Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 39 ... 136 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jope3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06:36
hens72 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:45:
Zo de wintersloffen zitten er ook weer onder
[Afbeelding]

De auto nu 4 weken in bezit en 2000 km mee gereden, zowel stadsverkeer als snelweg en stukken in Duitsland met 140 km per uur.
Gemiddelde lang zit nu op 20,1 kwh per 100km

Pluspunten:
- de auto is stil
- addaptieve cruisecontrol, in Duitsland voor het eerst goed getest en werkt heerlijk
- MMI snel en makkelijk te bedienen wijst zich snel vanzelf
- binnenruimte ook voor volwassenen achterin
- voorverwarming van het interieur is toch wel fijn als je vroeg weg moet, condens en eerste nachtvorst netjes weg bij het instappen
- apple carplay werkt fijn
- grootlicht assistent werkt prima, nog geen medeweggebruikers gehad die er op reageerde. Was bij de Talisman wel anders

Minpunten:
- waarschuwing presense werkt niet soms in de ochtend, oranje melding in display en verdwijnt met paar minuten
- afstelling stoelen, heb nog niet de fijnste zithouding kunnen vinden en wij vinden de zijdelingse steun minder dan in onze vorige auto ook bij de schouders. Komen van de Talisman
- Privacywaarschuwing zoals vele weten, maar hopelijk komt hier in week 48 een update voor zoals gelezen op de diverse fora
- Stuur moet je redelijk stevig vasthouden anders waarschuwing, begin vaak piepjes wordt al minder. Zal dus gewenning zijn
- App features kunnen beter en uitgebreider, ziet soms de auto niet als je voorverwarmen wilt instellen.

Nog uit te zoeken:
- apple carplay, als ik dan de telefoon opneem stopt de radio (logisch) maar bij het eindigen van het gesprek komt het geluid van de radio niet terug. Herkent iemand dit of heeft hier de oplossing voor?

Leuke gimmick, als je het apple logo achter je iphone naam plaatst krijg je de ringen van audi in je MMI.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
-
Herkenbaar, heb ik ook. Geen oplossing hiervoor tot nu toe.
Zou je de velgen ook zwart kunnen wrappen en zo ja wat zou het kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-04 20:17
hens72 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:45:
Zo de wintersloffen zitten er ook weer onder
[Afbeelding]

- Stuur moet je redelijk stevig vasthouden anders waarschuwing, begin vaak piepjes wordt al minder. Zal dus gewenning zijn
-
Zitten hier ook sensoren in het stuur zoals de Enyaq blijkbaar heeft? Of reageert hij enkel op stuurbeweging?
Heb liever laatste, anders steeds dat gepiep... En kan je hem moeilijk omzeilen doormiddel van iets in het stuur hangen. Doe ik nu namelijk altijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Avigoorn op 10-11-2021 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
hens72 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:38:
[...]

Als dat het appeltje is dat vierkantje dan ja, het voegt niets toe is gewoon leuk.

ziet er zo uit dan
@GeeMoney

[Afbeelding]
Ahh die ja, inderdaad.
Met Carplay zie je dat scherm dus eigenlijk nooit :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcCar
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 06-03 12:21
Voor de liefhebbers, S line interieur (PWM)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pcPpE3wh2VhIGTz28-A9DilBX00=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VEvUE2OoU462nm7yxK686ScP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v2r7Ght7fVM3-yPjPNv-L7CPGZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yjo790zAxA5UMvIzyXkAip2y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iE94DQ4-HtXTmwgo5HHYOjb1KGk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZDW7vyEg1gxCGR4HW3s3q9Vi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWGLOW0z1ihoMDxvUhsUlS1t8Is=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qyzFlfhsWWZ3us5mp030Sqhm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E0W117l-6qUyuF4sK8YADtDXASU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QxNBGE7ZYnEcL1OPi2FmX4br.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tkSWT35GJ2d7LTsW9Ia6qASEy54=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NXsobgk37TtGPEJiuSMxokor.jpg?f=fotoalbum_large

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:59

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Volgende keer even je stuur goed draaien, moest nu 3 x kijken na een initiële "WTF :o , wat een lelijk stuur :+ "

www.google.nl

• MarcCar
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 06-03 12:21
MisteRMeesteR schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:59:
[...]

Volgende keer even je stuur goed draaien, moest nu 3 x kijken na een initiële "WTF :o , wat een lelijk stuur :+ "
Haha

• Jan_1966
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-10-2024
Net mail ontvangen van de dealer dat mijn eind juli bestelde Q4 niet op de lijst staat, nu weet ik niet of dit een zoethoudertje is, we wachten maar weer af, levering staat zowel bij de dealer als bij de LM op 21 december.

• b17b
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-11-2024
Hi allen,

Ik lees al tijdje mee en meld mij nu ook even. Ik verhuis binnenkort naar een woning waar ik een laadpaal kan plaatsen. Dat kan ik nu niet. Voor mij reden om ook elektrisch te gaan rijden. Van een collega die net vertrekt kan ik een Q4 40 Advanced Edition overnemen geleverd in oktober.

Qua configuratie niet mijn eerste keus, maar aangezien ik deze per december kan krijgen, in 2021 op kenteken is gekomen ivm bijtelling én ik een interessante korting op het leasetarief krijg zodat de eigen bijdrage nihil is, genoeg rationele redenen om er voor te gaan :-)

De kleur is mythoszwart, inclusief Sonos geluid, maar 'helaas' wel het stoffen interieur. Dat laatste doet een beetje afbreuk aan het premium gevoel maar so be it :-)

Ik krijg de auto eind december. Mijn vragen:

- Snelladen aan de snelweg (NL): in hoeveel tijd kan ik bijladen van zeg 20% naar 80%? Ik rijd regelmatig een afstand van 450km (2 x 225km) waarbij ik op bestemming niet kan laden.

- Begin januari ga ik aantal dagen naar Oostenrijk. Mijn idee was snel heen en snel terug. Met mijn huidige benzine auto geen issue. Maar met de Q4? Wat kan/moet ik verwachten qua laadstops met kruissnelheid 130 km/h op de Duitse Autobahn.

- Mijn nieuwe woning heeft zonnepanelen. Via de lease kan ik een laadpaal laten plaatsen met een vaste vergoeding (Eneco, 23ct/kwh). Nu met de stijgende energieprijzen is dit wellicht niet meer kostendekkend? Ik weet de opbrengst van de panelen niet. Wat denken jullie? Dan krijg je de vreemde situatie dat openbaar laden beter uitpakt dan thuis laden... Wellicht is deze vraag beter in het algemene laadtopic?

Dank voor reacties!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:09
Jan_1966 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:16:
Net mail ontvangen van de dealer dat mijn eind juli bestelde Q4 niet op de lijst staat, nu weet ik niet of dit een zoethoudertje is, we wachten maar weer af, levering staat zowel bij de dealer als bij de LM op 21 december.
Dat is hij weer: De "lijst".
Geen idee of hij nu wel of niet bestaat 8)7 .
Zelfs deze week nog contact gehad met centrale inkoop Van Mossel (dus verantwoordelijk voor zeer veel dealers, merken, etc.), en ook gesproken met een aantal spilpersonen/managers, en die hebben/hadden nog nooit van een dergelijke lijst gehoord.
Ze blijven erbij dat de communicatie vanuit PON/Audi niet is veranderd/verbeterd en dat ze het ook echt niet meer weten en alleen maar kunnen bidden/hopen.....
Voor mij begint het bijna een mythe te worden, en regelmatig duikt hij weer ergens op, maar of hij er nu echt is of komt blijft voor mij een raadsel (en niet alleen voor mij).

Xiaomi 13T || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

• pschouten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-05 14:53
mouse1277 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:26:
[...]

Zelfs deze week nog contact gehad met centrale inkoop Van Mossel (dus verantwoordelijk voor zeer veel dealers, merken, etc.), en ook gesproken met een aantal spilpersonen/managers, en die hebben/hadden nog nooit van een dergelijke lijst gehoord.
Ze blijven erbij dat de communicatie vanuit PON/Audi niet is veranderd/verbeterd en dat ze het ook echt niet meer weten en alleen maar kunnen bidden/hopen.....
Voor mij begint het bijna een mythe te worden, en regelmatig duikt hij weer ergens op, maar of hij er nu echt is of komt blijft voor mij een raadsel (en niet alleen voor mij).
Vorige week heb ik mijn Audi dealer gesproken en hij gaf aan dat ze binnen 1-2 weken een lijst krijgen vanuit de fabriek via PON, welke auto's wel in en niet in december aankomen in NL (wat het weer mogelijk maakt om de Q4 op kenteken te zetten in 2021).

• Avigoorn
b17b schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:20:
e Q4? Wat kan/moet ik verwachten qua laadstops met kruissnelheid 130 km/h op de Duitse Autobahn.

- Mijn nieuwe woning heeft zonnepanelen. Via de lease kan ik een laadpaal laten plaatsen met een vaste vergoeding (Eneco, 23ct/kwh). Nu met de stijgende energieprijzen is dit wellicht niet meer kostendekkend? Ik weet de opbrengst van de panelen niet. Wat denken jullie? Dan krijg je de vreemde situatie dat openbaar laden beter uitpakt dan thuis laden... Wellicht is deze vraag beter in het algemene laadtopic?

Dank voor reacties!
Op het moment dat je overdag laad en de zon schijnt, dan lever je niet terug. Lever jij over een jaar genomen meer terug dan dan dat je verbruikt? Dan is het dus voordelig om overdag te laden. Je krijgt dan immers 23 cent voor een kwh, en niet max bijv. 11 cent (greenchoice) voor teruglevering.

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-05 19:24

Trackerfire

BTC HODLER

pschouten schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:28:
[...]

Vorige week heb ik mijn Audi dealer gesproken en hij gaf aan dat ze binnen 1-2 weken een lijst krijgen vanuit de fabriek via PON, welke auto's wel in en niet in december aankomen in NL (wat het weer mogelijk maakt om de Q4 op kenteken te zetten in 2021).
Hier hetzelfde. De lijst wordt op ieder moment verwacht vanuit de fabriek/PON. Misschien heeft de ene dealer net even een beter lijntje met PON dan de ander.... ;)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Gerardvhgn
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 30-04 13:52
Bij mijn contact eerder deze week over mijn nieuwe leverdatum, gaf de dealer inderdaad aan dat eind volgende week er vanuit Audi een update komt welke auto's er definitief dit jaar gaan komen en welke naar 2022 gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Gerardvhgn schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:33:
Bij mijn contact eerder deze week over mijn nieuwe leverdatum, gaf de dealer inderdaad aan dat eind volgende week er vanuit Audi een update komt welke auto's er definitief dit jaar gaan komen en welke naar 2022 gaan...
Eind volgende week, eind november, begin november. Volgens mij geeft iedereen maar een schot voor de boeg. Doet wel écht afbreuk aan de naam Audi, persoonlijke mening. Je hebt toch gewoon een goed tracking-systeem. Zeggen ik weet 't niet rekent op meer begrip over het algemeen dan zoethouden.

[ Voor 11% gewijzigd door Trackerfire op 11-11-2021 09:35 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avigoorn
Gerardvhgn schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:33:

Eind volgende week, eind november, begin november. Volgens mij geeft iedereen maar een schot voor de boeg. Doet wel écht afbreuk aan de naam Audi, persoonlijke mening. Je hebt toch gewoon een goed tracking-systeem. Zeggen ik weet 't niet rekent op meer begrip over het algemeen dan zoethouden.
Voor mij niet. Geen enkel fabrikant weet momenteel hoe het leven eruitziet hoor. Geldt voor autos maar ook voor allerlei andere producten en werkzaamheden.
Tis helaas het leven waar we in

[ Voor 3% gewijzigd door Avigoorn op 11-11-2021 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerardvhgn
Trackerfire schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:35:
[...]

Eind volgende week, eind november, begin november. Volgens mij geeft iedereen maar een schot voor de boeg. Doet wel écht afbreuk aan de naam Audi, persoonlijke mening.
Eind volgende week door dealer ontvangen, dan zal de verwerking en communicatie vanuit dealer eind november plaatsvinden, en dat komt weer overeen met de brief die eerder is geplaatst in dit topic. Ofwel: eind deze maand zou er duidelijkheid moeten zijn of ie nog dit jaar gaat komen..

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-05 14:18
Auto rijdt prima. Q4-40 dus.
Maar van tijd tot tijd klapt de software eruit. Start het systeem opnieuw op, kaart wordt geïnitialiseerd etc. Gisteren waren ineens al mijn favorieten en ook mijn thuisadres uit de navigatie verdwenen.
Irritant omdat het willekeurig lijkt te gebeuren.

• the-hyrax
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19-05 07:44
Valt me op dat iedereen die ervaring heeft met de navigatie... ik gebruik namelijk nóóit de auto-navigatie. Bij mij gaat automatisch CarPlay erop en dat is eigenlijk het enige dat ik gebruik.

• mouse1277
mouse1277 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:26:
[...]

Toch maar weer even in de pen gekropen en ook ik krijg nu (opeens) een bevestiging van mijn dealer dat er daadwerkelijk een lijst gaat komen. Ik heb aanvullend nog even gevraagd of hij er ook een termijn aan durft te hangen en daarop kreeg ik zojuist het antwoord: "over ongeveer 2 weken".

• the-hyrax
mouse1277 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:13:
[...]

Toch maar weer even in de pen gekropen en ook ik krijg nu (opeens) een bevestiging van mijn dealer dat er daadwerkelijk een lijst gaat komen. Ik heb aanvullend nog even gevraagd of hij er ook een termijn aan durft te hangen en daarop kreeg ik zojuist het antwoord: "over ongeveer 2 weken".
Dat zeiden ze twee weken geleden ook 8)7

• Avigoorn
Bij mij zeiden ze volgende week ook de lijst.
Alle reacties opgeteld zal de lijst dus ergens volgende week er moeten zijn!

Of niet ;)

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

the-hyrax schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:11:
Valt me op dat iedereen die ervaring heeft met de navigatie... ik gebruik namelijk nóóit de auto-navigatie. Bij mij gaat automatisch CarPlay erop en dat is eigenlijk het enige dat ik gebruik.
Hier ook altijd via CarPlay. Wel nu voor het eerst Audi voor mij en met wat ik heb gezien zou het zomaar kunnen dat ik de ingebouwde navi ga gebruiken (Google + Here). Lijkt me wel leuk om het head-up daarmee te gebruiken en maps voor me te zien in het instrumentarium.

• Avigoorn
Trackerfire schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:18:
[...]

Hier ook altijd via CarPlay. Wel nu voor het eerst Audi voor mij en met wat ik heb gezien zou het zomaar kunnen dat ik de ingebouwde navi ga gebruiken (Google + Here). Lijkt me wel leuk om het head-up daarmee te gebruiken en maps voor me te zien in het instrumentarium.
Bij mijn Skoda Octavia met digitaal dashboard wordt er geen kaart weergegeven als je carplay gebruikt. Gezien dat nu juist super handig is gebruik ik carplay etc niet.

Bij de Audi zou dat anders zijn meen ik mij te herinneren? Dus dat je op beide schermen de alternatieve kaart ziet?

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Avigoorn schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:20:
[...]

Bij mijn Skoda Octavia met digitaal dashboard wordt er geen kaart weergegeven als je carplay gebruikt. Gezien dat nu juist super handig is gebruik ik carplay etc niet.

Bij de Audi zou dat anders zijn meen ik mij te herinneren? Dus dat je op beide schermen de alternatieve kaart ziet?
Klopt bij Audi zie je als je de ingebouwde navi gebruikt maps voor je in je instrumentarium en op het grote scherm :9~

• the-hyrax
Trackerfire schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:22:
[...]

Klopt bij Audi zie je als je de ingebouwde navi gebruikt maps voor je in je instrumentarium en op het grote scherm :9~
Hm, ja dat zou inderdaad een reden zijn om die te gebruiken... maar goed als ik die nooit gebruik ga ik die misschien ook niet missen!? O-)

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

the-hyrax schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:23:
[...]

Hm, ja dat zou inderdaad een reden zijn om die te gebruiken... maar goed als ik die nooit gebruik ga ik die misschien ook niet missen!? O-)
Tuurlijk. Als je het niet hebt kun je t niet missen ook :)

• Dean Martin
  • Niet online
Trackerfire schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:26:
[...]

Tuurlijk. Als je het niet hebt kun je t niet missen ook :)
Nou...... >:)

The best is yet to come

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-05 20:20
Ben inmiddels wel klaar met die "lijsten".. Ga in de zen mode en wacht gewoon af of/wanneer hij komt. Ga iig niet meer bellen/mailen, is gewoon te frustrerend dit. Dan pak ik die 7 tientjes extra vanaf volgend jaar maar in het ergste geval..

Voor wat betreft de Navi, als je Carplay navi gebruikt, dan heb je het AR/HUD gedeelte niet mi, dus ik denk dat ik gewoon de Audi navi ga gebruiken. Alhoewel ik eerst een nieuwe zonnebril kan gaan kopen, want blijkbaar werkt zie je met een gepolariseerde bril je HUD helemaal niet.
Zal ook wel zijn net als bij VW dat je met Carplay idd geen Nav in je klokkenwinkel ziet, maar een zwart scherm "smartphone navigatie wordt gebruikt"

• Dean Martin
  • Niet online
sbin schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:45:
Ben inmiddels wel klaar met die "lijsten".. Ga in de zen mode en wacht gewoon af of/wanneer hij komt. Ga iig niet meer bellen/mailen, is gewoon te frustrerend dit. Dan pak ik die 7 tientjes extra vanaf volgend jaar maar in het ergste geval..

Voor wat betreft de Navi, als je Carplay navi gebruikt, dan heb je het AR/HUD gedeelte niet mi, dus ik denk dat ik gewoon de Audi navi ga gebruiken. Alhoewel ik eerst een nieuwe zonnebril kan gaan kopen, want blijkbaar werkt zie je met een gepolariseerde bril je HUD helemaal niet.
Zal ook wel zijn net als bij VW dat je met Carplay idd geen Nav in je klokkenwinkel ziet, maar een zwart scherm "smartphone navigatie wordt gebruikt"
Ik heb dezelfde redenatie, ik wil HUD gebruiken dus geen navi via CarPlay. Ik gebruik CarPlay echter wel voor mijn muziek.

CarPlay verbonden maar geen navi gebruiken en navi van de Audi +HUD gebruiken, zal wel gewoon werken lijkt me?

The best is yet to come

• Tweakx
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-04 22:35

Ik heb het maar opgegeven en zojuist de bestelling geannuleerd. Meer dan 3300 euro extra voor dezelfde auto vind ik te gek worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Tweakx op 11-11-2021 10:58 ]

• JandV
  • Laatst online: 10-01-2024
Balen!! Maar begrijp je zeker! Nu op zoek naar een alternatieve auto die wellicht nog in 2021 geleverd kan worden?
Tweakx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:57:
[...]

Ik heb het maar opgegeven en zojuist de bestelling geannuleerd. Meer dan 3300 euro extra voor dezelfde auto vind ik te gek worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbin
Dean Martin schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:56:
[...]

Ik heb dezelfde redenatie, ik wil HUD gebruiken dus geen navi via CarPlay. Ik gebruik CarPlay echter wel voor mijn muziek.

CarPlay verbonden maar geen navi gebruiken en navi van de Audi +HUD gebruiken, zal wel gewoon werken lijkt me?
Ik neem aan van wel. Is bij VW zelfs zo dat zolang je geen route plant je zelfs beide navis open kan zetten. Pas als je een route plant gaat het dashboard schermpje op zwart. Andere apps in CarPlay als Spotify etc hebben er ook geen invloed op.
JandV schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:02:
Balen!! Maar begrijp je zeker! Nu op zoek naar een alternatieve auto die wellicht nog in 2021 geleverd kan worden?

[...]
Volgens mij is het enige elektrische alternatief met gegarandeerde levering 2021 een EV6 nu nog? Polestar 2, MY, Enyaq etc etc. iig zeker niet meer, of er moet er ergens één in de showroom staan.

• Dean Martin
  • Niet online
sbin schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:23:
[...]

Ik neem aan van wel. Is bij VW zelfs zo dat zolang je geen route plant je zelfs beide navis open kan zetten. Pas als je een route plant gaat het dashboard schermpje op zwart. Andere apps in CarPlay als Spotify etc hebben er ook geen invloed op.

[...]

Volgens mij is het enige elektrische alternatief met gegarandeerde levering 2021 een EV6 nu nog? Polestar 2, MY, Enyaq etc etc. iig zeker niet meer, of er moet er ergens één in de showroom staan.
Ioniq5 volgens mij ook nog.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdkjr
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 10:27
Er zit wel ontwikkeling in - mijn voorloop VW Tiguan kon wel de Apple Carplay navigatie instructies laten zien op het scherm voor het stuur; van wat ik begreep heeft het te maken met de implementatie methode van Carplay (de Tiguan kan ook draadloos Carplay). Er is dus hoop ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakx
JandV schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:02:

[...]
Ja wel balen.. :+ Ik heb nu gekozen voor een Ioniq 5. Ja, een ander kaliber auto.. maar prijs is ook wel lager en vooralsnog leverbaar dit jaar. Zo niet, dan is die voor mij nog steeds goedkoper als een Q4 die dit jaar wordt geleverd.

• iweq
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-05 15:41
dolfg schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:47:
Auto rijdt prima. Q4-40 dus.
Maar van tijd tot tijd klapt de software eruit. Start het systeem opnieuw op, kaart wordt geïnitialiseerd etc. Gisteren waren ineens al mijn favorieten en ook mijn thuisadres uit de navigatie verdwenen.
Irritant omdat het willekeurig lijkt te gebeuren.
Idem bij mij.

Ben opzoek naar een bron / site die mij op de hoogte stelt wanneer er een update van mijn mmi beschikbaar is.

• the-hyrax
[...]

[...]

Tesla Model 3 is ook nog leverbaar dit jaar volgens de Tesla website

• Jan_1966
  • Laatst online: 21-10-2024
Vandaag weer een mail ontvangen met de bevestiging dat de Q4 op defintief staat voor levering in week 52, ook wist hij me te vertellen dat er momenteel iets meer dan 930 stuks zijn uitgeleverd en een een backlock is van 5500,pfffff

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-05 16:10
Zojuist telefoontje van de dealer dat onze op 25 juni bestelde Q4 (Launch edition S Competition 50 quattro) gebouwd is, een chassisnummer heeft gekregen, en op transport naar PON staat. Moet nu rekenen op +/- 2 weken voor deze bij de dealer binnen komt, en dan nog +/- 2 weken om alle dealer accessoires (dashcam, velgen, etc) te monteren. Wel gegarandeerde levering in 2021.

Hij wist mij ook te vertellen dat van de bijna 40 voor klanten bestelde auto's, dit zijn eerste was waarvoor hij ook daadwerkelijk een afleverafspraak kon inplannen. Zijn collega had vandaag al vier klanten na mogen bellen om ze te vertellen dat aflevering in 2021 niet meer ging lukken.

• Gerardvhgn
Tweakx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:29:
[...]

Ja wel balen.. :+ Ik heb nu gekozen voor een Ioniq 5. Ja, een ander kaliber auto.. maar prijs is ook wel lager en vooralsnog leverbaar dit jaar. Zo niet, dan is die voor mij nog steeds goedkoper als een Q4 die dit jaar wordt geleverd.
Nice, goed gedaan. Gisteren nog gebeld met Hyundai voor Ioniq 5 met 73 kwh. Was helaas niet meer leverbaar met kenteken voor 1 januari, wel nog de kleinere accu's.

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Gerardvhgn schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:36:
[...]

Nice, goed gedaan. Gisteren nog gebeld met Hyundai voor Ioniq 5 met 73 kwh. Was helaas niet meer leverbaar met kenteken voor 1 januari, wel nog de kleinere accu's.
Er zijn nog voldoende dealers en tussenpersonen die de IONIQ 5 nog met groot pakket kunnen leveren dit jaar. Bijvoorbeeld zakelijkelektrischleasen.nl en activlease.nl

• JandV
Ook niets mis mee toch? Veel waar voor je geld en je portemonnee is er ook blij mee 😉
Tweakx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:29:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakx
JandV schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:49:
Ook niets mis mee toch? Veel waar voor je geld en je portemonnee is er ook blij mee 😉

[...]
Klopt. Duimen voor jullie Q4. Prachtige auto. Alvast veel plezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JandV
Thanks! Leuke reactie! Hoop jij net zoveel plezier natuurlijk 👍🏻
Tweakx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:54:
[...]

Klopt. Duimen voor jullie Q4. Prachtige auto. Alvast veel plezier!

• renedg73
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-05 09:36
[...]

[...]

best wel wat enyaq op voorraad mischien ook nog wel wat q4 etron (wel launch edition 35) dus vrij kaal en allemaal in geyser blue.
gewoon zoeken via autotrack

https://www.autotrack.nl/nieuw/audi/q4-e-tron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Voor de mensen die nog wat hacks willen toepassen op hun Q4 met één druk op de knop:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/To7f7Do4HgRr-M212AK3PMy2Flw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/URPRaQKqJxajZdNjKVKY51vB.png?f=fotoalbum_large

https://obdeleven.com/en/supported-vehicles

Tnx to @Simply1337

[ Voor 4% gewijzigd door Trackerfire op 11-11-2021 13:28 ]

• renedg73
Trackerfire schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:24:
Voor de mensen die nog wat hacks willen toepassen op hun Q4 met één druk op de knop:

[Afbeelding]

https://obdeleven.com/en/supported-vehicles

Tnx to @Simply1337
ben wel benieuwd of je na een update dan weer alles in moet stellen ik zag 60$ voor 100 credits.

• LucKoekkoek
  • Laatst online: 11-05 22:29
renedg73 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:38:
[...]

ben wel benieuwd of je na een update dan weer alles in moet stellen ik zag 60$ voor 100 credits.
LET OP ALLEEN VANDAAG
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4-TRydQOJ-AyhnUfsXvTMnaZFbc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JAzBcExfkAdH6RmuqYmd0aCJ.png?f=fotoalbum_large

https://obdeleven.com/en/...redits-0725423005196.html

[ Voor 46% gewijzigd door LucKoekkoek op 11-11-2021 13:49 ]

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:55
EV6 ook niet. Was gisteren bij Van Mossel. Die hadden er nog eentje en dan alleen als je hem bij hun kocht of via KIA's eigen leasebedrijf ging leasen. Nu bestellen is levering 2022.

Misschien staat er nog wat Tesla's op de boot?

Catch my drift?

• DaMenaz
[b]Marco1982! schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 16:12... Zojuist vanuit de Leasemaatschappij groen licht gekregen om achteraf de Grill, spiegels, het chrome aan de buitenkant en de bumpers en sideskirts zwart te laten maken. :) :)
Nog een andere vraag. Je kunt als optie kiezen voor de het pakket met zwarte grille (nou ja, grille). Nu werken ze bij ons met standaardconfiguraties en is die optie niet mogelijk. Ook niet via een omweg.

Ik zag dat er wat mensen waren die de grille zwart hadden laten maken. Hoe is dit gedaan en wat waren ongeveer de kosten? Wrappen, spuiten, plastidip? Of is de zwarte grille ook als los onderdeel te koop?

[ Voor 26% gewijzigd door DaMenaz op 11-11-2021 14:30 ]

Catch my drift?

• mouse1277
Klinkt interessant en al vaker naar gekeken maar toen konden ze nog niet met de SFD protectie en nu blijkbaar wel.
Maar 1111 credits klinkt wel heel veel. Is 1 wijziging 1 credit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renedg73
DaMenaz schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:58:
[...]

Nog een andere vraag. Je kunt als optie kiezen voor de het pakket met zwarte grille (nou ja, grille). Nu werken ze bij ons met standaardconfiguraties en is die optie niet mogelijk. Ook niet via een omweg.

Ik zag dat er wat mensen waren die de grille zwart hadden laten maken. Hoe is dit gedaan en wat waren ongeveer de kosten? Wrappen, spuiten, plastidip? Of is de zwarte grille ook als los onderdeel te koop?
rond de 800 euro een losse gril
of met een trekhaak ertegen aan laten rijden en dan bij de reparatie om een zwarte vragen ;)

• DaMenaz
renedg73 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:33:
[...]

rond de 800 euro een losse gril
of met een trekhaak ertegen aan laten rijden en dan bij de reparatie om een zwarte vragen ;)
Thanks voor je snelle reactie! even iemand zoeken met een hele hoge trekhaak dus. ;)

Catch my drift?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Same here :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marco1982!
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22-11-2022
DaMenaz schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:58:
[...]

Mijn grill wordt gespoten. Wrappen kon niet werd mij verteld. Kosten 150 euro ex de btw.

• LucKoekkoek
  • Laatst online: 11-05 22:29
mouse1277 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:17:
[...]

Klinkt interessant en al vaker naar gekeken maar toen konden ze nog niet met de SFD protectie en nu blijkbaar wel.
Maar 1111 credits klinkt wel heel veel. Is 1 wijziging 1 credit?
de meeste aanpassingen zijn 10 credits,
sommige 100 volgens mij. (bijna geen)

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-05 14:18
Duidelijk. Die Navi systeem update zodat je eigenaar wordt is dus in week 48 gepland.

Ik heb zo ongeveer alles aangevinkt behalve comfortpakket. Stom, geen automatisch dimmende buitenspiegels en binnenspiegel. Dealer zegt dat het ook niet achteraf gedaan kan worden ivm draden en elektronica en motor enzo.

Begreep wel dat dealers vaak zeggen dat aanpassingen achteraf niet kunnen.
Of heeft iemand hier een gouden tip van een
CarTuning bedrijf dat zoiets wel kan/doet??

• the-hyrax
Alles is in W48 geplanned. Leveringen, SW updates, 170kW update, alles, waha.

• mouse1277
the-hyrax schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:27:
Alles is in W48 geplanned. Leveringen, SW updates, 170kW update, alles, waha.
Valt 1 april dit jaar toevallig in week 48 ;) ?

• mouse1277
LucKoekkoek schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:09:
[...]

de meeste aanpassingen zijn 10 credits,
sommige 100 volgens mij. (bijna geen)
Ben er inmiddels wel achter dat je voor veel wijzigingen (in ieder geval voor SFD beveiligde modules) ook het PRO Plan nodig hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMenaz
Marco1982! schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:06:
[...]

Mijn grill wordt gespoten. Wrappen kon niet werd mij verteld. Kosten 150 euro ex de btw.
Ik had al gesproken met iemand die goed kan wrappen en die zei inderdaad al: begin er maar niet aan. Dat gaat niks worden met al die hoekjes.

Catch my drift?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sbin
OK, dus een spuitbus mat zwart van de Action en gaan? :-)

• the-hyrax
sbin schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:59:
OK, dus een spuitbus mat zwart van de Action en gaan? :-)
Of goud/brons, past bij de Edition One velgen

• DaMenaz
the-hyrax schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:21:
[...]

Of goud/brons, past bij de Edition One velgen
Wit met rode blokjes, zoals bij dat rijdbare prototype.

Catch my drift?

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-01 10:09
ApOE schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:06:
[...]

Gister mijn Q4 naar de dealer gebracht, ik moet zeggen dat ze wel heel netjes en beleefd waren en mijn problemen erg serieus namen.

1) storing in het kinderslot blijkt een defect te zijn in de deurschakelaar, deze wordt volgende week vervangen.
2) storing aan de matrix verlichting konden ze niet uitlezen / terugvinden
3) storing aan de parkeerhulpmiddelen, volgens de computer kwam dit door vervuiling. Nu is dat in mijn geval onmogelijk, de auto is altijd brandschoon O-)
4) de uitlijning van de auto was inderdaad niet juist, dit hebben ze netjes opgelost.
5) de slechte uitlijning van het interieur gaan ze volgende week naar kijken.

De MMi was ook volledig gereset, dus ik vermoed dat men daar een update op heeft gezet.
Vandaag mijj Q4 weg gebracht voor de reparatie van kinderslot, zie hier het resultaat 😅Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RxcuAZ9hxL3kHMd6uqvJW-t2idM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2vxTyJHJ0EcUwwWntPtrDPf3.jpg?f=fotoalbum_large

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-05 21:53
Deze gaat over het andere portier.
Sommige zaken lijken nog wat bèta.
Maar dat hoort misschien een beetje bij het als 1e willen rijden in deze nieuwe auto.
Ik laat me verrassen op 2-12 als ik de mijne ophaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FenneB
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 23-07-2022
Vandaag goed nieuws . Q4 staat bij de dealer. Juni besteld . 2 weken geleden bericht op transport , vandaag bij dealer afgeleverd. Morgen afspraak inplannen afleveren. Alleen de 21 inch moeten er nog onder :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouse1277
marcelmg2 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:06:
Sommige zaken lijken nog wat bèta.
Maar dat hoort misschien een beetje bij het als 1e willen rijden in deze nieuwe auto.
Nee, dat hoort er niet bij. Je koopt voor veel geld een goed en af product.
Als ze je als beta-tester willen gebruiken, dan moeten ze dat vooraf melden en korting geven ;) .

• MV999
  • Laatst online: 02-11-2022
Citaat van de website van A-point:
"Het digitale instrumentenpaneel bedient u eenvoudig via de touch-oppervlakken in het dubbelspaaks stuurwiel en het tot wel 11,6 inch grote MMI touch display geeft u controle over infotainment en navigatie."

Is het nou 11,6 of kleiner?

Audi Q4 Sportback S Competition

• vincentvs93
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-01 18:56
10.25 standaard. 11.6 is een optie die nog niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 15:11
Ho ho, niet iedereen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Wing-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 15:11
Dean Martin schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:56:
[...]

Ja dat werkt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robertolli
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Vanochtend mijn chassisnummer doorgekregen en de bevestiging dat de auto op transport is naar Nederland.

Besteld bij audi: 5 juli 2021
aangekondigde leverdatum vanuit de dealer vanaf het begin: week van 8 december 2021.

Ziet er naar uit dat we dat redelijk gaan halen.

Q4 E-tron 50 launch edition advanced plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

robertolli schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:55:
Vanochtend mijn chassisnummer doorgekregen en de bevestiging dat de auto op transport is naar Nederland.

aangekondigde leverdatum vanuit de dealer vanaf het begin: week van 8 december 2021.

Mooi! Geeft, misschien tegen beter weten in, wel hoop voor de mensen die eind juli hebben besteld... als ze nu bij productie rond begin juli zijn :) maargoed, heb ook al verhalen gehoord over willekeurige productie. Dus in die zin blijft 't glazen bol kijken 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MV999
Trackerfire schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:16:
[...]

Mooi! Geeft, misschien tegen beter weten in, wel hoop voor de mensen die eind juli hebben besteld... als ze nu bij productie rond begin juli zijn :) maargoed, heb ook al verhalen gehoord over willekeurige productie. Dus in die zin blijft 't glazen bol kijken 8)7
Dagelijks zo'n drie keer per dag honeymoonnet verversen om te kijken of de afleverweek nog 48 is :) Hell yeah

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lugt
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-05 15:06
Gisteren mijn Chassisnummer gekoppeld aan de app en hij werkt :D... Auto wordt compleet met Pano en Phonebox verzonden. De auto al besteldt op 21 mei. Ga er nu vanuit dat kenteken 2021 wel gaat lukken, maakte mij stiekem toch een beetje zorgen. Als ik contact opnam met de dealer elke keer vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Laatst online: 09-05 06:03
robertolli schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:55:

Via welke partij (dealer/LM) wordt het chassisnummer normaliter ontvangen? Komt dat bericht vanzelf of gaat daar een belronde aan vooraf? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
wimbre schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:50:
[...]

Via welke partij (dealer/LM) wordt het chassisnummer normaliter ontvangen? Komt dat bericht vanzelf of gaat daar een belronde aan vooraf? :?
Op Honeymoonnet kun je bij stap 4 het chassisnummer aflezen, anders zou ik dit bij de dealer navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardvhgn
MV999 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:19:
[...]

Dagelijks zo'n drie keer per dag honeymoonnet verversen om te kijken of de afleverweek nog 48 is :) Hell yeah
Zou heel fijn zijn :) Hoop voor je dat ie realistisch is..bij mij staat nog steeds afleveren week 48, terwijl dealer en LM al week 10 in 2022 hebben afgegeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-05 19:33
Gerardvhgn schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:05:
[...]

Zou heel fijn zijn :) Hoop voor je dat ie realistisch is..bij mij staat nog steeds afleveren week 48, terwijl dealer en LM al week 10 in 2022 hebben afgegeven....
Dat zegt helemaal niks want bij mij staat Honeymoon op week 14 en dealer en LM zeggen nog steeds week 51 8)7 8)7 :? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
Gerardvhgn schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:05:
[...]

Bij mij zeggen Honeymoonnet en dealer gelukkig wel hetzelfde haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• the-hyrax
Ik durf mijn dealer niet meer eens te bellen of mailen... ben te bang voor slecht nieuws

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimbre
  • Laatst online: 09-05 06:03
MV999 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:58:
[...]

Op Honeymoonnet kun je bij stap 4 het chassisnummer aflezen, anders zou ik dit bij de dealer navragen.
Dealer beschikt niet over Honeymoonnet en dat vind ik niet erg want anders wordt je daar ook weer heen en weer geslingerd 😱.

Ik hoor het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingknoest
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:52
Mijn dealer (de Waal groep) heeft ook geen honeymoonnet, maar wel deze week de duidelijkheid gekregen dat de auto (9 augustus besteld) niet meer dit jaar gaat komen. Er wordt gesproken over het feit dat PON een code X22 op mijn auto heeft gezet waarmee ze de productie sturen die de fabriek blijkbaar niet "kan lezen" en daardoor nog niet produceren. Anderen ook bekend met die code?

Gewoon echt kak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinos
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 22:41

kevinos

Tweakpedia

Net de dealer gesproken.

Auto zou gebouwd worden in week 44, bij de dealer afgeleverd worden in week 48 en week 50 rijden.
Deze status/planning is nu volledig uit het systeem en vanaf a.s. maandag wordt binnen twee weken duidelijk welke auto's dit jaar nog geleverd zullen worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertolli
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
wimbre schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:50:
[...]

Ik heb ongeveer 1 keer per maand app contact met de dealer. Hij gaf gisteren aan dat er een chassisnummer bekend was en toen heb ik gevraagd om het chassisnummer te ontvangen, zodat ik dit in de MyAudi app kan laden. Hiermee krijg je een aantal plaatjes van je samenstelling, toegang tot de instructieboekjes, maar ook een overzicht van de standaard en extra uitrusting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

vincentvs93 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:39:
10.25 standaard. 11.6 is een optie die nog niet beschikbaar is.
Dat is altijd zo jammer. Als je al weet dat er nog een betere/grotere optie komt, maar dat je die gewoon niet kunt pakken.

De schuld van PON of gewoon niet beschikbaar wereldwijd?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
Contact met de dealer of LM? Wat is dat voor klantvriendelijkheid? Die van mij is eerder van "als ie komt dan komt ie", of de welbekende "gaan we voor u navragen, kom er zsm op terug! echt!" en dan krekels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-01 18:56
Jeroenneman schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:41:
[...]

Dat is altijd zo jammer. Als je al weet dat er nog een betere/grotere optie komt, maar dat je die gewoon niet kunt pakken.

De schuld van PON of gewoon niet beschikbaar wereldwijd?
Geen idee van de reden, maar helemaal mee eens. Ik wilde heel graag de 11.6 als optie, maar niet kunnen kiezen. Ik hoop dat het alleen het scherm is, dan is het wellicht nog relatief betaalbaar te retrofitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Kwam op Motor-Talk.de draadje dit tegen:
Ja, stimmt. Aber nicht vergessen - Sportback hat ca. 3-4 Monate kürzere Lieferzeiten laut Audi.
Zou mooi zijn voor de toekomstige Sportback bezitters onder ons (duim, duim) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the-hyrax
Trackerfire schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:58:

[...]

Lees ik daar zowaar een sprankje hoop!? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

the-hyrax schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:00:
[...]

Lees ik daar zowaar een sprankje hoop!? _/-\o_
Hopen mag altijd (al is het misschien tegen beter weten in :o :+)

[ Voor 4% gewijzigd door Trackerfire op 12-11-2021 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Veel geluiden duiden er toch echt op dat de SB productie nog geen vertraging op heeft gelopen. Echter vraag ik me af of deze al massaal geproduceerd wordt momenteel en de vertraging pas komt wanneer deze opgestart wordt.

Weet iemand vanaf wanneer het mogelijk was een SB te bestellen? Als ik de cijfers in Nederland bekijk lijkt het alsof mijn SB één van de eerste zal zijn die in productie gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupsel
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Nieuws voor de Competition S bestellers van half juli… komt net binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q8vMaPf-fph6PCEyD-A4MwSuVbc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/82HXh0yDTr6XdWn9R8TjaaAa.jpg?f=fotoalbum_large

Blijf hopen dat dit gewoon klopt… Afleverweek staat op 52

[ Voor 5% gewijzigd door Hupsel op 12-11-2021 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
MV999 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:51:
Veel geluiden duiden er toch echt op dat de SB productie nog geen vertraging op heeft gelopen. Echter vraag ik me af of deze al massaal geproduceerd wordt momenteel en de vertraging pas komt wanneer deze opgestart wordt.

Weet iemand vanaf wanneer het mogelijk was een SB te bestellen? Als ik de cijfers in Nederland bekijk lijkt het alsof mijn SB één van de eerste zal zijn die in productie gaat.
De SB was vanaf 26 Juli te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Hupsel schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:04:
Nieuws voor de Competition S bestellers van half juli… komt net binnen!

[Afbeelding]

Blijf hopen dat dit gewoon klopt… Afleverweek staat op 52
Ik hoop het oprecht voor je, dit bericht kreeg ik namelijk 5 weken geleden en de productie is helaas nog niet gestart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
the-hyrax schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:10:
[...]

De SB was vanaf 26 Juli te bestellen.
Aha, dat was ook precies de dag dat ik hem besteld heb :)

date_order: "2021-07-27"

[ Voor 5% gewijzigd door MV999 op 12-11-2021 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Trackerfire schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:58:

[...]

Als ik zie dat juli bestellen nu december leveren lijkt te worden en ik daar 4 maanden vanaf haal.....

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupsel
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
MV999 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:22:
[...]

Ik hoop het oprecht voor je, dit bericht kreeg ik namelijk 5 weken geleden en de productie is helaas nog niet gestart..
Ah, misschien staat die van jou wellicht ook opeens bij de dealer binnenkort.
Ik zie het wel…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Dean Martin schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:36:
[...]

Als ik zie dat juli bestellen nu december leveren lijkt te worden en ik daar 4 maanden vanaf haal.....
Volgens mij wordt hier verwezen naar het verschil tussen levering als je nu besteld. Dus dat de SB bij een nieuwe bestelling 4 maanden minder levertijd heeft t.o.v. reguliere uitvoering.

Pagina: 1 ... 39 ... 136 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.