Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 51 ... 136 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-04 08:55
Avigoorn schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:15:
Bij deze mijn versie zoals ik hem precies krijg. Zal uiteraard als ik hem echt heb nog wat fotos maken. Gezien ik deze samenstelling nog niet verder ben tegen gekomen mss leuk om te posten.
Fotos zijn screenshots uit een Frans YT filmpje :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie bak hoor👍 Wanneer krijg jij hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-04 20:17
wimbre schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:25:
[...]

Mooie bak hoor👍 Wanneer krijg jij hem?
Dank. Hij wordt dit jaar geleverd bij dealer, dus nog op kenteken. Rijden vanaf februari 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-11-2022
FYI - je kan in de code van honeymoonnet je chassisnummer al zien voordat deze in Nederland arriveert ;) gisteren is mijn auto in productie gegaan en zie nu het chassisnummer al :D

Audi Q4 Sportback S Competition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
Avigoorn schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:32:
[...]

Dank. Hij wordt dit jaar geleverd bij dealer, dus nog op kenteken. Rijden vanaf februari 8)
Februari omdat je oude leasecontract dan afloopt? Dat worden dan steeds ritjes naar de dealer om even te kijken🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedg73
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 03-05 01:12
-Wing- schreef op donderdag 9 december 2021 @ 01:09:
[...]

Iig actie bij mijn dealer M de Koning in Capelle a/d IJssel. Vraag ook even bij jouw eigen dealer. Ik verwacht niet dat het een dealer gebonden actie is. Het gaat om de sets die ook in de prijslijst/brochure staan.
kom je uit capelle? Ik kom uit krimpen gisteren mijn q4 35 opgehaald en heb er tot noch toe geneen in de buurt zien rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tictac1
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 23-07-2022
Hallo,

Kunnen jullie mij aangeven waarom de productieweek via Honeymoonnet op week 41 staat ingepland en er geen voortgang in komt? De auto is op 12 augustus besteld. De afleverweek is week 51. Deze datum is tot op heden ongewijzigd gebleven. Zowel LM als Pouw Deventer geven aan dat zij voor nu nog steeds uitgaan van een afleverdatum van week 51. Wanneer zou de auto geproduceerd moeten worden en wanneer krijg ik bericht over?

[ Voor 48% gewijzigd door tictac1 op 09-12-2021 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 14:33
tictac1 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:58:
Hallo,

Kunnen jullie mij aangeven waarom de productieweek via Honeymoonnet op week 41 staat ingepland en er geen voortgang in komt? De auto is op 12 augustus besteld. De afleverweek is week 51. Deze datum is tot op heden ongewijzigd gebleven. Zowel LM als Pouw Deventer geven aan dat zij voor nu nog steeds uitgaan van een afleverdatum van week 51. Wanneer zou de auto geproduceerd moeten worden en wanneer krijg ik bericht over?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je dealer kan aan de hand van het KOM-nummer in het systeem zien of er inderdaad voor die week een productieslot is toegewezen. Dus effe bellen/mailen.
Als daar niets staat zou ik er niet van uitgaan dat hij ook daadwerkelijk dit jaar nog geleverd gaat worden.
Honeymoon is vaak niet accuraat en de LM krijgt alleen info van de dealer, dus daar ligt de daadwerkelijke kennis.

Xiaomi 13T || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
tictac1 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:58:
Hallo,

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die productieweek is slechts een verwachting die bij niemand is uitgekomen. Uiteindelijk is stap 3 in honeymoonnet leidend voor wanneer er met de productie wordt gestart. Daarna loopt het doorgaans lekker door en kun je de auto binnen +-1 week bij de dealer verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 24-04 08:33
renedg73 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:49:
[...]

kom je uit capelle? Ik kom uit krimpen gisteren mijn q4 35 opgehaald en heb er tot noch toe geneen in de buurt zien rijden.
Ik heb er gister ochtend vroeg één kiezelgrijze zien laden in Rotterdam :P. Maar ik moest weg en toen ik een half uur later terug was, was íe weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
MV999 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:27:
[...]

Wellicht kun je dit bij de dealer alvast vragen, vervolgens kun je in de MyAudi app invoeren en alvast e.e.a. inzien :)
Ingevoerd, maar het enige wat ik zie zijn foto's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tictac1
mouse1277 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:03:
[...]

Je dealer kan aan de hand van het KOM-nummer in het systeem zien of er inderdaad voor die week een productieslot is toegewezen. Dus effe bellen/mailen.
Als daar niets staat zou ik er niet van uitgaan dat hij ook daadwerkelijk dit jaar nog geleverd gaat worden.
Honeymoon is vaak niet accuraat en de LM krijgt alleen info van de dealer, dus daar ligt de daadwerkelijke kennis.
Bedankt voor je reactie. Ik heb Pouw gebeld en zij hebben wij geinformeerd dat zij verder geen informatie in het systeem kunnen zien ten aanzien van de productie. Ik wacht het dan maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tictac1
MV999 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:10:
[...]

Die productieweek is slechts een verwachting die bij niemand is uitgekomen. Uiteindelijk is stap 3 in honeymoonnet leidend voor wanneer er met de productie wordt gestart. Daarna loopt het doorgaans lekker door en kun je de auto binnen +-1 week bij de dealer verwachten.
Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat honeymoonnet snel naar stap 3 springt. Ik wacht het af _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
the-hyrax schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:18:
[...]

Ingevoerd, maar het enige wat ik zie zijn foto's :/
Je kunt ook bij 'mijn voertuig in detail' de exacte opties en specificaties van je auto bekijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avigoorn
wimbre schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:09:
[...]

Februari omdat je oude leasecontract dan afloopt? Dat worden dan steeds ritjes naar de dealer om even te kijken🤪
Ja exact dat. Is maar een dikke maand.
Ik doe 1 ritje gezien de dealer helaas 175km verderop zit ;w

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Travish
  • Laatst online: 24-12-2024
Voor diegene die eerder vroeg naar de mogelijkheden van half leder/ Alcantara bekleding...
Samen met de dealer en Alba (A'dam) dit gekozen.. Je kan het zo gek niet bedenken of het is mogelijk. Het gekozen interieur wordt door Alba bij de importeur ingebouwd (duurt wel weer een extra paar dagen :-) )
Kleine update na 1400Km gereden te hebben: tja eigenlijk niet anders dan andere forumleden melden; Auto rijd super comfortabel, MMI pro en vooral de matrix verlichting werken beter dan verwacht.. Wel nog steeds die irritante privacy melding..(en beperkte functionaliteiten vd app) Op de vraag van Audi Nederland hoe de auto bevalt heb ik dit samen met de andere onvolkomendheden (meldingen licentie verlopen etc) gemeld en hebben ze het vlgs hun doorgezet naar Audi AG
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxTk5UeNvR4iJzZKFPzH2NTh_rU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jRpTLBbyO68XoS0tNCEM572R.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nRChvg87WbL8T52tt-vU8PSxlUU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Aq5Ouq8z6wTfCKvalMJjnYAz.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ajyfzNg6l4OaS4p8FqISrUuwV7Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d4uLvTYXGWFWZi3ltCPG7NoX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Travish schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:01:
Voor diegene die eerder vroeg naar de mogelijkheden van half leder/ Alcantara bekleding...
Samen met de dealer en Alba (A'dam) dit gekozen.. Je kan het zo gek niet bedenken of het is mogelijk. Het gekozen interieur wordt door Alba bij de importeur ingebouwd (duurt wel weer een extra paar dagen :-) )
Kleine update na 1400Km gereden te hebben: tja eigenlijk niet anders dan andere forumleden melden; Auto rijd super comfortabel, MMI pro en vooral de matrix verlichting werken beter dan verwacht.. Wel nog steeds die irritante privacy melding..(en beperkte functionaliteiten vd app) Op de vraag van Audi Nederland hoe de auto bevalt heb ik dit samen met de andere onvolkomendheden (meldingen licentie verlopen etc) gemeld en hebben ze het vlgs hun doorgezet naar Audi AG
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Welk bakje heb je daar in je middenconsole? En past het goed (met/zonder opbergpakket?)?

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:18
Travish schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:01:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat ziet er echt goed uit. Mooie combi ook met alcantara, En een stukje comfortabeler dan volleder (vind ik zelf).

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 10:46

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dean Martin schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:49:
[...]

Welk bakje heb je daar in je middenconsole? En past het goed (met/zonder opbergpakket?)?
Scherpe ogen. Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb AliExpress al afgestruind op after market oplossingen.
Wacht ook nog op een inzet stuk voor de middenarmsteun, want dat is levensgevaarlijk om daar tijdens het rijden iets uit te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Q4brun
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-07-2022

Q4brun

C40

SWIGGA schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:09:
Heeft er iemand een kiezelgrijze q4 e-tron met zwart optiepakket, inclusief spiegelkappen en audi ringen? Heb hem namelijk zo besteld met 20 inch velgen en verduisterde ruiten achteraan... zou deze graag eens op foto zien 😛
Zo heb ik m ook besteld! Maar helaas, ook ik ben gebeld en mijn levertijd is doorgeschoven naar week 24, besteld 15 juli. En dan nog steeds niet met alle opties die inmiddels vervallen zijn. Ik heb bedankt, De techniek gaat inmiddels zo snel dat voordat ik in mijn q4 rijd (eind juni!!!), deze al zwaar verouderd is. Mijn Audi avontuur eindigt al voordat ik 1 km heb gereden en dat is geheel aan Audi te wijten.
Ik heb nu een optie op een elektrische Volvo. Was in juli nog niet te bestellen. Deze wordt volgende week in Gent nog gebouwd en komt dit jaar nog op kenteken, heeft wel alle opties, 160pk meer, etc. etc. Ik snap het probleem bij Audi niet maar dat zal geheel aan mijn onwetenheid liggen.
Ik wens jullie veel plezier in jullie nieuwe Q4's en zal naar jullie zwaaien in het VOORBIJgaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
cutter schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:21:
[...]

Scherpe ogen. Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb AliExpress al afgestruind op after market oplossingen.
Wacht ook nog op een inzet stuk voor de middenarmsteun, want dat is levensgevaarlijk om daar tijdens het rijden iets uit te halen.
Hoe bedoel je dat laatste precies?

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Q4brun schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:23:
[...]

De techniek gaat inmiddels zo snel dat voordat ik in mijn q4 rijd (eind juni!!!), deze al zwaar verouderd is.
Ik snap je frustratie, maar die is wel behoorlijk wat overdreven natuurlijk :/
Dat zou dan voor iedere auto gelden overigens.

[ Voor 7% gewijzigd door Dean Martin op 09-12-2021 14:30 ]

The best is yet to come

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• renedg73
er is op dit moment bijna geen enkel merk wat snel nieuwe autos kan leveren. Ligt niet echt aan audi alleen. Enige wat al deze merken wel kunnen verbeteren is communicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05 14:08
[...]

Ik wens jullie veel plezier in jullie nieuwe Q4's en zal naar jullie zwaaien in het VOORBIJgaan. ;)
Waarna even later wij jou weer voorbij gaan omdat je met die Wh slurper aan de lader moet 8)7

Maar ook hier begrip voor je keuze en veel rijplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
[...]

Zo heb ik m ook besteld! Maar helaas, ook ik ben gebeld en mijn levertijd is doorgeschoven naar week 24, besteld 15 juli. En dan nog steeds niet met alle opties die inmiddels vervallen zijn. Ik heb bedankt, De techniek gaat inmiddels zo snel dat voordat ik in mijn q4 rijd (eind juni!!!), deze al zwaar verouderd is. Mijn Audi avontuur eindigt al voordat ik 1 km heb gereden en dat is geheel aan Audi te wijten.
Ik heb nu een optie op een elektrische Volvo. Was in juli nog niet te bestellen. Deze wordt volgende week in Gent nog gebouwd en komt dit jaar nog op kenteken, heeft wel alle opties, 160pk meer, etc. etc. Ik snap het probleem bij Audi niet maar dat zal geheel aan mijn onwetenheid liggen.
Welke heb je nu op het oog dan? De c40?

[ Voor 7% gewijzigd door MV999 op 09-12-2021 14:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tictac1
MV999 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:10:
[...]

Nogmaals bedankt. Zojuist een melding gehad dat we bij stap 3 zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FaxJUJeDlvEjnKSdY322Evt6JN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MWeLiSjtAHhdGJ9ygxoQ5Vsv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
tictac1 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:11:
[...]

[Afbeelding]
Is dit een (Lease Maatschappij) voorbestelling of een hele nieuwe order ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MV999
tictac1 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:11:
[...]

[Afbeelding]
You're welcome ;) Ik ga nu lang genoeg in dit topic mee om vrijwel alles te weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dean Martin schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:27:
[...]

Hoe bedoel je dat laatste precies?
Gat is 30cm diep en als je iets uit de bodem moet rommelen ben je we erg lang met je ogen van de weg af. En eigenlijk heb je een zaklamp nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
cutter schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:29:
[...]

Gat is 30cm diep en als je iets uit de bodem moet rommelen ben je we erg lang met je ogen van de weg af. En eigenlijk heb je een zaklamp nodig.
Ik snap nu wat je bedoelt ;) Ik dacht eerst dat je bedoelde op de steun zeg maar.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
[...]

haha vervelend allemaal! En idd belachelijk lang!

Maar euh, je bedoelt als wij jou weer voorbijgaan als je ALWEER moet laden? 2 collega's hebben hem al terug gebracht en een ander auto gaan rijden vanwege de actieradius :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Avigoorn schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:32:
[...]

haha vervelend allemaal! En idd belachelijk lang!

Maar euh, je bedoelt als wij jou weer voorbijgaan als je ALWEER moet laden? 2 collega's hebben hem al terug gebracht en een ander auto gaan rijden vanwege de actieradius :'(
Is de C40 zo dramatisch dan?
Heb ik nog heel even naar gekeken maar laten gaan omdat ik 'm niet zo mooi vind.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tictac1
deboss65 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:19:
[...]

Is dit een (Lease Maatschappij) voorbestelling of een hele nieuwe order ?
Een order via Leaseplan dat op 12 augustus door Pouw is doorgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
Dean Martin schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:34:
[...]

Is de C40 zo dramatisch dan?
Heb ik nog heel even naar gekeken maar laten gaan omdat ik 'm niet zo mooi vind.
Blijkbaar. Serieus 2 collegas. 1 rijdt nu een volvo v60 b3, de ander een plugin mitsubishi.

Ze kwamen soms tot enkel 200km.
Het is wss bij het hogere vermogen met 2 motoren dat je sneller even gas geeft en onzuiniger rijdt.
Rijdt wel lekker natuurlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Avigoorn schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:11:
[...]

Blijkbaar. Serieus 2 collegas. 1 rijdt nu een volvo v60 b3, de ander een plugin mitsubishi.

Ze kwamen soms tot enkel 200km.
Het is wss bij het hogere vermogen met 2 motoren dat je sneller even gas geeft en onzuiniger rijdt.
Rijdt wel lekker natuurlijk :*)
Nee okay, dat snap ik, maar daar ben je zelf bij natuurlijk. Als je de Q4 op z'n staart trap gaat 'ie ook minder ver komen.

The best is yet to come

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wimbre
cutter schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:29:
[...]

Als ik mijn Q4 heb ga ik toch eens kijken of ik niet iets via 3D printen kan laten maken. Ik krijg nl. de indruk dat het net een damestasje is, er kan veel in maar ze kunnen het nooit meer terug vinden😵‍💫.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Julicount
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-01 10:26
wimbre schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:30:
[...]

Als ik mijn Q4 heb ga ik toch eens kijken of ik niet iets via 3D printen kan laten maken. Ik krijg nl. de indruk dat het net een damestasje is, er kan veel in maar ze kunnen het nooit meer terug vinden😵‍💫.
Hahahaha uit ervaring vind ik dit een hele grappige opmerking. Verder heb ik geen inhoudelijke reactie🤣🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avigoorn
Dean Martin schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:15:
[...]

Nee okay, dat snap ik, maar daar ben je zelf bij natuurlijk. Als je de Q4 op z'n staart trap gaat 'ie ook minder ver komen.
Ja klopt. 180km met top 160km/h ;) de 40 dan.
Zoals het lijkt heeft hij in de praktijk, en daar gaat hem mij om, een simpelweg grotere actieradius.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

wimbre schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:30:
[...]

LOL _O- Of mijn lade met usb en audiokabels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-11-2024
renedg73 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:49:
[...]

Vroeger Rotterdam, nu regio Gouda, maar ik ben blijven hangen bij mijn dealer. Nee, ik ben er maar een paar tegengekomen (op 1 hand te tellen). Ook bij M De Koning gehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Wing-
[...]

Jammer, maar zwaar verouderd is wel erg gechargeerd. Maar de Volvo is toch gebouwd op een ICE platform (incl middentunnel etc)? Dan zit de nieuwe techniek er niet eens in ;) Veel plezier met de Volvo.

Je kan idd nu nog geluk hebben met reeds geproduceerde auto's of in productie zijnde auto's. Alle merken hebben er last van. Niet zozeer alleen probleem door Audi.

[ Voor 6% gewijzigd door -Wing- op 09-12-2021 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:20
Vandaag bericht van de dealer: productie definitief gepland in week 51 levering derde week januari. Besteld op 4 oktober.

Q4 Sportback 40 Advanced, alles zwart. De opties voor de liefhebber:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYSfoLfYBo2Mdf3PAE2Bs0oJ-ZU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/djhq3HKO6AaHn39pIAMyGWlP.jpg?f=user_large

Lijkt bijna te mooi om waar te zijn als ik het hier zo lees. Dan halen ze de SB's dus toch naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinos
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-05 21:09

kevinos

Tweakpedia

kdoornbo schreef op donderdag 9 december 2021 @ 07:00:
Vannacht update LM : Voor u is een nieuwe Audi Q4 E-Tron door ons besteld. De verwachte leverdatum is gewijzigd naar 31 december 2021.

honeymoon staat sinds 2 weken op : De productieweek van uw Audi Q4 e-tron is bekend!
We hebben bericht ontvangen dat uw Audi Q4 e-tron is opgenomen in de productieplanning van week 50; dit is de week van maandag 13 december 2021.
Ik heb exact dezelfde status doorgekregen van de dealer deze week. Nu hopen dat hij ook echt gebouwd wordt volgende week!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marco1982!
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22-11-2022
Heeft hier iemand de grille van de Q4 al los gehaald? Mijn grille zou vandaag gespoten worden, maar ze kregen de gril niet los :(

Gelukkig wel een eind gekomen met het wrappen van de donkergrijze elementen _/-\o_ :9~

Old

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/970TMo17R91ObRUfHYr8B3qMbgg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BOAIFJwBpOHGZOj181Iof1sd.jpg?f=fotoalbum_large

vs New

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dm8FstBQZazde-hhpGLxPBpnG4A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wda1Lgg773QIvEVVGqIpuk9T.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 77% gewijzigd door Marco1982! op 09-12-2021 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Marco1982! schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:42:
Heeft hier iemand de gril van de Q4 al los gehaald? Mijn gril zou vandaag gespoten worden, maar ze kregen de gril niet los :(
Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om een grille van een Q4 af te halen. Echter weet ik wel dat er veel techniek / sensoren in verbinding staan met de grille en het misschien om die rede lastig is hem te detacheren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renedg73
-Wing- schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:01:
[...]

Vroeger Rotterdam, nu regio Gouda, maar ik ben blijven hangen bij mijn dealer. Nee, ik ben er maar een paar tegengekomen (op 1 hand te tellen). Ook bij M De Koning gehaald?
Nee auto gevonden in den bosch maar lease moest via apoint dus auto verplaatst naar audi centrum amsterdam na een harde strijd tussen de dealers. Moest een andere auto geruild worden naar den bosh zodat hun toch nog een verkoop voe dit jaar hadden. Gisteren opgehaald in Amsterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renedg73
Na eerste keer laden gaaf mijn 35 en bereik van 287 km voor de eerste kilometers stond er 387. Toch rustig gereden gisteren. Vind wel jammer dat de 35 maar met 7kwh laat ipv de 11kwh. Maar verder top auto rijd echt heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikkel1
  • Laatst online: 01-04-2022
MV999 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:45:
[...]

Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om een grille van een Q4 af te halen. Echter weet ik wel dat er veel techniek / sensoren in verbinding staan met de grille en het misschien om die rede lastig is hem te detacheren.
En misschien verklaart dat ook wel de prijs van zo'n nieuw stukje 'plastic'. Ik heb die van mij laten vervangen door een nieuwe zwarte. Toch een kleine 800 euro. :S

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Audilucky
  • Laatst online: 09-05-2022
Vandaag het mooie bericht gekregen dat de auto de fabriek heeft verlaten en op weg naar NL !!
- Wanneer besteld bij de dealer? Eind juli
- Wanneer bericht gekregen dat de auto in productie gaat en wanneer gaat deze in productie? 1/12
- Wanneer bericht gekregen over transport naar NL en wanneer gaat deze op transport? 9/12
- Wanneer bericht gekregen dat levering dit jaar niet meer gaat lukken en eventueel welke reden? Nvt
- Verder benieuwd naar jullie Uitvoering: Audi Q4 Sportback 40 Advanced Plus - Geiserblue - Sportstoel Twinleder - optiekpakket / privacy glas + meer opties
Dealer moet dan nog de trekhaak + dashcam inbouwen. Iemand ervaring met trekhaak achteraf inbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterB10
  • Laatst online: 09-02-2022
Heeft hier iemand de grille van de Q4 al los gehaald? Mijn grille zou vandaag gespoten worden, maar ze kregen de gril niet los :(

Gelukkig wel een eind gekomen met het wrappen van de donkergrijze elementen _/-\o_ :9~

Old

[Afbeelding]

vs New

[Afbeelding]
Wat voor kleur wil je de gril spuiten, zwart?
Ik heb er ook voor geïnformeerd maar ben er nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz

Old

[Afbeelding]

vs New

[Afbeelding]
Misschien wil deze aanbieder wat extra foto’s delen.

Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.ebay-kleinanz...ocial&utm_content=app_ios

Catch my drift?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarkyMarc34
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-08-2023
Ik rijd nu sinds 18 oktober in mijn Q4 Launch edition S en ben nog steeds zeer tevreden :-)
Ik moet zeggen dat ik er nog maar een paar heb zien rijden in omgeving Eindhoven.

Wat wel jammer is, is de beperkte mogelijkheden van de app. Alleen de standkachel en status accu en laden zijn eigenlijk in te zien/ te bedienen. Zaken als status van deuren en ramen die open of dicht zijn, ontgrendelen auto, bestemming doorsturen naar de auto etc zijn wel een gemis.

Volgens een expert bij de dealer zou er gewerkt worden aan updates voor zowel de auto als de app, echter is een release datum nog niet bekend. Houd maar rekening met minimaal einde Q1 2022 was de boodschap.

Ook het toevoegen van gebruikers is nog niet mogelijk. Na de software update zou ook dat verholpen zijn. Dit zorgt er ook voor dat je eigenlijk als gast gezien wordt ipv de hoofdgebruiker. Dit resulteert in het steeds weer weg moeten klikken van de melding bij het starten van de auto met OK en het niet langer dan een week onthouden van je opgeslagen bestemmingen in je navigatie en het niet in kunnen nen stellen van een THUIS bestemming. Ben benieuwd wanneer dat verholpen gaat zijn. Hopelijk op korte termijn met een bug fix release.

De actieradius in de huidige weersomstandigheden
is naar mijn gevoel niet al te best. Volledig opgeladen geeft mijn auto een verwachting van ongeveer 350km aan. Wellicht moet ik mijn rijstijl daar deels de schuld van geven, of ik moet mijn verwachtingen bijstellen. Maar goed, met een lader op het werk en op de oprit heb ik 95% van het jaar iig geen last daarvan. Ben wel benieuwd wat de actieradius in de lente/ zomer gaat zijn.

Morgen krijg ik ruim een uur lang uitleg over alle functies en mogelijkheden van mijn Audi Q4 van een expert bij de Audi garage. Ik heb er zin in en ben erg benieuwd naar de tips en tricks en alle slimmigheidjes die ik mogelijk nog niet ontdekt of gebruikt heb.

Aan alle (toekomstige) Q4 rijders: Ik wens jullie veel rij plezier en veilige KM toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:33
En toen was het einde rijden. Sinds 3 dagen rij ik in een Q2 rond ivm deze -bij de dealer nog- onbekende storing:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qhtqESCtCVAmhHLQyOA3tl4mIoI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ylGjQY6DzJaTPOAo0z2FrqN5.png?f=fotoalbum_large

Helaas. Je zou zeggen: accu zat op zo’n Q4 maar nee dus…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
dolfg schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 04:50:
En toen was het einde rijden. Sinds 3 dagen rij ik in een Q2 rond ivm deze -bij de dealer nog- onbekende storing:

[Afbeelding]

Reed de auto niet meer? Die van mij heeft één keer dezelfde storing gehad. Gelukkig kon ik doorrijden, uit en weer aanzetten deed wonderen. Dealer kon niets vinden.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiq4
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-07-2024

[Afbeelding]

Heb ik ook een keer gehad na een laadsessie bij een HPC. Na de auto uit en aan gezet te hebben verdween de melding en gelukkig ook niet meer terug gezien. Niet mee naar de dealer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1982!
  • Laatst online: 22-11-2022
PeterB10 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:43:
[...]

Wat voor kleur wil je de gril spuiten, zwart?
Ik heb er ook voor geïnformeerd maar ben er nog niet uit.
Ja glans Zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardQ4
  • Laatst online: 31-10-2024
Wat een ergernis! Vandaag een melding gehad dat er een update van de app is, kan ik bv niet meer voorverwarmen vanaf de app. Waarom heb ik dan een hoop geld uitgegeven aan een warmtepomp? Voorsprong door techniek?

[ Voor 27% gewijzigd door GerardQ4 op 10-12-2021 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
GerardQ4 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:22:
Wat een ergernis! Vandaag een melding gehad dat er een update van de app is, kan ik bv niet meer voorverwarmen vanaf de app. Waarom heb ik dan een hoop geld uitgegeven aan een warmtepomp? Voorsprong door techniek?
Serieus?;)
|:( |:( |:( |:(

Het lijkt wel of de programmeur van Skoda bij Audi is gaan werken? Dat is echt jaren een drama geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
Voorverwarmen staat los van de warmtepomp. Dat kan ook zonder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:02

Trackerfire

BTC HODLER

Crosspost vanaf Facebook. Sportback in Floret zilver. Ook wel een schitterende kleur!

Ernaast trouwens de "normale" E-Tron Sportback

En volgens mij komt het lijnenspel en de verhouding aardig overeen met de eerder geplaatste mock-up:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/njK5G2nFZg6uoSd6Xem5NeDStGU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Q7F4EnlVI19k0nI5J7uBDrM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8A1cfSSqO766W3x3wtSHJoptClM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V52bV6mjsWsElCwwXifJqwNm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Trackerfire op 10-12-2021 09:33 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MV999
Trackerfire schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:29:
Crosspost vanaf Facebook. Floret zilver. Ook wel een schitterende kleur!

En volgens mij komt het lijnenspel en de verhouding aardig overeen met de eerder geplaatste mock-up:

[Afbeelding]
Wat een prachtige auto. Veel meer geluk had ik niet kunnen hebben dat op het moment dat ik een nieuwe auto mocht bestellen precies de sportback bestelbaar werd. Het zal een kwestie van smaak blijven maar naar mijn mening is deze auto echt perfect gelukt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deboss65
Ik vind de lijnen er veel mooier uitkomen met deze lichtere kleuren.
Met een zwarte lak wordt het wat vlakker en als de rest ook nog eens zwart gemaakt wordt heb ik de neiging om het voertuig te associëren met de oost Europese maffia. >:)

(Disclaimer: dit is vanzelfsprekend mijn volstrekt subjectieve mening en enigszins gechargeerd.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
deboss65 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:36:
Met een zwarte lak wordt het wat vlakker en als de rest ook nog eens zwart gemaakt wordt heb ik de neiging om het voertuig te associëren met de oost Europese maffia. >:)

(Disclaimer: dit is vanzelfsprekend mijn volstrekt subjectieve mening en enigszins gechargeerd.)
;( ;( ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

deboss65 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:36:

Dit was mijn 1e keuze, maar omdat je bij deze kleur persé de contrasterende grijs/zwarte lak moet afnemen om de wielkasten, uiteindelijk niet genomen. Komt er nu wel mooi uit. Spijt, nee. Maar deze is ook erg mooi!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Nieuwe update vanuit LM (levering via Ames):

Eerst levering "gegrandeerd nog dit jaar", toen "Medio Maart 2022" en nu weer een bericht "10 Juni 2022" (Klinkt wel concreet eindelijk).

Q4 40 Launch Advanced Plus Edition, Floret Zilver, zonder phonebox en Panoramadak (zal eens vragen of ze die met zo'n leverdatum er niet alsnog op kunnen zetten).
Geachte REDACTED,
Voor u is een nieuwe Audi Q4 E-Tron door ons besteld. De verwachte leverdatum is gewijzigd naar 10 juni 2022. De productie van uw voertuig is namelijk vertraagd.

Zodra het voertuig gereed is voor aflevering, neemt de dealer contact met u op om een afspraak te maken.

Met vriendelijke groet,
REDACTED

adviseur mobiliteit
Nog even zo door en ik ga de bijtellingsregels van 2023 om mijn oren krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door sohus op 10-12-2021 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
Vind het wel opmerkelijk dat die auto's zo ver naar achteren worden geschoven. Doen ze niks in de periode maart > juni?

[ Voor 183% gewijzigd door MV999 op 10-12-2021 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
renedg73 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:35:
[...]

Nee auto gevonden in den bosch maar lease moest via apoint dus auto verplaatst naar audi centrum amsterdam na een harde strijd tussen de dealers. Moest een andere auto geruild worden naar den bosh zodat hun toch nog een verkoop voe dit jaar hadden. Gisteren opgehaald in Amsterdam
Oh, ik ken de verhalen, maar meestal gaat de 'strijd' er soepeler aan toe. Het gebeurt vaker dat er een ruil plaatsvindt. Zal wel het noorden vs het zuiden zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

sohus schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:45:
Nieuwe update vanuit LM (levering via Ames):

Eerst levering "gegrandeerd nog dit jaar", toen "Medio Maart 2022" en nu weer een bericht "10 Juni 2022" (Klinkt wel concreet eindelijk).

Q4 40 Launch Advanced Plus Edition, Floret Zilver, zonder phonebox en Panoramadak (zal eens vragen of ze die met zo'n leverdatum er niet alsnog op kunnen zetten).

[...]

Nog even zo door en ik ga de bijtellingsregels van 2023 om mijn oren krijgen.
10 juni staat die van mij ook op nu (week 23) :'( zelfde trein :o (Pouw)

Zelfde riedeltje ook. Week 51, Medio maart, 10 juni :9

[ Voor 4% gewijzigd door Trackerfire op 10-12-2021 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Mikkel1 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:53:
[...]

En misschien verklaart dat ook wel de prijs van zo'n nieuw stukje 'plastic'. Ik heb die van mij laten vervangen door een nieuwe zwarte. Toch een kleine 800 euro. :S
De prijs van plastic is ook fantastic. Ik vind dan de grille nog wel meevallen. Dat high mesh interieur stukje op je dashboard, die had ik wel willen hebben op de config auto, maar die was uit mijn hoofd ruim 400 euro. Vond dat in verhouding nog veel meer geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Hier kreeg ik vanochtend ook een foutmelding in de app. Niet gemerkt dat de app is geupdate. Gebruik je ook een iPhone?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Trackerfire schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:52:
[...]

10 juni staat die van mij ook op nu (week 23) :'( zelfde trein :o (Pouw)

Zelfde riedeltje ook. Week 51, Medio maart, 10 juni :9
Hopelijk t.z.t. alle bugs uit de software in de auto en app :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deboss65
Excuus als ik je gekwetst heb. Zolang je maar achter je keuze staat is het prima toch?
Verschil in smaak moeten we hebben anders wordt het allemaal van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

sohus schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:58:
[...]

Hopelijk t.z.t. alle bugs uit de software in de auto en app :+
Dit en wie weet wat extra goodies erop die er nu (nog) niet op zitten 8) (11,6 inch scherm, 360 camera, phonebox 8)7, 3.0 software update met betere laadcurve)

[ Voor 14% gewijzigd door Trackerfire op 10-12-2021 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
MV999 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:47:
Vind het wel opmerkelijk dat die auto's zo ver naar achteren worden geschoven. Doen ze niks in de periode maart > juni?
Ik lees ook hele grote achterstanden bij onze oosterburen.
Misschien dat ze nu eerst de NL lease markt bevoorraden en begin volgend jaar diegene die nu moesten wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deboss65
Trackerfire schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:59:
[...]

Dit en wie weet wat extra goodies erop die er nu (nog) niet op zitten 8) (11,6 inch scherm, 360 camera, phonebox 8)7, 3.0 software update met betere laadcurve)
pssst: Sinterklaas is al het land uit sinds 4 dagen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

deboss65 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:01:
[...]

Ik lees ook hele grote achterstanden bij onze oosterburen.
Misschien dat ze nu eerst de NL lease markt bevoorraden en begin volgend jaar diegene die nu moesten wachten.
Voor Duitsland is het kommer en kwel ook. Dealers geven nu aan levering Q1-2 2023 bij nu bestellen. Bizar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
deboss65 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:59:
[...]

Excuus als ik je gekwetst heb. Zolang je maar achter je keuze staat is het prima toch?
Verschil in smaak moeten we hebben anders wordt het allemaal van hetzelfde.
Dit was uiteraard sarcastisch. De rede dat ik de auto geheel zwart heb is omdat ik dat prachtig vind en juist die sfeer die jij schetst wil uitdragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

deboss65 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:02:
[...]

Hopen tegen beter weten in mag altijd he :9 :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deboss65
Trackerfire schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:03:
[...]

Hopen tegen beter weten in mag altijd he :9 :o
Zeker. Moet bekennen dat ik heel stiekem ook hoop op wat leuke verbeteringen aangezien ik nog totaal geen idee heb wanneer de Q4 komt.
Ik probeer het positief te zien: Zolang hij er niet is rijd ik door in mijn huidige voiture waarvan de inruilwaarde al vastgelegd is. En intussen zijn de Q4 nieuwprijzen alweer verhoogd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Wing-
MV999 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:47:
Jawel, maar ze moeten nog meer landen bevoorraden he. Als ik de posts goed gevolgd hebt wacht VS nog op de launch en die komt in voorjaar 2022. Geen idee waar ze die Q4's gaan bouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

deboss65 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:07:
[...]

Zeker. Moet bekennen dat ik heel stiekem ook hoop op wat leuke verbeteringen aangezien ik nog totaal geen idee heb wanneer de Q4 komt.
Ik probeer het positief te zien: Zolang hij er niet is rijd ik door in mijn huidige voiture waarvan de inruilwaarde al vastgelegd is. En intussen zijn de Q4 nieuwprijzen alweer verhoogd.
Daarom ;) bij ons inderdaad de inruilwaarde ook al vastgezet en al de bevestiging gekregen dat deze prijs vast blijft tot moment van levering wanneer dan ook. Fiscale waarde gaat helaas wel omhoog met het bedrag wat er nu bij is gekomen maar dat scheelt gelukkig niet ontzettend veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Trackerfire schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:08:
[...]

Daarom ;) bij ons inderdaad de inruilwaarde ook al vastgezet en al de bevestiging gekregen dat deze prijs vast blijft tot moment van levering wanneer dan ook. Fiscale waarde gaat helaas wel omhoog met het bedrag wat er nu bij is gekomen maar dat scheelt gelukkig niet ontzettend veel ;)
Wat ruilen jullie in als ik vragen mag? Ben wel benieuwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
ephymerous schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:53:
[...]

Hier kreeg ik vanochtend ook een foutmelding in de app. Niet gemerkt dat de app is geupdate. Gebruik je ook een iPhone?
Ik merkte het doordat de app om een paar setup stappen vroeg. Ik heb blijkbaar voor deze app het automatisch updaten aan staan (iPhone).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

MV999 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:09:
[...]

Een Peugeot 208 O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Wing-
deboss65 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:02:
[...]

Tegen de tijd dat sommigen de Q4 krijgen is Sinterklaas weer bijna in het land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_1966
  • Laatst online: 21-10-2024
Wat een ergenis, Q4 zou deze week gebouwd worden ( definitief ) gisteren een mail ontvangen dat de auto is doorgeschoven naar week 18, besteld eind juli. ook in kenteken radar worden er minder op kenteken gezet dan vorige week, gaat de verkeerde kant op.

Q4 40 advanced zonder opties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deboss65
[...]

2013 Skoda Octavia 1.8TSi (nieuw gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
-Wing- schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:12:
[...]

Tegen de tijd dat sommigen de Q4 krijgen is Sinterklaas weer bijna in het land...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bSkxjIqHMaHRWjCH7IJzyBOTzWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EEk3Lq5eWISJJb9ScAd4G7ry.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audilucky
[...]

Outlander PHEV 2015

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerardvhgn
  • Laatst online: 30-04 13:52
-Wing- schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:08:
[...]

Jawel, maar ze moeten nog meer landen bevoorraden he. Als ik de posts goed gevolgd hebt wacht VS nog op de launch en die komt in voorjaar 2022. Geen idee waar ze die Q4's gaan bouwen...
Bij Brussel wordt zeer waarschijnlijk een fabriek ingezet om Q4's te gaan bouwen, naast Zwickau: https://www.autovisie.nl/nieuws/brussel-productie-audi-q4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Ik zie allemaal een mooie inruil en een verbetering. Wij hebben ook nog een Outlander PHEV. Dat blijft de auto voor naar het tuincentrum en stort. Als over een jaar of 2 nog meer keuze is (en prijzen zakken), mag deze er ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-

[Afbeelding]

Erg vervelend. Hopelijk kunnen ze wel wat vinden en het oplossen. In deze thread heb ik eens een drietal video's van een reviewer gepost. Was behoorlijk fan van de Q4, maar ook zijn auto hield er helemaal mee op. Hopelijk blijft jou dit bespaard...

Sinds wanneer had je de Q4 en hoeveel km al mee gereden?

[ Voor 3% gewijzigd door -Wing- op 10-12-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audilucky
-Wing- schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:19:
Ik zie allemaal een mooie inruil en een verbetering. Wij hebben ook nog een Outlander PHEV. Dat blijft de auto voor naar het tuincentrum en stort. Als over een jaar of 2 nog meer keuze is (en prijzen zakken), mag deze er ook uit.
Eigenlijk ben ik best tevreden over de compleetheid van zo'n Outlander. Stoel-stuur-voorruitverwarming - standkachel - assistance - leder stoelen - trekkracht. Om niet achteruit te gaan moest ik bij de Audi heel veel opties aanklikken dus uiteindelijk schoot de prijs hierdoor fors omhoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• the-hyrax
[...]

Peugeot 308

Mijn god wat ben ik blij als ik er over twee weken vanaf ben, wat een graf ding _/-\o_.

Vorige keer toen ik een auto inleverde kwam er zo'n LeasePlan-pensionado hem ophalen. Héél aardige vent hoor, maar mijn god wat duurde dat lang, per paneel een foto maken, heel goed kijken, heel langzaam typen in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Vandaag de bestelbevestiging gekregen. Ze hebben er bij de LM gewoon dik 3 weken over gedaan om de bestelling te plaatsen...

Prognose levering... 30 augustus 2022. Net op tijd voor de facelift...

40 Advanced Edition, Typhoon, Warmtepomp, Ass. Plus.

[ Voor 12% gewijzigd door DaMenaz op 10-12-2021 10:37 ]

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
the-hyrax schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:33:
[...]

Peugeot 308

Mijn god wat ben ik blij als ik er over twee weken vanaf ben, wat een graf ding _/-\o_.

Vorige keer toen ik een auto inleverde kwam er zo'n LeasePlan-pensionado hem ophalen. Héél aardige vent hoor, maar mijn god wat duurde dat lang, per paneel een foto maken, heel goed kijken, heel langzaam typen in de app.
Haha zeer herkenbaar, bij mij was het een hele verlegen jongedame. Ik las overigens wel op Honeymoonnet dat het misschien ook mogelijk is om de oude leaseauto bij de dealer in te leveren tijdens het ophalen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
DaMenaz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:35:
Vandaag de bestelbevestiging gekregen. Ze hebben er bij de LM gewoon dik 3 weken over gedaan om de bestelling te plaatsen...

Prognose levering... 30 augustus 2022. Net op tijd voor de facelift...

40 Advanced Edition, Typhoon, Warmtepomp, Ass. Plus.
Hier was ik ook heel bang voor toen mijn auto besteld werd. Gelukkig ben ik enorm vervelend en belde ik zo vaak dat ze het niet aan durfden om mijn bestelling te laten liggen. Assertiviteit kom je heel ver mee in deze wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the-hyrax
MV999 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:37:
[...]

Haha zeer herkenbaar, bij mij was het een hele verlegen jongedame. Ik las overigens wel op Honeymoonnet dat het misschien ook mogelijk is om de oude leaseauto bij de dealer in te leveren tijdens het ophalen ;)
Klopt, maar dan ben jij verantwoordelijk voor de auto totdat die in het controlecentrum van LeasePlan aankomt. In feite laat je hem dan bij de dealer achter en zij geven dan de sleutel aan de ophaal-pensionado (of dame in jouw geval). Mochten zij er dan een mooie kras in rijden ri. LeasePlan, dan ben jij verantwoordelijk.

Daarom heb ik ingeplanned dat de ophaal-pensionado gewoon naar de dealer komt in het tijdsblok dat ik ook de aflevering heb staan. Kan ik de auto snel afgeven, even rondlopen en dan de Q4 rijden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
the-hyrax schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:39:
[...]

Klopt, maar dan ben jij verantwoordelijk voor de auto totdat die in het controlecentrum van LeasePlan aankomt. In feite laat je hem dan bij de dealer achter en zij geven dan de sleutel aan de ophaal-pensionado (of dame in jouw geval). Mochten zij er dan een mooie kras in rijden ri. LeasePlan, dan ben jij verantwoordelijk.

Daarom heb ik ingeplanned dat de ophaal-pensionado gewoon naar de dealer komt in het tijdsblok dat ik ook de aflevering heb staan. Kan ik de auto snel afgeven, even rondlopen en dan de Q4 rijden. 8)
Slim! thanks voor de tip - overigens ben ik wel all risk verzekerd met betrekking tot externe schade aan de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Dat 'honeymoonnet'' , is dat iets waar je standaard over geïnformeerd wordt? Kan er weinig over vinden (behalve dat iedereen het blijkbaar heeft!).
MV999 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:38:
[...]

Hier was ik ook heel bang voor toen mijn auto besteld werd. Gelukkig ben ik enorm vervelend en belde ik zo vaak dat ze het niet aan durfden om mijn bestelling te laten liggen. Assertiviteit kom je heel ver mee in deze wereld.
Heeft ook wel wat telefoontjes gekost. Anders hadden ze er nog steeds niks mee gedaan. :|

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
DaMenaz schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:40:
Dat 'honeymoonnet'' , is dat iets waar je standaard over geïnformeerd wordt? Kan er weinig over vinden (behalve dat iedereen het blijkbaar heeft!).

[...]

Heeft ook wel wat telefoontjes gekost. Anders hadden ze er nog steeds niks mee gedaan. :|
In principe lopen alle bestellingen in Nederland via Pon, dus kans is eigenlijk vrijwel nihil dat jij hier geen toegang tot hebt. Je dealer is degene die verantwoordelijk is voor het invoeren van je emailadres in het systeem zodat jij ook werkelijk de updates (stappen) ontvangt. Als het goed is krijg je zodra de auto ook werkelijk bij Pon besteld is de eerste stap binnen. Ik weet alleen niet zeker of elke dealer hier ook gebruik van maakt.. Is wel fijn om op de hoogte te blijven m.i.

Pagina: 1 ... 51 ... 136 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.