Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 37 ... 138 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmens
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-08-2023
Ook hier, vanochtend om 0.23 uur een mail, vanuit athlon.

Besteld op 1 september, een Athlon edition advanced plus, was snel leverbaar, zeker nog dit jaar, kon zelfs geen kleur (zwart of zwart) en extra's kiezen.

Geachte heer,

Voor u is een nieuwe Audi Q4 E-Tron door ons besteld. De verwachte leverdatum is gewijzigd naar 28 januari 2022. De productie van uw voertuig is namelijk vertraagd.
Zodra het voertuig gereed is voor aflevering, neemt de dealer contact met u op om een afspraak te maken.
Inleveren van huidige leaseauto
Bent u in het bezit van een leaseauto dan kunt u deze bij de levering van uw nieuwe auto achterlaten bij de dealer. Zorgt u ervoor dat de sleutels en het kentekenbewijs aanwezig zijn en de auto goed wordt afgemeld. Op onze website vindt u meer informatie over het inleveren van uw leaseauto.
Heeft u nog vragen?
Voor eventuele details over de bestelling kunt u contact opnemen met (dealer) -, *. Fleetsales, telefoonnummer -.

Met vriendelijke groet,

adviseur mobiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 15:11
DaMenaz schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:47:
[...]

Ik heb dit bakje nu in mijn Octavia. Als ik er aan denk, dan zal ik zaterdag kijken of het past. :)
morgen is het zover, niet vergeten he ;) (aub :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boskamp66
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 31-07 16:24
mouse1277 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:10:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zeer algemene update van de leasemaatschappij (Alphabet).
Maar met toch 1 vriendelijk verzoek: Laat de dealers met rust met al jullie vragen. Ze hebben het al zo zwaar :) :) :).
Ik kreeg deze ook.Terwijl de auto al ruim een week bij de dealer staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 12:23
Boskamp66 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:45:
[...]

Ik kreeg deze ook.Terwijl de auto al ruim een week bij de dealer staat :)
Jij wel ooit enige update gehad van Alphabet (ik namelijk niet)?

[ Voor 10% gewijzigd door mouse1277 op 05-11-2021 13:57 ]

Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boskamp66
mouse1277 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:55:
[...]

Jij wel ooit enige update gehad van Alphabet (ik namelijk niet)?
Nee nooit. Alleen updates via Honeymoonnet (dealer = Pouw)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JohnSr
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-03 14:11
Kosten om de camera’s te activeren zijn €650,—

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Dean Martin schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:36:
[...]

Om toch even een update te geven. De soep wordt vandaag minder heet geserveerd dan gister, en het lijkt (!) erop dat het toch wel gaat lukken. Duitsers hebben moeite om te wennen aan EV's lijkt het.
En inmiddels is de kogel door de kerk. We mogen thuis laden (mits de leasemaatschappij zorgt voor de afrekeningen etc). _/-\o_

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
  • Laatst online: 02-11-2022
Boskamp66 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:07:
[...]

Nee nooit. Alleen updates via Honeymoonnet (dealer = Pouw)
Vraagje - Jouw Honeymoonnet update dus ook iedere keer dat de afleverdatum wijzigt?

Audi Q4 Sportback S Competition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakx
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 03-09 22:05
Zojuist gebeld.. de in juli bestelde Q4 gaat zeer waarschijnlijk naar februari. Dealer had toegezegd mij een Q4 uit voorraad te leveren als 2021 levering niet mogelijk zou zijn (staat zwart op wit) maar beroept zich nu op overmacht. Die afspraak was voor dit soort situaties, maar had eigenlijk dus geen zin.. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
JohnSr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:31:
En dan heb je alleen 360 view?
Ik snap daar nooit zo het nut van, maar misschien mis ik iets?

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Dean Martin schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:44:
[...]

Als je moeite hebt met inparkeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
MV999 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:44:
[...]

Als je moeite hebt met inparkeren ;)
Fair enough. Maar je hebt achter een camera en 2 flinke units als zijspiegel :P What else?

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardvhgn
  • Laatst online: 10-09 16:36
Dean Martin schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:44:
[...]

Heb het zelf nu op de Qashqai, werkt wel erg makkelijk. Gebruik het vooral voor inparkeren, om te zien of ik goed in het vak sta (parkeerplek in krappe garage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:03
Klappen de zijspiegels nog naar beneden als je achteruit gaat rijden, opdat je dus de stoeprand goed ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
Tweakx schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:43:
Zojuist gebeld.. de in juli bestelde Q4 gaat zeer waarschijnlijk naar februari.
"Waarschijnlijk" is hier wederom weer het keyword. Ze weten het dus niet zeker. Kan wat mij betreft dus nog alle kanten op en afwachten is de enige remedie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
marcelmg2 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:51:
Klappen de zijspiegels nog naar beneden als je achteruit gaat rijden, opdat je dus de stoeprand goed ziet?
Onderdeel comfortpakket:

kantelfunctie van de rechter spiegel

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:39

Trackerfire

BTC HODLER

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Maar met toch 1 vriendelijk verzoek: Laat de dealers met rust met al jullie vragen. Ze hebben het al zo zwaar :) :) :).
Vanuit Pouw gaat er volgende week ook eenzelfde melding de deur uit. We weten 't niet, het is onzeker, zodra we iets weten laten we dit ook weten. Tot die tijd wacht even af ;)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boskamp66
MV999 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:42:
[...]

Vraagje - Jouw Honeymoonnet update dus ook iedere keer dat de afleverdatum wijzigt?
De afleverweek (stap 1) werd wel meerdere keren aangepast. De productieweek (stap 2) is nooit gewijzigd en staat ook nu nog op week 30.
Na het bericht dat "vandaag wordt gestart met de bouw van uw Audi" (stap 3) in week 41 kwam alles in een stroomversnelling en stond 2 weken later de auto bij de dealer (en ontving ik stap 4, 5 en 6 in honeymoonnet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Boskamp66 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:15:
[...]

De afleverweek (stap 1) werd wel meerdere keren aangepast. De productieweek (stap 2) is nooit gewijzigd en staat ook nu nog op week 30.
Na het bericht dat "vandaag wordt gestart met de bouw van uw Audi" (stap 3) in week 41 kwam alles in een stroomversnelling en stond 2 weken later de auto bij de dealer (en ontving ik stap 4, 5 en 6 in honeymoonnet)
Goed om te weten, dan kan ik stap 1 in de gaten houden of mijn levering over 3 weken nog gaat gebeuren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupsel
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8YzZHiMUubJvs2x2XfuxutKDjCs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GGqokHKQcot3wh1gKQWYkzqU.webp?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Audiq4
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-07-2024
Lees helaas hoop slechte bericht mbt levering van de auto. Ik prijs me gelukkig en moet nog 5 nachtjes slapen en dan mag ik mijn Launch Edition Advanced Plus in ontvangst nemen! Incl. phonebox, panoramadak en trekhaak. Begin Juli besteld.
Tip gehad om voor aflevering van de auto MyAudi account aan te maken en als hoofdgebruiker te registreren. Begreep dat dat niet bij iedereen goed ging. Dealer heeft hier zelf contact met mij over opgenomen en alles voor mij geregeld! Dus heb nu een MyAudi account waarin ik hoofdgebruiker ben en mijn auto kan zien. Top geregeld door Ames!
Hoop dat er dit jaar nog een hoop Q4's geleverd gaan worden! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LkgxTOhNyXa68N1BgusSq0uio8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HuLAD8F7XXauXiF3FfK13Si6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
En daarna door de dealer besteld bij de importeur of was dit reeds een auto die hij in bestelling had staan?
Want anders zou dit de 1e juli bestelling zijn die ik daadwerkelijk uitgeleverd zie worden.
Alle anderen waren, als ik het goed in de gaten heb gehouden bestellingen uit april, mei of juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Audiq4 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:30:
Lees helaas hoop slechte bericht mbt levering van de auto. Ik prijs me gelukkig en moet nog 5 nachtjes slapen en dan mag ik mijn Launch Edition Advanced Plus in ontvangst nemen! Incl. phonebox, panoramadak en trekhaak. Begin Juli besteld.
Tip gehad om voor aflevering van de auto MyAudi account aan te maken en als hoofdgebruiker te registreren. Begreep dat dat niet bij iedereen goed ging. Dealer heeft hier zelf contact met mij over opgenomen en alles voor mij geregeld! Dus heb nu een MyAudi account waarin ik hoofdgebruiker ben en mijn auto kan zien. Top geregeld door Ames!
Hoop dat er dit jaar nog een hoop Q4's geleverd gaan worden! [Afbeelding]
Begin Juli besteld en wel met panoramadak.. Juni besteld en ik geen panoramadak, de wereld is niet eerlijk. Veel plezier ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
mtlife schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:45:
[...]

Begin Juli besteld en wel met panoramadak.. Juni besteld en ik geen panoramadak, de wereld is niet eerlijk. Veel plezier ervan!
Heb even teruggezocht. Was inderdaad al een reeds door dealer bestelde auto, vandaar het panoramadak en de levering begin november.
Jammer, ik had al weer goede hoop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
mouse1277 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:51:
[...]

Heb even teruggezocht. Was inderdaad al een reeds door dealer bestelde auto, vandaar het panoramadak en de levering begin november.
Jammer, ik had al weer goede hoop :).
Haha sorry, ik wist niet dat dit een dealer auto was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiq4
  • Laatst online: 19-07-2024
mouse1277 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:41:
[...]

En daarna door de dealer besteld bij de importeur of was dit reeds een auto die hij in bestelling had staan?
Want anders zou dit de 1e juli bestelling zijn die ik daadwerkelijk uitgeleverd zie worden.
Alle anderen waren, als ik het goed in de gaten heb gehouden bestellingen uit april, mei of juni.
Sorry voor de verwarring. Begin Juli besteld bij Athlon. Was een Athlon Edition wat betekent dat die dus al eerder besteld was door Athlon bij dealer, Audi, productieslot was al gereserveerd. En daardoor snel ( wat is snel ) geleverd kon worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:41
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit is een algemeen nieuwsbericht in het MyAlphabet dashboard, we hebben op m'n werk niet eens wagens in bestelling staan en ik kreeg het toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renedg73
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-08 11:56
Vandaag geswitched van enyaq naar een Geysirblauw metallic Q4 etron 35 Launch editie
over twee weken al rijden.

enyaq was verschoven naar week 12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hens72
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-11-2024
sbin schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:47:
[...]

Yep, zijn er idd meer dan je denkt. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk er uit ziet. Werkt het bij jou wel? Met MMI Pro?

Dit zijn ze, mocht iemand het gemist hebben: https://www.flitsmeister.nl/vri
ik heb geen mmi pro, tijdens het proefrijden had ik dit gezien in de wagen en zag bij mijn q4 ook licentie verlopen dus nagevraagd bij de verkoper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hens72
  • Laatst online: 28-11-2024
Audiq4 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:30:
Hoop dat er dit jaar nog een hoop Q4's geleverd gaan worden! [Afbeelding]
Klopt, als het goed is vraagt iedere dealer dat voor levering te doen. Helaas heeft volgens mij iedereen inclusief mijzelf toch nog de melding "U bent niet de hoofdgebruiker". Samen met de verkoper ook nog gecontroleerd of alles goed stond in hun systeem en overal groene vinkjes.
Waarschijnlijk komt er in week 48 een update om dit op te lossen.

Hoor graag als het bij jou wel in een keer goed gaat.

Mooie kleur! Veel plezier ermee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -Wing-
Dean Martin schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:01:
[...]

Onderdeel comfortpakket:

kantelfunctie van de rechter spiegel
Ik heb het in de 2 weken sinds ik mijn Q4 hebt niet zien werken. De afmetingen van de auto vind ik nog slecht in te schatten en zo'n spiegel de kantelt zodat je goed ziet hoeveel ruimte je nog hebt om niet je velgen te beschadigen is wel gewenst...

Net even het een en ander geprobeerd op mijn oprit. En na wat rommelen werkend gezien. De kanteling was eerst minimaal, maar dat kan je instellen en die instelling blijft ie onthouden...

Net nog even de handleiding gepakt en het staat er wel duidelijk in beschreven (rtfm :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
-Wing- schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:17:
[...]

Ik heb het in de 2 weken sinds ik mijn Q4 hebt niet zien werken. De afmetingen van de auto vind ik nog slecht in te schatten en zo'n spiegel de kantelt zodat je goed ziet hoeveel ruimte je nog hebt om niet je velgen te beschadigen is wel gewenst...

Net even het een en ander geprobeerd op mijn oprit. En na wat rommelen werkend gezien. De kanteling was eerst minimaal, maar dat kan je instellen en die instelling blijft ie onthouden...

Net nog even de handleiding gepakt en het staat er wel duidelijk in beschreven (rtfm :+ )
Sowieso jammer dat het alleen rechts betreft.
Trouwens, telkens wanneer ik naar de spiegels keek dacht ik in een busje te zitten, zo groot zijn die dingen :D

Ik heb overigens op de huidige geen kantelfunctie en na 4 jaar nog puntgave velgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dean Martin op 05-11-2021 19:19 ]

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

In het kader van het kan altijd gekker/slechter:

https://www.engadget.com/...-assistant-172513483.html

BMW levert op enkele modellen gewoon geen infotainment systeem met touchscreen meer. Krijg je wel 500 dollar terug. Nou nou.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05:43

MLLL

Palm Treo 650

Die 16 inch velgen met een normale bandwanghoogte is gek nog niet, met beide auto's kan ik een stoeprandhoogte van 10 cm trotseren zonder de velg te beschadigen, precies zoals het hoort .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Trackerfire schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:42:
In het kader van het kan altijd gekker/slechter:

https://www.engadget.com/...-assistant-172513483.html

BMW levert op enkele modellen gewoon geen infotainment systeem met touchscreen meer. Krijg je wel 500 dollar terug. Nou nou.
Ik zou zelfs graag €500,- betalen om GEEN touchscreen te hoeven pakken :P

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
MLLL schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:42:
Die 16 inch velgen met een normale bandwanghoogte is gek nog niet, met beide auto's kan ik een stoeprandhoogte van 10 cm trotseren zonder de velg te beschadigen, precies zoals het hoort .
16 inch op een Q4?

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Dean Martin schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:43:
[...]

Ik zou zelfs graag €500,- betalen om GEEN touchscreen te hoeven pakken :P
Haha verschil moet er zijn. Alhoewel ik zo’n knop a la Mazda ook prima kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
-Wing- schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:17:
[...]

Kan je ons wel helpen met de juiste pagina? Ik zie m zo 1-2-3 niet in de index ;)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 12:29
ephymerous schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:13:
[...]

Kan je ons wel helpen met de juiste pagina? Ik zie m zo 1-2-3 niet in de index ;)
Deze?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RE5Qg6P_q-L8TqfJkhM0WiK64DY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PQHzfxODGYKpvj9UMSFuah3Q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:25
Speedfight schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:47: [...] Vandaag weer contact gehad: Ames heeft de lijst nog niet, maar ze verwachten hem morgen of anders begin volgende week.
Ondertussen ook bij Athlon de vraag uitgezet met welke alternatieven er zijn (een collega kon b.v. nu nog een EV6 bestellen welke wel garantie op dit jaar heeft), daar zou ik vandaag ook nog iets van horen maar ik verwacht er niet te veel van.
Ik ben over naar de EV6 GT-Line - er zijn nog diverse EV6 Plussen te krijgen en er komen ook nog wel wat EV6 Plus en GT-Lines binnen bij de dealers. Er is nog redelijk wat onderweg met de boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedg73
Trackerfire schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:31:
[...]

Uitrusting van de Audi Q4 Launch edition
Standaard op iedere e-tron Q4:
► LED koplampen / achterlichten
► Volautomatische airconditioning (later/nu verduidelijkt naar 1-zone dus)
► Interieurvoorverwarming / -ventilatie
► Multifunctioneel lederen stuurwiel met paddels
► Middenarmsteun vóór
► Achterklep, automatisch bedienbaar
► Cruise control inclusief snelheidsbegrenzer
► Digitale radio-ontvangst
► Laadkabel voor openbare laadpunten (mode 3)
► Achterbankleuning, in ongelijke delen (60:40)
► 2 USB C aansluitingen vóórin
► 2 USB C aansluitingen achterin
► Metallic lak (Auroraviolet Metallic tegen meerprijs verkrijgbaar)
zit dus geen navigatie op? wel android auto/applecarplay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -KRZ-
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
renedg73 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:33:
[...]

Zou moeten werken met de optie phone interface, die waarschijnlijk wel onderdeel is van de verschillende editions

[ Voor 15% gewijzigd door -KRZ- op 06-11-2021 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Wing-
Dean Martin schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:18:
[...]

Sowieso jammer dat het alleen rechts betreft.
Trouwens, telkens wanneer ik naar de spiegels keek dacht ik in een busje te zitten, zo groot zijn die dingen :D

Ik heb overigens op de huidige geen kantelfunctie en na 4 jaar nog puntgave velgen.
Klopt, maar aan de andere kant kan je aan de linkerzijde makkelijk je portier een klein beetje opengooien om het te zien. Fijn om te zien dat opties het gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
[...]

Op alle NL Launch editions zit standaard Audi Smartphone interface op. Dat is de benaming van Audi voor het pakket met Apple Carplay en Android Auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
-Wing- schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:37:
[...]

Klopt, maar aan de andere kant kan je aan de linkerzijde makkelijk je portier een klein beetje opengooien om het te zien. Fijn om te zien dat opties het gewoon doen.
100%, moet het gewoon doen natuurlijk! d:)b

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Iemand eigenlijk een idee of je AVAS kunt aanpassen?

The best is yet to come

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• paulboss
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-04-2022
Het is het wachten waard, heerlijke auto 👍👌Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JSUPVRq2l8F_Xu-s0QaYAoSAKds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OHdGJT2rR76OPvql7veIjgXK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
paulboss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:14:
Het is het wachten waard, heerlijke auto 👍👌[Afbeelding]
Van harte gefeliciteerd! Mooie samenstelling weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Wing-
Zojuist mijn meterkast laten aanpassen dat mijn laadpaal ook 3 fase kan laden. Scheelt toch wel een boel als de myAudi app zegt ‘nog 3 uur, tot 80%’ ipv ‘nog 9 uur, tot 80%’

Erg relaxed dat je dan thuis behoorlijk snel kan laden zonder naar een snellaadstation te gaan of een halve dag/hele nacht moet wachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouse1277
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uh71ssfMJlCy_T-xasAb8QnpL-s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1bVnAoMfvUrNstNVKRBvXS5y.jpg?f=fotoalbum_large
Hier ook alle materiaal binnen om thuis te kunnen laden (laadpaal, kabel en aardlekautomaat). Nu nog een auto :). Mijn meterkast had al een 3-fase (3x 25A) aansluiting ivm kookplaat en zonnepanelen dus dat scheelt weer.

[ Voor 23% gewijzigd door mouse1277 op 06-11-2021 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 17:08
mouse1277 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:51:
Hier ook alle materiaal binnen om thuis te kunnen laden (laadpaal, kabel en aardlekautomaat). Nu nog een auto :). Mijn meterkast had al een 3-fase (3x 25A) aansluiting ivm kookplaat en zonnepanelen dus dat scheelt weer.
Cool. We hebben praktisch zelfde combi. Waarom zoveel Easees? Edit: sorry, covers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb ook de Easee lader en equalizer, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
-Wing- schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:43:
Zojuist mijn meterkast laten aanpassen dat mijn laadpaal ook 3 fase kan laden. Scheelt toch wel een boel als de myAudi app zegt ‘nog 3 uur, tot 80%’ ipv ‘nog 9 uur, tot 80%’

Erg relaxed dat je dan thuis behoorlijk snel kan laden zonder naar een snellaadstation te gaan of een halve dag/hele nacht moet wachten.
Hoe lang heb je op de verzwaring door de netbeheerder moeten wachten?

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Dean Martin schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:02:
[...]

Hoe lang heb je op de verzwaring door de netbeheerder moeten wachten?
Die had ik al vanaf de bouw van de woning (3 jaar geleden).
We hadden al een phev en die kon maar 1 fase laden.
Als ik er meer in verdiept had of meer info van die installateur had gehad, dan had ik de paal wel gelijk voorbereid op 3 fasen laden… beetje zonde dus…

Mocht je/iemand het nog niet hebben, zou ik gelijk voor 3 fasen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
-Wing- schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:57:
[...]

Die had ik al vanaf de bouw van de woning (3 jaar geleden).
We hadden al een phev en die kon maar 1 fase laden.
Als ik er meer in verdiept had of meer info van die installateur had gehad, dan had ik de paal wel gelijk voorbereid op 3 fasen laden… beetje zonde dus…

Mocht je/iemand het nog niet hebben, zou ik gelijk voor 3 fasen gaan.
Ga ik inderdaad doen (de Alfen Eve pro), maar wacht momenteel op Enexis. Paal komt 19 januari.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
greg schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:52:
[...]

Cool. We hebben praktisch zelfde combi. Waarom zoveel Easees? Edit: sorry, covers..
Hij wordt standaard altijd met zwarte kap geleverd.
Als je een andere kleur (in mijn geval wit) kiest krijg je die er extra bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:37
Vandaag proefgereden bij A-Point in een 40 Sportback. Heb nu beide modellen gereden en de 'gewone' heeft welk mijn voorkeur. Waar bij de grote E-Tron de Sportback goed gelukt is, vind ik het bij de Q4 SB net niet kloppen. Is een kwestie van smaak ook. Ben nooit fan geweest van coupé-SUV's.

Ritje ging verder prima. Viel me wel op dat er al wat rammels uit het dash kwamen. De demo stond er ook niet heel fris bij. Onder de vogelpoep en smerig. Maar goed, daar rijdt hij niet minder om.

Spiegels inklappen is wel een grap. Dat scheelt echt amper iets met niet inklappen. Dat geld kun je uitsparen.

Kiezelgrijs is afgevallen bij de misses ('vuilniszak'). Zij vond donkerblauw weer erg mooi. Zelf neig ik naar wit.

Binnenkort nog een keer sturen met de EV6. Voor het vergelijk.
-Wing- schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:37:
[...]

morgen is het zover, niet vergeten he ;) (aub :))
Gelukt! Ik kon hem makkelijk op de rand schuiven. Bakje is ook aardig universeel, denk dat hij wel in elke VAG past. In onze SEAT Leon 5F past hij ook.

Zelf nog wel een vraag: kun je de hoofdsteunen verstellen? Ik zag geen knop. Vraag het omdat ik dan van die tablethouders kan overzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0B9OD0rh9y-F3hJbmBpmnMLSCP4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MwjWzDQiJ8vCv7zQHsTs3Myg.jpg?f=user_large

[ Voor 69% gewijzigd door DaMenaz op 06-11-2021 18:20 ]

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
DaMenaz schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:12:
Vandaag proefgereden bij A-Point in een 40 Sportback. Heb nu beide modellen gereden en de 'gewone' heeft welk mijn voorkeur. Waar bij de grote E-Tron de Sportback goed gelukt is, vind ik het bij de Q4 SB net niet kloppen. Is een kwestie van smaak ook. Ben nooit fan geweest van coupé-SUV's.

Ritje ging verder prima. Viel me wel op dat er al wat rammels uit het dash kwamen. De demo stond er ook niet heel fris bij. Onder de vogelpoep en smerig. Maar goed, daar rijdt hij niet minder om.

Spiegels inklappen is wel een grap. Dat scheelt echt amper iets met niet inklappen. Dat geld kun je uitsparen.

Kiezelgrijs is afgevallen bij de misses ('vuilniszak'). Zij vond donkerblauw weer erg mooi. Zelf neig ik naar wit.

Binnenkort nog een keer sturen met de EV6. Voor het vergelijk.

[...]

Gelukt! Ik kon hem makkelijk op de rand schuiven. Bakje is ook aardig universeel, denk dat hij wel in elke VAG past. In onze SEAT Leon 5F past hij ook.

Zelf nog wel een vraag: kun je de hoofdsteunen verstellen? Ik zag geen knop. Vraag het omdat ik dan van die tablethouders kan overzetten.

[Afbeelding]
Ah, dus hij past en als je rijdt geen gek gerammel en bij het uitstappen struikel je dus ook niet elke keer over dat dingetje als ie eruit valt? ;)

Dan vind ik het wel de moeite waard het aan te schaffen. Vond die asbak die die medeforumlid had gekocht wel erg mooi, maar als ie steeds rammelt in die bekerhouder. Degene die dat getest had, heb je ze geplaatst in de standaard of adaptieve bekerhouders?

Als je sportstoelen hebt dan kan je die hoofdsteunen niet aanpassen. Die zijn dan geintegreerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EV_Eric
  • Laatst online: 10-08 19:09
Gisteren ben ik achteraan in de wachtrij aangesloten: een Q4 Advanced Edition 45 quattro besteld. Verwachte leverdatum op dit moment: week 24.
Opties: 20 inch (55k), optiekpakket zwart, kleur Navarra blauw, comfortpakket (niet zozeer voor inklappen spiegels, maar wel de automatische dimstand), 3 zone airco, opbergpakket, privacy glas en parkeersensoren v+a.
Geen extra assistentie systemen, absoluut hekel aan auto die voor mij gaat bepalen wanneer er geremd en versneld wordt. Zal daar vast ooit aan moeten wennen, maar dat stel ik graag nog een auto uit. Scheelt misschien ook nog een paar schaarse chips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kan over een half jaar niet elke vagcom klusser dit voor 50 euro?... 650 euro klinkt als een heel bijzonder bedrag voor een softwareaanpassing... of zit er meer achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
EV_Eric schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:44:
Gisteren ben ik achteraan in de wachtrij aangesloten: een Q4 Advanced Edition 45 quattro besteld. Verwachte leverdatum op dit moment: week 24.
Opties: 20 inch (55k), optiekpakket zwart, kleur Navarra blauw, comfortpakket (niet zozeer voor inklappen spiegels, maar wel de automatische dimstand), 3 zone airco, opbergpakket, privacy glas en parkeersensoren v+a.
Geen extra assistentie systemen, absoluut hekel aan auto die voor mij gaat bepalen wanneer er geremd en versneld wordt. Zal daar vast ooit aan moeten wennen, maar dat stel ik graag nog een auto uit. Scheelt misschien ook nog een paar schaarse chips.
Eerste keer dat ik een 45 zie!

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xRaticcc
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-05 00:20
Helaas maar waar (en raar). Ik heb alles aan gedaan om de levertijd voor dit jaar te behouden. Mij is nog beloofd om mijn Audi Q4 e-tron 40 Launch Edition Advanced Plus voor dit jaar te leveren. Ik had namelijk in Juli 2021 besteld. Eerst was de prognose eind November 2021. Een maand later een belletje gekregen dat ik mijn panorama dak en audi phone box moest opgeven om het dit jaar nog leverbaar te krijgen. Anders zou de auto pas in Mei 2022 geleverd worden. Opzich vond ik het niet erg. Jammer, maar het is oké. Mijn nieuwe datum was in de 3e week van December 2021. Dit was 100% gegarandeerd. Tevreden hiermee. We zijn nu een paar maanden voorbij en vandaag krijg ik opeens een mailtje binnen dat de auto 1 Januari 2022 geleverd wordt. Hier ben ik niet blij mee natuurlijk. Ik wil het graag dit jaar geleverd hebben i.v.m. de nieuwe bijtelling en daarvoor heb ik een concessie gedaan.

Maandag ga ik natuurlijk een belletje plegen om meer informatie op te winnen, maar een vraag aan jullie: is hier iets aan te doen? En wat is jullie ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 13:21

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

xRaticcc schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:13:
Helaas maar waar (en raar). Ik heb alles aan gedaan om de levertijd voor dit jaar te behouden. Mij is nog beloofd om mijn Audi Q4 e-tron 40 Launch Edition Advanced Plus voor dit jaar te leveren. Ik had namelijk in Juli 2021 besteld. Eerst was de prognose eind November 2021. Een maand later een belletje gekregen dat ik mijn panorama dak en audi phone box moest opgeven om het dit jaar nog leverbaar te krijgen. Anders zou de auto pas in Mei 2022 geleverd worden. Opzich vond ik het niet erg. Jammer, maar het is oké. Mijn nieuwe datum was in de 3e week van December 2021. Dit was 100% gegarandeerd. Tevreden hiermee. We zijn nu een paar maanden voorbij en vandaag krijg ik opeens een mailtje binnen dat de auto 1 Januari 2022 geleverd wordt. Hier ben ik niet blij mee natuurlijk. Ik wil het graag dit jaar geleverd hebben i.v.m. de nieuwe bijtelling en daarvoor heb ik een concessie gedaan.

Maandag ga ik natuurlijk een belletje plegen om meer informatie op te winnen, maar een vraag aan jullie: is hier iets aan te doen? En wat is jullie ervaring?
Zorg dat ze hem voor einde jaar op kenteken hebben staan ;)

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Vandaag even bij de dealer gebuurt. Die gaf aan dat productiemoment totaal irrelevant is in het systeem en constant verandert. De leverweek die bij hun in het systeem en op honeymoonnet staat zou het meest accuraat moeten zijn en tevens betrouwbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xRaticcc
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-05 00:20
revolution-nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:25:
[...]

Zorg dat ze hem voor einde jaar op kenteken hebben staan ;)
Haha! Ik ga er voor. Fingers-crossed.
MV999 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:34:
Vandaag even bij de dealer gebuurt. Die gaf aan dat productiemoment totaal irrelevant is in het systeem en constant verandert. De leverweek die bij hun in het systeem en op honeymoonnet staat zou het meest accuraat moeten zijn en tevens betrouwbaar..
Via het linkje van audi (honeymoonnet) staat er 56 dagen vanaf nu (6 november 2021) en dat maakt het 1 Januari 2022 :/

Maar de verwachte afleverweek staat op 52.

[ Voor 55% gewijzigd door xRaticcc op 06-11-2021 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedg73
[...]

Vandaag in me auto gezeten(word over twee weken opgeleverd) en Android auto werkt perfect. Ook even in een andere q4 etron 40 gereden. Wat rijd de auto lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:41
In het VK krijgt men een gratis wandlader bij een Q4, in Duitsland een snellader bijna voor "niets", in Noorwegen en Litouwen een jaar gratis laden en in Nederland wordt er €785 gerekend voor een granny charger 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedg73
-Wing- schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:46:
[...]

Op alle NL Launch editions zit standaard Audi Smartphone interface op. Dat is de benaming van Audi voor het pakket met Apple Carplay en Android Auto.
heb vandaag in mijn auto gezeten bij de dealer en werkt erg goed draadloos android auto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:11

tomtom901

Moderator General Chat
Maurice- schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 23:54:
In het VK krijgt men een gratis wandlader bij een Q4, in Duitsland een snellader bijna voor "niets", in Noorwegen en Litouwen een jaar gratis laden en in Nederland wordt er €785 gerekend voor een granny charger 🤔
Hier moet je blij zijn met een auto op kenteken voor 1-1 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jope3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-09 19:59
-Wing- schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:29:
[...]

Ah, dus hij past en als je rijdt geen gek gerammel en bij het uitstappen struikel je dus ook niet elke keer over dat dingetje als ie eruit valt? ;)

Dan vind ik het wel de moeite waard het aan te schaffen. Vond die asbak die die medeforumlid had gekocht wel erg mooi, maar als ie steeds rammelt in die bekerhouder. Degene die dat getest had, heb je ze geplaatst in de standaard of adaptieve bekerhouders?

Ik heb de standaard bekerhouders en er was echt heel veel ruimte over. Vraag mij af of de adaptieve bekerhouders deze ruimte op kunnen vullen.

Als je sportstoelen hebt dan kan je die hoofdsteunen niet aanpassen. Die zijn dan geintegreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arian_atmoredjo
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23-04-2023
Begin juni besteld via Athlon.
Updates via Honeymoonnet

Q4 e-tron (A1) Launch edition S Competition e-tron 35 125kW/170pk 55Kwh

Productieweek 1 nov.
verwachte levering: week 47

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
xRaticcc schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:46:
[...]

Haha! Ik ga er voor. Fingers-crossed.

[...]

Via het linkje van audi (honeymoonnet) staat er 56 dagen vanaf nu (6 november 2021) en dat maakt het 1 Januari 2022 :/

Maar de verwachte afleverweek staat op 52.
Verwachte afleverweek is volgens mij wanneer de auto bij de dealer aan komt. Bij mij staat momenteel nog 27 dagen op de teller en de dealer wist mij te vertellen dat de auto aan mij afgeleverd wordt in week 50.

[ Voor 13% gewijzigd door MV999 op 07-11-2021 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodive
  • Laatst online: 08-05-2022
In mijn huidige A3 zit een uitneembare asbak in bekerhouder. Ik ga in ieder geval proberen of deze past

Ziet er zo uit

[URL=,"https://www.google.nl/imgres?imgurl=https://m.media-amazon.com/images/I/61wptPlVMhL._AC_SL1488_.jpg&imgrefurl=https://www.amazon.nl/Audi-Original-Asbak-Drink-Houder/dp/B07TV6ZJS6&tbnid=-j5e0OTnivfL_M&vet=1&docid=765RGUf789MLnM&w=1024&h=1488&itg=1&hl=nl-nl&source=sh/x/im"]https://images.app.goo.gl/82HwYDekUoYfBdop6[/URL]

[ Voor 32% gewijzigd door Rodive op 07-11-2021 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:37
Ik was deze site nog niet tegengekomen. Anders excuses voor een mogelijke repost:

https://www.e-tronforum.com/

Daar staat een mooi overzicht van topics met de verschillende kleuren:

https://www.e-tronforum.c...-q4-e-tron-pictures.2504/

Catch my drift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MV999 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:34:
Precies... blijven bellen en vragen is dus zinloos. Heb al ruim een maand geen contact meer gehad na aanpassing pano/trekhaak en phonebox en zie t wel. Afbestellen en wisselen voor wat anders moois lukt ook niet voor einde jaar. En als t volgend jaar wordt dan kunnen de afbestelde opties net zo goed weer terug ;-). We zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Laatst online: 13-09 13:21
Vraag; heb regelmatig dat ik na het wegrijden de melding krijg dat het kinderslot in storing staat. De volgende rit is het weer weg. Meer mensen dit al ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trench
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-08-2022
Mythio schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:07:
Vraag; heb regelmatig dat ik na het wegrijden de melding krijg dat het kinderslot in storing staat. De volgende rit is het weer weg. Meer mensen dit al ervaren?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/br6VrLx4KkFxIVavY-2sfhgzwtI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t473MATt6umQTl6kGqxHFk4T.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1982!
  • Laatst online: 22-11-2022
Als ik het dus goed begrijp zit deze functie standaard in elk trimlevel, maar is softwarematig aan/uit te zetten door de dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
  • Laatst online: 05-09 23:43
Marco1982! schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:20:
[...]

Als ik het dus goed begrijp zit deze functie standaard in elk trimlevel, maar is softwarematig aan/uit te zetten door de dealer?
Ik begrijp niet helemaal hoe dit werkt, want onder het Audi-logo aan de voorkant zat voorheen een camera en nu is dat gewoon een rubber bultje. Ze hebben daar de camera toch ook echt fysiek vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:48
Ik neem aan dat ze voor 650 EUR ook die cameras plaatsen, anders is het wel erg gortig voor een software aanpassingkje.
In de demo modellen zat volgens mij de camera onder het Audi logo wel, maar inmiddels zit er gewoon een plastic dummy plaatje. Zelfde geldt wellicht voor die onder de spegels. Maar wellicht dat de Q4 rijders onder ons kunnen aangeven of er idd weer een camera zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Dat zou impliceren dat de kabelbomen er wel liggen, want die leg je niet zomaar even.

Over camera's gesproken, ik vond het beeld van de achteruitrijcamera echt héél raar, alsof het in elkaar was gedrukt of zo. Is dat normaal voor Audi?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• the-hyrax
Volgens de dealer zou trouwens morgen mijn Q4 geproduceerd moeten worden (informatie van 1.5w geleden) en zou hij deze week ook nog op transport naar NL moeten gaan.

Ik hoop écht dat hij gelijk heeft want dan zou ik tegen eind deze maand er in rijden.

(SB, Competition S, besteld eind juli via de lm, besteld door dealer bij Pon begin Aug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:48
the-hyrax schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:46:

Over camera's gesproken, ik vond het beeld van de achteruitrijcamera echt héél raar, alsof het in elkaar was gedrukt of zo. Is dat normaal voor Audi?
Als dat ongeveer hetzelfde is als bij VW, dan heb je verschillende camera views. Inparkeren (met blokjes), "trekhaak view", wide/fisheye view etc. Je kan die op het touchscreen selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
the-hyrax schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:55:
Volgens de dealer zou trouwens morgen mijn Q4 geproduceerd moeten worden (informatie van 1.5w geleden) en zou hij deze week ook nog op transport naar NL moeten gaan.

Ik hoop écht dat hij gelijk heeft want dan zou ik tegen eind deze maand er in rijden.

(SB, Competition S, besteld eind juli via de lm, besteld door dealer bij Pon begin Aug)
Wow, dat zou heel snel zijn (relatief gezien uiteraard).
Dan is "SB" het toverwoord want andere bestellingen/uitleveringen zijn nog van ver voor eind juli/begin augustus.
Ben benieuwd. Heb je recent nog eens geïnformeerd of wacht je gewoon rustig af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999

Zou zeer bijzonder zijn aangezien ik hem ook eind juli besteld heb en pas eind deze maand productie verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Ja, ik vind het ook wel bizar snel (inderdaad, relatief) gezien ik overal hoor dat er weet ik veel hoeveel vertraging is. Misschien zijn het ook opties die ik niet genomen heb. Mijn bestelling is:

- Q4 Sportback, Competition S
- Assistentiepakket Advanced
- Comfortpakket
- Ambient lichtpakket
- Opbergpakket
- 44L velgen

Geen panoramadak of phone box (uiteraard), en ook geen HUD, comfortsleutel, elektrische stoelen (niet besteld). Misschien dat het daar aan ligt?

Ik hou ook rekening met de dealer die me opbelt en zegt... ja weet je nog dat ik zei dat de auto in week 45 naar Nederland kwam?

[ Voor 16% gewijzigd door the-hyrax op 08-11-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik hoop het ook voor je, maar zou zeker rekening houden met een vertraging. Mijn Q4 zou deze week gelost gaan worden bij Pon, maar is weer een weekje opgeschoven naar volgende week...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• the-hyrax
We gaan het zien, ik hou met alles rekening maar ben al lang blij als ik maar de 12% bijtelling heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
Precies ;)
the-hyrax schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:32:
We gaan het zien, ik hou met alles rekening maar ben al lang blij als ik maar de 12% bijtelling heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-07 21:46
Ik heb net bericht gekregen dat mijn Competition S 40 deze week, week 45 dus, wordt gebouwd.
Volgende week komt er blijkbaar een bericht vanuit AUDI naar PON betreffende verwachting alle(?) openstaande bestellingen met indicatie 2021/22.

Het lijkt erop dat ik geluk heb. Besteld half augustus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iweq
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-07 00:19
Eerste 1500 km er op zitten.

Positief:

rij ervaring, heerlijk op de weg
Sonos sound system
Ruimte
Automatisch groot licht assistent
Phone box (carplay)
Usb-c voor en achter 2x

Negatief:

Storing kinderslot
Melding hoofdgebruiker
Thuis- en werkadres regelmatig gewist uit mmi
Beperkte mogelijkheden my audi app (vergrendeling status vooral)
Kier tussen klep en achterlicht

Overall zeer blij met deze q4 s competition 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
iweq schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:56:
Eerste 1500 km er op zitten.

Positief:

rij ervaring, heerlijk op de weg
Sonos sound system
Ruimte
Automatisch groot licht assistent
Phone box (carplay)
Usb-c voor en achter 2x

Negatief:

Storing kinderslot
Melding hoofdgebruiker
Thuis- en werkadres regelmatig gewist uit mmi
Beperkte mogelijkheden my audi app (vergrendeling status vooral)
Kier tussen klep en achterlicht

Overall zeer blij met deze q4 s competition 40
Phonebox =/ Carplay. Ook zonder de phonebox heb je (draadloze) Carplay. ;)

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
Avigoorn schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:50:
Ik heb net bericht gekregen dat mijn Competition S 40 deze week, week 45 dus, wordt gebouwd.
Volgende week komt er blijkbaar een bericht vanuit AUDI naar PON betreffende verwachting alle(?) openstaande bestellingen met indicatie 2021/22.

Dacht dat jij een 35 SB had besteld maar ik kan me vergissen.
Dat van die lijst hoor ik nu al een paar weken maar telkens wijzigen de verhalen ook weer.
Ben benieuwd maar zou mooi zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MV999
Avigoorn schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:50:

Dit bericht is stap 2 van Honeymoonnet? Dat is allerminst betrouwbaar helaas.. Mijn auto zou namelijk in week 41 in productie gaan en is toch op heden nog een schroef aan besteed ;)

Indien je dit ook werkelijk hebt binnen gekregen is dat enigszins opmerkelijk, gezien het feit dat midden augustus redelijk recent is..

[ Voor 19% gewijzigd door MV999 op 08-11-2021 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Iemand inmiddels ervaring met het voorverwarmen via de app (van de cabine dus)?
Ik lees in het Enyaq en ID topic daar niet bijster goede verhalen over, er zou weinig tot niets gebeuren.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 19:36
Mijn afleverweek in Honeymoon is vandaag veranderd van week 51 naar week 14
Geen bericht gehad via mail of telefoontje van LM of dealer

Q4 e-tron (A1) Launch edition Advanced e-tron 35 125kW/170pk 55Kwh Hatchback Elektrische aandrijving
Besteld half Juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
kdoornbo schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:41:
Mijn afleverweek in Honeymoon is vandaag veranderd van week 51 naar week 14
Geen bericht gehad via mail of telefoontje van LM of dealer

Q4 e-tron (A1) Launch edition Advanced e-tron 35 125kW/170pk 55Kwh Hatchback Elektrische aandrijving
Besteld half Juli
Ik zou stoppen met dat checken van Honeymoon als ik de berichten hier mag geloven ;)

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-07 21:46
MV999 schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:28:
[...]

Dit bericht is stap 2 van Honeymoonnet? Dat is allerminst betrouwbaar helaas.. Mijn auto zou namelijk in week 41 in productie gaan en is toch op heden nog een schroef aan besteed ;)

Indien je dit ook werkelijk hebt binnen gekregen is dat enigszins opmerkelijk, gezien het feit dat midden augustus redelijk recent is..
Nu je het zegt, dat denk ik wel.

Ik was iig dan voor een uurtje een beetje blij :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
Ik zou van het meest negatieve uitgaan. Mijn Q4 is de leverdata al 7 keer verschoven. Vorige week kreeg ik de melding dat de auto op de trein stond, maar dat is vandaag ook alweer bijgesteld. Mijn bestelling is van 19 mei. Hopelijk komt er nog eindspurt vwb 2021 en de bijtelling.... en succes met wachten natuurlijk ;)
Avigoorn schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:45:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
Avigoorn schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:45:
[...]

Excuses voor het verpesten van je hoop.. In ieder geval wel realiteitscheck :)?

Verder vind ik het bijzonder dat men hun leverdatum uberhaupt zo vaak wijzigt, bij mij is deze al vanaf het begin ongewijzigd gebleven..

Pagina: 1 ... 37 ... 138 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.