Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 30 ... 137 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-01-2024
Wellicht een deal met je werkgever en Alphabet? Ik had wel een keuze…
s.oosterwijk schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:02:
[...]

Ja snap ik hoor, helaas bij mij op kantoor (Alphabet) niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Athlon gaf net bij mij aan dat Audi heeft aangegeven dat ze niet weten of de Q4 Athlon Edition dit jaar nog wordt geleverd, ze hopen daar volgende week meer uitsluitsel over te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
s.oosterwijk schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:02:
[...]

Ja snap ik hoor, helaas bij mij op kantoor (Alphabet) niet mogelijk...
Kwam er wellicht anders uit dan ik bedoelde ;) Geen verwijt in ieder geval.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
Lekker dan… benieuwd naar de oplossing… Wie gaat het verschil in bijtelling betalen 🤔
XENTiC schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:14:
Athlon gaf net bij mij aan dat Audi heeft aangegeven dat ze niet weten of de Q4 Athlon Edition dit jaar nog wordt geleverd, ze hopen daar volgende week meer uitsluitsel over te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
JandV schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:54:
Lekker dan… benieuwd naar de oplossing… Wie gaat het verschil in bijtelling betalen 🤔

[...]
Ik vrees jijzelf. Althans in mijn contracten staat dat overal wel vrij duidelijk vermeld.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
Ik ben er ook bang voor…..
Dean Martin schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Ik vrees jijzelf. Althans in mijn contracten staat dat overal wel vrij duidelijk vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
JandV schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:29:
Ik ben er ook bang voor…..

[...]
€ 78,- netto verschil als ik me niet vergis. Helaas.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
Yep, zo ongeveer… Maar goed, het is nog geen december. Hopelijk komt ‘t nog in orde
Dean Martin schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:30:
[...]

€ 78,- netto verschil als ik me niet vergis. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icarus007
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-06 11:40
vincentvs93 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:28:
Voor de liefhebbers: Ik heb de Audi Q4 Handleiding uit de my Audi app volledig kunnen omzetten naar pdf. Hier kun je hem gratis downloaden: https://drive.google.com/...msleeFCP/view?usp=sharing
Hi, hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Probeer dit ook voor de normale E-tron maar is mij niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiq4
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-07-2024
XENTiC schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:14:
Die snap ik niet helemaal.

Voor alle duidelijkheid; dit gaat dan over de Edition en niet over de Launch Edition?

Volgens mij is een Audi Q4 Edition en een Audi Q4 Athlon Edition namelijk precies hetzelfde, op één verschil na. Een Athlon Edition is sneller leverbaar omdat daar al een productieplaats voor is gereserveerd.

Dat zou dan dus betekenen dat Audi helemaal geen Audi Q4 ( Athlon ) Edition meer gaat afleveren dit jaar?

En aangezien de Edition de minst complete is van de Edition, Edition Advanced en de Edition Advanced Plus. Zou het heel raar zijn als de Edition niet meer geleverd wordt. En de Edition Advanced en Edition Advanced Plus ( waar dus meer chips voor nodig zijn ) wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-06 19:22
Tja aan de andere kant, volle auto's zijn duurder en dus waarschijnlijk meer marge, en daardoor wellicht interresanter om uit te leveren?

Om diezelfde reden verdenk ik ze ervan dat ze duitse leveringen vertragen, omdat ze daar vanuit de fabrikant per auto een paar duizend euro millieu bonus moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
Is er hier trouwens iemand met een panorama dak die mij kan bevestigen dat dit dak aan de binnenkant zo'n heeft die je dicht kunt doen? Zodat het dak echt licht dicht is?
En is die electrisch of handmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 15:11
vincentvs93 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:20:
Is er hier trouwens iemand met een panorama dak die mij kan bevestigen dat dit dak aan de binnenkant zo'n heeft die je dicht kunt doen? Zodat het dak echt licht dicht is?
Op video's gezien dat het elektrisch bediend is (zodat het licht ook buiten blijft).

En anders pagina 41 van jouw pdf ;)

[ Voor 4% gewijzigd door -Wing- op 14-10-2021 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
Wat briljant, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Nog geen tijd gehad de manual te lezen. Tnx!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spreuter
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
hens72 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 16:00:
[...]

Nee echt stoplichtinformatie, deze gaf aan of de lichten al op groen stonden en hoelang het nog duurde voor deze op groen sprongen. Het is niet in elke stad beschikbaar maar in Den Bosch tijdens de proefrit werkte dit wel.
Zal het morgen ook eens vragen.
Ik denk dat de navigatie via Apple car play op Google maps stond want daar zit het inderdaad op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spreuter
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Yes afleverafspraak donderdag de 28e
Besteld 27 mei.
Zou eerst eind juli geleverd worden.
Toen week 34, week 42, week 49.
En nu dus definitief week 43.
Er is dus nog hoop 💩!

Launch edition advance.

[ Voor 11% gewijzigd door spreuter op 14-10-2021 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-11-2022
spreuter schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:55:
Yes afleverafspraak donderdag de 28e
Besteld 27 mei.
Zou eerst eind juli geleverd worden.
Toen week 34, week 42, week 49.
En nu dus definitief week 43.
Er is dus nog hoop 💩!

Launch edition advance.
Gefeliciteerd! Ben jaloers ;)

Audi Q4 Sportback S Competition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jope3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:45
vincentvs93 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:20:
Heb ik🤩
Dak kan zowel geheel open als kiepstand. Daarnaast kun je het hele dak bloot leggen zonder het dak te openen. Kun je naar de sterren kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hens72
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-11-2024
Jope3 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:49:
[...]

Heb ik🤩
Dak kan zowel geheel open als kiepstand. Daarnaast kun je het hele dak bloot leggen zonder het dak te openen. Kun je naar de sterren kijken.
Jope heb jij ook de privacymelding dat je niet de hoofdgebruiker bent of geen last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jope3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:45
hens72 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:23:
[...]

Jope heb jij ook de privacymelding dat je niet de hoofdgebruiker bent of geen last van gehad?
Ja heb ik ook elke keer als ik instap. Ik ben gastgebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Kom er net achter dat de auto nog niet besteld is. Blijkt het al een dag of 3 bij onze interne lease coördinator te liggen die ik niet te pakken krijg. Dame in de trant van, te hard pushen, hakken nog meer in het zand :(

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Dean Martin schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:29:
Kom er net achter dat de auto nog besteld is. Blijkt het al een dag of 3 bij onze interne lease coördinator te liggen die ik niet te pakken krijg. Dame in de trant van, te hard pushen, hakken nog meer in het zand :(
Vreselijk. Ik ga ervan uit dat je bedoelt dat de auto nog niet besteld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
MV999 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:48:
[...]

Vreselijk. Ik ga ervan uit dat je bedoelt dat de auto nog niet besteld is?
Helaas wel (even aangepast ;) ).
Heel irritant dit. Maar goed wat kan ik eraan doen, anders dan wachten....Ik heb mondeling en schriftelijk akkoord, alleen wacht ik nog op 2 handtekeningen (van dezelfde persoon) voor de afkoop en nieuwe lease. Hoe. Moeilijk. Kan. Het. Zijn. :(

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Dean Martin schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:50:
[...]

Helaas wel (even aangepast ;) ).
Heel irritant dit. Maar goed wat kan ik eraan doen, anders dan wachten....Ik heb mondeling en schriftelijk akkoord, alleen wacht ik nog op 2 handtekeningen (van dezelfde persoon) voor de afkoop en nieuwe lease. Hoe. Moeilijk. Kan. Het. Zijn. :(
Heel herkenbaar.. Had zelf een vergelijkbare situatie met leasemaatschappij / werkgever waar het bijna door "formaliteiten" in plaats van juli pas in oktober bestellen zou worden.

Na 500 keer bellen en blijven proberen uiteindelijk toch gelukt.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
MV999 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 20:01:
[...]

Heel herkenbaar.. Had zelf een vergelijkbare situatie met leasemaatschappij / werkgever waar het bijna door "formaliteiten" in plaats van juli pas in oktober bestellen zou worden.

Na 500 keer bellen en blijven proberen uiteindelijk toch gelukt.. :>
Nouja, ik heb alle benodigde 'go's' wel en heb nog maar 2 minuten van d'r tijd nodig.
Ik sta op het punt met de leidinggevende van haar leidinggevende te gaan bellen (dat is mijn collega en kan ik goed mee overweg), maar dat zal ik maar achterwege laten :D

Maar wellicht ga ik off topic.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-06 16:47
Jope3 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:22:
[...]

Dealer heeft ook geen oplossing?
Ik wilde er eigenlijk morgen een telefoontje aan wagen maar wellicht moet er gewoon gewacht worden op een update... zie dat iedereen het lijkt te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hens72
Jope3 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:22:
[...]

Ga morgen Ethem wel even bellen, kijken of ze een oplossing hebben.
Laat het hier wel weten als er iets veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Zelf worstel ik nog wat met het entertainmentsysteem. Soms als ik het volume wil aanpassen dan wordt het volume van de meldingen aangepast. Is er ergens een optie om dan te switchen naar het aanpassen van het volume van de muziek? :)
hens72 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 21:12:
[...]

Ik ben benieuwd :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Laatst online: 21:50

Trackerfire

BTC HODLER

ephymerous schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:20:
Zelf worstel ik nog wat met het entertainmentsysteem. Soms als ik het volume wil aanpassen dan wordt het volume van de meldingen aangepast. Is er ergens een optie om dan te switchen naar het aanpassen van het volume van de muziek? :)

[...]

Bij mijn Niro is dat nu ook, maar alleen als bijv. net een melding komt van het navigatiesysteem of bijv. Flitsmeister. Als ik precies op dat moment aan de volumeknop zit gaan die meldingen uit of harder i.p.v. de muziek. Denk dat dat een beetje inherent is aan de implementaties in auto's die onderscheidt maken tussen media en meldingen.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
In 90+% van de gevallen is de range voor mij niet van belang en ruim voldoende.
Tijdens die ritten zal ik dan ook minder zuinig rijden waarschijnlijk.

Ik neem aan dat dit geen invloed heeft op je range wanneer je wel zuinig rijdt?
Omdat ik iets las van 'inleren'....

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Trackerfire schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:33:
[...]

Bij mijn Niro is dat nu ook, maar alleen als bijv. net een melding komt van het navigatiesysteem of bijv. Flitsmeister. Als ik precies op dat moment aan de volumeknop zit gaan die meldingen uit of harder i.p.v. de muziek. Denk dat dat een beetje inherent is aan de implementaties in auto's die onderscheidt maken tussen media en meldingen.
Inderdaad, idem in mijn huidige Mercedes.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:11
Dean Martin schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:55:
In 90+% van de gevallen is de range voor mij niet van belang en ruim voldoende.
Tijdens die ritten zal ik dan ook minder zuinig rijden waarschijnlijk.

Ik neem aan dat dit geen invloed heeft op je range wanneer je wel zuinig rijdt?
Omdat ik iets las van 'inleren'....
Zal net zo werken als bij een ICE. Boordcomputer zal geschatte bereik steeds aanpassen. Als je 160 rijdt zal je misschien krap 200km kunnen rijden. Als je 100 gaat rijden stijgt dat weer naar het dubbele oid.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Inspired schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:59:
[...]

Zal net zo werken als bij een ICE. Boordcomputer zal geschatte bereik steeds aanpassen. Als je 160 rijdt zal je misschien krap 200km kunnen rijden. Als je 100 gaat rijden stijgt dat weer naar het dubbele oid.
Maar omdat het over inleren ging, vroeg ik me af of hij dan bij de berekening toch telkens rekening houdt met je vorige (gemiddelde) verbruik?

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:11
Dean Martin schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:02:
[...]

Maar omdat het over inleren ging, vroeg ik me af of hij dan bij de berekening toch telkens rekening houdt met je vorige (gemiddelde) verbruik?
Ja, hij zal naar de laatst xx km kijken. Net als een ICE doorgaans doet. Maar dat is alleen maar een visuele indicatie. Als je een tijd rustig rijdt gaat het weer omhoog.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Trackerfire schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:33:
[...]

Dat snap ik ten dele. Maar vanochtend stapte ik in de auto. Stelde ik de navigatie in naar werk (Waze vanwege de verkeersmeldingen) en stemde daarna de radio af op Radio 1. Ik had mijn zoon achterin en vanwege de rit gister stond de muziek nog vrij hard. Het volume terugdraaien resulteerde in het terugdraaien van het volume van de meldingen, terwijl er nog geen melding was geweest. Ik hoop dat daar een fix voor is :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 16:45

Aldmar

Niks...

ephymerous schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:05:
[...]

Dat snap ik ten dele. Maar vanochtend stapte ik in de auto. Stelde ik de navigatie in naar werk (Waze vanwege de verkeersmeldingen) en stemde daarna de radio af op Radio 1. Ik had mijn zoon achterin en vanwege de rit gister stond de muziek nog vrij hard. Het volume terugdraaien resulteerde in het terugdraaien van het volume van de meldingen, terwijl er nog geen melding was geweest. Ik hoop dat daar een fix voor is :)
Zou misschien ook aan Waze kunnen liggen..?

In mijn huidige Ford Focus gebeurt het soms dat als ik Waze aanzet het geluid in zijn geheel overschakelt naar Waze. Geluid van radio valt dan weg en hoor ik dus enkel de meldingen vanuit Waze. Dan moet ik uit Carplay en de radio weer selecteren en dan gaat het goed. Dan krijg ik ook alleen de meldingen en dempt de radio voor een paar seconden. Dit heb ik alleen met Waze, Google Maps bijvoorbeeld gaat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
  • Laatst online: 30-05 07:49
ephymerous schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:20:

[...]

Bij mijn huidige auto is dat als je het volume aanpast bijvoorbeeld als Siri/Flitsmeister etc praat, alleen dat volume wordt aangepast en dat als je het op momenten doet dat je muziek hoort, dat volume wordt aangepast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MarcCar
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 06-03 12:21
Update: Dealer meldde vandaag dat auto geproduceerd is (chassisnummer bekend). Levering staat nog wel op week 46/47.

Het lange wachten en de onzekerheid lijkt beloond te worden... goed weekend en hopelijk zsm voor iedereen hier mooi nieuws

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boskamp66
  • Laatst online: 06-01 12:16
MarcCar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:40:
Update: Dealer meldde vandaag dat auto geproduceerd is (chassisnummer bekend). Levering staat nog wel op week 46/47.

Het lange wachten en de onzekerheid lijkt beloond te worden... goed weekend en hopelijk zsm voor iedereen hier mooi nieuws
Mooi! Ik kreeg gisteren dit goede nieuws. Chassisnummer ingevoerd in de app en aantal zaken worden meteen zichtbaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Mooi om te zien dat ze in ieder geval volle bak aan 't produceren zijn 8)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiq4
MarcCar schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:40:

Same here! Hij is geboren! Incl trekhaak, phonebox en panoramadak. En hier ook levering week 46/47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Wanneer stond jullie productieweek geplanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_1966
  • Laatst online: 21-10-2024
Goede geluiden vanuit Zwickau, wanneer zij de auto's besteld bij de dealer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-06 13:24
MV999 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:24:
Wanneer stond jullie productieweek geplanned?
En wellicht nog wel belangrijker: Wanneer hebben jullie definitief besteld?

Xiaomi 13T || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
mouse1277 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

En model dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odirfrenmeis
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 02-12-2021
En welke dealer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiq4
Op 9 Juli leasecontract getekend bij Athlon. Auto was toen al door Athlon besteld, productieslot gereserveerd. Weet niet wanneer de dealer de auto besteld heeft. Dealer is Ames.

Is een Audi Q4 Launch Edition Advanced Plus.

Productie- en afleverweken zijn alle kanten op gegaan. Op 18 September bericht van de dealer gehad dat het vertraagd was en naar afleverweek 47 ging. Zoals het nu lijkt gaat dat dus ook lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Customer Support Audi UK:
"We are sorry, the order tracking system we use is not currently showing accurate vehicle status flags. This means the notifications being provided are incorrect and do not accurately show your vehicle status. We have technicians working on this as we speak and we hope to have the issue rectified at the earliest opportunity".
Zou me dus niks verbazen dat dit hier ook 't geval is/of was gezien de vele updates nu ineens dat er geproduceerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Gaat trouwens het transport van Duitsland naar Nederland in grote batches? Want mijn auto zou in eerste instantie begin oktober worden geproduceerd maar dat werd nu dus begin november, maar de transportdatum naar Nederland bleef ongewijzigd W45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JandV
Dat geeft weer wat hoop ;) Dank voor het delen :)
Audiq4 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:38:
[...]

Op 9 Juli leasecontract getekend bij Athlon. Auto was toen al door Athlon besteld, productieslot gereserveerd. Weet niet wanneer de dealer de auto besteld heeft. Dealer is Ames.

Is een Audi Q4 Launch Edition Advanced Plus.

Productie- en afleverweken zijn alle kanten op gegaan. Op 18 September bericht van de dealer gehad dat het vertraagd was en naar afleverweek 47 ging. Zoals het nu lijkt gaat dat dus ook lukken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixgirls
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-04 09:30
the-hyrax schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:56:
Gaat trouwens het transport van Duitsland naar Nederland in grote batches? Want mijn auto zou in eerste instantie begin oktober worden geproduceerd maar dat werd nu dus begin november, maar de transportdatum naar Nederland bleef ongewijzigd W45
In mijn beeld loopt dat gewoon wekelijks door. Zeker nu er veel aan NL moet worden geleverd lijkt me dat auto's na productie snel op transport gaan.

Update over mijn auto (q4 advanced plus):
besteld 28 mei, oorspronkelijke levering wk 32
Na problemen nieuwe productieweek 38, productie liep door tot in wk39.
Week 41 maandag gebeld, auto is bij Pon in Leusden. Inbouw leder bij Alba vertraagd wegens lockdown in Maleisie. We spreken af dat leer later wordt ingebouwd.
Volgende week (42) mag ik auto ophalen, zonder leer maar met panoramadak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

the-hyrax schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:56:
Hier een mooi filmpje hieromtrent. Het gaat op grote treintransporten samen met de ID4/ID3 en straks Cupra Born vanuit Zwickau naar Leusden (importeur Pon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Nou mijn leverweek is nu aangepast naar week 52, besteld begin juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_1966
Mijn Q4 besteld begin augustus, eerst leverweek 49, nu week24, erg balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
hens72 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 21:12:
[...]

Hoor het graag!

Mijn android auto heb ik weer aan de gang gekregen. Twee zaken zijn van belang; de auto moet in park staan tijdens het maken van de connectie en je mag niet verbonden zijn met een ander WiFi netwerk. Dat laatste is nog knap irritant gezien ik gewoon mijn huis WiFi heb op de oprit...dan gaat het dus nooit automatisch. Kijken of daar nog een oplossing voor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boskamp66
  • Laatst online: 06-01 12:16
mouse1277 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:30:
[...]

Op 1 juni bevestiging gekregen van Pouw Deventer dat Advanced Plus 40 is besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
Mythio schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:12:
[...]

Hoor het graag!

Mijn android auto heb ik weer aan de gang gekregen. Twee zaken zijn van belang; de auto moet in park staan tijdens het maken van de connectie en je mag niet verbonden zijn met een ander WiFi netwerk. Dat laatste is nog knap irritant gezien ik gewoon mijn huis WiFi heb op de oprit...dan gaat het dus nooit automatisch. Kijken of daar nog een oplossing voor is...
Ik dacht dat android auto draadloos werkte door eerst bluetooth verbinding te maken, en vervolgens daarmee de telefoon te pushen naar de wifi van de auto? dan zou dat toch niet moeten uitmaken/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Jan_1966 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:05:
Mijn Q4 besteld begin augustus, eerst leverweek 49, nu week24, erg balen.
Welke variant? En welke uitrusting? Week 24 heb ik nog niet eerder gehoord.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_1966
Q4 40 launch edition advanced, laadpaal ook in augustus besteld komt ook pas in februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Jan_1966 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:06:
Q4 40 launch edition advanced, laadpaal ook in augustus besteld komt ook pas in februari
Die laadpalen zijn inderdaad ook een groot drama. Ik heb daarom één besteld via mijn werk bij een grotere elektrotechnische groothandel en de installatie/registratie in eigen beheer gedaan :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
vincentvs93 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:49:
[...]

Ik dacht dat android auto draadloos werkte door eerst bluetooth verbinding te maken, en vervolgens daarmee de telefoon te pushen naar de wifi van de auto? dan zou dat toch niet moeten uitmaken/?
Zo lijkt het inderdaad te werken maar het gebeurt niet automatisch als ik instap. Enig idee waarom?
Ik moet nu in de auto eerst voor phone apps kiezen en dan voor mijn telefoon. Daarna pushen hij de WiFi changes inderdaad naar de telefoon. Ik zou alleen liever niet elke rit hier aan moeten denken...

Overigens vond ik op de etron forum dat het guest user verhaal een bug in de q4 software is. Ze verwachten de fix (en een aantal andere) in week 47..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander407
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-03-2022
3 weken geleden een 35 advanced edition Plus besteld bij Athlon via de zaak.

Helaas duurt het dus al 3 weken voordat de bestelling echt gedaan werd,

Nu komt er een mail binnen dat deze eindelijk is besteld en hierbij direct de eerste verwachte levertijd is aangegeven.

Week 19, bijna 30 weken wachten dus.

Hopen dat dit toch wat eerder isAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ZFkNF06tHwatLSRVR9mU0zMpwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dR81xuNZay3MLrrTKLpqssR4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Sander407 op 15-10-2021 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Sander407 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:51:
3 weken geleden een 35 advanced edition Plus besteld bij Athlon via de zaak.

Helaas duurt het dus al 3 weken voordat de bestelling echt gedaan werd,

Nu komt er een mail binnen dat deze eindelijk is besteld en hierbij direct de eerste verwachte levertijd is aangegeven.

Week 19, bijna 30 weken wachten dus.

Hopen dat dit toch wat eerder is[Afbeelding]
2022 is nou eenmaal ook direct flink 2022. Ik begreep eerder dat andere landen dan mogelijk eerst aan de beurt zijn.

Die kans acht ik overigens vrijwel nihil. Toen ik mijn bestelling eind juli deed hadden ze het al over afleverweek 49 namelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door MV999 op 15-10-2021 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
MV999 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:13:
[...]

2022 is nou eenmaal ook direct flink 2022. Die leasemaatschappijen hebben altijd afleverstops in de eerste maanden van het jaar. Dus als je veel gelukt hebt komt hij nog in week 52..

Die kans acht ik overigens vrijwel nihil. Toen ik mijn bestelling eind juli deed hadden ze het al over afleverweek 49 namelijk.
Afleverstops aan het begin van het jaar?
Ik heb jarenlang altijd in januari moeten rijden, omdat de afleverstop juist aan het einde van het jaar was.

The best is yet to come

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Dean Martin schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:20:
[...]

Ik heb jarenlang altijd in januari moeten rijden, omdat de afleverstop juist aan het einde van het jaar was.
Volgens mij zijn die afleverstops gedurende het jaar allang geen ding meer ;) is echt wel een tijdje geleden dat ik dat voor 't laatst gehoord heb. Zeker voor EV's geldt dit niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Trackerfire op 15-10-2021 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:41
Er zijn veel vertragingen. Ik zie het hier bij Audi in Brussel ook, parking staan vol met wagens die voor 99 % zijn afgewerkt.

Het is wachten op de het laatste missende onderdeel...

Er gaan veel mensen veel geduld mogen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Dean Martin schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:20:
[...]

Excuses, misschien is afleverstop niet het juiste woord. Maar ik begreep dat gezien de gunstige bijtelling veel leveringen in Nederland momenteel geprioritiseerd worden en andere landen dan eerst aan de beurt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JandV
Vermoedelijk is men in januari nog erg druk met alle auto's uit te leveren die in 2021 nog op naam gesteld zijn...
MV999 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:27:
[...]

Excuses, misschien is afleverstop niet het juiste woord. Maar ik begreep dat gezien de gunstige bijtelling veel leveringen in Nederland momenteel geprioritiseerd worden en andere landen dan eerst aan de beurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 06:03
Mijn LM (Arval) heeft bij de opdrachtbevestiging de opmerking staan dat zij vanaf 15 november geen auto’s uitleveren i.v.m. afgifte kenteken (liever 2022 i.p.v. 2021). Ingeval van wijziging (lees: hoger) bijtellingspercentage in nieuwe jaar is er een uitzondering en zullen ze in overleg treden met werkgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent_under_fir
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-03-2024
wimbre schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:44:
Mijn LM (Arval) heeft bij de opdrachtbevestiging de opmerking staan dat zij vanaf 15 november geen auto’s uitleveren i.v.m. afgifte kenteken (liever 2022 i.p.v. 2021). Ingeval van wijziging (lees: hoger) bijtellingspercentage in nieuwe jaar is er een uitzondering en zullen ze in overleg treden met werkgever.
Voor elektrische auto's maakt ook Arval een uitzondering mochten we het geluk hebben dat ze geleverd worden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
agent_under_fir schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:51:
[...]

Voor elektrische auto's maakt ook Arval een uitzondering mochten we het geluk hebben dat ze geleverd worden. :)
Hoe lager de bijtelling is die aan een auto plakt, hoe hoger de restwaarde lease technisch gezien.
Als jij die auto volgend jaar kwijt wil, kom je die sneller (en duurder) kwijt dan een 22 regi.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Vanuit het Duitse forum:
Ich habe heute die Info von meinem Händler bekommen, dass aufgrund fehlende Teile/Chips werden keine Audi Q4 in KW44 & KW46 in Zwickau produziert. Diese kann evtl. weitere Lieferverzüge bringen...Keine Ahnung wie weit das stimmt..
Dat zou wel écht heel zuur zijn als dit waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Trackerfire schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:05:
Vanuit het Duitse forum:

[...]

Dat zou wel écht heel zuur zijn als dit waar is.
Dat zijn precies jouw weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

MV999 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:07:
[...]

Dat zijn precies jouw weken?
Geen idee. Van mij staat voor afleveren week 51 tot nog toe, maar bedoel meer in het algemeen werkt dit natuurlijk weer verdere vertragingen in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
Dean Martin schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:54:
[...]

Hoe lager de bijtelling is die aan een auto plakt, hoe hoger de restwaarde lease technisch gezien.
Als jij die auto volgend jaar kwijt wil, kom je die sneller (en duurder) kwijt dan een 22 regi.
Dat werkt wel bij een nieuwe leaserijder maar ik vermoed dat de meeste leasecontracten uitgediend worden en de auto vervolgens doorverkocht wordt voor de particuliere markt. Dan maakt die bijtelling niets uit. Zij kijken naar kenteken qua leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondersokken
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 27-10-2021
Begin augustus een Q4 40 e-tron Launch Edition S Competition besteld.. lever week 47.. nog niets gehoord over vertraging maar jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
Lijkt er op dat vrijwel iedereen ineens naar week 47 is gegaan. Is voor mij iig ook laatst bekende aanpassing. Besteld in Juni.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MarcCar
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 06-03 12:21
Omdat veel info (van mij) nogal verspreid hier staat, bij deze chronologisch overzicht wat ik de komende weken ook ga updaten:

Q4 S Competion 50 Quatro
Compleet, dus met phonebox en panoramadak
  1. Week 21 - Bestelling via leasemaatschappij/dealer Pouw (onmiddellijk toen de 50 bestelbaar werd)
  2. Week 22 - Bevestiging via Honeymoon, verwachte leverweek 36
  3. Week 26 - Aankondiging Honeymoon mbt productieweek 30
  4. Week 30 - Geen productie gestart
  5. Week 30 tot week 36 - Leverdatum telkens opgeschoven van week 36->40->44->47
  6. Week 39 - Via dealer bericht dat productie zal starten in week 40
  7. Week 40 - Bevestiging van dealer dat productie is gestart
  8. Week 41 - Bevestiging van dealer dat auto is geproduceerd, levering nog steeds gepland in week 47
  9. Week 41 - Bevestiging via Honeymoon dat auto geproduceerd en onderweg naar Nederland is

[ Voor 8% gewijzigd door MarcCar op 16-10-2021 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-03 02:03
Hier ook een vertraging;

Bestelling geplaatst via Athlon op 1 juni
Productie in eerste instantie versneld naar week 29
Vervolgens naar week 41
Nu staat ie op week 46..

Verwachte afleverdatum van dealer naar bereider begin 2022 vanwege de grote hoeveelheid afleveringen..

Gaat om een Launch Edition Advanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Nismod schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:00:
Hier ook een vertraging;

Vervolgens naar week 41
Nu staat ie op week 46..

Verwachte afleverdatum van dealer naar bereider begin 2022 vanwege de grote hoeveelheid afleveringen..

Zolang 'ie maar gekentekend is is leveren secundair toch ;) maar ik begrijp je 'haast' volledig.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nismod
Dean Martin schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:14:
[...]

Zolang 'ie maar gekentekend is is leveren secundair toch ;) maar ik begrijp je 'haast' volledig.
Precies. Maar zolang de auto nog niet werkelijk in productie is ga ik nergens vanuit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimbre
Nismod schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:00:
Hier ook een vertraging;

Vervolgens naar week 41
Nu staat ie op week 46..

Ik heb ook de Launch Edition Advanced bestel (14 juli) en afgelopen maandag gaf de dealer door dat de productieweek aankomende week (42) is. Ik ben benieuwd🤞. Toch vreemd dat een auto die 1 1/2 maand eerder besteld is later geproduceerd wordt. Hangt natuurlijk ook af van alle extra opties. Kreeg jij je informatie telefonisch of via zo’n link? Ik hoop voor jou dat die stiekem toch eerder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
wimbre schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:28:
[...]

Ik heb ook de Launch Edition Advanced bestel (14 juli) en afgelopen maandag gaf de dealer door dat de productieweek aankomende week (42) is. Ik ben benieuwd🤞. Toch vreemd dat een auto die 1 1/2 maand eerder besteld is later geproduceerd wordt. Hangt natuurlijk ook af van alle extra opties. Kreeg jij je informatie telefonisch of via zo’n link? Ik hoop voor jou dat die stiekem toch eerder komt.
Ik heb niet veel opties, alleen veiligheidspakket plus, comfortpakket, 3 zone Climate en stuurverwarming.
Kreeg het bericht van Athlon nadat ik er zelf om had gevraagd. Athlon informeert mij in principe niet aangezien de auto pas vanaf 1 december afgeleverd mag worden. Geen bericht is goed bericht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motormuis69
  • Laatst online: 16-09-2023
wimbre schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:28:
[...]

Hier soortgelijke berichtgeving. Half juni een 40 LE Advanced besteld zonder extras. Productie en levering diverse keren uitgesteld. Laatste bericht: aankomst in NL in "ergens" in wk 45, uitlevering "tweede helft november". Mijn afdronk: bij Audi Van Udenhout slaan ze er maar een slag naar..... hopelijk wordt t nog dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfunny
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-04 20:24
Ik heb deze velgen gekozen bij mijn zwarte s-line,

https://docplayer.nl/docs...209694709/images/21-3.jpg

Ik overweeg ze helemaal zwart te (laten) wrappen, iemand ervaring met resultaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimbre
Het aantal Q4’s op kenteken staat nu op circa 650. De laatste 2 weken: 90 om 94 en vrijdag’s een piek. Helaas heb ik er nog geen “live” zien rijden😏. Worden lange weken…😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JandV
Dat zal niet lang meer duren 😉 Laatste week toch al diverse exemplaren op de snelweg tegengekomen 😉
wimbre schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 12:44:
Het aantal Q4’s op kenteken staat nu op circa 650. De laatste 2 weken: 90 om 94 en vrijdag’s een piek. Helaas heb ik er nog geen “live” zien rijden😏. Worden lange weken…😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
Ik hoop het. Één van de nadelen van thuiswerken 🤪.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:17
Gisteren bij de Audi dealer in Hengelo geweest. Er reed er 1 in het wild rond en er stonden er en een stuk of 6-7 om binnenkort uitgeleverd te worden. Ik was er omdat er een witte bij was. Ik wilde mijn kleur in het echt zien.
Ben in de showroom in een Q4 gaan zitten. Nog steeds erg blij met mn keuze.
Daar ook even de standaard audio (radio) beluisterd. Werd er nog niet echt vrolijk van. In mijn 3008 klinkt het allemaal echt beter, en ik hoop dat dat ik het straks (december??) zelf beter kan afstellen. Ben geen audio freak maar het klonk wat magertjes. Iemand ook/echte ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Ik vind de standaard audio eerlijk gezegd prima. Zeker voldoende voor mij. Kwam uit een cx-5 met bose systeem en vind dit niet storend minder. Wellicht wel wat minder "vol" qua geluid.

Geen spijt dat ik de sonos niet gekozen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
marcelmg2 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 13:00:
Gisteren bij de Audi dealer in Hengelo geweest. Er reed er 1 in het wild rond en er stonden er en een stuk of 6-7 om binnenkort uitgeleverd te worden. Ik was er omdat er een witte bij was. Ik wilde mijn kleur in het echt zien.
Ben in de showroom in een Q4 gaan zitten. Nog steeds erg blij met mn keuze.
Daar ook even de standaard audio (radio) beluisterd. Werd er nog niet echt vrolijk van. In mijn 3008 klinkt het allemaal echt beter, en ik hoop dat dat ik het straks (december??) zelf beter kan afstellen. Ben geen audio freak maar het klonk wat magertjes. Iemand ook/echte ervaringen?
Ik heb op advies van de verkoper Sonos laten vallen, zonder het te hebben kunnen testen. Volgens hem was het verschil minimaal. Nu is dat persoonlijk natuurlijk.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Dean Martin schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 13:21:
[...]

Ik heb op advies van de verkoper Sonos laten vallen, zonder het te hebben kunnen testen. Volgens hem was het verschil minimaal. Nu is dat persoonlijk natuurlijk.
Wel apart ook al blijft dit zeer smaakgevoelig. Ik heb in beide proefgereden dus met en zonder Sonos. Die zonder vond ik om te janken als je t volume ook maar iets omhoog gooit. De Sonos is nog steeds geen topper qua totaalbereik, maar was toch zeker een heel stuk beter. Zeker op het moment dat je de muziek iets harder zet dan gemiddeld bleef het hier gewoon prima zuiver. Heb je muziek puur als achtergrond, dus niet al te hard zal t waarschijnlijk verwaarloosbaar zijn qua verschillen.

[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 17-10-2021 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Trackerfire schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 13:28:
[...]

Wel apart ook al blijft dit zeer smaakgevoelig. Ik heb in beide proefgereden dus met en zonder Sonos. Die zonder vond ik om te janken als je t volume ook maar iets omhoog gooit. De Sonos is nog steeds geen topper qua totaalbereik, maar was toch zeker een heel stuk beter. Zeker op het moment dat je de muziek iets harder zet dan gemiddeld bleef het hier gewoon prima zuiver. Heb je muziek puur als achtergrond, dus niet al te hard zal t waarschijnlijk verwaarloosbaar zijn qua verschillen.
Achteraf vind ik het ook stom dat ik het heb laten vallen voor die paar Euro. Nu is de auto nog niet besteld, maar ik ga niet nog een keer dat hele traject door om die aanpassing te willen doen. Ik ben al erg content als ik morgen of dinsdag zowel de afkoop (vooral dat) als de nieuwe auto heb geregeld ;)

Is de Audi Audio eigenlijk nog iets anders dan standaard?

[ Voor 3% gewijzigd door Dean Martin op 17-10-2021 13:35 ]

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofzzee
  • Laatst online: 27-09-2024
Jan_1966 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:06:
Wij kunnen binnen ons installatie gebied (Zeeland, Zuid-holland en Brabant) leveren en monteren binnen 4/5 weken zowel Alfen als Wallbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hens72
Mythio schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 20:35:
[...]

Dealer heeft ook geen oplossing?
Ik wilde er eigenlijk morgen een telefoontje aan wagen maar wellicht moet er gewoon gewacht worden op een update... zie dat iedereen het lijkt te hebben.
@Jope3 en anderen
Zojuist een email ontvangen van de verkoper, het ligt blijkbaar aan de server in Duitsland en zal in de komende periode opgelost worden. Geeft niet aan wanneer.

Hoor graag als het bij iemand opgelost is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hens72
Stoplichtherkenning zit wel degelijk op de auto waar ik mee proef heb gereden en heeft niets met google te maken of mmi plus. Je dient hier het pakket mmi pro voor aangevinkt te hebben zojuist gemaild door de verkoper.

Tevens geconstateerd dat de auto niet standaard over een compressor met reparatievloeistof uitgerust is.
Nu is dit met de voor gemonteerde banden van 20 inch niet noodzakelijk omdat deze de code "seal"
hebben, dit betekent wel opletten met het bestellen van je winterbanden dat deze ook deze code hebben of dat je dan reparatieset bij kunt bestellen.

[ Voor 38% gewijzigd door hens72 op 17-10-2021 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mythio
hens72 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 19:51:
[...]

@Jope3 en anderen
Zojuist een email ontvangen van de verkoper, het ligt blijkbaar aan de server in Duitsland en zal in de komende periode opgelost worden. Geeft niet aan wanneer.

Hoor graag als het bij iemand opgelost is.
Zal dus week 47 zijn zoals nu aangegeven.
Overigens vond ik op DE etron forum dat het guest user verhaal een bug in de q4 software is. Ze verwachten de fix (en een aantal andere) in week 47..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_1966
Weet iemand of het mogelijk is om een wijziging ( van launch edition naar edition advanced ) toe te passen op een order die al in het systeem staat maar nog niet in productie is, order 3 augustus gedaan bij de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Jan_1966 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:23:
Weet iemand of het mogelijk is om een wijziging ( van launch edition naar edition advanced ) toe te passen op een order die al in het systeem staat maar nog niet in productie is, order 3 augustus gedaan bij de fabriek.
Zo lang de productie nog niet is geplanned kan je wijzigen, maar ik zou als ik jou was gewoon even de dealer bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:57
Inderdaad kun je in overleg met de dealer wijzigen maar ik vermoed dat dat betekent dat de order nieuw ingeschoten wordt, met alle gevolgen van dien.
Dat was bij mijn bestelling in ieder geval zo. Scheelde maar 2 weken maar toch.

Ook al is de productie niet ingepland, er worden door de fabriek als gevolg van je order bepaalde componenten in bestelling gezet, Als je dus wijzigingen hebt heeft dit gevolgen voor de hele keten.

Maar zoals geschreven... overleg met de dealer.
Pagina: 1 ... 30 ... 137 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.