TheWallet schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:37:
Zojuist contact gehad met de verkoper. De ‘kleine’ vertraging waar ik rekening mee moest houden, is inmiddels 7 weken geworden. Plandatum is nu week 44. Al kan daar volgens de verkoper nog van alles mee gebeuren. Mijn auto staat in ieder geval niet op de ‘bellijst’ maar ik moet er toch rekening mee houden dat de phonebox niet geleverd gaat worden. Dat snap ik dan weer niet, maar goed, ik wacht het allemaal wel even af.
Bij mij ook zo’n vaag telefoontje:
Audi: Je auto staat niet op de lijst van auto’s maar heeft wel een productinummer dus we hebben goed hoop.
Ik: Maar de auto staat al minimaal 8 weken op productienummer wat hij zou 2 weken geleden geleverd worden. Dit zegt dus niets.
Audi : oh ja klopt ik zie het. Maar hij wordt deze week geproduceerd maar misschien ook niet want dan had hij een chassisnummer gehad.
Maar oké ons systeem is niet actueel waarschijnlijk week 41 want daar staat hij al een tijdje op.
Ik: nu de productiedatum inmiddels 5 keer is uitgesteld weet je niet wanneer hij geleverd wordt en waar de vertraging aan ligt?
Audi: nee ik weet het echt niet meer. Ik wil ook niets beloven.
Ik: maar wordt de auto wel geleverd met accoustische ruiten wanneer de phonebox niet wordt geleverd.
Audi: heb je die besteld dan? Oh dan kan het daar aan liggen dat jouw auto vertraging heeft. Je kunt geen accoustische ramen bestellen zonder phonebox dus die zullen er ook niet in zitten.
Ik: oh ok. Bedankt voor de helder update.
Besteld: advance 27-5 wittebrug
Ze weten het gewoon niet.
Wat een kansloze bedoeling dit. Hoe moeilijk is het met alle technologische ontwikkelingen om een statusupdate te geven van een productie. Zelfs bij de PostNL ( ooit PTT post een logge ambtenaren club) kunnen je je pakket volgen.
[
Voor 7% gewijzigd door
spreuter op 12-08-2021 21:56
]