Hier ook goed bericht, de auto wordt morgen gebouwd en komt volgende week naar Nederland.
Besteld 3 Augustus bij A-point Amsterdam
Besteld 3 Augustus bij A-point Amsterdam
Die van mij is weer verschoven naar 16 december, denk dat ik toch maar eens achterover ga leunen en het contact met de dealer maar even laat voor wat het is. Zie vanzelf de mail verschijnen van productie...MV999 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:09:
[...]
Nice!! Dan zie je dus toch dat die interval tussen onze auto's gebleven is
Audi Q4 Sportback S Competition
Nee hoor. Je kunt ook de auto in Duitsland ophalen met je Nederlands kenteken. Je kunt tegenwoordig (Corona procedure) je auto al online registreren als het chassisnummer bekend is. Moest wel een paar foto’s van de auto bijvoegen. Links voor, rechts achter, chassisnummer gestanst, type plaatje en km stand.the-hyrax schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:14:
[...]
Tesla speelt vals. Officieel mag je pas registreren als de auto op Nederlands grondgebied staat
Ik zie het al, ik moet me komende tijd maar even niet op het forum meldenAvigoorn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:15:
Wat een mazzel, maar mijn S Competition staat op de vrachtwagen en wordt dit jaar nog afgeleverd.
Besteld half augustus.
Ik heb voorruitverwarming. Vanochtend stond de hele straat te krabben. Ik heb ‘m 5 minuten voor vertrek aangezet. Auto lekker warm en de voorruit kraakhelder en droog. Ik werd er wel blij van.Julicount schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:37:
[...]
Ik heb me laten wijsmaken dat om de voorruit goed te kunnen ontdooien voorruit verwarming een pre is. Ik heb geen ervaring met voorverwarming (had ik nooit nodig en maakt me nu ook niet zo veel uit) maar ik ga er vanuit dat voorverwarming gelijkmatig het interieur verwarmd waarbij voorruitverwarming enkel (of extra) de voortuit verwarmd tbv ontdooien. Heb jij daar ervaring mee qua voorverwarming? En aangezien ik voor het eerst geen garage meer heb vond ik het krabben afgelopen winter verschrikkelijk 🙈 maar ik ben het eens dat het overbodige luxe is en als ik concessies had moeten doen zou ik deze optie als eerst laten vervallen😄
Veel opties?Avigoorn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:15:
Wat een mazzel, maar mijn S Competition staat op de vrachtwagen en wordt dit jaar nog afgeleverd.
Besteld half augustus.
Ja behoorlijk wel. Dit zit erin.
Even weggestreept wat ik niet heb; gezien we korte levertijden hebben ligt het dus aan de dealer, óf aan 3-zone airco (met verwarmbaar stuurwiel) of comfortpakket plus...Avigoorn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:46:
[...]
Ja behoorlijk wel. Dit zit erin.
Bewust niet gekozen voor elektrische stoelen, gebruik ze nu veel te weinig. 1x instellen en klaar.
3 zone airco geen toegevoegde waarde voor mij.
Dynamic onderstel gebruik ik nu ook niet, in die zin dat deze altijd op sport staat
- Assistentiepakket advanced
- Veiligheidspakket plus
- Comfortpakket standaard
- MMI navigatie pro
- Optiekpakket zwart
- SONOS premium sound system
- Privacy glas (donker getinte achterramen)
- Contour/Ambiente lichtpakket (multicolor)
- Velgen Audi Sport, 21 inch gegoten lichtmetaal "5-armrotor-evo"-design
- Buitenspiegelbehuizing in hoogglans zwart
- Comfortsleutel (inclusief achterklep met virtual pedal)
- Akoestisch glas in de voorportieren
[ Voor 4% gewijzigd door the-hyrax op 07-12-2021 13:58 ]
Ja goed punt, lang verhaal dus maar weer kort. Er is echt geen touw aan vast te knopen helaas.the-hyrax schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:57:
[...]
Even weggestreept wat ik niet heb; gezien we korte levertijden hebben ligt het dus aan de dealer, óf aan 3-zone airco (met verwarmbaar stuurwiel) of comfortpakket plus...
Ik dacht zelf dat het aan het HUD zou liggen maar gezien jouw bestel- en levertijd lijkt dat niet
Wel een laag snelheids gemiddelde. Dus dat is niet alleen 1000 km snelweg geweest.janbus schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:47:
Een collega stuurt me z'n statistieken van z'n BMW iX3:
[Afbeelding]
Hebben wij ook ergens zoiets in de Audi Q4?
Tussen je klokken kan je dat oproepen en resetten en anders in de app.janbus schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:47:
Een collega stuurt me z'n statistieken van z'n BMW iX3:
[Afbeelding]
Hebben wij ook ergens zoiets in de Audi Q4?
[ Voor 6% gewijzigd door GeeMoney op 07-12-2021 14:15 ]
[ Voor 26% gewijzigd door The__Virus op 07-12-2021 14:25 ]
Echt super mooi! Vergelijkbare uitvoering in bestelling staan! Alleen zonder pano dak en Phone box....Carlo_boz schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:27:
Haha zie het nu ook
Overigens met pano dak en phone box
Ik heb er net goodyear winterbanden op liggen vanuit de leas. Ze wisselen de band op de originele velg (20 inch bij mij), dus qua looks is dat fijn. Verder geen keuze in want vanuit lease zo bepaald. Wat mij opviel in de manual is dat sneeuwkettingen alleen toegestaan zijn op de 19 inch velg.Aldmar schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:06:
[...]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. En dan vooral het merk/type winterbanden.
Ik mag mijn Q4 komende maandag ophalen, maar staat nog op zomerbanden. Dus ik mag nog langs de Euromaster binnenkort voor de winterbanden. Geen idee of ik het kan sturen welk merk/type dat wordt of dat het al vanuit de LM is geregeld, maar mocht dat kunnen zou ik wel wat meer details willen weten wat het beste zou zijn.
Prachtige wagen zeg, kan niet wachten tot ik die van mij heb (welliswaar sportback)
Goed om te weten! Verkoper zei inderdaad dat het vrij snel ontdooid is. Ik ben namelijk veel te chaotisch om lang van tevoren van alles aan te zettendolfg schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:24:
[...]
Ik heb voorruitverwarming. Vanochtend stond de hele straat te krabben. Ik heb ‘m 5 minuten voor vertrek aangezet. Auto lekker warm en de voorruit kraakhelder en droog. Ik werd er wel blij van.
Kunnen wij ook ergens zo'n leuke grafiekjes oproepen van de Audi Q4?GeeMoney schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:14:
[...]
Tussen je klokken kan je dat oproepen en resetten en anders in de app.
Ik heb exact dezelfde Q4 echter alleen met de standaard 20 inch velgen. Ik wil deze vervangen voor volledig zwarte velgen. Zijn de op de foto 20 of 21 inch? Ik twijfel tussen GMP GUNNER of GMP Angel. Jouw GMP GUNNER velgen zien er top uit.Carlo_boz schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:27:
Haha zie het nu ook
Overigens met pano dak en phone box
Zou een leuke zijn voor de wachters onder onsI was told this week at all cars produced after week 52 with navigation gets it. (from dealer, not confirmed by others)
[ Voor 10% gewijzigd door Trackerfire op 07-12-2021 16:14 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Ik hoop het voor je! Alhoewel ik me, gezien het feit dat ze al geld vragen voor een automatisch dimmende binnenspiegel, ik me niet voor kan stellen dat ze dit zomaar gratisch doen.Trackerfire schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:13:
Vanaf Facebook (dus dan is het waar![]()
) op de vraag vanaf wanneer het 11,6 inch Touchscreen wordt ingebouwd:
[...]
Zou een leuke zijn voor de wachters onder ons
Zou heel mooi zijn, ik wacht en weet nog helemaal niets van een productie datum.Trackerfire schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:13:
Vanaf Facebook (dus dan is het waar![]()
) op de vraag vanaf wanneer het 11,6 inch Touchscreen wordt ingebouwd:
[...]
Zou een leuke zijn voor de wachters onder ons
https://www.audi.nl/dam/n...jslijst-Audi-Q4-2201a.pdfSWIGGA schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:50:
@deboss65 Waar kan jij die nieuwe prijslijst vinden?
De prijzen blijven maar stijgen
Zie zo snel geen wijzigingen in uitrustingsniveaus en pakketten.
Catch my drift?
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
De velgen zijn 20 inch, bewust gekozen om extra kosten te voorkomen vanuit de leasemaatschappij.Jope3 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:00:
[...]
Ik heb exact dezelfde Q4 echter alleen met de standaard 20 inch velgen. Ik wil deze vervangen voor volledig zwarte velgen. Zijn de op de foto 20 of 21 inch? Ik twijfel tussen GMP GUNNER of GMP Angel. Jouw GMP GUNNER velgen zien er top uit.
Geen grafiekjes met lijnen. Alleen ritgegevens en of staaf diagrammen in de app.janbus schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:16:
[...]
Kunnen wij ook ergens zo'n leuke grafiekjes oproepen van de Audi Q4?
In de myAudi app op iOS vind ik geen ritgegevens en/of staafdiagrammen.GeeMoney schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 19:26:
[...]
Geen grafiekjes met lijnen. Alleen ritgegevens en of staaf diagrammen in de app.
Ja man
Dan komt dat nog want mijn fat E-tron heeft dat wel.janbus schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:58:
[...]
In de myAudi app op iOS vind ik geen ritgegevens en/of staafdiagrammen.
Een bestaand slot dan neem ik aan?BierPul schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:46:
- Wanneer besteld bij de dealer? 25-11-2021
akkoord bij LM
- Wanneer bericht gekregen dat de auto in productie gaat en wanneer gaat deze in productie? Kreeg direct arriveer week (auto zat al in de pijplijn). Week 51 levering
- Wanneer bericht gekregen over transport naar NL en wanneer gaat deze op transport? Volgens LM nog steeds op schema ;-)
- Wanneer bericht gekregen dat levering dit jaar niet meer gaat lukken en eventueel welke reden? N/a
- Verder benieuwd naar jullie Uitvoering: Q4 Sportback 40 S-Line
[ Voor 4% gewijzigd door Dean Martin op 08-12-2021 07:47 ]
The best is yet to come
Jup klopt, dealer weet ik niet maar A-point als LM 😇Dean Martin schreef op woensdag 8 december 2021 @ 07:46:
[...]
Een bestaand slot dan neem ik aan?
Edit: dat staat er. Welke dealer had toen nog een slot?
Ja man
FYI - A-point is een dealerBierPul schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:29:
[...]
Jup klopt, dealer weet ik niet maar A-point als LM 😇
:strip_exif()/f/image/PcfBEUeRTo2tRVc7G9Yi2Y6P.jpg?f=fotoalbum_large)
Huilen. Moet ik nog langer wachten op foto's van iemand die eindelijk exact "mijn" uitvoering heeftMV999 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:20:
[...]
Die van mij is weer verschoven naar 16 december, denk dat ik toch maar eens achterover ga leunen en het contact met de dealer maar even laat voor wat het is. Zie vanzelf de mail verschijnen van productie...
Ze blijven hem uitstellen omdat de wereld nog niet klaar is voor hoe dik die uitvoering gaat.Trackerfire schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:06:
[...]
Huilen. Moet ik nog langer wachten op foto's van iemand die eindelijk exact "mijn" uitvoering heeftben zo benieuwd. Nog steeds nog niet "onze" versie gezien op het forum
MV999 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:24:
[...]
Ze blijven hem uitstellen omdat de wereld nog niet klaar is voor hoe dik die uitvoering gaat.
Ik heb volgens wel exact jouw uitvoering (alleen wel met phonebox en pano). Wat wil je zien?Trackerfire schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:06:
[...]
Huilen. Moet ik nog langer wachten op foto's van iemand die eindelijk exact "mijn" uitvoering heeftben zo benieuwd. Nog steeds nog niet "onze" versie gezien op het forum
Deze in 't echtcutter schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:17:
[...]
Ik heb volgens wel exact jouw uitvoering (alleen wel met phonebox en pano). Wat wil je zien?
De q4 40 Launch Edition S Competition is het toch?
[ Voor 6% gewijzigd door Trackerfire op 08-12-2021 13:24 ]
Schandalig dikTrackerfire schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:21:
[...]
Deze in 't echtdus idd de S Competition, 35, 40 of 50 maakt niet uit qua buitenkant als 't goed is
![]()
[Afbeelding]
Oh nee, vergissing. De sportback... ik heb de gewone. Voor en binnenkant zijn wel gelijk denk ik. En ik heb ook Mythos Zwart.Trackerfire schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:21:
[...]
Deze in 't echtdus idd de S Competition, 35, 40 of 50 maakt niet uit qua buitenkant als 't goed is
![]()
[Afbeelding]
Volgens mij heb ik 2 pagina’s terug 2 foto’s gepost van een Q4 40 S competition in Mythos black met black optic pakket.cutter schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:30:
[...]
Oh nee, vergissing. De sportback... ik heb de gewone. Voor en binnenkant zijn wel gelijk denk ik. En ik heb ook Mythos Zwart.
The best is yet to come
[ Voor 18% gewijzigd door deboss65 op 08-12-2021 14:28 ]
Ik kon ook nog wit kiezen. Ik heb een Q4 uit een LM Batch (Wit of Zwart). Ik denk dat de kleurenverf op is bij Audi en daar de leveringen op blijven hangen...deboss65 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:27:
Ik heb een deja-vu gevoel...
100 jaar geleden kon je een T-Ford in alle kleuren bestellen als het maar zwart was.
Aan de foto's te zien lijkt het wel of dit weer zo is. Iets meer kleur kiezen mensen
Ik vrees dat de verhoudingen bij de SB look op de eerdere post niet helemaal kloppen met de werkelijkheid. Zie ook de achtergrond van de parkeergarage ingang ;-)Dean Martin schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:09:
Ik weet niet wat het is, maar bovenstaande eigen foto lijkt de auto een stuk meer bescheiden t.o.v. van die marketing foto van de SB. Vraag me af of het alleen de SB look is die dat veroorzaakt.
Representing Navarra Blue precies om die reden 😉💪deboss65 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:27:
Ik heb een deja-vu gevoel...
100 jaar geleden kon je een T-Ford in alle kleuren bestellen als het maar zwart was.
Aan de foto's te zien lijkt het wel of dit weer zo is. Iets meer kleur kiezen mensen
(mijn volstrekt subjective en persoonlijke mening overigens. Dus je niet aangevallen voelen)
[ Voor 5% gewijzigd door MV999 op 08-12-2021 15:21 ]
Die paar cm lengteverschil doet schijnbaar veel optischDean Martin schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:09:
Ik weet niet wat het is, maar bovenstaande eigen foto lijkt de auto een stuk meer bescheiden t.o.v. van die marketing foto van de SB. Vraag me af of het alleen de SB look is die dat veroorzaakt.
Ik wacht toch even met dat oordeel totdat er ook wat echte SB foto's zijn verschenenMV999 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:22:
[...]
Die paar cm lengteverschil doet schijnbaar veel optisch
[ Voor 3% gewijzigd door Dean Martin op 08-12-2021 15:24 ]
The best is yet to come
Dank! En ik zal volgende week even langs gaan bij de dealer om alvast een fototje te schietenDean Martin schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:24:
[...]
Ik wacht toch even met dat oordeel totdat er ook wat echte SB foto's zijn verschenen
Proficiat btw!
[ Voor 13% gewijzigd door Toink op 08-12-2021 15:31 ]
Hier zelfde. Ligt dus echt aan die optielijst ongelimiteerd aanvinkenToink schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:30:
Verrassing, net gebeld door dealer. Q4 besteld begin aug, wordt niet meer geleverd en geen flauw idee wanneer het wel wordt. We zien wel... bijna alle opties op phonebox en panodak na.
Half juli LE Competition S besteld zonder extra opties en later phonebox en panoramadak laten vervallen.Trackerfire schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:42:
[...]
Hier zelfde. Ligt dus echt aan die optielijst ongelimiteerd aanvinken
[ Voor 17% gewijzigd door mouse1277 op 08-12-2021 15:49 ]
Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive
Hmmmm, toch die zwarte lak op danmouse1277 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:47:
[...]
Half juli LE Competition S besteld zonder extra opties en later phonebox en panoramadak laten vervallen.
Levering: Weet niemand.
Dus schiet mij maar lek of het moet zo zijn dat ze een Competition S standaard al zien als ongelimiteerde opties.
Ben trouwens niet gebeld maar gaan ze ook niet doen: Hebben nog nooit iets van zich laten horen (behalve toen ik die 2 opties moest laten vervallen voor gegarandeerde 2021 levering).
Ik denk het. Eerst keus van mij was navarrablauw maar dat vond de vrouw niet mooi en nu ik hem een paar keer in het echt heb gezien ben ik wel blij dat ik voor zwart ben gegaan
Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive
Begrijp ik het goed dat jij vandaag ook gebeld bent dat hij niet meer in 2021 geleverd wordt?Trackerfire schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:42:
[...]
Hier zelfde. Ligt dus echt aan die optielijst ongelimiteerd aanvinken
Volgens mij worden er bij de introductie van nieuwe modeljaren ook nieuwe kleuren 'vrijgegeven'. Bij sommige modellen die al wat langer op de markt zijn, kan je bijna alle kleuren van de regenboog en wat daar tussenin zit (incl Audi Specials kleuren) kiezen.deboss65 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:35:
Zou dat inderdaad de reden zijn voor de vele vertragingen ? De zwarte lak is bijna op.....
Maar alle gekheid. Je hebt gelijk, de kleur keuze is vrij beperkt. Heb de indruk dat dat vroeger wat breder was.
Zal ook wel te maken hebben met de vraag. Veel lease klanten die heel neutraal kiezen.
Helaas niet mijn keuze en maakt het wel een beetje saai vind ik.
Hier ook half juli besteld en de LM heeft hem toen gereserveerd bij een batch die ze Ames al hadden laten bestellen. Dus ik vermoed dat de LM al in april of mei een batch van de 3 standaard launch editions in de kleuren wit of zwart bij Ames heeft besteld en vanuit die batch is mijn auto 3 weken geleden geleverd.mouse1277 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:47:
[...]
Half juli LE Competition S besteld zonder extra opties en later phonebox en panoramadak laten vervallen.
Levering: Weet niemand.
Dus schiet mij maar lek of het moet zo zijn dat ze een Competition S standaard al zien als ongelimiteerde opties.
[ Voor 18% gewijzigd door cutter op 08-12-2021 16:21 ]
Het is misschien een beetje kinderachtig om andere auto's af te gaan kraken, maar ik doe het tochcutter schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:21:
[...]
Hier ook half juli besteld en de LM heeft hem toen gereserveerd bij een batch die ze Ames al hadden laten bestellen. Dus ik vermoed dat de LM al in april of mei een batch van de 3 standaard launch editions in de kleuren wit of zwart bij Ames heeft besteld en vanuit die batch is mijn auto 3 weken geleden geleverd.
Reed net achter een Ioniq5 en qua uitstraling is de Q4 echt vele mijlen mooier. Ben eerlijk gezegd nog nooit zo tevreden geweest over een nieuwe auto.
[ Voor 5% gewijzigd door MV999 op 08-12-2021 16:39 ]
Nee vorige week vrijdag al met t slechte nieuws dat ie niet meer komt dit jaar. Ze hebben geen idee wanneer hij wel komt. Staat nu op afleverweek 23. Stond op 12 tot vorige week en heeft daarvoor ook nog een tijdje op 51 gestaan.wimbre schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:01:
[...]
Begrijp ik het goed dat jij vandaag ook gebeld bent dat hij niet meer in 2021 geleverd wordt?
Enigszins vreemd dat hij helemaal naar week 23 gewijzigd is.. Gezien het feit dat ik begon met 49. Wellicht krijg je opeens het bericht dat hij in productie is gegaanTrackerfire schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:28:
[...]
Nee vorige week vrijdag al met t slechte nieuws dat ie niet meer komt dit jaar. Ze hebben geen idee wanneer hij wel komt. Staat nu op afleverweek 23. Stond op 12 tot vorige week en heeft daarvoor ook nog een tijdje op 51 gestaan.
Ongetwijfeld. Een keertje. Volgend jaar. ErgensMV999 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:29:
[...]
Enigszins vreemd dat hij helemaal naar week 23 gewijzigd is.. Gezien het feit dat ik begon met 49. Wellicht krijg je opeens het bericht dat hij in productie is gegaan
Dat gaat snel! Hoe lang duurde het vanaf start productie voor je het VIN nummer had? En dus 3 weken tussen start productie en levering aan jou?the-hyrax schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:39:
Afspraak gemaakt, over 2.5 week is ie van mij!
Heb geen VIN 👀MV999 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:41:
[...]
Dat gaat snel! Hoe lang duurde het vanaf start productie voor je het VIN nummer had? En dus 3 weken tussen start productie en levering aan jou?
Wellicht kun je dit bij de dealer alvast vragen, vervolgens kun je in de MyAudi app invoeren en alvast e.e.a. inzien
[ Voor 3% gewijzigd door MV999 op 08-12-2021 20:28 ]
Check mijn post op P123.SWIGGA schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:09:
Heeft er iemand een kiezelgrijze q4 e-tron met zwart optiepakket, inclusief spiegelkappen en audi ringen? Heb hem namelijk zo besteld met 20 inch velgen en verduisterde ruiten achteraan... zou deze graag eens op foto zien 😛
Catch my drift?
SWIGGA schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:09:
Heeft er iemand een kiezelgrijze q4 e-tron met zwart optiepakket, inclusief spiegelkappen en audi ringen? Heb hem namelijk zo besteld met 20 inch velgen en verduisterde ruiten achteraan... zou deze graag eens op foto zien 😛
Scroll even terug naar 3 december. Is hem net niet helemaal, maar komt in de buurt. Ook 20 inchJandV schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:06:
Ik heb er 2 weken geleden nog eentje gedeeld. Ga 'm zaterdag ophalen
[...]
:strip_exif()/f/image/vddx7oQrLPZqXnjzJpWOvVut.jpg?f=fotoalbum_large)
Kun je aangeven waar ik deze actie kan vinden ?-Wing- schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:14:
Momenteel loopt er een actie bij Audi (origineel Audi 19 inch velgen incl winterbanden, 5 Arm PS12 096 of 10 spaak lamina PS12 097). Deze staan niet op de Audi webshop website.
Goeie! Ga ik meteen doen 😇MV999 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:27:
[...]
Wellicht kun je dit bij de dealer alvast vragen, vervolgens kun je in de MyAudi app invoeren en alvast e.e.a. inzien
Mooie foto's! Lijkt alleen wel alsof iemand die Volvo heeft laten krimpen, toch grote wagen zo'n Q4. Zelfde effect had ik vandaag bij een Kia EV6 in real life, veel groter dan als je die op foto's ziet zonder referentie auto ernaast. Lelijke auto vind ik, Q4 naar mijn niet objectieve mening de mooiste EV in deze klasse.Mikkel1 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:20:
[...]
Scroll even terug naar 3 december. Is hem net niet helemaal, maar komt in de buurt. Ook 20 inch
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Iig actie bij mijn dealer M de Koning in Capelle a/d IJssel. Vraag ook even bij jouw eigen dealer. Ik verwacht niet dat het een dealer gebonden actie is. Het gaat om de sets die ook in de prijslijst/brochure staan.deboss65 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:24:
[...]
Kun je aangeven waar ik deze actie kan vinden ?
Goed bericht!kdoornbo schreef op donderdag 9 december 2021 @ 07:00:
Vannacht update LM : Voor u is een nieuwe Audi Q4 E-Tron door ons besteld. De verwachte leverdatum is gewijzigd naar 31 december 2021.
honeymoon staat sinds 2 weken op : De productieweek van uw Audi Q4 e-tron is bekend!
We hebben bericht ontvangen dat uw Audi Q4 e-tron is opgenomen in de productieplanning van week 50; dit is de week van maandag 13 december 2021.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq