]
Geweldig! Zo heb ik hem ook besteld, enkel in 20 inch en ook de logo's in het zwart :-) Zou je, als dat gebeurt is, meerder foto's maken van de auto en ook wat van verder zodat ik de hele auto van verschillende kanten kan zien :-) alvast bedankt!JandV schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:12:
Afgelopen zaterdag dan eindelijk m’n Q4 (na 7 maanden geduld) mogen ophalen. Wat een heerlijke auto om mee te mogen rijden! Zeer tevreden!
Logo (zwart) voor staat nog in back order en zal later worden bevestigd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.
:strip_exif()/f/image/bXOGYfK51BLhwTEGnDlLFLEd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HoPAxWwKxBflAdS6ZLLNrD4L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3vA8t4CKuaOBmdyIym3LCEDf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/48R0q2A8uEKHua9gXWbbB3da.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ps46jjQWZ67r2orRiUeb44QW.jpg?f=fotoalbum_large)