Zelfde bij mij. In de zomer al problemen met airco op stand auto. Het werd gewoon veel warmer dan ingesteld ofschoon het ding nog wel koude lucht blies, maar veel te weinig. Ik moest dus op hand de ventilatie hoger zetten om de temperatuur naar beneden te krijgen. (zie ook eerdere posts). En vorig weekend lukte het helemaal niet meer. Auto had een paar uren in volle zon gestaan waarna ik ca. 200 km moest rijden (ook in volle zon) en het bleef heel die rit bloedheet in de auto, wat ik ook deed. Ik had een beetje koeling maar ruimschoots onvoldoende.Aarts ACM schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:52:
[...]
Airco werkte bij ook niet goed. Bleek er maar 180 gr koudemiddel in te zitten terwijl dit ruim 400gr moet zijn. Weer zo’n bezuiniging van dit waardeloze merk. Satellietweergave weergave doet het by the way vandaag ook niet.
Ik ben al eens bij dealer geweest toen ik de wagen pas had omwille van falende airco (einde april). Daarna heeft het min of meer gewerkt zoals het hoort, maar het werd dus gradueel slechter en nu werkt het haast niet meer. Kortom, daar moet een lek in het systeem zitten of de compressor deugt niet. Afspraak ligt vast voor 10 oktober. Om te herstellen wat ik niet meer nodig ga hebben tot volgend voorjaar....

Ondertussen hoop ik dat Audi tegen die tijd eindelijk met zijn software update voor de dag komt en dat ze dat gelijktijdig kunnen installeren. That would make my day....!!