Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive
"Beter signaal"ziconl schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:04:
Thx, maar behalve draadloos opladen, mis je niet veel qua opbergen/functionaliteit?
Het zal allemaal wel meevallen denk ik zo. In Nederland* hebben we sowieso sterk mobiel signaal.
En zoals ik eerder aangaf is draadloos laden funest voor je batterij dus ik ging het sowieso niet gebruiken. Om over de efficientie van draadloos laden nog maar te zwijgen
*m.u.v. Zeeland
Tja, je moet er wat voor over hebbenziconl schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:18:
Overigens lees ik nu in de mail, dat audi aangeeft dat de verwachte levering van audi met phone box en panoramadak q3(!) van 2022) is. Wow.
Is dat niet een beetje een achterhaalde gedachte?the-hyrax schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:11:
[...]
En zoals ik eerder aangaf is draadloos laden funest voor je batterij dus ik ging het sowieso niet gebruiken.
De iPhone 13 schijnt zelfs zónder mogelijkheid tot bedraad laden uitgevoerd te worden...
Ook de "clip" ontbreekt dan. Een simpel, maar handig dingetje.mouse1277 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:05:
[...]
Geen externe antenne maar eerlijk gezegd nog nooit gemist (zeker niet hier in Nederland met onze (nagenoeg) perfect dekking)).
In de week dat ik bestelde gaven ze oktober / november aan voor levering.. prima aangezien mijn contract half oktober afloopt... de leasemaatschappij gaf week 48 aan en op 3-8 van A-point de honeymoon link gekregen en daar stond zag ik vandaag, na mijn vakantie) week 1 in!
Dus meteen teruggemaild om te vragen of dat klopt.. waarna ik terug ben gebeld en ook nog het verhaal van het panoramadak en phonebox te horen kreeg, fijne info (not)!
Phonebox maakt niet zoveel uit, maar het panoramadak geeft em wel meer stoerdere uitstraling.
Ze gingen wel bellen met PON of mijn auto ook op de lijst stond, dat was nog niet zeker, maar toen ik vanmiddag de verhalen hier las zag ik de bui al hangen...
Aangezien ik perse de auto dit jaar (in ieder geval op kenteken i.v.m. bijtelling) flink nadenken wat ik wil gaan doen... maar niet gewend van Audi, dat ze er zo een zooitje van maken, ondanks dat ze afhankelijk zijn van andere leveranciers.
[ Voor 6% gewijzigd door Hupsel op 09-08-2021 16:58 ]
Is dat zo? Geen idee.. ik ging ervan uit dat week 1 ook gewoon week 1 2022 zou zijn.the-hyrax schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:58:
@Hupsel Levering week 1 betekent kenteken week 50 toch? Wordt krap 👀
Hoe werkt dat eigenlijk met honeymoon? Is dat voor elke Audi zichtbaar?
MarcCar schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:10:
[...]
Mijn S competition stond qua productie gepland voor week 30, staat hij volgens Audi site (honeymoon) nog steeds, maar de leverdatum is vrijdag veranderd van week 35 naar week 43. Volgens dealer echter wel compleet volgens bestelling.
Mij is verteld dat de kentekendatum twee weken voor de leverdatum is, maar ik kan het fout hebbenHupsel schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:00:
[...]
Is dat zo? Geen idee.. ik ging ervan uit dat week 1 ook gewoon week 1 2022 zou zijn.
Wanneer besteld als ik vragen mag?Danzelll schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 14:41:
Vandaag eindelijk de dealer gesproken. Mijn q4 advanced plus gaat gewoon geleverd worden met een panoramadak en phonebox. Wel een vertraging van 6 weken. Levering staat nu gepland voor 5 november.
Nee, sommige dealers.JandV schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:01:
Herkenbaar helaas, bij mij precies ‘t zelfde verhaal qua data…
Hoe werkt dat eigenlijk met honeymoon? Is dat voor elke Audi zichtbaar?
[...]
* Akoestisch glas in de voorportieren: niet bestelbaar
* Verwarmde voorruit met akoestisch glas: niet bestelbaar
* Verwarmbaar stuurwiel; niet bestelbaar
* Phone Box; niet bestelbaar
* Glazen panoramadak; waarschijnlijk is de auto dan pas bestelbaar in december. Levertijden van een A3 met panoramadak levert momenteel een vertraging op van 40 (!) weken.
Achteraf inbouwen van een compleet werkende Phone Box is niet mogelijk, maar dat is nog niet zo'n ramp. Het ontbreken van een panoramadak wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Ard1970 op 09-08-2021 18:19 ]
Ik denk dat je sneller was klaar geweest als je had opgesomd wat wél bestelbaar wasArd1970 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:13:
Ook ik ben zojuist gebeld, n.a.v. mijn bestelling van een Navarra-blauwe Q4 40 S-Competition Sportback;
* Glazen panoramadak; waarschijnlijk is de auto dan pas bestelbaar in december. Levertijden van een A3 met panoramadak levert momenteel een vertraging op van 40 (!) weken.
Achteraf inbouwen van een compleet werkende Phone Box is niet mogelijk, maar dat is nog niet zo'n ramp. Het ontbreken van een panoramadak wel.
Goed punt. Wat een k*tzooi.the-hyrax schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:26:
[...]
Ik denk dat je sneller was klaar geweest als je had opgesomd wat wél bestelbaar was
Overigens zou ik een verwarmd stuurwiel niet onderschatten. Dat is echt een heerlijke optie waar je in de winter elke dag plezier van hebt!!Ard1970 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 18:13:
Ook ik ben zojuist gebeld, n.a.v. mijn bestelling van een Navarra-blauwe Q4 40 S-Competition Sportback;
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik weet het. Daarom ook k*tzooi, dit hele gedoe.Rene schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:01:
[...]
Overigens zou ik een verwarmd stuurwiel niet onderschatten. Dat is echt een heerlijke optie waar je in de winter elke dag plezier van hebt!!
Toch maar serieus een i4 overwegen.

Wel ook een hoop opgestoken hier al (de black optie bijvoorbeeld , vind de normale Q4 grill echt te patserig) en dat de advanced met enkele opties aangevinkt eigenlijk hetzelfde is als de advanced plus. Plus de vele vele mooie foto's die een wat meer real life beeld geven van de verschillende kleuren. Kortom dank zover. Ik vrees dat ik me toch een tijdje bij jullie ga aansluiten, maar ik hoop eigenlijk zo min mogelijk deelgenoot te worden van dit frustrerende bestel & wacht proces..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ach joh lekker de auto voorverwarmen in de winter via de app 😍Rene schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 19:01:
[...]
Overigens zou ik een verwarmd stuurwiel niet onderschatten. Dat is echt een heerlijke optie waar je in de winter elke dag plezier van hebt!!
De standaard launch edition blijkt allemaal die lelijke goedkope zwart glossy plastic niet te hebben! Zowel op de deuren bovenaan als niet op de oversteek met de "Gear" selector en audio bediening! Met name die oversteek ziet er naar mijn mening veel beter uit met zwart mat / semi zacht kunststof! Ik ben waarschijnlijk de enige die zich daar druk om kan maken, maar weet niet of anderen dit al wisten!
Ook die standaard stoelen (zonder zijdelingse steun) hebben dat wit-grijze streep patroon gedeelte niet op de rug! Zal in het midden laten wat ik daarvan vind.
Alleen die velg die op die versie geleverd wordt kan echt niet. Qua uiterlijk zijn er ook behoorlijk wat verschillen. Iets andere grijze grille en bepaalde bumperdelen niet meegespoten.
Maar wel behoorlijk wat optie budget nog om van deze versie toch nog een leuke auto te maken en dan eigenlijk naar mijn mening nog een mooier interieur overhouden ook!
Subjectief natuurlijk!
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
P6 MY22
Ik snap niet waarom je je praat met de LM. Mijn LM van leaseplan weet echt helemaal niets. Ze zijn een doorgeef luik. Info wat daar vandaan komt neem ik niet serieus. Bel gewoon je dealer waar ze hebben besteld. Die verkopers zijn best aardig en openhartig af en toe :-)robertolli schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 11:18:
Vandaag te horen gekregen dat het helaas niet mogelijk is om nog andere opties toe te voegen (vanwege het vervallen van pano dak en Phone Box), omdat er al een definitieve productiedatum bekend is.
Definitieve besteldatum 5 juli. Verwachte productieweek 36. Leverdatum nog steeds in de week van 8 december 2021.
[...]
Echter wat me nog niet helder is: krijg je nu van pon of dealer wel of niet de mogelijkheid om andere opties te selecteren? Of zijn een subset aan opties beschikbaar?
Zou graag de lease korting die ik krijg graag investeren in het pimpen van de uitgeklede levering
Had ik die maar gemaaktHakuna_Matata schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 23:23:
Heb je toevallig foto’s van de verschillen?

Ik ga even online zoeken
Zoekresultaat, zie velg. Exterieur valt eigenlijk sowieso al wel op in de configurator.
Afgezien van het S-Line stuur (niet standaard natuurlijk) kreeg je een beetje het onderstaande effect tussen de 2 versies.
:strip_exif()/f/image/OOXOQCAUxYFM1xrXmnBm2HLX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hi2qDqNd7yTReLbVFFI5Fovt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mgpThFl3Nwsbv31uDTr4VoGM.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 75% gewijzigd door xsive op 09-08-2021 23:46 ]
Zoals ik het begrijp kun je, zo lang er nog geen definitieve productiedatum bekend is, wijzigingen aanbrengenAPO80 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 23:38:
Ik ben vandaag via onze wagenpark beheerder geïnformeerd dat ook mijn bestelling geraakt wordt. Zelf heeft de dealer nog geen contact opgenomen. Tijd om andere keuze te maken begint echter te dringen. Ik overweeg evt de c40 Volvo.
Echter wat me nog niet helder is: krijg je nu van pon of dealer wel of niet de mogelijkheid om andere opties te selecteren? Of zijn een subset aan opties beschikbaar?
Zou graag de lease korting die ik krijg graag investeren in het pimpen van de uitgeklede levering
Die standaard stoelen zijn echt wel een heel stuk minder, begreep uit sommige YT filmpjes dat ze ook niet veel steun bieden en dat vooral de zitting erg kort is.Ook die standaard stoelen (zonder zijdelingse steun) hebben dat wit-grijze streep patroon gedeelte niet op de rug! Zal in het midden laten wat ik daarvan vind.
Alleen die velg die op die versie geleverd wordt kan echt niet. Qua uiterlijk zijn er ook behoorlijk wat verschillen. Iets andere grijze grille en bepaalde bumperdelen niet meegespoten.
Maar wel behoorlijk wat optie budget nog om van deze versie toch nog een leuke auto te maken en dan eigenlijk naar mijn mening nog een mooier interieur overhouden ook!
Subjectief natuurlijk!
Ben ook zéker geen fan van de beruchte back-to-the-nineties grijze streep, maar die sportstoelen zijn toch wel erg mooi IRL en zitten super.. Om daar nu die hele stoel voor op te geven..
Verder moet je dan ook de Led Matrix lampen toevoegen en heb je lelijke zwarte plastic stukken op de buitenkant, vooral achterkant. Idd allemaal subjectief, maar ik word daar niet blij van.
En die velgen.. Mijn hemel..
Ik laat de advanced plus stoelen achteraf met leer bekleden via de dealer. Een stuk goedkoper dan de leren stoelen optie en valt niet in de bijtelling.sbin schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 01:05:
[...]
Die standaard stoelen zijn echt wel een heel stuk minder, begreep uit sommige YT filmpjes dat ze ook niet veel steun bieden en dat vooral de zitting erg kort is.
Ben ook zéker geen fan van de beruchte back-to-the-nineties grijze streep, maar die sportstoelen zijn toch wel erg mooi IRL en zitten super.. Om daar nu die hele stoel voor op te geven..
Verder moet je dan ook de Led Matrix lampen toevoegen en heb je lelijke zwarte plastic stukken op de buitenkant, vooral achterkant. Idd allemaal subjectief, maar ik word daar niet blij van.
En die velgen.. Mijn hemel..
De dealer (Ames) heeft aangegeven dat de communicatie via de LM moet lopen.spreuter schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 23:30:
[...]
Ik snap niet waarom je je praat met de LM. Mijn LM van leaseplan weet echt helemaal niets. Ze zijn een doorgeef luik. Info wat daar vandaan komt neem ik niet serieus. Bel gewoon je dealer waar ze hebben besteld. Die verkopers zijn best aardig en openhartig af en toe :-)

[ Voor 26% gewijzigd door robertolli op 10-08-2021 07:40 ]
De auto is door de LM bij Ames besteld. Ik heb rechtstreeks contact met mensen van Ames ( amegafleet ) en dat verloopt heel goed moet ik eerlijk zeggen. Tot nu toe bijna wekelijks contact gehad, en op vraag via de mail of telefonisch heb ik altijd snel een antwoord.robertolli schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 07:02:
[...]
De dealer (Ames) heeft aangegeven dat de communicatie via de LM moet lopen.Waarschijnlijk omdat zij vinden dat de LM hun klant is en ik een klant ben van de LM. Tot aan tekenen ben je wel een klant. Daarna blijkbaar niet meer
Waarschijnlijk is het al veel gezegd (ik heb pas vanaf 1 juli terug gelezen ) maar wat is er wat mij betreft toch 1 ding echt mega mega jammer aan deze auto: die grijze / gekke grill aan de voorkant. De zij foto vind ik echt schitterend!janbus schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 00:57:
Wat foto's van een Audi Q4 die buiten bij de dealer stond. Zomaar. :-)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is het bekend dat de foto's op dit punt vertekenen? Zijn er even zoveel mensen hier die dit juist mooi vinden en is het (zoals vaak) echt gweoon mijn smaak die hier in de weg zit ?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ook geen fan van die grote grijze grill om eerlijk te zijn. Vandaar ook in het zwart besteld icm typhoon grijs. Ik hoop dat het dan wat beter naar voren komt ipv van die grijze plastic ogende massatwit schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:43:
[...]
Waarschijnlijk is het al veel gezegd (ik heb pas vanaf 1 juli terug gelezen ) maar wat is er wat mij betreft toch 1 ding echt mega mega jammer aan deze auto: die grijze / gekke grill aan de voorkant. De zij foto vind ik echt schitterend!Ik vind het bijna gek dat ik een auto overweeg te gaan kopen waarvan ik iedere keer als ik een foto zie letterlijk denk 'ah nee toch, dát ziet er toch niet uit'. Ik ga vanmiddag maar wat uurtjes door de regio crossen om te kijken of ik er 1 in het echt kan vinden. Ik hoop maar dat het de foto's zijn of dat het met een black edition is "opgelost"..
Is het bekend dat de foto's op dit punt vertekenen? Zijn er even zoveel mensen hier die dit juist mooi vinden en is het (zoals vaak) echt gweoon mijn smaak die hier in de weg zit ?
Same here, S line besteld met name voor de grill en het panoramadak (en uiteraard de andere standaard opties) Hier een foto van een S line grill.twit schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:43:
[...]
Waarschijnlijk is het al veel gezegd (ik heb pas vanaf 1 juli terug gelezen ) maar wat is er wat mij betreft toch 1 ding echt mega mega jammer aan deze auto: die grijze / gekke grill aan de voorkant. De zij foto vind ik echt schitterend!Ik vind het bijna gek dat ik een auto overweeg te gaan kopen waarvan ik iedere keer als ik een foto zie letterlijk denk 'ah nee toch, dát ziet er toch niet uit'. Ik ga vanmiddag maar wat uurtjes door de regio crossen om te kijken of ik er 1 in het echt kan vinden. Ik hoop maar dat het de foto's zijn of dat het met een black edition is "opgelost"..
Is het bekend dat de foto's op dit punt vertekenen? Zijn er even zoveel mensen hier die dit juist mooi vinden en is het (zoals vaak) echt gewoon mijn smaak die hier in de weg zit ?
:strip_exif()/f/image/Ef0pSza9OX7D1d0O5iE8GuSc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Hupsel op 10-08-2021 09:08 ]
Iemand al plannen om te customizen? Ik ga in ieder geval het dak laten wrappen en de remklauwen spuiten.
[ Voor 32% gewijzigd door the-hyrax op 10-08-2021 09:22 ]
Wat een goedkope manier om van je klant af te komen zeg, bahrobertolli schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 07:02:
[...]
De dealer (Ames) heeft aangegeven dat de communicatie via de LM moet lopen.Waarschijnlijk omdat zij vinden dat de LM hun klant is en ik een klant ben van de LM. Tot aan tekenen ben je wel een klant. Daarna blijkbaar niet meer

Audi onwaardig gedrag dit imho.
Ik heb ondertussen al een stuk of 7 leaseauto’s mogen uitzoeken en voelde mij altijd de klant, zeker ook aangezien ik de desbetreffende dealer als voorkeur op had gegeven bij de LM waarmee hij ook feitelijk de auto mocht afleveren.
Anyway, ik sla de Q4 over, enerzijds omdat ik niet het ‘wow’ gevoel heb bij de auto, anderzijds omdat ik vanwege alle leveringsperikelen een door mij zorgvuldig samengestelde auto niet meer dit jaar op kenteken kan krijgen.
www.google.nl
Anyway, ik vind het het wachten meer dan waard. Ook zonder phonebox wil ik de Q4 graag. Een fijne ruime auto tegen een relatief lage bijtelling
XXXVI
Niet nodig. Volgens de configurator wordt dit mijn autothe-hyrax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:21:
Oeh helemaal zwart is ie ook echt mooi.
Iemand al plannen om te customizen?
:strip_exif()/f/image/63zFHTrN3EPEGG3Um3KqmOtD.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas, hier ook een extra vertraging, waar ze eerst van week 33 naar 35 communiceerde wordt het nu week 41 volgens de dealer. Mijn auto is door de LM besteld eerste week van juni.
Er stonden geen restricties op onderdelen/opties ook niet bij de phonebox volgens de verkoper
Voordeel wel dat hij een Q4 40 buiten had staan en er ruimte was voor een proefrit, dus even een uurtje door de omgeving gereden. Ik kan niet anders zeggen als dat ik het een prettige wagen vind om in te rijden.
besteld:
Q4 e-tron 40 launch edition advanced
Typhoongrijs metalic. (kieselgrijs was heel mooi maar werkgever verplicht metallic lak)
assitstentiepakket plus
comforpakket
privacyglas
20 inch velgen 5 y-spaak grafietgrijs
:strip_exif()/f/image/wW8ceUhLDUWwxKO5lbrHc8a8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GR0pmjRsVcdOUHXc2RwjA9Mz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Hupsel op 10-08-2021 09:30 ]

Die S-Line grille is mijn inziens wel veel mooier dan standaard black optiek pakket. Die laatste heeft namelijk die apart gespoten horizontale streepjes van de S-Line niet.Hupsel schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:06:
[...]
Same here, S line besteld met name voor de grill en het panoramadak (en uiteraard de andere standaard opties) Hier een foto van een S line grill.
[Afbeelding]
Gewoon helemaal samenstellen, dan op 3D drukken en dan zit er een knop om hem te downloaden.the-hyrax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:29:
@mouse1277 Hoe kom jij aan deze mooie foto uit de configurator
Je kunt hem ook gewoon draaien en dan op die knop drukken en dan krijg je ook echt een screenshot vanuit die hoek.
Thanks, even proberen. Helaas is de configurator kapot op de Competition Smouse1277 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:30:
[...]
Gewoon helemaal samenstellen, dan op 3D drukken en dan zit er een knop om hem te downloaden.
Je kunt hem ook gewoon draaien en dan op die knop drukken en dan krijg je ook echt een screenshot vanuit die hoek.

:strip_exif()/f/image/sZDIogTl4ZnJbNAo8TfMVtUY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sJPzTLCCCQtqFqfTgdrmou07.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ckrm6CQ8Y05hFVqMbsiQ6mXg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UGoSAmG7IeGSZXRrhgeb6shL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dk7ZsmV74M9IflyzpUphpnde.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vvouyJDWmnQnfTKhnYmy67l6.jpg?f=fotoalbum_large)
the-hyrax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:31:
[...]
Thanks, even proberen. Helaas is de configurator kapot op de Competition S
/f/image/WgH3NNORs4wAhydRP10U8Qmx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4JWdy8vpqL62hIkm2V337UYL.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 75% gewijzigd door the-hyrax op 10-08-2021 09:39 ]
Je moet naar Exterieur en dan iets lager scrollen naar het 2e plaatje...the-hyrax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:38:
Ik zie nergens een knopje 3D. Misschien ligt het aan mij
[Afbeelding]
zie mijn schermprint... waar 2D staat gewoon op klikken
/f/image/WIROYFhMSIB4z6AN5MKdM2C3.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 43% gewijzigd door Hupsel op 10-08-2021 09:46 ]
the-hyrax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:38:
:strip_exif()/f/image/teE2XhKkSoicS9yy9slCtem9.jpg?f=fotoalbum_large)
Ikke wel!
Bedankt voor deze bijdrage. Zelf vind ik deze grille juist minder mooi. In die andere zit meer detaillering in. Deze is meer geribbeld, in de andere zitten kleine vlakverdelingen in. Vind de zwarte grille en de platinumgrijze grille met zwarte elementen wel mooier dan deze en de uniform gekleurde grille met elementen. Gelukkig mogen smaken verschillenxsive schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:33:
Wat mij betreft is het interieur toch een stuk mooier/rustiger zo bij de basis advance (moeten absoluut andere wielen op wel) en dus zonder die glossy plastic paneeltjes in de deuren en op die oversteek van de Gear selector. Ook de grille is rustiger voorop, maar smaken verschillen uiteraard!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik vind de S-Line grille het mooist, maar die mag ik niet bestellen met de Q4 40, max de advance plus en die heeft dus door de leveringsproblemen 0 meerwaarde t.o.v. advance incl assistentiepakket plus + warmtepomp. Is dan ook nog 31 euro goedkoper dan advance plus met 1580 euro + 140 euro creditering.-Wing- schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:46:
[...]
Bedankt voor deze bijdrage. Zelf vind ik deze grille juist minder mooi. In die andere zit meer detaillering in. Deze is meer geribbeld, in de andere zitten kleine vlakverdelingen in. Vind de zwarte grille en de platinumgrijze grille met zwarte elementen wel mooier dan deze en de uniform gekleurde grille met elementen. Gelukkig mogen smaken verschillen
Er zijn zeker zaken die ik exterieur beter vind aan de advance. Maar interieur voorkeur gaat voor mij naar de basis launch edition, was echt verbaasd hoeveel mooier die oversteek met Gear selector dan is. Ik ben dan bereid de exterieure zaken voor lief te nemen. Maar de kans is groter dat ik voor een BMW i4 ga momenteel. Moet vooral nog een ei leggen of ik kan leven met terug een lage zit.
Je zou dan zeggen waarom bestel je de optie niet. Ik heb al een bestelling lopen en daar heb ik het, maar ik kijk ook nog naar 'voorradige' modellen en sommige hebben deze voorbereiding helaas niet.
Vandaar dat ik alles wat maar zwart besteld kon worden gekozen heb-Wing- schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:46:
[...]
Bedankt voor deze bijdrage. Zelf vind ik deze grille juist minder mooi. In die andere zit meer detaillering in. Deze is meer geribbeld, in de andere zitten kleine vlakverdelingen in. Vind de zwarte grille en de platinumgrijze grille met zwarte elementen wel mooier dan deze en de uniform gekleurde grille met elementen. Gelukkig mogen smaken verschillen
:strip_exif()/f/image/xb9eQ5HwOZuWw6p2U0tSJUyW.jpg?f=fotoalbum_large)
De velg model "44L" (links op de foto) staat wel in de prijslijt maar niet in de configurator voor de S Competition. Overigens een Sportback-only velg. Hij is wel te bestellen, maar met moeite. Dealer moet later vragen aan Pon om 'm aan te passen.
Navraag bij Pon/Audi kreeg ik het antwoord dat "deze net is vrijgegeven door de fabrikant en hij volgende week in de configurator staat", wat betekent "we zijn hem vergeten er in te zetten"
:strip_exif()/f/image/B66sOKFDFShJ7rd1PZ2LRKkZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Je weet dat je de zwarte ringen via de Audi webshop bij kan bestellen he?MarcCar schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:03:
[...]
Vandaar dat ik alles wat maar zwart besteld kon worden gekozen hebDe zwarte ringen moet je er maar even bij bedenken
[Afbeelding]
Ook het kenteken is inmiddels binnen. Je zou zeggen nu kan er weinig meer mis gaandaniel.monikes schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:50:
Net gebeld door de dealer. Mijn 40 advanced plus komt eind deze week binnen incl phone box en panorama dak. Ik mag hem volgende week donderdag ophalen.
Ik moet wel zeggen dat de ervaring tot nu toe bij de dealer (Wealer Heerlen) echt heel goed was. goede en tijdige info. Ook bij vertragingen.
Maar die kan je niet zien in de configurator-Wing- schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:05:
[...]
Je weet dat je de zwarte ringen via de Audi webshop bij kan bestellen he?
Volgens de configurator zit een trekhaakvoorbereiding er standaard op:-Wing- schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:02:
Weet iemand of je achteraf nog een trekhaak kan monteren, zelfs als er geen voorbereiding is? Volgens de dealer kan het, alleen is het prijzig ook vanwege aanpassing bumper. Ik zie op filmpjes dat ie van onder de bumper tevoorschijn komt. Op de configurator hebben ze het vooral over de bekabeling (en ik weet dat er in de kofferruimte dan een knopje moet zitten om het te bedienen). Moet de bumper daar echt voor aangepast worden?
Je zou dan zeggen waarom bestel je de optie niet. Ik heb al een bestelling lopen en daar heb ik het, maar ik kijk ook nog naar 'voorradige' modellen en sommige hebben deze voorbereiding helaas niet.
/f/image/FddPAAU8kKhJffDgxZqe42Ek.png?f=fotoalbum_large)
Thx, heb ze via dealer al besteld: zwarte ringen, zwarte Q4 50 letters en Audi Sport kentekenplaathouders (wil niets van Pon/dealer erop). Alleen Quattro en S-line dan in een kleurtje, ach ja-Wing- schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:05:
[...]
Je weet dat je de zwarte ringen via de Audi webshop bij kan bestellen he?
Ja maar niet standaard op een Duitse versie.Pollux89 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:09:
[...]
Volgens de configurator zit een trekhaakvoorbereiding er standaard op:
[Afbeelding]
Ik heb voorlopig alle badges eraf (Dus Q4, motorisering en zelfs de S line badges en quattro aanduiding)MarcCar schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:09:
[...]
Thx, heb ze via dealer al besteld: zwarte ringen, zwarte Q4 50 letters en Audi Sport kentekenplaathouders (wil niets van Pon/dealer erop). Alleen Quattro en S-line dan in een kleurtje, ach ja
Neem aan dat ze standaard komen zonder reclame van een dealer erop? Anders bedankt voor deze optie. Mocht het zo zijn kan ik altijd deze er nog op zetten.MarcCar schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:09:
[...]
Thx, heb ze via dealer al besteld: zwarte ringen, zwarte Q4 50 letters en Audi Sport kentekenplaathouders (wil niets van Pon/dealer erop). Alleen Quattro en S-line dan in een kleurtje, ach ja
Hmm, mijn ervaring is anders.... maar voor 2 x 9,95 heb je ditPollux89 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:17:
[...]
Neem aan dat ze standaard komen zonder reclame van een dealer erop? Anders bedankt voor deze optie. Mocht het zo zijn kan ik altijd deze er nog op zetten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z1Vxm7oCYPwSjzzXk7IMaBaQ.jpg?f=user_large)
[ Voor 21% gewijzigd door MarcCar op 10-08-2021 10:21 ]
Dark knight mode?-Wing- schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:12:
[...]
Ik heb voorlopig alle badges eraf (Dus Q4, motorisering en zelfs de S line badges en quattro aanduiding)
Standaard met reclame. Ik heb vroeger weleens meegemaakt dat er eerst een andere reclame stond en na een onderhoudsbeurt reclame van de laatste dealer...Pollux89 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:17:
[...]
Neem aan dat ze standaard komen zonder reclame van een dealer erop? Anders bedankt voor deze optie. Mocht het zo zijn kan ik altijd deze er nog op zetten.
@marcelmg2 Hoe kom ik bij mijn audi pagina om de status te volgen?marcelmg2 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:36:
[...]
Die van mij is de 24e besteld. Ik heb nog geen update gehad. De 'Mijn Audi' pagina staat nog steeds op bolletje 1. Pas bij de 2e stap is de productieweek bekend. ZIe jij je update dus daar?
Wel leuk, als je de URL aanpast kun je alvast zien wat de volgende stappen zijn.
Afleveren staat bij mij nog steeds op week 40.
Ik vind alles best als het maar <1-1-2022 is. Scheelt toch gauw 100€/maand.
Oei, mooie plaathouder, goede tip!
Na lang twijfelen heb ik voorlopig nog kiezelgrijs staan. Werd gisteren gebeld door de dealer dat ze een kiezelgrijze binnen hebben en of ik m wilde zien. Ik vind de lijnen net wat beter zichtbaar bij een niet zwarte. Maar de zwarte is wel 2e keus van de S Competition kleuren.
-Wing- schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:21:
[...]
Standaard met reclame. Ik heb vroeger weleens meegemaakt dat er eerst een andere reclame stond en na een onderhoudsbeurt reclame van de laatste dealer...

www.google.nl
Ik vind grijs ook mooi, maar met S line vind ik de neus erg onrustig. Maar over smaak gaan we niet twisten-Wing- schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:23:
[...]
Oei, mooie plaathouder, goede tip!
Na lang twijfelen heb ik voorlopig nog kiezelgrijs staan. Werd gisteren gebeld door de dealer dat ze een kiezelgrijze binnen hebben en of ik m wilde zien. Ik vind de lijnen net wat beter zichtbaar bij een niet zwarte. Maar de zwarte is wel 2e keus van de S Competition kleuren.
Wat zullen we straks veel mooie foto's van afgeleverde Q4's hier zien. Lekker voor het lange wachten...
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Op de link "Samenvatting" klikken.the-hyrax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:38:
[Afbeelding]
Eens, de S Line (black optics) neus komt erg mooi uit op donkere lak kleurenTrackerfire schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:39:
Mooi geslaagde versie met die zwarte neus!
Haha! Ik heb hetzelfde - tijdens bestellen had ik vermeld dat ik kentekenplaathouders zonder reclame wilde. En mochten ze dat niet doen, dan bestel ik m zelf welMarcCar schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:09:
[...]
Pollux89 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:53:
Hier ook net het bericht binnengekomen dat er geen panoramadak en phonebox geleverd kan worden. Gezien alle berichten hier had ik er al op gerekend maar blijft toch jammer.
Heb nu nog de vraag uitstaan of ik mijn standaard Q4 etron advanced plus kan aanvullen met 1 van de volgende opties zonder leverdatum in gevaar te brengen. Zouden me hier nog over terugbellen...
Optie 1: 19” vervangen door 20” (55k) + black optiek pakket
Optie 2: mmi vervangen door pro version
Optie 3: comfort plus
Het betreft een voorraadmodel maar hoop dat met deze situatie er toch een wijziging qua opties mogelijk gaat zijn.
Levering staat nog voor 1ste week dec.
Heb ook alternatieven verkend:
BMW iX3 high executive kon direct worden geleverd maar ligt wel bij 110euro per maand hoger.... dus dat staat me behoorlijk tegen, want wordt toch aardig bedrag
Volvo c40 zou ook redelijk snel te leveren zijn, maar de actieradius vind ik hier eigenlijk nog net te weinig....
Dan houden voor mij de alternatieven redelijk op.... nog even de Kia ev6 overwogen, maar is het toch niet qua exterieur...
Even duimen dat er dus nog 1 optie pakket opgezet kan worden en dan vind ik het eigenlijk helemaal niet zo erg.
Oh: ivm voorraadmodel had ik al een afneembare trekhaak geselecteerd.dus kan gewoon blijven evt met iets latere montage.
Hoe krijg je die mooie plaat? Of van internet geplukt?the-hyrax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:52:
[...]
[Afbeelding]
Gelukt! Heb even een Advanced Plus gekozen omdat mijn velgen niet te selecteren zijn op een Competition S dus je moet de zwarte streep aan de onderkant, de s-badges en de zwarte Audi-ringen er maar even bij denken
Edit: Gevonden in de 3-D animatie
Edit: Kwijl
/f/image/guYIS4nKx7fc4W66GNZ9IWnm.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Trackerfire op 10-08-2021 12:28 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Hi, dit is enkele pagina's terug (zie pagina 45) uitgelegd.Trackerfire schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:17:
[...]
Hoe krijg je die mooie plaat? Of van internet geplukt?
In de configurator op het 3D knopje klikkenTrackerfire schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:17:
[...]
Hoe krijg je die mooie plaat? Of van internet geplukt?
Edit: Gevonden in de 3-D animatie
APO80 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:03:
Hoewel eerst het bericht kwam dat mijn bestelling niet geraakt werd, gisteren toch het verwachtte nieuws ontvangen....😭
Heb nu nog de vraag uitstaan of ik mijn standaard Q4 etron advanced plus kan aanvullen met 1 van de volgende opties zonder leverdatum in gevaar te brengen. Zouden me hier nog over terugbellen...
Het betreft een voorraadmodel maar hoop dat met deze situatie er toch een wijziging qua opties mogelijk gaat zijn.
BMW iX3 high executive kon direct worden geleverd maar ligt wel bij 110euro per maand hoger.... dus dat staat me behoorlijk tegen, want wordt toch aardig bedrag
Volvo c40 zou ook redelijk snel te leveren zijn, maar de actieradius vind ik hier eigenlijk nog net te weinig....
Dan houden voor mij de alternatieven redelijk op.... nog even de Kia ev6 overwogen, maar is het toch niet qua exterieur...
Even duimen dat er dus nog 1 optie pakket opgezet kan worden en dan vind ik het eigenlijk helemaal niet zo erg.
Oh: ivm voorraadmodel had ik al een afneembare trekhaak geselecteerd.dus kan gewoon blijven evt met iets latere montage.
Heb het ook even gedaan, weliswaar zonder de S-Competition details, maar wel met de 21" GMP Gunners er onderthe-hyrax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:52:
[...]
[Afbeelding]
Gelukt! Heb even een Advanced Plus gekozen omdat mijn velgen niet te selecteren zijn op een Competition S dus je moet de zwarte streep aan de onderkant, de s-badges en de zwarte Audi-ringen er maar even bij denken
Inmiddels ook maar een BMW i4 M-Sport samengesteld, als potentieël alternatief.
:strip_exif()/f/image/E1V1yFJy92xX9cFIon98rMvr.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe heb je deze velgen er nou weer onder gekregen in de configurator? Of heb je dit gephotoshopped, aangezien de achterwielen bij jou schijfremmen hebbenArd1970 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:02:
[...]
Heb het ook even gedaan, weliswaar zonder de S-Competition details, maar wel met de 21" GMP Gunners er onder![]()
Inmiddels ook maar een BMW i4 M-Sport samengesteld, als potentieël alternatief. [Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door the-hyrax op 10-08-2021 13:25 ]
Bedankt voor het delen. Op de velgen na zoals ik 'm besteld heb. De 21" Style 9 in zwart maken 'm nog mooierMsts schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:37:
Hier nog een Navarra in het wild:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
XXXVI
Ik heb samen met de velgen meteen een remmen-upgrade gedaanthe-hyrax schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:21:
[...]
Hoe heb je deze velgen er nou weer onder gekregen in de configurator? Of heb je dit gephotoshopped, aangezien de achterwielen bij jou schijfremmen hebben

Is inderdaad een Photoshop, goed gezien. De velgenupgrade verzorgt de dealer, heb gekozen voor "Style 4, zwart" in 21 inch (mocht ik voor de aangepaste Audi kiezen..)
Oorspronkelijke levertijd september. Daarna werd het week 6 2022, week 29 2021, en nu eind september 2021. Vooralsnog met alle opties, echter maar 1 comfort sleutel.
Afwachten wat er uiteindelijk geleverd gaat worden.
Yes, een reeds in productie genomen Q4 weten te scoren via Audi Broekhuis in AlkmaarPollux89 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:51:
Heeft iemand succes gehad met het vinden van een Q4 uit de voorraad met wel opties zoals een panoramadak?
Is een link die ik van de dealer kreeg. Niet iedereen heeft/levert dat. Zit volgens mij niet veel intelligentie achter, ik denk niet dat die gekoppeld is met de Audi fabriek en realtime 'mijn Audi' monitort.vincentvs93 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:23:
[...]
@marcelmg2 Hoe kom ik bij mijn audi pagina om de status te volgen?
Ik heb de LM om een status gevraagd. Mijn 24-6 bestelde 40 Advanced zal in week 42 bij Pon binnenkomen.
Lijkt prima op tijd om mijn 3008 op 1-12 op te volgen.
Ik heb i.p.v. het panodak en de phone box een mmi pro en 3 zone airco kunnen krijgen, zelfde leasebedrag.APO80 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:03:
Hoewel eerst het bericht kwam dat mijn bestelling niet geraakt werd, gisteren toch het verwachtte nieuws ontvangen....😭
Hoe heb jij besteld uit duitsland?Motjoo schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:51:
Eind mei Q4 50 e-tron, floret silver, full options, besteld rechtstreeks bij Audi Duitsland.
Oorspronkelijke levertijd september. Daarna werd het week 6 2022, week 29 2021, en nu eind september 2021. Vooralsnog met alle opties, echter maar 1 comfort sleutel.
Afwachten wat er uiteindelijk geleverd gaat worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Hupsel op 10-08-2021 14:40 ]
Idem hier, nu nog duimen dat aflevering idd begin december is….Peter_i4M50 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:35:
[...]
Ik heb i.p.v. het panodak en de phone box een mmi pro en 3 zone airco kunnen krijgen, zelfde leasebedrag.
Eind Juni maar de auto was al eerder besteld door LM. Dus dat zal de reden zijn.
Updates rondom bestellingen of leveringen van je Audi Q4 E-tron mogen in het speciaal daarvoor bedoelde leveringen topic: Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic.