Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 138 139 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:36
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:24:

Doe dat eens met een exacte meting waarbij je echt enkel 103 of 133 ofzo op cruisecontrol kan rijden voor een paar km? Ik ben oprecht benieuwd naar jullie verbruik voor zo'n klein stukje constante snelheid!
Prima, wil best even een testje doen volgende week.
WasBak schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:40:
[...]

Ik heb mijn Q4 Sportback in juli geleverd gekregen en heb zelf niet dat pakket genomen. Ik las je comment van de week en toen moest ik echt even nadenken of dat wel zo was. Maar ik heb gekeken, een een "diep gat" is het toch niet? Je moet wel wat omhoog tillen, maar niets wat de gemiddelde mens niet kan tillen? Extreem onpraktisch? ook niet.. Klinkt een beetje overdreven dit eerlijk gezegd.
Nou dat vind ik niet. Een vlakke laadvloer is voor mij redelijk onmisbaar in een auto. Uiteraard is dat voor iedereen verschillend. Het ontbreken van de netjes achter de stoelen en niet afsluitbaar dashboardkastje kan ik echter wel prima mee leven.
Anyway.. Als je een heel stuk terug in dit topic leest kun je zien hoe je het ontbrekende laadvloer probleem simpel op kunt lossen door een OEM ID.4 vloer te bestellen en die erin te monteren. Is kwartiertje werk. Waarom ID.4? Omdat de identieke Audi vloer een Audi taks heeft en 2x zo duur is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:20

Roy

Hobbies?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qek34GU7ujTFxQis9Q1M9vZ_Y1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AtUR6eE8wwQPxpynJNmXn820.jpg?f=fotoalbum_large
Ik vind het verbruik heel erg meevallen, vooral als je enorm snel rijdt 8)7

Trouwens geen idee waarom de auto dit aangeeft. Deze week is er een trekhaak gemonteerd, misschien dat de monteurs wat hebben lopen te klooien?

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Zijn er nog vette opties die je naderhand kan toevoegen? Ik heb trekhaak al meegeconfiged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-10 13:36
fib3rlight schreef op zondag 21 september 2025 @ 23:20:
Zijn er nog vette opties die je naderhand kan toevoegen? Ik heb trekhaak al meegeconfiged.
alles vanaf bouwjaar mid 24 kun je vergeten om naderhand wat te coderen.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Nu online
Rainesh schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:18:
[...]

alles vanaf bouwjaar mid 24 kun je vergeten om naderhand wat te coderen.
oke, check, alleen stickers dus. hahahahahahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Nu online
AV1989 schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:49:
[...]

Hoe kom jij aan deze opties? Die zie ik niet als je hem configureert via de Audi site.

Ik heb onderstaande besteld, eind november kan ik hem ophalen.

Audi Q4 e-tron 40 Advanced Edition
- Mythoszwart pareleffect metallic
- Comfortpakket
- Assistentiepakket plus
- Klimaatregelingpakket
- Privacy glas (donker getinte ramen)
- Akoestisch glas zijruiten in de voorportieren
- Verwarmbaar stuurwiel
- Lichtpakket plus ambient lighting
wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansoverdiep
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:09

Hansoverdiep

ID.4 life pro 2021 White/black

met een laaghangende zon zie ik wel honderd heel kleine drupjes op de voorruit zitten. als ik daar aan veeg lijkt het wel vettig te zijn. goed schoongemaakt maar week later weer zichtbaar. herkennen jullie dit?

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10 12:57
Hansoverdiep schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:41:
met een laaghangende zon zie ik wel honderd heel kleine drupjes op de voorruit zitten. als ik daar aan veeg lijkt het wel vettig te zijn. goed schoongemaakt maar week later weer zichtbaar. herkennen jullie dit?
"Schoonmaken" is vaak 'even een sopje', maar je zou echt aan de slag moeten met polish en coating. En ik herken het zeker, morgen gaat hier de polish er over en de sealing er op. Voornamelijk omdat ik de ruitenwissers moest vervangen, dus gelijk even goed poetsen

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:17
Hansoverdiep schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:41:
Aan de binnenkant of buitenkant?
Binnenkant wordt nu eenmaal ook vuil met eens te hoesten, niezen en te leven in de wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansoverdiep
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:09

Hansoverdiep

ID.4 life pro 2021 White/black

het is de buitenkant, ga er mee aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tn-fr
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
Hansoverdiep schreef op zondag 28 september 2025 @ 07:54:
het is de buitenkant, ga er mee aan de slag
Ik heb een flesje rain-x gebruikt voor dit. Af en toe op een schone voorruit en zijspiegels en afnemen met een droge microvezel doek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-10 17:12
Dat rain-x werkt echt als een tierelier. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:25
Gisteren voor het eerst een hele kerstboom aan foutmeldingen, van pre-sense, motor storing, quatro storing, en zelfs motor-sound storing.Had op dat moment amper power genoeg om omhoog uit de parkeer garage te rijden. Na een herstart van de auto waren de meeste meldingen weg en ben direct naar de dealer gereden. Krijg nu over 2 weken een software update die volgens de dealer zo'n 5 uur duurt. Ben benieuwd welke versie ik nu ga krijgen, zit nu op 3812 en mijn auto is van eind 2021

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Pagina: 1 ... 138 139 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.