Ik heb er inmiddels 650km op zitten en ik heb eigenlijk nog niks negatiefs kunnen ontdekken. Oh ja 1 dingetje wel: de 12v aansluiting bij de achterbank. Toen ik de stekker van de koelbox uit trok trok ik het hele element inc de usb cd’s mee. Dat vond ik wel heel erg goedkoop in elkaar zitten…..
Maar ben afgelopen weekend naar Luxemburg geweest, en het rijcomfort was echt top. Ook het verbruik viel me reuze mee. Overwegend snelweg, en verder vooral veel op en af had een verbruik van gemiddeld 17kw.
De AR van de HUD ziet er mooi uit, al moet je wel de hoogte precies goed instellen omdat het anders een beetje wazig oogt. De aanwijzingen en waar de pijlen naartoe wijzen vind ik niet altijd helemaal logisch.
De auto voelt strak aan tijdens het rijden en het geluid can de Bridgestone banden valt mij ook reuze mee. Vind het allemaal stil genoeg binnen. Ook de afwerking binnen in valt mij nu reuze mee. Was een beetje bang voor het harde plastic, maar nu ik hem heb vind ik het allemaal reuze meevallen.
Het enige wat ik mis, en wat ik echt erbij had moeten bestellen was het opberg pakket. Bekerhouders zonder klemmetjes en geen 12v aansluiting in de kofferbak vind ik wel een gemis.
Oh ja……. En er zit helaas echt alleen maar lane departure warning op met “Pingpongen” tussen de lijntjes. Wel heeft de cruise control een stop en go functie.
De dealer zei wel dat dit mischien later via functions on demand te upgraden zou zijn, net als de 2e zone van de airco. ( er zit namelijk wel een sync knop, en als je deze indrukt komt er “functie niet aangeschaft” in beeld.
Last but not least : de matrix led koplampen zijn geweldig.
Hope this helps 😉