Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 29 ... 137 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:15

Trackerfire

BTC HODLER

Ook nog wel interessant om te zien wat de optie adaptieve demperregeling (Dynamic Pakket Plus) nu doet en hoeveel extra sensoren ze daar wel niet voor nodig hebben :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nnu4fusZRufKsy6Jt-8BKQ4nvi0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rV6EdmI0TsmZJI60DEIDhcuq.jpg?f=user_large

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:06
Let wel dat het adaptieve demperregeling (Dynamic Pakket Plus) totaal geen vergelijking is met het luchtveringssysteem van de grote ETron. Het is een syteem wat redelijk vergelijkbaar is met de magnetic ride op de audi's op dinosap, eaar het het overhellen van de auto in bochten verandert afhankelijk van de afstelling van de dempers.

Ik heb dit systeem op de Q4 mogen testen, maar door het lage zwaartepunt is de wegligging van de standaard Q4 al zo goed dat dit systeem eigenlijk overbodig is en imho de meerprijs niet waard.

[ Voor 11% gewijzigd door Isheara op 12-10-2021 11:06 ]

Keep rolling sixes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Isheara schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:05:
Let wel dat het adaptieve demperregeling (Dynamic Pakket Plus) totaal geen vergelijking is met het luchtveringssysteem van de grote ETron. Het is een syteem wat redelijk vergelijkbaar is met de magnetic ride op de audi's op dinosap, eaar het het overhellen van de auto in bochten verandert afhankelijk van de afstelling van de dempers.

Ik heb dit systeem op de Q4 mogen testen, maar door het lage zwaartepunt is de wegligging van de standaard Q4 al zo goed dat dit systeem eigenlijk overbodig is en imho de meerprijs niet waard.
Eens dat de verschillen niet enorm zijn. Viel me wel op tijdens de proefrit met dit systeem dat hij wel iets meer over de weg "stuitert" op Dynamisch en toch wel merkbaar minder stuiterig was op de comfort stand. Oneffenheden worden toch iets verfijnder geëlimineerd had ik 't gevoel.

Hier nog een leuk tooltje (vanuit het ID.X topic) om je huidige auto naar de Q4 te zetten :)

https://www.carsized.com/...-audi-q4-e-tron-2021-suv/

[ Voor 13% gewijzigd door Trackerfire op 12-10-2021 11:39 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33

Daarom heb ik het gelaten. Geen spijt van, ondanks de 21 inch velgen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
Trackerfire schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:15:
Eens dat de verschillen niet enorm zijn. Viel me wel op tijdens de proefrit met dit systeem dat hij wel iets meer over de weg "stuitert" op Dynamisch en toch wel merkbaar minder stuiterig was op de comfort stand. Oneffenheden worden toch iets verfijnder geëlimineerd had ik 't gevoel.
MAar...was deze ervaring die je beschrijft met het standaard Dynamic pakket of Dynamic plus? Ook in het dynamic pakket kun je deze instellingen selecteren, wat wel (een beetje??) merkbaar is. De Dynamic optie (€484) heb ik wel geselecteerd, ook vanwege de fijnere progressieve besturing, maar het ging juist om de toevoeging van het PLUS pakket. Het scheelt namelijk bijna €1200!! En dat is het imho niet waard.

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Isheara schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:57:
[...]

MAar...was deze ervaring die je beschrijft met het standaard Dynamic pakket of Dynamic plus? Ook in het dynamic pakket kun je deze instellingen selecteren, wat wel (een beetje??) merkbaar is. De Dynamic optie (€484) heb ik wel geselecteerd, ook vanwege de fijnere progressieve besturing, maar het ging juist om de toevoeging van het PLUS pakket. Het scheelt namelijk bijna €1200!! En dat is het imho niet waard.
Dynamic Plus in de Sportback versie. Heb geen ervaring met het dynamic pakket zelf. Dus mogelijk is dat vrijwel gelijk aan elkaar. Tevens heb ik de Sportback besteld en dan is het Plus pakket "maar" 800 nog wat euro meerprijs omdat er standaard al het Dynamic pakket op zit. Begreep vanuit andere fora dat 't verschil op 19/20 inch verwaarloosbaar is, maar op 21 inch duidelijk merkbaar. Zal toch altijd persoonlijk blijven denk ik ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Trackerfire op 12-10-2021 12:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Avigoorn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-04 20:17

Mijn octavia heeft nu ook het dynamiek pakket op de schokbrekers. In principe het zelfde systeem als de Q4. Ik heb het nu niet genomen, naast de 21 inch en sport onderstel.
Het heeft voornamelijk effect op de "grotere" hobbels die je voornamelijk met de schokdempers dempt. Op de octavia een meer waarde voor betere wegligging wat ik zocht. De kleine oneffenheden in de weg die ook vooral door de veren en ophanging worden gedempt heeft het weinig effect. Dan heb je gewoon een betere ophanging voor nodig.
Die heeft de Q4, dus prima. De Q4 gaat sws dus comfortabeler rijden dan de Octavia, zonder dus deze optie.
Iig dat is mijn analyse voor wat het waard is 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapnoordhoff
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 18-03 20:21
Kreeg medio aug. van de dealer te horen dat trekhaak af fabriek en panorama dak niet geleverd konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
Wat voor laadkabel (en hoe lang) wordt er eigenlijk standaard meegeleverd met de Q4? Is dat een 3-fase 32A kabel? Wordt er ook een aansluitkabel voor SCHUKO/CEE meegeleverd, zoals bij de grote eTron?

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiq4
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-07-2024
Vorige week vrijdag nog een update van de dealer gehad.

Launch Edition Advanced Plus besteld.

Productie week - 40
Aanleveren bij de dealer - 45
Afleveren aan klant - 47

Tot dan toe nog met Panoramdak, Phonebox en trekhaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Isheara schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:35:
Wat voor laadkabel (en hoe lang) wordt er eigenlijk standaard meegeleverd met de Q4? Is dat een 3-fase 32A kabel? Wordt er ook een aansluitkabel voor SCHUKO/CEE meegeleverd, zoals bij de grote eTron?
Uit de prijslijst: Laadkabel voor openbare laadpunten (mode 3) (6 meter) voor laden tot maximaal 11 kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:36
Isheara schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:35:
Zoals Trackerfire al schreef een "gewone" laadkabel.

Een standaard Schuko laadkabel zit er niet bij.
Optioneel kan de "Laadconcept Compact met geïntegreerd bedieningspaneel voor thuisladen tot maximaal 11 kW" a € 785,- besteld worden. Die heeft een verwisselbare Schuko stekker en een 16A 3 fasen CEE steker.

Daarmee ben je flexibel en kun je toch bij een industriele 16A CEE contactdoos met 11kW laden.
Je kunt hem met een wandhouder zelfs als thuislader gebruiken.

Er zijn andere goede maar ook duurdere oplossingen (juicebooster) maar ook goedkopere.
Maar daar ben ik heel voorzichtig mee.

Op de 60k voor de Q4 maakt die €785 voor die laadinterface ook niet meer uit dus die heb ik mee besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 30-05 07:49
deboss65 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:30:
[...]

Zoals Trackerfire al schreef een "gewone" laadkabel.

Een standaard Schuko laadkabel zit er niet bij.
Optioneel kan de "Laadconcept Compact met geïntegreerd bedieningspaneel voor thuisladen tot maximaal 11 kW" a € 785,- besteld worden. Die heeft een verwisselbare Schuko stekker en een 16A 3 fasen CEE steker.

Daarmee ben je flexibel en kun je toch bij een industriele 16A CEE contactdoos met 11kW laden.
Je kunt hem met een wandhouder zelfs als thuislader gebruiken.

Er zijn andere goede maar ook duurdere oplossingen (juicebooster) maar ook goedkopere.
Maar daar ben ik heel voorzichtig mee.

Op de 60k voor de Q4 maakt die €785 voor die laadinterface ook niet meer uit dus die heb ik mee besteld.
https://shop.tesla.com/nl...niversal-mobile-connector

Er staat 'Universal' - zou je deze ook kunnen gebruiken op de Q4? Scheelt meer dan de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:36
Heb met Tesla spul geen ervaring en of het gaat werken weet ik absoluut niet.

Misschien wel, maar dan ook alleen maar enkelfasig tot 16A, dus max 3.6kW
Met de juicebooster of de originele Audi oplossing heb je wel de mogelijkheid om tot 11kW te gaan.
Uiteraard niet via je Schuko stopcontactje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
Ik heb privé ook een EV en ondanks dat ik een laadpaal (zappi) op mijn oprit heb hangen zou ik in theorie ook met een Granny charger (schuko/normale Stekker aansluiting van 220V) kunnen laden, zoals bv. de mobiele laadoplossing die Audi aanbiedt. Wel is het dan verstandig om die Wandcontactdoos (al dan niet buiten) aan te sluiten op een aparte groep.

Ik zag bij de Audi dealer een afsluitbare metalen kast die je optioneel kunt aanschaffen en die opslag biedt voor het blok van de mobiele lader, zodat deze niet zomaar door een onverlaat afgekoppeld en meegenomen kan worden.

Als je wel een eigen laadpaal overweegt: koop dan een met een vaste kabel ipv een socket (ook al staat het iets mooier aan je gevel dan zo'n bungelende "tuinslang"). In de natte, koude maanden heb je dan iig altijd een schone auto.

Keep rolling sixes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vincentvs93
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-06 19:22
Isheara schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:49:

Als je wel een eigen laadpaal overweegt: koop dan een met een vaste kabel ipv een socket (ook al staat het iets mooier aan je gevel dan zo'n bungelende "tuinslang"). In de natte, koude maanden heb je dan iig altijd een schone auto.
Hoe krijg je een schone auto van een vaste laadkabel?;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

vincentvs93 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:08:
[...]

Hoe krijg je een schone auto van een vaste laadkabel?;)
De smerig geworden losse kabel moet je in je kofferbak gooien (over 't algemeen) :'( de vaste kabel hang je gewoon weer op 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 18:01
janbus schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 07:20:
[...]
Wanneer heb je de melding gekregen van de dealer dat die trekhaak af fabriek niet zou lukken?
Heb naast een belletje ook een brief ontvangen mid augustus welke ik akkoord moest geven.

• Audi phone box
deze optie laten vervallen, correctie in de prijs -/- € 140,-
• Trekhaak
deze optie laten vervallen, correctie in de prijs deze zullen wij dan naderhand monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 15:11
XENTiC schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:12:
Iemand enig idee waar nog Q4 40's op voorraad zijn of dit jaar nog worden geleverd?
https://voorraad.audi.nl/#/?brandAndModel[model][0]=audi%2Fq4-e-tron
Normaliter mogen ze hier pas staan als ze echt voorradig zijn.

Je kan ook aan import denken uit Duitsland via je dealer (wat ik heb gedaan). Mocht je er meer over willen weten, dan kan je een pm sturen. Hier de voorraadmodellen uit Duitsland.
https://www.audi.de/de/br...genboerse/ergebnisse.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iweq
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-06 23:56
Iemand een idee of akoestische ramen na levering gemonteerd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
Vast wel, maar vast niet voor 140 euro;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Trackerfire schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:59:
[...]

Dynamic Plus in de Sportback versie. Heb geen ervaring met het dynamic pakket zelf. Dus mogelijk is dat vrijwel gelijk aan elkaar. Tevens heb ik de Sportback besteld en dan is het Plus pakket "maar" 800 nog wat euro meerprijs omdat er standaard al het Dynamic pakket op zit. Begreep vanuit andere fora dat 't verschil op 19/20 inch verwaarloosbaar is, maar op 21 inch duidelijk merkbaar. Zal toch altijd persoonlijk blijven denk ik ;)
Dynamic pakketten heb ik op mijn vorige Audi's gehad. Bij de gewone Dynamic pakket merk je het verschil in bijv Dynamic vs Comfort vooral in de gasrespons en de iets directere besturing bij Dynamic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbus
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-05 21:06
Trackerfire schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:17:
[...]

De smerig geworden losse kabel moet je in je kofferbak gooien (over 't algemeen) :'( de vaste kabel hang je gewoon weer op 8)
Volledig akkoord.

Ik heb een tweede kabel gekocht voor aan de laadpaal, want is een laadpaal zonder vaste laadkabel. Zo kan ik die laten hangen. De laadpaal staat op m'n oprit langs het huis achter een poort.

Woon-werk is bij mij 70 km enkele rit, dus ik verwacht elke avond in te pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Trackerfire schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:04:
[...]

Uit de prijslijst: Laadkabel voor openbare laadpunten (mode 3) (6 meter) voor laden tot maximaal 11 kW
Maar dan kun je dus niet snel laden want dat is 22 kW toch? Wat kost een kabel om te kunnen snelladen dan nog?

[ Voor 3% gewijzigd door Dean Martin op 12-10-2021 18:19 ]

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
-Wing- schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:17:
[...]

https://voorraad.audi.nl/#/?brandAndModel[model][0]=audi%2Fq4-e-tron
Normaliter mogen ze hier pas staan als ze echt voorradig zijn.

Je kan ook aan import denken uit Duitsland via je dealer (wat ik heb gedaan). Mocht je er meer over willen weten, dan kan je een pm sturen. Hier de voorraadmodellen uit Duitsland.
https://www.audi.de/de/br...genboerse/ergebnisse.html
Ik heb met PON gebeld en die geven aan geen enkele auto meer te hebben. Als bovenstaande (Nederlandse) link inderdaad voorraad auto's zouden zijn kan ik me niet voorstellen dat ze er langer dan 5 minuten staan :P

Desalniettemin ga ik morgen m'n dealer bellen.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixgirls
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-04 09:30
Dean Martin schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:22:
[...]

Ik heb met PON gebeld en die geven aan geen enkele auto meer te hebben. Als bovenstaande (Nederlandse) link inderdaad voorraad auto's zouden zijn kan ik me niet voorstellen dat ze er langer dan 5 minuten staan :P

Desalniettemin ga ik morgen m'n dealer bellen.
Willekeurig een aangeklikt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Bwl071RoY37H5TKKPAIACXBdKo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DTnNTZN0uzYK9JQMrQ2x3z1n.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Ja dat zag ik ook staan. Ik word lichtelijk gek nu :D
Mijn order is nog niet definitief, dus heb misschien nog wat kans(jes). Gaat wel een hoop geregel worden denk ik, maar het scheelt ook een bak bijtelling.

Maar in bestelling betekent niet op voorraad of zeker 2021 rijden. Dat is een zelfde constructie dan ik al heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Dean Martin op 12-10-2021 18:42 ]

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-
Klopt, dat heb ik ook eens ondervonden (toch nog in bestelling en niet binnen). Al waren een tijdje geleden ook uitzonderingen, maar als je PON gebeld heeft, dan zal het wel kloppen. In Duitsland zou je het nog kunnen proberen, al zijn daar ook sommige modellen nog niet meteen voorradig. Verder heeft mobile.de ook nieuwe en demo/tweede handse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wing-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Dean Martin schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:17:
[...]

Maar dan kun je dus niet snel laden want dat is 22 kW toch? Wat kost een kabel om te kunnen snelladen dan nog?
22kW wordt niet als snelladen gezien maar is soms een optie op bijv. de normale E-Tron. De interne lader van deze Audi kan tot Max 11 kW.

DC laden, snelladen dus, gaat altijd via een kabel die aan het laadstation vast zit en gaat tot zo’n 125kW (later dit jaar waarschijnlijk naar 170kW). Dit zijn dikkere (echte snelle zelfs watergekoelde) kabels.

[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 12-10-2021 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.oosterwijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 16:31
Eindelijk sinds 3 juni ook een update voor mij, ik heb de eerdere reacties gelezen en ga er dus vanuit dat de informatie die ze me hier geven correct is, 5 weken van produceren tot wegrijden uit de garage... Kan iemand bevestigen dat wanneer de productie gepland staat dat dit waarschijnlijk ook echt zo gaat lopen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hfqI27Upw3YG0T5KBei2dBrfqbw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9qy5yggQGVrKuDnbrBO6j3Nw.jpg?f=fotoalbum_large

Oost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

s.oosterwijk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:47:
Eindelijk sinds 3 juni ook een update voor mij, ik heb de eerdere reacties gelezen en ga er dus vanuit dat de informatie die ze me hier geven correct is, 5 weken van produceren tot wegrijden uit de garage... Kan iemand bevestigen dat wanneer de productie gepland staat dat dit waarschijnlijk ook echt zo gaat lopen?

[Afbeelding]
Hij is dan werkelijk ingepland nu op dit moment. Maar zoals ze zelf al zeggen is het allerminst zeker dat het precies gaat zoals voorgesteld, omdat ze niet overal invloed op hebben in deze tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.oosterwijk
Trackerfire schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:11:
[...]

Hij is dan werkelijk ingepland nu op dit moment. Maar zoals ze zelf al zeggen is het allerminst zeker dat het precies gaat zoals voorgesteld, omdat ze niet overal invloed op hebben in deze tijden.
Bedankt voor je reactie. We blijven nog maar even hopen dan _/-\o_

Oost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiq4
Dean Martin schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:41:
[...]

Ja dat zag ik ook staan. Ik word lichtelijk gek nu :D
Mijn order is nog niet definitief, dus heb misschien nog wat kans(jes). Gaat wel een hoop geregel worden denk ik, maar het scheelt ook een bak bijtelling.

Maar in bestelling betekent niet op voorraad of zeker 2021 rijden. Dat is een zelfde constructie dan ik al heb.
Audi Ames heeft er eentje staan:

https://www.ames.nl/audi/voorraad/Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OEUk0MR0h3rzG2xkSTBR6JqyjN8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4B28V2FEcRDtntaRvNVnDWZC.png?f=fotoalbum_large

En Audi Poppe heeft er nog 3 staan:

https://autopoppe.nl/aanb...A101&f%5B1%5D=model%3A774

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZhOwWsWCMtK-DakzMHaSXEZ2KU8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vTWApRZzpwRk1KuieOdRIk6J.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Audiq4 op 12-10-2021 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Alleen op kenteken en meer dan 500km. Doet Athlon niet (iig niet zodanig dat het voordelig is). De niet gekentekende zijn 35's.

Pouw ook volgens internet. Volgens de telefoon niet.
https://www.pouw.nl/audi/...pakket-28450213#/voertuig

[ Voor 10% gewijzigd door Dean Martin op 12-10-2021 22:49 ]

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiq4
Dean Martin schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:43:
[...]

Alleen op kenteken en meer dan 500km. Doet Athlon niet (iig niet zodanig dat het voordelig is). De niet gekentekende zijn 35's.

Pouw ook volgens internet. Volgens de telefoon niet.
https://www.pouw.nl/audi/...pakket-28450213#/voertuig
Maas Audi heeft een 40 staan die nog niet op kenteken staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Audiq4 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:07:
[...]

Thanks! Is iemand van jullie bekend welke dealers tot de centrale inkoop van Athlon behoren? Ik weet Pouw en Wealer maar er zullen er vast meer zijn?!

Bij de andere dealers niet behorende tot deze groep gaat de leaseprijs namelijk een flink stuk omhoog.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiq4
Dean Martin schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 07:18:
[...]

Thanks! Is iemand van jullie bekend welke dealers tot de centrale inkoop van Athlon behoren? Ik weet Pouw en Wealer maar er zullen er vast meer zijn?!

Bij de andere dealers niet behorende tot deze groep gaat de leaseprijs namelijk een flink stuk omhoog.
Ik zie dat hij niet ( meer ) bij Maas op de site staat. Maar bij Audi staat hij nog wel. Ook via Athlon besteld, en Ames is de dealer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SNXnwkA_XNBOfELFFtbkNRlV-9E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DZznTPkNbicNM0xXpoKXHUgV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Audiq4 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:30:
[...]

Ik zie dat hij niet ( meer ) bij Maas op de site staat. Maar bij Audi staat hij nog wel. Ook via Athlon besteld, en Ames is de dealer
[Afbeelding]
Maar ik zoek een sportback (en eigenlijk een S edition :p)

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

[...]

Zeker weten. De leasemij van Pouw is namelijk XLLease?!

https://www.xllease.nl/xldeals/audi-q4-e-tron

Je zou 't bij hen kunnen proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Trackerfire op 13-10-2021 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Ik heb net een zeer aantrekkelijke afkoopsom ontvangen voor mijn resterende 7 maanden contract. Dat ga ik sowieso doen, ook al komt de auto in 2022. Dat is een paar honderd euro, daar ga ik niet maanden voor wachten.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik zie dat op honeymoonnet ik niet meer door kan zonder autorisatie naar de volgende stap in het proces.

Weet iemand of je een bevestiging krijgt wanneer de auto ook werkelijk in productie gaat? Dat zou namelijk deze week gebeuren en heb nog niets vernomen van de site.

Audi Q4 Sportback S Competition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerardvhgn
  • Laatst online: 30-04 13:52
Audiq4 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:07:
[...]

Net als waarschijnlijk anderen hier achteraan gebeld...staat voor week 51 om geleverd te worden. Maar eigenlijk weten ze het niet. 'Ik kan er pas wat over zeggen zodra hij op transport naar NL staat'..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Gerardvhgn schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:25:
[...]

Net als waarschijnlijk anderen hier achteraan gebeld...staat voor week 51 om geleverd te worden. Maar eigenlijk weten ze het niet. 'Ik kan er pas wat over zeggen zodra hij op transport naar NL staat'..
Ja, Maas gisteren al gesproken.
De meeste dealers hebben geen voorraad meer of is al gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hyrax
Ben steeds benieuwder of mijn dealer meer ziet dan dat hij zegt. Hij geeft namelijk nog steeds aan (net zoals in het begin) dat de auto in W48 komt en dat daar nog steeds geen verandering in is gekomen.

En dat terwijl ik hier allemaal veranderende data zie o_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-06 13:24
the-hyrax schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:42:
Ben steeds benieuwder of mijn dealer meer ziet dan dat hij zegt. Hij geeft namelijk nog steeds aan (net zoals in het begin) dat de auto in W48 komt en dat daar nog steeds geen verandering in is gekomen.

En dat terwijl ik hier allemaal veranderende data zie o_0
Van mijn dealer (Audi Van Mossel Tilburg) ook geen enkele update sinds de bestelling begin/half juli. Bij navraag blijft hij productie in week 43 beweren terwijl dat al over 2 weken is. Ik moet zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb als ik inderdaad constant wijzigende productie- en leverweken zie van andere forum leden. Volgens mij is afwachten en hopen het enige mogelijke....

Xiaomi 13T || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik heb na nul gehoord te hebben ook maar gebeld, en daar werd me verteld dat ondanks dat er bij de leasemaatschappij een leverdatum staat van week 44 (!) nu de leverweek 51 is. Meteen geschrokken nagevraagd en toen zei de dealer week 48. Ik denk niet dat iemand weet wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn..!
  • Laatst online: 12-07-2023
Aan dealers heb je helemaal niks meer tegenwoordig, ze zijn te lui om uit hun stoel te komen. Heb in juli proefrit aangevraagd en moet nog steeds gebeld worden! Auto dus elders besteld, nu heeft mn autoservice nodig voor de laatste paar weken dus enige wat in vraag om de servicemelding uit te zetten maar je raad het al : willen we niet , doen we niet , mogen we niet blablablabla . Meneer B de Haas doet het in 2 minutenlang service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
martijn..! schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:04:
Aan dealers heb je helemaal niks meer tegenwoordig, ze zijn te lui om uit hun stoel te komen. Heb in juli proefrit aangevraagd en moet nog steeds gebeld worden! Auto dus elders besteld, nu heeft mn autoservice nodig voor de laatste paar weken dus enige wat in vraag om de servicemelding uit te zetten maar je raad het al : willen we niet , doen we niet , mogen we niet blablablabla . Meneer B de Haas doet het in 2 minutenlang service
Die ervaring heb ik totaal niet. Zowel mijn huidige Mercedes dealer als de toekomstige Audi dealer zijn zeer correct.

Mails binnen een uurtje of 3 beantwoord, zelfs in het weekend of 'savonds, altijd bereikbaar. Perfecte service.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

mtlife schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:02:
Ik heb na nul gehoord te hebben ook maar gebeld, en daar werd me verteld dat ondanks dat er bij de leasemaatschappij een leverdatum staat van week 44 (!) nu de leverweek 51 is. Meteen geschrokken nagevraagd en toen zei de dealer week 48. Ik denk niet dat iemand weet wat er gebeurt.
Ik proef een klein patroon ontstaan. Er zijn op dit forum alleen al best veel mensen die op leverweek 51 zitten nu (inclusief ikzelf). Denk dat dit een beetje een algemeen iets is van we proberen dit jaar nog te leveren, maar wanneer precies geen idee. Dus laten we de week van kerst pakken >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the-hyrax
Dean Martin schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:06:
[...]

Die ervaring heb ik totaal niet. Zowel mijn huidige Mercedes dealer als de toekomstige Audi dealer zijn zeer correct.

Mails binnen een uurtje of 3 beantwoord, zelfs in het weekend of 'savonds, altijd bereikbaar. Perfecte service.
Voor Audi ben ik langs geweest bij drie dealers welke allen vriendelijk en correct waren en me goed te woord stonden. Voor Mercedes heb ik geen goed woord over. Zowel Van Mossel Rotterdam Autostrada als Den Haag waren echt zwaar bagger. Eerst wordt je al niet te woord gestaan, geen begroeting niks, en toen in EINDELIJK iemand sprak (dat was dus Den Haag) en vroeg om een proefrit kreeg ik de arrogante reactie "oh ja je wilt leasen via LeasePlan dan kan je hem hier niet aanschaffen maar goed ik laat je maar rijden maar ik verdien hier niks aan" (overigens was dit incorrect, ik heb vrije dealerkeuze) en daarna kreeg ik een smerige auto mee waar de parkeerkaartjes overde grond lagen en een centimeter zand op de mat lag.

Dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfunny
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-04 20:24
Wat lees ik hier toch een fantastische verhalen ;-)

Gisteren mijn bestelling bij Leaseplan doorgezet, wat mij is opgevallen dat ondanks dat er sommige dealers nog iets aan voorraad hebben deze alleen willen leveren via eigen leasemaatschappij (Audi Lease, of XL Lease (Pouw) etc.

Mijn bestelling is gedaan:

Kleur : Zwart

*Q4 e-tron 40 e-tron S Edition 5d
- Assistentiepakket advanced
- Comfortpakket
- Contour/Ambiente lichtpakket (multicolor)
- Optiekpakket zwart
- Privacy glas
- Velgen, 20 inch gegoten lichtmetaal "5-Y-spaak"-design grafietgrijs, glansgedraaid
- Zonder type- en motoraanduiding

Nog geen idee wanneer deze geleverd gaat worden.... verwacht maart/april volgens dealer maar kan alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trench
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-08-2022
hfunny schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:00:
Wat lees ik hier toch een fantastische verhalen ;-)

Gisteren mijn bestelling bij Leaseplan doorgezet, wat mij is opgevallen dat ondanks dat er sommige dealers nog iets aan voorraad hebben deze alleen willen leveren via eigen leasemaatschappij (Audi Lease, of XL Lease (Pouw) etc.

Mijn bestelling is gedaan:

Kleur : Zwart

*Q4 e-tron 40 e-tron S Edition 5d
- Assistentiepakket advanced
- Comfortpakket
- Contour/Ambiente lichtpakket (multicolor)
- Optiekpakket zwart
- Privacy glas
- Velgen, 20 inch gegoten lichtmetaal "5-Y-spaak"-design grafietgrijs, glansgedraaid
- Zonder type- en motoraanduiding

Nog geen idee wanneer deze geleverd gaat worden.... verwacht maart/april volgens dealer maar kan alle kanten op.
De mijne is nét besteld en mijn leverdatum is geschat op 6-5-2022 :p. Maar kom, ik bestel in Belgie en levertijden verschillen per land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Trench schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

De mijne is nét besteld en mijn leverdatum is geschat op 6-5-2022 :p. Maar kom, ik bestel in Belgie en levertijden verschillen per land.
En er zit (volgens mijn dealer dan weer) een flink verschil tussen de sportback en gewone variant.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boskamp66
  • Laatst online: 06-01 12:16
s.oosterwijk schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:47:

[Afbeelding]
1 juni besteld. Al redelijk snel onderstaande bevestiging.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7rhEFJ266tNmVSzZ1s-BWpuNPAg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kD2q2pDfmH7oBCMfGUOkxKl6.png?f=user_large

Daarna bleef het stil (net als dat belletje dat ik zou krijgen om een proefrit te maken).

Ik vraag me af of mijn bestelling nu ergens naar een verlaten parkeerplaats is gesleept, in afwachting van de ontbrekende chips of onder een zeiltje staat omdat de rubbers voor het pano nog moeten komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Dean Martin schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:09:
[...]

En er zit (volgens mijn dealer dan weer) een flink verschil tussen de sportback en gewone variant.
En voor welke variant is dat positief en waar hebben we 't dan grofweg over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb in september een voorraadmodel gekozen (40 advanced plus), juist omdat deze in juni al door de dealer besteld was, en in gepland was voor productie (week 49).
Afgelopen week bericht gekregen dat de verwachte aanleverweek week 18 2022 wordt. Met de kanttekening dat "voorraadmodellen wellicht nog niet gebouwd worden" en dus alles onzeker is.

Al met al verwacht ik geen levering dit jaar meer, en laten we het dan maar niet over de bijtelling hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
MV999 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:17:
Ik zie dat op honeymoonnet ik niet meer door kan zonder autorisatie naar de volgende stap in het proces.

Weet iemand of je een bevestiging krijgt wanneer de auto ook werkelijk in productie gaat? Dat zou namelijk deze week gebeuren en heb nog niets vernomen van de site.
Bump :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Trackerfire schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

En voor welke variant is dat positief en waar hebben we 't dan grofweg over?
Sportback in januari blijkbaar.

The best is yet to come

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hens72
  • Laatst online: 28-11-2024
ephymerous schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:55:

Enige nadeel zover is dat ik iedere keer die privacymelding krijg. Niet meer tonen kan zogenaamd niet omdat ik een gastgebruiker ben :?
Ik heb mijne gister ook in ontvangst mogen nemen, echter tot op heden dezelfde melding. Is dit al verholpen bij jouw auto?
De vinkjes bij de dealer waren allemaal groen dat ik aangemeld ben als hoofdgebruiker, gister nog samen gecontroleerd.

Tevens helaas morgen ook terug blijft een melding staan over de accu:
Electrische installatie: acculading laag, opladen door te rijden. 350 km gereden maar nog niet uit, dus morgen maar even een bezoekje aan de dealer.

Tevens heb ik met proefrijden in een model gezeten met stoplichtinformatie, weet iemand in welk pakket dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-06 13:24
hens72 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:08:
[...]

Tevens heb ik met proefrijden in een model gezeten met stoplichtinformatie, weet iemand in welk pakket dit zit?
Stoplichtinformatie? Bedoel je verkeersbordherkenning want dat is volgens mij onderdeel van MMI navigatie plus (standaard vanaf de Launch Edition Advanced) maar ik kan me uiteraard vergissen.

[ Voor 8% gewijzigd door mouse1277 op 13-10-2021 15:16 ]

Xiaomi 13T || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
hens72 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:08:
[...]

Ik heb mijne gister ook in ontvangst mogen nemen, echter tot op heden dezelfde melding. Is dit al verholpen bij jouw auto?
De vinkjes bij de dealer waren allemaal groen dat ik aangemeld ben als hoofdgebruiker, gister nog samen gecontroleerd.
Nope, ook verder nog geen tijd aan besteed. Ik houd je op de hoogte :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

mouse1277 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:15:
[...]

Stoplichtinformatie? Bedoel je verkeersbordherkenning want dat is volgens mij onderdeel van MMI navigatie plus (standaard vanaf de Launch Edition Advanced) maar ik kan me uiteraard vergissen.
Yes, vanaf MMI Plus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mversluijs55
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 30-05 15:04
MV999 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:17:

Als je stap drie bedoelt "Vandaag wordt gestart met de bouw van uw Audi!", die update heb ik nog wel gekregen via de Honeymoon site. Inmiddels zou de auto klaar moeten zijn (VIN ontvangen van de dealer) maar geen updates meer ontvangen van de Honeymoon site.

Q40 e-tron S Competition
wk 22, 31-05-21 besteld door dealer
wk 28, 12-07-21 start productie
wk 30, productie on hold (banking)
wk 38, hervat productie
wk 39, VIN ontvangen van dealer
wk 45, levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
mversluijs55 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:44:
[...]

Als je stap drie bedoelt "Vandaag wordt gestart met de bouw van uw Audi!", die update heb ik nog wel gekregen via de Honeymoon site. Inmiddels zou de auto klaar moeten zijn (VIN ontvangen van de dealer) maar geen updates meer ontvangen van de Honeymoon site.

Q40 e-tron S Competition
wk 22, 31-05-21 besteld door dealer
wk 28, 12-07-21 start productie
wk 30, productie on hold (banking)
wk 38, hervat productie
wk 39, VIN ontvangen van dealer
wk 45, levering?
Thanks! Hopen dat ik het bericht één deze dagen dan evengoed binnen krijg.

Zojuist te horen gekregen dat de wachttijd voor mijn laadpaal circa 5 maanden is, heb je de auto op tijd heb je geen laadpaal.. (liever dat dan andersom overigens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixgirls
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-04 09:30
MV999 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:50:
[...]

Thanks! Hopen dat ik het bericht één deze dagen dan evengoed binnen krijg.

Zojuist te horen gekregen dat de wachttijd voor mijn laadpaal circa 5 maanden is, heb je de auto op tijd heb je geen laadpaal.. (liever dat dan andersom overigens)
_/-\o_ Ik had het inderdaad andersom, onwijs lopen pushen op mijn laadpaal...(wat een hel proces is dat) maar uiteindelijk staat de paal al maanden niks te doen hier thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hens72
mouse1277 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:15:
[...]

Nee echt stoplichtinformatie, deze gaf aan of de lichten al op groen stonden en hoelang het nog duurde voor deze op groen sprongen. Het is niet in elke stad beschikbaar maar in Den Bosch tijdens de proefrit werkte dit wel.
Zal het morgen ook eens vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hens72
De verkeersbordherkenning werk wel idd vanaf mmi plus. Dit zit ook in het advanced pakket standaard.
Maar stoplichtherkenning is iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:15
Dean Martin schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:59:
[...]

Sportback in januari blijkbaar.
Inderdaad. Op 6 oktober heb ik een 40 Sportback besteld met verwachte levering eind januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
Maurice- schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 16:06:
[...]

Inderdaad. Op 6 oktober heb ik een 40 Sportback besteld met verwachte levering eind januari.
Dat is mooi om te horen, dan lijkt het me dat sportbacks in het algemeen vrij weinig vertraging op zullen lopen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
MV999 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 16:26:
[...]

Dat is mooi om te horen, dan lijkt het me dat sportbacks in het algemeen vrij weinig vertraging op zullen lopen 8)
Volgens de dealer was dat de enige Audi die momenteel zonder problemen lijkt te worden geleverd.

The best is yet to come

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Video met zo'n beetje alle mogelijke lichtmogelijkheden van de Matrix Verlichting, projectielicht in de spiegels en Ambiente Plus verlichting ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iweq
Aan de mensen die al een Q4 bezitten:

Is bij jullie het thuisadres / werkadres ook verdwenen?

En nog belangrijker, hebben jullie ook ruimte boven de achterlichten? Ik heb een beste kier bij beide lichten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cdzJRFAuGTWtDZNHEbkZWaZGKwA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ev6MhMyxQ8vK4hurgtme0bMb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vQoeUsR5ZmlJBQEGeyWiKSMC_3U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PdGW4Eiegtaxh9nguuEBYVRd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:11
Ik heb dus net de melding voor Stap3 in honeymoon.net ontvangen: Vandaag wordt gestart met de bouw van uw Audi!
Oorspronkelijk was dat in de week van 23 augustus gepland. Levering 2021 lijkt gewoon haalbaar nu.
De update van de dealer kwam ongevraagd. Misschien hebben ze een update vanuit Pon/Audi gehad?
Mijn (lease) Q4 eind juni besteld.

Heeft iemand de manual al om te delen? Of is die echt alleen online te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
marcelmg2 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 17:47:
[...]

Heeft iemand de manual al om te delen? Of is die echt alleen online te zien?
Hoe wil je hem anders delen :$ ?

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:11
Dean Martin schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 17:50:
[...]

Hoe wil je hem anders delen :$ ?
Hm, ik bedoel meer dat je m alleen online in kan zien, maar niet downloaden en delen.
En ja, delen kan nog steeds ook niet-online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
Ik ben aan het kijken of ik met de hand alle pagina's kan downloaden en in een PDF kan zetten. Hels karwei natuurlijk, zitten aardig wat uren in. Ik overweeg om deze wellicht tegen een kleine vergoeding te koop aan te bieden om die uren een beetje te dekken. Zou daar interesse voor zijn? En zo ja, wat zou je er voor over hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door vincentvs93 op 13-10-2021 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
vincentvs93 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 17:55:
Ik ben aan het kijken of ik met de hand alle pagina's kan downloaden en in een PDF kan zetten. Hels karwei natuurlijk, zitten aardig wat uren in. Ik overweeg om deze wellicht tegen een kleine vergoeding te koop aan te bieden om die uren een beetje te dekken. Zou daar interesse voor zijn?
Hij is met een openbare url online in te zien?
Dan kan je hem via verschillende tools wel downloaden. Als je een Mac of Linux hebt is dat helemaal simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
Ja ben ik nu mee aan het stoeien, maar zal waarschijnlijk nogsteeds per pagina zijn. Maar dat komt goed:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vriej29
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 03-06 20:22
GeeMoney schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 17:57:
[...]

Hij is met een openbare url online in te zien?
Dan kan je hem via verschillende tools wel downloaden. Als je een Mac of Linux hebt is dat helemaal simpel.
Ik heb een MAC maar heb geen idee hoe ik dat moet doen. Zou het erg prettig vinden de handleiding ofline in een PDF file te hebben maar dat is mij op mijn MacBook (nog) niet gelukt.
Kortom, als jullie tips hebben hoe dat op een MacBook te realiseren dan kan ik hem delen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Wing-
iweq schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 17:08:

En nog belangrijker, hebben jullie ook ruimte boven de achterlichten? Ik heb een beste kier bij beide lichten.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nieuwe feature: lichthappers!
Maar zonder dollen, kan je zien of er water/vocht bij kan komen. Het is een beetje moeilijk te zien, maar het lijkt wel of er niet overal rubbers geplaatst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
** Knip, kopietjes maken en hier aanbieden voor eigen gewin is niet toegestaan **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 13-10-2021 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfunny
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-04 20:24
** Knip ivm quote **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 13-10-2021 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvs93
** Knip **

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 13-10-2021 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilcQ
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-07-2022
Dean Martin schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:06:
[...]

Voor mij het zelfde tot nu toe. Bij Mercedes ook goed geholpen afgelopen 2,5 jaar. Audi dealer de Koning tot nu toe ook top. Blijft lastig natuurlijk ook aan te geven voor hun. Week 49 afleveren bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbaanr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-06 19:38
[...]

Mijn auto komt van Broekhuis via Athlon. Of dit een "huisdealer" is weet ik niet. Maar ik denk dat ze er goede afspraken mee hebben. Broekhuis is een grote dealerorganisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
verbaanr schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:45:
[...]

Mijn auto komt van Broekhuis via Athlon. Of dit een "huisdealer" is weet ik niet. Maar ik denk dat ze er goede afspraken mee hebben. Broekhuis is een grote dealerorganisatie.
Thanks! Ja ze hebben met behoorlijk wat afspraken heb ik vandaag geleerd ;)

The best is yet to come

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Mythio
  • Laatst online: 06-06 16:47
Vandaag gaan halen. Wat een genot om te rijden <3 erg tevreden tot nu toe, ondanks dat ik wat andere luxe heb t.o.v. mijn vorige auto. Ook fijne uitleg gehad bij udenhout.

Elektrisch rijden is wel even wennen.. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iwxI7npNiSi8ipAO-cnbjW9wGWs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y4KfBnkybstCJVrBhDMi8l9V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motjoo
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-01-2023
iweq schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 17:08:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YrojYurvQzuiPcMXl0IR76N8exE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iCtAw87S1ykAWAI0MByS49TR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/axKHkcRvnMfpywELhq3t6m_5Eec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YZQswMPNHb25SchL0lVMSq3k.jpg?f=fotoalbum_large

Thuis adres staat er nog steeds in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilcQ
Mooie foto. Heb je ook foto’s waar hij schuin van voren en achter gefotografeerd is? Krijg zelf ook een witte namelijk. Advanced plus. Zie nu pas dat hij niet wit is🙈. Maar blijven mooie foto’s👍🏻

[ Voor 4% gewijzigd door MilcQ op 13-10-2021 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iweq
Kan ik uit deze foto’s opmaken dat jij deze ‘kieren’ niet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motjoo
iweq schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:48:
[...]

Kan ik uit deze foto’s opmaken dat jij deze ‘kieren’ niet hebt?
Niet zo groot in elk geval. Ziet er normaal uit bij mij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Motjoo
MilcQ schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:46:
[...]

Mooie foto. Heb je ook foto’s waar hij schuin van voren en achter gefotografeerd is? Krijg zelf ook een witte namelijk. Advanced plus. Zie nu pas dat hij niet wit is🙈. Maar blijven mooie foto’s👍🏻
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8elz-XXOy4as1SvgLc_DmkqxiI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gd3ylpJFSoe1Z2Kh9kcvWSgb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SHVW-XqpzECqUY_gaF1np2DuL9o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xV8iLiA31smPiWuaicLtooTB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilcQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motjoo
MilcQ schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 23:18:
[...]

Vet zeg. Mooie Audi dealer trouwens
Audi Forum Neckarsulm. Mooier worden ze niet.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• vincentvs93
Voor de liefhebbers: Ik heb de Audi Q4 Handleiding uit de my Audi app volledig kunnen omzetten naar pdf. Hier kun je hem gratis downloaden: https://drive.google.com/...msleeFCP/view?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Laatst online: 06-06 16:47
Vraag: heeft iemand wireless Android Auto werkend gekregen? Bij mij werkte het gister bij de dealer, maar vandaag lijkt hij de connectie kwijt te zijn. Opnieuw proberen geeft aan dat de bluetooth connectie niet gemaakt kan worden (maar die is er al). Suggesties?

De privacy melding vanwege guest user krijg ik ook inderdaad :-( Iemand dat al op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.oosterwijk
Boskamp66 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:31:
[...]

1 juni besteld. Al redelijk snel onderstaande bevestiging.
[Afbeelding]

Daarna bleef het stil (net als dat belletje dat ik zou krijgen om een proefrit te maken).

Ik vraag me af of mijn bestelling nu ergens naar een verlaten parkeerplaats is gesleept, in afwachting van de ontbrekende chips of onder een zeiltje staat omdat de rubbers voor het pano nog moeten komen :X
Aargh dat geeft niet echt de indruk dat er iets aan af te leiden is dan, blijkbaar hangt het allemaal met geluk aan elkaar vast en kun je ook niet uit gaan van de toch al erg summiere informatie uit 'officiële' bronnen. Dealer reageert ook niet op e-mail en telefoon, dus wordt maar even langsrijden weer wanneer ik in week 44 niks hoor

Oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
s.oosterwijk schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:22:
[...]

Aargh dat geeft niet echt de indruk dat er iets aan af te leiden is dan, blijkbaar hangt het allemaal met geluk aan elkaar vast en kun je ook niet uit gaan van de toch al erg summiere informatie uit 'officiële' bronnen. Dealer reageert ook niet op e-mail en telefoon, dus wordt maar even langsrijden weer wanneer ik in week 44 niks hoor
Daarom kies ik het liefste mijn eigen dealer uit.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.oosterwijk
Dean Martin schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:51:
[...]

Daarom kies ik het liefste mijn eigen dealer uit.
Ja snap ik hoor, helaas bij mij op kantoor (Alphabet) niet mogelijk...

Oost

Pagina: 1 ... 29 ... 137 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.