Inmiddels al een pak verder. Voor degene die wellicht tegen hetzelfde aanlopen als ik m.b.t. de achterlamp; ik heb eindelijk de oplossing.Willest schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 09:42:
Hallo mede-tweakers,
Sinds deze week eigenaar van een jonge Audi Q4 Etron 40 uit het jaar 2022! Ondanks de gemengde ervaringen, veelal op forum negatief, toch gekozen voor de Q4. Nu nog geen spijt van mijn keuze (fijn na één week 😅).
Gekozen voor een mooie S-Line uitvoering met zwart optiek. Alles erop en de eraan, zou je zeggen dan. Ben er dus ook achtergekomen dat alles bij Audi een optie is. Waaronder ook de streep verlichting achterop. Jammer, heb ik dus niet. Toch wel een teleurstelling..
Weten jullie of dit een kwestie van activeren is (bijvoorbeeld met OBDeleven) of dat ik een compleet nieuwe lamp erop moet zetten?
Overigens zit er ook geen CarPlay op… kan je dan weer bij de dealer inbouwen voor 700 euro..
De oplossing is namelijk het inbouwen van een nieuwe lamp 😅. Dit grapje kost mij 2800€ (onderdelen, inregelen, bekabeling, module etc, ook nieuwe lamp links en rechts vwb dynamische functies)
Overigens heb ik deze vragen bij veel Audi garages uitgezet. Ze vinden het allemaal erg lastig om inhoudelijk antwoord te geven. Wacht al lang op meerdere offertes en krijg verschillende verhalen en adviezen. Valt wel een beetje tegen.
PS Uiteindelijk Apple CarPlay voor 599€ in laten bouwen.