Conclusie na de update van @
Rainesh :
De interface is merkbaar een stuk sneller, vooral switchen tussen modes en Carplay zelf is beduidend sneller. Wisselen tussen media of radio gaat sneller maar ook swipen binnen de schermen en binnen Carplay zijn veel sneller.
Het opstarten heb ik getimed maar dat lijkt verwaarloosbaar.
Oude versie vanaf koude start tot aan 3D navi kaart was 22 seconden. Tot aan bruikbare instellingen scherm 38 seconden.
Nieuwe versie vanaf koude start tot aan 3D navi kaart was 21 seconden. Tot aan bruikbare instellingen scherm 35 seconden.
Ook heb ik nu de nieuwe radio logo’s en lijkt het connecten met mijn iPhone en Carplay voor mijn gevoel iets sneller al heb ik daar geen tijden van.
Ik kon verder geen nieuwe zaken of knoppen ontdekken.
Mijn grootste gemis is nog steeds dat je als een nummer speelt je niet met 1 druk op de knop weer een map omhoog kan in je lijst.
Ik heb mp3 gesorteerd in artiest->album->disc en nadat je een nummer langer afspeelt dan 30 seconden uit de map disc kan je niet simpel meer naar een andere map uit album. Hiervoor moet je dan opnieuw beginnen vanaf je bron. Irritant want bij het opnieuw beginnen en zoeken is die “terug” knop er wel.
Anyway, een duidelijke snelheids verbetering dus.
Let wel op, mijn favoriete adressen waren wel leeg na de update alleen mijn thuis adres was bewaard gebleven.
Mocht je interesse hebben zou ik zeker even een afspraak maken met Rainesh.
Kleine disclaimer, ik heb een fat e-tron 55.
[Voor 7% gewijzigd door GeeMoney op 21-02-2023 17:34]