Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 35 ... 138 Laatste
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• spreuter
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 19:20
Yes afleverafspraak donderdag de 28e
Besteld 27 mei.
Zou eerst eind juli geleverd worden.
Toen week 34, week 42, week 49.
En nu dus definitief week 43.
Er is dus nog hoop 💩!

Launch edition advance.

Gisteren afgeleverd! Met phonebox!!

Volgens mij is het nog steeds dat voor 1 juni besteld de auto compleet wordt geleverd.

Briljante auto trouwens! Echt Audi gevoel bij het rijden. Heerlijk solide.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• spreuter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-nPyVzbSkvNy5iH-kgYKkFDyyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fgVM25lbAsnlQnx0wrylvPF3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2PRXQ_pb6WZXN9X3I0tOdeGphdE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UrTGC4xPwFvmNZ48ZKRuoXML.jpg?f=fotoalbum_large

Spiegels heb ik zwart laten wrappen

[ Voor 19% gewijzigd door spreuter op 29-10-2021 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardvhgn
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-09 16:36
verbaanr schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:01:
[...]

Bijzonder dat je deze brief hebt gekregen. Zijn er nog meer die deze brief hebben? En kunnen we hier iets uit afleiden? Via welke Dealer en LM heb je besteld?

Ik heb een dergelijke brief niet gezien. Wel heb ik eerder bericht gekregen dat er geen panoramadak, phonebox en trekhaak op zouden zitten (en of dat akkoord was). Zelf besteld begin juli (maar ging toen van werkgever, naar LM, naar dealer dus de 'ik heb besteld data' kunnen verschillen) bij Athlon en dealer is Broekhuis.
Ook ik hem m gehad, rechtstreeks via contactpersoon bij de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:56

Trackerfire

BTC HODLER

spreuter schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:36:
Besteld 27 mei.
Er is dus nog hoop 💩!

Launch edition advance.

Volgens mij is het nog steeds dat voor 1 juni besteld de auto compleet wordt geleverd.

Nice, zie ik 't goed en zitten er Pirelli Scorpions onder? Nog niet veel gezien, of zijn dit winterbanden?

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcCar
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 06-03 12:21
Trackerfire schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:47:
[...]

Nice, zie ik 't goed en zitten er Pirelli Scorpions onder? Nog niet veel gezien, of zijn dit winterbanden?
Mijn dealer heeft de winterbanden er al op gezet: Continental Wintercontact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreuter
Trackerfire schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:47:
[...]

ja winterbanden helaas. voorschrift leaseplan. had wel even lekker op zomerbanden willen testen. Maar ondanks winterbanden superstil. (wel akoestische ruiten voorportieren)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Wing-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 15:11
Na een week in bezit te hebben eindelijk tijd om ook de auto uitvoerig te controleren of alles het wel doet.

Ik heb stoelverwarming en heb uitgeprobeerd of deze het deed. Het knopje van de passagiersstoel weigerde het te doen. Blijkt dat er een sensor in de stoel zit en alleen als deze bezet is, gaat de verwarming het doen. Ik heb eerder een Audi gehad met stoelverwarming en de sensor deed het destijds alleen voor de gordel. De stoelverwarmingsknop aan de bestuurderskant doet het altijd, ongeacht of er iemand op zit of niet.

Nog een vraagje: Heeft iemand hier ook Comforsleutel en dat de achterklep met een voetbeweging opent? Hebben jullie er problemen mee mbt het gebruik daarvan? Er moet een sensor zitten maar ik zie er geen, ik zie wel een rondje rechts van de opgeborgen trekhaak, maar er zit geen sensor in, zit die er bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advision
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 26-12-2021
-Wing- schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:44:
Na een week in bezit te hebben eindelijk tijd om ook de auto uitvoerig te controleren of alles het wel doet.

Ik heb stoelverwarming en heb uitgeprobeerd of deze het deed. Het knopje van de passagiersstoel weigerde het te doen. Blijkt dat er een sensor in de stoel zit en alleen als deze bezet is, gaat de verwarming het doen. Ik heb eerder een Audi gehad met stoelverwarming en de sensor deed het destijds alleen voor de gordel. De stoelverwarmingsknop aan de bestuurderskant doet het altijd, ongeacht of er iemand op zit of niet.

Nog een vraagje: Heeft iemand hier ook Comforsleutel en dat de achterklep met een voetbeweging opent? Hebben jullie er problemen mee mbt het gebruik daarvan? Er moet een sensor zitten maar ik zie er geen, ik zie wel een rondje rechts van de opgeborgen trekhaak, maar er zit geen sensor in, zit die er bij jullie wel?
Sensor zou op de beide hoeken moeten zitten volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Hmm, in de handleiding wordt er wel erg specifiek uitgelegd hoe 't moet. Lijkt alsof het bijna perfect moet en dat er heel wat mitsen en maren aan zitten om de functie goed te laten werken :+

Andere Audi, maar werking zou denk ik 'tzelfde moeten zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Trackerfire op 29-10-2021 16:18 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:13
Gewoon zo:

Catch my drift?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sixgirls
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-04 09:30
Vinden jullie het leuk als ik af en toe een instructieboek feitje erin gooi?...met vandaag blz 242

"Het gebruik van sneeuwkettingen is om technische redenen alleen op bepaalde velg-bandcombinaties toegestaan. Daaronder een tabel met een record zijnde: 19 inch, 255/50/45

p,s: anwb
Sneeuwkettingen, verplicht bij bord - In bergachtige gebieden kunnen bij winterse omstandigheden sneeuwkettingen verplicht zijn als dat wordt aangegeven met een rond, blauw bord waarop een witte autoband met een sneeuwketting staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixgirls
ik heb 20 inch

[ Voor 95% gewijzigd door sixgirls op 29-10-2021 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 12:29

Doet die achterklep het helemaal niet met de voet of soms wel soms niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motjoo
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-01-2023

Net even getest …zowel aan de bestuurders kant en de passagiers kant doet de stoelverwarming het zonder dat er iemand op de stoel zit. Wel contact inschakelen. (dat gebeurd normaal als je op de bestuurdersstoel gaat zitten) middels de start/stop knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:18
Trackerfire schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:25:
Dat komt ook aardig overeen met de levertijden die in Duitsland gecommuniceerd worden momenteel richting dealers.

[Afbeelding]
Op basis hiervan kreeg ik toch weer goede hoop en heb ik opnieuw contact opgenomen met de dealer in duitsland. Ik heb in Juni een Q4 in duitsland besteld. Dit voertuig heeft inmiddels wel een kommnr, maar nog steeds geen bouwweek. Zolang dat er niet is, kunnen ze helaas weinig zeggen.

Ik heb ook gevraag hoe ik dit soort overzichten dan moet lezen. Ze geven aan dat ook zij dit soort overzichten krijgen, maar dat de praktijk echt heel erg anders is met veel wisselende uitkomsten en onduidelijkheden.

Meer en concretere toezeggingen kon hij echt niet geven. Hoe frustrerend dan ook zal ik het ermee moeten doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Trackerfire schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:07:
[...]

Hmm, in de handleiding wordt er wel erg specifiek uitgelegd hoe 't moet. Lijkt alsof het bijna perfect moet en dat er heel wat mitsen en maren aan zitten om de functie goed te laten werken :+

[YouTube: Audi Keyless Entry and Hands Free/ Kick to Open Power Trunk]

Net nog geprobeerd. Was me 1 keer gelukt om het te openen en te sluiten. Dus het zit er op, alleen doet ie het vaak niet. Bedankt voor het filmpje, ik ga m eens bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
wimbre schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:06:
[...]

Doet die achterklep het helemaal niet met de voet of soms wel soms niet?
heb het 2x zien gebeuren. Denk wel 40x geprobeerd in een week tijd. Uiteraard handleiding gevolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Motjoo schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:33:
[...]

Net even getest …zowel aan de bestuurders kant en de passagiers kant doet de stoelverwarming het zonder dat er iemand op de stoel zit. Wel contact inschakelen. (dat gebeurd normaal als je op de bestuurdersstoel gaat zitten) middels de start/stop knop.
hmm bijzonder, zat ook op de stoel van de bestuurder, linkerknopje stoelverwarming kon ik alle standen bedienen. Rechterknopje stoelverwarming, zag je kort alle 3 de lampjes aan gaan en weer uit gaan... Ga het nog een keer uitproberen later. Zou niet mogen gebeuren dat het anders reageert (zal ook nog een keer hertesten met contact ingeschakeld)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:26
-Wing- schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:24:
[...]

Net nog geprobeerd. Was me 1 keer gelukt om het te openen en te sluiten. Dus het zit er op, alleen doet ie het vaak niet. Bedankt voor het filmpje, ik ga m eens bekijken...
Wat bij mijn Peugeot 3008 wel moest was ook een stapje terugzetten.
Anders 'durft' de klep niet open omdat er iemand te dichtbij staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimbre
-Wing- schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:24:
[...]

Hier nog een.
YouTube: 7. Audi Q4 e-tron - Functionaliteiten

Ik las ook dat de sleutel Max 1,5 meter van de bagageruimte mag zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door wimbre op 29-10-2021 18:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:29
Besteld op 26-4.
Productie eind juli, levering augustus.
Na heel veel verplaatsingen uiteindelijk afgelopen vrijdag bij Pon gearriveerd.

Maandag bij dealer, morgen kan ik ‘m ophalen hier in Amersfoort.

Alle opties zijn meegeleverd (Panorama dak en phone box).
Versie:
Q4 40 - advanced plus - geysir blauw - met:
mmi pro-heads up display-sonos speakers-getint glas-akoestisch glas-ambient interior light-dynamic pakket.

Ik mag mezelf gelukkig prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
wimbre schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:51:
[...]

Hier nog een.
YouTube: 7. Audi Q4 e-tron - Functionaliteiten

Ik las ook dat de sleutel Max 1,5 meter van de bagageruimte mag zijn.
Klopt, aan de afstand heb ik me netjes aan gehouden. Evenals de kick en swipe bewegingen. Maar ik ga controleren of het dus die sensoren in de bumper de bewegingen moeten waarnemen. Wordt vervolgd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online

Ik gebruik passagiersstoel verwarming in de Mercedes altijd om de Chinees warm te houden. Hopelijk is dat zwaar genoeg :D

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoestC
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 01-11-2021
Weet iemand of het geluid van de avas ook nog iets aan te passen is? Bij de Audi etron is het zoemende geluid aanzienlijk minder hard dan het zoemende geluid van de Q4. Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motjoo
[quote]LoestC schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 19:59:
Weet iemand of het geluid van de avas ook nog iets aan te passen is? Bij de Audi etron is het zoemende geluid aanzienlijk minder hard dan het zoemende geluid van de Q4. Alvast bedankt!
[/quote

Nee dat kan niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hens72
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-11-2024
spreuter schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:36:
Besteld 27 mei.
Er is dus nog hoop 💩!

Launch edition advance.

klopt niet de mijne is besteld op 7 juni en 12 oktober in ontvangst mogen nemen incl phonebox launche editon advanced.
Maar ook eerrst week 33 toen 35 en uiteindelijk week 41.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YNQ4
  • Laatst online: 06-01-2022
September besteld levering verwacht 23/09/22… slik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Wing-
Trackerfire schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:07:
[...]

[YouTube: Audi Keyless Entry and Hands Free/ Kick to Open Power Trunk]

Je hoeft 'm niet echt onder de bumper te kicken, of te swipen. Er zitten 4 sensoren op de achterbumper. Middelste 2 sensoren kunnen de schopbeweging registreren (afhankelijk van waar je achter de auto staat/met welk been je schopt). Er zit niets onder de bumper. Allen bedankt voor het meezoeken/meedenken.

[ Voor 6% gewijzigd door -Wing- op 29-10-2021 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

-Wing- schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:56:
[...]

Je hoeft 'm niet echt onder de bumper te kicken, of te swipen. Er zitten 4 sensoren op de achterbumper. Middelste 2 sensoren kunnen de schopbeweging registreren (afhankelijk van waar je achter de auto staat/met welk been je schopt). Er zit niets onder de bumper. Allen bedankt voor het meezoeken/meedenken.
Ah top. Dus nu je dat weet gaat ie wel soepel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Trackerfire schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:38:
[...]

Ah top. Dus nu je dat weet gaat ie wel soepel?
Ja behoorlijk soepel, als je namelijk precies in het midden staat van de auto, of zelfs een klein beetje uit het midden dan sta je precies tussen de 2 sensoren. Als je dan de kick beweging doet dan registreert ie het waarschijnlijk onvoldoende, een swipe zou dan beter werken. Als je wel voor de sensor staat registreert ie de kick (zoals ze in de handleiding zeggen) wel goed.

Bij het sluiten van de achterklep mbv de virtual pedal dan gaat ie wel piepen.

[ Voor 6% gewijzigd door -Wing- op 30-10-2021 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
YNQ4 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:26:
September besteld levering verwacht 23/09/22… slik.
Welke uitvoering? Zo ver in '22 heb ik nog niet gehoord.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
  • Laatst online: 02-11-2022
Zojuist vernomen van de dealer dat de afleverweek (48) nog steeds ongewijzigd is..

Nog drie weken tot de auto definitief in productie zou moeten gaan (dit staat bij de dealer in het systeem en wijkt dus af van Honeymoonnet).

Ik ben benieuwd..

Audi Q4 Sportback S Competition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNQ4
Dean Martin schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:25:
[...]

Welke uitvoering? Zo ver in '22 heb ik nog niet gehoord.
België, leasing. Advanced, comfort pack pro, business pack plus en geblindeerde ruiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilcQ
  • Laatst online: 15-07-2022
MV999 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:08:
Zojuist vernomen van de dealer dat de afleverweek (48) nog steeds ongewijzigd is..

Nog drie weken tot de auto definitief in productie zou moeten gaan (dit staat bij de dealer in het systeem en wijkt dus af van Honeymoonnet).

Ik ben benieuwd..
Dat zou dan wel erg snel zijn. Doen ze er 1 week over om hem hier te krijgen🤔. Hoop het voor je 🙏🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MV999
MilcQ schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:23:
[...]

Dat zou dan wel erg snel zijn. Doen ze er 1 week over om hem hier te krijgen🤔. Hoop het voor je 🙏🏻
Ja dat dacht ik ook eerlijkgezegd.. Hoewel ik bij sommige andere ook vergelijkbare doorlooptijden heb gezien.

Zolang de productiedatum maar klopt - dan zie ik de auto vanzelf verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvandemaele
  • Laatst online: 30-03-2023
YNQ4 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

België, leasing. Advanced, comfort pack pro, business pack plus en geblindeerde ruiten.
Vreemd. Hier ook in september besteld, eveneens in België (wel geen leasing), en uiterste datum was eind april.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilcQ
MV999 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:33:
[...]

Ja dat dacht ik ook eerlijkgezegd.. Hoewel ik bij sommige andere ook vergelijkbare doorlooptijden heb gezien.

Zolang de productiedatum maar klopt - dan zie ik de auto vanzelf verschijnen.
Zal voor je duimen👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motjoo
Trackerfire schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:07:
[...]

Quote uit het Skoda Enyaq topic. Werkt dit bij Audi ook zo?
Blijkbaar werkt het bij de Q4 ook als je keyless entry gebruikt. Nadat mijn vrouw in de auto had gereden waren haar settings opgeslagen in de sleutel. Moest daarna mijn settings oproepen en de auto "starten" zodat mijn settings weer opgeslagen waren in de sleutel.
Beetje vervelend en zeker niet zoals ik gewend was bij de A5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNQ4
davidvandemaele schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:38:
[...]

Vreemd. Hier ook in september besteld, eveneens in België (wel geen leasing), en uiterste datum was eind april.
Bij bestelling was het ook April-Mei. Maar net de update gekregen eind september leveren…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Misschien nog een leuk zoethoudertje. Alle MMI Plus en Pro uitvoeringen zouden ergens rond of vanaf week 48 productie een 11,6 inch scherm erin krijgen ipv 10,25 inch.

Bron Duits forum. Weet niet hoe betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:18
Trackerfire schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:13:
Misschien nog een leuk zoethoudertje. Alle MMI Plus en Pro uitvoeringen zouden ergens rond of vanaf week 48 productie een 11,6 inch scherm erin krijgen ipv 10,25 inch.

Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcCar

Dit is in het begin ooit gemeld, dat klopt. Echter, in de huidige (en ik neem aan actuele) online configurator wordt zowel voor MMI Plus als MMI Pro nog steeds het 10,25" scherm vermeldt. Aangezien die nog te bestellen auto's waarschijnlijk ver in 2022 geproduceerd worden lijkt het mij zeer sterk dat ze voor in week 48 van 2021 nu deze zo maar (en zonder meerprijs!) gaan leveren.

Maar, ik hoop dat Audi jullie verrast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
YNQ4 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:00:
[...]

Bij bestelling was het ook April-Mei. Maar net de update gekregen eind september leveren…
Heb je ook een reden gekregen (specifieke optie bijvoorbeeld)? Heb deze nog niet eerder gehoord. Was vandaag toevallig even bij de dealer om iets op te halen, en hij gaf voor de normale versie nog steeds april aan bij nu bestellen (liet het ook zien in het syteem).

Anyway, klote nieuws voor jou! Maar ik zou nog wel durven hopen als ik jou was.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNQ4
Dean Martin schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:45:
[...]

Heb je ook een reden gekregen (specifieke optie bijvoorbeeld)? Heb deze nog niet eerder gehoord. Was vandaag toevallig even bij de dealer om iets op te halen, en hij gaf voor de normale versie nog steeds april aan bij nu bestellen (liet het ook zien in het syteem).

Anyway, klote nieuws voor jou! Maar ik zou nog wel durven hopen als ik jou was.
Neen geen reden, hadden bij bestelling reeds naar beperkingen gevraagd in levertermijn. En enkel Panoramisch dak en trekhaak gaven 20 extra weken levertermijn aan.

Dus inderdaad beetje teleurgesteld dat we plots een levering eind september zouden hebben. Geen extra uitleg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jope3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-09 19:59
Ik ben op zoek naar een afvalbakje/asbak om te plaatsen in één van de twee bekerhouders vóór zodat ik hier wat kleine rommel in kan weggooien. Nu heb ik via Bol.com een Baseus Premium Asbak besteld en geleverd gekregen maar deze is veel te smal. Deze moet wel stevig c.q. vast staan. Heeft iemand ervaring met een wel goed passend afvalbakje. Bij Audi kan ik ook niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvandemaele
  • Laatst online: 30-03-2023
YNQ4 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:04:
[...]

Neen geen reden, hadden bij bestelling reeds naar beperkingen gevraagd in levertermijn. En enkel Panoramisch dak en trekhaak gaven 20 extra weken levertermijn aan.

Dus inderdaad beetje teleurgesteld dat we plots een levering eind september zouden hebben. Geen extra uitleg..
Ik dacht eerst van mijn dealer te contacteren of die ook een gelijkaardig geluid laat horen. Maar als ik al die berichten over het gepingpong van de leverdatum lees, dan kan ik mss beter gewoon afwachten en het op mij laten afkomen.
Mss heeft de paashaas dan toch nog een kado voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixgirls
Ik vind het Audi standaard geluid behoorlijk tegenvallen. Ik ben niet veeleisend maar krijgt het niet fijn ingesteld. Dus voor wie nog twijfelt, toch maar Sonos erbij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
sixgirls schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:19:
Ik vind het Audi standaard geluid behoorlijk tegenvallen. Ik ben niet veeleisend maar krijgt het niet fijn ingesteld. Dus voor wie nog twijfelt, toch maar Sonos erbij doen.
Vond juist de meerwaarde van Sonos beperkt eerlijk gezegd. Is dus wel erg persoonlijk.

Ik heb ze beide getest met gewoon HD kwaliteit via Spotify.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixgirls
Dean Martin schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:13:
[...]

Vond juist de meerwaarde van Sonos beperkt eerlijk gezegd. Is dus wel erg persoonlijk.

Ik heb ze beide getest met gewoon HD kwaliteit via Spotify.
Ik heb Sonos nog nooit gehoord dus daar heb je een punt. Mijn referentie is slechts mijn vorige a6 met extra bose iets, subwoofer meen ik. Ik ben helemaal niet gek op veel bas of zo hoor.
Het geluid van q4 mist helderheid terwijl tegelijk ook niet vol klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
sixgirls schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:56:
[...]

Ik heb Sonos nog nooit gehoord dus daar heb je een punt. Mijn referentie is slechts mijn vorige a6 met extra bose iets, subwoofer meen ik. Ik ben helemaal niet gek op veel bas of zo hoor.
Met welke muziekbron? Denk dat daar namelijk ook wel het een en ander vanaf hangt!

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimbre
MarcCar schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:27:
[...]

Dit is in het begin ooit gemeld, dat klopt. Echter, in de huidige (en ik neem aan actuele) online configurator wordt zowel voor MMI Plus als MMI Pro nog steeds het 10,25" scherm vermeldt. Aangezien die nog te bestellen auto's waarschijnlijk ver in 2022 geproduceerd worden lijkt het mij zeer sterk dat ze voor in week 48 van 2021 nu deze zo maar (en zonder meerprijs!) gaan leveren.

Maar, ik hoop dat Audi jullie verrast.
Ik heb het eens nagevraagd op Duits forum:
Iemand gaf aan dat volgens zijn dealer er vanaf week 48 nieuwe configuratiefuncties zullen zijn, zoals MMI 11,6. M.i. Een optie die voor nieuw te configureren auto’s (tegen meerprijs ga ik vanuit) gekozen zou kunnen worden. Betalen voor 10,25 en 11,6 krijgen gaat hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
  • Laatst online: 05-09 23:43

Mis ik net de boot, maar goed heb liever de auto eerder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

[...]

Helderheid/hoog en totale soundstage is precies waar de Sonos heel goed op scoort. Midden is eigenlijk t minst, maar komt volgens hen vooral door een gebrek aan instellingsmogelijkheden.

Volgens deze review dan.

https://totallyev.net/aud...onos-in-car-sound-system/

[ Voor 10% gewijzigd door Trackerfire op 31-10-2021 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Jope3 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 07:15:
Ik ben op zoek naar een afvalbakje/asbak om te plaatsen in één van de twee bekerhouders vóór zodat ik hier wat kleine rommel in kan weggooien. Nu heb ik via Bol.com een Baseus Premium Asbak besteld en geleverd gekregen maar deze is veel te smal. Deze moet wel stevig c.q. vast staan. Heeft iemand ervaring met een wel goed passend afvalbakje. Bij Audi kan ik ook niets vinden.
Ik was ook op zoek naar een afvalbakje voor de Audi. Ik had eerder bij een Enyaq review een afvalbakje gezien en dat vond ik echt weer slim en praktisch. De vraag is of het past in de deur. Misschien iemand bij een Skoda Audi dealer die dit makkelijk kan controleren?

http://skoda-acc.com/skod...07,%209b9,%205JA0611079b9

Heb nog de link naar een NL webshop. Aangezien je het ook kan retourneren is het het proberen wel waard?
https://shop.skoda.nl/aut...e-in-portier-zwart?cid=21

[ Voor 12% gewijzigd door -Wing- op 31-10-2021 18:03 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DmC1982
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:12
Na een maand moeten ze nog steeds aan elkaar wennen. Ze blijven boos kijken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BcIS_CrTnVCnMKMr5CqOfliMJZI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CPqW7GF8O3OO1Vetmtj6MdhS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Komende zaterdag voor de tweede keer een proefrit met een 40. Nu met de misses erbij. Kijken wat zij er van vindt.

Zijn er al mensen met een witte Advanced?

Catch my drift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMenaz
-Wing- schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 18:00:
[...]

Ik was ook op zoek naar een afvalbakje voor de Audi. Ik had eerder bij een Enyaq review een afvalbakje gezien en dat vond ik echt weer slim en praktisch. De vraag is of het past in de deur. Misschien iemand bij een Skoda Audi dealer die dit makkelijk kan controleren?

http://skoda-acc.com/skod...07,%209b9,%205JA0611079b9

Heb nog de link naar een NL webshop. Aangezien je het ook kan retourneren is het het proberen wel waard?
https://shop.skoda.nl/aut...e-in-portier-zwart?cid=21
Ik heb dit bakje nu in mijn Octavia. Als ik er aan denk, dan zal ik zaterdag kijken of het past. :)

Catch my drift?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JandV
  • Laatst online: 10-01-2024
Eindelijk goed nieuws voor mij... zojuist de bevestiging gehad dat mijn Q4 inmiddels op de trein is gezet en ergens deze week bij Pon wordt verwacht. Duurt even, maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Travish
  • Laatst online: 06-09 11:08
Ook ik zojuist gebeld door de dealer: 16 November auto ophalen..(besteld 18 mei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
Goed nieuws, mijne is op 19 mei besteld dus klopt dan wel aardig 😉
Travish schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:19:
Ook ik zojuist gebeld door de dealer: 16 November auto ophalen..(besteld 18 mei)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-monkey
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08-03 09:28
Same here! Launch Advanced;

10-17 juni besteld, verwachte levering eind augustus/begin september
2x uitgesteld
25-10 op de trein naar Leusden
1-11 Auto in Leusden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Zo, dat zijn lekker wat treintjes vol dan. Zouden ze 't lek dan toch hebben gevonden. Aan de andere kant. Dit zijn bestellingen van mei/juni....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-09 22:48
Hmm, misschien dat ik ook maar weer eens moet gaan bellen. Mijne is ook half Juni besteld en laatste status was wk 47. Ik hoef iig niet te wachten tot de dealer of LM zelf belt, dat komt niet eens bij ze op ben ik inmiddels wel achtergekomen.
Als ik zo met mijn klanten om zou gaan had ik er geen enkele meer over, maar dat geheel terzijde. In de autobranche is dat blijkbaar allemaal heel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
[...]

Ik ben benieuwd. Ik ga zaterdag in elk geval ook dat testen. Vorige keer dat ik ging proefrijden ging er een instructeur mee en bleef de audio uit.

De standaard audio-setup heeft volgens Audi ook een sub trouwens.

Audi sound system

Standaard
In configuratie inbegrepen

Acht luidsprekers inclusief een centerspeaker en subwoofer. Een zeskanaals versterker met een totaal vermogen van 180 watt.

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Is de eerste sportback eigenlijk al afgeleverd? Ik heb hier nog geen één langs zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

In de Nederlandse FB groep en fora heb ik er nog geen enkele gezien. Geeft te denken. Buitenland (UK) wel een aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:02
MV999 schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:40:
Is de eerste sportback eigenlijk al afgeleverd? Ik heb hier nog geen één langs zien komen?
Zouden er 30 moeten zijn in NL.

https://iserv.nl/files/elektrisch/#nummers

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Zijn dit niet enkel modellen die bij dealers staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
MV999 schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:06:
[...]

Zijn dit niet enkel modellen die bij dealers staan?
30 op kenteken voor proefritten in NL? Lijkt me wat veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
Inspired schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:07:
[...]

Denk dat er zeker wel 30 dealerts zijn die er een hebben voor proefritten/showroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Inspired schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:07:
[...]

Denk dat dit wel kan kloppen hoor. Er zijn ongeveer 75 dealer vestigingen verspreid over 't land. Zou betekenen dat niet eens iedere dealer een demo Sportback heeft staan. Dit klopt ook want Pouw heeft er bijvoorbeeld maar 1 rouleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
sbin schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:08:
[...]

Denk dat er zeker wel 30 dealerts zijn die er een hebben voor proefritten/showroom
Een showroom auto heeft doorgaans geen kenteken. 30 voor proefritten lijkt mij wat veel maar zeker weten doe ik het niet. Maar goed, als er 20 rijden in NL is de kans dat je er één ziet ook niet zo groot wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Inspired schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:10:
[...]

Een showroom auto heeft doorgaans geen kenteken. 30 voor proefritten lijkt mij wat veel maar zeker weten doe ik het niet. Maar goed, als er 20 rijden in NL is de kans dat je er één ziet ook niet zo groot wellicht.
Volgens mij wel.. De auto waar ik in heb gereden had in ieder geval wel gewoon een normaal kenteken (geen groene).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbin
Heb er sinds de zomer letterlijk 2 zien rijden in het echie. Meestal blijken het van dichtbij "grote" etrons te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilcQ
sbin schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:12:
Heb er sinds de zomer letterlijk 2 zien rijden in het echie. Meestal blijken het van dichtbij "grote" etrons te zijn
Eens. Ik heb het zelfde. Ik rij heel veel van den Helder tot Vlissingen en denk ook steeds, dat is er een. Inderdaad, dan is het een E-tron. De Q4 nu ook pas een paar keer in het wild gezien. Collega het zelfde. Maar goed om te horen dat het nu los gaat. Kan niet wachten tot half december. Mijne schijnt week 48 hier te zijn 🙏🏻.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Haha erg herkenbaar! Ik heb als het goed is 1x een demo auto gezien waar ik zelf een paar dagen eerder in heb gereden in het wild gezien. Heel misschien een keer een zwarte nabij Moordrecht. Maar verder dacht ik ze gezien te hebben en is het idd de grote e-tron.

Soms kijk je vanuit de verkeerde hoek en is het lastig te zien (vooral van achteren vond ik). Van voren is de grill en de lampen toch beduidend anders. De zijkant kan je gemakkelijk herkennen aan de e-tron badge en laadpunt. Van achter is de lichtbalk toch wezenlijk weer anders. De grote etron is bijna ononderbroken incl de achterlichten. Bij de Q4 bestaat het achterlicht (links en rechts) uit 3 segmenten. Maar goed, nog steeds weinig in het echt gezien.

Wel gisteren voor het eerst een Ioniq5 gezien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixgirls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilcQ
-Wing- schreef op maandag 1 november 2021 @ 20:23:
Haha erg herkenbaar! Ik heb als het goed is 1x een demo auto gezien waar ik zelf een paar dagen eerder in heb gereden in het wild gezien. Heel misschien een keer een zwarte nabij Moordrecht. Maar verder dacht ik ze gezien te hebben en is het idd de grote e-tron.

Soms kijk je vanuit de verkeerde hoek en is het lastig te zien (vooral van achteren vond ik). Van voren is de grill en de lampen toch beduidend anders. De zijkant kan je gemakkelijk herkennen aan de e-tron badge en laadpunt. Van achter is de lichtbalk toch wezenlijk weer anders. De grote etron is bijna ononderbroken incl de achterlichten. Bij de Q4 bestaat het achterlicht (links en rechts) uit 3 segmenten. Maar goed, nog steeds weinig in het echt gezien.

Wel gisteren voor het eerst een Ioniq5 gezien...
Die heb ik inderdaad ook al twee keer gezien. Kan mij niet bekoren. Wel groter dan op de foto. Q4 nu drie maal gezien. En ook 100 keer de Q4 maar dan was het achteraf toch de e-tron 😂😂. Rijden er wel een boel van zeg💪🏼

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• MarcCar
En eindelijk, daar stond hij dan...

Eerste 100km gereden, super tevreden! Rustig, stabiel, snel (!), luxe. Geen reden tot klagen, alleen Mijn Audi app is nog niet succesvol gekoppeld.

Ik houd jullie op de hoogte. Succes met jullie afleveringen en het wachten, het is het voor mij allemaal waard geweest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/belvf5DbOyKeHf0ieZwK8lOgoms=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RlqIhCcGIopVubF8A11DbUlH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6l-q7wGumF7e_lnjUW-jAFNfvww=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kyu5zrSpGYYLkp7ta651lEIv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yi2FEv_88My9cKVWxSMIt11_S4o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6i9wlSQtPINiCyHaVxHJZIO0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nPKbU7lXIbYHOMjwH7I5V6jHH6A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oCd96ZPtKVzZqnhRXK76wicA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
MilcQ schreef op maandag 1 november 2021 @ 22:24:
[...]

Die heb ik inderdaad ook al twee keer gezien. Kan mij niet bekoren. Wel groter dan op de foto. Q4 nu drie maal gezien. En ook 100 keer de Q4 maar dan was het achteraf toch de e-tron 😂😂. Rijden er wel een boel van zeg💪🏼
Hij is idd groter dan de plaatjes doen vermoeden en hij heeft een markante, erg herkenbare neus. Wel kort over nagedacht, naar ik vind het interieur niet mijn ding. Een EV mag best op een brandstofauto lijken. Sommige snufjes/techniek daarentegen vond ik interessant, maar ben erg blij dat het de Q4 is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
  • Laatst online: 05-09 23:43
MarcCar schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:37:

Eerste 100km gereden, super tevreden! Rustig, stabiel, snel (!), luxe. Geen reden tot klagen, alleen Mijn Audi app is nog niet succesvol gekoppeld. Komt goed.

Ik houd jullie op de hoogte. Succes met jullie afleveringen en het wachten, het is het voor mij allemaal waard geweest.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe meer ik de Q4 "all black" zie, des te meer spijt heb ik dat ik die keuze niet heb gemaakt. Totaal niet bij stilgestaan! Erg gaaf, veel plezier ermee! Wanneer had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcCar
the-hyrax schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:47:
[...]

Hoe meer ik de Q4 "all black" zie, des te meer spijt heb ik dat ik die keuze niet heb gemaakt. Totaal niet bij stilgestaan! Erg gaaf, veel plezier ermee! Wanneer had je besteld?
Thx! begin juni besteld, meteen toen de orderboeken opengingen voor de 50.... en dus met phonebox + panoramadak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcCar
Tip: als de Mijn Audi app (nog) niet werkt na aflevering.... app volledig verwijderen en opnieuw installeren op de telefoon. Werkte voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
Wat een dikke bak! Super mooi en veel rijplezier toegewenst!

Eerste 100km gereden, super tevreden! Rustig, stabiel, snel (!), luxe. Geen reden tot klagen, alleen Mijn Audi app is nog niet succesvol gekoppeld.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd 🥂 veel rijplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel gaaf, gefeliciteerd man! Blij dat ik ook voor all-black ben gegaan :*) :*)

Heb ook meteen de Audi Sport kentekenplaathouders bij de dealer besteld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd! Mooie uitvoering (lekker stealth) weer en veel veilige km's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
MarcCar schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:49:
[...]

Thx! begin juni besteld, meteen toen de orderboeken opengingen voor de 50.... en dus met phonebox + panoramadak
Meestal duurt het even zei de dealer. Na 2 uur werkte het nog niet. Je kan ook afmelden en opnieuw inloggen. Toen werkte het bij mij direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilcQ

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vette bak hoor. Heel veel plezier er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Prachtige bak!! Hopelijk kan ik over een maand een vergelijkbare foto neerzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilcQ
-Wing- schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:37:
[...]

Hij is idd groter dan de plaatjes doen vermoeden en hij heeft een markante, erg herkenbare neus. Wel kort over nagedacht, naar ik vind het interieur niet mijn ding. Een EV mag best op een brandstofauto lijken. Sommige snufjes/techniek daarentegen vond ik interessant, maar ben erg blij dat het de Q4 is geworden.
Inderdaad,binnenkant maakte mij ook niet blij. Snufjes en laad snelheid kon mij niet overhalen. Ben tot u toe ook blij met mijn keuze. Nu alleen wachten tot half december. Maar rij nu ook niet voor l.l. Is alleen een diesel en de keuze is nu op elektrisch gevallen voor mijn werkgever. Mocht een half jaar eerder al overstappen.👍🏻💪🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iweq
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-07 00:19
Iemand enig idee hoe/waar ik zelf kan achterhalen of er een update voor mijn auto/mmi beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 12:23

Ik heb de S Competition in het zwart besteld met exact deze velgen.
Kan ik eindelijk zien hoe hij wordt (als ie ooit nog komt ;) ).

Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcCar
mouse1277 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:21:
[...]

Ik heb de S Competition in het zwart besteld met exact deze velgen.
Kan ik eindelijk zien hoe hij wordt (als ie ooit nog komt ;) ).
Het zijn echt prachtige velgen, geven de auto echt een 'stance'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Dus ik dien mijn declaratie in van de verzwaring van het netwerk, bij mijn werkgever.
Krijg ik een mail terug dat thuisladen niet wordt vergoed want we kunnen niet zien wat je laadt....

*Zucht* gaan we weer. Dezelfde Duitser waardoor ik 3 weken later heb kunnen bestellen door simpelweg onkunde, snapt niet dat het verwerkt zit in het maandbedrag en dat er feitelijk geen verschil is tussen publiek of prive laden.

Zal wel weer goed komen, sterker nog, het is gewoon al getekend, maar de energie die er weer in gaat zitten
:(

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Het is inmiddels 2 november en er is nog steeds geen lijst. Het begint toch wel een beetje armoedig te worden zo :'(

Nee is ook een antwoord, maar zou 't wel graag snel horen O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Trackerfire op 02-11-2021 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Trackerfire schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:20:
Het is inmiddels 2 juli en er is nog steeds geen lijst. Het begint toch wel een beetje armoedig te worden zo :'(

Je loopt 4 maanden achter >:)

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Kun je nagaan hoe nijdig ik ben >:) nee hoor, maar is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Trackerfire schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:20:
Het is inmiddels 2 november en er is nog steeds geen lijst. Het begint toch wel een beetje armoedig te worden zo :'(

Die lijst zou toch pas eind november komen? Bleek uit de brief die iemand laatst deelde?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

MV999 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:35:
[...]

Die lijst zou toch pas eind november komen? Bleek uit de brief die iemand laatst deelde?
Klopt, maar daarop lees je ook weer berichten van mensen en dealers die zeggen dat de lijst ergens deze week komt (begin november). Nou ja, we gokken het er maar op dat ze het allemaal écht niet weten ;)

Pagina: 1 ... 35 ... 138 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.