Toon posts:

Het grote Audi Q4 e-tron topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 112 113 114 Laatste
Acties:

• Luke the Duke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:06
-Wing- schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:04:
Wie heeft hier een afspraak kunnen maken én de update kunnen uitvoeren, zonder dat de auto op de beruchte lijst staat?

Een aantal dealers laten je wel een afspraak inplannen voor de software update, maar puntje bij paaltje kan het toch weer niet uitgevoerd worden.
Het lijkt er steeds meer op dat de update VIN gebonden is.

• -jann
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-05 19:56
-Wing- schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:04:
Wie heeft hier een afspraak kunnen maken én de update kunnen uitvoeren, zonder dat de auto op de beruchte lijst staat?

Een aantal dealers laten je wel een afspraak inplannen voor de software update, maar puntje bij paaltje kan het toch weer niet uitgevoerd worden.
Kan alleen uitgevoerd worden op vrijgegeven VIN.

• Solidsystem87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05 08:48
Solidsystem87 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 08:44:
[...]

heb hetzelfde als jou (Belgische wagen) maar wordt ondertussen indd geupdate in de garage (al was ik niet specifiek opgeroepen maar doen ze het omdat de wagen er toch al staat)
net wagen terug met 3.2 op. ik vroeg of het hun eerste was en blijkbaar wel doordat ik aangedrongen had omdat mijn wagen er toch enkele dagen stond ;) absoluut geen verschil te merken overigens (behalve themawereld), ik denk dat mijn verwachtingen iets te hoog waren :/ heb ook nieuwe remschijven en blokken gekregen, ze waren effectief krom na 15k.

• Gerardvhgn
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 17:10
Solidsystem87 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 14:15:
[...]

net wagen terug met 3.2 op. ik vroeg of het hun eerste was en blijkbaar wel doordat ik aangedrongen had omdat mijn wagen er toch enkele dagen stond ;) absoluut geen verschil te merken overigens (behalve themawereld), ik denk dat mijn verwachtingen iets te hoog waren :/ heb ook nieuwe remschijven en blokken gekregen, ze waren effectief krom na 15k.
Ben benieuwd of je bv wat gaat merken met laden (zou sneller moeten zijn), voorverwarmen accu als je laadplek via mmi navigatie nadert en of de app meer functies heeft. En of die irritante melding bij opstarten weg is :)

[Voor 3% gewijzigd door Gerardvhgn op 06-04-2023 14:35]

• SWIGGA
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 08:25
Solidsystem87 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 14:15:
[...]

Klopt er wordt kweet niet wat gedaan over de update, maar enkel een stabielere software is wat je zal merken en eventueel een verdwenen privacymelding of een extra functie in de app... Ik wacht op een batterij update van de 40 e-tron met betere efficiëntie en een vermogensupgrade... Daar zou ik enthousiast van worden 😜

• CaCo
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 30-05 21:25
@Wing
De actie is voor elk type(zowel 35/40/45/50) Q4 dat er bestaat (modeljaar 2022), maar Audi geeft deze nog niet vrij bij alle wagens, het gaat in waves. Het moeilijke is dat je niet weet wanneer jou wagen aan de beurt is/komt. Als de actie nog niet bij je wagen geactiveerd is dan kan deze ook niet uitgevoerd worden, omdat er ook criteria aan verbonden zijn. Dit hangt af van de opties/ uitvoering van de wagen. Wel info van België.

• Luke the Duke
SWIGGA schreef op donderdag 6 april 2023 @ 17:58:
[...]

Klopt er wordt kweet niet wat gedaan over de update, maar enkel een stabielere software is wat je zal merken en eventueel een verdwenen privacymelding of een extra functie in de app... Ik wacht op een batterij update van de 40 e-tron met betere efficiëntie en een vermogensupgrade... Daar zou ik enthousiast van worden 😜
Is er eindelijk een update is het weer niet goed….?

• martijn..!
  • Laatst online: 27-05 14:01
Oude software , nieuwe software het is en blijft diep triest, Audi is ergens blijven hangen in 1980 wat dat betreft. Je kan er helemaal niks mee. Het is echt niet nodig om er een kermis attractie zoals de tesla van te maken. Maar goed ik mag blij zijn verder nog geen softwareellende gehad te hebben

• SWIGGA
Luke the Duke schreef op donderdag 6 april 2023 @ 21:17:
[...]

Is er eindelijk een update is het weer niet goed….?
Ik heb al een 23 model Luke. Ik reageerde gewoon op iemand die zei dat hij amper verschil merkt met voor de update. De update die nu uitrolt had al lang achter de rug moeten zijn. Die fouten en bugs hadden er op de eerste plaats niet moeten zijn of er had toch veel sneller een oplossing moeten zijn zodat men de Q4 na 2 jaar mss een echte update zou kunnen gegeven hebben... batterijefficientie? Beetje meer vermogen? Nieuwe features?... ze zijn nu gewoon alle 21 en 22 modellen aan het updaten zoals ze bij levering al hadden moeten zijn. Ik heb begrepen dat volgende updates wel ota kunnen gebeuren d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luke the Duke
SWIGGA schreef op donderdag 6 april 2023 @ 21:57:
[...]

Ik heb al een 23 model Luke. Ik reageerde gewoon op iemand die zei dat hij amper verschil merkt met voor de update. De update die nu uitrolt had al lang achter de rug moeten zijn. Die fouten en bugs hadden er op de eerste plaats niet moeten zijn of er had toch veel sneller een oplossing moeten zijn zodat men de Q4 na 2 jaar mss een echte update zou kunnen gegeven hebben... batterijefficientie? Beetje meer vermogen? Nieuwe features?... ze zijn nu gewoon alle 21 en 22 modellen aan het updaten zoals ze bij levering al hadden moeten zijn. Ik heb begrepen dat volgende updates wel ota kunnen gebeuren d:)b
Helemaal eens,maar met de update en OTA zijn we toch een belangrijke stap verder. Per saldo dan nog steeds mijlenver achter, dat begrijp ik. Ik heb me ook enorm vergist in de verwachtingen van de Audi Q4 en de volgende wordt ook beslist iets anders dan uit de VAG stallen. De markt zal weldra overspoeld worden met EV's die goedkoper en beter zullen zijn. Er worden gelukkig op accu gebied ook enorme stappen gezet. Het schijnt dat in de VS ontwikkelingen zijn waarbij de accucapaciteit bij gelijk gewicht en afmetingen ongeveer verdubbeld kunnen worden, dat zou een enorme stap zijn. Zie YouTube: BREAKING NEWS: Amprius Creates a 500Wh/kg Battery.

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01:01
Hallo allemaal. De afgelopen tijd heb ik de forum mogen volgen met veel belangstelling. In februari is mijn Audi Q4 E-tron 40 Edition besteld door de lease maatschappij. Leverdatum is tweede helft van december (geloof er niks van). Omdat ik parkeerhulp voor en achter (PZB) heb gekozen zit er dus geen achteruitrijcamera erbij. Daarom vroeg ik mij af of een achteruitrijcamera achteraf te installeren valt. Volgens de volgende website kan dit wel: https://www.autopar.nl/pr...rijcamera-origineel-audi/ maar wilde dit toch graag even dubbel checken bij jullie. Alvast bedankt!

• -Wing-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05 18:42
CaCo schreef op donderdag 6 april 2023 @ 19:03:
@Wing
De actie is voor elk type(zowel 35/40/45/50) Q4 dat er bestaat (modeljaar 2022), maar Audi geeft deze nog niet vrij bij alle wagens, het gaat in waves. Het moeilijke is dat je niet weet wanneer jou wagen aan de beurt is/komt. Als de actie nog niet bij je wagen geactiveerd is dan kan deze ook niet uitgevoerd worden, omdat er ook criteria aan verbonden zijn. Dit hangt af van de opties/ uitvoering van de wagen. Wel info van België.
Klopt, totdat je weer een bericht leest (bijv die van Solidsystem87) dat je ook een update krijgt door aan te dringen 🤣. Tenzij deze auto ook op een lijst staat, maar dat haal ik niet uit de post.

Blijkbaar moet ik geduld hebben, ook al staat de auto wellicht al een dag bij de dealer voor andere mankementen.

Audi Q4 E-Tron 50 E1 Bronze, Ducati Monster 1200S en Scrambler Italia Independent

Acties:
  • +4Henk 'm!

• NRJ020
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:10
Na 4 dagen is het gelukt mijn Q4 te updaten van 3608 naar 3812. Ze moesten het gehele stuurhuis vervangen omdat de update steeds fout ging. Mijn auto was een van de eerste die ze deden.

Bevindingen zover:
Pop-up is weg
Laad timers in app
Kan nu zien waar de auto zich bevind in de app
Mogelijkheid om thema's te kopen / in te stellen

Dus alle mogelijkheden die de nieuwere wagens al hadden.

• Chirezza
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15:39
Ik heb inmiddels een handjevol keren de snellader van de auto gebruikt sinds ik hem in bezit heb (september 2021) en ben tot op heden niet boven de 62,5kW gekomen ongeacht de temperatuur buiten en voorafgaande reistijd. Niet echt een punt van gemaakt omdat het geen gemis was maar nu we in de zomer misschien wat verder weg willen toch maar even contact gelegd met de dealer.

Omdat ik verschillende verhalen las dat de software-update voor de auto's met 3608 ook verbetering zou opleveren met de snellader heb ik bij de dealer gevraagd of ze dat konden bevestigen. Dat was niet het geval maar ik mocht wel de auto brengen voor diagnose (20-04 pas helaas) en eventueel kunnen ze de update direct uitvoeren indien mijn VIN tegen die tijd vrijgegeven is.

• CaCo
@Chirezza
De nieuwe update zal het snelladen verbeteren omdat er iets verandert aan de koeling in de batterij. Deze zal dan efficiënter werken. Ik zal het eens testen bij die van ons.

• Yeahroon
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19-04 10:35
NRJ020 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 18:52:
Mogelijkheid om thema's te kopen / in te stellen
Ik ben wel benieuwd naar de thema's. Zijn daar voorbeelden van?

(Mijn Q4 50 is van mei 2022, dus ik heb dat nu nog niet)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NRJ020
@Yeahroon ik kan er zo geen voorbeeld van vinden. Maar het zijn afbeeldingen die je in kunt stellen op de MMI kosten rond de €15 per stuk. Daarnaast veranderd je binnenverlichting mee als je die optie hebt.
Voor mij niet echt interessant.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Solidsystem87
Ik wil gerust eens een afbeelding instellen en doorsturen maar heb geen kleurenleds gekozen.

Ik had met mijn 3669 van mei vorig jaar op zich weinig problemen en veel opties werkten al prima ( wagen terugvinden op kaart, uitgesteld laden instellen,laden aan 125 a 130, geen privacy scherm,...)

Eerste bevindingen met ME3.2:
- ik kan nu ook voorkeurstijden voor laden instellen ( dus niet enkel wanneer hij moet klaar zijn met laden op x percent)
- ik heb nu een Audi laadkaart gekozen en plug en charge geactiveerd (nog niet getest)
- heb de indruk dat Adaptive cruisecontrol wat volwassener is.
- voorlopig minder willekeurige meldingen ( al
- tot nu toe geen enkel willekeurige meldingen van licht, beperkt zicht etc( al is het weer nu ook wel beter)
- op zich dus weinig veranderd maar hij rijd prima

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:20
Dealer belde me vanochtend. Hij wilde de afspraak die ik op eigen initiatief online had gemaakt om mijn 3608 te updaten annuleren omdat mijn auto nog niet was vrijgegeven. Ik heb gevraagd de afspraak nog niet te annuleren want misschien wordt ie toch vrijgegeven in die 2 weken. Nu gaan ze 2 dagen tevoren checken.
Het lijkt er dus op dat ze pas updaten als je auto/VIN op de lijst staat.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CaCo
@Yeahroon
Dit zijn wat voorbeelden uit mijn app:

• SWIGGA
Zou er in 2024 al een facelift komen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jvddd
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 27-05 11:57
SWIGGA schreef op maandag 10 april 2023 @ 20:22:
Zou er in 2024 al een facelift komen?
Gezien backlog, relatief lage productie aantallen en het feit dat de auto eigenlijk nog maar kort (2 jaar) op de markt is verwacht ik het niet. De fat krijgt nu eerst een facelift, vermoed dat het nog wel even kan duren voor de Q4 aan de beurt is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Solidsystem87
Solidsystem87 schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 10:14:
Ik wil gerust eens een afbeelding instellen en doorsturen maar heb geen kleurenleds gekozen.

Ik had met mijn 3669 van mei vorig jaar op zich weinig problemen en veel opties werkten al prima ( wagen terugvinden op kaart, uitgesteld laden instellen,laden aan 125 a 130, geen privacy scherm,...)

Eerste bevindingen met ME3.2:
- ik kan nu ook voorkeurstijden voor laden instellen ( dus niet enkel wanneer hij moet klaar zijn met laden op x percent)
- ik heb nu een Audi laadkaart gekozen en plug en charge geactiveerd (nog niet getest)
- heb de indruk dat Adaptive cruisecontrol wat volwassener is.
- voorlopig minder willekeurige meldingen ( al
- tot nu toe geen enkel willekeurige meldingen van licht, beperkt zicht etc( al is het weer nu ook wel beter)
- op zich dus weinig veranderd maar hij rijd prima
ondertussen een bijkomende bevinding:
- merkelijk lager verbruik. dit weekend met heel wat autostrade aan 120 km/h en wat binnenbaantjes aan 70-90 haal ik een gemiddelde van 17.9 kW/h ondanks de temperaturen s'avonds en s'ochtends rond het vriespunt (namiddag wel rond de 10 graden steeds)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Solidsystem87 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 08:13:
[...]

ondertussen een bijkomende bevinding:
- merkelijk lager verbruik. dit weekend met heel wat autostrade aan 120 km/h en wat binnenbaantjes aan 70-90 haal ik een gemiddelde van 17.9 kW/h ondanks de temperaturen s'avonds en s'ochtends rond het vriespunt (namiddag wel rond de 10 graden steeds)
Mijn fat verbruikt nu ook minder. Zal toch iets met temperaturen te maken hebben ofzo. Heeft in ieder geval geen update gehad.

The best is yet to come

• Tsjiebie
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 08:22
Besteld in december 2021. Opgehaald vorige week donderdag.

Fijne auto, comfortabel en aangenaam rijden.

Echter deed de app het van bij het begin niet.
Het advies was om gewoon te wachten; maar ook dat bracht geen oplossing.
Sinds vandaag staat de wagen dan terug bij de dealer. Er lijkt een probleem te zijn bij het verwijderen van de demo licentie; maar m'n slaagt er niet in dat op te lossen.

De vreugde was dus van korte duur... na amper 6 dagen dus al opnieuw zonder Q4.

• jaapnoordhoff
  • Laatst online: 13-04 18:12
Ik heb een oproep gekregen voor een software update. Q4 40 van febr. 2022. Ik ben vergeten te vragen of dit gratis is. Weet iemand dat?

• Babavers
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12:02
jaapnoordhoff schreef op woensdag 12 april 2023 @ 21:07:
Ik heb een oproep gekregen voor een software update. Q4 40 van febr. 2022. Ik ben vergeten te vragen of dit gratis is. Weet iemand dat?
Ja zeker. Gratis, plus vervangwagen. En ik zou er nog een compensatie bij eisen ook! Dat ga ik tenminste toch doen als het mijn beurt is. Of het zal mijn laatste Audi geweest zijn. Tenminste als je met 3608 rijdt wat vermoedelijk het geval is. Besef dat je meer dan een jaar hebt moeten rondrijden met een auto die niet afgewerkt was. Geen gebruikersbeheer, geen uitgesteld laden, een app met heel beperkte functionaliteit, enz ... Tal van dingen die in de handleiding staan en er gewoon niet zijn. En dan nog tal van bugs,... En je zou daar dan nog voor bijbetalen??

• Dean Martin
  • Niet online
De VW ID modellen gaan dit jaar een motorupgrade krijgen:

https://www.autoblog.nl/n...p-de-achterwielen-3480750

The best is yet to come

• Figlio39
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-04 21:27
Ik heb inmiddels de update gehad. Auto 2 dagen kwijt maar netjes een vervangende Q4 meegekregen.

Na de update inderdaad de hier besproken functies beschikbaar in de app en een gebruikersprofiel bij starten van de auto, maar…
Terwijl de oude software steeds de opgeslagen bestemmingen verloor ben ik nu steeds het gehele gebruikers profiel kwijt. Dat is dus de bestemmingen en radio zenders. Daarnaast vraagt hij dan om opnieuw als gebruiker in te loggen op myaudi wat een eeuwigheid duurt. Tot nu toe is de update er dus zeker niet beter op geworden.

Het enige dat prettig is na deze update is de update van de mmi en dan met name de heads-up display die veel duidelijker is geworden. Dit hebben sommige van jullie zelf al gedaan maar is dus ook onderdeel van de “grote” update.

Kortom ze zijn er nog lang niet bij Audi. Wat mij betreft zeker de laatste Audi ooit voor mij.

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:20
Van welke versies is er al geupdate? Is er al een 3608 succesvol geupdate? Of durven ze dat niet aan?

• Figlio39
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-04 21:27
marcelmg2 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:02:
Van welke versies is er al geupdate? Is er al een 3608 succesvol geupdate? Of durven ze dat niet aan?
Die van mij kwam van 3608 (geleverd in maart 2022)

• NRJ020
@marcelmg2 Zie hierboven, die van mij is ook gedaan. Voor mij ook de laatste Audi.

Ben wel benieuwd of iemand verbetering merkt in het snelladen?

• SWIGGA
Ik heb het ook gelezen, jammer dat ze de bestaande accus niet kunnen upgraden. Ik wil ook 280 pk op de achterwielen ;( laten we hopen dat er ooit nog zo'n verbetering komt qua efficiëntie en vermogen...

• Dean Martin
  • Niet online
SWIGGA schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:04:
[...]

Ik heb het ook gelezen, jammer dat ze de bestaande accus niet kunnen upgraden. Ik wil ook 280 pk op de achterwielen ;( laten we hopen dat er ooit nog zon verbetering komt qua efficiëntie en vermogen...
De vraag is of het niet alleen de ID7 gaat zijn.

The best is yet to come

• SWIGGA
Dean Martin schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:05:
[...]

De vraag is of het niet alleen de ID7 gaat zijn.
Ik denk dat ze die nieuwe motor in alle modellen op meb basis gaan gebruiken... ik had van mijn dealer ook al gehoord dat er dergelijk iets zit aan te komen. De prijs zal ook wel weer omhoog gaan wss...

• Aarts ACM
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:24
Ik had voor aanstaande maandag bij de Audi dealer (Van Mossel) een afspraak staan voor een langverwachte update. Dealer belde zojuist om de afspraak af te zeggen. Men krijgt het bij de 1e Q4 niet voor elkaar om de update te installeren. Er staat nu een Q4 binnen die al 3 dgn aan het vastlopen is. Ze gaan u afschalen naar 1 auto per week. Afspraak is paar maanden opgeschoven. Toch niet te geloven dit. Wat een K-merk!

• jaapnoordhoff
  • Laatst online: 13-04 18:12
Het is nu wel duidelijk dat een merk als Tesla veel verder is. Maar is dan ook al 12 jaar met EV’s bezig.
Voorsprong door techniek niet voor de Audi EV’s.
Maar ik wil geen Tesla! Rij nu 14 maanden met veel plezier en geen enkele klacht in mijn Q4. En het oog wil ook wat. De rest toch bijzaak voor mij, komt echt wel. Mijn zoon zijn update voor de Ford Mach ging ook niet van een leien dakje.

• -Wing-
jaapnoordhoff schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:59:
Het is nu wel duidelijk dat een merk als Tesla veel verder is. Maar is dan ook al 12 jaar met EV’s bezig.
Voorsprong door techniek niet voor de Audi EV’s.
Maar ik wil geen Tesla! Rij nu 14 maanden met veel plezier en geen enkele klacht in mijn Q4. En het oog wil ook wat. De rest toch bijzaak voor mij, komt echt wel. Mijn zoon zijn update voor de Ford Mach ging ook niet van een leien dakje.
Tesla was ook meer een software maker die auto’s ging bouwen. Dat laatste schijnen ze steeds beter te doen.

De traditionele autobouwers hebben wat betreft software ontwikkeling en integratie nog behoorlijk wat stappen te zetten…

Hier helaas nog geen update. De eerst uitgeleverde auto’s (2021) komen gezien de reacties zeker niet als eerste aan de beurt…

Audi Q4 E-Tron 50 E1 Bronze, Ducati Monster 1200S en Scrambler Italia Independent

• Jope3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-05 19:11
-Wing- schreef op donderdag 13 april 2023 @ 17:04:
[...]

Tesla was ook meer een software maker die auto’s ging bouwen. Dat laatste schijnen ze steeds beter te doen.

De traditionele autobouwers hebben wat betreft software ontwikkeling en integratie nog behoorlijk wat stappen te zetten…

Hier helaas nog geen update. De eerst uitgeleverde auto’s (2021) komen gezien de reacties zeker niet als eerste aan de beurt…
Ik ben ook een van de eerste berijders van een Q4 (okt. 2021). Ben ook nog niet uitgenodigd voor een update en als ze me al uitnodigen denk ik dat ik nog even wacht. Ga medio mei 23 met de auto op vakantie. Nu weet ik wat ik wel en wat ik niet heb. Na een update is het nog maar de vraag wat je dan nog hebt.

• stevenhuisman
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-04 19:00
Goedenavond,

Is iemand bekend met de onderhoudsinterval van de Audi Q4 E-tron? Mijn dealer zegt na 24mnd onafhankelijk van het gereden aantal km. Ik heb in 14mnd nu 60.000km op de teller. Vindt het nogal wat om na 2jr (100.000km) pas een eerste check te krijgen. Monteur bij dealer vond het zelf ook gek, PON zegt 30.000km.

Erg benieuwd naar jullie ervaringen.

• SWIGGA
stevenhuisman schreef op donderdag 13 april 2023 @ 20:45:
Goedenavond,

Is iemand bekend met de onderhoudsinterval van de Audi Q4 E-tron? Mijn dealer zegt na 24mnd onafhankelijk van het gereden aantal km. Ik heb in 14mnd nu 60.000km op de teller. Vindt het nogal wat om na 2jr (100.000km) pas een eerste check te krijgen. Monteur bij dealer vond het zelf ook gek, PON zegt 30.000km.

Mijn dealer zegt ook om de 30.000km... in jouw geval zou ik toch jaarlijks langsgaan, dan is het nog ok lijkt me.(om de 50.000km dus)

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wacht even hoor. Zie ik nu 15 euro staan voor een andere achtergrond foto voor je infotainment? Kun je dat als gebruiker niet sowieso aanpassen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• CaCo
@Jeroenneman
Het is effectief betalend zoals je op mijn voorbeelden (Audi app van onze Q4) zag.

• CaCo
@SWIGGA
Op pagina 447 staat een screenshot van een Audi app over de off voorgestelde onderhouden door Audi zelf. De meeste van jullie zullen een leasing wagen hebben en zullen deze best/moeten volgen. Als er in de wagen iets te weinig is geeft hij het ook aan, bv sproeivloeistof.

• Jope3
stevenhuisman schreef op donderdag 13 april 2023 @ 20:45:
Goedenavond,

Dit klopt. Elke 2 jaar ongeacht het aantal kilometers. Mijn auto stond vorige week in de garage ivm vervangen laadklep (18 maanden en 78k km). Nieuwe ruitenwissers ontvangen maar nog geen onderhoud. Komt in oktober 2023 pas. Volgens monteur geeft LeasePlan ook geen goedkeuring voor eerder onderhoud.

• jvddd
  • Laatst online: 27-05 11:57
Zijn er ook anderen die merken dat de lak er niet super hard op zit? Heb de navarra blue variant Q4 en in eerste 10k heb ik er al allemaal kleine krasjes op zitten, overal, en niet het idee dat ik iets verkeerds gedaan heb. Vind ik wel zonde zeg

• JohnSr
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-04 13:27
Ik heb de mijne voorzien van een keramische coating.
Zat na 1x door de wasstraat al vol kleine krasjes.
De mijne is ook Navarra blauw.
Nu geen krasje meer te zien en dus steeds met de hand gewassen.
Ga jij altijd door de wasstraat?

• Chuckle_Duck
  • Laatst online: 30-05 20:39
Heeft er iemand een idee of al eens geprobeerd om het deurpaneel zowel vooraan als achteraan bij een q4 af te halen?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Luke the Duke
Aarts ACM schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:04:
Ik had voor aanstaande maandag bij de Audi dealer (Van Mossel) een afspraak staan voor een langverwachte update. Dealer belde zojuist om de afspraak af te zeggen. Men krijgt het bij de 1e Q4 niet voor elkaar om de update te installeren. Er staat nu een Q4 binnen die al 3 dgn aan het vastlopen is. Ze gaan u afschalen naar 1 auto per week. Afspraak is paar maanden opgeschoven.
De mijne is gisteren geupdated naar ME3.2. Binnen 1 dag. Tot nu toe geen klachten, alles werkt naar behoren. Ik ben er blij mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CaCo
@Chuckle_Duck
Daar heb je wel speciaal gereedschap voor nodig om geen barsten te hebben in het paneel. Dit moet in de onderkant tussen paneel en carrosserie gestoken worden. Onder de armleuning zit een schroef, deze moet eruit.En er is ook een kunststof wig nodig om de bescherming rond de deurgreep los te doen. Daar achter zit ook een schroef. Onder het paneel zit een speciale clips die je moet losdraaien. Bij demontage goed de kabel van de deurgreep begeleiden. Knik gevaar. Ik laat dit graag over aan specialisten.

[Voor 45% gewijzigd door CaCo op 18-04-2023 16:48]

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:53
Om het over iets anders dan de gewraakte update te hebben:
Ik snap niet waarom ik geen lederen bekleding heb aangevinkt. Ik gok dat ik hem al duur genoeg vond met alle vinkjes die ik wel aan heb gekruist.

Maar goed, nu twijfel ik.
Vraag is of het nu nog laten vervangen van de stoffen bekleding aan te raden is. Heeft iemand daar goede of juist slechte ervaringen mee?

• -Wing-
dolfg schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 06:29:
Ik snap niet waarom ik geen lederen bekleding heb aangevinkt. Ik gok dat ik hem al duur genoeg vond met alle vinkjes die ik wel aan heb gekruist.

Vraag is of het nu nog laten vervangen van de stoffen bekleding aan te raden is. Heeft iemand daar goede of juist slechte ervaringen mee?
Ik kan me herinneren dat er hier wel een aantal mensen zijn die dat hebben gedaan…

• dolfg
Ja ik ook, maar ik kan het niet zo snel terugvinden.

• -Wing-
dolfg schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 13:40:
Ja ik ook, maar ik kan het niet zo snel terugvinden.
Even hier zoeken op het woordje ‘bekleden’, dan vind je 4 pagina’s.

• MutsVerstoppen
  • Laatst online: 09-05 13:47
Babavers schreef op woensdag 12 april 2023 @ 23:21:
[...]

Ja zeker. Gratis, plus vervangwagen. En ik zou er nog een compensatie bij eisen ook! Dat ga ik tenminste toch doen als het mijn beurt is. Of het zal mijn laatste Audi geweest zijn. Tenminste als je met 3608 rijdt wat vermoedelijk het geval is. Besef dat je meer dan een jaar hebt moeten rondrijden met een auto die niet afgewerkt was. Geen gebruikersbeheer, geen uitgesteld laden, een app met heel beperkte functionaliteit, enz ... Tal van dingen die in de handleiding staan en er gewoon niet zijn. En dan nog tal van bugs,... En je zou daar dan nog voor bijbetalen??
Hier is mijn rechtsbijstand alweer een tijdje mee bezig inderdaad. gaat de goeie kant op. Dealer aansprakelijk gesteld want daar is het product verkocht wat niet functioneerde conform het instructieboekje.

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:26
marcelmg2 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:02:
Mijne is afgelopen donderdag ge-update vanaf 3608 (had alleen zelf de 3612 MMI update gedaan).
Ben alle vervelende meldingen kwijt(o.a. Gast gebruiker), terwijl de HUD ook weer de groene lijn weergeeft (ITT de 3612 versie), de rest is gelijk aan de 3612, wat al een hele verbetering was tov de 3608.

Peugeot E2008 GT Cobra, Audi Q4 eTron 40, Zappi v2 3F

• Babavers
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12:02
Isheara schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 21:48:
[...]

Mijne is afgelopen donderdag ge-update vanaf 3608 (had alleen zelf de 3612 MMI update gedaan).
Ben alle vervelende meldingen kwijt(o.a. Gast gebruiker), terwijl de HUD ook weer de groene lijn weergeeft (ITT de 3612 versie), de rest is gelijk aan de 3612, wat al een hele verbetering was tov de 3608.
Goed nieuws... Ik ben nog niet aan de beurt maar vreesde al dat die MMI-update die ik net zoals jou gedaan heb misschien nog extra problemen zou veroorzaken tijdens de update maar dat blijkt gelukkig dus niet het geval te zijn. En is de internet connectie nu ook weer werkend? Kan je bv weer met Google zoeken? Worden de kaarten terug geupdate? Zie je nu terug of laadstations al dan niet bezet zijn?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Isheara
Google werkt weer, ook de live verkeersinformatie (de groene, gele en rode wegen op de Google Maps kaart) is weer zichtbaar. Informatie over bezette laadpalen heb ik nog niet kunnen checken, want ik navigeer meestal via Waze via Apple CarPlay.

• HS35
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:56
dolfg schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 06:29:

Ik heb bij m'n bestelling destijds gekozen voor after market leer. Gewoon via de dealer. Ik kan me voorstellen dat dit ook later gewoon nog kan. In de configurator kon je alleen uit stof of zwart nepleer kiezen. Dat nepleer was bovendien nog duurder ook. Je hebt keuze uit zo'n 20 kleuren en ik heb gekozen voor een zandkleur beige en ben daar nog steeds heel blij mee. Auto oogt daardoor veel luxer maar ook ruimer van binnen. Ik kan me daarnaast voorstellen dat de stoelen in de zomer minder het worden dan bij zwart.

• dolfg
Dank je! Pon laat het door Alba doen en kan idd gewoon nu nog gedaan worden.
Via dealer of direct.

Nu dan maar hard nadenken over de kleur!
Gewoon zwart, of dat truffelbruin of die jij hebt: zandkleur. Dat lijkt me ook heel mooi.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MarcCar
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 10:24
dolfg schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:34:
Via dealer of direct.

Gewoon zwart, of dat truffelbruin of die jij hebt: zandkleur. Dat lijkt me ook heel mooi.
Ik heb dit destijds ook door Alba laten doen voor mijn Jaguar F-Pace. Erg goed gelukt. Ik kon toen zelfs een logo (de jaguar) in het leer laten stansen/drukken op de hoofdsteunen.

• Simon.Q4
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 00:32
Vandaag dealer gebeld. Mag begin juni update voor 2 dagen. + onderhoud 30 000 km.
Belgie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luke the Duke
Ik weet niet of het onderwerp CLAXON voor iedereen nog even relevant is; maar inmiddels schijnt er toch een mogelijkheid te zijn om van de standaard Q4 "Calimero" claxon een tweetonige claxon te maken, middels deze kabelset: https://www.kufatec.com/d...-vw-audi-seat-skoda-45009

Zoals besproken in deze Duitse forumpost: https://www.motor-talk.de...-jetzt-audi-t7249891.html

Ik ga proberen hier iets mee te doen, heb een kabelsetje besteld. Benieuwd naar andere ervaringen!

• Dean Martin
  • Niet online
Luke the Duke schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:06:
Ik weet niet of het onderwerp CLAXON voor iedereen nog even relevant is; maar inmiddels schijnt er toch een mogelijkheid te zijn om van de standaard Q4 "Calimero" claxon een tweetonige claxon te maken, middels deze kabelset: https://www.kufatec.com/d...-vw-audi-seat-skoda-45009

Zoals besproken in deze Duitse forumpost: https://www.motor-talk.de...-jetzt-audi-t7249891.html

Ik ga proberen hier iets mee te doen, heb een kabelsetje besteld. Benieuwd naar andere ervaringen!
Ter info; Een meertonige claxon is niet toegestaan. Wat je er verder mee doet is aan jezelf ;)

The best is yet to come

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Isheara
Volgens mij heb je aan een kabelset niet genoeg....je moet ook een tweede claxon aanschaffen....

• Luke the Duke
Dean Martin schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:08:
[...] Ter info; Een meertonige claxon is niet toegestaan. Wat je er verder mee doet is aan jezelf ;)
"Een claxon mag maximaal uit twee tonen bestaan en die moeten tegelijk klinken".

• HS35
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:56
dolfg schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:34:
Via dealer of direct.

Keuze hangt natuurlijk ook af van de kleur van je auto. De mijne is zwart.

• dolfg
Snap ik. Ik heb geiserblauw dus dan zou kaneelbruin best wel mooi staan.
Ga morgen bij Audi langs om wat kleurstalen bij de auto te houden.

Dacht eerst ook aan zand of grijs maar dat wordt net te veel kermis vrees ik.
Wel leuk om na 1 1/2 jaar naast de enige echte update de auto nog een soort upgrade te geven.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Luke the Duke schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:22:
[...]

"Een claxon mag maximaal uit twee tonen bestaan en die moeten tegelijk klinken".
Dan was mijn interpretatie van wat je poogt te bereiken verkeerd.

De wettelijke tekst is overigens 'Personenauto’s moeten zijn voorzien van ten minste een geluidssignaalinrichting die bestaat uit een goed werkende hoorn met vaste toonhoogte. Een samenstel van zodanige, tegelijk werkende hoorns wordt als één hoorn beschouwd.'

The best is yet to come

• Isheara
De app heeft sinds de update wat extra functionaliteit, echter in de app geeft hij aan dat ik als gebruiker ben afgemeld in de auto. Als ik instap staat mijn naam op het MMI scherm en druk ik op ok, vervolgens verdwijnt de melding (ik ben de enige en hoofdgebruiker).

Vraag 1: Enig idee hoe ik die melding bij instappen automatisch kan laten verdwijnen?.
Vraag 2: hoe zorg ik ervoor dat ik aangemeld blijf zodat ik de remote functionaliteit via de app kan gebruiken.

Dank!

• Dean Martin
  • Niet online
Isheara schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:48:
De app heeft sinds de update wat extra functionaliteit, echter in de app geeft hij aan dat ik als gebruiker ben afgemeld in de auto. Als ik instap staat mijn naam op het MMI scherm en druk ik op ok, vervolgens verdwijnt de melding (ik ben de enige en hoofdgebruiker).

Vraag 1: Enig idee hoe ik die melding bij instappen automatisch kan laten verdwijnen?.
Vraag 2: hoe zorg ik ervoor dat ik aangemeld blijf zodat ik de remote functionaliteit via de app kan gebruiken.

Dank!
Bedoel je het wegkrijgen van de melding waar je kunt kiezen tussen jezelf of gastgebruiker?

In de fat is dat althans de melding ik krijg als ik de auto aanzet.

The best is yet to come

• Isheara
Dean Martin schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:45:
Bedoel je het wegkrijgen van de melding waar je kunt kiezen tussen jezelf of gastgebruiker?

In de fat is dat althans de melding ik krijg als ik de auto aanzet.
Yep die melding. En een irritante melding bovenin de balk dat ik accubescherming niet actief heb ingesteld. Die krijg ik ook niet weg, tenzij ik laaddoel op 80% zet en de melding aanzet.

[Voor 22% gewijzigd door Isheara op 18-04-2023 14:54]

• Dean Martin
  • Niet online
Volgens de dealer kan dat niet. Ik vind het ook irritant.
Misschien dat @Rainesh meer weet?

The best is yet to come

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DmC1982
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:18

Houd je ons op de hoogte?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yeahroon
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19-04 10:35
Isheara schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:48:
Als ik instap staat mijn naam op het MMI scherm en druk ik op ok, vervolgens verdwijnt de melding (ik ben de enige en hoofdgebruiker).

Ik ga gewoon rijden zonder iets aan te klikken op het scherm. Dan verdwijnt de melding vanzelf.
Je hoeft er dus niet echt wat mee. Gewoon negeren :-)

• jan2b
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11:11

Leer truffel bruin via dealer A-point door Leder Inbouw Nederland

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:26
Mijn Audio (dec '21) staat nu bij de dealer (Muntstad Utrecht) voor de update.

Kreeg berichtje dat er wellicht wat mis gaat omdat ik 'elders' een trekhaak heb laten monteren waarop de software is aangepast. Maar ze gaan het proberen (komt vast wel goed).

Ik verwacht wel dat ik naderhand weer naar het trekhaakcentrum moet om de software opnieuw te patchen. Overigens, dat was volgens trekhaakcentrum ook geen probleem (klaar terwijl u wacht).

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• EV_Eric
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15:41
Mijn Q4 van augustus 2022 heeft inmiddels bijna 27000 kilometers gereden. Begin meer last te krijgen van probleem wat ik op dit forum wel vaker voorbij heb zien komen, maar niet gelezen wat de oplossing is: bestuurdersstoel rugleuning zakt langzaam naar achteren. In zoverre dat ik een paar keer per week de rugleuning weer een slagje naar voren moet draaien. Niet onoverkomelijk, maar daarom ook mijn vraag: wie heeft dat al laten oplossen en weer je hoe dat gedaan is: nieuwe stoel of slechts een onderdeel wat vervangen kan worden? Was je daarvoor de auto een dag kwijt of kun je erop wachten? Misschien meer een vraag voor de dealer, maar hoor graag van ervaringsdeskundigen.

• Solidsystem87
EV_Eric schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:51:
Mijn Q4 van augustus 2022 heeft inmiddels bijna 27000 kilometers gereden. Begin meer last te krijgen van probleem wat ik op dit forum wel vaker voorbij heb zien komen, maar niet gelezen wat de oplossing is: bestuurdersstoel rugleuning zakt langzaam naar achteren. In zoverre dat ik een paar keer per week de rugleuning weer een slagje naar voren moet draaien. Niet onoverkomelijk, maar daarom ook mijn vraag: wie heeft dat al laten oplossen en weer je hoe dat gedaan is: nieuwe stoel of slechts een onderdeel wat vervangen kan worden? Was je daarvoor de auto een dag kwijt of kun je erop wachten? Misschien meer een vraag voor de dealer, maar hoor graag van ervaringsdeskundigen.
dag mede "iritante ik ga graag liggen stoel" genoot :) ik had mijn wagen binnengebracht voor deze issue oa en ging hem enkele dagen kwijt zijn omdat ze onderdelen moesten bestellen. Na dag telefoon gekregen of zij hem langer mochten houden omdat importeur vroeg of ze een aanduiding konden maken en enkele dagen rijden om te zien hoe erg het probleem is. na 2 dagen telefoon gekregen dat probleem bewezen is en onderdelen besteld maar geen stock bij audi. zal ten vroegste in juli binnen zijn (hopelijk) en heb dan al weer een afspraak. ze vervangen dus effectief onderdelen in de bestaande stoel.

• party42
party42 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:38:
Mijn Audio (dec '21) staat nu bij de dealer (Muntstad Utrecht) voor de update.

Kreeg berichtje dat er wellicht wat mis gaat omdat ik 'elders' een trekhaak heb laten monteren waarop de software is aangepast. Maar ze gaan het proberen (komt vast wel goed).

Ik verwacht wel dat ik naderhand weer naar het trekhaakcentrum moet om de software opnieuw te patchen. Overigens, dat was volgens trekhaakcentrum ook geen probleem (klaar terwijl u wacht).
Update: krijg vandaag de auto niet terug. Update duurt blijkbaar langer (hij stond er sinds 7:45 vanochtend). Hopelijk morgen wel weer terug.

• Gerardvhgn
party42 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 16:36:
[...]

Update: krijg vandaag de auto niet terug. Update duurt blijkbaar langer (hij stond er sinds 7:45 vanochtend). Hopelijk morgen wel weer terug.
Idem hier, morgen pas ophalen. Duurt langer dan verwacht..

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-05 05:40
Gerardvhgn schreef op donderdag 20 april 2023 @ 16:47:
[...]

Kregen jullie een uitnodiging van de dealer of zijn jullie er actief achteraan gegaan? En als het een uitnodiging is op welke wijze vindt dat plaats (mail/app/telefoon/brief)?

• Msts
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 30-05 22:47
Ik heb zelf gebeld, en toen bleek ik een afspraak te kunnen maken want mijn auto was geschikt voor de terugroepactie :91ET

Mijn auto is van dec 2021.

[Voor 12% gewijzigd door Msts op 20-04-2023 19:58]

• Chirezza
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15:39
Ik heb dit vandaag ook bij mijn dealer nagevraagd - ze kunnen het updaten alleen op instructie van Audi doen. Ze ontvangen momenteel 4-5 auto's per week, bijna allemaal lukken ze direct, sommigen hebben een tweede poging nodig en incidenteel worden er onderdelen vervangen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oske
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 22-04 13:19
jan2b schreef op woensdag 19 april 2023 @ 13:05:
[Afbeelding]

Leer truffel bruin via dealer A-point door Leder Inbouw Nederland
Mooi inderdaad. Ik heb hetzelfde maar dan zwart leer. Ik heb de armsteunen/armleggers in de deuren ook met leer laten bekleden. Dat maakt het helemaal af

Acties:
  • +1Henk 'm!

• party42
wimbre schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:49:
[...]

Kregen jullie een uitnodiging van de dealer of zijn jullie er actief achteraan gegaan? En als het een uitnodiging is op welke wijze vindt dat plaats (mail/app/telefoon/brief)?
Zelf online afspraak gemaakt via de site van Muntstad (kopje terugroepactie). Kom week later terecht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gerardvhgn
wimbre schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:49:
[...]

Ik kreeg een e-mail, met link naar afspraakmodule op site dealer.

• Gerardvhgn
Gerardvhgn schreef op donderdag 20 april 2023 @ 16:47:
[...]

Update: voorlopig nog niet klaar. Boordcomputer crasht tijdens update, nu 2 pogingen gedaan incl nieuwe boordcomputers. Technische dienst Leusden is om assistentie gevraagd. Dit weekend nog de leenauto, volgende week meer info..

[Voor 3% gewijzigd door Gerardvhgn op 22-04-2023 08:57]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• party42
Update klaar! Melding bij opstarten is weg. MMI voelt sneller en robuuster. MyAudi app significant uitgebreid (locatie auto, inzicht in vergrendeling, kilometerstand). Laadschema kan nu toegevoegd worden.

Heerlijk. Zo had die afgeleverd moeten worden.

Krijg alleen nog een lane departure foutmelding vanwege de trekhaak.

Maar, ben er blij mee!

• Jope3
Zijn er ook al Audi Q4 met panoramadak en af fabriek trekhaak die ge-update zijn? De mijne is uit okt. 2021 en het blijft angstvallig stil.

• dolfg
Ik heb panoramadak maar geen trekhaak. Levering oktober 21. Ook nog niks gehoord.
Er is nog een accu update, of iig meting van de accu, die nu loopt.

Die metingen sturen ze door naar audi.
Bij Pon zei de werkplaatsman dat hij de indruk had dat auto’s die die update gehad hadden eerder in aanmerking komen voor de grote update.
Althans, bijna alle auto’s die nu aangemeld zijn hebben die update gehad (zie hij zo uit zijn blote hoofd), dus geen zekerheid maar wel een vermoeden.
Er zit in ieder geval verder geen logica in, geen first-come-first-serve benadering.

• Jope3
dolfg schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:44:
Ik heb panoramadak maar geen trekhaak. Levering oktober 21. Ook nog niks gehoord.
Er is nog een accu update, of iig meting van de accu, die nu loopt.

Die metingen sturen ze door naar audi.
Bij Pon zei de werkplaatsman dat hij de indruk had dat auto’s die die update gehad hadden eerder in aanmerking komen voor de grote update.
Althans, bijna alle auto’s die nu aangemeld zijn hebben die update gehad (zie hij zo uit zijn blote hoofd), dus geen zekerheid maar wel een vermoeden.
Er zit in ieder geval verder geen logica in, geen first-come-first-serve benadering.
Het is idd meer een terugroepactie om de accu uit te lezen c.q. te meten (althans zo is mij verteld) en die is 2 weken geleden bij mij uitgevoerd. Maar helaas nog geen afspraak voor de echte update.

• Isheara
party42 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:36:
Update klaar! Melding bij opstarten is weg. MMI voelt sneller en robuuster. MyAudi app significant uitgebreid (locatie auto, inzicht in vergrendeling, kilometerstand). Laadschema kan nu toegevoegd worden.

Heerlijk. Zo had die afgeleverd moeten worden.

Krijg alleen nog een lane departure foutmelding vanwege de trekhaak.

Maar, ben er blij mee!
Heb je de app ge-update? Ik krijg in de app de melding dat ik niet aangemeld ben in de auto, dus die informatie (locatie, vergrendeling etc) krijg ik niet te zien

Acties:
  • +1Henk 'm!

• party42
Isheara schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 17:47:
[...]

Heb je de app ge-update? Ik krijg in de app de melding dat ik niet aangemeld ben in de auto, dus die informatie (locatie, vergrendeling etc) krijg ik niet te zien
Nee niet ge-update. Heb je jezelf wel aangemeld in de auto? Ik moest wel weer opnieuw koppelen tussen auto en telefoon (verbinding maken met WiFi in de auto etc).

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04 21:38
Hebben meer mensen last van piepende remmen? Echt schandalig voor een auto van dit bedrag.

• Msts
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 30-05 22:47
Alleen net voor je stil komt te staan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MitLJ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:39
nu de levering van de wagen dichterbij komt, zijn we al even aan het kijken naar wat extra opbergruimte in functie van de aankomende vakanties.....

Hier mensen die reeds dakdragers hebben ? en welke zouden jullie aanraden ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• party42
MitLJ schreef op zondag 23 april 2023 @ 17:23:
nu de levering van de wagen dichterbij komt, zijn we al even aan het kijken naar wat extra opbergruimte in functie van de aankomende vakanties.....

Hier mensen die reeds dakdragers hebben ? en welke zouden jullie aanraden ?
Ik heb de dragers van Audi. Zijn prima.

https://shop.audi.nl/auto...ers-audi-q4-met-dakreling

• boyd91
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:49
Sinds kort merk ik dat mijn thuislader (Alfen Single Pro) niet sneller laad dan 7 kw, terwijl dat voorheen 11 was. Kan dit aan de auto liggen? Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen met het zoeken naar de oorzaak.

• SWIGGA
boyd91 schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:49:
Sinds kort merk ik dat mijn thuislader (Alfen Single Pro) niet sneller laad dan 7 kw, terwijl dat voorheen 11 was. Kan dit aan de auto liggen? Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen met het zoeken naar de oorzaak.
Staat je P1 poort op my fluvius open? Ik had het ook voor, als die dicht staat krijg je nooit 11kw/u. Nu heb ik de poort zelf dicht gezet vanwege het capaciteitstarief (België)
Pagina: 1 ... 112 113 114 Laatste

Let op:
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee