^^Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 18:44:
[...]
Dan is de vraag wat levert een jaar lang 0,038% compounding interest op: 2,71828^(0,038/100*4*365)-1 = 74,16% rente op je inleg.
*4 ?
Er zitten 4*8u in een dag, dus een rente die per 8h wordt berekend doe je x4 eenheden x365 dagen om op de jaarrente te komen.
In mijn dag zit 3 keer 8 uur helaas.Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:03:
[...]
Er zitten 4*8u in een dag, dus een rente die per 8h wordt berekend doe je x4 eenheden x365 dagen om op de jaarrente te komen.
32 uur in een dag?Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:03:
[...]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Maargoed, afgelopen weken op die vele bullish dagen was 0,15% per 8h heel niet ongewoon als interest voor de longs, dus dat compenseert extreem voor deze week dat je het met wat minder moet doen.
[ Voor 131% gewijzigd door Malarky op 24-05-2021 19:07 ]
OK dus 51,6%, dat maakt wel wat uit.Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:05:
Hahah oops.
Vind dat nog steeds ongeloofwaardige apy’s. Waarom zou dat platform niet een business loan nemen en zelf inleggen?
Leuk na de Coinbase-quizSideshowbobbie schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:16:
MATIC dendert ook maar door hè. Bijna 100% in 24 uur.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Komt goed.keanu_ schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:22:
ADA blijft weer tegen zijn bekende weerstand van 1,5 dollar aanhikken
Afgelopen 3 dagen is hij 1.60 geweest, maar naar 1.80 zou feest zijn idd.keanu_ schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:22:
ADA blijft weer tegen zijn bekende weerstand van 1,5 dollar aanhikken
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Confronterend
https://opensea.io/seaart
Ook dan zit je dr naast. Aangezien de funding rate ook negatief kan zijn. Nemen we Binance BTCUSDT dr bij dan zou je 'maar' 22.95% hebben als je om 1 Jan 2021 was begonnen. (33.36% als je precies een jaar geleden zou zijn begonnen). Voor een jaar had je beter BTC kunnen kopen en hodl.Malarky schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:05:
Hahah oops. En ik dacht met 0.038% nog wel laag in te zetten
Maargoed, afgelopen weken op die vele bullish dagen was 0,15% per 8h heel niet ongewoon als interest voor de longs, dus dat compenseert extreem voor deze week dat je het met wat minder moet doen.
Het lastige van crypto is dat je de onderliggende waarde moeilijk kan duiden zoals met aandelen bijvoorbeeld.Waah schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:37:
[...]
Confronterend?
Ik snap het wel.
[Afbeelding]
Hier word ik toch niet heel warm van. Als de bull nog doorgaat wacht ik wel ff tot die wat langere tijd stijgt. Dan maar wat kinder winst
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Elke dinsdag en vrijdag ontvang je automatisch je staking rewardswaztafel schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:40:
Hey guys, na de afgelopen dip mijn strategie iets aangepast en ook Staking daar onderdeel van gemaakt. Had al een Kraken account waar ik nu DOT en KSM stake maar benieuwd hoe ik mijn rewards kan claimen. Iemand een tip? Kon 't niet vinden en hun FAQ. Zie nl al wel dat er bij Total Rewards iets binnenkomt.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Hoe meet jij het sentiment?merauder schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:41:
Misschien interpreteer ik het verkeerd maar mij valt op dat qua sentiment van zwaar bearish vrij snel weer omslaat in bullish. Ik vertrouw dit niet.
Ik zou niet zomaar met extra geld strooien, omdat we 1 dag in het groen staan maar het sentiment met crypto kan met één dag idd veranderen. De week is nog net begonnen en er zal veel weerstand zijn op 38k en 42k. Er zullen zeker weer drops komen waardoor er weer paniek zal ontstaan.merauder schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:41:
Misschien interpreteer ik het verkeerd maar mij valt op dat qua sentiment van zwaar bearish vrij snel weer omslaat in bullish. Ik vertrouw dit niet.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Bij crypto kan alles
Zo veel was me duidelijkAslanboy1905 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:41:
[...]
Elke dinsdag en vrijdag ontvang je automatisch je staking rewards
Door de stoploss een paar dagen geleden gisteren het dubbele gekocht tussen 79 en 81 cent (eerdere weerstand/support) De OCO trade bij aankoop was helft tussen de 1.45 en 1.55 er uit of onder de 60 cent. Ben zeer tevreden hoor, maar dit zijn altijd van die dingen waar je achteraf nog even over nadenkt...Sideshowbobbie schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:16:
MATIC dendert ook maar door hè. Bijna 100% in 24 uur.
Wordt idd uitbetaald in KSM/DOT en je hebt de mogelijkheid om het toe te laten voegen aan je balancewaztafel schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:48:
[...]
Zo veel was me duidelijk. Ik heb alleen geen idee of dit gewoon in KSM/DOT uitbetaald worden en toegevoegd worden aan mijn balance of dat ik ze ergens manual moet claimen. Denk dus dat eerste :-)
UberLurker Departement #GG.
Doet het zeer goed vandaag.Youp1e schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:54:
MATIC blijft verbazen, ik heb het eerder geroepen maar de FOMO daar...
Percentage is wel beetje vertekend, want het is de afgelopen dagen ook harder dan veel van de andere alts gedaald.
Inderdaad.thefox231 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:57:
[...]
Doet het zeer goed vandaag.
Percentage is wel beetje vertekend, want het is de afgelopen dagen ook harder dan veel van de andere alts gedaald.
Kwam van €2,10 af, dus dan is €1,50 vrij normaal.
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
/f/image/k6YdZSNolzlmpSOe10J1liZt.png?f=fotoalbum_large)
Het is idd wel wat moeilijk om momenteel te doen, maar geef toe: Dit is wat de markt zo hard nodig had. En gezien de lekkere bounce die we de afgelopen dagen weer hebben gehad geeft dit nog steeds vertrouwen. Is het hopium? Wie weet, ik geloof in ieder geval nog niet dat de bull weg is. Of de gifbeker helemaal leeg is, weet ik ook nog niet!
Waar ik in geloof is dat je, ook in een bullmarket, beide kanten van de medaille zult moeten blijven zien. Zo ook deze keer. Gewoon lekker blijven meerijden op de golf... en zelfs al mocht de bull nu over zijn hebben we altijd nog de volgende. No worries.
t is een beetje druk in t gewone leven (lekker aan het genieten van de kids en andere belangrijke mensen in mijn leven), dus ff wat minder hier. Heeft verder niks met de daling te maken.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het is een dubbele order maar als er eentje geraakt wordt vervalt de ander.Ugchel schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:59:
Ik ben me wat aan het verdiepen in stop orders en oco orders. Is een oco nu simpelweg een automatisering van twee stop orders (eentje koop eentje verkoop) waarbij je vermoedelijk een handmatige handeling moet uitvoeren als één van de twee uitgevoerd wordt? (Aangenomen dat je de niet geraakte stop order verwijdert omdat het prijsniveau te ver afwijkt.) Is er een inhoudelijke reden om voor twee stop orders te kiezen óf juist een oco?
Meer is het niet.
Vergeet echter niet dat die 2,- ook in slechts twee dagen is behaald vanaf zo'n 1,25.. hrrr euro's..HoppyF schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:59:
[...]
Inderdaad.
Kwam van €2,10 af, dus dan is €1,50 vrij normaal.
Op MATIC is de laatste week geen peil te trekken, ook niet in vergelijk met Bitcoin.
Heerlijk op geprofiteerd, en nog steeds.
Het is sowieso een prima en vooral ook snelle stijging.Youp1e schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:03:
[...]
Vergeet echter niet dat die 2,- ook in slechts twee dagen is behaald vanaf zo'n 1,25.. hrrr euro's..
Op MATIC is de laatste week geen peil te trekken, ook niet in vergelijk met Bitcoin.
Precies wat we nodig hebben.
Onze Heleen heeft er kijk op zeg!Wackmack schreef op maandag 24 mei 2021 @ 06:32:
Eindelijk wakker worden, met wat groene cijfers. Gisteren ada voor 1.14 kunnen oppikken en nog wat coins. +600d sindsdien, prima zo.
[Embed]
Nog dieper gaan we volgens de kenners 😂
Zero.
Net zo gezond als candles van 30% omlaag. Alleen is 30% omlaag een stuk meer dan 30% omhoog helaas.mengenli schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:10:
Is dit wel gezond groene candles van boven 30%?
Zero.
Brad Garlinghouse voelde zich wel gevleid door de FUD iig (Als ik zijn Twitter mag geloven)HoppyF schreef op maandag 24 mei 2021 @ 17:02:
[...]
Er IS altijd een reden waarom de markt een enorme crash krijgt.
Het gaat niet om een paar procent schommeling wat normaal is maar om een serieuze dip.
Dat kan onmogelijk uit het niets ontstaan.
Het maakt mij niet veel uit of XRP of Elon de oorzaak was, feit is dat het veroorzaakt wordt.
Helaas, want de reactie veroorzaakt een domino effect.
Heel veel nieuws wordt ook sterk overdreven, als je nog eens kritisch naar nieuws kijkt blijkt er uiteinde weinig aan de hand te zijn.
Soms wordt het nieuws zelfs de-bunked met tegen bewijs.
We hebben dit vaker meegemaakt en bijzonder is het niet, het bijzondere is dat er iedere keer weer onnodig paniek wordt veroorzaakt.
Je zou toch denken dat men hier nu wel immuun voor zou zijn geworden.
Natuurlijk zijn alle Hodlers immuun, het is telkens de nieuwe aanwas die in de stress schiet natuurlijk
Dat maakt deze markt ook zo extreem.
Ik heb in 2017 een paar slechte trades gemaakt, daar was ik dan ook snel klaar mee.
Sowieso de 5 minute chart traden, wie doet dat nou
Dat is wat ze organische groei noemenmengenli schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:10:
Die mag je even uitleggen?Pelox schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:11:
[...]
...Alleen is 30% omlaag een stuk meer dan 30% omhoog helaas.
voorbeeld: koers is 100, 30% omhoog (30pt) is net zo veel als 30% omlaag (ook 30pt)
[ Voor 42% gewijzigd door Firestorm op 24-05-2021 20:14 ]
Ik niet, eerder naar 40K denk ik.stranger1851 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:15:
Wie denkt er dat we nu nog naar de 20K-30K gaan?
Waar zie jij 30% candles?mengenli schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:10:
Koers is $100 en daalt 50%. Nieuwe koers is $50Firestorm schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:12:
[...]
Dat is wat ze organische groei noemen
[...]
Die mag je even uitleggen?
voorbeeld: koers is 100, 30% omhoog (30pt) is net zo veel als 30% omlaag (ook 30pt)
Daarna stijgt de koers met 50%. Nieuwe koers is $75
Je moet wel uit gaan van het meetmoment en dat is altijd de huidige koers. Er ontstaat een nieuwe situatie, zoals dat zo mooi heet.
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 24-05-2021 20:18 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik mis de salto beweging.MicroWhale schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:00:
Onder het mom "overal is een passende positieve analyse op te maken", bij deze mijn "double curve" (gele lijn) voor BTC. Niks aan de hand dus en we gaan gewoon einde jaar nog naar de 170k toe.
[Afbeelding]
Het is idd wel wat moeilijk om momenteel te doen, maar geef toe: Dit is wat de markt zo hard nodig had. En gezien de lekkere bounce die we de afgelopen dagen weer hebben gehad geeft dit nog steeds vertrouwen. Is het hopium? Wie weet, ik geloof in ieder geval nog niet dat de bull weg is. Of de gifbeker helemaal leeg is, weet ik ook nog niet!
Waar ik in geloof is dat je, ook in een bullmarket, beide kanten van de medaille zult moeten blijven zien. Zo ook deze keer. Gewoon lekker blijven meerijden op de golf... en zelfs al mocht de bull nu over zijn hebben we altijd nog de volgende. No worries.
t is een beetje druk in t gewone leven (lekker aan het genieten van de kids en andere belangrijke mensen in mijn leven), dus ff wat minder hier. Heeft verder niks met de daling te maken.
Voorheen tekende je ze zo:
[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 24-05-2021 20:24 ]
20k neestranger1851 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:15:
30k kan maar denk het niet.
Op dit moment kan je niet wat nuttigs zeggen. Het vertrouwen komt niet binnen 1 dag terug. Morgen kan een dikke FOMO ontstaan maar ook een drop waardoor mensen weer gaan verkopen omdat we al onder de bull run support band zitten. Ik hoop op het eerste uiteraard.
We gaan rechtstreeks naar de 2.2, daar istie al een paar keer tegenaan gelopen.Youp1e schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:03:
[...]Vergeet echter niet dat die 2,- ook in slechts twee dagen is behaald vanaf zo'n 1,25.. hrrr euro's..
Bizar hoor, na de laatste 48 uur had ik niet gedacht dat MATIC zich zo snel zou herstellen.
Als BTC enigszins stabiel blijft gaat daarna de 2.5 er aan en dan een nieuwe ATH. Maar eerst nog wel wat swings mee pakken bij de weestand.
Maar zo snel had ik ook niet verwacht...
En ook Quickswap(Matic) is snel gestegen https://www.coingecko.com/en/coins/quickswap
Ik zit in beide
[ Voor 34% gewijzigd door _Gast_ op 24-05-2021 20:24 ]
Als ik kijk naar afgelopen 3 dagen. Steeds als btc de 38k aantikte zakte hij daarna weer. Denk dat de 36k nog wel komt vannachtAslanboy1905 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:18:
[...]
20k nee
30k kan maar denk het niet.
Op dit moment kan je niet wat nuttigs zeggen. Het vertrouwen komt niet binnen 1 dag terug. Morgen kan een dikke FOMO ontstaan maar ook een drop waardoor mensen weer gaan verkopen omdat we al onder de bull run support band zitten. Ik hoop op het eerste uiteraard.( ook een wens, want ik heb te lang gehold:)
[ Voor 3% gewijzigd door Tito129 op 24-05-2021 20:25 ]
Dit vliegt alle kanten op nu._Gast_ schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:22:
Ik wist dat je bij Matic moest zijn voor een snelle stijger
Maar zo snel had ik ook niet verwacht...
En ook Quickswap(Matic) is snel gestegen https://www.coingecko.com/en/coins/quickswap
Ik zit in beide
Leuk voor de mensen die willen bijkopen...Tito129 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:24:
[...]
Als ik kijk naar afgelopen 3 dagen. Steeds als btc de 38k aantikte zakte hij daarna weer. Denk dat de 36k nog wel komt vannacht
Quickswap moet je zien als de Pancakeswap van Matic.
Ik denk zelf dat het ooit in de top 100 komt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/JiBHMDFyBsaRtApEdR279Wh5.png?f=user_large)
Normaal zou ik roepen dat het einde van de bull inzicht is.
Er nog een kans op een dip de komende dagen.PFY schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:30:
@#$%^ nog steeds mijn vakantiegeld niet, morgen pas. Daar gaat buy the dip.
Als bullrun niet voorbij is dan heb je nog wel dagen de tijd om de dip te kopenPFY schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:30:
@#$%^ nog steeds mijn vakantiegeld niet, morgen pas. Daar gaat buy the dip.
Ben nog niet positief en vermoed dat de 30k nog wel een keer geraakt gaat worden. Veel cash en vertrouwen verdwenen.stranger1851 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:15:
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard
[ Voor 4% gewijzigd door Crawl NL op 24-05-2021 20:33 ]
Vorige week had je idd ADA enzo al dik boven de 2 dollar in enkele dagen.WoodyWindoW schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:33:
Gaan we niet weer hetzelfde krijgen als vlak voor de correctie van afgelopen week?
Alts stromen weer erg snel vol en BTC dominance daalt weer na een kleine opleving:
[Afbeelding]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JLCPVFX9ohcQY4jLIdK8lcPD.jpg?f=user_large)
Zoo...gisteren tijdens +- het dieptepunt (oke zat er 20% naast) even BTC/ETH omgezet in POLYGON en TRX. Geen spijt van gehad zeg maar!
Polygon is denk ik één van de meest ondergewaardeerde muntjes op dit moment, en om redenen die ik zelf niet verwacht had voor ik mij er in verdiepte (tenslotte is de prijs stevig omhoog gegaan afgelopen maand).
1) Extreem volatiel (Weet niet waarom precies). Je kunt binnen 24 uur gemakkelijk 50% omhoog of omlaag op een perfect normale dag. En corrigeert zichzelf altijd weer vrij vlot dus als je geduld hebt ...winst.
2) 1ste serieuze coin van Indiase bodem dus hoop lokale interesse
3) Platform is een 2nd layer bovenop ETH met zeer laag energieverbruik/kosten. Interessante tech.
Denk daarom ook dat dit een blijvertje is long-term, en als speculatief speelgoed erg interessant voor de short-term. Crasht hard, recovered harder!
Nieuwe groep bagholders in de maak?WoodyWindoW schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:33:
Gaan we niet weer hetzelfde krijgen als vlak voor de correctie van afgelopen week?
Alts stromen weer erg snel vol en BTC dominance daalt weer na een kleine opleving:
[Afbeelding]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Maar dat zeg ik toch ook? Afhankelijk wat je overmaakt kan dat een reden zijn. Ik kan niet in iedereen zijn portemonnee kijken. Dus tjahMaStar schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:45:
[...]
Alsof 1.30 euro Ideal (Binance) het verschil maakt
Ja.twit schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:41:
Is dit ook een duidelijke resistance die op basis van de TA te zien is/ te voorspellen was?
Zegt ze opeens, ik zie dat je de Binance app op je telefoon hebt, zit je ook into crypto?
Dat zijn geen 10, dat zijn 100 punten!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Maar vraag je ook af: waarom kijkt ze nu al mee op je telefoonAli Baba 1001 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:47:
Beste boys en enkele girl, Ali Baba had vandaag een date.
Zegt ze opeens, ik zie dat je de Binance app op je telefoon hebt, zit je ook into crypto?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
altijd ontkennenAli Baba 1001 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:47:
Had ze een boormachine in haar handtas?Ali Baba 1001 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:47:
Pas maar op. Volgende date trekt ze ineens de Makita tevoorschijn.Ali Baba 1001 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:47:
En bij jullie vervolgdate gaat ze nu zeggen: ik zag dat je ook op Tweakers zitAli Baba 1001 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:47:
Zeg Ali, wat was je moeders achternaam?rvu19 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:51:
[...]
En bij jullie vervolgdate gaat ze nu zeggen: ik zag dat je ook op Tweakers zit
Dit microbultje is geen sholder... dan moet er nog een echte sholder gemaakt worden komende uren/dagen, dus nog even zakken tot 33K en dan weer omhoog.Darrell schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:46:
Op de 4h een inversed head and shoulders in de maak?
Blijkt ze -90% te staan met haar portfolio bestaande uit CumRocket, GoatMoon, DogeMars en niet te vergeten ShibaSpermAli Baba 1001 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:47:
Ik liet haar de parkmobile app zien, die kende ze dan weer niet…RickvN schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:48:
[...]
Maar vraag je ook af: waarom kijkt ze nu al mee op je telefoon![]()
Het feit dat ze het Binance logo herkent
[ Voor 9% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 24-05-2021 20:59 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Samen rekt gaanAli Baba 1001 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:58:
[...]
Het feit dat ze het Binance logo herkent
Zeker. En dan op het eind van de date pak je je telefoon, maak je allebei een foto en swipe je naar links (of rechts) om te laten weten hoe je de date vondThe Chosen One schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:59:
Is dat nieuw tegenwoordig? Op je date alle apps je hebt vergelijken? ;o
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Haha, iets met Nakamutti
Maar je kunt het haar zelf ook niet meer vragen…
Officieel had ze in NL overigens alleen nog mijn vaders achternaam
Maar serieus ik denk dat het omhoog gaat.
https://opensea.io/seaart
Hele middag geen telefoon gebruikt.The Chosen One schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:59:
Is dat nieuw tegenwoordig? Op je date alle apps je hebt vergelijken? ;o
Ze vroeg zich af waarom ik niet langs de betaalautomaat liep nadat ik de auto had geparkeerd, dus vandaar dat ik dat uitlegde.
En ze had gewoon btc en eth…en voor 50 euro dogecoin, dat was wel pijnlijk om te horen…
- HODL of REKT -
Rijke dame dusAli Baba 1001 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:47:
"Sorry, onze shitcoins zijn te anders dus ik denk dat we toch niet goed bij elkaar passen"Ali Baba 1001 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:05:
[...]
en voor 50 euro dogecoin, dat was wel pijnlijk om te horen…
Ik zit alleen live koersen bij te houden en je sleepritme manmanman hahaha
Mijn bescheiden PF is in een maand tijd gestegen met 974% gestegen dankzij enkel dit soort (niet deze overigens) shitcoins. Dus dikke primaChaes schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:55:
[...]
Blijkt ze -90% te staan met haar portfolio bestaande uit CumRocket, GoatMoon, DogeMars en niet te vergeten ShibaSperm
is namelijk toch weer aardig wat coins die dan in de uitverkoop moeten voor een nieuwe
Staat genoteerd.PilatuS schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:14:
Beste Whales. Kunnen we dit het komende half jaar even volhouden ? 20 tot 30% er af en dan weer 40% omhoog. Het liefst 2 tot 3x per week. Alvast bedankt
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/EPf9B1YOuW4ZVfnavfv5wIzE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/XtCVj1EPEbFth5DS1xU4LsxA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZvqaXSEKTm3tO4vxgcqT6ZDT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gVX75CZs8OYZjt8JfOjt0r2s.png?f=fotoalbum_large)