nothing stops this train
Het kon naar beneden of het kon naar bovensOid schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:16:
Zo. Ik heb een dagje gedaan alsof ik een leven heb. Kan iemand de laatste 606 berichten hier even in één zin samenvatten?
Binnen een week, moet lukken.graceful schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:17:
[...]
Opzich wel goed. Alle lijntjes-trekkers willen ‘m boven de 42k. Nou, doen ze dat toch even
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Interessant. Beetje jammer dat het voor Elon's tweet is..
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Die andere 50% kun je nu nog steeds inleggen voordat er gemooned wordt.YES schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:19:
Zat er weer met 50% in dus mooi dat we moonen, maar hoopte ook wel met mijn andere 50% nog een mooi moment te vinden, als we nu al volledig moon gaan is dat wel weer jammer.
Zoom out...YES schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:19:
Zat er weer met 50% in dus mooi dat we moonen, maar hoopte ook wel met mijn andere 50% nog een mooi moment te vinden, als we nu al volledig moon gaan is dat wel weer jammer.
Daily dip is er nog steeds. Je zou wel kunnen wachten op een 4H dip
Geen fin advies
Uiteraard. Maar nu direct na het eerst moonshot waarvan we niet weten of het vastigheid geeft.. Ik weet het nog net niet. Een tijdje sideways met af en toe wat dipjes had iets veiliger gevoeld of zo. Ook omdat het nu weer onder invloed van ome Musk is.Het Fantoom schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:21:
[...]
Die andere 50% kun je nu nog steeds inleggen voordat er gemooned wordt.
Ja klopt, het is nog altijd een dip inderdaad. Nu instappen is een prima moment, mits het nu weer up up and away is, maar dat weet je nu ook nog niet natuurlijk.freshprince schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:21:
[...]
Zoom out...
Daily dip is er nog steeds. Je zou wel kunnen wachten op een 4H dip
Geen fin advies
Vooral Elondorbie schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:26:
zie ik dat verkeerd maar zijn de whales bezig ?
Wie zijn de whales eigenlijk behalve Elon?dorbie schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:26:
zie ik dat verkeerd maar zijn de whales bezig ?
Is daar een mooi overzicht van?
Is Bill Gates stiekem ook een whale?
[ Voor 7% gewijzigd door Het Fantoom op 24-05-2021 22:27 ]
Wisten we dit maar!Het Fantoom schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:27:
[...]
Wie zijn de whales eigenlijk behalve Elon?
Het is alleen bekend hoeveel whales er zijn maar niet wie.
Uitgezonderd een enkeling misschien.
Bill is nog met de oude economie bezig, corona en vaccinaties.Het Fantoom schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:27:
[...]
Edit: ik mistte 5g
[ Voor 3% gewijzigd door Qunix op 24-05-2021 22:30 ]
Mooie TL;DR als je inderdaad een paar weekjes op de zijlijn hebt gestaan.stranger1851 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:25:
Dus conclusie, Elon tweet de koers omlaag, buys the dip en tweet de koers weer omhoog.
Mooie pump doet het sentiment van ICO's goed die rond deze tijd eindigen, werd hier eerder al Mina genoemd. Die zou zwaar gedumpt worden als het sentiment van net voor het weekend nu nog steeds gold.
Zit zelf met een mooie bag in MTO (Merchant Token) en die eindigt in juli, staat in de eerste week in juli op PCS en ik zit op een zelfde optimistisch beeld van de markt te wachten voor rond die tijd.
Misschien toch even een keer uitvogelen hoe dat werkt met automatische buys en sells
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het is een blockchain, dus wat denk je zelf? https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.htmlHet Fantoom schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:27:
[...]
Misschien moet ik dat ding maar gewoon als sig gaan gebruiken. En klik er even op, dan kun je zien wat 'de whales' allemaal doen: heel erg weinig.
Als aanvulling hierop: https://bitcointreasuries.org/Glenn Hoddle schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:30:
[...]
Het is een blockchain, dus wat denk je zelf? https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Misschien moet ik dat ding maar gewoon als sig gaan gebruiken. En klik er even op, dan kun je zien wat 'de whales' allemaal doen: heel erg weinig.
Dat is ook een vertekend beeld. Er kunnen veel wallet zijn (met <0,1 BTC) onder 1 private key natuurlijk.Glenn Hoddle schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:30:
[...]
Het is een blockchain, dus wat denk je zelf? https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Ten eerste staat Binance bekend om zijn lage funding rates omdat er veel 'geld' beschikbaar is door de vele markten die Binance heeft welke ook direct pariteit trading mogelijk maken. Daar zijn genoeg artikelen over online te vinden.wouterwouter2 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Ook dan zit je dr naast. Aangezien de funding rate ook negatief kan zijn. Nemen we Binance BTCUSDT dr bij dan zou je 'maar' 22.95% hebben als je om 1 Jan 2021 was begonnen. (33.36% als je precies een jaar geleden zou zijn begonnen). Voor een jaar had je beter BTC kunnen kopen en hodl.
Ten tweede, als ik de funding historie van BTCUSDT download hier: https://www.binance.com/en/futures/funding-history/1 (10 september 2020 - vandaag) kom ik op 0,0227% gemidddeld per 8h.
Als je daar de continuous compounding formula overheen gooit: 2,71828^(0,0227/100*3*365)-1
kom je op 28,22% op jaarbasis uit.
Maar een belangrijke kanttekening is dat we dan wel afgelopen zware weken meetellen maar niet de extreme bullish periode vanaf maart 2020 tot de 64k waar vrijwel alle dagen positieve rente hadden.
En nogmaals: Binance staat bekend om zijn scherpe funding rates.
Op Derribit heb ik afgelopen jaar tussen de 50% en 75% gehaald op mijn eigen vermogen met short zijn en ik had al geschreven dat ik veel vermogen naar DEX stable coins heb gehaald sinds de BTC niet echt meer wil rond de 60k. Ik heb op Derribit gewoon het transactielog gefilterd op settlement (elke ochtend om 8u) en gekeken hoeveel BTC ik totaal ontvangen en betaald heb aan deze settlements.
Ook dat is het punt niet. Ik ben sowieso een day trader, maar dit gaat om serieus 'spaargeld' wat ik niet op de bank wil hebben voor een negatieve rente maar waar ik redelijk risicoloos (gezien risk/reward) rente voor wil vangen. En dan is alles tussen 20% en 75% uitstekend!wouterwouter2 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Voor een jaar had je beter BTC kunnen kopen en hodl.
[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 24-05-2021 22:39 ]
Gewoon buy en sell orders zetten is geen hogere wiskunde.anandus schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:30:
Zal je zien, piekt het vannacht en tegen de tijd dat ik wakker wordt zitten we in een dinsdagdip
Misschien toch even een keer uitvogelen hoe dat werkt met automatische buys en sells
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Lukashenko, al-Sisi, Castro, Jung-Un, El Chapo, etc.?Het Fantoom schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:27:
[...]
Moet zeggen dat me dat ook nooit overkomt. Ik heb alles keurig op de ledger laten staan deze hele maand en de drop van 60k naar 30k leedzaam toegezien. Sinds vanochtend mn btc ' binnen handbereik' op binance en dan ga je dus dit soort verkoop, toch maar weer terug, oh nee toch verkoop trades maken. Kansloos geld weggooien. Gelukkig kost het me een leuke racefiets en geen half huis maar toch . Die ledger was zo gek nog niet.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Vast, maar ik moet nog wel even uitvogelen waar en hoeroflexx schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:35:
[...]
Gewoon buy en sell orders zetten is geen hogere wiskunde.
Nou ja, ik denk niet dat je als whale de boel gaat onderverdelen in zulke kleine hoeveelheden, maar perfect is het natuurlijk niet. Maar je kan wel al die wallets individueel aanklikken en gewoon zien wat ze doen.Qunix schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:32:
[...]
Dat is ook een vertekend beeld. Er kunnen veel wallet zijn (met <0,1 BTC) onder 1 private key natuurlijk.
Alleen lijken veel mensen het fijner te vinden te doen alsof we 'gemanipuleerd' worden door 'de whales' dan dat ze onder ogen moeten zien dat ze zelf misschien nog wel het volatielste deel van deze markt zijn.
Nou ja, we mogen van mij inderdaad nog wel even dippen, had net als een paar anderen de bup in fiat gezet in de hoop later op de dag nog weer even aan te vullen...Ngangatar schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:35:
Volgens AGGR gaan we rekt, ik zie duidelijk de zeis van magere Hein met de bloeddruppels er nog aan.
[Afbeelding]
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Ik hoop gewoon met je meednzm schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:36:
[...]
Nou ja, we mogen van mij inderdaad nog wel even dippen, had net als een paar anderen de bup in fiat gezet in de hoop later op de dag nog weer even aan te vullen...
Je kan het splitsen he. Ik heb een deel op mijn Ledger voor de hodl en een deel op binance voor de handltwit schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:35:
Ik ga eens even wat A4tjes volpennen denk ik. " Ik zal nooit geen market buy order in een groene candle meer plaatsen" . " Ik zal nooit een market order in een groene candle meer plaatsen" . " Ik zal nooit een market buy order in een groene candle meer plaatsen" x 10000.
Moet zeggen dat me dat ook nooit overkomt. Ik heb alles keurig op de ledger laten staan deze hele maand en de drop van 60k naar 30k leedzaam toegezien. Sinds vanochtend mn btc ' binnen handbereik' op binance en dan ga je dus dit soort verkoop, toch maar weer terug, oh nee toch verkoop trades maken. Kansloos geld weggooien. Gelukkig kost het me een leuke racefiets en geen half huis maar toch . Die ledger was zo gek nog niet.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik weet niet precies waarom maar zit hier hard te lachen om 'handl'YES schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:37:
[...]
Je kan het splitsen he. Ik heb een deel op mijn Ledger voor de hodl en een deel op binance voor de handl
Ga ik erin houden!
Ik zou sowieso wel naar de wc gaan. Zodat je niet in je bed pist.Het Fantoom schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:38:
Moet ik nu voor het slapen aankopen of beter van niet?
Ik geloof direct dat die Kim van Noord-Korea een beste bagholder is.anandus schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:35:
[...]
Lukashenko, al-Sisi, Castro, Jung-Un, El Chapo, etc.?
OCO of zet sell én buy limits jongen. Dan zit je hoe dan ook safe. Mooie buyorder boven 41500k, mooie sell order net boven je vorige winst niveau. Sleep tight.Het Fantoom schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:38:
Moet ik nu voor het slapen aankopen of beter van niet?
Ik tikte het eerst normaal uit en zag toen dat ik een poëtische kans kon pakken. Dan doe je dat.sOid schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:41:
[...]
Ik weet niet precies waarom maar zit hier hard te lachen om 'handl'![]()
Ga ik erin houden!
WTF!?
Vorige week was het nog iets met hoge risico en ze weigerde deel te nemen erin.
Mwha, dat dacht jeroflexx schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:35:
[...]
Gewoon buy en sell orders zetten is geen hogere wiskunde.
Vijf bier, één kaasDarrell schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:45:
Ik hodl maar van mij mag die heel snel weer onder de 38k om de invloed van musk teniet te doen.
[Afbeelding]
Of wat zegt-ie?
Handl, Hodl, ik zag ook een trendYES schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:43:
[...]
Ik tikte het eerst normaal uit en zag toen dat ik een poëtische kans kon pakken. Dan doe je dat.
Zoek maar eens op Google images...AMARONE schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:12:
[...]
Gouden kletterende munten op mijn kop, waar dacht jij aan dan?
Die fonsdsen roepen net als Elon alles wat goed is voor hun eigen PF. Als ze net groot in willen slaan roepen ze dit.Qunix schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:44:
[...]
WTF!?
Vorige week was het nog iets met hoge risico en ze weigerde deel te nemen erin.
Wij roepen ook alles wat goed is voor onze PF alleen hebben we weinig invloed
Eigenlijk nog wel geinig ook dat het niet eerder voorbij gekomen is. Of het is wel voorbij gekomen maar dan tijdens een dikke dip want dan wordt elke comment weggeblazen door 85 anderen die in dezelfde seconde geplaatst worden natuurlijk.
"Zij zijn groot en wij zijn klein en dat is niet eerlijk."Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:48:
[...]
Wij roepen ook alles wat goed is voor onze PF alleen hebben we weinig invloed
- Calimero
Ben benieuwd wat vannacht gaat doen, net weer even een beetje bijgekocht..
Komende week bepaald of er meer gekocht gaat worden. Heb van het verleden wel geleerd met kleine bedragen de stijging omhoog meenemen
Beetje jammer ja dat er geen achievements zijn dat je alles leest etcYES schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:50:
[...]
Eigenlijk nog wel geinig ook dat het niet eerder voorbij gekomen is. Of het is wel voorbij gekomen maar dan tijdens een dikke dip want dan wordt elke comment weggeblazen door 85 anderen die in dezelfde seconde geplaatst worden natuurlijk.
Over Taro gesproken: @Taro Gezien jouw avatar slaat je nick op Taurus, maar gezien je voorspellende gave zou het me niet verbazen wanneer het stiekem van Tarot is
Ik bedoel dat helemaal niet negatief hoor. Gewoon de zoveelste bevestiging dat Elon een slimme man is die zijn Twitter berichten uitstekend timed met de koersen van DOGE en BTC en een blik werpt op zijn eigen PF voor hij op Enter drukt.Qunix schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:51:
[...]
"Zij zijn groot en wij zijn klein en dat is niet eerlijk."
- Calimero
Zou gek zijn als iemand hem dat kwalijk neemt.
Voor iemand die miljarden heeft en daarmee geld verdient aan kleine visjes die misschien proberen een stukje hypotheek af te lossen, neem ik hem dat zeker kwalijk.Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:55:
[...]
Klaag je ook als hij zorgde door dat de koers ging stijgen. Echt irritante geklaag om niks.PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:57:
[...]
Voor iemand die miljarden heeft en daarmee geld verdient aan kleine visjes die misschien proberen een stukje hypotheek af te lossen, neem ik hem dat zeker kwalijk.
Het maakt mij allemaal geen reet uit. Zoals ik eerder al zei, van mij mag er iedere dag 20% af en weer 40% bij. De dagen dat de boel keihard zakt zijn voor mij de beste dagen.trader1212 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:59:
[...]
Klaag je ook als hij zorgde door dat de koers ging stijgen. Echt irritante geklaag om niks.
Ik neem het iemand die tig miljarden heeft en alles kan kopen dat ie wil kwalijk dat ie speelt met het geld van mensen die nog geen 0.0001% hebben van wat hij heeft. Voor mij persoonlijk vind het prima hoor, maar het gaat niet om mij.
Hahah, viel me wel op dat zijn tesla btc wallet bijna in verlies kwam. Maar ja. Toch niet zijn geld.Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:55:
[...]
Ik bedoel dat helemaal niet negatief hoor. Gewoon de zoveelste bevestiging dat Elon een slimme man is die zijn Twitter berichten uitstekend timed met de koersen van DOGE en BTC en een blik werpt op zijn eigen PF voor hij op Enter drukt.
De toezichthouders waarschuwen vrijwel dagelijks dat de crypto markt een ongereguleerde markt is waar voorkennis volledig legaal, transparantie minimaal (geen meldingsplicht of short regulering etc) is en proffesionele traders over tools en kennis beschikken en die maximaal kunnen inzetten tegen de pappa en mamma traders.PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:57:
[...]
Voor iemand die miljarden heeft en daarmee geld verdient aan kleine visjes die misschien proberen een stukje hypotheek af te lossen, neem ik hem dat zeker kwalijk.
Ondanks alle adviezen wagen wij ons toch op deze markt. We hoeven en hebben er niets te zoeken maar zijn hier allemaal vrijwillig
Dat snap ik ook prima. Alleen heeft iemand als Musk die 5x multi miljardair is nou echt niets beters te doen dat bagholders achter laten met een shitcoin als Doge ? Al die Tweets van hem kosten heel veel mensen heel veel geld. Dat het mij geen geld kost veranderd daar niets aan. Ga lekker raketten bouwen ofzo en naai de gewone man niet met je tweets.Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:02:
[...]
De toezichthouders waarschuwen vrijwel dagelijks dat de crypto markt een ongereguleerde markt is waar voorkennis volledig legaal, transparantie minimaal (geen meldingsplicht of short regulering etc) is en proffesionele traders over tools en kennis beschikken en die maximaal kunnen inzetten tegen de pappa en mamma traders.
Ondanks alle adviezen wagen wij ons toch op deze markt. We hoeven en hebben er niets te zoeken maar zijn hier allemaal vrijwillig
Klopt! Maar dat neemt niet weg dat je er een mening over kan hebben hoe iemand zijn macht ge/misbruikt. Als je op Marktplaats iets koopt, een vrij nieuwe telefoon met bon en het blijkt toch een item te zijn van dubieuze afkomst, dan vind ik het ethisch niet ineens ok dat de verkoper dat heeft gedaan omdat er vaak wordt gewaarschuwd voor onzuivere praktijken. Let op, ik zeg expres ethisch want strafrechtelijk staat het natuurlijk buiten kijf.Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:02:
[...]
De toezichthouders waarschuwen vrijwel dagelijks dat de crypto markt een ongereguleerde markt is waar voorkennis volledig legaal, transparantie minimaal (geen meldingsplicht of short regulering etc) is en proffesionele traders over tools en kennis beschikken en die maximaal kunnen inzetten tegen de pappa en mamma traders.
Maakt gedrag van X per definitie niet meer uit als Y weet dat er een kans op zou zijn? Ik vind van niet.
[ Voor 5% gewijzigd door JT op 24-05-2021 23:07 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Wij kunnen dit zelf ookPilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:04:
[...]
Dat snap ik ook prima. Alleen heeft iemand als Musk die 5x multi miljardair is nou echt niets beters te doen dat bagholders achter laten met een shitcoin als Doge ? Al die Tweets van hem kosten heel veel mensen heel veel geld. Dat het mij geen geld kost veranderd daar niets aan. Ga lekker raketten bouwen ofzo en naai de gewone man niet met je tweets.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ondanks? De gereguleerde markt hangt van protectionisme, manipulatie en onredelijke regels aan elkaar. Als ik een jaloers schreeuwende toezichthouder hoor weet ik dat ik goed zit.Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:02:
[...]
Ik durf wel te stellen dat ik 98%+ lees. Kost me met name 's avonds een berg tijd, ' 867 nieuwe ongelezen berichten' en dat soort dingen staat er dan rustig. En dan houd ik nog een deel overdag bij tijdens werk en op mijn telefoon. Echt bizar hoe ontzettend veel random shit, meuk en andere gesprekken je dan trouwens leest. En toch, het hoort er voor mij bij. In crypto zitten maar de slowchat missen is net als .. nou ja vul zelf allemaal maar iets leuks inNgangatar schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:53:
[...]
Beetje jammer ja dat er geen achievements zijn dat je alles leest etc. Echt, dit topic op zich is al een dagjob. Moet er niet aan denken moderator te zijn zoals Taro.
Over Taro gesproken: @Taro Gezien jouw avatar slaat je nick op Taurus, maar gezien je voorspellende gave zou het me niet verbazen wanneer het stiekem van Tarot is.
[ Voor 5% gewijzigd door twit op 24-05-2021 23:10 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Waarom zitten mensen hier zo mee? Ik bedoel, ten eerste, als je zijn tweets serieus neemt, dan is dat niet zijn fout, maar van diegene die deze serieus nemen.PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:04:
[...]
Dat snap ik ook prima. Alleen heeft iemand als Musk die 5x multi miljardair is nou echt niets beters te doen dat bagholders achter laten met een shitcoin als Doge ? Al die Tweets van hem kosten heel veel mensen heel veel geld. Dat het mij geen geld kost veranderd daar niets aan. Ga lekker raketten bouwen ofzo en naai de gewone man niet met je tweets.
En dat het de markt beïnvloed, ja dat is onderdeel van het spelletje. Shit happens. Wil je meer zekerheid, ga lekker naar ABN toe en investeer in saaie NL bedrijven.
...is als een wielrenner zonder fiets.twit schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:07:
[...]
Ik durf wel te stellen dat ik 98%+ lees. Kost me met name 's avonds een berg tijd, ' 867 nieuwe ongelezen berichten' en dat soort dingen staat er dan rustig. En dan houd ik nog een deel overdag bij tijdens werk en op mijn telefoon. Echt bizar hoe ontzettend veel random shit, meuk en andere gesprekken je dan trouwens leest. En toch, het hoort er voor mij bij. In crypto zitten maar de slowchat missen is net als .. nou ja vul zelf allemaal maar iets leuks in
Omdat ie de gewone man, die misschien ook wel stom is, geld kost. Terwijl hij als ie 22.521 jaar zou leven zijn geld nog niet op krijgt. Zoals als ik al zei, voor mij persoonlijk is het prima. Ik vind iemand gewoon een lul als ie miljarden heeft en Henk en Igrid geld laat verliezen door zijn Tweets. Er is door hem een hele cult ontstaan met Doge en al die mensen gaan vroeg of later rekt. Ik snap niet hoe ik dit verder uit zou moeten leggen ?Erazzzer schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:09:
[...]
Waarom zitten mensen hier zo mee? Ik bedoel, ten eerste, als je zijn tweets serieus neemt, dan is dat niet zijn fout, maar van diegene die deze serieus nemen.
En dat het de markt beïnvloed, ja dat is onderdeel van het spelletje. Shit happens. Wil je meer zekerheid, ga lekker naar ABN toe en investeer in saaie NL bedrijven.
Tja, je moet geen dingen doen waar je geen verstand van hebt. Zeker niet met geld wat je niet hebt of niet kan missen. Als Henk en Ingrid hier in trappen is het gewoon een eigen domme schuld. Niet meer en niet minder.PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:12:
[...]
Omdat ie de gewone man, die misschien ook wel stom is, geld kost. Terwijl hij als ie 22.521 jaar zou leven zijn geld nog niet op krijgt. Zoals als ik al zei, voor mij persoonlijk is het prima. Ik vind iemand gewoon een lul als ie miljarden heeft en Henk en Igrid geld laat verliezen door zijn Tweets. Er is door hem een hele cult ontstaan met Doge en al die mensen gaan vroeg of later rekt. Ik snap niet hoe ik dit verder uit zou moeten leggen ?
Als of toezichthouders hun werk doen, Remember Januari Gamestonk.. Je kon wel verkopen maar niet kopen als particulier! Oh maar de big boys mochten trouwens wel even kopen.Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:02:
[...]
Dus iedere oplichter is het probleem van wie opgelicht wordt. Iedereen waarbij wordt ingebroken is het zijn eigen schuld omdat de sloten niet genoeg zijn. Laat jij de sleutels in je fiets zitten is het prima als ie wordt gestolen. Dit is wat je zegt.Erazzzer schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:15:
[...]
Tja, je moet geen dingen doen waar je geen verstand van hebt. Zeker niet met geld wat je niet hebt of niet kan missen. Als Henk en Ingrid hier in trappen is het gewoon een eigen domme schuld. Niet meer en niet minder.
Bitcoin Eyes $40K as Musk & Saylor Work on Green BTC Mining Initiatives
https://cryptonews.net/69...m=app&utm_campaign=shared
De spreekwoordelijke veren waar ik het over had.
Want wat is deze man toch onze nieuwe Messias en redder in nood...
Het is gewoon allemaal commerciële strategie.
[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 24-05-2021 23:22 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Nee, dit is niet wat ik zeg. Hier worden geen wetten overtreden. Oplichters en inbrekers overtreden de wet. Elon stuurt wat tweets en zover ik weet is hij daar nog niet voor gearresteerd.PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:17:
[...]
Dus iedere oplichter is het probleem van wie opgelicht wordt. Iedereen waarbij wordt ingebroken is het zijn eigen schuld omdat de sloten niet genoeg zijn. Laat jij de sleutels in je fiets zitten is het prima als ie wordt gestolen. Dit is wat je zegt.
En verder, een oplichter benadert jou. Een inbreker gaat op bezoek bij jou.
Henk en Ingrid stoppen zelf die centjes in iets wat ze niet kennen omdat ze dat op Twitter gezien hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Erazzzer op 24-05-2021 23:21 ]
Ah, die is nog leuker. Iets is pas fout als het een wet is. Dat maakt slaven hebben prima, want ooit was dit legaal. Moraal wordt niet bepaald door de wet.Erazzzer schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:19:
[...]
Nee, dit is niet wat ik zeg. Hier worden geen wetten overtreden. Oplichters en inbrekers overtreden de wet. Elon stuurt wat tweets en zover ik weet is hij daar nog niet voor gearresteerd.
Dus die tweet pint de rekening van Henk leeg?PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:12:
[...]
Ik vind iemand gewoon een lul als ie miljarden heeft en Henk en Igrid geld laat verliezen door zijn Tweets. (...) Ik snap niet hoe ik dit verder uit zou moeten leggen ?
Slaven hebben is niet prima, want dat is bij wet verboden.PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:20:
[...]
Ah, die is nog leuker. Iets is pas fout als het een wet is. Dat maakt slaven hebben prima, want ooit was dit legaal. Moraal wordt niet bepaald door de wet.
En vroeger was dat niet verboden, maar was het ook geen moraal probleem. Dus dit slaat ook weer nergens op.
Hmm? Toen was slaven hebben prima ja. Ook moreel gezien. Nu niet, want wetgeving. Je punt?PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:20:
[...]
Ah, die is nog leuker. Iets is pas fout als het een wet is. Dat maakt slaven hebben prima, want ooit was dit legaal. Moraal wordt niet bepaald door de wet.
Gewoon ff ter verduidelijking hoor.
De shortende Henk, want hij had gehoord bij de kapper dat btc slecht voor het milieu is. Dacht hij even slim te zijn. REKT.Glenn Hoddle schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:21:
[...]
Dus die tweet pint de rekening van Henk leeg?
Als je invloed hebt dan moet je daar ook verantwoord mee om gaan. Als Henk een domme lul is die niet met geld om kan gaan maakt het dat nog niet goed om Henk geld te laten verliezen door een shitcoin te hypen.Glenn Hoddle schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:21:
[...]
Dus die tweet pint de rekening van Henk leeg?
Ik vind het gewoon niet netjes wat Musk doet, da's alles.
De laatste zin is het punt, die niet gelezen of ga liever in op details ipv wat er wordt bedoelt omdat je gelijk wil hebben of bijdehand wil zijn ?Youp1e schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:23:
[...]
Hmm? Toen was slaven hebben prima ja. Dat klopt. Nu niet, want wetgeving. Je punt?
Gewoon ff ter verduidelijking hoor.
Go bitcoin!
Zullen we Staatsloterij ook maar verbieden dan? Vaccinatie verplichten? Want blijkbaar moeten wij iedereen tegen zichzelf beschermen, gezien we te dom zijn zelf na te denken.PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:23:
[...]
Als je invloed hebt dan moet je daar ook verantwoord mee om gaan. Als Henk een domme lul is die niet met geld om kan gaan maakt het dat nog niet goed om Henk geld te laten verliezen door een shitcoin te hypen.
Klinkt alsof je zelf op de piek heb geinvesteerd en elon de schuld wil geven lol. Iedereen die investeert, doge btc neemt zelf een risicoPilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:23:
[...]
Als je invloed hebt dan moet je daar ook verantwoord mee om gaan. Als Henk een domme lul is die niet met geld om kan gaan maakt het dat nog niet goed om Henk geld te laten verliezen door een shitcoin te hypen.
Hij doet het niet voor het geld, geld heeft hij zat. Hij heeft andere plannen oa wereld elektrisch maken
Gezien ik dezelfde reactie gaf zal het probleem eerder bij jou liggen...PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:24:
[...]
De laatste zin is het punt, die niet gelezen of ga liever in op details ipv wat er wordt bedoelt omdat je gelijk wil hebben of bijdehand wil zijn ?
Al aangepast. Moreel was het ook geen probleem vroeger, men wist niet beter. Perspectief. Zoals de mijne hierin: moreel verwerpelijk wat Musk waarschijnlijk aan het doen is, maar goed, de mensheid is verre van moreel hoogstaand.PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:24:
[...]
De laatste zin is het punt, die niet gelezen of ga liever in op details ipv wat er wordt bedoelt omdat je gelijk wil hebben of bijdehand wil zijn ?
Whatever kerel. Als jij het prima vind wat Musk doet en hoe ie een nieuw leger aan bagholders aan het maken is, dat moet jij weten. Einde discussie voor mij.Erazzzer schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:24:
[...]
Zullen we Staatsloterij ook maar verbieden dan? Vaccinatie verplichten? Want blijkbaar moeten wij iedereen tegen zichzelf beschermen, gezien we te dom zijn zelf na te denken.
Ongereguleerde markt i.c.m. alle sekte gekkies maakt het tot wat het nu is.Da_maniaC schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:19:
En hier zijn ze dan:
Bitcoin Eyes $40K as Musk & Saylor Work on Green BTC Mining Initiatives
https://cryptonews.net/69...m=app&utm_campaign=shared
De spreekwoordelijke veren waar ik het over had.
Want wat is deze man toch onze nieuwe Messias en redder in nood...
Het is gewoon allemaal commerciële strategie.
Tweetje hier en daar, en de prijs doet weer eens raar!
Bedankt voor het delen!
Redelijk manke vergelijking imo.PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:17:
[...]
Dus iedere oplichter is het probleem van wie opgelicht wordt. Iedereen waarbij wordt ingebroken is het zijn eigen schuld omdat de sloten niet genoeg zijn. Laat jij de sleutels in je fiets zitten is het prima als ie wordt gestolen. Dit is wat je zegt.
In dit geval zou je beter kunnen stellen dat er één fietsenmaker is die alle fietssloten opkoopt en zegt hij dat het het beste van de wereld is. Waardoor de prijs voor een zelfde slot bij een andere fietsenmaker stijgt maar iedereen het wil.
Als de sloten lekker verkopen dan zegt de fietsenmaker dat ze toch onbetrouwbaar en slecht zijn waardoor henk van zijn duur gekochte slot af wil maar er op marktplaats nog maar een fractie voor krijgt.
Fiets zonder slot dus waar de fietsenmaker zelf ook geen belangstelling in heeft, die is namelijk net van de sloten af.
Gast, lees de topics 4 jaar terug eens ofzo. Blijkbaar is het voor sommige mensen niet te geloven dat mij iets kan boeien wat voor mij goed is en voor andere mensen slecht, waarbij ik het slecht vind.Ponk123 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:25:
[...]
Klinkt alsof je zelf op de piek heb geinvesteerd en elon de schuld wil geven lol.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!