Wtf, ik zie nu pas dat die de 95k heeft aangetikt 2 weken terug.keepitfrosty schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:42:
Pff yfi is even hard aan het moonen zeg
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
psn = smeersbergen
Spoke with North American Bitcoin miners. They committed to publish current & planned renewable usage & to ask miners WW to do so. Potentially promising.
— Elon Musk (@elonmusk) 24 mei 2021
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Doe dat maar niet.. 100 - 30% is 70 + 140% is 98..PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:14:
Beste Whales. Kunnen we dit het komende half jaar even volhouden ? 20 tot 30% er af en dan weer 40% omhoog. Het liefst 2 tot 3x per week. Alvast bedankt
Zero.
Ik vind dat kleinere lettertype op één van de rijen erg storend zeg...
Misschien toch helemaal niet zo crimineel om de afgelopen dagen hodl te hebben geroepen ..
Ook stel ik voor weer wat babe-targets te zetten
Not this shit again.
Musk is de irritante oom op een verjaardag die doorheeft wanneer de kinderen klaar zijn met z'n grappen en grollen, en dan maar overgaat tot het uitdelen van snoep om populair te blijven.
Soms zijn grafieken handiger dan tabellen
[ Voor 23% gewijzigd door Jedi_Pimp op 24-05-2021 21:50 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
[ Voor 95% gewijzigd door Jedi_Pimp op 24-05-2021 21:50 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ook Ray Dalio heeft de dip gekocht waar hij eerst tegen Bitcoin was.
Niet alleen bitcoin, gewoon alles, hop, alsof het speelgoed is.
[ Voor 34% gewijzigd door JDx op 24-05-2021 21:53 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Mee eens.Chaes schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:47:
[...]
Ik vind dat kleinere lettertype op één van de rijen erg storend zeg...
Ik heb het niet gemaakt.
Weer een Tweet ?JDx schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:50:
Sjonge, begint irritant te worden dat een tweet alles omslaat...
Toch niet weer van onze Asperger meneer?
https://twitter.com/elonmusk/status/1396914548167233537Aarebe1 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:53:
[...]
Weer een Tweet ?
Toch niet weer van onze Asperger meneer?
Maar heeft niks met musk te maken, is de markt. Geen manipulatie of zo. Ben je gek!
[ Voor 51% gewijzigd door Pelox op 24-05-2021 21:55 ]
Zero.
volledig mee eens, ik dacht dat de markt al wat "volwassener" (lees: minder volatiel) zou zijn tov 2017 met al dat institutioneel geld, tot 1 of andere bekende kop een een tweetje stuurt en dat een dipje van -50% veroorzaak (niet direct door zijn tweet wel te verstaan).JDx schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:50:
Sjonge, begint irritant te worden dat een tweet alles omslaat...
If the market could stop impulsively reacting to your tweets, that would be great.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 24 mei 2021
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Zal geen naam en rugnummers noemen, maar heb dat volk vandaag erg weinig gezien.
Betekent overigens niet dat de bearmarket/crash voorbij is, zeker niet. Maar luister niet te veel naar anderen en trek je eigen plan, het kan je namelijk veel geld kosten.
PSN/Steam: Xamsix
Letterlijk vanmiddag om 5 uur stond hij nog hoger..DaWayne schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:56:
Cake gaat helemaal M00n. Lovin' it.
Alle proemn in n drek
Het trekken van mijn eigen plan heeft me inderdaad veel geld gekost.Xamsix schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:55:
Maar luister niet te veel naar anderen en trek je eigen plan, het kan je namelijk veel geld kosten.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Je comment valt eigenlijk onder dezelfde noemer als je het mij vraagt, en ik ben grotendeels een van de holders die je 'verdedigd'. Je plan aanhouden is meestal wel de betere optie dan uit emotie of andermans shillfud handelen.Xamsix schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:55:
Deze comment zal verdwijnen onder de hypecommenst, maar wil wel er even op wijzen dat mensen nog belachelijk gemaakt voor hun HODL strategie gisteren. Dat scheelt je dus, afhankelijk van wat je hold, zo'n 50 procent door een dag langer te holden.
Zal geen naam en rugnummers noemen, maar heb dat volk vandaag erg weinig gezien.
Betekent overigens niet dat de bearmarket/crash voorbij is, zeker niet. Maar luister niet te veel naar anderen en trek je eigen plan, het kan je namelijk veel geld kosten.
[ Voor 6% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 24-05-2021 21:59 ]
Ik bekijk het anders. Het energieconsumptie is al jaren een discussie punt. Als deze man voor zorgt dat het eindelijk duidelijk is geworden hoeveel het energieverbruik renewable is en wat de plannen zullen zijn stappen grotere partijen sneller in. Ook critici hebben minder te vertellen.mathiasc schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:54:
[...]
volledig mee eens, ik dacht dat de markt al wat "volwassener" (lees: minder volatiel) zou zijn tov 2017 met al dat institutioneel geld, tot 1 of andere bekende kop een een tweetje stuurt en dat een dipje van -50% veroorzaak (niet direct door zijn tweet wel te verstaan).
Probeer letterlijk, net als gisteren, tegen mensen te zeggen dat holden niet per definitie een slechte strategie is. Zoals het gisteren wel werd neergezet. That's all.TWeaKLeGeND schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:58:
[...]
Je comment valt eigenlijk onder dezelfde noemer als je het mij vraagt, en ik ben grotendeels een van de holders die je 'verdedigd'
Betekent niet dat het de enige strategie is, zeg alleen niet per definitie slecht. Moet nog wat meer disclaimers toevoegen merk ik
[ Voor 13% gewijzigd door Xamsix op 24-05-2021 22:01 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nu niet meer😁.Aarebe1 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:56:
[...]
Letterlijk vanmiddag om 5 uur stond hij nog hoger..
En toch zo'n 0,29/5 % verdiend sindsdien he.
Wat een bounceServor schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:59:
F*ck dat gaat hard zeg.
Zeker, maar nu wel volhouden.
Zal de doemdenkers leren!
natuurlijk BTC
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 24-05-2021 22:02 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik had niet veel fiat, vrijwel niks zelfs, maar vind het net zo kut, bij sommige mensen hangt hun gehele investering af van een enkele tweet, dat maakt nou niet echt dat ik denk een veilig iets, die coins.JT schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:58:
Jezus. Kut Elon. Was net bezig met kijken wat ik voor de nacht ging doen, zat nog in fiat.
Daar komt nog eens bij dat hij niet dit soort dingen tweet als hij wakker is (logisch), met de logische gevolgen.
[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 24-05-2021 22:03 ]
Nee ik hou vol morgen vroeg pas weer..Richh schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:01:
Thnx Musk, dan maar weer bijkopen.
FOMO got a hold of meRichh schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:01:
Thnx Musk, dan maar weer bijkopen.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Yesterday I was pleased to host a meeting between @elonmusk & the leading Bitcoin miners in North America. The miners have agreed to form the Bitcoin Mining Council to promote energy usage transparency & accelerate sustainability initiatives worldwide. https://t.co/EHgLZ9zvDK
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 24 mei 2021
* Taro zet wat Bitcoin weg op de Ledger, de bullrun gaat weer verder.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Die whales hebben al flink gecashed met deze drop. Als ze slim zijn laten ze de boel flink stijgen en doen ze hetzelfde pas op 100k. Iedereen happy.HollovVpo1nt schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:03:
Wees voorzichtig mensen. Het sentiment van afgelopen dagen zal niet met één tweet veranderen. Er zijn zal whales die kunnen profiteren van deze stijging en voordat je het weet zal de langzame groene stijging te niet worden gedaan door een snelle stijle rode candle.
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Ja daar ging het fout.The Redman schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:03:
ik zit even een pita veggy gyros te maken en er wordt gemoond
Alle proemn in n drek
Als dit gaat gebeuren is dat natuurlijk wel een grote stap - samen met dat mining niet meer een primair Chinees gebeuren zal zijn.Taro schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:03:
Elon was overigens niet alleen:
[Twitter]
Deze idioterie ken ik niet uit 2017/2018. In die zin is het eerder een achteruitgang.JDx schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:01:
[...]
Ik had niet veel fiat, vrijwel niks zelfs, maar vind het net zo kut, bij sommige mensen hangt hun gehele investering af van een enkele tweet, dat maakt nou niet echt dat ik denk een veilig iets, die coins.
Daar komt nog eens bij dat hij niet dit soort dingen tweet als hij wakker is (logisch), met de logische gevolgen.
Op zich ben ik het eens met wees voorzichting. Maar de rest ben ik het niet mee eens; de eerste tweet die ik meemaakte van Musk dit jaar zorgde ervoor dat een twijfelachtige markt ineens wekenlang bullish werd. Ook het sentiment hier sloeg totaal om voor langer dan 1 of 2 dagen.HollovVpo1nt schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:03:
Wees voorzichtig mensen. Het sentiment van afgelopen dagen zal niet met één tweet veranderen. Er zijn zal whales die kunnen profiteren van deze stijging en voordat je het weet zal de langzame groene stijging te niet worden gedaan door een snelle stijle rode candle.
Ecodan warmtepomp
Ja eens! Zelfde om bij te kopen in de dip, van gisteren. Had ADA/DOT/VET/XLM bijgekocht, allemaal vrij laag. Werd door veel mensen uitgelachen. Bijkopen in de dip, als het geen shitcoins zijn lijkt mij toch prima.Xamsix schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:55:
Deze comment zal verdwijnen onder de hypecommenst, maar wil wel er even op wijzen dat mensen nog belachelijk gemaakt voor hun HODL strategie gisteren. Dat scheelt je dus, afhankelijk van wat je hold, zo'n 50 procent door een dag langer te holden.
Gebruik Bittrex, maar heb nu ook binance erbij. Blijk ik op mn werk binance niet te kunnen gebruiken vanwege US ip adres (op zee via satteliet, dus wisselde landen als eind ip adres)
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
En wat dacht je van dit?Taro schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:03:
[Twitter]
Oil-Crypto Alliances Form in North America To Power Bitcoin Miners.
https://dailyhodl.com/202...-to-power-bitcoin-miners/
Ik verkocht echt een half uur terug op 38.1 mn binance stack met hetzelfde idee. Was ook vrij tevreden met het dag resultaat en had ingecalculeerd eventueel morgen een klein beetje minder btc terug te moeten kopen. krijg je dit 15 minuten later..Sideshowbobbie schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:56:
Voor vannacht maar even terug in fiat. Dit ging te snel en heb er niet helemaal vertrouwen in. Wel een hoop goed gemaakt vandaag
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik bedoel gewoon te zeggen dat we het simpelweg niet weten dus nu achteraf roepen dat het 50% gescheeld zou hebben zegt eigenlijk niks want op de top verkocht hebben zou nu altijd nog een dikke move geweest zijn en het had nu ook wederom gehalveerd kunnen zijn. Ja ik ben blij dat ik geen panic sell gedaan heb. (heb er wel aan gedacht ondanks de 'ervaring' van ruim 10 jaar Crypto)Xamsix schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:00:
[...]
Probeer letterlijk, net als gisteren, tegen mensen te zeggen dat holden niet per definitie een slechte strategie is. Zoals het gisteren wel werd neergezet. That's all.
Betekent niet dat het de enige strategie is, zeg alleen niet per definitie slecht. Moet nog wat meer disclaimers toevoegen merk ik
Golden shower!?AMARONE schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:07:
HEERLIJK
Moon, bull, Golden shower wacht op de Moon.
Dude!
VPN gebruiken?Kobus Post schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:06:
MATIC doet het ook leuk.
Gebruik Bittrex, maar heb nu ook binance erbij. Blijk ik op mn werk binance niet te kunnen gebruiken vanwege US ip adres (op zee via satteliet, dus wisselde landen als eind ip adres)
Zou een inverse H&S kunnen bewerkstelligen, zeer bullish voor de middellange termijn. Ik zeg doen.Ladonna schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:00:
Zit nog steeds klaar met m'n buy order op 33100
Ecodan warmtepomp
Dat is wel opvallend, MATIC reageerde totaal niet op Musk.Kobus Post schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:06:
MATIC doet het ook leuk.
Ieder z'n ding he! Sommige economen denken nog veel negatiever over onze deelname aan de crypto wereld
Ecodan warmtepomp
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
in eerste instantie werkte dat niet, maar paar minuten geduld en kan weer orders inschieten
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Je doet je naam geen eer aan met een golder showerAMARONE schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:07:
HEERLIJK
Moon, bull, Golden shower wacht op de Moon.
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Bever! schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:10:
Wat een vreselijk non-nieuws van elon, we worden gemanipuleerdwe laten ons manipuleren.
Gouden kletterende munten op mijn kop, waar dacht jij aan dan?
Mijn hele pf gaat lekker, maar ik zal officieel een bagholder worden ooit van DEGO. Wat een kut munt en reden om niet zomaar in iets te stappen als hier iets genoemd is. Eigen onderzoek telt boven FOMO.
Volgens mij bedoelen we ongeveer hetzelfde. Sellen op de top was gisteren geen sprake van natuurlijk, en het is dat timeframe waar ik het over had. Beetje zinloze "discussie" hahaTWeaKLeGeND schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:08:
[...]
Ik bedoel gewoon te zeggen dat we het simpelweg niet weten dus nu achteraf roepen dat het 50% gescheeld zou hebben zegt eigenlijk niks want op de top verkocht hebben zou nu altijd nog een dikke move geweest zijn en het had nu ook wederom gehalveerd kunnen zijn. Ja ik ben blij dat ik geen panic sell gedaan heb. (heb er wel aan gedacht ondanks de 'ervaring' van ruim 10 jaar Crypto)
Doe Eigen Goed Onderzoek?AMARONE schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:12:
[...]
Gouden kletterende munten op mijn kop, waar dacht jij aan dan?
Mijn hele pf gaat lekker, maar ik zal officieel een bagholder worden ooit van DEGO. Wat een kut munt en reden om niet zomaar in iets te stappen als hier iets genoemd is. Eigen onderzoek telt boven FOMO.
Uiteindelijk is het de markt die er zo heftig op reageert, wat hij Tweet is an sich prima.Bever! schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:10:
Wat een vreselijk non-nieuws van elon, we worden gemanipuleerd
If you’d like to help develop Doge, please submit ideas on GitHub & https://t.co/liAPQMFaQB @dogecoin_devs
— Elon Musk (@elonmusk) 24 mei 2021
Zucht.............
Mag ik nog even kwijt hoe smerig die twee dit spel aan het spelen zijnTaro schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:03:
[Twitter]
Gewoon een openbare, ordinaire pump, dump en pump.
Oke misschien krijgen we er een meer renewable btc voor terug, maar... Bah
Anyhow 69k soon.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ben het in ieder geval 100% eens met je tweede boodschap: Laat je niet gek maken door anderen.Xamsix schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:13:
[...]
Volgens mij bedoelen we ongeveer hetzelfde. Sellen op de top was gisteren geen sprake van natuurlijk, en het is dat timeframe waar ik het over had. Beetje zinloze "discussie" haha
Naaien of genaaid worden.sOid schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:16:
Zo. Ik heb een dagje gedaan alsof ik een leven heb. Kan iemand de laatste 606 berichten hier even in één zin samenvatten?
ELONMOON!sOid schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:16:
Zo. Ik heb een dagje gedaan alsof ik een leven heb. Kan iemand de laatste 606 berichten hier even in één zin samenvatten?
Eerst rekt, na Elonpost weer Moon!sOid schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:16:
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
HodlsOid schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:16:
Musk, pump, f00ked.sOid schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:16:
Ecodan warmtepomp
Opzich wel goed. Alle lijntjes-trekkers willen ‘m boven de 42k. Nou, doen ze dat toch evenRichh schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:14:
[...]
Mag ik nog even kwijt hoe smerig die twee dit spel aan het spelen zijn
Gewoon een openbare, ordinaire pump, dump en pump.
Oke misschien krijgen we er een meer renewable btc voor terug, maar... Bah
Anyhow 69k soon.
MOONsOid schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:16:
Dat hij de papers van Hoskinson pakt en wat man aan het werk zet ipv. te tweeten.
Enkele github ideeën... Hoe manipulatief kan je zijn.
Iedereen weet dat je het beste gewoon DOGE als een token op de ETH/ADA/BSC chain lanceert en niet het wiel opnieuw uitvind.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/tePEAgXxlvu3ZKfoyjCGO2tI.jpg?f=fotoalbum_large)