Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 138 139 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:57
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:24:

Doe dat eens met een exacte meting waarbij je echt enkel 103 of 133 ofzo op cruisecontrol kan rijden voor een paar km? Ik ben oprecht benieuwd naar jullie verbruik voor zo'n klein stukje constante snelheid!
Prima, wil best even een testje doen volgende week.
WasBak schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:40:
[...]

Ik heb mijn Q4 Sportback in juli geleverd gekregen en heb zelf niet dat pakket genomen. Ik las je comment van de week en toen moest ik echt even nadenken of dat wel zo was. Maar ik heb gekeken, een een "diep gat" is het toch niet? Je moet wel wat omhoog tillen, maar niets wat de gemiddelde mens niet kan tillen? Extreem onpraktisch? ook niet.. Klinkt een beetje overdreven dit eerlijk gezegd.
Nou dat vind ik niet. Een vlakke laadvloer is voor mij redelijk onmisbaar in een auto. Uiteraard is dat voor iedereen verschillend. Het ontbreken van de netjes achter de stoelen en niet afsluitbaar dashboardkastje kan ik echter wel prima mee leven.
Anyway.. Als je een heel stuk terug in dit topic leest kun je zien hoe je het ontbrekende laadvloer probleem simpel op kunt lossen door een OEM ID.4 vloer te bestellen en die erin te monteren. Is kwartiertje werk. Waarom ID.4? Omdat de identieke Audi vloer een Audi taks heeft en 2x zo duur is. 8)7
Pagina: 1 ... 138 139 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.