Spontaan of iets voor moeten resetten? Ik heb vandaag, mogelijk gisteren ook (toen niet gebruikt) alle remote functies in de app op "gedeactiveerd" staan. Heb abonnement op connected services in augustus al voor een jaar verlengd, dus dat kan het niet zijn. Iemand een idee wat de oplossing is?Theone098 schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 14:25:
[...]
Mijn interieur voorverwarming doet het weer.
Niets gedaan. Werkt gewoon weer.EV_Eric schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 16:31:
[...]
Spontaan of iets voor moeten resetten? Ik heb vandaag, mogelijk gisteren ook (toen niet gebruikt) alle remote functies in de app op "gedeactiveerd" staan. Heb abonnement op connected services in augustus al voor een jaar verlengd, dus dat kan het niet zijn. Iemand een idee wat de oplossing is?
Dankjewel voor snelle reactie. Ik ben er maar even voor gaan zitten: opnieuw aangemeld in de app, opnieuw aangemeld in de auto. Had beiden geen effect. Wat wel werkte, veel simpeler en voortaan stap 1: harde reset MMI (dus ongeveer 10 tellen de standby knop indrukken). Problem solved.
Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.